Alustame siis nagu autoteemat tehakse, et kuidas selline auto minukätte sattus ja miks. Nimelt kipitas mul musta a6 puhul ikka see, et värviks must ja
jubedalt isutas rs6 välimuse järgi. Bodykitte olen juba ammu jälgind aga üksõhtu sai see rohkem ette võetud ja peab tõdema, et pole odav lõbu .Kogu
komplekti hinnad jäid sinna 3000+e juurde lisaks veel värv ja transa. Pealkirjas olevat autot olin juba ammu jälgind ja uuritud ka tuttavalt
leedukalt. Tema oskas rääkida, et tehnika poolest on korralik ja omanik vägapalju investeerind aga kerel iluvead. Süda ei andnud rahu ja kirjutasin
omanikule otse fb kuna hind oli juba päris heaks läind. Leedukas rääkis kohe ära mis head ja vead ning samuti saatis mulle igast defektist pildid.
Kuna tuli välja, et ülevärvi all peeti silmas tooni erinevust rs6 detailide puhul ja suured tööd tehtud siis saigi otsustatud ,et mul vaja seda. Hinna
suhtes ei õnnestund seda muuta kuna alles tehti kastile hooldused ja väike remont ning rihmad, ketid ja pingutid 2018 vahetatud. Kuna ise kohe ei
oleks saand järgi minna aga sõber pakkus variandi, et käib ise järel ära siis nii saigi tehtud. Bussiga vilniusesse ja seal tuli omanik vastu ja andis
suure lambi kätte millega näitas kõik asjad ära mis vaja oli. Päeval kell 3 jõudis auto minuni ja emotsioonid laes. Lisa pluss oli see, et hääl ka
täpselt nagu rs6 selline mõnus madal müdin. Miks ei ostnud päris rs6 siis selleks on ka omad põhjused. Üks asi on hind ja teineaasi, et turult on
raske leida autot mis ei vajaks kohest suurt lisa investeeringut. Samuti on palju kallim ja keerulisem seda manuaalitada. Põhjuseid on teisigi aga ei
hakka neid lahkama sest auto ostsin vastavalt enda soovidele ja vajadustele.
Autost endast siis lähemalt:
Mootor 4,2 250kw v8. Benz+lpg.
Kast hetkel veel automaat aga mingiaeg läheb manuaaliks.
Sisu on alcantara ja nahaga recarod. Salongi liistud olid puidust aga need vahetasin carboni vastu. Kellad olid algselt s6 aga õnnestus saada saksast
rs6 euroopa kellad. Rns d sai ka rns e välimusega androidi vastu vahetud.
Väljast kõik rs6 detailid ja need ka originaalid. Välja arvatud reelingud ja kroom liistud. Plaan on need nagunii mustaks teha kuna hõbedasel see
kroom juurde ei anna midagi.
Tehtud on 2016a mootorivahetus koos uute tihendite ja asjadega. Kastil hüdroblokk, õli, filtrid ja mingid asjad veel vahetatud. Ketipingutid 2018
mölleris vahetatud ja 1500e arve kaasas. Värskelt vahetatud kkk tihendid ja mootori ilus puhas ja kuiv.
Teha on veel pidurite vahetus ja need ka tellitud. Ette sai tellitud ka stange lisa ja ennem hooaeg tahaks coilid ka alla saada.
Välimuselt on plaan minna madalaks ja velgedeks tulevad vertini magic 20x10et25 veljed. Tagumised summuti otsad tahan ka kindlasti välja vahetada kas
tume kroom või v10 rs6 otsade vastu.
Jutt juba pikaks läind ja panen siis mõned pildid ka.
