Audi A4 B7 Avant 2.0 Tdi Quattro 125Kw - 2007 - stenkaju
Sten_K - 17.08.14 22:26
Sai siis soetatud endale viies järjestikune audi, nelikvedu muidugi, nagu oli seda ka eelmine a4 b5 1.9 tdi quattro,
kui korra oled nelikut proovinud, ega siis naljalt esiveole tagasi ei lähe.
Auto sai siis minu omaks 11.08.2014
Läbisõit kontrollitud (210K) ja ka see on kindel, et ma teine omanik sellel autol, auto toodud prantsusmaalt.
Märkimisväärsemad lisad:
Xenon tuled lähi-kaug
Concert audio süsteem, woofer ees, taga
Parkimisandurid (tagumised)
Püsikiiruse hoidja
Puldist avatavad/sulguvad aknad, pagasiluuk samuti puldist avatav
Vihmasensor
Kojusaatmis tuled
Enne ostu sai tehtud ostueelne kontroll audi esinduses, vigadest niipalju:
Amordi põhjalöögi puksid
Tagumised piduriklotsid õhukesed
Mingi rullik teeb häält
Tehtud tööde nimekiri, täiendan vastavalt tegemistele:
11.08.2014 (210 000 km)
Auto ost
Ostueelne kontroll margiesinduses
Peale ostu tehtud tööd:
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
Salongi, mootori, kütuse filtrid
Mootori, generaatori rihmad+veepump
Eelsüüte küünlad
23.12.2014
Ülevaatus läbitud vigadeta (Kuni 2016)
1.01.2015
Uus aku (Exide premium 100Ah 900A)
6.05.2015 (220 000 km)
Mootoriõli+filter (Castrol edge)
Roolivõimu, käigukasti, diffri õlid
21.12.2015
Sillastend
01.03.2016 (235 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
Kütusefilter
25.07.2016 (246 000 km)
Vahetatud esimesed piduriklotsid
27.07.2016
Uued rehvid (Dayton)+sillastend
27.07.2016
Ülevaatus läbitud vigadeta (Kuni 27.07.2018)
16.08.2016
Vahetatud esimene vasak rattalaager
28.12.2016 (250 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
23.07.2017 (265 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
Mootori õhufilter
Salongi õhufilter
Kütusefilter
1.08.2017
Generaatori vabajooksu sidur
Pingeregulaatori harjad
8.06.2018 (280 000 km)
Mootoriõli+filter (Mobil ESP)
10.08.2018 (285 000 km)
Õlipumba taastamine, sellega seoses ka õlivahetus+filter ja kliima täitmine
(Shell Helix Ultra ECTD 5W-30)
15.08.2018
Ülevaatus kuni 09.2019
2.05.2019 (296 000 km)
Vasak veovõlli välimine ots
Parema veovõlli otsa tolmukate
Vasak alumine esimene hoob
Vasak ülemine esimene hoob
Tagapiduri voolikud
Summuti klamber
19.07.2019
Ülevaatus kuni 09.2020
15.05.2020 (301 900 km)
Mõlemad välimised veovõlli tolmukatted
Kütusefilter
Pihustite tihendid
01.06.2020 (302 200 km)
Mootoriõli+filter (mobil1 ESP)
Sten_K - 18.08.14 23:07
Täna vahetatud hammasrihma komplekt koos veepumbaga, geneka rihm, eelsüüteküünlad ja amordi põhjalöögi puksid.
See, mis mootori eesotsas häält teeb, on kliima kompressori rihmaratas, millel puksid pulbriks ja poest pole neid saada. Hetkel oleks see ainuke asi
teha veel.
Sten_K - 19.08.14 20:35
Nüüd siis toonklaas ka olemas, mõned klõpsud telefoniga.
Sten_K - 20.08.14 10:38
Need kompressori puksid sai tellitud leheküljelt autoklima24.com ehk siis ebayst.
Nüüd ka vahetatud ning vaikus majas.
Sten_K - 25.08.14 22:27
Nüüd siis järgmine asi, mis on olnud ostu algusest saadik, nimelt ebatasasel pinnal sõites kostub autost seest armatuuri keskelt klopsimine ja seda
päris tugevalt, veermiku puksid on korras, algul arvasin, et ju see kliimarullik märatseb ees, aga kahjuks nii polnud, peale kliimaratta pukside
vahetamist on klopsimine ikka alles.
