Lugu sai alguse siis mitu aastat tagasi kui noorem vend tõi endale golf 1 cabrio mis oli tartus ära turbotatud ja siis tuli ka endale cabrio isu.
Seeaeg aga läks mingiksajaks see tuhin üle ja nii ta jäi. Nüüd aga kui sai kasutatud üht e36 cabrio tuli isu tagasi ja oli soov endale leida ka mingi
korralik suveauto. Valik oli lihtne kuna olen elupõline audipede olnud ja muud marki väga ei eelista siis oli kindel soov b4 cabrio kuna see on oma
olemuselt ja kujult ikka väga hea. Otsus tuli õhtul mil opeli peal oleb BigMoneyWaste 3,0diisel otsustas keti pooleks lasta. Algul mõtlesin võtta
midagi uuemat liisingusse aga siis mõtlesin, et need ei paku ikka siukest emotsiooni nagu vanemad pillid ja sai hakatud cabriosi vaatama. Freeser
soigus igapäev et millal järgi lähme ja nii jäi mulle silma leedus olev ilus roheline cabrio. Sai ka uuritud üht eestis olevat platsipeal olevat
cabrio aga kuna seal oli siuke suhtumine, et mida sa tatt küsid siis jäi see ära. Ennem leetu minekut sai vaadatud veel üks häädemeestel üle aga
midagi nagu jäi puudu ja palju oli selles süüdi kroomliist. öösel kell neli kui kõik oli kokkulepitud oli tulnud sõnum, et sorry ma ikka ei tule ja
tuli kiirelt leida lahendus kellega minna. Õnneks oli sõber just tallinas lennukilt maha tulnud ja freeser oli nõus sõitma ja saigi mindud. Kohale
jõudes kui garaasiuks lahti tehti oli selge, et see auto on müüdud. Seisis garaasis tolmu kiht oli peal ja kohe oli see tunne, et selle võtan. Omanik
rääkis oma loo ära mis selle autoga on ja polnud kahtlustki milleski. Lühidalt oli ta selle ise valmis meisterdanud ja hiljuti üle värvitud.käinud oli
ta sellega audiklubi üritustel ja kasutusel oli hobiautona. Samuti on alumised kummiliistud tehtud plastikust. Sisu on samuti väga korralik. Katusel
on paar kulumis kohta aga muidu nagu uus kaasaarvatud tagumine aken. Aga pikk jutt sitt jutt panen siis mõne pildi ka.
Mootoriks 2,3 98kw ja otsas tal 5k käigukast.
Aastaks on 1992.
Värviks metallik roheline.
Sisu hele nahk.
Velgedeks 17 keskin millel 215/45 rehvid ja mingi madaldus samuti.
Kena pill on. Nüüd saad kaikaga naisi eemale ajada Mul oli a4 cabrio ja tundus küll et sent või paar tuli tillipikkust juurde
Täielik näituse auto on see ikka, hea oli, et seda musta ei läinud kaugemale vaatama. Asjad mis algul häirisid veits pole tegelt nii hullud midagi. Varsti võiks liigud ära teha.
Lätis on ju 2.2T quattro ka saada
Tsitaat: |
Ilus!
Nice ! Oskab keegi öelda silma järgi või midagi, et mitu mm see madaldus võib olla?
Tuleb diisel vä ? Ei muidu roheline on ilus
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sellised autod teevad alati meele heaks. Cabrio kindlasti ei tohiks diisel olla, r5 mootori hääl peaks suviti just kõrva mõnusalt hellitama.
Tsitaat: |
Coile all ei tundu olevat. Suht jäik on igatahes ja põhi on maast tiba kõrgem kui kortermajade ees olevad lamavad politseinikud See rida viie hääl muidugi vägahea ja eile sai proovitud kütusekulu meetodil
paak täis ja sõitsin 248km ja siis uuesti paak täis ja läks juurde 18l niiet oli jälle kurguni täis. Kütusekulu kohapealt nagu nuriseda ei saaks ja
muidugi oli see pärnu haapsalu ots. Kuna aga freeseri oma on turbokas siis on sealt tulnud ka see isu ,et sellele autole peab ka turbo peale tulema
aga see tuleviku plaan ja hetkel sellele ei mõtle. Praegu naudib niipalju kui ilma on Õnneks oli kohe olemas ka tuulevõrk ja maanteel tõesti vägahea lisa. Tegin sisust ka mingi kehvema pildi.makiga peaks midagi ette võtma
kuna tagumised kõlarid ei tööta hetkel. Kõlarid tahaks ka välja vahetada kuna originaalid suht lahjad. Huvitav on see et pragune chorus vms tegi
kehvemat häält kui sõbra concert. Ühtlasel sõidul linnas on vahest mingi kakkumine sees aga see vb nende niiskete ilmadepärast. Maantee sõidul sõidab
nagu siidi.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
See sama sinine Vaatasin juhtmeid ja selle sinise pistiku küljest tuleb üks pruun mille pin lahti. Punase pistiku küljest on lahti Punane/rohelise triibuga ja siis roheline sinisega oli äkki. Millegipärast ei saa tagumisi kõlareid kuidagi tööle ükskõik kuhu neid pine panna.
Pärnust hakkab ka ikka asja saama,silmailu tuuakse aga juurde.
Tsitaat: |
Edu. Mul nüüd 3in1 variant!
Tsitaat: |
Kui selline ilus cabrio ajab juba piltide järgi cabrio isu suuremaks kui ta juba on (eriti teades, et seal 2.3 vahel), mis saab veel siis kui näha oma
silmaga tänavapildis :/
Väga kena eksemplaar.
Tsitaat: |
Kui kütuseraha ei loe ja niikuinii pole igapäevaauto, siis võib ju ikka korralik mootor peal olla küll
Kuno, Kas velgede laiust ja ETd oskad öelda?
No minul oli diisel ja cabrio suht out. Igapäeva autona teda nagunii ei kasuta ja niipalju ikka raha leiab, et sinna bensiini osta. See vanakooli diisel on hea töökindel ja ökonoomne jne aga minujaoks cabriole ei sobi. Kuna nagunii suvepill siis plaan ikkagi sinna turbomootor vahele panna. Cabrio peab minujaoks omama kas turbot või v8 ja korraliku helitehnikat, et saaks suvest võtta mis võtta annab. Hetkel selle 2,3 ka rahul ja reaalne kütusekulu linnas 9,5 ja mnt 7 kanti mis peaks suht okei olema. See rida viie hääl ka ikka jubehea vaikselt mõtlen sumpaga midagi teha Velgede andmeid ma ei tea pole alt pidanud ära võtma. Tootjaks igatahes keskin ja flantse vahel mul pole.
Juhipoolsel küljel on vist tagaosal ja uksel-tiival toonierinevus?
Sai seda masinat rannas nähtud, pole viga. Punaste numbrite peale kurjaks pole veel saadud ?
No siiani pole midagi mille üle kurta isegi kütusekulu on oodatust madalam ehk siis alla 10 on tulnud igakord. Punased numbrid kehtivad koos kindlustusega järgmise kuu 11.
Siiani on auto enda täie rahaeest tagasi teenind. Laupäev sai vahetatud esimene vaskas pooltelje ots kuna see oli ragisema hakanud. Esimest korda sai siis põhjaalt ka nähtud ja peale amortide on kõik uus pandud nii puksid kui ka sharniirid, kondid, kettad, klotsid jne. Põhi ilus sile ja roostet kuskilt ei leidnud. Kuna transiidid hakkasid läbi saama sai mindud laupäev ka arki ja peale selle, et kanalile kinni jäin oli ka puudu üks ostumüügi lepingutest. Sai siis kohe helistatud müüjale ja lubas asja korda ajada. Esmaspäev ilusti oli postkasti puuduolev paber ja kuna töölt sain varem ära siis tõttasin viljandi arki kuna pärnuoma oli kinni. Viljandis aga selgus, et minu ja leeduka oma oli koju jäänud ja küsisin, et prindin kuskil koopia välja mille vend kohe pärnust saadaks kas see sobib siis hakkasid halama, et tahavad originaali. Sai siis sealt sama targalt ära tuldud ja täna hommikul uuesti proovitud. Varakult kohe arki ja õnneks sattusin kohe sealt kõige normaalsema venna otsa kes vaatas paberid üle ja andis nr märgi ka sobiva, et saaks kohe aastaks üv ära teha ilma, et peaks paari kuupärast uuesti minema. Seega nüüd ametlikult auto eestis ja sõit võib jätkuda kuniks lumi maas või esimesed soolakübemed. Mis aga puutub tehnilise poolepeale siis kurta pole siiani millegiüle. Ainuke asi mis tahaks tegemist on uksepolstrid millel liimi on hakanud järgi andam. Kütusekulu on siiani püsinud alla 10 sajale. Millegipärast läks eile temp kohapeal 100 kraadi juurde umbes ja ei tahtnud maha jahtuda ennem kui andsin pööret ja sõitma hakkasin. Eks pean vaatama uue termostaadi ja veepumba kuna mingi kõrin tuleb ka kõrgemal pöördel. Sai ka saaremaal käidud ja ei seganud see madaldus ka kusil sõitmist. Seega kallame ja tallame edasi kuniks ilm lubab.
