Tere!
Olen Audiklubi foorumit juba päris pikalt sirvinud ja ka mõningaid Audisid ise omanud aga pole ühtegi teemat veel teinud. Nüüd mõtlesin, et teeks enda
autost ka teema. A8 ostusoov oli mõttes mõlkunud aastaid äkki 4-5 juba ja nüüd sai siis see unistus ka lõpuks täidetud. Alguses oli suund võetud D3
peale, aga millegipärast D2 sümpatiseerib rohkem, seega saigi neid vaatama hakatud. Turul sai silma peal hoitud ca 4-5 kuud aga mitte midagi erilist
turul ei liigu kui päris aus olla. Alguses mõtlesin, et ostan mingi odavamapoolse pilli ja vaatab edasi mis saab aga enamus autosid on nii käest ära
lastud ja varustust pole ka mitte emmigi peal. Alguses vaatasin ka PFL pille aga kiirelt sai selgeks et PFL mulle ikkagi ei meeldi ja sai FLidel silma
peal hakkama hoitud. Kindel oli, et auto peab olema FL ja 4.2 mootoriga. Varustusest pidi kindlasti olema Recaro nahktuba, Naviga makk, elektriliselt
liigutavad esiistmed, katuseluuk ja Bose heli. Ideaalis otsisin musta värvi isendit aga varsti sain aru, et minu jaoks soodsate kriteeriumitega
isendit vist Eesti turult võibki ootama jääda, seega sai värvi arvelt järeleandmine tehtud. Ja kaua ei pidanudki ootama kui minu jaoks esmapilgul
sobiv auto müüki tuli. Ise olin sel ajal teisel pool lahte tööl aga müügikuulutuse pildid olid paljulubavad, varustuselist päris pikk ja lisainfot ka
piisavalt nii et sai müüjaga ühendust võetud, rääkis head/vead ära ja sai väike ettemaks ka tehtud et saaks kindlalt autot vähemalt vaatamagi minna.
Eesti tulles sai siis kohe autot vaatama mindud. Õnneks ei pidanud kuulutuses pettuma ja saigi autot üle vaatama hakatud. Sai välimus ja kapotialune
üle vaadatud vähe teravama pilguga ja sees ka asjad ära näpitud. Põhjaalust polnud nagu mõtet eriti vaatama hakata, sest A8d ei roosteta ju, vähemalt
minuteada Peale seda sai mindud proovitiirule. Kuna polnud varem ühegi
A8ga sõitnud siis emotsioon oli sellega sõites ikka väga laes, kui vaikne ja sujuv võib ikka üks vanakooli laev olla. Emotsiooni pealt ei jäänud enam
pikemalt mõtlema ja nii vahetasidki raha ja auto omanikke. Siiamaani ostu ei kahetse ja sõites on alati suu kõrvuni Aga autost endast ka siis lähemalt..
Autoks on siis tumeroheline[Racing Green pärlmutter] Audi A8 D2 kerel, mootoriks 4.2V8 228kW, aastaks on siis 05/2000 ja loomulikult Quattro.
Varustusest ka natukene, mida välja tooks:
*Recaro nahktuba
*Servotronic roolivõimendi
*Elektrilised, soojendustega, kokkuklapitavad peeglid[Tagurdades parem peegel läheb ka alla, huvitav lisa minujaoks]
*Solar katuseluuk
*Püsikiiruse hoidja
*4x el. aknad[Ilmselgelt vast standard]
*Parkimisandurid ees/taga
*4x istmesoojendused
*4x elektriliselt liigutatavad istmed
*Rulookardinad [Tagumine elektriline]
*S-rool [Nuppudega käiguvahetamine]
*Navigation Plus makk [RNS-D]
*CD-Box, TV-tüüner, Bose heli
*Laegastega käetoed ees/taga ja autotelefon
Eelmise omaniku jutu järgi on auto eest kõik varasemad omanikud korralikult hoolt kandnud ning autot pole käest minna ära lastud ja seda on ka autot
vaadates näha. Käigukast on üle aasta tagasi kap. remonditud. Õlid/filtrid 2000km tagasi vahetatud. Samuti sildades kõik vajalikud jupid alles
vahetatud ja sillastend tehtud.
Autol on all ST Suspension coiloverid ja 20x9.5" Schmidt Revolution CC-Line 3-osalised veljed koos 245/30/R20 põhimõtteliselt tutikate
suverehvidega.
Aga nagu vanale autole kohane siis leidub ka mõni viga ehk siis to-do list:
*Paar parklamõlki uste peal ja mõned sügavamad kriimud(Poleerimisega peaks asja korda saama)
*Uued summutisukad panna. Siinkohal lasen ka juba väljalaset natukene lärmakamaks teha ma arvan.
*Vasakpoolne esimene veovõll ära vahetada(Kiirendades viskab vibra sisse, parempoolne hiljuti vahetatud)
*Kellaplokis odomeetri ja kuupäeva/kellaaja pikslid surnud enamus. See vist suht levinud tüüpviga ka selle tüübi kellaplokil. Kui leian kuskilt S8
kellaploki siis vahetan praeguse selle vastu välja.
Ja ega rohkem praegu ei olegi midagi. Nüüd ühe hooga kavatsen vead ära likvideerida ja siis saab kalla ja talla režiimi nautida, sest maanteed sõita
selle autoga on ikka omaette mõnu
Tulevikus ka mõned asjad mis teha tahaks:
*S8 kellaplokk ja siis kroomrõngad ka ümber panna
*Yatouri või analoogiga USB/AUX tekitada
*Taha 2 veluurmatti otsida ja talveks kummimatid
*Võib-olla toonklaas ka panna. Praegu olen kahevahel, sest autol mingisugune tehasetoon ka peal ja rulookardinad aitavad
tegelikult päris palju kaasa.
*Auto lasta ära poleerida ja salongis ka vähe korda luua nahahoolduse näol
*Autot heaperemehelikult edasi hoida
Aga pikk jutt s*tt jutt, seega mõned pildid ka lõppu:
Kuidas need 35se kõrgusega rehvid tunduvad konarlikumal pinnasel?
Kas on ka plaane tehtud mis rehvid talveks panna?
Edu autoga!
Tegemist siiski 30 kõrgus rehvidega. Ütleme nii, et tunneb põhimõtteliselt igat kühmu teel ja autol on ka coiloverid all, seega vahepeal raputab ka natuke ikka, kui vähe kiiremini kuskil hüppest läbi sõita. Talveks sain kaasa mingisugused Borbeti 18" veljed 225/45/R18 rehvidega, mis peaks siis originaalmõõt olema ja siis S8 tehasemadalduse sain ka kaasa. Korra pidasin ka plaani 19" 12-spoke talveks alla panna aga tahaks ikka talvemõnusid ka nautida. Arvatavasti tõstan lihtsalt coilidest normaalkõrguse peale ja naudin talverõõme selle comboga. Koguaeg ei saa edev ka olla Aga edu läheb vaja
Ja veel üks d2 juures. Vägev.