Sten_K - 02.09.14 17:14
Kolksuv viga leiti täna üles, milleks on käigukasti hoovastik(munakud), mis määriti küll ära, aga natuke on ikkagi kuulda, homme tellin hoovastiku
remontkomplekti ikkagi, hind mingisugune 15 euri A-osad.
Veel on plaanis ära proovida pihustite ja kogu küttesüsteemi puhastusvahend (kent one shot 2 diesel)
Hommikune käivitus on üsna nigel ja külma mootoriga lööb hoovi ja salongi vingu täis, aga ei tossa.
Kui sellest kasu pole, siis vaatab edasi, aga pidi üsna tõhus vedelik olema, usun, et halba ei tee ja proovime ära, kui ma vaid kuskilt leiaks seda,
Saaremaa fixusest otsas ja mujal pole näha olnud.
Sten_K - 23.12.14 10:09
Ülevaatus läbitud puhtalt.
Sten_K - 11.01.15 18:40
Paar nädalat tagasi läks peale ka tutikas aku exide premium 100Ah 900A
Oskab keegi õelda, kas akuruumil eraldi katet ei peaks peal käima?
marko416 - 11.01.15 20:18
Olen tähelepannud,et suurem osa b7 ei Ole seda akukatet.Enda omal samuti seda ei olnud,ostsin ise juurde.Mul kaanest ainult ei piisanud,,pidin koos
Kattega ostma.
http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-A4-8E-B6-B7-Batterie-Abdeckung-Batterieabdeckung-Wasserkasten-/131336238550?pt=DE_Autoteile&
;hash=item1e943ff5d6
Ise ostsin tartu skoda esindusest hind oli mingi 30 euri
Sten_K - 11.01.15 23:37
Selge, siis vähemalt tean, et sinna kate ette nähtud, tundus veidi
kahtlane, et aku lund täis saab.
Sten_K - 07.05.15 22:29
6/05/2015
Läbisõit- 220 600
Vahetatud:
Mootori õli+filter (castrol edge 5w30)
Roolivõimendi õli
Käigukasti õli
Diffri õli
cmk - 02.06.15 06:31
Tere, kas said tolle pihustite ja kùttesùsteemi puhastus vahendi?
Mida see endast kujutab ùldse ja kuidas kasutamine ette nàeb, kùtusega segamini siis?
Sten_K - 02.06.15 07:07
Tsitaat: |
Algselt postitas: cmk
Tere, kas said tolle pihustite ja kùttesùsteemi puhastus vahendi?
Mida see endast kujutab ùldse ja kuidas kasutamine ette nàeb, kùtusega segamini siis? |
Ilmselt peaks see kütusesüsteemi läbi pesema,
pihustid jne.
Valad terve pudeli korraga paaki, vist oli 15 liitrile kütusele, et saaks kena kange värk, aga olgem ausad, mingi imerohi see pole, pigem võibolla
kasutada seda paar korda aastas probleemide ennetamiseks.
Sten_K - 15.07.15 14:26
Mingi aeg sai proovitud sõbra vw jettat, 2012a. 2.0L 103kw
Imestama pani see, et kuradi hästi liikus edasi teine, pole isegi kindel, kas chipitud või mitte.
Keegi targem võiks kommenteerida, kas minu auto peabki kaks korda laisemini liikuma ja miks,
või pole mõtet võrreldagi neid autosid omavahel?
Näiteks 103kw chipitud peaks ju enamvähem samamoodi liikuma, kui 125kw chippimata?
marko416 - 15.07.15 22:00
Tsitaat: |
Algselt postitas: stenkaju
Mingi aeg sai proovitud sõbra vw jettat, 2012a. 2.0L 103kw
Imestama pani see, et kuradi hästi liikus edasi teine, pole isegi kindel, kas chipitud või mitte.
Keegi targem võiks kommenteerida, kas minu auto peabki kaks korda laisemini liikuma ja miks,
või pole mõtet võrreldagi neid autosid omavahel?