Kuna a8 sai uue gaasi aju ja nüüdseks sõidab ja toimetab ilusti siis sai võetud hõbedase alt veljed mustale ja sellel suvekad alla visatud. Küll aga
pole hetkel ei coile ega ka õiges mõõdus rehve. Järgmiseks lähevadki vahetusse kõik pidurid ja siis vaja natuke suppordeid eest modida, et see velg
vastu ei läheks. Rehvid veel mõtlen kas 235/35 või 245/35 kuna tulevad ka coilid siis tahaks korralikult madalaks keerata. Ette sai ka tellitud
esilipp. Samuti tahaks ära vahetada sumpa otsad aga eks nende jõuab. Sisu puhastuseks sai ostetud ka stance kodukal alcantara puhastus vahend aga ei
toimi see ikka päris nii nagu videos ja nüüd tahaks mingiaeg istmed lasta kuskil puhtaks teha.
Veljed siis Vertini Magic concave ja 20x10 et25. Hetkel 265 30 rehvid.
Isiklikult ütleks eelmise postituse esimese pildi järgi, et natuke coilist madalamaks ja oleks selle set-up juba väga hea.
Liigne stretch rehvil selle auto puhul coiloveriga vist ei töötaks, vaid pigem teeks juba midagi track-day suunas.
Hetkel auto orig vedrudel ja nina kõrgem kui tagant. 265 laibaga seal väga madaldus ruumi pole ja isegi-30 madaldusega oli juba koopa ja rehvi vahe suht väike. Ise mõtlen, et lähen 245/30 peale ja siis saaks juba keerata nii, et rehv jääks koopa serva taha. Selle auto puhul on rohkem show eesmärki kui sõidumugavus
Kuna algselt oli plaan, et auto seisab niikaua kuniks on uued kettad, klotsid, coilid, rehvid ja lipp käes siis paraku nii ei läinud. Eelmine nädal
neljapäeva õhtul andis a8 genekas saba ja nii tuligi reedel visata a8 alt rattad ümber, et saaks hädapärased sõidud ära teha. Täna jõudis lipp ka
lõpuks pärnu ja ehk homme saan ka pidurid kõtte ja siis vaja nende vahetuseks aeg leida. Coilid ka veel ära tellida ja peaks varsti hooajaks valmis
olema.
Täna sai tegeletud katuseluugiga. Nimelt oli keegi üritanud seda katet ära võtta, et solari juhtmestikul midag teha ja sellekäigus oli ühepoole kinnitused puruks rebitud. Kuna laepolstri mahavõt ei tundund üldse hea mõte siis sai klaas maha keeratud ja teine luuk kõrvale võetud. Järjest sai puruks olevad jupid vahetatud ja kate tagasi pandud. Siis saime aru kuidas see kate solaril käib sinna. Esiots tuleb lihtsalt klambrist välja tõmmata ja saab katte tagant ka siinidelt maha ja tagasi pannes tuleb tagaots vastu klaasi suruda ja siis esiots klambrisse. Sellega sai siis lõpuks solar katte tagasi ja enam ei plärise see lahtiselt. Kuna uued pidurid ka olemas sai hakatud neid vahetama. Kettad, klotsid ja liugtapid on hiljuti ilmselt vahetatud aga keskmine siin oli kinni ja selletõttu pidur värises. Uued kettd olid ka valed ja keskosa kitsam kui minuomadel. Eks lähipäevil ehk saab need ringi vahetada ja kui coile hakkan alla keerama saab ka need kohe alla.
Lõpuks saabusid ka coilid ja samuti sai uued rehvid velgedele.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kuna a8 alla oli flantse vaja siis sai need s6 alt ära võetud ja suvekas alla pandud. Hetkel aga tundub, et peaks rehvid vahetama 245/30 vastu kuna
nendeg väga madalale minna ei saa. Õnneks saaks need 245/35 panna a8 alla ja seega ei kaotaks rahaliselt midagi. Nv coili alla saan siis on täpselt
näha. Samuti sain rs6 c6 v10 originaal sumpa otsad ka mis lähevad külge. Järgmine kuu äkki saab stange alt ka korda ja siis läheb lipp ka külge mis
hetkel ootab toas oma aega.
