Foorumi logo

Audi Allroad 3.0TDI 200KW 2017 FL. - HangOver
HangOver - 03.05.19 19:18

Nüüd siis kevad, 3aastat muretut 3.0TFSI C7 aega läbi. autovahetusaeg käes ja jälle muidugi Audi mis muud. Algul tahtsin C8 kerega saada, aga hinnad matsid mõtte maha. Liiga uus veel. Et sedaanist oli isu täis ja avanti ka ei tahtnud jäi seega Allroad ja nüüd siis 3.0TDI diisel, sest eelmisel korral õnnestus veel kuidagigi 3.0TFSI bensukas saada Euroopast kuude kaupa otsimise järel, aga kuna Allroadi tahtsin, siis võisin selle mõtte maha matta kui ei tahtnud just 10K rohkem maksta.
See selleks...
Esimesed emotsioonid on laes kui oled S-line sportvedruga autost alles tulnud, mis puudutab vedrustust. Juhitavus ei ole halvem kui S-Line oli kui muidugi vedrustus dynamic panna.
Sai koheselt alla pandud ET 33 20" veljed ja 255/40 rehvid. Algul tahtsin need mustad/poleeritud panna, aga ei saanud ja need hall/poleeritud sobivad vist isegi rohkem kogu alumiiniumiga mida kõvasti väljaspool on. Ostsin Barumi 3M suverehvid seekord vahelduseks eelnevatele Nokianile, Dunlopile, Pirellile mis aja jooksul ära proovitud said. Supervaiksed ikka võrreldes eelnevate premium klassi rehvidega. Pidamine vihmaga ka hea.
Õhkvedrustus ja 20" on mõnus kombo. Ei ole üldse jäik nagu algul arvasin ja isegi dynamic vedrustuse peal mõnusalt mitte häirivalt jäik.
Tuled on FL ikka ägedad, ilusad, Thor tüüpi kujundusega, mida Volvo maha vehkis või oli see vastupidi. Välja tulid nad samal aastal.

Mis aga ajudele käib on kohalt võttes turbo lag mingi 1 sek ja siis tõmbab korralikult, kui alati muidugi ei soovi launchiga startida. See launch startide arv on piiratud ka 200 kanti minuteada ja ega see kastile head tee.
3.0TFSI seda ei olnud tänu kompressorile. Eks harjun ära ajapikku.
Värvus: Black Pearl. ehk must metallik.
Muusika : Audi Sound System.
Mootor: 3.0TDI 200KW 272HP Tiptronic.
Webasto.
Led lähi, kaugtuled.
S-Tronic 7K
Sisu must nappa nahk + Alcantra.
Valmistus aasta 2017/8
Läbisõit 54000km.
Tehasegarantii
Varustus mida ei ole.
: mäluga istmed, katuseluuk, panoraamkatus, soft close, Bose, head up, matrix led, tagumiste istmete soojendus, 360* kaamerad, infrapuna soojuskaamera (öökaamera), el. rool mäluga, iseparkimine, soojendusega rool, must lagi, nahapakett, sportdiffer, pakettaknad, TV, Solar esiklaas, kardinad külgedel. Sai vist kõik:)

Kütusekulu teeb ka diislil rõõmu meie lakke karanud bensiinihindade juures, meie bioupgradega Eesti moodi, mis hinnad ikka ilusti lakke virutas ja masinad nüüd ka veel rohkem kütust võtavad. Win win Eesti kütusemüüjad. Õnneks minu teada diisliga seda ei tehtud.
Diislil siis kõttekulu ligi 2L vähem maanteel kui bensukal. Siis 5-5,5L/100km. Linna kohta ei tea, kui palju normaalselt sõites võtab. Varsti rahuneb parem jalg vast maha, siis saan selle ka teada, äkki:)

Plaanisin algul helitehnikat natuke ümber vahetada, aga tundub ikkagi suht hea Avant kerega autos. Sedaanis oli jama, sest mingi imelik supakas oli ainult taga aknalaua sees. Avantil ikka pagasniku põhjas koos originaalkastiga selline keskmise mõrtsuga. Esimesed kõlarid tahaks ainult välja vahetada. Kui on head ideed mis sinna ilma võimuta panna, et bass mahlasem oleks, andke teada. Üks lahendus on DSP esimene "plug in set" koos keskmiste-twiiterite-bassikatega panna mis spetsiaalselt Audile tehtud, aga 800€ nats palju ainult esimeste eest maksta.
3000€ kogu kupatuse vahetus ka nagu palju investeerida kui kolme aasta pärast auto vahetamiseks taas läheb. Ei teagi...
Rockford Fosgate supakas on vanast autost veel ka olemas 300RMS võimsusega kui ikka easpidi väga bassinälg tekib.


Siit veidike pilte ka.

https://imagizer.imageshack.com/img923/9678/MWh3nM.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img924/5182/dDpduK.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img921/3994/iIP26x.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img923/8526/8rQaEf.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img921/6550/1KSXKi.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img924/1002/dRnHTN.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img924/8711/7au6zQ.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img924/6894/Aq9dpn.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img924/3417/w7Qmvu.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img924/6509/BZ6aq6.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img921/3601/feokyL.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img923/4928/ejM289.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img921/1958/RI70z3.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img924/381/nuajqC.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img923/8082/CmvsXH.jpg


wtf_ - 03.05.19 19:28

Mõnus masin :cool:
Salongist ka pilte leidub?