Alles lugesin, et läheb juppideks paberite ebakõla tõttu?! Lahenes ARK-is teistkordselt minnes?
Tsitaat: |
Kuna tekkis mingi anomaalia gaasipedaaliga mis hakkas kinni jääma siis sai võetud kogu see siibrite kompott maha ja ära puhastatud. Oli seest ikka päris must ja ilmselt jäi sodi kuskile vahele vms igatahes nüüd peale puhastust käib nagu siidi. Vahest millegipärast tuleb mingi kakkumine sisse just linnasõidul, ise kahtlustan küünlaid kuna need tunduvad suht vanad peal või igatahes alt on kollaseks läinud. Mingi anomaalia on ka jahutussüsteemiga kuna paarkorda on temp läinud üle 90 kraadi kuigi kui tuua sai ja selle 4000km jooksul mis sõitnud olen pole ta tahtnud 90 kraadigi saavutada. Proovin esialgu veepumba ja termostaadi ära vahetada ja kui see ei aita siis ka ilmselt plokikaane üle käima. Tahaks selle hooaja vähemalt ära sõita siis võiks hakata doonorit otsima.
x
Ilus
Mul on jahutusvedeliku temp konstantselt 110 kraadi. Alati olnud.
Tuli hakkab vilkuma 120 kraadi juures.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mina jällegi leian, et cabrio puhul on see nelivedu suht mõttetu ja seda enam, et mul üks nelik on Vennal on golf 1 cabrio millel 1,8t ligikaudu 200kw ja ikka tõsiselt fun on sõita. Teine idee on 1,8t aga neid juba on piisavalt tehtud ja rida viis meeldiks mulle rohkem.
Väga lahe masin. Järsku taipasin, et ei teagi, kuidas B4 cabrio`tel katuse avamine käib - ajam on elektriline?
Neil vist 3 erinevat varianti üks siis siuke mis täis elektriline ja klapib ise kogu katuse maha aga see neist kõige haruldasem. Teine peaks olema siuke nagu mul, et eest riiv lahti siis esimene ots üles seejärel tagumine ja siis salongist vajutad nupust selle tagumise katte lahti ja pakid sinna kokku ja kolmandal variandil on juhi uksejuures nupp mis teeb tagumise katte lahti. Iseenesest on see manuaalne katus kõige parem variant kuna saab kiirelt peale ja maha ja pole ohtu, et midagi poole klappimise pealt üles ütleks. Katus peale maha on maks 1 minuti töö.
Nüüd on pilt selge tundub, et ikkagi kaane tihend läbi kuna tosool kaob ja peale pikka seismist käib alguses puterdades. Kuna poole suve veel ees siis võtan ja teen selle kaane ära ja saab hooaja lõpuni lasta ja talvel vaatab uurib ikkagi 20v arvele saamist. Ilmselt kaane laskma ka ära lihvida, et oleks asi kindel .
Tsitaat: |
No 4 ja 5 silindri küünlad on kahtlased tundub nagu sealt kuskilt see jahutusvedelik lekib. Silindri surved mõõtsin ära ja 1.2.4.5 olid 14+ ja 3 13+. Kohapeal töötades on sinakas hall aur taha tekkinud niiet vist muud võimalust peale kaane pole. Homme ehk jõuab kaane maha võtta ja siis lihvimisse viia.
Täna sai kaas maha võetud ja nagu aimata oli siis 4 silinder "vett" saanud. Osad vee kanalid olid tihendil parajat pläusti täis aga õnneks kanalid ise puhtad. Eks laseb ära lihvida ja lähevad uued tihendid vahele.
Täna sain siis kaane lihvimisest kätte ja sai hakatud sõbraga peale tööd kokku laduma. Paartundi hiljem oli pill koos ja käis nagu siidi. Kaanelt
võeti 0,2mm maha ja kõik pinnad ja avad sai ilusti ära puhastatud. Vahetatud sai Plokikaane tihend, kkk tihend, sisse ja väljalaske tihendid,
jahutusvedelik, õli, kollektori ja sumpa vaheline tihend . ja jahutusvedeliku flantsi tihend. Kokku läks see pull maksma 110euri. Nüüd peab veel
küünlad ära vahetama ja igaksjuhuks õhulekked üle vaatama sest mingi hetk hakkas ühtlasel sõidul vahele jätma ja kakkuma aga kui pööret rohkem anda
siis toimis ilusti.
Oskab keegi kirjeldada kui keeruline on cabrio uksepolstrite eemaldamine ja kui keeruline on nahk uuesti kinni liimida? Seismisega on ilmselt niiskus omatöö teinud ja uksepolstritel nahad lahti. Kas ennem liimimist tuleks see pehme materjal eemdaldada?
Tere.
Interneeduses on õpetus olemas, et kuidas paneeli eemaldada: https://www.youtube.com/watch?v=-OxNOJYlb_c
Eriti ettevaatlik tuleks olla siis kui hakkad plastikpolstrit ülesse tõmbama, seal on väga haprad plastikust kõrvad, viimased siis kipuvad kergelt
purunema.
Remo
Tsitaat: |
Hetkel pill olnud igapäeva kasutuses. Miski teda vaevab ja madala pöörde juures eriti linna sõidul kakub vastikult. Küünlad ja jagaja rootor sai ära vahetatud aga nendest ei muutund midagi. Oilmselt proovima jagaja kaane ja juhtmed ka ära vahetada. Suht toores bema hais tuleb ka tagant aga samas küttekulu stabiilselt 6700km peale jäänud 7-11l 100. Surved olid ka kõik 14 ligi niiet kohvi ei tohiks olla. Väga palju enam sõidu aega pole jäänud sellega. ToomasR lasi korra auto kettaga ka üle.
Pakun pihusteid, kas välja vahetada või vastavasse ettevõttesse ultrahelipuhastusse viia.
Pihusteid pole jõudnud kontrollida aga nüüd tekkind siuke jama, et külmastpeast töötab mingi minuti umbes ja sureb välja. Panen käima töötab jälle umbes samapalju. Hakkan sõitma ja sureb välja kui gaasi põhja panen siis läheb käik sees käima ja sõidab mingiaja ja jälle sama jama. Umbes 5km sõitu maanteel see jama kaob. Alles jääb vaid väike kakkumine 90 pealt ja tiba rohkem annab tunda linnasõidul ühtlase gaasiga eriti kui sõita näiteks 60 ja panna 5 käik. Täpselt nagu jääks küttenälga aga samas miks külmastpeast asi nii hull on, et sureb välja ja siis kohe ka käevitub kui uuesti starterit anda ja samamoodi sõidupealt lihtsalt gaas põhja pannes käevitub kohe. Poole gaasiga ei lähe käima.
Kuna pikad päevad tööl siis pole aega olnud probleemi süveneda aga täna sai proovitud ja leitud üks anomaalia. Kui panen auto käima siis mingi minut kaks ta töötab ja siis hakkab pööre mängima ja sureb ära. Pump vait ja mitte üks mats ei luba ennem kui uuesti süüde välja ja siis käima. Peale seda kordub päris mitukorda sama jama. Kui aga võtsin sisselaske kollektori tagaotsas oleva pistiku lahti millest üks juhe läheb kuskile sisselaske alla ja teine selle lüliti külge mis gaasihoova taga siis jäi auto käima. Samas kui gaasiga palju mängida siis paarkorda suri ka välja. Kuskilt käigukasti tagant tuli ka nagu mingit suitsu aga ei saand täpselt aru millest. Igatahes mingiajapeale suis ikkagi kadus. Kas võib olla, et katt on umbe läinud ja see jebib seal? Imelik on see, et kui sõidupealt hakkab jamam siis on kaks võimalust kas lasta gaas põhja ja käevitub uuesti või keerata süüde välja sisse. Mingi vägakahtlane keiss sellega. Pritsepea rikke puhul peaks küttekulu ka meeletu olema? Suht toores hais on taga ka aga samas küttekulu pole nagu suurenenud. Soojastpeast pole välja ka surnud.
Ei pea alati olema küttekulu suurenenud.
Küünlajuhtmed ülemõõdetud ja nendes asi olla ei tohiks. Lambda mõõt aga ei muutund ja arvatakse selle viga olevat. Peab vist ehkupeale selle ära ostma.
Sellise mootoriga (pritsega) autod surevad sellesse surma, et kui ise hakkama ei saada, siis spetsialistile ka ei raatsita raha maksta. Kui on võimalik Viljandis Särje juures käia, siis saab vähemalt tõe teada. Kui auto juba nii kehvas seisis, et sinnani ei liigu, siis lugu paha. Pärnus võid Audi esindusest saada soovitusi uus pritsepea osta (1000+eur) või siis mõnest muust kohast, et panna peale veidi lihtsama pritsega mootor (2,0 85 kw), samas kui viga on reaalselt kõrvaldatav XX eur eest.