Eilne päev möödus siis coile vahetades. Mitukorda kruttimist ja vaatamist, et kuidas kõigeparem. Kuni esimeste alla saamiseni oli selge, et see
245/35/20 on liiga palju rehvi kuna tahaks ikka korralikult madalaks keerata. Sellega seoses tellin uued 245/30 ja siis praegused lähevad a8 alla ja
a8 alt 265/30/20 annan kellegile soodsalt ära. Hetkeseisuga jäi auto nii nagu piltidel ja kui uued rehvid kohal siis keerab kõrguse paika ja teeb ka
sillastendi ära. Palgapäeval üritan stange remonti saata ja siis kohe ka lipp ette. Selleks aastaks siis jätaks nii nagu on kuna cabrio moto vaja ka
kokku panna.
Kas vedrustus ei ole jäik? Soetasin endale sama masina eelmine kuu ja 19 velg all, jube kui jäik on... Sooviks, et oleks vähe sujuvam ja pehmem... ehk oskate soovitada midagi?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Alla vägapalju minna ei saa kuna velje laius ja et rikuvad asja ära. Coilil veel varu oleks aga oleks pidanud jäigemad vedrud ka võtma neile. Veljed on täpselt randi osaga tiiva servas või siis mõni mm väljas ja seega rehvi serv hetkel läheb keerates vastu. Rullida pole c5 midagi Logari kruvi peaks aga küll mingi peenema vastu vahetama kuna see läheb esimesena vastu.
Tsitaat: |
Nendel minuteada jäikust keerata ei saa eks sellepärast nad niipalju teistest odavamad ka. Hetkel peaks olema 1100/1399kg vedrud aga sai valida ka mingi teise variandi neile. Ma pole uurind ka vb eraldi küsides on valik isegi suurem vedrudele. Eks tegelt oleks tahtnud bc coile nagu on bomba endisel rs6 nüüd all kuna neil saab kõikke regullida aga minujaoks oli see 500e päris suur hinnavahe kui võtta arvesse, et muid asju vaja ka teha. Mts puhul meeldis, et palju kiidusõnu nende kohta, vedrud eibach ja varuosi ka saada ka muidagi peaks juhtuma. Coili keeramis mutrid ka hea süsteemiga tehtud.
Selline ta siis on. Soetasin ta eelmine kuu. Sain kaks päeva näppida teda ja pidin töö asjus lahkuma. Madal ta ei ole, ehk siis äkki ongi originaal
vedrustusega aga eks selle teeb lähiajal kindlaks, mingi variant peab olema kuidas auto sujuvamaks saada, nagu kits hüppab tee peal
https://www.upload.ee/image/11420222/72166316_2606886446034815_1653510414085914624_o.jpg
https://www.upload.ee/image/11420242/89306633_538492186781126_219750554295861248_n.jpg
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
Kahjuks raske auto nagu c5 all lõppevad need coilid ruttu.
Tsitaat: |
Täna sai siis rehvid ringi pistetud. 245/35 asemel 245/30. Minu silmis läks välimuselt kõvasti paremaks ja strech pole ka väga hull, varem 9,5 peal
sõitnud 225/35 ka ja oli veel hullem strech. Natuke sai ka eest keeratud madalamaks aga silma järgi peaks üks cm või 1,5 veel keerama kuna tagant
tundub madalam. Hetkel kuskilt vastu ei käinud. Stange pidi ka tegemisse minema aga maaler unustas ära, et täna on püha ja seega hetkel see jäi nii
nagu on. Eks järgmise nädala jooksul saab ka selle tehtud ja siis keeran ka lipi ette ära. Selleks hooajaks siis esialgu muid uuendusi plaanis pole
kuna cabrio moto vaja ära teha aga eks järgmiseks hooajaks on vaja keretöid teha ja samuti mingi hetk võtan velje randilt pleki maha ja lasen need üle
treida. Mõtlen ja vaatan kuidas rahadega vb velje pealmis pinnad ka ära tegema kuna kohati laki all ussi. Igatahes hetkeseisuga ise rahul. Sumpa otsad
ootavad ka külge panemist siis saab nendega ka ühele poole. Praegused kriibivad igapäev silmi kui neid vaatan
Nv sailõpuks lipi ette ja õiged sumpa otsad ka taha. Lipi panime esiäärega tasa kuna muidu originaalis jääks see liiga stange ääre alla ja poleks seda
õiget välimust. Võimalik, et mingiaeg tulevad ka taha ja külgedele lisad aga ennem teeb cabrio korda. Esitules ka lampi niiskus tekkind aga eks vaatan
mis nendega saab kuna ideaalis tahaks saada suurema luubiga tulesi.