Kas C7 FL siis kahte tüüpi LED tulesid pakkuda? (ma kuidagi arvanud, et FL LED tuled juba sisaldasid matrix "funktsionaalsust")


//typo sul tekstis - 272HP mitte kW


HangOver - 03.05.19 20:21

Tsitaat:
Algselt postitas: wtf_
Mõnus masin :cool:
Salongist ka pilte leidub?

Kas C7 FL siis kahte tüüpi LED tulesid pakkuda? (ma kuidagi arvanud, et FL LED tuled juba sisaldasid matrix "funktsionaalsust")


//typo sul tekstis - 272HP mitte kW


Ups, 272hp muidugi :) Tänud vihje eest.

Jaa Matrix Led ja Tavaline Led. Ma ise ka arvasin tänaseni nii, aga google aitas välja. Matrixi tunneb ära kui on dünaamilised esimesed suunakad. Led tuledega on ainult tagumised dünaamilised.
Eks annan teada kuidas LED pimedas näitab võrreldes xenoniga kui pimedas rooli satun.


HangOver - 03.05.19 22:32

Tsitaat:
Algselt postitas: wtf_
Mõnus masin :cool:
Salongist ka pilte leidub?

Kas C7 FL siis kahte tüüpi LED tulesid pakkuda? (ma kuidagi arvanud, et FL LED tuled juba sisaldasid matrix "funktsionaalsust")


//typo sul tekstis - 272HP mitte kW


Aga seest on võrreldes FL-l pre FL-ga järgmised erinevused.
Tulede lüliti on sügavamal paneelis, enam ei lähe põlvega autost sisse-välja käies vastu. Jube tüütu oli.
Salongivalgustuse paneel laes, ees kui taga on täiesti erinevad ja kogu auto ledidega. Keskmine konsool koos nuppudega on hõbedane, enne oli must, ja käigukang on saleduskuuri läbi teinud. Kellades suurt muutust ei ole v.a Navi on ka armatuuris värvilisena suurelt dubleeritav, menüü MMI on palju graafilisem ja väiksema fondiga. Media library näitab suurelt plaadipilte. Midagi nagu on uuendatud, aga ülejäänud oleks nagu sama, nagu ukse paneelid ja armatuuris olevad kellad. Eks see ole see FL. Tundub, et ka FL Avant on vaiksem, äkki sellepärast., et mul on standardis juba kahed pagassi riidest matid ja mingi suur plastik "vann" ka veel seal all. või siis rehvid vaiksemad kui Nokiani Z-line olid. Ei teagi.


Jann - 04.05.19 03:41

Õnnitlused ja tere tulemast "klubisse". Tore, et varasem suhtlus u2u-s vilja kandis ja rataste mõõtudega rahul oled. Allroad ongi üks igas mõttes hea ning praktiline auto. Oleks veel 235kw koos 8hp kastiga.. Loodame, et kestab, nii mõnigi 200kw S-tron on alla 100K sõidu pealt lekkinud, kakkunud ja kolisenud. Nupud on ka prefl hõbedased, kõik auto lambid ledid samuti, sõltub varustusest. Puudujate nimekirja lisaks veel 360* kaamerad, infrapuna soojuskaamera (öökaamera), el rool mäluga, iseparkimine, soe rool, must lagi, nahapakett( bag, keskonsooli küljed, käetoed ustel). Sportdiffer?, pakettaknad?, TV?, Solar esiklaas?, kardinad?.
Ise istusin ka kunagi 180kw C7 full S-line paketist Allroadi ja tagasi enam ei astuks. Tahad on madal ja möirgav 5,2 sek 100 sportauto, tahad on hõljuv perevagun, tahad tõstad maasturiks ja lähed kalale. Ja seda olematu kütusekulu juures, arvestades auto massi ja veoskeemi. Välimus on ka väga õnnestunud. Edu.
Jann.


HangOver - 04.05.19 15:21

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Õnnitlused ja tere tulemast "klubisse". Tore, et varasem suhtlus u2u-s vilja kandis ja rataste mõõtudega rahul oled. Allroad ongi üks igas mõttes hea ning praktiline auto. Oleks veel 235kw koos 8hp kastiga.. Loodame, et kestab, nii mõnigi 200kw S-tron on alla 100K sõidu pealt lekkinud, kakkunud ja kolisenud. Nupud on ka prefl hõbedased, kõik auto lambid ledid samuti, sõltub varustusest. Puudujate nimekirja lisaks veel 360* kaamerad, infrapuna soojuskaamera (öökaamera), el rool mäluga, iseparkimine, soe rool, must lagi, nahapakett( bag, keskonsooli küljed, käetoed ustel). Sportdiffer?, pakettaknad?, TV?, Solar esiklaas?, kardinad?.
Ise istusin ka kunagi 180kw C7 full S-line paketist Allroadi ja tagasi enam ei astuks. Tahad on madal ja möirgav 5,2 sek 100 sportauto, tahad on hõljuv perevagun, tahad tõstad maasturiks ja lähed kalale. Ja seda olematu kütusekulu juures, arvestades auto massi ja veoskeemi. Välimus on ka väga õnnestunud. Edu.
Jann.


Tänud vihjete eest, parandasin ära.

Nii ta on, et S-Line vedustust tagasi ei taha ka mina ja ka mitte sedaani. Ei ole sedaan vaiksem midagi kui Avant, vähemalt Allroad.

Ise plaanin ka chipida tulevikus. Hetkel pakkumine 600€ koos stendiga ja peaks vast 260+ kw kanti kätte saama.

Sul chipitud 230kw?
Ja kuidas sul turbo lag on kohalt võttes? Mul mingi sek uimab enne kui lajatab.