Näiteks 103kw chipitud peaks ju enamvähem samamoodi liikuma, kui 125kw chippimata? |
Sama siin...olen proovinud vw golv 2014 1.6 tdi 81 kW,ja liigub kõvasti paremini kui minu
1.9 tdi 85 kw+chip(1,2 käiguga kummi vilisema ei pane).Olen proovinud veel skoda octaviat 2.0 tdi 110 kw,see liikus samuti jube hästi.
Mina pakun välja,et meie mootorid lihtsalt väsinud juba. turbo hakkab
väsima,kompressioon halb,kütuse süsteem väsinud(pihustid,kõrgsurve pump.......
Mul näiteks liigub auto kuidas jumal juhatab,mõned päevad nii teised päevad naaa,kuid ikkagi ei ole seda erksust nagu peaks olema.
Olen Tartus kõik pädevad töökojad läbi käinud,hiljuti käisin kuu aega tagasi,vastuseks sain kõik on korras ,liigub nagu 1.9 liikuma peab.Kuigi tean et
peab paremini liikuma.
Olen kindel,et sinu 125 kW peab seda kere viima väga reipalt.
Sten_K - 16.07.15 13:50
Tsitaat: |
Algselt postitas: marko416
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Mingi aeg sai proovitud sõbra vw jettat, 2012a. 2.0L 103kw
Imestama pani see, et kuradi hästi liikus edasi teine, pole isegi kindel, kas chipitud või mitte.
Keegi targem võiks kommenteerida, kas minu auto peabki kaks korda laisemini liikuma ja miks,
või pole mõtet võrreldagi neid autosid omavahel?
Näiteks 103kw chipitud peaks ju enamvähem samamoodi liikuma, kui 125kw chippimata? |
Sama siin...olen proovinud vw golv 2014 1.6 tdi 81 kW,ja liigub kõvasti paremini kui minu
1.9 tdi 85 kw+chip(1,2 käiguga kummi vilisema ei pane).Olen proovinud veel skoda octaviat 2.0 tdi 110 kw,see liikus samuti jube hästi.
Mina pakun välja,et meie mootorid lihtsalt väsinud juba. turbo hakkab
väsima,kompressioon halb,kütuse süsteem väsinud(pihustid,kõrgsurve pump.......
Mul näiteks liigub auto kuidas jumal juhatab,mõned päevad nii teised päevad naaa,kuid ikkagi ei ole seda erksust nagu peaks olema.
Olen Tartus kõik pädevad töökojad läbi käinud,hiljuti käisin kuu aega tagasi,vastuseks sain kõik on korras ,liigub nagu 1.9 liikuma peab.Kuigi tean et
peab paremini liikuma.
Olen kindel,et sinu 125 kW peab seda kere viima väga reipalt. |
Justnimelt, erksust napib, samas ju liikluses jalgu ka ei jää ja
mõõdasõidud kulgevad ka maanteel edukalt
Siiski võtan plaanidesse täieliku mootori diagnosti, dpf-i eemalduse ja softi muutmise, kui see oluliselt midagi ei muuda, siis ilmselt tuleb mingi
3-e liitrine ligi võtta.
Sten_K - 05.12.15 22:29
Ja ongi see aeg käes, kus mõtted liikusid 3.0 b8 poole.
Kindlat midagi ei ole, aga küsin igaksjuhuks, kas siin foorumis on kedagi, kes oleks minu b7-st huvitatud?
Midagi uut auto kohta kirjutada ei ole, vahepeal ainult kallanud ja tallanud.
alias - 06.12.15 09:50
Oled 0-100km/h aega mõõtnud? Tehaseandmed 8,6sek.
Kiil - 06.12.15 10:26
Kui Kuressaares oled siis saaks proovida ühte 125kw'st võrdluseks.
Sten_K - 06.12.15 11:19
Tänud pakkumast, aga soov on lihtsalt liikuda uuema kere poole.
Antud juhul pole see 0-100-ni üldse oluline, sest auto sõidab nagu peab, tõmmet on ja kõik töötab, ilmselt jah, pole mõtet võrrelda 3 aastat vana
autot enda omaga
Sten_K - 24.03.16 16:15
21.12.2015
Teostatud sillastend
Sten_K - 24.03.16 16:19
01.03.2016
Läbisõit- 235 000 km
Tehtud tööd:
Mootori õlivahetus (Mobil ESP Formula)
Õlifilter
Kütusefilter
Harri_K - 24.03.16 16:50
Miks formula õli valisid uuesti, hinna pärast?