Tsitaat: |
Kui õigel ajal minna, siis selle ajaga jõuab ilusti maha jahtuda kui auto ette võetakse, nii et sellega ei saa välja vabandada.
Mul igatahes oli selline viga, et pakuti eelpool mainitud lahendusi (pritsepea või teine mootor), aga probleemi lahendas veidi üle 1 töötunni aega (XX
eur) ning mõningad soovitused edaspidiseks ning peale seda on juba 6 aastat probleemideta töötanud.
Pakuks tempi andurit plokikaane tagaolevat see ei anna külmast peast kütet nii palju kui vaja oleks või juba on küljepeal see andur mfts. Käima pannes pöörded tõusevad 1800 ja sis hakkavad vaikselt langema?
Kahjuks praegu pole nädalasees võimalik kuidagi viljandi minna ja veelvähem seal kuskil oodata mootori jahtumist. St ta peab ikka päris maha jahtuma muidu seda viga pole. Mul pöörded ei tõuse pm käima läheb nagu ikka kas siis mõne pöörde või poolest pöördest aga siis töötab mingi aja ja siis on aru saada nagu keegi keeraks vaikselt küttekraani kinni ja siis pütad kaovad ja jääb seisma. Süüde välja ja uuesti sisse ja käib taas. Kui kohe käevitada siis tahab nõks pikemat käiamist aga läheb ikka tööle. Sõidupealt kakkumine madala pöörde juures on tihedamaks läinud eriti siis 50km/h siis on seda eriti palju tunda neljanda käiguga ja kui panna kolmas siis on vähem aga siiski kakub.
Keegi oskab öelda kas s2 replica stanget on veel kuskilt saada? Originaali pole mõtet üldse unistada ja päris 400euri eest ei taha ka ostma hakata. Lambdat pole jõudnud ka veel vahetada ja jebib ikka külmastpeast. 5km jooksul suudab vähemalt 7 korda ära surra ja samas kui seis mingi paar nädalat siis suutis ilma suremata sõita. Palgapäev tulemas siis vaatan uue lambda ja äkki peaks küttefiltri ka ära vahetama. Talv tulemas ja käivad mõtted mootori vahetuse osas aga eks aeg näitab mis tehtud saab.
http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarManufacturerId=2&carmodel=4&lang=est#
Peaks olema, aga eks kvaliteet on b osale kohane :/
Gup-tuningus pole ju.
S2 replica stange kusjuures vägagi ok seal. Kinnitusi ka väga lihtne teha. Mu kunagine pruut sõitis B4ga vastu Statoili seina millel oli see stange
ees ning jäi terveks
Kusjuures ma mingiaeg alles vaatasin gupi siis ka ei olnud seda üleval aga tundub, et uuesti müüki tulnud. Peab uurima siis äkki saab veel. Lambda viga ka kindel kuna täna sai pistikud lahti võetud ja enam välja ei surnud.
Oskab keegi öelda mis võiks olla esitulede ja stange reaalne turuhind? Esituled peaks olema poolaastat vanad ja esistangel puudub alumine originaal võre? Muusosas on kõik perfektsed.
150 esitulede eest ainuüksi on makstud- polnud nii uued kuid olid korralikud. Esistange all pead silmas tavalist coupe oma või lõuaga?
Tsitaat: |
Üle 100-150 oleks imelik maksta ilma lõuata variandi eest minu arust.
Tsitaat: |
Kuna vahepeal ilmad külmaks läinud siis ega väga enam katust maha lasta ei saa. Seega sai viimaseks 2 kuuks veel kindlustus ära tehtud ja siis seisma ära. Termostaat sai ka ära vahetatud aga nüüd näha, et salongi radikas umbes. Sooja väga salongi ei tule ja kui puhur väljas hoida ja uuesti sisse panna siis viskab koos aurupilvega klaasi uduseks. Eks peab vaatama millal selle vahetuse ette jõuab võtta kuna üks omega vaja ennem kokku saada. Vahetamist vajab siis salongi radikas ja lambda andur, muusosas peaks olema kõik tiptop. Järgmiseks hoojaks stange ka ikka ette otsima.
Täna sai vahelduseks cabrio soojaks lastud kuna ilmad nagu juba lubaks
.Salongi radikas ka uus olemas aga vaja nüüd leida vahetuseks mott. Hetkel tuleb ainult auru salongi. Juhuslikult leidsin siitsamast foorumist s2
stange mis sai ka kiirelt ära toodud. Niiet kellel vana stange vastu huvi siis olen avatud pakkumistele.
Kuna märts hakkab saabuma sai võetud cabrio stange ette. Vana stange sai maha müüdud ja uus asemele toodud. Sellel oli üks pragu mis sai pandud vaigu
ja riidega kinni, samas sai ka kohe alumine ots paksult riide ja vaiguga ära tehtud. Hetkel veel vaja teha salongi radika vahetus ei tea kas teha ise
või lasta teha kellegil kes seda juba teind. Uksepolstrid tahavad liimimist aga millega liimida see nahk uuesti kinni? Stangele vaja veel võrk ära
tuua ja oleks see ka juba hea.
Aknaümbert seda kroomi ei ole mõelnud musta kilega üle tõmmata?
Kustkohast te neid stangesid leiate?
Tsitaat: |
See aknaliist jääb kroomiks ja seda üritan võimalikult hästi säilitada kuna see on üks cabrio eripäradest. Ennem seda käisin ühte vaatamas millel oli see mustaks tehtud ja minujaoks see porr. Velje randid võiks ideaalis ka läikima saada siis oleks seda kroomi effekti rohkem. Stange ostsin siitsamast foorumist ja oli valida kas katkine ilma võredeta 200 eest või siis komplektne 350eest. Valisin selle odavama variandi kuna mulle pole originaal võred olulised sest iluvõre ka kamei oma nagunii. Enda vana stange müüsin 120euriga maha ja kokku läks mul see stange siis 180euri maksma koos värviga. Ise rahul kuna välimus hoopis teine. Nüüd tahaks veel ideaalis saada luuptulesi ette aga nende eest varandust ka välja käima ei hakka
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mul ka üks lõuaga coupe stange olemas
Selle lõuaga stangega näeb ikka väga hea välja,hoopis teine tera,tuleb kohe oma Coupe meelde
Tsitaat: |
Täna sai siis kätte võetud ja sõbra abiga salongiradikas ära vahetatud. Vana oli ikka korralikult jama täis ja terve see koda samuti. Nüüd tuleb head
kuuma õhku salongi. Radika andur ka vist paneb villast kuna vent pidevalt ees järgi. Lambda vaja samuti vahetust kuna praegune pole üldse järgi. Olin
juba peaaegu unustand kui head on need rida viie hääled
See stange muudab ikka tunduvalt jõulisemaks esiotsa. Aga veidike valet värvitooni tundub või pilt niipalju petab lihtsalt?
Mis karbilaiendid sul seal küljes on? Kas kellegipoolt ise tehtud? ja kas ukse alumised kummist liistud ka asendatud millegi paremaga? Saad ehk
nendest detailidest pildid privasse panna, kui siia ei raatsi
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Rs2 kapoti iluvõre ja luuptuled,oleks nina ideaalne minumeelst
Kas neid plastikust alumisi liiste saab kusagilt osta ka?
Olen otsinud, aga siiani pole leidnud.
Rs2 kapotivõre tahaks küll ja luuptulesi Leht pead oma vanalt ära kruttima Neid liiste saab leedust ja 30euri oli ring olnud aga kust või kelle käest seda ma ei tea. Mul pole vist müüja kontakte ka enam kuskil alles kahjuks.
Esivõre jaoks sai ka meterjal ära toodud. Tundub väliselt suht sama mis rs seeriatel. 1500x300mm ja 30euri. Samuti sai uued rehvid toodud ka kohe.
Eile sai siis stangele võrk ette pandud. Tulemusega väga rahul. Samuti sai uksepolstrid ära liimitud. Ära ostsin ka uue boschi lambda mis vaja vaid külge panna. Kui uue lambdaga kakkumisest lahti ei saa siis peab vist kellegi targema kätte selle auto viima. Juhiakna aken käib ka jube vaevaliselt. EI tea milles seal asi on kas mootor surnud või mingi trossi probleem. Sobib sinna ka tavalise coupe ukse sisu?
Peaks olema ju ührsugused uksed.
Tegelikult tuleks kõrvuti ajada. Mul ei käinud aken
üldse. Sai mootor pulkadeks kakutud ja kõik ära
puhastatud. Hakkas väga hästi tööle.