Tsitaat: |
Väga kena velg ja sobiks ka minu A8 alla nagu valatult. Kas nii madla autoga oht midagi ära lõhkuda pole sõites? Või terve põhi terasplaadiga kaetud
Väga kena D2
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Oskab keegi öelda, kas mõne teise Audi terve vasak veovõll läheb A8le ka alla? Sest kahjuks tervet veovõlli ma ei leidnud varuosadena, pakutakse ainult välimisi otsi, sisemisi kahjuks mitte. Või siis ma olen liiga loll ja ei oska otsida. Vana omanik oli parempoolse C5 2.5 Hitleri quattro oma pannud et pidi 1:1le sobima. Aga praegu neid võlle vaadates siis neid on mitme erineva pikkusega saada, nüüd oleks vaja teada kui pikk A8 see vasak võll on, et saaks uue jupi ära tellida. Guugeldades leiab vähemalt 3 erineva koodiga võlli A8le, huupi ei tahaks ka midagi osta, pärast ei sobigi ja sellist osa ei taha kasutatud ka kindlasti alla panna. Või on vasak ja parem võll üldse sama pikkusega? Igatahes kui keegi targem oskab sel teemal kaasa rääkida siis oleksin väga tänulik
Vaata siit mootori koodi järgi:
https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a8/a8/2000-256/4/407-407020/#1A
SalmA
Tere jälle. Vahepeal pikalt aega mööda läinud aga autoga nii mõndagi ära tehtud. Aga alustaks siis seekord natukene kurvema noodiga. Augusti keskel
sai käidud Eesti HipHop Festivalil. Auto pidas Pärnu-Valga-Elva-Pärnu tripi väga ilusti vastu, aga oleks võinud palju hullemini minna. Nimelt teise
päeva õhtul hakkas paduvihma sadama. Õnneks õel oli midagi autost vaja, muidu oleks selle arvatavasti alles hommikul avastanud. Nimelt terve auto
põrand kuni taha välja oli täiesti läbimärg. Sai siis käterätikutega seda vett sealt välja võetud, mida oli ikka sinna hulgi voolanud. Õnneks vihma
sadas vist äkki kusagil 2-3h, siis jäi järgi. Esialgu sai siis rätikutega edasi kuivatatud kuni vaip tundus ainult enamvähem niiske. Ei julgenud autol
alguses süüdet ega midagi üldse näppida, sest arvasin, et nüüd ujutas kõik asjad üle ja siis lasen lühisesse ära ka või midagi aga lõpuks võtsin
julguse kokku ka panin ikka auto käima, õnneks kõik toimis ja toimib ka siiamaani. Seal olles sai juba guugeldatud seda viga ja kahjuks see tundub
olema üks D2 A8 tüüpvigadest või üldse vist Audide tüüpviga ehk siis äravoolud olid umbes, täpsemalt siis AC õhuvõtu alt see kogumispann oli vett täis
ja need äravoolud seal põhjas olid umbes ja siis need oranzid kummilutud olid ka umbes. Minu arust inseneride poolt väga kehvalt see kondentsvee
äravool disainitud. Igatahes koju jõudes sai kohe neid äravoole puhastama hakatud ja seda vett voolas veel korralikult välja[Paar suurt topsitäit sai
mõlemalt poolt, kui lutu küljest ära võtta]. Peale seda sai autot mitu päeva tuulutatud ja puhuritega kuivatatud ja sai loodetavasti kuivaks, sest
käega matti alt läbi katsudes märgi kohti enam ei tuvastanud. Aga igatahes väga halb asjade kokkusattumus nii kaugel kodust Nüüd sügisese ajaga peab neid äravoole veel kriitilisema pilguga vaatama hakkama,
sest sama asja teist korda küll läbi ei taha enam teha.
Aga jätkaks nüüd positiivsemalt ehk auto on vahepeal natukene hoolet ka saanud. Esimese asjana sai ära vahetatud see vasakpoolne veovõll, mis
kiirendades vibrat tekitas. Vanal oli ikka päris suur lõtk sees ja kaitsekummid polnud ka enam esimeses nooruses. Edasi sai tegeletud AUXi lisamisega
autosse. Tellisin eBayst Yatouri, millel USB/SD/AUX võimalus. Lisaraha eest võimalik ka BT moodul külge osta aga ei näinud vajadust. Asi ise
PlugnPlay, kõik kokku võttis kuskil 20min. Niimoodi tal mul seal kindalaekas istub:
Järgmisena sai vana omaniku interjööri LEDi majandus lõpule viidud, üldpilt ikka palju kenam kui see kollane valgus, vähemalt minu arvates. Kahjuks
enne pilte ei teinud asjast.
Üks Xenoni ballast suri ka vahepeal ära, sai Marolist kohe paar igaksjuhuks ligi võetud, kes teab kui tihti neid ballaste võib läbi minna.
Siis mingiaeg hakkas sõiduajal piduriklotsi andur endast märku andma. Klotsid said insepkteeritud ja minuarvates kulumist oli suht vähe esisillal,
tagumisel sillal aga väga enam midagi kuluda polnud, saigi siis ligi võetud terve ketta- ja klotsiring[Kettad Zimmermann, klotsid Brembo toodang]. Ja
tagumised suppordid said endale uued remontkomplektid ka sisse.
Veel sai alla pandud uued sukad ja katalüsaatorid said tehtud klambrite peale, et vajadusel saab otsetoru vahele panna. Sellest kahjuks praegu pilti
pole. Lähiajal lasen otsetorud valmis teha siis saab sellest ka pilte.
Pärnus oli üks S8 varuosadeks, sai sealt pealt kellaplokk, akukate ja mõned pudinad veel ligi võetud, kahjuks pole veel leidnud inimest kes ploki
suudaks ära kodeerida
Udutulede mitte töötamise põhjus sai ka välja uuritud, milleks oli vigane relee.
Mingiaeg[16.10] keegi geenius suutis parklas auto ära rihtida Õnneks läks
ainult tagumine vasak suunatuli katki. Nagu tavaliselt eestlasele[Võis ka muidugi mõni muu rahvus olla] kombeks siis tõmmatakse sündmuskohalt minema,
sest keegi tagajärgede eest ju vastutada ei taha. Kuna oli kohe sama päev vaja üle lahe minna siis mingeid turvakaamera salvestisi ei viitsinud
kuskilt otsima minna. Oleks stange ja plekid ka mõlkis olnud siis oleks teine teema olnud. Õnneks sain kohe Soomest uue tule ka külge. Tuleb autot
kuskile parkla taha otsa parkima hakata ehk seal jäetakse rahule.
Läbisõitu on ka hoolega tulnud olenemata suurest litraažist ja kütusekulust nii et ca 8000km on juba autoga maha sõidetud ostust saadik. [Auto ostsin
06.07.2017] Auto seisab ka suht palju, sest tööl autoga ei käi aga nädalas paar korda viin ta ikka maanteid ka mõõtma. Seega sai ka õlivahetus ette
võetud[Liqui Moly 5W-30][12.10.2017 LS 340800] ja ka kõik filtrid said ära vahetatud[Manni toodang kõik filtrid].