Nagu ka d2 puhul siis samuti jäi ka see auto kaamera ette. Nagu ka piltidel näha siis on autol värvi erinevusi aga eks tegemist siinkohal ikkagi vana
autoga. Järgmise aasta plaan on auto üle värvida ja värviks ei jää see hõbe. Vell on vaja käia ära Rocketi juures, et leida viga miks rs6 spidol ei
kuva kompu infot. Ei näe käike ega ka kütusekulu. Ainuke asi mida näitab on sõidetud tunnid ja sõita jäänud km mida ta ka valetab rohkem kui
poolega.
Mega vinge C5 ikka, pole sellest generatsioonist väga midagi arvanud aga see auto näeb küll väga kena välja.
Tõesti väga kena ning maitsekas, tubli töö!
Ei ole tavaline "hall metallik diisel"peaks ütlema Ilus ja silm
puhkab!
Terv Indrek
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Väga viis tõesti. Lip minu silmis natuke massiivne, aga parem kui ilma.
Numbrimärgi tähed võiks teises järjestuses olla "slr".
Tänud kõigile . Eks mul endal võetud selle autoga siht võimalikukt
agresiivne ja tänu nendele velgedele oli see lihtne saavutada. Eks lähedalt vaadates leiab ka defekte nagu üks katkine velje kroom lipp ja laki
koorumist aga tundub, et seeaasta nagunii mingeid üritusi ei toimu siis hea nende asjadega tegeleda. Veljed lähevad talvel tegemisse ja pleki võtan
maha ja alt lõikab üle. Kui rahaline seis lubab siis äkki lasen ka pealt pinna üle teha kuna hetkel seal kohati ussi kuna pole uued veljed. Sellel
autol on esitiibade erinevus sellest ka juba, et kogu rs ring ja esitiivad on rs6 pealt ja saksas neid detaile üle ei värvitud. Esistange parema nurga
lasin ise ära teha ja üllatavalt hea jäi. Teine s6 mis meil ka hõbe sai lastud uks värvida ja sellel isegi pole tooni vahe sees. Korra mõtlesin juba
praegu lasta parandusi teha aga kuna lõpuks on neid detaile päris palju siis lihtsam on minna kohe ülevärvi teed ja selleks puhuks on üks teine toon
välja valitud aga see kõik saab toimuma järgmine aasta. Ma tean, et paljudele meeldiks selline oem look aga mulle endale just meeldib rs6 puhul see
lai ja sportlikum välimus. Eestis ongi kuidagi tagasihoidlik see autode kultuur.
Nr tähtedega joppas sellesmõttes, et ennem seda ja peale hakkas tulema dck ja dmb
lipiga ole ka see, et kellele see meeldib ja kellele kohe mitte üldse. Tegelikult tootja poolt on ette nähtud ta mingi 5-10cm sissepoole aga siis
oleks nagu jäänd ta kuidagi stange alla peitu ja siis saigi proovitud esimese äärega tasa ja hetkel endale meeldib nii rohkem. Kuidagi mõnusalt lai ja
madal nüüd nina. Eks kui üheltmaalt häirima hakkab siis saab panna nii nagu originaalis. Ideaalis tahaks külgedele ja taha samuti need lisad osta aga
hetkel cabrio sõitma saada tähtsam.
Eks mul ole tegemiste nimekiri veel pikk aga ei saa teisi autosi unarusse jätta ja otseslt midagi hetkel silma ei karju ka Esituled näiteks on väikse luubiga ja tahaks saada suurega nagu rs6 el on.
