Neljapäeva lõuna ajal sain kätte ka lõpuks oma kaua oodatud auto.
Autoks siis 2012 aastal tehasest väljunud A5-ga mida veab edasi 3 liitrine diiselmootor 180kw-ga
Lisade poolest midagi erilist polegi, start.stop puudub, audi drive select puudu, ehk siis midagi erilist pole ikkagi. Ma küll pole lähemalt teist A5
näinud seega ei oska öelda mis vahe on S-line ja tavalise vahel.
Värvuseks tumesinine ja all 19" valuveljed
Siiamaani autoga väga väga rahul.
üks pilt võetud auto24 kuulutusest ja teine tehtud täna drooniga.
Numbrimärgiga on see teema, et vana omanik soovis numbrit omale ja ma sain suvalise. Mul väga vahet pole mis seal kirjas on
Hetkel on plaanis välimuse muutmise kohapealt ainult dynamic tagasuunad.
https://www.upload.ee/image/9174612/115910527.jpg
https://www.upload.ee/image/9174622/45853045_268234317052949_7262192018477023232_n.jpg
Ilus "noore mehe auto", drive select on ekraanile lisatav arvutiga pusides veidi aega. Üht teist saab veel lisada. Kuna kastiks on "paljukiidetud"
S-tronic, siis uuri millal on õli vahetatud hüdraulika pooles. Välp on 60K. Üle lasta pole soovitav. See, et start stop puudub on hea, mitte halb.
Nagunii tuleks see kohe maha võtta. S-Line välispakett on olemas (karbilaiendid, esi ja tagastange sportlikumad), kui on must lagi, rool ja sportlikud
istmed s-line kirjaga, lävepakud samuti, siis on ka sisemine pakett.
Edu.
Tänan info eest. S-line logoga rool ja istmed on olemas jah.
Kui arvuti abil see drive select lisada kas siis toimib ka?
Sain remondiarve ka kaasa, 2 nädalat tagasi vajetatud mootoriõli, veepump, tsirkulatsioonipump ja põlv, õlijahuti tihendid, õlikorpus koos
termostaadiga, otsakaane tihend ja väntvõlli simmerling, otsakaane jahutus kaan. Tööd teostatud VKM motors poolt.
Vaatasin youtubest videot ja samal ajal tegin nagu seal. Sain car menüüsse selle drive selecti aga seal on ainult dynamic ja edasi liikudes saab
valida 2 asja: steering ja engine millel omakorda veel valikuid: comfort, dynamic ja individual. Kas mingit moodi saab ka selle dynamic u millegi muu
peale. Green menus puudus mul üks alamenüü kus pidi ka midagi muutma.
Tsitaat: |
Hea kirjeldus - noore mehe auto
Ei, väga kena on. Kui endale midagi muud valiks siis kas A7 või umbes-täpselt selline masin silmas olekski.
Sline osas on see selline asi, mida algul ei oska tahta, aga kui ära harjud enda autoga ja näed teisi samasuguseid, kus on s-line ja sul ei ole, siis
oskad tahta ka. Ehk lisa, mis ei pruugi kohe väga tõmmata, kuid on ikkagi äge A5-l sobib kenasti.
Küsimus ka omanikule - kas dynamic suunad saad lihtsasti retrofittida?
See Audide S-Line on muigekoht küll. Bemmil saab isegi vanainimene juba kaugelt aru, et auto on teist nägu kui M Pakett on. Mul oli S Line C6 ja mul läks kolm kuud auto ostust aega enne kui ma aru sain, et esistange oleks nagu kuidagi teistsugune kui teistel.
Tsitaat: |
A5 ei ole selliseid asju olemas.
On vóimalik osta semi-dynamic moodul tule pistiku vahele.
On vóimalik osta sellised tuled, millele see on eraldi tehtud kellegi poolt, kasutades hiina dynamic led kitte. Selleks lóigatakse tule tagaosasse
suunatule kohale auk täies pikkus ja originaal led osa asemele pannakse uus moodul. Tean firmat, kes seda saksas teeb. Vb mujal ka.