Eelmine nädal suri salongiventilaator ära, B-varuosa ei leidnud ja kasutatud ei hakanud ostma sest kunagi ei tea kaua need kestavad, seega sai Audi
esindusse mindud ja A-varuosa ventilaator tellitud, mille siis eile kätte sain. Ehk saab ka lähipäevil külge. Uue hind siis ulmelised 294€
To-do listi ka veel mõned asjad:
*Toonklaas lasta paigaldada, ette siis arvatavasti lubatu piires aga taha nii tumeda kui võimalik on(Praegu pimeda ajaga tuleb ikka jube palju valgust
tagant selga)
*Profülaktika mõttes vahetan ka kastiõli ära kui selleks aega tekib, samuti peab difriõlidele pilgu peale heitma, sest vaevalt neid keegi lähiajaloos
kui üldse vahetanud on.
*Peab ära proovima selle paljukiidetud keraamilise vaha, samamoodi ära tegema ka nahahoolduse.
*Tundub et tuleb ära tellida uued udutulevõred kuna varuosadeks neid lihtsalt ei ole. Samamoodi on puudu ka vasak alumine tiiva külge käiv liist. Kaks
varuosa müüjat on proovinud neid kätte saada aga on samamoodi selle plastiknaga ära murdnud mis seda liistu seal küljes hoiab Kui kellegil on neid asju pakkuda siis võib julgelt teada anda.
* Logarid on eest narmendama hakanud, tuleb uued panna, see aga jääb ilmselt kevade poole kuna praegu ei näe väga asjal mõtet.
*Udutuledesse mingid valgemad pirnid sisse
*Lähituledega peab ka midagi ette võtma, jube kehvalt näitavad tegelikult. Muidugi on sinna mingi Hiina HID kit ka sisse pandud, arvan et see on ka
üks põhiviga, sest need pirnid istuvad jube kahtlaselt seal pesas. Keegi D2 omanik võiks mulle teemase või siis U2U pildi panna kuidas FL tulel
originaalis lähitule pirn seal pesas istub.
*Kerel ja stangedel mõned kriipsud-kraapsud, enne kevadet nendega ka tegelema.
*S8 kellaplokk lasta ära kodeerida ja kroomrõngad külge.[Kui keegi saaks kodeerimisega hakkama, siis U2U]
*Pikemas plaanis on lasta helisüsteemi vähe paremaks ehitada aga siinkohal tahaksin säilitada võimalikult palju originaalsust st. ei taha pagasnikusse
mingit suurt woofrit mürtsuma vaid et asi oleks professionaalselt ehitatud ja helikvaliteet oleks hea.
*Esiklaas Solar klaasi vastu vahetada kunagi tulevikus. Praegune klaas on eelmise omaniku poolt alles vahetatud aga Solar klaas näeb lihtsalt ägedam
välja
Lõpetuseks "mõned" pildid ja järgmiste tegemisteni
Niiskus tagaklaasil veel näha, kuna puhur üldse ei puhu. Ainult maanteesõidul jõuab midagi läbi tulla, et klaasid päris udused pole.
Kas eelmine omanik oli u. 60-a. mees?
Äravoolud põhjustasid minu senise ainsa tee äärde jäämise kõikide autode peale üldse. Kapotialuse vanni, kus on peamised massijuhtmed kere külge
ühendatud (loodan, et siin terminoloogiaga mööda ei pannud), jäid eelmise aastavahetuse paiku peale pesemist vee alla ja 1. jaanuari varahommikul auto
enam tööle ei läinud, sest mädanesid lõplikult läbi. Tõenäoliselt olid seal vee sees omajagu juba loksunud, sest ära ei voolanud sealt absoluutselt
mitte midagi ja juba ennem, alati kui vihma sadas, oli salongifilter koguaeg märg ükskord isegi niimoodi, et esiaknal oli seespool veekiht peal
(järeljahutusventilaatorist, mis peale välja lülitamist puhuma jääb).
Loo moraal: iga 10 aasta tagant võiks äravooludele pilgu peale visata ja nt. silikoniga vms. katta.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
ok, siis võibolla 2009-2014 oli selle käes, keda mõtlen. Elukutseline autojuht, arvan et hoidis autot hästi.
Tsitaat: |
Nii, vahepeal sügisest juba kevad saanud. Uuendaks siis väheke teemat ka mis autoga vahepeal juhtunud on.
Esimesena sai siis omal käel see salongiventilaator ära vahetatud. Päris keberniit töö peaks mainima, aega läks ca 3h aga sai vahetatud, nüüd ei
tahaks seda tööd niipea ette võtta. Peale seda rotiti Soomes tööl olles
parklas keskmine iluvõre ka veel küljest ära, see vaatepilt oli päris kurb Terve esiots lage. FBs sai varuosadest sebitud uus liisturing aga kahjuks enda teadmatuse tõttu sai ostetud uuema tüübi ühes tükis udutulevõred,
mis aga mulle ei sobi, kuna on suuremad. Õnneks keskmine võre sobis. Udutule võresid Eestis keegi osta ei tahtnud, aga eBays lükkasin need kenakese
kasumiga maha. Siiski uusi pole ikka veel leidnud, kuigi hooaja algus koputab ukse peale juba Tutikaid ei raatsi osta, hind on ikka üle mõistuse. Siuke debiilne seik ka vahele, et midagi tegin kapoti all ja
jätsin kapoti lukustamata asendisse. Siis sai toas käidud aga oli vaja korra üks sõit teha ja unustasin ära, et kapoti lahti jätsin. Maanteele
suundudes 50 pealt hakkas kapott järsku üles tõusma, pidurdasin vaikselt maha ja kapott läks kinni, aga ikkagi sai niipalju haiget, et kapotiamordi
kinnitus murdus küljest ära. Siiamaani pole veel lasknud seda ära teha, kuna arvatavasti keevitades saab kapott kuuma ja ajab kapotil värvi mullitama
ehk siis tuleks kapott ka lasta üle värvida. Muidugi keegi võib mingit muud moodust välja pakkuda, kuidas selle kinnituse kinni saaks uuesti ilma
keevitamiseta Loll pea on ikka ihu nuhtlus
Millegipärast inimestele meeldib parklas jubedalt mu autole otsa sõita, kuigi hoian autot peaaegu alati teistest eemal. Sügisel rüüstati vasak
tagumine pool ära, seekorda siis parempoolne. Kriimustatud on siis stange, suunatule alt plekk ja suunatulel ka mõrad sees. Hetkel loodan, et pleki
peal olevad kriimud kannatab välja poleerida, sest stangel on kriipse-kraapse mõni veel, et lasen selle niikuinii üle tuisata.