Sten_K - 24.03.16 16:51
Sten_K - 24.03.16 16:58
Tsitaat: |
Algselt postitas: Harri_K
Miks formula õli valisid uuesti, hinna pärast? |
Täpselt nii, avastasin, et fixusest saab lahtiselt mobili õli päris hea hinnaga, siis
miks mitte.
5L 39 euri
Letihind, kui esimest korda tegin, oli 68,75 euri.
Castrolil letihind 60eur.
Sten_K - 16.06.16 20:32
See oli aega tagasi.
Sten_K - 16.06.16 20:41
Sten_K - 16.06.16 20:52
Kuna auto on siiamaani sõitnud ilma lagunemiseta, pole mul hetkel peale mõne pildi siia midagi lisada
Sten_K - 16.06.16 20:56
Led upgrade
Sten_K - 28.07.16 11:02
Sten_K - 02.10.16 15:10
Oleks võimalik soetada korralik nahksisu B6 avandilt, mis on elektrilise nimmeosaga ja soojendustega.
Mul endal on mehhaanilised ja ilma soojenduseta, kas keegi teab õelda, kas peale kliimaploki vahetamise on edasine vaid plug'n play või pole see asi
nii lihtne?
Rix - 02.10.16 15:21
Tsitaat: |
Algselt postitas: stenkaju
Oleks võimalik soetada korralik nahksisu B6 avandilt, mis on elektrilise nimmeosaga ja soojendustega.
Mul endal on mehhaanilised ja ilma soojenduseta, kas keegi teab õelda, kas peale kliimaploki vahetamise on edasine vaid plug'n play või pole see asi
nii lihtne? |
Mingit valmidust juhtmete osas olemas ei ole, seega tuleb soenduse juhtmed ise vedada, ilmselt ka nimmetoele toide. Kliimaplokk ei ole vahetatav B6 ja
B7 vahel (midagi seoses tagaklaasi soendusega pidavat olema erinev). Lisaks tuleb tähelepanu pöörata turvapatjade arvule. Esiistmetes peaks kõigil
olema külgmised padjad, aga tagumised külgmised padjad vist on mõlemal nii öelda lisadena. Seega kui sinu autol on, peaks uutel istmetel need samuti
olemas olema (või siis lihtsalt istme katted ringi visata uutel ja vanadel istmetel).
Sten_K - 02.10.16 17:08
Tsitaat: |
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Oleks võimalik soetada korralik nahksisu B6 avandilt, mis on elektrilise nimmeosaga ja soojendustega.
Mul endal on mehhaanilised ja ilma soojenduseta, kas keegi teab õelda, kas peale kliimaploki vahetamise on edasine vaid plug'n play või pole see asi
nii lihtne? |
Mingit valmidust juhtmete osas olemas ei ole, seega tuleb soenduse juhtmed ise vedada, ilmselt ka nimmetoele toide. Kliimaplokk ei ole vahetatav B6 ja
B7 vahel (midagi seoses tagaklaasi soendusega pidavat olema erinev). Lisaks tuleb tähelepanu pöörata turvapatjade arvule. Esiistmetes peaks kõigil
olema külgmised padjad, aga tagumised külgmised padjad vist on mõlemal nii öelda lisadena. Seega kui sinu autol on, peaks uutel istmetel need samuti
olemas olema (või siis lihtsalt istme katted ringi visata uutel ja vanadel istmetel). |
Nagu ma aru saan, siis b6 istmetel puudub ka
nn occupancy sensor turvavööle, et igaljuhul tuleb istmed pulkadeks võtta? Lugesin veidi välismaist foorumit, kus väideti nii.
Rix - 02.10.16 17:55
Tsitaat: |
Algselt postitas: stenkaju
Nagu ma aru saan, siis b6 istmetel puudub ka nn occupancy sensor turvavööle, et igaljuhul tuleb istmed pulkadeks võtta? Lugesin veidi välismaist
foorumit, kus väideti nii. |
Seda väidet ei oska ma kinnitada ega ümber lükata. Enda B6-l ma ei täheldanud olevat mingit andurit peale istme temp anduri, mis siis istme soenduse
jaoks mõeldud. Kas B7-l selline asi kõigil olemas on, ei oska kommenteerida.