Kindlasti ka bixenon luubid sisse. Kroom liistud lähevad mustaks ja reelingud samuti. Hetkel ongi originaal rs6 juppidest puudu brushed aluminium
peeglid, aknaliistud ja katusereelingu. Salongist rs6 rool mis labadega aga seda vaikselt otsin. Ma muidugi ei tea kas kõigil on see brushed aluminium
teema kuna ebays müüakse kroom detaile ka rs6 pähe.
Autopark ole suur ja aga samas ainult 1 autoga oleks ka igav. Hetkel nagu ongi mõnus see, et ükski auto ei tekita seda üksluiset tunnet. Vahest sõidan
d2 igapäev, vahest c5 ja võimalus veel manu s6 sõita ja e30. Gaasiga on nii odav sõita ka, et nagu kütuse pärast ei pea üõdse muretsema.
Salongis sain ka nüüd puidu ära ja käigukangi ümbrise carboni. Kuna mul vanem käiguvahetaja siis oli vaja auk suuuremaks teha.
Kuna eelmistel c5 tel sai pakett klaasid siis oli ka isu leida sellele autole need. Kuna vana diisel c5 küljest oli need võimalik ära osta siis nii
sai ka tehtud. Mingiaeg läheb esiklaasile solar kile ka või siis üldse solar klaas aga eks see selgub hiljem. Ega väga muud midagi polegi teinud.
Positiivne on see, et uksed on seestpoolt täiesti roostevabad. Kuna aga kuut on mul heledam siis vaja see ka üle kiletada. Pakettidel sai lastud
tookord uus kile panna kui need diisli külge läksid.
Täitsa kena ju saanud.
Ma jupp aega mõelnud, mis teema selle nr märgiga on...
Tsitaat: |
Ükspäev tekkis mõte, et peab ikka manuks ära tegema. Sõbralt sain odavalt kasti kiti ja nüüd vaja veel hooratast ja sidurit.
Tõsine ettevõtmine. Kui kalliks manuaaliks tegemine läheb ja mis vana kastiga plaan teha?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
ed50: Mis sellest kastist varud lase olemasolev korda teha ja elu lill.
kuno666: Millal A8 man swapi võib oodata?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kuna ükspäev pani terosan v8 tuled müüki 100e paar siis esialgu arvasin, et need hetkega müüdud. Õhtul avastasin, et alles upitud teemat ja sai kohe
uuritud neid. Kuna tuled olid alles sai kohe ük ära tehtud ja täna sain tuled kätte. Tuled ise vägahead ja kõik kinnitused j asjad korras. Kuna pirnid
ja plokid olid ka küljes siis sai kohe ka tuled külge pandud. Kuna mul enda tuled on juba korra lahti käinud ja reflektoril täpid siis sai kohe need
laiali tõmmatud. Positiivne on see, et see s6 tule spiraal on eraldi tükk ja selle eemaldamisega on ruumi suure luubi jaoks. Nüüd tellin uued 3
tollised bixenon luubid ja teen ühed tuled tumedaks niiet suund ja täistuli jääb kroom. Teised tuled jäävad kroomiks ja sinna tahan sinised bixenonid
tellida, et siis oleks kaks komplekti ja vastavalt tujule saan neid vahetada. Kuna v8 c5 tuled on suht defka ja kallis kraam siis neid müüma ei hakka
kuna kunagi ei tea millal endal vaja võib minna.