Võre tagant oleks võinud need pulgad mattmustaks värvida
Ilus cabrio
Akna tõstuk sobib coupe oma küll kuid elektrilist suht keeruline eestist saada.(mul kõrvalistuja poole olemas kui vaja kellegil)
Luup tuled oleks kenad sinna ette küll kuid nonde hinnad ju algavad 500 euriga komplekt. Isegi mõtlend osta aga pole veel tulnud siukest tuju raha
paigutada esi tuledesse.
Veljed on sul ??? meenutavad samu velgi nagu mu audil, BBS RK2 kuid vist pole samad?(nul nood BBS rk2 nagu 2 osalised aga need tunduvad olevat
imitatsioonidega?)
Elektriakna proovin ära puhastada ja uue määrde sisse ehk saan paremini toimima. Luuptuled kirved ja Mingi 500 ma kindlasti tulede alla ei paneks kuna need luubid näitavad halvemini kui praegused ja praegused on vägaheas korras. Lihtsalt kui peaks hea hinnaga kuskilt leidma siis võtaks ära. Veljed on Keskin aga ei mäleta mis nr mudel. Veljed on uuena leeduka poolt sinna alla ostetud ja üliheas korras. Sul ja kahe osalised aga mul ühe. Vähemalt ilus velg ja istub ilma flantsita päris hästi. Ideaalis plaan need mingiaeg rh zw1 vastu vahetada kuna tahaks sinna alla astmelise randiga velgi ja rh alati meeldind.
Krt. Cabrio ikka ilus
Ideaalis 2.2 mootoriga ja quattro
Tsitaat: |
Kindel plaan on see, et sellele cabriole tuleb 2,2 20v vahele. See uuem oleks lahe ja aga hind on pea 4 korda sama mis mul see cabrio maksis Kindlasti ei hakka sinna nelivedu aretama kuna minujaoks pole sellel poiniti.
Cabrio pole eriline drifti ega kiirendus pill, et oleks vaja seda nelikut ja talvel ka lustima ei läheks sellega Lätis muidu oli saada täiesti 4500euri eest kohe 2,2tq cabrio. Eks mootoritel
olen silma koguaeg peal hoidnud ja sai ka leedukaga räägitud kes ütles, et kui tahan siis sebib mulle moto välja. Samuti sain temakäest ka cabrio
pildid kui see temakätte alles jõudis.
Paluks viidet antud kuulutusele.
Tsitaat: |
Kahjuks enam seda kuulutust ma kuskilt ei leia aga oli see eelmine aasta juunist septembrini kindlasti ss.lv üleval. Sai isegi seda mõeldud aga
ilmselt poleks eestis arvele saand. Sellel oli juba 5x112 veljed, rs2 turbo ja midagi muud oli veel tehtud. Algselt oli 5kilo hind ja siis langes kuni
4300 vms.
Tsitaat: |
Màletamist mòoda oli halli vàrvi cabrio to.
Cabrioga aga mingid soojaksminemis jamad. Uus salongi radikas sai külge aga kuidagi jube visalt tuleb sooja. Mootori temp ei taha ka kuidagi 90 peale minna ja enamus ajast seal 60 juures aint kohapeal läheb 90 kraadinid ära. Salongiradika otsa võtsin lahti siis sealt vaid suht nirises vedelikku aga kui pööret andsin hakkas korralikult tulema. Termostaat sai nagu alles uus pandud aga ikka ei lähe mootor soojask nii nagu peaks. Mäletan, et kui sai üht teist cabrio vaadatud siis sellel oli temp koguaeg üle 90 ja vent uhas.
Leidub eestis kedagi kes oleks nende cabrio katustega hästi kursis ja oskaks üle vaadata mis vahetamist vajab, et vesi tuppa ei tuleks? Vesi koguneb esiklaasi nurka selle jämeda kummi tihendi vahele ja kui sõitma hakata siis tuleb see vesi sealt sisse. Sai ka uuritud sisu tegemist ja hetkel oli parim pakkumine vana sisu korrastamisele mis siis sisaldab nii värvimist kui ka lakkimist ja kogu sisu hind 250euri. Uue nahaga katmine oleks 300tk.
Täna sai toodud kaua tahetud luuptuled. Juhuslikult pakkus neid sama vend kes stange ära ostis ja saigi diili tehtud, et tema saab minu vanad ja mina toon need luubid ära. Kinnitusi on lapitud kõvasti aga tundub, et korras kinnitustega neid tulesi ei leiagi. Tuled on ka mustaks tehtud mis algul tundus mitte sobivat aga mõtlesin, et alati saab need ju hõbedaseks tagasi teha. Täna sai ette pandud ja üllatuseks on see tume tuli väga hea ees ja nüüd peaks suunad ja luubid ka lahti võtma ja ära tegema.
Mõni b4 omanik oskab öelda peast, et mis juhe tuleb ringi tõsta, et täied ja pooled jääks koos põlema?
Oled kakkumisest lahti saanud?
Kui ei siis enda kogemuses on 2 aga, kas pool peksab yle või temp andur kypse. Viimane seletaks ka mootori temoeratuuri anomaaliat.
Need vead ei tohiks ka palju maksma minna. Endal sai mõlematega tegeletud ja sain veast lahti. Minul kyll on vähe teine moto, kuid vead olid samad.
UUe lamdaga nagu mõni ükskik kord kakub aga muus osas liigub ilusti Päris siidi vist seda 2,3 jooksma ei saagi kunagi ma arvan
Mitu korda sind nüüd linnapeal Cabrioga kohanud,kohe kaugelt hakab juba silma.Ja nüüd veel puudu ainlt RS2 grill .Kuidas sul luubid pimedas valgustavad ?
Tsitaat: |
Minu Coupe luubid näitasid üllatavalt hästi,jäin nendega täiesti rahule
Nüüd on tulede saaga läbi ja tulemusega rahul. Näitavad ikka üllatavalt hästi. Samuti sai ka kohe see kollane juhe ringi tõstetud, et põleksid koos nii täistuled kui ka luubid. Nüüd hakanud hoidma pööret 1000 peal tühikäigul ja vahest peale restarti on jälle okei. Pritsepea otsast mingi pistik lahti tõmmata siis nagu tõmbas paarsada pööret jälle mha.
Pärnus sel hooajal seda autot nüüd mõned korrad silmanud, nii sõites kui seistes, ja pean ütlema, et väga ilus auto on. Velg istub väga hästi alla,
madaldus tundub suvise daily jaoks paras ning värv on omamoodi ilus.
Kamei stiilis võred pole küll minu maitse, kuid selliste asjade puhul nagu ikka on igal ühel oma arvamus. Samas sõites nad mulle sedasi kriiskavalt
silma ka ei paistnud.
Tip-top töö.
Madaldus paras ja. Siiani pole kuskil veel mingit probleemi olnud, rannas see lamav mis muidugi tehti on selline koht mida üritan vältida aga sai ka saaremaal käidud ja kuskilt sõitmata ei jäänd. Veljed tahaks kunagi vahetada veits laiemate vastu välja ja ideaalis astmelise randiga nagu rh zw1 näiteks. Mulle ka algul see kamei ei meeldind aga kui olen vaadanud neid originaal võrega ja ka kamei koos audi märgiga siis meeldib nii see kõige rohkem. Originaal võred teevad kuidagi liiga tavaliseks ja stange võre hinnast ei hakka üldse rääkimagi Ideaalis võiks esivõre teha ka ümbes sama silmaga võrgu peale nagu alumine võre tehtud sai aga hetkel pole selleks aega ja siiski tuleb iga hetk nautida seda pilli sest kaugel see talvgi on Nüüd nagu väliselt kõik olemas mis olen tahtnud ja järgmiseks tuleb mootori otsing käsile võtta
Tsitaat: |
Tulede kangi pistikul vaja see kollane juhe ringi tõsta ja. Muidu on täied ja luubid eraldi. See selline 5 minuti töö.
Kuna ilmad lubavad siis vahelduseks uuemaid pilte ka.
Luubid näevad ideaalsed ees välja, Kui nüüd udukad ja suunad ka tumedamaks teha, siis oleks ideaalne ninnu.
Peab vaatama kas trehvab sind kusagil linnapeal,lähemalt pilgu peale viskama.Vist ilusamaid Cabriosi mis ma olen näinud
Vahepeal pole muud teinud kui alumine võrk sai mustaga üle lastud ,et kerevärvi postid välja ei paistaks ja tühikäigu mootor sai välja vahetatud. Sai proovitud ka läbipesu aga sellest polnud kasu. Õnneks Ivo garaazis oli toimiv olemas. Kütusekulu olen ka stabiilselt mõõtnud paak täis meetodil ja hetkel 9 olnud keskmine. See vanakooli r5 hääl on ikka vägahea
Vahepeal läksid ilmad suht jamaks ja sai toodud c5 lisaks. Seni seis cabrio ja ootas paremaid ilmasi. Eile oli jälle hea ilm masin sõitma panna. Käevitus nagu ikka poolest pöördest ja kõik toimetab nii nagu peab. Varsti peab vist garaazi ära viima kuna juba lubati miinus kraade ja kaugel see talvgi on. Siis saabki esisillas puksid ära vahetada.