Jann - 04.05.19 17:13

Ei ole midagi tehtud ja ei plaani ka, mulle piisab ja jääb ülegi, biturbo ongi 230kw.


HangOver - 04.05.19 17:33

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ei ole midagi tehtud ja ei plaani ka, mulle piisab ja jääb ülegi, biturbo ongi 230kw.


Aga mulle soovitaksid chipida ? Kastile ja muule see vist head ei tee kui tehase poolt reguleeritud ja seadistatud "kraanid" liiga lahti keerata...


Jann - 05.05.19 04:41

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ei ole midagi tehtud ja ei plaani ka, mulle piisab ja jääb ülegi, biturbo ongi 230kw.


Aga mulle soovitaksid chipida ? Kastile ja muule see vist head ei tee kui tehase poolt reguleeritud ja seadistatud "kraanid" liiga lahti keerata...


Ma ei ole selles osas parim nõustaja, kuna mulle meeldivad orig. konditsioonis autod. Kui vaja kangemat, siis ostan selle. Vist liiga palju ärasoperdatud autosid näinud, proovinud ja kogemusi kuulnud jne. Igal tegijal on oma käekiri, igal juhul tuleks uurida eelnevat kogemust ja omanike rahulolu. Garantiile mõtle ka


indro - 05.05.19 04:46

Kena auto aga võid nukkvõllide fondi kohe ära asutada, kui garantiiajal (kehtib veel?) ei lähe, siis peale seda saad neid kindlasti vahetada. Ei tahaks nii järsk olla aga C7 puhul on bi-turbo ainuke asi mida osta, olgu ta siis 230, 235 või 240kw. Aga loodame, et sina oled üks vähestest ja tavapäraste 160-200kw pillidele omaste probleemidega tegelema ei pea :)


HangOver - 05.05.19 15:51

Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Kena auto aga võid nukkvõllide fondi kohe ära asutada, kui garantiiajal (kehtib veel?) ei lähe, siis peale seda saad neid kindlasti vahetada. Ei tahaks nii järsk olla aga C7 puhul on bi-turbo ainuke asi mida osta, olgu ta siis 230, 235 või 240kw. Aga loodame, et sina oled üks vähestest ja tavapäraste 160-200kw pillidele omaste probleemidega tegelema ei pea :)


Garantii augustini ja lasen enne seda veel kõik üle vaadata. Aga kus ma tean kas peaksin nukkvõlle vahetama, ei ole selgeltnägija ja ei usu, et Audi neid kohe rõõmuga vahetama hakkab 54K peal. Ideid?

Aga ma ei tea mis kolmeste hirm see on. TFSI-l ja TDI-l põhimõtteliselt sama mootoriehitusega kui turbo ja kompressor välja jätta?

Mul olnud 150t -205t käes 213KW ja 55k-100k 228KW 3.0 TFSI-d ja täiesti probleemivabad.
Hooldasin ka 12k järel kord aastas, eelnevad olid 15k välbaga hooldajad olnud.


HangOver - 05.05.19 20:56

Kuidas teil pre sense + ise pidurdab ohu korral? Mul eelmisel pidurdas ja piiksus enne isegi linnakiirusel alla 60km/h kui keegi järsemalt pidurdas ja liiga väikest pikivahet hoidsin, aga sellel ei pidurda ise küll midagi. Early warning on ta igatahes seadetes mul pandud. Maanteel ei ole õnneks muidugi hädaolukorda tekkinud ja ei tea kas seal toimib paremini.


indro - 06.05.19 03:24

Seda ei saagi kuidagi kontrollida ja ennetada minu teada, üks päev on lihtsalt jama ja siis tuleb korralik summa raha välja käia. Proovi googeldada sellele probleemi kohta, mina olen neid jutte ja kahjuks massiliselt kuulnud inimestelt kes neid autosi remondivad.

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Garantii augustini ja lasen enne seda veel kõik üle vaadata. Aga kus ma tean kas peaksin nukkvõlle vahetama, ei ole selgeltnägija ja ei usu, et Audi neid kohe rõõmuga vahetama hakkab 54K peal. Ideid?


Jann - 06.05.19 04:10

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Kuidas teil pre sense + ise pidurdab ohu korral? Mul eelmisel pidurdas ja piiksus enne isegi linnakiirusel alla 60km/h kui keegi järsemalt pidurdas ja liiga väikest pikivahet hoidsin, aga sellel ei pidurda ise küll midagi. Early warning on ta igatahes seadetes mul pandud. Maanteel ei ole õnneks muidugi hädaolukorda tekkinud ja ei tea kas seal toimib paremini.


Toimib, nii väikesel kui suuremal kiirusel. Vastavalt kiirusele arvestab ka vahemaad, nagu peab. Vaata setingud üle ekraanilt. Need seaded salvestuvad ka võtmemällu, nagu paljud muud asjad.


Ott_S - 06.05.19 07:51

Kas Saksast ise toodud auto puhul garantii pikendust pole võimalik osta? Läbi klaasmaja ostetud autol oli see täiesti võimalik kuigi Helmut uuena seda polnud valinud


HangOver - 06.05.19 16:00

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Kuidas teil pre sense + ise pidurdab ohu korral? Mul eelmisel pidurdas ja piiksus enne isegi linnakiirusel alla 60km/h kui keegi järsemalt pidurdas ja liiga väikest pikivahet hoidsin, aga sellel ei pidurda ise küll midagi. Early warning on ta igatahes seadetes mul pandud. Maanteel ei ole õnneks muidugi hädaolukorda tekkinud ja ei tea kas seal toimib paremini.