On vóimalik ise teha piisavate oskuste korral.
Sellist asja nagu Plug and play sinna pole olemas. Ainult uued sellised kellegi poolt ümber tehtud tuled on plug and play ning siis on vaja ka
signaalijuhe vedada läbi pagasnikupolstri luugini ja mööda luugijuhtmestiku luugituleni.
Ehk kóik, mida te netis näete on kellegi poolt päris korralikult ringi ehitatud tuled.
Kui ma nüüd väga rängalt ei eksi siis käisin isegi seda autot vaatamas. Vkmis uus soft tehtud,dpf eemaldatud(summutid mustad), Start ja stopp on tal
täitsa olemas (ainult tagurpidi tööle pandud, et kui vajutad nuppu siis töötab aga tavaseades on ta off). Kere vajas ülevärvimist kuna enamus
detailidel olid kahjustused.
Aga masin ise oli mõnus ja selliseid facelift sline kolmeliitriseid kupeesis väga ei liigu.
Keegi oli käinud küll jah vaatamas paar päeva enne mind. Kapotilt koorub jah lakki,muidu kere korralik.start/stop on olemas ja, sõber eile näitas, ise arvasin, et see mingi stabiilsus/veojõud hoopis.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Veljed just ühed parimad, mis sinna sobivad. Vossenid muudaks üldpildi kuidagi liiga tavaliseks, sest linnapeal juba iga oss oma rimakale need alla
pannud ja keegi ei usu, et need originaalid, sest vastasel juhul mitmekordistaks veljeringi hind mitmekordselt auto turuhinna.
Lihtsalt üks tavaline arvamus, mis on igal ühel oma nagu oma tagumik.
Mitmekordistaks mitmekordselt. Kas see on mitmekordistamine ruudus ?
Nali naljaks.
Replica või originaal, mis vahet sel tegelikult on niikaua kuni hea välja näeb? Nagu öeldud, siis arvamuse asi, kuid mina ütleks küll, et vossenid
sobivad paremini kui praegune, kuigi praegune on ka kena. Muidugi kui suurem ost on, tasuks otsida üles keegi, kellel on A5 ning vossenid ja kohapeal
üle vaadata, kas lähedalt ka asi meeldib või on ilus ainult ideena / pildil. Siis sa ei astu samasse ämbrisse nagu mina, lihtsalt, muus miskit.
Mis puutub "paljudel juba on selline velg" temaatikasse - kui tänaval on jube palju väga ilusaid naisi ja sinu naine on ka väga ilus, kuid jube
sarnane mõnele, keda tänaval kohtad... who cares. Tähtis, et ikka enda omaga rahul oled Maitse asi jällegi, mõni tahab eristuda, teine aga, et oleks midagi ilusat, olenemata eristumisest.
Küsimus omanikule - kui sa paneksid taha dynamicud aga ees / peegli reflektorites seda ei ole, kas siis imelik ei jääks?
Halloo, need veljed käivad selle kompotiga kokku ning sobivad ülihästi. Samuti on need omal kohal s-line c7 all originaalis 20"-sena. Mis on originaali ja replica vahe? Siis saad aru, kui ühed replicad on laperguseks korduvalt sõidetud ja ise ka ei tea, kus või miks. Mingid tsaina vossenid on lihtsalt naeruväärsed võltsingud, mida ei tohiks isegi olemas olla.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kui VOSSEN, siis vali ikka originaaltoode.
Hallist massist eristuda tahad, siis mul pakkuda sulle tutikas jooks VOSSEN VLE-1 velgi.
Fitment täpselt sinu autole sobilik. 20x10,5 ET30
Maitseasi, VLE-1 minuarust suht igav randaaliketas. Praegune velg oluliselt ilusam. Nagu masuurik, ütles - väike flants vahele ja pilt OK. Kui masinal õhkvedru ei ole, siis 20" pole mõtet suureks elueesmärgiks seada.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sumpa otsad on mustad jah. Mul oli vkm paber veel, seal oli stage 2 ka seda küsisin ainult. Ütles, et see ainult pakkumine. Vkm kirjutades saaks ehk teada.