Täna sai siis kätte võetud ja viidud audi puhkama ära. Aku oli kottis ja sai võetud asendus aku. Käima läks poolest pöördest ja sai käidud freeseri juurest läbi ja seal auto üle ka lobistatud. Seal töötas kohapeal ja ühtäkki hakkas paisupaagist vedeliku välja ajama aga kiirelt sai vent järgi pandud ja puhur põhja ja oligi maha jahtund. Õnneks temp üle 100 väga ei läinud ja hiljem sõites probleeme polnud. Vahelduseks oli päris hea seda vanakooli 10v r5 kuulda ja liigub ka päris okeilt ikka. Nüüd saab keskenduda c5 ja c4 valmis saamisele ja siis järgmine aasta vaatab mis selle mootoriga saab.
Täna sai siis karu talveunest äratatud ja kuradi mõnus tunne oli see. Akujuhe peale ja pill käis. Olin juba ära unustan kui mõnusa häälega see vanakooli rida viis käib. Aga kuna talvel ei saand selle autojuures midagi tehtud siis ennem üv on plaanis ära teha tegemata töö. Selleks on kõik uued puksid esisilda ja termostaadi ja radika anduri ka ära vahetama. Termostaat sellepärast, et soojaks mootor ei lähe nii nagu peab ja andur sellepärast, et esimene kiirus hakkab ventikal kohe käima kui juhtme külge panen. Talvel oli ka plaan veljed ära vahetada aga kuna keegi huvi ei tundnud siis jäävad need.. Muidugi kui keegi näeb samasuguseid aga 9 laias kuskil siis võib teada anda. Ütleme nii, et peale pea 5 kuud on tunne nagu oleks jälle uue auto ostnud. Kuna siin oli mingiaeg teema kus mingi kasutaja ei uskund, et 96kw diisel võib 2,3 98kw ära teha siis sai see täna ära proovitud ja tõesti see c5 1,9 96kw liigutab ennast kiiremini.
Täna oli kohe selline ilm, et sai cabrioga pikem ring tehtud. Kui vahepeal talvega oli ununend cabrio rõõmud siis täna tulid need meelde. Kuna
eelmine aasta sai ostetud uued kõlarid ja esimestega läksin alt siis plaan võtta nende vahetus käsile. On keegi pannud 13cm kõlarid sisse niiet jääks
originaal kate peale? Ideaalis tahaks komponente ette saada kuna teravust puudu päris palju. Hetkel 8 või 10 cm alpined ja need on hullem jama kui
telefoni kõlar. Samuti sai alla proovitud 10 laia ja et 20 velge aga kahjuks need ei lähe kohe mitte. Plaan oli juba minna 5x112 auguvalemile ja brock
b1 ühed osta aga neid kahjuks pole hea et ga saada. Eks peab tellima sendise flantsid ja randid üle käima siis hea küll. Ventika probleem on ka sama
mis s4, et seda juhtiv relee on omadega läbi. Lähipäevil läheb esisild vahetamisse ja siis saab ehk asja heaks. Samuti on plaan amordid välja vahetada
kuna need vist ei toimi enam üldse. Nüüd kahevahel kas koni või bilstein. Konil vist madalduse jaoks amorti pole tehtud ja sellepärast oleks mõistlik
bilstein b8 võtta nagu valgel audil. Madaldus on minusilmis ideaalne ja sellepärast ka nagu ei kisu coilide järgi minema.
Jõudsid kätte ka 2,3 rõõmud. Täna lõunalt tulles kadus üheltmaalt jõud ja tekkis kolin sisse. Tööjuures enam käia ei tahtnud ja lõpuks enam starterist ei käevitund. Sai siis nööriotsas tõmmatud ja pika peale läks käima. Alates 2000 lagin sees. Seisma jättes enam jälle starterist ei läind. Kui käevitus hetkel sai süüdet keeratud siis lõpuks saime ta käima. Tühikäigul töötas aga üle 2000 pöörde väga malts ja lagin sees. Kuna varem oli ka mingi kõrin siis eeldasin, et viga kastis kuna tuli siis kui suurema käiguga kiirendada ja taneli cabriol sama hääl käigukastist. Nüüd aga tundub, et see midagi muud. Selline tunne, et jagaja ei tee oma tööd. 2 silindri küünal oli tahmane natuke aga samas töökorras ja teised olid pea identse välimusega kohvi pruunid. On kellegil sama viga olnud? Hetkel kahtlus hallikal või jagajal kuna google väitis, et kui tahhokas ka hüppab siis viitab see ka hallikale ja mul ta varasemalt on hüppand mõned korrad.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mis siin kahtlast? Üks on aastast 1992 ja teine 2002. Kw vahe vaid 2 kw aga tehnikapoolest on pd diisel sellest ikaldus pritsest peajagu üle. Tehtud
sai nullist ja cabrio tõmbas küll esimesega pikalt tühja aga samas c5 läks kohe algul ja näha oli kuidas lihtsalt läks ja mida suuremaks kiirus seda
kaugemale c5 läks. Ja siinkohal olen täiesti erapooletu sest mõlemad enda autod ja cabrioga sõites tundub, et liigub nagu loom . Ja c5 täiesti stock 96kw.
Aga cabrio kohapealt ka, et kui kellegil hallikat või jagajat toimiva hallikaga pakkuda siis oleks huvitatud. Hetkel suht kindel, et selle viga.
Soojastpeast käima ei lähe aga külmastpeast poole pöörde pill ja kui järsult gaasi anda siis tuleb lagin sisse aga sujuvalt mitte.
Kui see 2,3 juba poolenisti ikaldunud oli, siis ei imesta et lutti sai. Olen ise küll suht kindel, et oma C4 100-ga (98 kw) lüpsan C5 96 kw 1,9 ära.
Tsitaat: |
Reaalselt kõrvuti sõitmine ilmselt pole lihtne korraldada, aga tee mulle C5-ga mingi märk ette Pärnu kandis mingis omale sobivas konkreetses kohas, näiteks hakkad mingi teatud kilomeetriposti juurest nullist kiirendama ja võtad stopperiga aega kuni järgmise kilomeetripostini jõudmiseni vms.. Ma siis sõidan sama teekonna läbi ja saan ka pardakaameraga tehtud video postitada, tõestuseks et heas korras olev C4 C5-le tutti annab. Kui ei anna, eks ma siis pean oma mütsi ära sööma.
Tsitaat: |
Pole viga, maasikad juba tulevad ja saab maasikamoosi teha, sellega peaks maitsema päris hästi, aga võibolla ma ikkagi ei saa seda süüa.
Kuno666. Kahtlane kirjutasin selle peale, et kasutaja 100 tõmbaks Su diislile 2.3 Audi 100'ga ära
Sellesuhtes ei ütle midagi halba ja selle 2,3 kohta sest hääl on tõesti vägahea ja samas nagu liiguks ka. Siiani pole ka mul temaga mingeid probleeme olnud. Selle ajaga mis omand on tulnud välja vahetada bena pump, küünlad, tühikäigumootor, bena filter ja plokikaas sai remonditud. Kütusekulu on selle ajasees jäänud 7,5 kuni 11liitrini 100le. Kiirendusekohapealt kui poleks kõrvuti pannud siis oleks ise ka pakkund, et cabrio liigub kiiremini aga peale seda kui sai pandud kõrvuti siis ei näe selle üle enam mõtet vaielda kuna seal polnud tegemist mingi napika võiduga vaid kindla c5 eest minekuga. Mingieid postivahe katseid ei viitsi tegema hakata. Eks selle puhul oleks kõige õigem edra igamehe kiirenduse klassi minna ja seal aeg ära sõita ja siis poleks enam kellegil midagi vaielda selle üle kumb kiirem. Teinekord kui cabrio korda saab siis võin video teha ja nad uuesti kõrvuti panna ja siis kuskile selle üles laadida
Kas keegi saaks oma 2,3 pealt või siis oskab peast öelda kuidas jagaja olema peab? . Märgid vändalt ja nukalt paigas. Netist leitud pildil on rootori
keskosa punkti peal aga minul on rootori alumine ots punktiga tasa. Kumb see õige variant on ja kas sai ta kuidagi üle visata midagi või millest see
erinevus võib olla?
Igatahes sai tõstetud jagaja nii nagu sellel pildil ja siis läks käima, puterdas oli uimane ja lagin oli kadund. Samas aga paukus ja lärtsus seega
ikkagi see hall andur ei tee omatööd ilmselt.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ja juba räägimegi ja ei pea seda teemat sellega sisustama.
Tsitaat: |
Uus hallikas sai külge aga lagin on ikka. Homme toon uued hüdratõukurid sest mis muu see seda häält ikka teha saab. Täna sai juba üleliigne jama eemaldatud ja homme saab ehk kiirelt ära teha kui jupid saan. Jagaja on ka ikkagi kõigeparem nii nagu ennem ehk siis rootori alumine äär on märgiga paigas.