Toimib, nii väikesel kui suuremal kiirusel. Vastavalt kiirusele arvestab ka vahemaad, nagu peab. Vaata setingud üle ekraanilt. Need seaded salvestuvad ka võtmemällu, nagu paljud muud asjad.


Oskad soovitada mis settinguid ma ekraanilt peaks veel üle vaatama...audi braking guard/system active/early warning on aktiveeritud. Millega see veel seotud võib olla, et maas ?
PCE (Reval nimetab seda win koodi alusel varustuse väljavõttes nii) ehk siis Assistance packing including pre sense plus oleks nagu peal.
Samas auto tehasepassi esilehel ei ole teiste seas PCE, ega ka PCN (nagu Revali pakkumiste varustuses seda nüüd erinevalt nimetab), ma muidugi ei tea kas nendest kumbki tähis peaks seal tehase autopassis kindlasti olema. Tundub, et ei ole seal ühtegi Pre sense versiooni ka eraldi märgitud.


Jann - 06.05.19 17:45

Juhend, lk. 112-113 on asi lahti seletatud, kui ikka ei tööta, tuleb arvutiga uurida. Miski segab toimimist.


Oja1 - 06.05.19 22:40

Mis värk nende tuulesuunajatega on? :D
Esimestel piltidel pole, keskmistel on ainult ees ja viimastel tervel ringil.
Ega ometi mitte autos suitsetamise pärast?


HangOver - 06.05.19 23:38

Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Mis värk nende tuulesuunajatega on? :D
Esimestel piltidel pole, keskmistel on ainult ees ja viimastel tervel ringil.
Ega ometi mitte autos suitsetamise pärast?


Hea tähelepanek:) Algul olid ees, sest võtsin sedaanilt nad enne müüki maha ja panin Allroadile. Tagumised aga Avantile ei sobinud pikkuse poolest ja hiljem tellisin uue komplekti.
Minu arust sobivad hästi A6 lookiga. Eks ta ole maitseasi. Praktilisuses on kasu kui vihma sajab ja akent tahad irvakil hoida vahest, siis ei tilgu vett sisse.

Kui keegi tahab siis võin sedaani omad paari kümpsuga ära anda:)


HangOver - 08.05.19 19:31

Käisin VCDS V.1 18.9 kaabliga auto kallal ära, et natuke käepärasemaks modifitseerida.
Mis sain teha oli Needle Swipe, tagaluuk puldist kinni ja piiksudes, lap timer. Ülejäänud on tuleviku unistus ja VCDS arendajatele on mida arendada, sest enamat VCDS-ga FL-s enam teha ei saa. Green Menu ja Start stop deaktiveerimine, VIM jne ei ole lihtsalt võimalik enam aktiveerida nagu pre fl c7-l oli.
Tahtsin ka automatic parking brake aktiivseks panna, aga seda ka ei saa aktiveerida, moodul annab errori. Veel tahtsin aktiveerida auto väljasuremise ukse avades, aga ootamatult tegin sellise avastuse, et kui turvavööga seisma jääd ja parking peale paned lülitub mootor välja nagu start-stop puhul foori taga. Autost väljudes lülitub masin ennast välja ja ka makk läheb kinni. See ka päris ok lahendus.
Ühesõnaga maki väljalülituse aega saab vast nüüd kuskilt mujalt kui green menust pikendada, aga ei tea keegi kuskohast.

Ja veel kütusekulu. Minu sõidustilli juures linnas 10,5 keskmine, täiesti ulme. 3.0 TFSI ei saanud alla 15 kuidagi linna keskmist:)


Cari - 09.05.19 18:32

Ma endal olen teinud (facelift)
Needle sweep
Lap timer
Active Lane Assist
Trunk lid close from key
Rip media to jukebox
DRL only on coming/leaving home
Gear display without gear nr
Led riba valgustugevust sai ka peale keeratud veidi


HangOver - 09.05.19 21:04

Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Ma endal olen teinud (facelift)
Needle sweep
Lap timer
Active Lane Assist
Trunk lid close from key
Rip media to jukebox
DRL only on coming/leaving home
Gear display without gear nr
Led riba valgustugevust sai ka peale keeratud veidi


Kuidas sa sellele Rip media to jukebox ligi said? See ju Green Menust, vähemalt enne oli ?
Siis peaks ju saama ka MMi väljalülitamise aega pikemaks panna kui 15. kui koha peal muusikat kuulad.


M.Jaaska - 09.05.19 21:21

Green Menu saab ilusti aktiveerida legaalse VCDS-iga. Pead lihtsalt sessiooni muutma "Diagnostic" pealt "Developer Mode" peale ja adaptsioonist selle lubama. Kontakteeru RT-ga ja saad infot kuidas.


HangOver - 09.05.19 21:43

Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Green Menu saab ilusti aktiveerida legaalse VCDS-iga. Pead lihtsalt sessiooni muutma "Diagnostic" pealt "Developer Mode" peale ja adaptsioonist selle lubama. Kontakteeru RT-ga ja saad infot kuidas.


RT on on Ross Tech?
Oskab keegi öelda, kas raadio shut down pikendamise aeg on ka uuemas FL Audide MMI-s alles jäetud? Kuuldavasti pidi seal päris palju muudetud olema.

Mida huvitavat saab teha developer mode kaudu. Sinna saan sisse, aga suht igav pilt:)


Jann - 11.05.19 16:19

Oma uue orig. HEX NET pro V2 kaabliga saan 200kw FL C7-l start stopi ilusti maha.


HangOver - 11.05.19 19:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Oma uue orig. HEX NET pro V2 kaabliga saan 200kw FL C7-l start stopi ilusti maha.


ok, hea teada, huvitav kas sellega saab ka VIM aktiveerida?


HangOver - 19.06.19 20:53

Vahepeal saan kütusekulust ka rääkida. Oleks ka varem midagi arvutanud, aga vajutasin telefoni hoidjaga kogemata nulli. Paagitäiega sain sõita 950km. Selle sees oli üks Jõhvi ja 1 Pärnu ots. Ülejäänud linnas. Võib rahul olla. Nüüd lasin paagi täis ja näitas, et 970km saaks sõita. Paak vist 73L kui googlit uskuda. Mina mõõtsin hoiatustule süttimisest kuni uuesti süttimiseni. Sisse läks 65L kui kompu järgi jääki 70km näitas.


corbe - 20.06.19 13:16

Kui sa linnas saad keskmiseks 10,5 nagu eelneval lehel mainisid ja nüüd Jõhvi-Pärnu otsaga kestis paagitäis 950 km, siis maantee peaks keskmiselt tulema väga madal. Möödasõite ei teinud ? Ma ei ole näiteks oma Tln-Jõhvi-Tln+ kõik muu linnas täristamine sõiduga kordagi saanud üle 900km sõita. Tankinud üldiselt kui tuli põlema läinud. Mul 14 lõpp 180kw ka, kuid sellegipoolest paneb imestama.
Ma näen sellist numbrit vaid tankides, reaalses elus nii palju sõita pole saanud :D


Priidik999 - 20.06.19 14:11

Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Kui sa linnas saad keskmiseks 10,5 nagu eelneval lehel mainisid ja nüüd Jõhvi-Pärnu otsaga kestis paagitäis 950 km, siis maantee peaks keskmiselt tulema väga madal. Möödasõite ei teinud ? Ma ei ole näiteks oma Tln-Jõhvi-Tln+ kõik muu linnas täristamine sõiduga kordagi saanud üle 900km sõita. Tankinud üldiselt kui tuli põlema läinud. Mul 14 lõpp 180kw ka, kuid sellegipoolest paneb imestama.
Ma näen sellist numbrit vaid tankides, reaalses elus nii palju sõita pole saanud :D

Võiks vist rohkem saada sõita?


HangOver - 20.06.19 17:30

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Kui sa linnas saad keskmiseks 10,5 nagu eelneval lehel mainisid ja nüüd Jõhvi-Pärnu otsaga kestis paagitäis 950 km, siis maantee peaks keskmiselt tulema väga madal. Möödasõite ei teinud ? Ma ei ole näiteks oma Tln-Jõhvi-Tln+ kõik muu linnas täristamine sõiduga kordagi saanud üle 900km sõita. Tankinud üldiselt kui tuli põlema läinud. Mul 14 lõpp 180kw ka, kuid sellegipoolest paneb imestama.
Ma näen sellist numbrit vaid tankides, reaalses elus nii palju sõita pole saanud :D

Võiks vist rohkem saada sõita?


Olin isegi meeldivalt üllatunud, et sellised numbrid sain ka reaalselt läbi sõites. Tegin ikka möödasõite, aga mitte eriti paugutades. Selliseid pikemalt läbimõeldud möödasõite. 100km/h oli püsikas suuremalt jaolt peal kui 110 ala lõigud välja jätta. Varsti lähen Soome 450km+450km eks siis näe mis puhas mnt. kulu tuleb.
Tundub üldse, et mida rohkem diislil kw seda vähem kütet võtavad.


forsin - 20.06.19 21:20

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tundub üldse, et mida rohkem diislil kw seda vähem kütet võtavad.

Arvan ja usun turbo kasu tegurisse, mida stabiilsemalt rohkem boosti puhub seda paremini kolbe alla surub ja tekkib okomoomia.


corbe - 26.06.19 07:12

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Kui sa linnas saad keskmiseks 10,5 nagu eelneval lehel mainisid ja nüüd Jõhvi-Pärnu otsaga kestis paagitäis 950 km, siis maantee peaks keskmiselt tulema väga madal. Möödasõite ei teinud ? Ma ei ole näiteks oma Tln-Jõhvi-Tln+ kõik muu linnas täristamine sõiduga kordagi saanud üle 900km sõita. Tankinud üldiselt kui tuli põlema läinud. Mul 14 lõpp 180kw ka, kuid sellegipoolest paneb imestama.
Ma näen sellist numbrit vaid tankides, reaalses elus nii palju sõita pole saanud :D

Võiks vist rohkem saada sõita?


Olin isegi meeldivalt üllatunud, et sellised numbrid sain ka reaalselt läbi sõites. Tegin ikka möödasõite, aga mitte eriti paugutades. Selliseid pikemalt läbimõeldud möödasõite. 100km/h oli püsikas suuremalt jaolt peal kui 110 ala lõigud välja jätta. Varsti lähen Soome 450km+450km eks siis näe mis puhas mnt. kulu tuleb.
Tundub üldse, et mida rohkem diislil kw seda vähem kütet võtavad.

Võib ja ka saab: Nimelt kui arvestada teemaomaniku marsruuti, siis sellest vist rohkem kui 80% moodustas maanteesõit ja näpuotsatäis linnas töristamist.
Õnneks või kahjuks mul nii pikkasid maanteeotsasid üldiselt ei ole. Nüüd jaanipäeval tuli a la 400 km maanteed ja see tõmbas kohe paagitäie ~ 7,3 peale. Kuna maantee oli viimane osa paagitäiest, siis viskas pärast tankimist 1040 lausakilometraažiks.
Igatahes,numbrid numbriteks. Võrreldes tutvusringkonna 2.0 Q isenditega, siis see kütusekulu vahe ei ole marginaalne. Samas 2.0 on masendavalt aeglane...


VMartin - 26.06.19 08:43

Eelmisel suvel ainult maantee, sõitsin nii nagu ma sõidan, mitte mingit koonerdamist polnud - ühe paagiga 1120km, Alustasin sõitu Tallinnast ja lõpuks ma olin jõudnud juba Varssavist veidi edasi, siis siirdusin tankima kohe kui tulukene põlema hakkas, ilmselt oleks sinna juurde saanud veel ~50+km ca aga no kiirtee pole koht kus mängida kütusemänge.


HangOver - 03.07.19 02:51

Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Kena auto aga võid nukkvõllide fondi kohe ära asutada, kui garantiiajal (kehtib veel?) ei lähe, siis peale seda saad neid kindlasti vahetada. Ei tahaks nii järsk olla aga C7 puhul on bi-turbo ainuke asi mida osta, olgu ta siis 230, 235 või 240kw. Aga loodame, et sina oled üks vähestest ja tavapäraste 160-200kw pillidele omaste probleemidega tegelema ei pea :)


Auto käis täna 55K kontrollis ja nukad korras. Nüüd garantii läbi, aga sellega on nii, et tehas kompenseerib varuosad kuni 100K või 5a isegi peale 2a tavagarantii lõppu kui on korralik hooldusajalugu ette näidata, ei pea esinduse ajalugu olema. Töö aga ca. 2K peab ise maksma kui jamaks läheb. Kriitiline piir on 40K või 150K kui on ebaõnnestunud nukad. Mida iganes see tähendab:)


HangOver - 02.09.19 09:12

Pean siin päevikut edasi:)
Vahetatud sai hoolduse käigus mootoriõli, kõik filtrid, kastiõli, esimesed pidurikettad ja kõik klotsid. Kettad olid juba alguses kõverad kui auto sain.


Jann - 02.09.19 10:45

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Kena auto aga võid nukkvõllide fondi kohe ära asutada, kui garantiiajal (kehtib veel?) ei lähe, siis peale seda saad neid kindlasti vahetada. Ei tahaks nii järsk olla aga C7 puhul on bi-turbo ainuke asi mida osta, olgu ta siis 230, 235 või 240kw. Aga loodame, et sina oled üks vähestest ja tavapäraste 160-200kw pillidele omaste probleemidega tegelema ei pea :)


Auto käis täna 55K kontrollis ja nukad korras. Nüüd garantii läbi, aga sellega on nii, et tehas kompenseerib varuosad kuni 100K või 5a isegi peale 2a tavagarantii lõppu kui on korralik hooldusajalugu ette näidata, ei pea esinduse ajalugu olema. Töö aga ca. 2K peab ise maksma kui jamaks läheb. Kriitiline piir on 40K või 150K kui on ebaõnnestunud nukad. Mida iganes see tähendab:)


Olen päris paljusid kuulanud ja minu kogemus ütleks, et nukakolin tuleb 200kw 90-110K vahemikus.


HangOver - 04.09.19 03:24

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Kena auto aga võid nukkvõllide fondi kohe ära asutada, kui garantiiajal (kehtib veel?) ei lähe, siis peale seda saad neid kindlasti vahetada. Ei tahaks nii järsk olla aga C7 puhul on bi-turbo ainuke asi mida osta, olgu ta siis 230, 235 või 240kw. Aga loodame, et sina oled üks vähestest ja tavapäraste 160-200kw pillidele omaste probleemidega tegelema ei pea :)


Auto käis täna 55K kontrollis ja nukad korras. Nüüd garantii läbi, aga sellega on nii, et tehas kompenseerib varuosad kuni 100K või 5a isegi peale 2a tavagarantii lõppu kui on korralik hooldusajalugu ette näidata, ei pea esinduse ajalugu olema. Töö aga ca. 2K peab ise maksma kui jamaks läheb. Kriitiline piir on 40K või 150K kui on ebaõnnestunud nukad. Mida iganes see tähendab:)


Olen päris paljusid kuulanud ja minu kogemus ütleks, et nukakolin tuleb 200kw 90-110K vahemikus.


Ok siis tean, et üle 90K ei sõida enne kui uue võtan 3a pärast:) nali muidugi:)
Sõbral 200kw ja 110000km ning ei ole hetkel igatahes kolinat.


HangOver - 20.09.19 14:13

Keegi oskab öelda kas on väga vahet kas panen Allroadile talveks alla 235/50/18 või 235/55/18. Lugu selles, et mul kahed rehvid hotellis hoiul. Nokia HP 7 naastud ja Dunlop SP Winter Sport 3d lamellid, mõlemad sõitnud ca. 12tkm.
Saan aru, et kõrguse vahe -1,1cm ja spido -3km valetaks.
https://www.willtheyfit.com/index.php?width=235&aspect=50&diameter=18&wheelwidth=&offset=&width2=235&aspect2 =55&wheel_size=18&wheel_width=&offset2=

Selle Dunlop rehvi kohta just palju häid arvustusi ei leidnud...
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Dunlop/SP-Winter-Sport-3D_3.htm

Küll, aga olin Nokianidega suht rahul eelmise auto all.

Mõlemad on 2016-2017 rehvid.
Veljed on justkui Allroad originaalid 8j x 18 ET 41


Jann - 20.09.19 16:50

Keera need 235/50r18 HP7-med alla, kui varnast võtta ja ära mõtle üle. Mul oli eelmine talv all allroadil HP7 225/55r17, mis on veel veidi väiksema diameetriga, ning polnud hullu midagi. 17" on lihtsalt liiga väike minu meelest Allroadile, sõita oli ok. Need Dunlopid ei kõlba meie kliimas mitte kuhugi, kõvad, pidamine olematu, ehtne lõuna euroopa talvekas.


merchant - 20.09.19 17:26

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
...Need Dunlopid ei kõlba meie kliimas mitte kuhugi, kõvad, pidamine olematu, ehtne lõuna euroopa talvekas.

Mina nii karm ei oleks. Mul olid 2 talve samad rehvid all, millel kolme tipu ja lumehelbekese märk peal. Minu arvates täitsa pehme segu ja pidasid väga hästi. Muidugi jää peal pole lamell kunagi nii hea kui naast, aga lumes, asfaldil ja lögal töötasid küll. Samas, kui talvise osa kulumismärk käes, on lamellid otsas ja siis on paras nad suvel ära lõpetada. Väga vaiksed rehvid olid :)


alr - 20.09.19 20:53

Ma ostsin Q5-le orig 17 veljed, millel need Dunlopid peal olid ning pagan küll. 235/65/17 lõugas maanteel oluliselt rohkem kui 275/40/20 lamell. Need Dunlopid olid muidugi mingid DOT14 ja 4mm mustriga ka... Tegu on siiski nö kesk euroopa lamelliga.


merchant - 21.09.19 21:12

Neid Dunlopeid tehakse 3PMSF tähisega ja ilma, lisaks igasugu suurendatud kandevõimed, veljekaitsed, runflat jne. Need on kõik päris erinevad asjad. 3PMSF ei ole kindlasti kesk-euroopa jaoks, vaid ikka põhjamaadesse (või mägedesse). Pelgalt mustri ja nimetuse järgi ei saa otsustada, kas on sobiv asi.


HangOver - 23.09.19 11:35

Ok. Tundub, et ikka korralik talverehv ka see Dunlop, sest need kriteeriumid on olemas.

Do we have to rely only on the manufacturer's declaration? What is 3PMSF?
To meet the demands of all drivers, 3PMSF marking has been introduced (Three Peak Mountain Snow Flake) which is an easily recognisable symbol that features a snowflake with three peaks in the background. This is the only marked element that confirms the actual winter parameters of a tyre. Models with this marking are suitable for demanding weather conditions and retain their performance at temperatures below zero. The 3PMSF symbol is standardised and controlled by EU authorities, guaranteeing that the product meets the conditions of rigorous testing and is suitable for operation in difficult weather conditions.
allikas https://www.oponeo.co.uk/tyre-article/winter-tyres-don-t-rely-on-the-m-s-mark


Aga jah, panin need müüki ja alla kruvin HP7


HangOver - 08.11.19 14:16

Sai vahepeal talvekad alla pandud mis alumisel pildil, aga pidin päris ära ehmatama mis Sakslased tehasest alla kruvivad. Enne olin neid ainult kotis näinud:)


Õnneks tuli täna hommikul Saksa Aftermarket Jõuluvana ja homme saab jälle uue pilguga autot vaadata:)
https://www.upload.ee/image/10698474/1.jpg

https://www.upload.ee/image/10661246/allroad_2.jpg


veekaheksa - 09.11.19 14:36

Terv !

See kolm mäetippu on järjekordne 'kõva märk', mis on tehtud, et oleks mingisugunegi rehvi talvetingimustele vastavus justkui testitud. Test pole küll suurem asi, kui testitav peab olema 2% parema pidamisega kui referentsrehv. Suht lambikas, aga M+S tähistuse võib panna praktiliselt iga tootja oma suusale peale ja väita, et see on talveks kõlbulik. Samamoodi olen seda mäetippu suht suvemustriga rehvidel näinud ja kohe kindlasti pole see mingi Eesti tingimustesse sobiv talverehv. Enamus tänapäeva rehve on suutelised selle märgi välja teenima. Nii et proovime ikka normaalsed P-Euroopa rehvid alla keerata oma masinatele.

Lund ja tatti Teile,
veekaheksa


HangOver - 09.11.19 18:22

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Terv !

See kolm mäetippu on järjekordne 'kõva märk', mis on tehtud, et oleks mingisugunegi rehvi talvetingimustele vastavus justkui testitud. Test pole küll suurem asi, kui testitav peab olema 2% parema pidamisega kui referentsrehv. Suht lambikas, aga M+S tähistuse võib panna praktiliselt iga tootja oma suusale peale ja väita, et see on talveks kõlbulik. Samamoodi olen seda mäetippu suht suvemustriga rehvidel näinud ja kohe kindlasti pole see mingi Eesti tingimustesse sobiv talverehv. Enamus tänapäeva rehve on suutelised selle märgi välja teenima. Nii et proovime ikka normaalsed P-Euroopa rehvid alla keerata oma masinatele.

Lund ja tatti Teile,
veekaheksa


Täitsa õige. Mul läksidki alla juba kolmas hooaeg Nokian HP7, Need Dunlopid on ammu müüdud.

Setup siis see talv tänasest selline, comfort seades.
WH11DG+ 8" x 18" ET 35, rehvid HP 235/50/18
Oleks võinud ka 19" olla, aga rehve ei viitsinud veel uusi osta kuna see HP 7 vist praktiliselt ei kulugi ja naelu ka väljas veel pole.

https://www.upload.ee/image/10719655/aud.jpg


HangOver - 21.01.20 03:02

Kastiõli ja mootoriõli sai ka vahetatud 60k pealt ja pidurikettad + klotsid. Päevikusse omale märkeks.