Sten_K - 02.10.16 18:27
Tsitaat: |
Algselt postitas: R-I-X
Seda väidet ei oska ma kinnitada ega ümber lükata. Enda B6-l ma ei täheldanud olevat mingit andurit peale istme temp anduri, mis siis istme soenduse
jaoks mõeldud. Kas B7-l selline asi kõigil olemas on, ei oska kommenteerida. |
Tänud vastamast, eks tuleb minna kohapeale ja vaadata
mis seal on ja mitte.
Sten_K - 28.12.16 15:15
28.12.2016 (250 000 km)
Mootori õli+filter (Mobil ESP)
-eku - 29.12.16 19:35
.
Sten_K - 30.12.16 16:08
Tsitaat: |
Algselt postitas: -eku
Ise olen läbi teinud asja, vaja oli vanadelt istmetelt turvavöö vastused ümber visata, kõrvalistuja alumise osa sees on sensor matt, mis tunnetab, kas
kõrvalistuja istub kõrval või mitte, sellest tulevana ka lööb turvavöö tule põlema, siis pidin eraldi vedama nimmetoe lülitile voolu ning oligi
korras. |
Vist pidi võimalik olema ka lihtsalt kaabliga hoiatus ära kaotada.
jaiks - 30.12.16 17:32
B7-mel on tõesti võimalik turvavöö hoiatus arvutiga elimineerida. Enda omal sai see just vastupidi aktiveeritud.
Sten_K - 23.07.17 14:24
23.07.17 Ls. 265 000
Vahetatud õli+filter (mobil ESP)
Salongi õhufilter
Mootori õhufilter
Kütusefilter
Sten_K - 08.06.18 16:56
Vahepeal andis egr klapp saba, sellega korras nüüd. Lähemalt näeb teemast http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=180326
8.06.18 Ls. 280 000
Vahetatud õli+filter (Mobil ESP)
Sten_K - 10.08.18 15:12
Esimest korda elus üldse jättis audi mind tee äärde ripakile, 30 kilti enne Riiat kadus õlisurve ja suht kohe oli ka teada, milles viga võib olla.
Veaks oligi siis see kurikuulus õlipump, millel kuuskant varras ja võlli pesa kulunud. Kohe peale hoiatuse süttimist keerasin süüte välja ja treilaga
pärnu.
Pärnus keerati põhi alt ära ja saadeti Tartusse taastamisele, nüüdseks auto käes ja õnneks piirdus asi vaid pumba taastamisega, sellega seoses ka
õlivahetus+filter ja kliima täitmine. Ls: 285 000 Km.
JMets - 10.08.18 15:17
Saaled kontrolliti üle? Üldiselt kui juba hoiatus sütib siis on juba hilja.
Sten_K - 10.08.18 15:21
Tsitaat: |
Algselt postitas: JMets
Saaled kontrolliti üle? Üldiselt kui juba hoiatus sütib siis on juba hilja. |
Ei oska õelda, aga nüüdseks läbinud 170 kilti autoga,
kas poleks pidanud tunda andma juba?
Sten_K - 15.08.18 12:31
Täna läbitud ülevaatus. Vahetamist vajaks üks veovõlli välimine tolmukaitse ja järgmiseks ülevaatuseks tagumised pidurivoolikud, kergelt pragunevad.
Sten_K - 03.05.19 15:37
Tsitaat: |
Algselt postitas: stenkaju
Täna läbitud ülevaatus. Vahetamist vajaks üks veovõlli välimine tolmukaitse ja järgmiseks ülevaatuseks tagumised pidurivoolikud, kergelt pragunevad.
|
Vahepeal jõudis veoots siiski ragisema hakata ja nüüd siis ots vahetatud, lisaks paar hooba esisillas ja tagumised pidurivoolikud.
Sten_K - 05.07.19 14:19
Autol mingi hälve küljes, lisan siia ka teema. https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=185578
Või äkki keegi huvitatud, võin auto alla turuhinna ära anda, endal uus pill tulemas.