Täna silindri surveid mõõtes selgus tõsiasi, et see mootor on kottis. 1, 2 silinder surved nulli lähedased 3, 4 identselt 13,5 ja 5 silinder 7. Millest need selliks läind ei saa mina aru. Märgid paigas, rihm pingul ja ometi auto sõitis ja käima läheb ka praegu ja erksalt samuti pöördesse aga ometi surveid pole. Taga pole ka ei sinist ega muud midagi mis viitaks sellele, et midagi seal puruks oleks. Nüüd väike mõttepaus ja ilmselt selleks aastaks jääb selle auto sõidud sõidetuks kuna hetke plaan on ikkagi s4 ära manuaalitada ja selleks ka jupid välja aetud. Samuti tahaks valge audi sõitma panna. Cabrio puhul pean mõtlema mis mootoriga teha. Natuke nadi jälle seda 2,3 ka taastada sest kunagi ei tea millal pritsepea või muu selline asi järgi annab. Mõte on mnt ametist uurida, et mis mootorid sinna legaalselt vahele saaks. Endale meeldiks seal 2,2 20v, 2,7BiT või siis 4,2. Eks kõigipuhul on eelarve päris korralik aga eks autot tuleb teha nii, et see endale meeldiks ja tahaks sellega sõita. 1,8t ei taha kuna see liiga tavaline juba ja originaalis ei ole ta ka mingi eriline püss. Lätis on v8 pandud cabriole ja see tundub päris äge olevat.
V8 ja mono vedu?
2,7bit on mõtet siis kui tehasest juba v6, siis istuvad kinnitused.
Aga miks mitte ka tdi, näiteks 2,5tdi R5? Radikas ja päris palju muud kere poolelt jääks sul sama.
1.8T on tõesti tavaline juba kuid just selle mootoriga cabrio jättis päris sõgeda elamuse. Aga vihjeks võin öelda et ka vw peal leidub huvitavaid
mootoreid Mul on just üks taoline swap oma aega ootamas, aga mitte
cabriole, kuid siiski piisavalt haruldasele Audile.
Mind see mono vedu ei häiri. Taneli cabriol ju ka 200kw+ ja esivedu aga fun on ikkagi. V8 hääled meeldivad ja samas neid liigub ka. Muidugi hooratas on üks kallemaid asju selle puhul. 2,7BiT on ka suht saadav mootor ja samas kinnitused ju olenevad sillatalast või eksin? 2,8 b4 peaks ka liikuma kust saaks v6 jaoks asjad ma usun. Diislit ma ei paneks cabriole ka relvaähvardusel . Cabrioga nagunii igapäev ei sõida ja kui sõidan siis tahakski head häält kuulda ja edasi võiks ka liikuda. Sellepärast ka r5 sai valitud, et hääle poolest ei pea piinlikust tundma. Kui diisel siis pigem võtaks 1,9 96 kw kuna sellest saab lihtsalt päris okei jõu ja ei lagise ka enam nii nagu vanakooli kle kle kle kle mootorid Aga ei diislit ei tule. Pigem kui teha siis midagi huvitavat.
Sillatalast ei olene mitte midagi. Lihtsalt r4/r5 on lansekatel kohad patjade jaoks. V6 on hülsid läbi lansekate ja mootoripadjad keeratakse kere külge rattakoopast.
Aa okei siis ilmselt tuleb ikka algse plaani juurde jääda.
Essi kõrvalt olen ka cabrioga natuke tegelend ja sai siis plokikaas maha võetud. Selle juurest ei leidnud esmasel vaatlusel midagi viga olevat ja samuti kolvipealsed ilusad. Sai siis silindrid diislit täis valatud ja 1 Pidas nüüd mingi 12tundi vastu ,teisest vajus ligi tunniga ära ja 5 läks ka mingi 7 tunniga umbes. Hülsid ilusad tehase hoonimis jälgedega . Ise mõtlen, et kui oleks rõngas puruks siis oleks pidand olema karteris tuuled ja tagant suits väljas. Hetkel ise mõtlen, et äkki on mõni klapivedru puruks ja sellest ka see klõbin tuli sisse? Igatahes ehk lähipäevil saab klapid ja sellega seonduva üle vaadata. Hetkel veel uut mootorit ei otsi ja vaatab kas saab sellest asja või mitte kuna ess võtab omaaja.
Plokikaas kontrollitud ja seal viga pole. Üldiselt on see 2,3 nagunii tiksuv pomm oma pritsepeaga ja tänu sellele rohkem sellega pead ei vaeva. Eks näis kas see aasta veel saab selle autoga sõita või mitte. Uus mootor on välja vaadatud ja lähiajal toon selle ära ja eks siis vaatab kui ladusalt see swap õnnestub.
2,3 jupid saadaval kui kellegil sealt midagi vaja.
Nüüdseks moto vahele tõstetud. See juhtmestiku normaalselt sinna panemine saab olema ikka peavalu ja samuti kõtusetorud mille ilmselt mingiaeg vean uutest torudest kuna hetkel sai vanu painutatud. Radikale mõtlen siis, et mis ventikas panna kas tellida mishimoto vent või panna c5 kliima vent. Hinna vahe neil pm 100euri. Radikale vaja nüüd ka lõdvikud valmis meisterdada ja salongist juhtmestik ära vedada. See viimane ilmselt jääb Weiksile teha kui tal aega. Kõik juhtme majanduse peab juhikohale ära mahutama kuna aju pistik ei ulatu teispoole. Ajul vaja ka leida katkine diood üles mis siis kaitset läbi lööb.
Naiss Millal linnapeale plaanid liikuma saada ?
Tsitaat: |
Vaikselt hakkab asi looma juba. Homme tahaks õliradika ja stange ette saada. Radika lõdvikud sai ikka vägahead. Ventika võtsin aftermarketist ja tänud siinkohal kasutajale ICE kes soovitas väga hea ja võimsa spali ventika. Aju läks ka Siimu kätte, et kohe hea softi peale saaks. Siinkohal peakski suured tänusõnad ütlema kasutajale Kiku kes on selle projektijuures olnud vägasuureks abiks ja kelle kaudu on ees cooler jms
Et 1 paar rehve minu auks suitseks! - vaheldumisi...
Kas on võimalus see ehitus ka legaalseks saada?
Eile tuli sõnum, et auto valmis aga ei käevitu. Mõtlesin kohe, et see krdi läti aju on kahtlane kuna sellel oli juba üks kaitse diood läbi lastud. Võtsin s4 pealt aju mis nagunii oli cabriole mõeldud ja kimasin weiksi juurde. Aju peale ja pill käis paugust. Siis sai võetud tee kodupoole ja krt see oli üks huvitavamaid kojusõite. Need hääled ja kõik see oli seda summat väärt mis selle ehituse alla on selle mõne kuuga läind. Kahju, et hooaeg pm läbi aga eks võtan sellest veel niipalju kui saab. Siduriga on mingi anomaalia mis ilmselt kasutatud korvist sest seda ma välja ei vahetand. Eks talveks on juba list ka tehtud mis teha. 5x112 auguvalem, sisu korrastada kuigi ideaalis tahaks s3 recarosi.
Nüüdseks juba esimesed 100+km sõidetud. Enamus ajast pöörded üle 3000 ja sellepeale kulus 18l 100le. Pole paha ütleks ise selle peale. Ehk kannatab
veel kuuaega nautida seda autot ja siis tuleb seisma ära panna. Talvel lähevad need veljed ka müüki sest järgmiseks hooajaks plaan 5x112 ja ideaalis
17x9-10 rh zw1 veljed. Hetkel 2 viga ka siis millest üks on sidurikorv mis ei pea launchi kinni ja samas libiseb ka vahest boosti all ja teisesk on
siis lekkiv bybass. Bybassi asemel läheb Tial replica bov mis siis läheb kohe turbo ette, et säästa turbot. Kuna mul õhulugejat pole siis tundus blow
of palju mõistlikum valik kuna hinnad jäid neil bybassiga samasse auku. Talvepoole vaja teha veel koonukale vahesein ja samuti külmaõhu võtt sest
praegu saab ta koguaeg kuuma õhku. Aju ja juhtmestik vaja ka roolialla mahutada ja sisu kas värvida või üldse muu. Igatahes hetkel kavatsen nautida
niipalju kui kannatab ja küll talvega saavad need pisiprobleemid lahendatud.
Cabrio
Vahepeal sai ka see auto koju toodud kuna leidub veel nokitsemist. Nimelt siiani on probleem kuskil juhtmestikus ja 4800 pöördepealt hakkab launchima
iga käiguga. Täna üritasin diagnosti teha ja vaadata kas aju üldse kiirust näeb aga millegipärast ei saa arvuti ajuga ühendust. Ma juba kergelt vihkan
neid elektri anomaaliaid sest tänu nendele pole siiani saanud seda õiget tõmmet tunda. Originaal paisupaagi kork ka talvega ära surnud ja laseb läbi.