Küsi üle, kui viitsid, täitsa huvitab. Prj sai minu 150kw-ist 208, ja juttude järgi pidavat 180kw-st saama peaaegu vahe võrra juurde, ehk sul peaks siis olema tuninguga koos 230-40kw vahel äkki?
Omaniku jutu järgi pole chipitud. Mina nt ei tea mida softi vahetus annab. Dpf ilmselt annab vabama heitgaaside väljaliikumise. Ei teagi kas kusagil neil info salvestatud ka et järgi vaadata.
Tsitaat: |
Kuidas tunne on teades, et tegelikult on auto chipitud ka veel ?
Tsitaat: |
Jääb arusaamatuks miks selline kulu teha ja siis kohe auto maha müüa? Või vaatas, et see 212KW ikka lahja kuramus Aga pole ju hullu kui kõik toimib ja lonti taga pole ja sa tohutult iga päev piitsa ei anna. Ja tead, et sul ei teki DPF probleeme kunagi. Loodame, et see juriidika ka liiga kiirelt ei arene siin nende süsteemide osas
Ma sain aru, et neil perelisa tulemas ja kupeega on vist veidi nadi pisikest vedada. Eks seda näha saa tulevikus, mina olen siiamaani endiselt autoga rahul. Hetkel all mingid kahtlase nimega lamellid ja neid väga ei usalda seal all.
Isiklikult võin öelda, et peale chippimist on mõnda aega tore ja siis harjud ära, tekib tunne, et tahaks midagi võimsamat.. Vaja seda ei ole, 180kw on
täiesti piisav, samuti on ka 150 ja 120. Aga suurem võimsus tore on ikka
Siis tekkis mõte, et oh, RS5-d on päris ägedad, kuigi ainult kahe uksega. Ja kui naisele seda mainisin siis ütleski - aga kuhu laps läheb kui miski
aeg tulema peaks ?
Huvitav, kas kõiki selliste sportlikemate autode omanikke tabab see saatus? V.a sellised, kellel on hobiautona, nt masuurik
Edit:
Tagantjärgi märkasin, et läksin teemast välja. Margys, kui sind huvitab auto tuning ja modimine jms siis soovitan soojalt audifoorumi kasutaja
masuurik-u teemat jälgida, samuti A5 ning igasugu asju on ta sellega teinud. Ehk leiad endale inspiratsiooni
Saab selle kaheukselisega elus kõike teha. Ei jää need lapsed ega koerad vedamata. Kui konksu ka paned, siis on päris funktsionaalne.
Tõin kolm suurt kappi mööblipoest selle autoga. Laadurimees vist siiamaani räägib juhatajale, et keegi viis kupeega 3 kappi koju ja isegi esiistet ei
liigutanud. Olen käinud Norras reisimas, rääkimata muudest riikidest.
Vist siiamaani kõige vastupidavam ja töökindlam auto olnud.
Ladna, taha ronida pole liiga mugav. Kui veel manuaalne iste ka ees on, siis päris tüütu.
Kaheukseline ikka mu arust pigem ideaalis hobiauto 4 ukselise kõrvale. Ilmselt üksi/kaksi elades saad ka hakkama.
Juhipoolne peegel ei soojene ja sai aeromotorsist uus peegliklaas tellitud sest vanal kahjustused ja ilmselt sellepärast ei toimi ka. Ma loodan, et see väga keeruline pole :-D
Vahepeal pole midagi uut kirjutada, seega lisan ühe pildi sügisest
Otsin omale talveks velgi aga keegiei tea kas keskava 66,6 või 67,1
Siit keegi oskab aidata?
Siit saad rohkem infot.