Vahepeal siis sain hooratta mis siis hetkel on ümber tegemisel. Nüüd siis peaks kõik manuaaliga seoses olemas olema. Huvitav mis ülekandega s6
tagadiffer on? Hetkel pole autoalla ronind aga s8 atm oli juba 4,11 ülekandega differ all. Eile sai kõvasti proovitud masinat ja peale seda mingi
anomaalia nagu mingi punn oleks motol ees, et alt ots tuim ja mnt sõidul enam käiku kohe alla ei tõmba vaid venitab niikaua kuni käib nagu mingi pops
ja siis käik all ja minek ka. Hetkel tundub, et vist mingi katt lõppes ära kuna korra oli sumpas mingid valged peenikesed pleki tükid. Eks see selgub
lähipäevil kui üv saab tegema minna. Hetkel ootavad tuled ka tegemist kuna luubid pole veel poola lattu jõudnud siis pean ootama. Ime kombel on need
100e eest ostetud tuled päris korrlikud ja isegi näitavad midagi. Ainuke jama, et paremas tules tekib pestes niiskus sisse.
Kui viitsid siis võiksid enne ja pärast pildid teha. Endal Allroad 3" Hella projektorite peale tehtud - näitavad paremini kui uued.
Uued tule klaasid saad nii, et ostad odavad mitte xenon tuled ja tõstad klaasid ümber xenonidele - sobivus 1:1 le.
Endal on ka D2l 3" luupide vahetus plaanis. Kuid see vist suurem sobitamine, et tulemus hea saaks!?
Tsitaat: |
Mul tehase manual S6 all on 37/9 tagadiffer.
S6 vaatasin hetkel all EUU differ mis siis 4,11. Siis ikka ei pääse diffri vahetusest kuna mul kasti kitt on fl 2,5tdi alt mis siis 3,89.
Vahepeal sai siis hooratas valmis ja nüüdseks siis kõik manuaalitamise asjad olemas. Töö aga võtab ette alles talve poole.
Kuigi mõni aasta tagasi oleks pea-aegu ka C5 S6 ostnud, siis üldiselt C5 kere eriti ei istu. Sinu oma on aga vägagi ilus. Veljed ja front splitter muudavad muidu ümarad kerejooned mõnusalt sportlikuks.
Täna sai mitu asja korda. Ette sai toodud rs6 oem tuled mis siis 3 tollise luubiga ja bixenon. Sinna sisse sai ka uued luubid ära tellitud. Samuti sai
rs6 ploki sisse. Kuna c5 on mingi teema, et päris igale c5 teise c5 plokk ei sobi siis sai ka täna mitmest plokist 2 autojaoks valmis komplektid. Nüüd
siis kuvab kompu õigeid näite ja ka valgus on nagu rs6 omal originaalis .
Vahepeal sai siis tuled tagasi kokku pandud. Orig s6 tuled sai siis 3 tollise Bixenon luubile ümber tehtud. Kuna rwflektorid olid täpilised siis sai
ka need tuled mustaks värvitud. Need tuled on ka müüa kuna endal pole neid kuhugi panna. Ühed s6 omad sai juba ära ka müüdud.
Kuna vaikselt hakkab talv tulema siis peab vaatama kuhu pilli seisma saaks panna kuna ei viitsi hakata talvekaid ostma sellele ja veelvähem kõrgemaks
keerama sellepärast.
Kuna talv hakkab tulema siis oli plaan see auto seisma panna. Kuna aga manutamine jääb sellesse aega siis kuskile rendi garagesse ei taha viia ja
ilmselt peab talvel ikka liigutama seda autot. Kuna järgmine aasta tahaks ülevärvi teha siis ehk see üks talv ei mõjuta midagi. Plaan on manutamise
käigus ka saaled üle vaadata ja vajadusel vahetada. Kuna orig saaled 475e siis pakuti alternatiivi vr6 saaledega mis 12tk maksaks 30e.
Sellega seoses müüks ära enda teise s6 moto kuna hetkel ei näe, et oleks võimalik mingi projekt juurde veel võtta kuhu see swappida. Orig tuledele
tulid sinised luubid ka ära. Ideaalis tahaks neile kroom raami ka leida, et jääks nagu orig tuli. Mustad võtan ka mingihetk lahti ja teen suunad ka
tumedaks.