Kuna mul esiistmed on suht kehvas olukorras ja värv juba maha külund ja padi ära istutud siis oli ammune unistus s3 recarod leida. Kahjuks neid väga
ei liigu ja kui on siis kas mustad või halvas seisus heledad. Ükspäev fb tulid müüki alcantara must/hall istmed ja kohe sai ka kirjutatud. Laupäeva
hommikul tõin nad koju. Nüüd ootan kinnitusi ja siis paneb sisse ära.
Kenad istmed, olen enda omalegi s3 recarosid vaadanud.
Kas tagumine iste sobib ka kuidagigi sisse?
Tsitaat: |
https://www.youtube.com/watch?v=iCaHmIh7slo
Huvitav tegelane. 600hp Cabrio. Teised autod ka põnevad mis tal.
Tsitaat: |
Istmed sai eile sisse aga peab ikkagi veits ümber tegema kuna recarod ikka suht kõrged. Kinnitus sai originaali asemele pandud ehk siis need
kolmnurgad ära ja nende asemele see lapik aga ikka on istumine kõrge. Sõidumõttes on ikka öö ja päev võrreldes originaalidega. Voolu pistikud ka kõik
vaja ümber teha kuna istmesoendused ka uuema pistikuga. Tagant on siinid ka cabriol laiemad niiet tuli neid rattaid käiata. Päris üks ühele
ringiviskamine ikka pole. Teiseks sai nüüd kiiruse jama korda aga sellega tuli välja, et kaane tihend vms ära sest kõrgel pöördel viskab jahutust
vedelikku välja. Eks nüüd mingipäev võtab maha ja vaatab mis seal vaja ära teha. Nagu needus ennem avalaksu ja hooaega.
Tänaseks kaas tegemisse viidud ja veaks siis papp tihend mis vanadusse surnud. Vahetusse läheb kogu ülemise otsa tihendi komplekt ja samuti kõik kaanes mis vaja. Iseenest päris hea, et nii juhtus kuna see mootor pole vist väga tihti õlivahetusi saanud ja nüüd saabki seest puhtaks. Samuti sai vna 2,3 huvipärast lahti võetud ja sellel siis oli vigane 2 silindri kolb mis oli rõnga vahelt puruks aga ülejäänd asjad ja saaled olid korralikud.
Laupäeval sai siis cabrio kokku pandud ja ka terve õhtu testitud. Kõik toimib nii nagu peab ja ainuke asi mis vel tehnika poolt teha on sidur kuna see
ikka libiseb kui launchida aga samas sõita kannatab. Selle 25kraadise soojaga muidugi on ventikas suht pidevalt järgi kuna nüüd püsib temp enamus
ajast ikkagi 90 juures siis ei taha teda sealt üle ka lasta. Tuleviku mõttes tahaks ikkagi seda alumiinium radikat osta mille saab sirgelt sinna panna
ja siis ei tohiks venti niipalju vaja olla. Tehtud sai siis kaane lihv, klapid sooveldatud, klapisääretihenid uued, hüdrokad uued, poldid uued,
tihendid uued, vedelikud , küünlad ja kett samuti uus. Samuti sai natuke detaile värvitud, et kannataks ka avalikus kohas kapotti lahti teha. See
hooaeg enam eriti midagi teha ei plaani ja tahaks sõita. Recarosi pean küll aga madalamale viima kuna hetkel on keevitatud kinnitused originaali
asemele siis recaro puhul on see liiga kõrge koht ja tuleb ikka lõigata ja madalamale panna kuna iste kõige madalamas asendis on peanupp pmst pea
täpselt laes ja istme nurk ka üleval. Sumbutaja otsad ka välja vahetama kuna neil juba plekid sees lahti ja plärisevad. Aga eks tahaks nüüd vähe sõita
ka ja siis järk järgult tegeleb nende asjadega .
Praeguste lämbete ilmadega on ikka suht kehva sõita kuna pidevalt peab sundventi kasutama kui kuskile seisma jääda. Kellajärgi läheb seierijagu või 2 üle 90kraadi. Nüüd ei teagi mis mõtekam variant, et kas osta ette väike lisaradikas 250e eest ebayst või osta kohe paks alumiinium radikas mis aan koldejaoks mõeldud. On kummastki variandist kasu ka üldse? Samuti ilmselt ostma lisa veetempi kella mida võiks usaldada sest see b4 spidoplokk on teadatuntud puitu panija.
Mõtekas on lisaradikas ja sinna juurde alu. radiaator.
"torudega" radiaatori võid vanametalli viia
Kui lisaradikas panna sinna ette siis see takistab veelrohkem jahedama õhu juurdepääsu suurele või eksin? Ja ma pigem valiks neist ühe variandi sest see muidu läheb kokkuvõttes suht ulme summa 2 radika peale Kust need lisaradika otsad üldse võetud originaalis on?
Ei takista ta midagi. Lisaradikas tuleb kõrvalistuja poole...
Muidugi võiksid teise termostaadi ka panna, mis avaneb varem...
Kui tahoka temp. juba üle 90kraadi näitab siis blokikaanes on temp kindlasti juba üle 100kraadi... Isiklikult arvan, et ei ole vaja seda tempi hoida
seal keemise piiril.
Iseenesest ei soovita seda alu radikat mis sinna aan-ni kolde alla mahub. Niigi jama õhuliikumine seal. (mida rohkem pinda radikal seda parem) Võta
ikka mingi standard mõõtudes alu. radikas.
Võiksid aani veekolledega midagi ette võtta, et need pikad koledad torud minema saaksid
Näiteks nagu siin:
Tänud Maik nüüd on mõtlemis ainet korralikult. Kui kellegil peaks juhuslikult hea hinnaga olema s2 lisaradikat siis oleks sellest huvitatud. See veekolle tundub ka hea ideena ainult nüüd kui kõik koos on seda päris jebi uuesti teha
Kui kellegil peaks olema huvi selle auto velgede vastu siis olen avatud pakkumistele. Tahaks 18 peale üle minna ja need veljed juba minujaoks igavaks
muutund. Autoga sai üv ka käidud aga hetkel sain ainult kuuks ajaks kuna parempoolne kässari tross vaja ära vahetada. Sai ka huvipärast 19 velgi alla
proovitud aga kahjuks b4 jaoks liiga suured ja laiad. Radika osas lähen ilmselt sama teed mis Maik ja tellin alumiiniumist originaal mõõtmetega radika
ja läheb ka teine termostaat. Samuti ka 10v lisaradikas olemas aga eks pean vaatama kas saab selle panna kuna cooleri raam võtab suht enamus sellest
radika ruumist ära.
Täna saabus siis hiinast pakk milles alumiinium radikas. Imekombel tuli ikka päris kiirelt ära sest algne tarne oli märgitud peale jaani. Kahjuks tuli
sellemõttes vale variant, et lisaradika ots ülevalt puudu aga tänapäeva pole alu keevitus mingi harva esinev nähtus. Nüüdseks siis peale kolmiku ja
lõdvikute kõik olemas. Lisaradikas 10v oma, suur alu radikas ja 87 kraadi termostaat. Samuti sai vahetatud käsipiduri tross ja samuti sai ka üv ära
tehtud.
Teema võib tõsta tagasi huviliste autode alla kuna enam pole ohtu, et teema jõuaks valesse kohta
Vahepeal siis sai alla 215 40 17 rehvid ja välimuse kohe parem. Sumpa peab üle käima kuna tagant ikkagi mingis olekus käib see kaareosa vastu kuskile.
Eks talvepoole vaatab need pisiasjad üle ja siis tehakse ka uksepolstrid ja tagaiste esimestega sobivaks. Selle hooaja tahaks lihtsalt vaikselt ära
kulgeda. Vaikselt ikka on plaan teha 5x112 auguvalem aga siis peaks leidma praegustele velgedele ostja.
Vahepeal ka selle autoga tegelend. Kuna s3 istmeid regullida ei saand siis sai rocketile mainitud, et oleks vaja juhtmestikku. Nädalaga oli mul olemas
korralik voolu juhtmestik ülus üleminekud istmesoendustele. Üks nv sai ka see sisse ära pantud ja kõik toimib seega suured tänud Rocketile. Järgmiseks
tahaks nüüd radika vahetuse ära teha, et seeaasta saaks sõita nii, et ei peaks tagasi hoidma end ja ehk ka dünos ära käia ja ehk ka mõni üritus osa
võtta. Tahaks veekollektori ümber teha nagu Maik soovitas aga eks näha kas jõuan sisselaske maha võtmiseni või mitte. Lisaradikale vaja samuti kolmik
teha ja suurele radikale lisa ots. Ennem üv vaja uut katti ka kuna praegune on launchidega pilbasteks lastud ja viimanekord lendas ka sumpast vill
välja. Sisu ilmselt jääb seeaasta nii nagu on kuna hetkel teised asjad tähtsamad.