Sten_K - 19.07.19 11:55
Sai siis ülevaatusel käidud, muidu tiptop, aga parem veovõlli otsa kumm tahab vahetamist, mis on muidugi veider, sest see sai vahetatud 4 tuhat km
tagasi ja normaalse firma toodang.
jaiks - 19.07.19 12:06
Ehk lühem kate trehvas. Ma ühel b5 audil vahetasin kolm korda ja alati võtsin Forssist auto numbri järgi, kuni küsisin et andke pikemad, mida ka
pakkus kataloogis tegelikult. Lühemad lõhkus paari nädalaga.
Sten_K - 19.07.19 13:55
Tsitaat: |
Algselt postitas: jaiks
Ehk lühem kate trehvas. Ma ühel b5 audil vahetasin kolm korda ja alati võtsin Forssist auto numbri järgi, kuni küsisin et andke pikemad, mida ka
pakkus kataloogis tegelikult. Lühemad lõhkus paari nädalaga. |
Tundub küll, et oli lühem, on ennast mööda klambrit pikalt katki
käristanud.
TiitR2 - 19.07.19 14:03
Paar nädalat vs. 4000 km on 2 eri asja Siin ei saa ilmselt viga lühemas
lõdvikus olla, vastasel korral peaks juba ka pooltelg ise häält tegema.
Aga kustkohast lõdvik katki oli muidu? Voldi vahelt või mujalt? Viimane vahetus oli tehtud korralikult ja vigastamiseta?
Sten_K - 19.07.19 15:33
Tsitaat: |
Algselt postitas: TiitR2
Paar nädalat vs. 4000 km on 2 eri asja Siin ei saa ilmselt viga lühemas
lõdvikus olla, vastasel korral peaks juba ka pooltelg ise häält tegema.
Aga kustkohast lõdvik katki oli muidu? Voldi vahelt või mujalt? Viimane vahetus oli tehtud korralikult ja vigastamiseta? |
Ega seda ju
ei tea, millal ta juba katki läks, nüüd ülevaatuse käigus avastati see. Klambri juurest katki, mitte voldi vahelt. Vahetuse kohapealt ei oska
kommenteerida, sest seda tegi töökoda. Mis puutub otsa häält tegemisse, siis kõik oleneb paljustki kus ja kuidas sõita, kui ikka [roppus] ja
tolmu ei saa palju, siis kestab kauem.
Sõna "pa*ka" on roppus, jälle targem.
TiitR2 - 19.07.19 18:05
Tsitaat: |
Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Paar nädalat vs. 4000 km on 2 eri asja Siin ei saa ilmselt viga lühemas
lõdvikus olla, vastasel korral peaks juba ka pooltelg ise häält tegema.
Aga kustkohast lõdvik katki oli muidu? Voldi vahelt või mujalt? Viimane vahetus oli tehtud korralikult ja vigastamiseta? | Ega seda ju
ei tea, millal ta juba katki läks, nüüd ülevaatuse käigus avastati see. |
No mõtle nüüd ise ka loogiliselt. Kirjutad, et 4000km tagasi sai vahetatud? Pakuti, et lühike lõdvik andis järele paari nädalaga, kuid sinul
4000km...sellisel juhul, kui tegemist oleks olnud liiga lühikese lõdvikuga, oleks see purunenud juba lähiajal, mitte poole aastaga. Kui oleks, aga pea
kohe puruks läinud, oleks juba ka pooltelje ots p*rses olnud. Seda tahtsin öelda
Sten_K - 19.07.19 18:34
Tsitaat: |
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Paar nädalat vs. 4000 km on 2 eri asja Siin ei saa ilmselt viga lühemas
lõdvikus olla, vastasel korral peaks juba ka pooltelg ise häält tegema.
Aga kustkohast lõdvik katki oli muidu? Voldi vahelt või mujalt? Viimane vahetus oli tehtud korralikult ja vigastamiseta? | Ega seda ju
ei tea, millal ta juba katki läks, nüüd ülevaatuse käigus avastati see. |
No mõtle nüüd ise ka loogiliselt. Kirjutad, et 4000km tagasi sai vahetatud? Pakuti, et lühike lõdvik andis järele paari nädalaga, kuid sinul
4000km...sellisel juhul, kui tegemist oleks olnud liiga lühikese lõdvikuga, oleks see purunenud juba lähiajal, mitte poole aastaga. Kui oleks, aga pea
kohe puruks läinud, oleks juba ka pooltelje ots p*rses olnud. Seda tahtsin öelda |
Kuskohast sa selle pool aastat võtad? Vahetamisest on mõõdas 2 kuud ja minu point oli see, et kui kruusateed palju ei
lase, siis ei pruugi selle ajaga mitte midagi juhtuda otsaga. Ja see oli enamus maantee.