Kuna a8 velg oli sirgestamises siis oli vaja autot millega sõita ja saigi sõbra rs6 alt talveks veljed laenatud. 18x8,5 et20 rs4 originaalid. Samuti
võtsin lipi ära kuna ei tahaks seda mõne lume kamaka pärast puruks sõita. Ehk varsti saab pilli ära ka manuaalitada.
Mulle velg väga meeldib, niisama ilmselt mitte Aga sinu auto tumedate kontuuridega sobib väga hästi, sellel viimasel pildil tuleb see väga hästi välja
Nv oli ilus ilm ja kuna eelmisest korrast jäi paremal esitulel kerge niiskus sisse siis sai võetud tuled laiali ja suunatuled ka mustaks värvitud. Sai
proovitud ka ilma kroom kübarat ja oranz pirn aga siiski parem jäi kui kroom kübar peal. Uuesti tihendusmassi juurde, fööniga soojaks ja jõuga klaas
peale. Ehk nüüd püsivad seest puhtad.
Teiste rs6 tulede japks tahaks saada kroom seda raami kuna praegustel see mustaks värvitud. Siis saaks uute luupidega teised kroomid kpkku panna ja
vasatavalt tujule neid vahetada. Usa park oleks ka päris huvitav aga kuna see jälle liiga silmatorkav siis las ta jääda olemata.
Tehnilise poolepealt on servoga suured probleemid. Ilmselt latt omadega läbi kuna vasakule teinekord rool kerge aga paremale mitte. Samuti mingi jõnks
kuskil keskel sees ja ebatasasel teel hakanud kolisema ka. Kuna puhkus hakkab vaikselt kätte jõudma siis proovikss eekord manutama ka jõuda ja siis
uue lati ka vaatama.
Kuna esiosa minujaoks ntuke kõrge aga 10 lai velg hakkas tiiva ääres vastu käima siis ideaalis tahaks regullitavaid kaldevardaid, et saaks eest natuke
lääpa ja madalamaks lasta. Hetkel alist leidnud ~180e eest. Eks ilmselt peab need ära proovima kuna need ainukesed mis leidnud.
Tänase seisuga sõidab auto juba manuaal kastiga.
Tehtud sai: Õlivahetus mootorid,kastis ja diffris.
Esimene üks alumine õõts oli läbi ja sai ka uus pandud.
Käsipiduri trossid vaja ka uued osta kuna üks pool käib raskelt.
Samuti sai servo korda ja veaks oli solenoidi küljes olevad juhtmed mis olid ära mädanend.
Teha on jäänud veel tagurpidi käigu tuled. Hetkel otsad välja otsitud aga andur ei toimi.
Mootoris vaja manu soft panna aga seda hetkel uurin veel kuna tahaks kohe pops and bangi ka saada.
Siinkohal lähevad jällegi tänusõnad Jürgenile kes selle projekti nv jooksul ära tegi.
Lihtsalt spekuleerin aga ei tea kas mingi vahe oleks S8 ja S6 manu softil.. Mõtlen just seda 15kw vahet mis neil mootoritel on.
Või on asi kuskil rauas ka kinni?
Pops&bangist võid ka kirjutada , kes kus teeb/tegi ja kui vali on.
Hetkel veel pole softi peale saanud ja olen sõitnud atm omaga. Pärnus oleks üks koht kus saaks pops and bangi ka aga see tähendaks, et pean ise manu
softi talle sebima ja siis ta muudaks seda. Hetkel aga suurem probleem on tagasild. Mõni puks on omadega suht otsas aga teeks siis juba kõigi
vahetuse. 18 veljega sõites ei saandki aru kui hull asi on. Nüüd sai suvekas alla ja nendega päris hästi tunneb kuidas ujub kehvemal teel. Paar
väikest uuendust saab esiosa ka veel.
Kuna sõbra rs6 on esivõred läikivmustaks värvitud siis sai ka sama endal tehtud. Võred, uduka raamid ja lipp siis läks läikivmustaks. Pildil väga aru
ei saa aga tulemus ikka kõvasti parem. Samuti sai uuritud tagasilla pulse aga kuna orig puksid pmst sama kallid kui strongflex siis sai ka tellitud
tagasilda strongflexid.