HangOver - 25.04.20 16:56

Üks uuem klõps ka 20" tollistel suvekatel. Siiani kõik kompu.


https://www.upload.ee/image/11562287/netti_uus.jpg


HangOver - 12.07.20 17:02

Paar suve pilti ka:)
https://www.upload.ee/image/12000029/audi6_netti.jpg

https://www.upload.ee/image/12000037/audia61.jpg


Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!


heinc - 13.07.20 21:15

Kuidas need Wheelworldi veljed ka kvaliteedilt on?


rs156 - 14.07.20 13:02

Kui äärekivisse sõidab, saab teada :D


HangOver - 23.07.20 21:22

Tsitaat:
Algselt postitas: heinc
Kuidas need Wheelworldi veljed ka kvaliteedilt on?


Need mis viimastel piltidel on auto all ei ole Wheelworld. Talvel on wheelworld all. Aga ma võin eelneva kogemuse põhjal öelda, et sõitsin 5a tagasi ühe rattaga Wheelworld veljega tollase c6-ga kanalisatsiooniauku kiirusel 70km/h. Rehv oli pilbasteks, veljel oli aga väike tükk ainult väljas. Velg ise jäi sirgeks. Müüsin hiljem veel jooksu ka maha kui autot vahetasin.
Ja õhkvedrustus jäi ka terveks. Niipalju siis kvaliteedist:)


HangOver - 19.03.21 16:42

Tsitaat:
Algselt postitas: heinc
Kuidas need Wheelworldi veljed ka kvaliteedilt on?

Siiamaani see talv väga kenasti ennast üleval pidanud, muidugi niipalju kui sõita on saanud seoses selle kodus püsimise jamaga. Aga eelnevad on kenasti 3a ringi vurades probleemideta olnud ja pärast isegi maha müüdud.

.


HangOver - 19.03.21 16:43

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kui äärekivisse sõidab, saab teada :D

Miks ma peaks äärekivisse sõitma. Mul load juba alates 1996:)


HangOver - 09.08.22 01:36

Vahepeal kõik rahulik olnud kuni tänaseni kui tahtsin tankida ja kütusepaagi luuk ei avanenud enam kuidagi. Hea, et Tallinnas olin mitte Võrus, sest jääk oli veel 20km. Kõne Revalisse, uus lukumootor külge, arve 112eur ning jälle korras. Pidi olema ikka vahel ettetulev viga.


jõuvanker - 09.08.22 06:09

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vahepeal kõik rahulik olnud kuni tänaseni kui tahtsin tankida ja kütusepaagi luuk ei avanenud enam kuidagi. Hea, et Tallinnas olin mitte Võrus, sest jääk oli veel 60km. Kõne Revalisse, uus lukumootor külge, arve 112eur ning jälle korras. Pidi olema ikka vahel ettetulev viga.

Mul oli sama pull talvel Q7-ga. Sain kohe Revalisse ja ootetööna vahetati välja.


HangOver - 06.09.22 17:14

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vahepeal kõik rahulik olnud kuni tänaseni kui tahtsin tankida ja kütusepaagi luuk ei avanenud enam kuidagi. Hea, et Tallinnas olin mitte Võrus, sest jääk oli veel 60km. Kõne Revalisse, uus lukumootor külge, arve 112eur ning jälle korras. Pidi olema ikka vahel ettetulev viga.

Mul oli sama pull talvel Q7-ga. Sain kohe Revalisse ja ootetööna vahetati välja.


jõuvanker kuidas sul 200kw-sel ketid ja nukad on vastu pidanud ja mis läbisõit hetkel on?


Jann - 06.09.22 17:44

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vahepeal kõik rahulik olnud kuni tänaseni kui tahtsin tankida ja kütusepaagi luuk ei avanenud enam kuidagi. Hea, et Tallinnas olin mitte Võrus, sest jääk oli veel 20km. Kõne Revalisse, uus lukumootor külge, arve 112eur ning jälle korras. Pidi olema ikka vahel ettetulev viga.


Eriti ilusti öeldud muidugi. Tegelikult on vist nii kolmest kahel see probleem. B8-C7-D4-igasugu Q-d....
kui luugi lukustamine oluline pole on ka väga lihtne lahendus kas arvutiga või robustsemal moel ;)


HangOver - 06.09.22 20:33

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vahepeal kõik rahulik olnud kuni tänaseni kui tahtsin tankida ja kütusepaagi luuk ei avanenud enam kuidagi. Hea, et Tallinnas olin mitte Võrus, sest jääk oli veel 20km. Kõne Revalisse, uus lukumootor külge, arve 112eur ning jälle korras. Pidi olema ikka vahel ettetulev viga.


Eriti ilusti öeldud muidugi. Tegelikult on vist nii kolmest kahel see probleem. B8-C7-D4-igasugu Q-d....
kui luugi lukustamine oluline pole on ka väga lihtne lahendus kas arvutiga või robustsemal moel ;)


Jaa. Mulle pakuti ka otsida pagasiruumist mingit punast nööri tõmmata parema kattepolstri all, aga ma ei hakanud lammutama. Siis soovitati ka seda robustsemat moodust, et tõmbad lahti kuid kuna vahel pidi kogu krempli ka ära lõhkuda saama siis jätsin vahele. Aga paaki tahan ikka lukus hoida. Ma arvan, et kui sealt voolikuga imeda saaks midagi ikka kätte vist...