Eelmine ülevaatus õeldi, et lõõts katki, võttis aega 6-7 kuud kuniks lõpuks ragisema hakkas ja jumal teab, mis ajast see tegelikult juba katki oli.
Täiesti vabalt võis seekord ka juba peale 100 km sõitu puruneda, seda ei saa kunagi teada ja no vahet pole ka, nii väike asi.
TiitR2 - 19.07.19 20:12
Tsitaat: |
Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Paar nädalat vs. 4000 km on 2 eri asja Siin ei saa ilmselt viga lühemas
lõdvikus olla, vastasel korral peaks juba ka pooltelg ise häält tegema.
Aga kustkohast lõdvik katki oli muidu? Voldi vahelt või mujalt? Viimane vahetus oli tehtud korralikult ja vigastamiseta? | Ega seda ju
ei tea, millal ta juba katki läks, nüüd ülevaatuse käigus avastati see. |
No mõtle nüüd ise ka loogiliselt. Kirjutad, et 4000km tagasi sai vahetatud? Pakuti, et lühike lõdvik andis järele paari nädalaga, kuid sinul
4000km...sellisel juhul, kui tegemist oleks olnud liiga lühikese lõdvikuga, oleks see purunenud juba lähiajal, mitte poole aastaga. Kui oleks, aga pea
kohe puruks läinud, oleks juba ka pooltelje ots p*rses olnud. Seda tahtsin öelda | Kuskohast sa selle pool aastat võtad? |
Võtsin täitsa lampi (et tuua ajaline võrdlus 2 nädalat vs. 6 kuud näiteks), kuna rääkisid 4000km-st. Ok, järelikult sõidad rohkem, kui teoreetiliselt
pakkusin, kuid teema mõte jääb samaks (aeg ei mängi siin absull rolli, ikka kilometraaž).
Tsitaat: |
Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Paar nädalat vs. 4000 km on 2 eri asja Siin ei saa ilmselt viga lühemas
lõdvikus olla, vastasel korral peaks juba ka pooltelg ise häält tegema.
Aga kustkohast lõdvik katki oli muidu? Voldi vahelt või mujalt? Viimane vahetus oli tehtud korralikult ja vigastamiseta? | Ega seda ju
ei tea, millal ta juba katki läks, nüüd ülevaatuse käigus avastati see. Klambri juurest katki, mitte voldi vahelt. Vahetuse kohapealt ei oska
kommenteerida, sest seda tegi töökoda. |
Kui lõdvik õige pikkusega ja korraliku tootja oma, nagu väidad, siis klambri juurest puruks viitab küll tegijale, eriti kui möödas vaid 2 kuud?
Sten_K - 05.08.19 14:40
Mingi aeg andis egr jälle otsad, siis avastasin, et auto töötab palju paremini ilma selleta, eelmisel lehel juttu ka sellest. Mõtlesin, et lasen üldse
välja kodeerida ajust, aga üks Saaremaa firma koostöös vkm-iga küsib selle töö eest pea 300 euri, mis on täiesti absurdne hind lihtsalt välja
kodeerimise eest.
Tallinnas oleks saanud poole odavamalt, aga kuna dpf juba tahtis põletamist saada ja mootorituli seda ei lubanud teha, siis tuli vaadata töötav jupp
kuskilt, võtsin küll kasutatud, aga hammasratas sees on nagu uus, kulumata.
Kohe, kui tahmakas oli põletatud, eemaldasin muidugi ka egr pistiku, ei kannata sõita sellega. Muud nagu midagi pole lisada auto kohta enam, seisab
99% ajast nukralt hoovipeal ja ootab uut omanikku.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2777840&rhash=9a28
Sten_K - 15.05.20 16:39
Ls: 301900 vahetatud kütusefilter ja mõlemad välimised veovõlli tolmukatted. Sai proovitud ka teisi kasutatud pihusteid, ei läinud paremaks. Pmst
sõidab hästi, aga külma mootoriga kohapeal põõrded kõiguvad ja tagant ajab tossu. Minu poolt jääb praegu nii ja läheb uuesti müüki, alla turuhinna
muidugi. Endal lihtsalt ei ole aega ega tahtmist sellega tegeleda.