Eelmine aasta esimesed tiirud lõppesid kaanetihendi vahetusega. Selle aasta esimene sõit lõppes saale kolinaga. Ainuke asi mis tundus jama oli õli
temp mis peenestades läks 130 ligi aga seda on ta varem ka teinud. Ise arvasin, et äkki ei lase õli radikasse see termostaat. Õlirõhk oli külmalt 5 ja
soojalt langes 2 ligi ja sõites alla 2000 pöörde oli umbes 2,5 kuni 3 bari ja üle 2000 pöörde üle 3 bari. Häält kuulsin kui liikusin garaasi tagasi,
et kui natuke kiirendada tuli vale hääl sisse. Kohapeal häält polnud aga kui natuke pööret anda siis tuli sisse. Garaasi ajades oli 1 bar rõhku umbes
viimane hetk kui seisma jätsin. Eks nüüd saab jälle maha võtta moto. Minu plaan on vänt saata lihvi, rem mõõdus saaled, sepis keps, hoonimine, uued
rõngad ja uued tihendid.
Kuna tuleviku plaan oleks mingi hx35 super vms panna k24 asemele ja juhtumisi see saale pask vahele tuli siis sai otsustatud, et panen ka kohe sepis
kepsud sisse. Tulevikus endal vähem mure kuna k24 saadavus suht olematu ja iga muu turbo üleminekul nagunii keps nõrk koht.
Siinkohal aga ka küsimus vända kohta. Nimelt valmistun selleks, et ilmselt praegune vänt sai ka kannatada. Paljud räägivad, et lihvi ära ja rem mõõdus
saaled sisse ja saab hea. Poest uurides siis kiiruga pakuti vaid 1 tootja rem mõõdus saalesi ja mingi 130e komplekt.
Teine variant oleks otsida korralik aani või 2,3 ng vänt ja panna uute saaledega kokku, et kumb see parem valik oleks?
Aja jooksul eri inimestega rääkides saanud mõistmisele, et vända lihvimine on loto, ei pruugi ikkagi kestvat asja saada. Et senikaua, kuni on võtta mõni mittevigasaanud väntvõll kuskilt, siis see on kindlama peale minek, kui hakata vigast lihvimisse saatma.
AAR=AAN üks ja sama väntvõll.
+0.25 mõõdus kepsusaalesid on saada küll. Komplekt 75.- . Ilmselt leiaks ka +0.5 mõõdus saaled.
Seoses plaani muutusega läheb müüki selle auto alt veljed 4x108 et 32 ja 8 laiad koos 215 40 rehvidega.
See aasta jääb see pill garaasi.
Tsitaat: |
Kui juba siis juba. Tänud sleepersi Kristjanile on olemas maxxecu race, sepiskepsud ja tihendid ka olemas. Järgemööda üritan ka teised jupid ära osta.
Kui kellegil jääb aanist üle suuremaid pihusteid, sre sidurit vms siis võib julgelt pakkuda. Ilmselt järgmise kuu jooksul viin mootori Iffi kätte, et
ta selle uute juppidega kokku paneks.
Nv sai mootor maha võetud. Selgus, et vasakpoolne mootoripadi ka pooleks. Nüüd mingipäev läheb moto iffi kätte kus siis uute juppidega kokku saab.
Tänu a8 kasti teemale peab nüüd hakkama planeerima, et mis ja kuidas. Kapotialust tahaks ka nüüd viisakamaks saada kuna tagaseinas on korralik juhtme
punt. Nüüd ei teagi kas peaks aku ka bagasssi ära viima või võib ta seal ees edasi ka olla.
Nii mootor Iffile viidud ja juba esimesed avastused tehtud. Käbi kiil puruks, kõik saaled otsas, mootoris saale puru, vänt läbi, tagavara vänt ei sobi
aga vähemalt plokk tundub veel viisakas. Õnneks iffil üks tagavara vänt olemas ja selle taha ei jää. Eks nüüd peab mõne neeru maha müüma aga vähemalt
saab mootori heaks.
Järgmiste uuendusteni.
Sisuliselt püstak hakkab valmima. Kuna vänt oli rikutud ja varuks ostwtud samuti ei sobind siis õnneks sain Iffilt tema vana vana mootori vända mis
siis soomes tasakaalustatud ja pollitud nagubaru sain. Plokk sai samuti kergelt ülelihvi. Kõik sisemised õlikanalid ja asjad puhtaks tehtud. Püstak
nüüdseks peaaegu, et valmis. Täna sain veekollektori ka kätte mis siis ümber tehtud. Kuna enne jooksis pikk vee toru eest siis saab sellest seal lahti
nüüd. Õnneks plokk oli piisavalt hea, et sai orig kolviga kokku ja minu plaanide juures on sellest küll ja veel. Järgmisena vaja siis pihistid, turbo
ja sidur osta. Panen siis mõned pildid ka kuna neid ikka huvitavam vaadata kui juttu lugeda 😄
Tsitaat: |
Nüüdseks kõik jupid ka ära tulnud. Pildilt veel puudu egt andur ja pihustid. Enamus asjad sai Sleepersgaragest tellitud. Eks mingiaeg saavad need
asjad ka kapotialla paika ja ehk suveks hääled sees.
Hetkesisuga mootor koos ja ka kapotiall. Nüüdseks jäänd veel sissesõit ja seadistamine.
Kogu töö teostas Ivo ja selle eest suurimad tänud talle. Kapotialune nüüd väga viisakalt ja korralikult tehtud.
Ilus cabriol ja nüüd ka kiire.nägin Saugas täna silmanurgast,kui oma s-iga Tallinna läksin.
Terv Indrek
Vahepeal hulga aega mööda läinud ja kuna algselt ei tahtnud sinine kuidagi ära kaduda või kui kadus siis lambi hetkel tuli tagasi. Sa käidud üv
mõõtmas õli põlemist ja sealt nagu vastust ei saand. Lõpuks muud variandid ära proovitud oli selge, et ju klapi vahelt tõmbab õli kolvile. Iff tõmbas
kaane maha, et see tegemisse saata. Lahti võttes suutis Iff niipalju mind ümber veenda, et sai tehtud siis kohe ka altots paremaks. Sisse läks fcp
kolb 81,5, plokk puuriti soomes ja samuti tehti ka vändaliin üle. Kuna vänt on iffi vanast mootorist ja sellega kõik tööd tehtud siis see jäi nii nagu
oli. Kõik saaled läksid king racingu omad, raamsaale poldid arpi tikud ja siis mõningad uued tihendid kuna vana motoga sai 700km sõidetud siis kõikke
uut polnud vaja. Plokikaas sai ka täieliku remondi kuhu läksid ka kõik uued klapid. Hetkel siis sõitnud mingi 600+ km ja probleeme pole. Hetkel võtan
hoogu, et seadistama minna aga nipet näpet veel teha. Jahutus leke oli mingitele hetkedel ja ei saand aru kust tuleb. Lõpuks leidsin lekke
järeljahutus pumba vahelt. See sai vahelt ära võetud. Kõige keerulisem on sinna kapotialla ära mahutada kõik vajalikud asjad. Vesipritse jaoks paagi
kohta sai pikalt otsitud ja proovitud. Hetkel veel vaja õlikoguja ära mahutada, 044 alla panna ja siis vist võiks nagu kõik olla valmis pinki
minekuks.
Äge projekt. Mis turbo see on?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Dynos tulid ju päris ilusad numbrid. Mis rõhuga see number tuli ja mis kütust kasutasid?
Tsitaat: |
Kas mingi graafiku ka siia paned? Endal on plaan samat turbot kasutama hakata.
Graafiku kvaliteet jääb suht sitt siin aga midagi näeb. Kevadeks on plaan ikkagi 2x044 panna ja siis prooviks uuesti dyno tiiru teha.Hetkel
vesipritsega tuli äkki 7 kw vms juurde. Kütusetrass on ka mootori ruumist väänatud seega teeb selle ka kohe uueks ja eks siis näh palju juurde saab
keerata. Karterisse plaadi ka ära tellima kuna hetkel pikalt peal hoides on õlikoguja seda moosi täis. Kohe suurema koguja vaatama j kkk ka ära
tuulutama. Vb ka proovin ära etanooli. Esituledele sain ka 3d prinditud kinnitused ja saab lõpuks need ka korralikult ette.
Kuidagi vähe tuli juurde selle vesi/meta pritsega. Kunagi 2016 kui kasutasin ka samat asja, siis sain dynos tänu sellele 67kw rattast juurde. Nüüd
sõidan juba mitu aastat etanooliga, soovitan soojalt, minek ja spool on palju parem.
Aga jõudu ja jaksu oma tegemistes. Hoian silma peal.
044 on suht ajalugu juba. Ma valiks midagi DW toodangust. Ühe ja korraliku
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |