Aastaid olen mõtlenud, et võik Cabriot proovida, suht tihti hoian turul silma peal ja nägin soov.ee-s selle müügi kuulutust ja vaatasin paari halba
pilti, auto nr oli tuttav varem juba foorumist ja scrollisin selle teema uuesti läbi nii huvipärast ja sinna paika jäigi, aga ühel nädalavahetuse
päeval nägin seda vastu sõitmas ja tekkis kohe jälle huvi ja nii ma seda vaatama läksin ja endal ära võtsin.
Nagu pealkirjas juba olema siis tegemist v6 2.6 110kw cabrioga Läbisõit 224xxx km, lisadeks on el. külje peeglid soojendusega, sport riidest istmed,
esimesed istmesoojad millest töötab ainult kõrvalistuja oma, 4x el aken, mis on neil kõigil minuarust, manuaalne katus ja muud nagu polegi, keegi on
mingil hetkel lisanud ka veits parema väljalaske süsteemi, katus on väga korralik ja tagumine klaas on uus originaal.
Lähipäevil läheb vahetusse kogu rihmade majandus, sest viimati vahetati seda vist ca 5 aastat tagasi, talve jooksul vahetan ära ees puksid, kondid,
rooliotsad, sharniirid ja amordi tugilaagrid sest mingi asi teeb kolksu ja kiirendades kisub rooli, mõistlik kõik korraga teha.
Kohe on kuu minu käes olnud ja sõitsin nädalaga ca 500km, peale seda parkisin garaazi ja kakkusin tuled ja udutuled eest ja tegin puhtaks, esimesed
turvavööd kruttisin ka küljest ja pesin puhtaks, et need paremini sisse tõmbaks, muutus küll tuli aga mitte selline nagu lootsin ja joonistelt
vaadates selgus et turvavööde polstri peale kinnituvatel plastikutel on alt puudu seibid, ehk on need, mis seda probleemi tekitavad, eks näis. Lisaks
on veel vaja peotäis salongi pirne välja vahetada, et pilt ilusam seal oleks.
2 telefoniga tehtud halba pilti ka.
Päris ilus. Luuptuled veel eriti äss diil. Stange pole ka muidugi tavaline.
Veljed vaid natuke liiga tagasihoidlikud, rehv ka vist suht balloon?
Edu Cabrioga.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ls 224 500km
Eile said vahetatud mootori ja geneka rihmad ja rullid, termostaat ja veepump, tootjateks Gates ja Ina + mõned simmerid(Elring), vanad küll ei
lekkinud aga soovitatav vahetada. Vana rihm oli väga ära veninud juba, käis väga lipa lopalt peal.
Vahetamist vajavad kindlasti mõlema poole kkk tihendid.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Auto seisab jätkuvalt garaazis ja pole veel viitsimist olnud, et vahetaks sillajupid ära, aga päris niisama pole passinud ja mõtlesin, et paneks
kompuutri külge, nagu vanale asjale kohane oli displei täiesti rikkis, kiku andis infot et müüakse ka uusi ja tellisin selle ära, tänase päeva seisuga
on asi peal ja täiesti toimiv, kangi ja juhtmete eest läheb tänu rocketile, lisaks vahetasin kõik spidoploki ja lisakellade pirnid uute vastu.
Mingil hetkel peaks hakkama otsima vajalike asju ka püsika jaoks.
Ma telliks ikkagi ABC mootorile sobiva servokinnituse Audi Tradition'ist ära, siis saaks kogu püsikakomplekti Sulle millalgi kokku panna!
Audi Cabrio äge pill, olen ise ka alati mõelnud, et peaks ära proovima.
Värv mulle meeldib ja luuptuled head. Kas sellel juba uuem sisu (2x airbagiga)?
Edu Cabrioga, ehk saad suveks ta ikka heasse konditsiooni.
Tsitaat: |
Nädalavahetusel sai esisild uus, nüüd vaja veel paar tihendit mootori ruumis vahetada ja oodata ilusaid ilmasid, et sõita saaks, keegi ehk oskab öelda miks airbagi tuli põlema jääb umbes paariks minutiks, kui käima panen? Kui suure tõenäosusega see aku viga võiks olla?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ise kahtlustan ka pinge probleemi, veakoode pole, enne seisma jätmist nii ei teinud!
Tsitaat: |
A6 C4-l käitub airbagi tuli sedasi kui on airbagi tule ahela veakood sees. Peale veakoodi kustutamist 1000km jooksul pole tagasi tulnud.
Nädalavahetusel läksid alla Ta Technix 40/40mm madaldus vedrud koos amortidega ja lisaks ka uued veljed, velgedeks Oz Futura 5 replicad, esimesed
17x7.5 ET20 ja tagumised 17x8.5 ET25. Rehvid Hifly 215/40/17
Kena veljevalik, enda S4 läksid samad alla.
Coilidega rahul või pigem jamad? Osad räägivad, et head ja teised, et peksavad põhja jne.
Tsitaat: |
Ls 224700
Nädalavahetusel said selle aasta esimesed kilomeetrid läbitud ja tehtud sai sillaregull. Rihmavahetuse ajal oli näha, et kkk tihendid ja sisselaske
kolde tihendid lekivad, ülemist kolde tihendit ei müüda ja teise olin kuidagi kogemata ostmata jätnud ja mõlemad asendusid silikoniga, ehk jäävad
pidama. Mõtlesingi et kuna ülemine tihend lekib siis on paras aeg see kolle maha võtta ja ka klapid sealt seest ära koristada, aga keegi on selle juba
ära teinud. Karteri tuulutus oli ka ummistunud, sellele aitas jupp traati, et üks auk läbi lükata ja sai õhu liikuma, 2 väikest vaakum voolikut olid
ka katki, mis said asendatud silikoon voolikuga. Lisaks läksid uued pihusti tihendid 12x, 6x küünalt, õlifilter, õhtufilter, õli (Liqui moly
5w-40).
Ära hakkab minestama juhipoolne aknatõstuk, laseb poole peale ainult alla ja on kuulda raginat, kas keegi teab mis läbimõõduga tross seal sees on ?
Sellega on lihtne ja saab poest meetriga trossi osta ja ära remontida
Keegi targem oskab öelda kas seal plastiku sees olevad vahed/mõrad segavad ka mootori tööd? tühikäik vahel ujub aga see äkki oli sellest, et need vaakum voolikud olid räbalad?
Ei sega.
Minu 2,6 mootoril ujus tühikäik soojalt poolsurnud lambdade tõttu.
Ls. 225150
Vahepeal läks katki juhipoolne aknatõstuk ja sai sellega vaeva nähtud et taas tööle saaks, vahetada tuli parempoolse välimise veovõlli tolmukaitse ja
tee viis peale seda ülevaatus punkti ja sai see läbitud 0 veaga, loodan et tuleb ilus suvi ja saab piisavalt sõita.
Ls. 226100
Aega natuke möödas ja uuendaks natuke.
Vahepeal siis auto saanud endale uue 2.5" roostevaba summuti, uue värvikihi koos rooste eemaldusega, seda oli tagumisel vasakul nurgal natuke ja
lävepakkude liistude all, ja kapott läks vahetusse kuna seal oli valtsi vahel korralik mäda sees, hetkel pole lävepakkudele liiste tagasi pannud sest
vanasid tervelt kätte ei saanud ja uued maksavas ca. 120 euri tükk ebays, mõtlen kas panen uued liistud või kasutan läbipaistvat kilet seal, veel
rändasid külge Rs2 replica peeglid ja salongi läksid uued matid mis tellisin Mistrast, täna sai ka uue aastase ülevaatuse peale.
Keegi oskab öelda kuhu pilte saaks laadida ja ka neid siin jagada?
https://staatus.eu/imgur/
Siia kõige lihtsam pildid panna. Teeb kohe õigesse mõõtu ja saad otse lingi copyda.
Meenus ka, et pidurid said uued remont komplektid ja kelgud uued liugurid koos uute kaitsekummidega + liivapritsitud ja värv, esimesed supportid on
nüüd g60, enda aega ootavad ka terasõõtsad millel uued puksid, liivaprits ja värv, kuna madaldusega veits kehvasti, silmale on esimene ots natuke
häiriv sest tiiva ja rehvi vahe liiga suur, mõte on panna ette 60mm madaldus ja siis saab ka õõtsad alla panna ja ühe korraga sillaregullis käia.
Vahepeal jälle palju aega möödunud ja nädal tagasi sai natuke remonditud, nimelt siis kummitasid õlilekked, vahetusse läksid kaanetihendid,
hüdrotõukurid, klapisääretihendid, nuka simmerid, õli koos filtriga+ õlijahuti tihend ja lisaks kõik muud ülemise otsa tihendid, lisaks lekkisid
roolivõimu pumba küljes olevad torud ja pumba enda tihend ka, uued läksid mõlemad lambda andurid, paisupaak, salongifilter ja õhufilter.
Täna avastasin, et on jahutusvedeliku leke ja see tuleb õlijahuti küljes olevast jahutusvedeliku toru vahelt, jahuti toru on deformeerunud ajaga ja on
vaja see uus panna.
Paar suvist pilti
Üks talvine ka.
Kojameeste ümber olevatele plastikutele näitasin natuke kuumaõhupüstolit.
Enne.
Pärast.
Kuna peale värvimist pole siiani aega olnud poleerida siis talvel üritan ära teha vesilihi koos poleerimisega, üritan veel jõuda ka terasõõtsad
kevadeks alla panna.
Kas keegi teab Rs2 esitule luubi suurust? Kuna tuled väga head pole enam siis võiks ette võtta luupide vahetuse, ehk leiab miskit, mis sinna sisse
sobib.
Sinna peaks sobima Mini-H1 tüüpi Bi-xenon 2.5" luuptuli, saadaval kõikvõimalike kloonide ja kloonide-kloonidena su lemmikust hiina kaubamajast
Enne paigaldamist otsusta kas kas tahad ka täistule osa kasutada või mitte. Kui tahad, siis kontrolli et see katik liiguks vabalt ja ei jääks kinni.
Samuti tavalise H1 pirni mahutamiseks tuleb mõnel pirni pesa veidi puurida sest H1 pesaga xenonid on suti pisemad.
Kinnitamiseks oleks mõistlik plekist või muust kättejuhtuvast adapterplaat teha, sest vähemalt C4 luubiga võrreldes on mini päris palju väiksem.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Lasin paigaldada A8 D2-le Morimoto MH1 Bi-Xenon komplekti. Valgustasid hästi ja 3a jooksul probleeme ei tekkinud. Komplektiga aitas välja Vexon Auto.
Tsitaat: |
B7'le panin RONAN firma luubid , Tulemusega väga rahul.
Umbes 50eurot paar maksid.
Tsitaat: |
Olen küll erinevaid teemasid lugenud salongiradiaatori kohta, aga otseselt pole aru saanud kas 80-l ka on probleem nende b osa tootjatega, et ei lähe
salong soojaks, ehk müügil ei näe enam kuskil Behr/Hella toodet, kas Nissens kannatab kriitikat?
Kuna vaja armatuur maha võtta siis oleks iseenesest mõistlik see uuega asendada.
Nissens ka juba suht edasi arenenud oma tootega, võib täitsa panna.
Kas peeglid on mingid RS2 replicad? Oskad nendest lähemalt rääkida?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Eelkõige sooviks teada, kus kohast neid tellida saab Ebays vähemasti pole kedagi kes neid valmistaks.
Tsitaat: |
Talv jälle mööda läinud ja igavalt see ei möödunud, nimelt monteerisin külge kliimasüsteemi, mille sain mingi rondi pealt mida lammutati, probleeme
tekitasid kliimatorud, mis olid mõndadest kohtadest katki, lasin neid parandada ja rändasid autokülge, isegi täitmas käisin seda süsteemi, siis tuli
välja et radikas ka lekib, tellisin uue radika ja siis tulid uuesti probleemiks kliimatorud, doonor autol oli peal r12 gaasi süsteem ja enam
torukinnitus mutrid ei istunud, siit sealt sain torusid aga 1 toru jätkuvalt puudu ( tulemüürist radikani), kui kellegil juhuslikult on alates 93
aasta autopealt seda pakkuda siis võib märku anda.
Lisaks tegin kerele vesilihvi ja poleeri, tulemusega olen rahul, millegipärast ei saanud pagassiluugilt hologrammi maha, aga uuel talvel saab sellega
jälle tegeleda.
Mootori leketekohapealt ka veel karteri vaheplaadi vahelt lekib õrnalt, lisaks siis veel 1 tagumine sillatala puks veits pehme, summutit vaja ka
natuke ringi teha, et kuminat vähemaks saada siis veits parem liigelda endal.
Hetkel siis sõidan nii palju kui sõita kannatab ja pisivigade likvideerimisega alustan uuesti sügisel.
Praeguste ilmadega sõidaks isegi heameelega cabrioga.
Endal siiani unistus kunagi endale Audi cabrio soetada, mu meelest üks ilusamaid cabriosid.
Edu nokitsemisel!