Sten_K - 21.05.20 11:44
Asi korras, üle pika aja käib mootor jälle nagu peab. 10 minutit tööd ja timm.
https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=185578
Sten_K - 22.05.20 16:39
Täna vahetasin ära suretusklapi (intake manifold flap). Eks see ammu juba lekkis õli klapi elektroonika osakonda ja lõpuks hakkas errorit viskama. Sai
jällegi kasutatud jupp ja korra lahti keeratud. Arvasin, et mingil määral õli seal on tavaline, aga kui nägin "uue" klapi sisemust, siis ega ikka ei
ole küll. Asi nagu uus jällegi ja väljasuretus hoopis teine tera.
Mootor käib endiselt hästi ja siiamaani on raske uskuda, et kõik need aastad oli lihtsalt süüde vale ja remondimehed, diagnostikud, nii mõnigi pädev
koht lihtsalt laiutab käsi ja ei märka nii lihtsat asja. Mingi pihustistend on veel omaette naljanumber, nende sõnul polevat minu pihustidega teha
midagi, kuigi auto töötab, sõidab, kiirendab, käivitud ideaalselt.
On üks häiriv viga ka autol tekkinud, nimelt süüdet sisse keerates annab tagumise suunatule pirni errorit ja kaob kohe kui suund sisse panna. Kõik
töötab iseenesest. Keerasin tule ka küljest ära, seal tundus kõik hästi, lasin kontaktipuhastajaga üle igaks juhuks, aga ikka jamab. Ideid?
jaiks - 22.05.20 17:08
Tagatule pistikus ilmselt klemmil kehv ühendus. B7 on ülitundlik takistuse muutuse suhtes. Silmaga ei näinud, et midagi viga oleks. Kontrollsüsteem
laseb sinna väga väikse pinge, mis ilmselt kehva ühendusega ei ole piisav aga tuld põlema pannes see ühendus saab äratuse.
Sten_K - 23.05.20 11:48
Tsitaat: |
Algselt postitas: jaiks
Tagatule pistikus ilmselt klemmil kehv ühendus. B7 on ülitundlik takistuse muutuse suhtes. Silmaga ei näinud, et midagi viga oleks. Kontrollsüsteem
laseb sinna väga väikse pinge, mis ilmselt kehva ühendusega ei ole piisav aga tuld põlema pannes see ühendus saab äratuse. |
Kas
äärmised pidurilambid peavadki hõõguma pidevalt, kui süüde sees? Arvuti näitab, et mõlemad pooled on 16% töös. Äkki see seotud minu probleemiga?
Maik - 23.05.20 13:43
.
jaiks - 23.05.20 14:57
Kui tuledelülitist välja keeratud tuled, siis mul ei hõõgu küll midagi tagatuledes. Kõik lambid seal ühe niidiga ja põlevad gabariidina poole
tugevusega ja piduriga eredamalt.
SilverLine - 31.05.20 20:10
Kerisin teema algusest lõpuni läbi ja pean au andma, et vaeva on autoga üksjagu nähtud ja korda on ka tehtud asju, mis otseselt sõitmist ei puuduta..
Kohe täitsa võtaks teise omale ligi.
Kas oled oma suunatule probleemile ka juba lahenduse leidnud?
Sten_K - 31.05.20 20:25
Tsitaat: |
Algselt postitas: SilverLine
Kerisin teema algusest lõpuni läbi ja pean au andma, et vaeva on autoga üksjagu nähtud ja korda on ka tehtud asju, mis otseselt sõitmist ei puuduta..
Kohe täitsa võtaks teise omale ligi.
Kas oled oma suunatule probleemile ka juba lahenduse leidnud? |
Paar viimast korda pole viga andnud enam, kui sõitmas käidud. Ei tea,
kas soojadest ilmadest tingitud või siis tõesti läks ise korda. Viimast varianti väga ei usu.
Sten_K - 01.06.20 17:24
01.06.20 (302 200km) vahetatud mootoriõli+filter. Sisse läks nagu ikka vana hea mobil1.
Sten_K - 28.06.20 21:47
Müüdud. Võib endiste alla teisaldada.