Edasi sai tegeletud tuledega. Facebookis nägin kuulutust, et VexonAuto nimeline firma tegeleb projektorite vahetusega. Sai siis auto sinna tegemisse
viidud. Aga asi osutus plaanitust keerulisemaks, et lihtsalt uued projektorid sisse ja tulede poleerimine. Tuli välja, et mul üldse halogeentuled aga
oli ise pandud Xenonid. Siiski võeti töö ette ja nüüd on autol siis Aharoni nimelised D2S projektorid sees ja tuled näitavad väga hästi. Tänud
VexonAutole Mõned pildid ka projektist:
Kuna keegi S8 ploki kodeerimist ette ei tahtnud võtta, siis sai omal käel hakatud uurima seda asja. Enne seda sai eBayst kroomrõngad tellitud ja need
külge aretatud, kohe teine asi Mitme päeva vältel vaikse guugeldamise ja
erinevate programmide proovimisega suutsin mõlema ploki koodid kätte saada. Edasi VCDSiga adaptsioon ja võtmete kodeerimine oli selle kõrval juba
lapsemäng Nüüd vaja odomeetri näit veel õigeks timmida vana ploki järgi
ehk ca 36k oleks vaja juurde kerida Nüüd sobib ülejäänud punase
interjööriga plokk väga hästi kokku. Uuest plokist ka pilt auto küljes:
Kuna ketid tegid külmast peast kõrinat ja VCDSiga vaadates oli 091-092-093 tabelites näit -25kW, mis on ikka väga mööda ja olen heaperemehelik omanik,
siis sai vastu võetud otsus, et teeb siis selle ketimajanduse ja rihmamajanduse kõik ühe soojaga ära + mis sealt veel kooruma peaks jooksvalt. Siis
peaks loodetavasti asi pikalt ja muretult kestma. Vahetusse läksid siis järgnevad jupid:
Ketipingutid x2 [077109088P, 077109087P]
Nukaketid x2
Õlipumba kett
Veepump [Metelli 24-0764]
Termostraat [Wahler 4274.87D] Olen Wahleri kohta ka lugusid kuulnud, et enam ei lähe salong soojaks ja pidi praak olema aga loodan, et ikka toimib
Soonrihm [Gates 6PK2650]
Juhtrull INA [532006610]
INA hammasrihma kit [530 0452 10]
Paisupaak [OEM] + jahutusvedelik
KKK tihendid [Victor Reinz]
Sai eBayst tellitud ka Aluminium oil cooler pipe, mis 4.2V8 motodel pidi tüüpveana lekkima hakkama, kuna originaal on plastikust ja muutub aja jooksul
hapraks. Kahjuks oli transpordiga mingi kamm ja jupp hilines ca 2 nädalat ja jäi siis seekord vahetamata
Kahjuks pilte tööst väga ei tehtud, ainult siis selline pilt, kus rakis peaks ilusti peale istuma, aga oli nii mööda olnud, et tema käe alt veel nii
mööda mootorit polnud läbi käinud:
Tööde käigus leidis ta ka veel 2 viga millega tuleb tegeleda: Karterituulutusklapp vilises (Sai uus Vaico oma külge pandud) ja siis teine vähe tõsisem
teema on sisselaskekollektori küljes olev majandus. Täpselt selle tööpõhimõttest ma aru ei saanud, aga seal pidid mingid hoovad kinni olema, mis seal
mingeid klappe liigutavad. Tänu sellele hetkel kuidagi poolpidune see minek mootoril, madalatel pööretel eriti. Kahjuks selle tüübi mootorile ei
olevat ka remontkomplekti saada ja uue OEM kollektori saaks tellida 2200€ eest Guugeldades leidsin et saab aga tellida mingi aftermarket kiti. Netist leidsin ka DIY, et sinna koguneb õli jne sodi ja tänu sellele ka
need hoovad kinni jäävad. Et võib-olla pääseb ainult asjade puhastusega, kui midagi katki pole. Jahutusvedelikku kaob ka kuskile, mitte küll
massiliselt, aga ikkagi märgatav kadu mingi aja peale. Arvatavasti siis ehk ongi see oil cooler pipe.
Kuna hooldusvälp oli ka kohe ukse taga [500km pärast] siis sai ka hoolduspudinad haaratud ja sama soojaga ära tehtud:
Õli Castrol Edge 5W-40 8L
Õlifilter Mann HU932/6N
Õhufilter Mann C28214/1
Kütusefilter Mann WK725
Salongifiltrid Mann CUK 2949-2
Hoolduse läbisõit siis vana ploki järgi: 350664 @ 19.04.2018 (Uue ploki järgi 314600)
Kiirem to-do list:
* Toonklaasiring
* Kastiõli, difriõlid
* Uued logarid ette [Tellimisel]
* Uued kapoti/pagasniku amordid [Tellimisel]
* Mõlemad stanged/peeglid värvi pluss nipet-näpet värviparandusi ka tegema, talv ikka natuke haiget ka teinud.
* Ees 2 parkimisandurit surnud, uued sättima.
Pikemas plaanis:
* Solar esiklaas
* Helisüsteemi järgi aitamine
* Android või miski uuem 2DIN makk
* Salongi plastikute värvimine [Mõned plastikud ikka jube kulunud]
* Juhiiste vähe paremasse seisukorda lasta viia [Eks aeg oma töö teinud, õnneks veel katki otseselt midagi pole.]
* Võib-olla carbon liistud teha, kuigi väga ei tõmba, pole mingi reissing suunitlusega auto
* Webasto pealepanek, kuigi mõtted liiguvad selles suunas, et see autot enam talve ei näe
* Mingid vähe fancymad pedaalid koos selle jalahoidmisrestiga või kuidas iganes seda kutsutakse [Kuskilt jäi silma, et vähese vaevaga kannatab Touaregi piduri ja TT gaasipedaali külge aretada]
* Väljalaset vähe sättida, et sealt need V8 hääled paremini esile tuua
* Läikivad summutiotsad, selle peaks siis koos väljalaskega ära tegema, S8l on juba stockis läikivad, keegi oskab äkki kaasa rääkida, kas otsad on
sama läbimõõduga mis tavalisel A8l või on suuremad?
Nii, et mõtteid ja tegemist ikka jagub
Pilte väga klõpsutada pole viitsinud, aga mõned ikka panen:
Talvesetiga oli siis selline mannetu :
Päris põhjalikult hooldatud - tõesti hea lugeda.
Kas sa oled mõelnud kaamerate paigaldamise peale? Võimalik, et saad põrsad kätte!
Tsitaat: |
Väga kena aparaat see ikka, jääb kaugelt silma, kui linnas kuskil näinud olen.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Väga viisakas A8! Loe peaaegu nagu oma auto ajalugu
Sisselaskeklappide osas suutsid AC Garage mehed mu D2-l imesid teha. Piisas puhastusest ja klapid hakkasid liikuma ja mootor väga mõnusalt käima.
Kas Vexon paigaldas Bi-Xenon projektorid? Huvitaks kui suur vahe D2S bi-xenoni ja MH1 Bi-Xenoni vahe reaalsuses on? Läksin ise viimase peale välja.
Jõudu ja paksu rahakotti!
Tsitaat: |
D2-sid on tõesti vähe võitu. Ma 2a plaaninud teemat teha. Eks ühel ilusal päeval võtan käsile end.
Tsitaat: |
Tere jälle. Viimasest postitusest põhimõtteliselt pool aastat möödas, et täiendaks mis vahepeal toimunud on. Suvi möödus kauni töiselt, seega autoga
väga sõita polegi saanud aga siiamaani on asi möödunud põhimõtteliselt kalla ja talla režiimis. 06.07.18 möödus auto omamisest üks aasta. Kinkisin
talle selle päeva puhul uued kojamehed, uued LED nr. tuled kuna üks oli vahepeal otsustanud sussid püsti visata ja tiiva küljes olevad suunad said ka
uued kuna vanad olid kollakaks tõmbama hakanud. Läbisõitu on tolle ajaga natukene ikka kogunenud ja kulutatud kütuseliitritest ei maksa üldse rääkida
Või noh räägiksin küll, aga kahjuks pole ausaltöeldes mingisugust
arvestust sellel teemal pidanud. Loodan, et uuel hooajal jääb meelde see pisiasi.
Eksisin ise ka peategelasega korra pildile
Ükshetk sai siin pagasnikuga vastu selga saadud kui midagi sealt vaja oli, peale mida sai kohe poest uued pagassiamordid toodud [Magneti Marelli]
Kuna meeldib autot ise pesta ja hooldada siis vaikselt on siin ka natukene Meguairsi tooteid kokku korjatud.
Sellega seoses tuleb ka see meelde, et augusti alguses Eesti HipHop Festivalilt tagasi tulles hakkas pidurdades imelik heli nagu kostuma kuskilt
tagantpoolt. Kuna enamus tee Elva-Pärnu on trass siis väga pidureid kasutama ei pidanud ja süvenesin asja Pärnu jõudes. Ise lootsin, et äkki kuskil
mingi kivike vahel vms. Aga tegelikult oli vasakpoolne välimine klots täiesti ära söödud nii et oli raud vastu rauda effekt tekkinud, mis oli ka ketta
juba p***e keeranud. Tellisin siis taha kohe uue ketta-klotsi ringi (Zimmermanni tootevalikust). Pärast vahetades imestasin et sisemine klots oli väga
normaalne alles, mille peale sai pilk heidetud supportile. Sealt tuli aga välja, et supportil need kohad kuhu klotsid käivad on haiget saanud, isegi
ketas on sinna mingitmoodi kunagi sisse sõitnud, mis siis lõpuks viis selleni, et kisub klotsi viltu ja sellepärast ta ära kuluski. Sai siis support
maha võetud ja poodi uue järgi mindud et siis vana remondifondi anda, kahjuks see aga läbi ei läinud, kuna support on mehaaniliselt vigastatud. Pakuti
siis uut supportit hinnaga 190€, mis alguses oli päris jahmatav hind aga kuna taaskord oli vaja tööle sättida, siis polnud aega varuosa ärikatega
diile tegema hakata ja sai sealsamas raha letti löödud ja uus support kaasa haaratud. Tagantjärgi oleks varuosa ärikate käest selle ca 4-6 korda
odavamalt saanud aga mis seal ikka.
Hakkas vaikselt närvidele käima, et alla ca 3-3.5k rpm-i ei toimu nagu midagi ja siis järsku alles tõmbama hakkab. Lasin selle sisselaskekollektori
maha võtta. Tuli välja, et ka seal on järjekordselt juba keegi sosssepp kallal käinud ja seespool koldes midagi ära lõhutud. Ja nood hoovad olid
ikkagi nii kinni seal, et mekaanik neid lahti ei saanud.
Tuli siis uue kolde jahile hakata, mis osutus oodatust keerulisemaks kuna neid uuematüübi 4.2tesid keegi väga ei lammuta. Kaks kutti ei tahtnud eraldi
müüa vaid koos mootoriga. Vahepeal mõtlesingi et tulebki teine doonormootor niisama seisma osta selle kolde pärast. Kahjuks ei pidavat ka S8 kolle
istuma kuna mingid kanalid on teistmoodi. Lõpuks leidsin kollektori millel need hoovad kenasti sees liiguvad aga puudu olid membraanid ja need
plastikpulgad seal vahel, mis neid hoobasid liigutavad. Alguses mõtlesin, et võtab esindusest uued aga see mõte kadus kiirelt peast, kuna uute hinnad
järjekordsed ulmelised 450€ kahe membraani ja pulgakese eest Aga õnneks
nende saadavus nii suur probleem pole kuna membraanid ja pulgad sobivad ka teiste selle ajastu 4.2te-de pealt(Endal üks membraan ja pulk veel terve).
Aga sellega see asi ei piirdunud. Hakati toda kollet peale panema ja vot sulle nalja. Sellele käib teistsugune segusiiber (ing. k vist throttle body?)
kui minu omal küljes on. Ja seespool ka mingid asjad ikkagi ei kattu, kuigi poldikohad jne on 1:1le. Nüüd seisabki suht kena raha eest ostetud n.ö
poolik kollektor riiulis ehk siis läks vana kolle peale tagasi. Nüüd päris nadi ükshaaval ka siin pudinaid mootorite küljest otsima hakata. Hetkel
pole isegi kindel, kas too kollektor on üldse AQF mootori oma või mitte. Tootekood põhimõtteliselt klapib v.a viimane täht, samas kataloogid näitavad
ristsobivust, et peaks ikkagi peale istuma. Oskab keegi rohkem nende 40v 4.2tedega sina peal olev inimene öelda, mitut erinevat kollektorit,
segusiibrit ja muud selle kollektoriteemaga seonduvat tol ajal pakuti nendele mootoritele? Pean silmas siis seda 228kw varianti. Tahaks ikkagi
mootori uuesti käima saada nii nagu ta peab käima
Nii edasi. Kuna piduripedaal oli nagu vedel, siis sai auto mehaaniku juurde viidud, et ta asja spetsialisti pilguga üle vaataks. Mehaanik õhutas
pidureid mitu korda üle, pidurid võtavad nüüd ikka päris hästi aga pedaal on ikkagi nagu vedel. Mõni teine D2 omanik võiks ka kaasa rääkida, kuidas
neil selle piduripedaaliga lood on. Klotsid/kettad vahetatud, tagasupport üks täitsa uus/teisel rem. komplekt sees, eest samamoodi suppordid üle
käidud, uued voolikud jne. Või olen äkki liiga pedant selle pedaali kohapealt?
Pika otsimise peale sain siis lõpuks ühe varuosaärika käest sebitud need kaheosalised udutulevõred ja ka S8 kroompeeglid. Udutulevõred olid alla
keskmise seisukorras, värvi koorus ja mingi vend oli silikooniga ülipornolt need n.ö üheosalisteks kokku lasknud. Aga sellega asi ei piirdunud.
Hakkasin siis parempoolset seda väikest tükki vaatama mis udutule peale käib ja vastu vaatas korralik klaasriide-silikooni porr. Eemaldasin selle
huinjaa sealt ja tuli välja, et tegelt see väike võre üldse puruks ja oli tsentreerimisrõngaga kuidagi proovitud asja ära lappida. See ajas ikka harja
tigedaks küll, sest müüdi n.ö "korralikke" võresid üsnagi arvestatava raha eest. Ehk nagad on neil kõigil tükkidel lõppkokkuvõttes puruks ja keegi
t**a on seal ühte naga proovinud kuumutada/sulatada või midagi taolist.
Õnneks oli endal see parempoolne väike tükk alles, nagad kõik ilusti terved nagu peavad olema. S8 peeglid olid äärtest rohelised ja hakkasid n.ö
sammalduma + vasakpoolne peegel on pruunikaks tõmmanud äärtest. Võrede suhtes kauni vastu pükse saadud tunne kokkuvõttes, ise sellist jama igatahes ei
suudaks küll müüa, vähemalt mitte sellise hinnaga nagu küsiti. Eks ise ka loll, et piisavalt pilte ei küsinud. Mõned pildid ka võredest:
Ega midagi, sai siis n.ö päästemissioniga alustatud. Võred silikoonist ja muust jamaks puhtaks ja korralikult ära pestud. Seejärel liivapaberiga ära
matistatud ja mitu kihti mattmusta aerosooli peale tuisatud. Lõpptulemusega võib niipalju rahule jääda et kannatab autole külge panna kui stange
taastatud ja värvitud saab.
Selle stangega on ka kauni kurvad lood juba praeguse seisuga oma lolluste pärast, aga peaks olema kenasti taastatav. Seoses sellega et auto on
madalaks lastud siis tekivad ka mingil määral komplikatsioonid. Kuna vahest tuleb ette et annan autot ka naisterahvastele kasutada, siis olen stangest
eemaldanud poldid, et kui sellega gabariiditunnetuse puudumise tõttu äärekivi peale kinni pargitakse, siis ei tõmbaks stanget puruks vaid lihtsalt
eest ära (Nii on ka paar korda juhtunud, korra ka endal ). Pluss sealt
tuleb kohe teine väheke tõsisem mure, et siis ei tohiks ka ilmselgelt autoga äkkpidurdusi teha, kuna sellise moega võib see stange sealt eest minema
lennata. Selletõttu sõidan selle autoga so-so nagu pensionär ja ennetava pikivahega Kuigi ega ta mul nagunii cruiser ongi, et kiiret temaga kuhugi pole. Siiski korra on see stange ka minu sangas oleku ajal jooksu pannud,
kui kõrvalteelt üks jobi otsustas ette keerata. Õnneks midagi hullu ei juhtunud(v.a stange siis kriimustatud kenasti), panin stange ette tagasi ja
sõit jätkus Aga kirss tordil on praegu see, et sellega suutis hakkama
saada ka mehaanik kes pidureid tegi ja kellele seda unustasin öelda. Kahjuks tema puhul läks asi nii kurvalt, et stange eest jooksu panekuga otsustas
lahkuda ka üks kroomliistudest mis tule all pesitseb. Õnneks stangest ta üle ei sõitnud küll aga sellest liistust mis nüüd on kasutuskõlbmatu. Uurisin
ka esindusest kas toodetakse ja mis maksab. Imekombel on eraldi saada aga hind on ühe liistu eest jällegi täiesti huumorikad 208 eurot . Sama raha eest liiguvad ringi juba terved stanged, et ilmselgelt tuleb
kõrvale varuda üks doonor stange. Paljud ilmselt mõtlevad selle loo peale, et mul mingi tõsine puue, et ma neid polte sinna sisse tagasi pole pannud
Kindlasti peale stange taastamist need sinna ka tagasi lähevad, et kohe seda raha tuulde ei loobiks.
Nädalavahetus proovisin ka S-i peegleid külge aretada. Midagi hullu polnud, kõik bolt-on ja kõik funktsioonid toimivad nagu peavad. Nali tuli
kokkupanekuga. Kuna enne mind on keegi juba polstrite kallal käinud, siis oli jalutama läinud/ära murtud ka omajagu tüübeldust. Parempoolsel polstril
oli äkki 4 või 5 tervet alles, mis jeelijeeli seda polstrit kinni olid siiamaani hoidnud. Juhipool oli seis palju parem, seal oli ainult 2 tükki terve
polstri peale katki. Vaatasin siis juba tagumised uksed ka üle. Vasakul pool oli äkki 6tk puruks/puudu, paremal pool 2tk. Veel avastasin, et juhipool
puudub villaisolatsioon. Kuigi ega seda oli ka tunda, et uksekäepideme juurest puhub õrnalt külma sõidu aeg läbi, kunde pool seda pole täheldanud.
Kuna selle auto puhul enam varuosa hinnad ei üllata absoluutselt(oma kohati väga debiilse kallidusega mõningate juppide puhul), siis arvasin alguses,
et ka need tüüblid on arvatavasti ainult OE kaup kenakese priske tükihinnaga. Õnneks seekord pidin pettuma ja isegi esindus pakub talutavat tükihinda
0.18€ per tüübel varuosakoodiga 4D0867299D. Võtsin kohe varuga 30tk ära. Kahjuks tellimuse sain sisse anda alles eile ja pidid jõudma 5 tööpäeva
jooksul aga ise tulin tööle ära nii et kokkupanek lükkub edasi jõululudepoolsesse aega. Ahjaa, proovisin ka vasakpoolse peegli klaasi enda
originaalpeegliga ära vahetada, aga vot sulle nalja. S-i peegel on väiksem, kui originaal. S-i peeglil oli õnneks alles originaalklaas
küljes(4B0857535B), mille järgi siis uue B-osa analoogi tellisin(OEM hind 70 kopikatega tundub väheke kirves).
Mingiaeg oktoobris sai ÜV punkti ka külastatud. Põhimõtteliselt kõigega oldi rahul, v.a ühe poole käsipidur, mille protsent erines liiga palju teise
poole omast. Selle eest siis korduv, mis on nüüdseks ka möödas. Kuna auto on septembri algusest põhimõtteliselt garaažis seisnud ja sõitnud temaga
väga vähe, siis ei viitsinud autot maalt linna ka enam tuua, et seda viga ära parandada. Seega vaatame kevade poole seda ÜV asja uuesti. Kuna üks
support on uus ja ka teise poole support on rem. komplektiga siis jäävad üle ainult trossid mida pole veel puutuda jõudnud. Ise arvatavasti sellega
tegeleda ei viitsi/taha, siis lasen meistrimeestel asja ära teha.
Läbisõitu viimasest õlivahetusest ka suhteliselt vähe tulnud, äkki ca 9kkm, terve aasta lõikes vist tuleb 10kkm ikka ära. Seega järgmine õlivahetus
tuleb uuel hooajal kui saab ka aasta vahetusest mööda.
Kuna auto on minu jaoks n.ö "projektiauto" staatusesse tõusnud siis sai vastu võetud otsus et talve see auto enam ei näe ja läheb kevadeni
talveunne. Tegin talle nädalavahetusel veel viimase korralikuma pesu ja vahatamise ja parkisin kenasti garaaži ära. Talve jooksul loodan autole veel
mõned pudinad külge saada + värvitööd ära teha, kui hästi läheb Kuna
talvel on ka vaja liikuda, siis lahkusin hetkeseisuga Audi ridadest aga jäin siiski VAG grupile truuks. Sai toodud tööloomaks B5.5 kerel 1.9TDI 96kw
6-käiguline Passat, kahjuks küll esivedu (Selle vea proovin järgmiseks
talveks parandada Audi mudelivalikust millegagi )
Potsatan lõppu veel mõned klõpsud ja järgmiste tegemisteni :
Panin tähele, et tänase postitusega täitub ka 8 aastat Eesti Audi Klubi kasutajate ridades
Hea lugemine. Võin omalt poolt öelda, et kõik kettad-klotsid vahetatud, kõik sadulad saanud rem komplektid, pedaal on pehmem kui tänapäevastematel autodel, kuid mitte ka liiga ludri.
Tsitaat: |
Segusiibri osas ma otsisin 3.7-le.. 191kw variandil oli neid 2-3 erinevat. Lõpuks tootekoodi järgi sain info, et klapivad nt C5 S6 ja B8 S5 omad peale. Niiet uuri segusiibri tootekood, mis sul kollega sobib, võid leida ka muu mudeli pealt neid. Säästan vaeva ja ütlen, et odavam on juba doonorauto osta kui poeuus segusiiber. Ja kui vihane raha peale oled, siis nagu D2 juppidega ikka, tellimise peale, tarne nädal ja peale. Lihtsaim oleks ilmselt leida õige kolle.
Tsitaat: |
Ütleks, et kolle komplekti hind siis polegi nii vigane arvestades, et segusiibri eest küsiti 13xx€, tehasetellimus.
Mind aitas hädast välja www.xdalys.lt.
Üks AT lõpuga neil isegi olemas, aga mis seisus, who knows.
https://www.xdalys.lt/car-audi-a8?year=2000&q=077133185AT
Tsitaat: |
Tere
Pole teemasse üle pooleteise aasta midagi kirjutanud, mõtlesin et nüüd parandaks selle vea ka ära.
2018 talv auto seisis siis kuni aprillini garaaži all. Talveunest äratades sai uus õli ja filtrid külge keeratud pluss õlirõhuandur, kuna täpselt enne
talveunne minekut hakkas õlirõhu viga viskama armatuuri.
Õli: 5W30 Castrol Edge + Mann filtrid, õlirõhuandur Hella [LS323400 @ aprill 2019]
Siis sai otsitud endale doonoriks teine FL esistange kroomliistude pärast ja mõtlesin et kuna nagunii vaja stanget värvida siis äkki värvib hoopis
kohe selle sama stange ära. Kohale jõudes võtsin siis kilest teise välja ja oh imet. Stange mitme koha pealt katki. Oli veel mingi isearetatud
parkimisandurite süsteem ka küljes, millega midagi teha olnud. Lõppkokkuvõttes polnudki sellega muud teha kui et võtsin liistud küljest, mis olid ka
silikooniga kinni lastud, udutuled(kinnitused puruks) ja läks kolahunnikusse.
Kuna oli vaja ka autol vaja vähe värviparandusi teha, siis sai FBs uuritud kohti, kuhu võiks viia. Enamusel olid kuu-kaks järjekorrad. Kuna mul kiiret
polnud siis saigi auto mais(2019) mingi aeg ühte Riia mnt-l asuvasse värvikotta viidud. Autol oli vaja värvida siis esimene+tagumine stange ja pool
parempoolset külge mis kunagi enne mind oli õrnalt kannatada saanud + lubati ka siis pärast kogu kere poleerimine teha. Alguses värviti ära siis
eelnimetatud detailid v.a esistange kuna avastati et all ääres oli kusagil mõra sees. Lasti see korda teha ja värviti siis ka ära. Läksin siis ühel
laupäevasel päeval lõuna ajal autole järgi. Üks noor koolipoiss parajasti lõpetas seal esimese stange poleerimist. Auto oli siis üleni tolmune v.a
siis esimene stange. Tänu tolmule polnud võimalik töö kvaliteeti nii hästi tuvastada aga kuna tegu tundus ikkagi kvaliteetse kohaga olevat, mis
kahjujuhtumeid jne teeb siis ei hakanud seal kvaliteedi pärast nagu muretsema. Maksin rahad ära ja tulin tulema. Sõitsin siis kohe pesulasse sellega.
Autot pestes märkasin, et parempoolsel küljel mis värvitud sai, uksevahed vaha täis. Paar päeva hiljem kodus tegin autole siis käsipesu ja siis
hakkasid asjad välja kooruma. Esimese asjana panin tähele et tagumisel piilaril on hajutamine väga kehvasti tehtud ja kui piilari peale vaadata siis
on seda kohe näha. Järgmisena siis pestes tundsin et auto ikka pole libe nende kohtade pealt kust autot värvitud pole ehk siis ülekere poleerimist ei
ole tehtud. Jõudsin siis pesemisega juhiukse juurde ja mis ma näen. Punased värvipritsmed uksel peal. Kirjutasin firma sealsele ülemusele ja käskis
autot näitama tulla uuesti. Kuna mul oli juba vaja uuesti üle lahe tööle minna siis see asi jäi natukeseks ajaks soiku.
Kui Soomes olin siis oli auto ka remondis ja rehvivahetuses. Seal siis poisid avastasid et üks tagumine logar kadunud. Kuna auto madal siis ise polnud
seda veel tähele pannudki. Soomest tulin siis käisin autot seal töökojas näitamas. Tookord oli seal mingi teine ülemus, kes tundus suht üleoleva
suhtumisega. Piilari kohta öeldi midagi stiilis et seda ongi sitt hajutada, et umbes nii peabki olema. Värvipritsmeid eitati kategooriliselt, öeldi et
nende töökojas pole kindlasti juhtunud. Ma siis vaidlesin, et kuidas saab olla, et enne polnud ja nüüd järsku on. Umbes et ise oleksin tekitanud need
nüüd sinna. Logarit otsiti ka seal, aga see oli juba prügisse läinud. Võeti siis number ja lubati uus tellida. Siiamaani ootan seda logarit. Ei ole
ise hakanud ka enam sinna helistama ega kirjutama. Ju siis ei soovita klienti hoida. Lõppkokkuvõttes ise loll, et püüdsin sulas makstes odavamalt
saada ja jäigi see asi vorst vorsti vastu seal. Võimalik, et minu auto kallal tegutsesid siis koolipoisid vms, et see hajutus nii kehva sai, logar ära
kaotati jne. Mina sinna kohta enam jalga ei tõsta igatahes.
18.07.19 @LS324400 Auto sai uued sisemised+ välimised rooliotsad [MAPCO HPS] ja kaitsekummid. Sama aeg sai külge keeratud ka uus universaalne katt
kuna vana oli kolisema hakanud. Veel said alla ka uued 245/30/R20 suverehvid ja ühehooga ka sillastend. Velgedele said uued kapslid ka Saksast
tellitud + nüüd ka spetsjomm avamis tööriist. Vanad kapslid sai sellega tuksi keeratud, et painutatud naelaga sai neid avatud.
Kuna eelnev aasta oli suht töine, siis 2019 hooaeg sai autot päris vähe nautida. 8.10.19 läks auto juba talveunne @LS326178 ehk siis see hooaeg sai
autoga läbitud ainult ca. 2800km. Talveunes seistes on auto õlijahuti kandist ka paisupaagi jagu jahutusvedelikku maha jätnud ehk siis tulemas ka
nende mootorite tüüpvea ehk õlijahuti plastikust toru vahetus. Alumiiniumist osa ootab juba ca 2 aastat oma aega riiulis. Nüüd jõudis see siis kätte
Veebruaris tellisin FB grupi kaudu Audi Traditionist mõned pudinad mis mul vaja oli. Peatuks sellel teemal natuke pikemalt ka. Käisin siis neid samu
osi küsimas esinduses. Põhimõtteliselt kõikide tükkide kohta öeldi, et pole saada enam, mõnda oli ja nende eest küsiti ka ulme summasid. Kui TRshopis
küsiti liistu eest 12 euri ja kohalik stealership küsib 52 euri. Et mille alusel pannakse samale tükile juurde 40 eurot, mõne väikse klambri puhul oli
hinnavahe isegi 5-10x. Siis tekkis tõsine wtf moment. Ja siis müügimees laoseisu vaadates ütleb, et ikkagi pole saada seda liistu Et kas siis on erinevad laod või siis lihtsalt müügimees klaasmajas on liiga
laisk, et otsida. Igatahes nüüdsest enam klaasmaja ka ei külasta kui selle röövimisega sain ennast kurssi viia, vähemalt D2le juppe ostes.
Ahjaa, RNS-E välimusega Android maki ostsin ka aga ühendamisega jäin praegu vähe jänni. Kahjuks juhtmestik pole plugnplay ja vahele on veel ühte
vaheadapterit vaja, et Bose ilusti mängima hakkaks. Ei taha mingit juhtmete splicemist jne ka tegema hakata.
Seoses selle koroonavärgiga siis auto istub ka hetkel Kihnu saarel karantiinis ja ise olen välismaal karantiinis, et ei teagi millal autot uuesti näeb
Arvatavasti kusagil mai lõpus või juunis. See suvi prooviks siis autoga
natukene rohkem maha vurada kui eelmine aasta
Väikseid fixe ja edasiarendusi on autole ka plaanis teha aga ajaga on kitsas käes+ muud kulutused ka mis hobiauto tahaplaanile jätavad. Eks vaikselt
teeb ikka autot edasi, sest plaanis seda müüa nagunii pole.
Sügisest väike todo list ka. Osad asjad on tehtud, osad tegemata:
*Hooajaks uus õli+filtrid [Olemas, ootavad oma aega]
*Käigukasti õli+filtri vahetus ja siis difrite ja vahekasti õlid ka üle käia.
*Kroomliistud tagasi panna, aga ennem vaja osad kinnitused tellida. [Tehtud]
*Ühel udukal klaas kivi saanud, varu uduka küljest uus klaas paigaldada. [Tehtud]
*Üks uus uduka peale käiv võre tellida ja lõpuks udutule võred ette saada [Tehtud]
*Kapotiamordi kinnitus vaja kapoti külge tagasi saada [Arvatavasti ikkagi mingi liimimise teel, ei taha et kuumusega värvi mullitama ajaks. Või
pakuvad kaasfoorumlased mõne alternatiivi välja mis värvipinda ei kahjustaks? ]
*Sisselaskekollektorimajandus korda [Tuleb sebida uued vaakumaktuaatorid ja pulgad mis hoobasid liigutavad. Ja siis vist ka ikkagi uus kollektor mis
praeguse segusiibriga kokku istuks või siis uus kollektori ja segusiibri kombo mis mootoriga kokku istub]
*Oil Cooler Pipe vahetus
*Paar parkimisandurit hapuks läinud, need ka ära vahetada [Andurid olemas]
*Ette uued logarid panna [Logarid olemas, võimalik et tuleb ka mürasummutus rattakoobastesse]
*Taha uus logar tellida, mis maalripoisid ära kaotasid.
*Vasakule esitiivale alla uus liist tellida [Tehtud]
*Uueks hooajaks ülekere poleer+keraamiline vaha
*Kojameeste süsteem puhastada, liiguvad natuke raskelt
*Rool lasta üle nahatada
*Nahksisu hooldus [Tehtud]
*Pagassiluugile debadge, et ainult rõngad jäävad
Ja nüüd upgrade mõtted ka:
*Phaetoni piduri ja TT gaasipedaal
*Pagassile lip
*Helisüsteemi vähe kaasajastada
*Taha stangele dual muffler difuuser ja siis teha quad väljalase
*Alcantara lagi
*Toonklaas
*Hele või siis pruun sisu [Kas lasta vana üle nahatada või siis peab turul silma peal hoidma]
*Puitrool D3 pealt
Nüüd tuli küll päris pikk postitus aga et nii kuiv poleks, siis potsatan lõppu mõned pildid ka sügisest [Kahjuks ühtegi interior shootingut polegi
teinud vahepeal, selle vea peaks ka ära parandama ]:
Rõõm näha, et masin ikka alles ja ilusti hoitud
Mõned minupoolsed mõtted Sulle:
Vaakumvardad lase metallist teha(plastik ei kesta), kuna Audi mootor läheb päris kuumaks, ja plastik läheb lihtsalt rabedaks. D3 peal läbi käidud
teema, metallvardad püsisid kuni lõpuni füüsiliselkujul ühes tükis, aga vaakumpadja vms küljes olevast kinnitusest rebis ikka lahti 🤣
Alcantara lagi, jõudu otsimisel, hea kui leiad, tegu haruldlase asjaga + hind viisakas. Alternatiivina kaalu ise lae tegemist, rahaliselt tuleb
võib-olla sama.
Sisu lase kindlasti üle nahatada, saad kohe korraliku ja kulumata sisu.
Paigaldasin sama navi, pre fl autosse ja sain idekalt tööle oli päris
keerukas, aga tänu kuno 666 abile, sain toimima.
Upgrade kohta küsimus, et miks just Phaetoni piduripedaal ja TT gaasipedaal? Mis originaalil viga?
Igaljuhul palju kilomeetreid muretuid.
Tsitaat: |
Navi kohapealt ei ole sellest bose junnist kasu. Mul ka vedeleb see üleminek autos. See väike karp mis niiöelda can moodul vms siis selle pistiku
roosa või punane ots tahab ka voolu saada. Sinna vaja siis panna maki pistikust juhe mis süütega annab voolu peale. Mul samamoodi kõiges autodes
tehtud ja sellekohta oli googlis ka teema kuskil. Ühel c5 oli ainult nii mul, et istus 1:1 orig pistikuga. Ise võtsin sellelt hiina juhtmestiku
küljest ühe pinni ja vedasin sellega sinna karbi pistikusse voolu peale ja nüüd toimib süütega. Lisaks kui tahad raadiot kuulata siis vea ka kohe uus
antenni kaabel ja pane ka uus antenn kuna androidikal pole vana originaal antenniga pmst üldse levi.
Mis välimusse puutub siis Bixenon esituled võiks ka külge panna ja Pruulil peaks need täitsa müüa olema.
Sisude kohapealt on d2 raske ja. Lätis on üks d2 s8 juppideks kus pruun sisu. Pruulil on punane sisu millel ka alumine ots nahatatud.
Tsitaat: |