Tsitaat: |
Sai nüüd mõned kuud lumega ja külmaga ka sõidetud. Ma ei tea kas ma olen ainus selline aga peale sõitmist ja lumesadu/sula järgmine hommik sõitma
minnes ei läinud klaasid alla kui ust kinni vaja panna oli, pidi jõudu rakrndama, et toimima saaks. Huvitav kas peaks tihendi mingit silikonmääret
täis laskma? Samuti vahepeal sõites tunne, et klaasivahelt puhub tuul sisse
väsinud tihend/uks?
Kui need asjad välja jätta siis olen hetkel veel rahul.
Tsitaat: |
Vahepeal sai siis talv edukalt üle elatud
Talvel oli mul autol all 17" velg mis väga sinna ei sobinud sest nägi välja nagu nööbid oleks all, nüüd kevadepoole sai 19" tagasi alla pandud.
Varem oli peal 245/40 nüüd selleks 255/30 ja rehvid kuluvad äärest, 17" sellist probleemi polnud. See 255 otsib minu arust liiga palju teed ja plaan
on 245/40 tagasi panna ja sillastendi minna.
Lisaks sai vahepeal vahetatud õli, õlivarrast otsisisin üpris kaua taga.
Lisaks 2 pilti aegadest mil veel külm oli.
Kas siin peaks originaali olema subwoofer või peabki see kole auk seal olema?
Varsti saab aasta täis ja siiamaani olen rahul, ainus asi millest vahepeal puudust tunnen on tagumised uksed. Praeguse aja suuremaks mureks on
tihendid, nimelt suurema tuulega on kuulda kuidas aknavahelt vilisevat heli tuleb ja usteaknad on pidevalt udused. Mingi tihenditele sobivat ainet
otsima. Lisaks sai vahepeal talveks rehvid ja veljed ostetud, sellekskorraks momo toodang.
https://www.upload.ee/image/10593337/126786784.jpg
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
Olen kah mõelnud, et see aknaraami puudumine võib jamaks tulla.. Tasub uurida, mis teised A5-te, A7-te omanikud seal teinud on.
Kui talvekad alla lähevad, viska pilte ka kindlasti!
Ei ütleks, et aknaraamide puudumine eriline mure oleks. Tihendid tuleb ilusti spetsiaalse määrdega (midagi silikooni sarnast) üle teha. Käivad ilusti ust avades/sulgedes aknad üles-alla, ka krõbeda külmaga ja jääs auto puhul. Ka aknaraamidega autol on mõistlik ju tihendid ära silikoonitada. Vähendab kõvasti seda olukorda, et uksed võivad olla "kinni jäätunud".
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vahepeal said talveveljed alla pandud, tegelikult oleks võinud suveomad ka alla jätta kuna detsembri alguses lähen 7000km kaugusele ja enne aprilli
lõppu tagasi ei tule. Omal garaazi pole seega auto peab selle aja väljas külmetama
Ma pole tegelikult siiamaani aru saanud mis mõõdus pilt olema peab, et siia ideaalselt sobiks
Reeglites kirjas ilusti, 800 pix pikim külg max.
Äge pilt!
Kui sa soovid talveks garaazi panna, siis on kohti küll, kus kuutasu eest saad hoida talvel. Kui autost hoolid ning raha on siis soovitan
Seis on sama nagu varem, tankinud ja sõitnud, ainus uus asi on teine värv.
Enamus ajast endiselt sõitnud ja tankinud jne. Vahepeal köis auto uut stanget saamas ning samuti sai üks külg uue kile..
Uuel nädalal plaan lasta ära vahetada hooratas, uus juba käes.
Nüüd tekkinud ka 1 probleem, nimelt kellade vahel olev ekraan läheb pimedaks. Suvel kui 30+ kraadidega ilmad olid siis juhtus sama asi, tookord
arvasin, et kuumast tingitud ka jätsin sinnapaika..
Täna sõites käis piiks ja jälle kõik pime ekraanil. Kellad ja muud asjad töötavad ilusti. Nüüd auto pikalt seisab siis on kõik normis aga paari
kilomeetri pärast jälle sama asi tagasi. Kellegil ideid?