Kuna kätte oli jõudnud ülevaatuse aeg siis sai see auto remonti saadetud. Kuna vahepeal pidin seda autot igapäevaselt kasutama siis leidis mida oli
vaja teha
Vahetatud sai siis tagasilla puksid polüde vastu, uued eksentrik poldid, uued tagapidurisuppordid, uued kkk tihendid ja korgid, kardaani vahepukk ja
käsipiduri trossid. Nüüd veel jäänud manu soft ja sillastend. Ideaalis oleks vaja veel 19 velgi talveks ja ka hetke plaaniga müügiks kuna üks teine
auto vajaks ära toomist.
Juhuslikult fb jäid silma rs6 repsid ja sai ka need kohe ära toodud. Et30 ja 8 lai aga täna alla pandes selgus, et 1-1,5cm flantse ka veel vaja et hea
jääks. Peale läksid 235/35/19 lamellid. Välimuselt ikka päris hea näeb välja nendega. Sillastendi saab siis regullib kõrgust ka. Hetkel tagant kuidagi
väga madal peale pukside vahetust.
Väike probleem tekkind salongi valgustusega ka. Õae tuled toimivad ja samuti ka kõik aknad asjad aga maki valgus, puhuri restide ja kliima nuppude oma
ainult hõõgub. Selline tunne nagu kuskil mingi asi lühises.
[img][/img]
Ikka veel salomgi tulede probleem.
*Comfort plokk proovitud
*Lüliti proovitud
*Kaitsmed korras
*Spido valgus, roolialune tuli, pardaka tuli, juhi uste tuled ja laelambid põlevad.
*Kunde ukse valgusti mõlemad otsad voolu all.
*Kunde ukse pistikud lahti võetud ja seis sama
*Juhtmed paistavad korras kõik.
*Nüüd tekkis makki ka vile
*Vigadeks tulelüliti valgustus, kunde jalgade, uste, kliimaploki nuppude ja maki valgustus mis ei põle.
On nende jaoks eraldi miski mis neid juhib või mida vaadata võiks veel? Tagumiste lae lampide taustad põlevad/hõõguvad
Täna sai vaadatud uuesti ja sisuliselt on probleem kunde pool. Pardaka tuli põleb kui lahti teha aga kui luuk kinni lükata siis mõlema otsapeal vool.
Jalgade valgustusel ja ustel on samuti koguaeg vool peal. Kui ukse lambile panna mass peale siis näitab avatud ust spidos ja ukse valgustus hakkab
tööle. Tuhatoosi ja lingi valgustused põlevad koguaeg. Kellegil ideid kust viga otsida? Juhipoolsed lombi ja jalgade valgustid toimivad ja samuti ka
automaat kasti valgustus lülitis on vool olemas nii nagu peab.
Ma järgmisena ühendaks maki pistikud lahti.
Tsitaat: |
Vahepeal tulede probleem kadund. See auto rohkem seisnud kui sõitnud peale a8 korda saamist. Vahepeal saanud uued esituled, suveveljed alla, rool käis
samuti tehase tagasikutsumisel ja sai ka manuks auto ära regatud.
Mis rooliga tehti?
Tsitaat: |
Kuna sõber oli merelt vahepeal kodus siis sai ka s6 viidud temakätte. Esmalt tegi pesu ja salongile keemilise. Seejärel tegi ka korralikud pildid ja
video. Muusosas väga midagi muutund pole. Uus roolilint vaja panna ja hetkel sisuliselt see auto seisnud.
Terv!
Sai seistud korra seal, kus Audimehed ikka seisavad, Fixus. Kui hästi otsin, leian kah pildi, mul auto müüdud, kahjuks.
Pole hullu, Avandi ajame pildile, Juulis. Maakonna poisid, teeme ära. On veel muid hulle, kes võivad tulla.
Tervitused Sollentunast,
veekaheksa
Võib teema ümber tõsta auto rändas lätti!