Foorumi logo

Audi A6 C7 Quattro - 2011 - YNWA
YNWA - 23.02.20 22:55

Mõnda aega tagasi juba sai taaskord Audi ostetud. Vahepealsed eksirännakud Škoda Octavia RS juurde ei jäänud kestma.

Minu maitse jaoks on maailmas disainerid kaks korda päriselt oma palga auga välja teeninud - kui pandi paberile A8 D3 ja A6 C7. Esimene neist mul oli ja siiani nutan taga. Nüüd veereme perega ringi A6 C7 aparaadiga.

Otsitud ja valitud sai pikka aega. Lõpuks jäi sõelale must avant. Kõige pullim on see, et olen olnud aegade algusest pruuni sisu vastane. Nähes selle auto oma reaalses elus, meeldis see kohe. Ma ei teagi, miks. Poleks elus arvanud, aga nii ta läks ja pruuni sisuga ära ostsime.

Lemmikvärviga - daytona grey - ei õnnestunud leida ja teine valik oligi must.

Asfaltitolmu keerutavad hetkel üles 255/35/20 Sailun Ice Blazer WST3 naastrehvid.
Lakke on paigaldatud vana hea "kui pekkis pole, siis ülinaiss" panoraam katuseluuk.
Eessõitja pedaalijõnksutamist seirab ACC.
Trummikilesid lõhub BOSE. (A8 oma oli parem)
Rahakotti on valmis kergendama õhkvedrustus.
Angiiniga toetab neljatsooniline kliima.
Veel on igasuguseid asju peal.

Seni oleme sellega läbinud 5000km kandis. Nii palju kui praegu olen uurinud ajaloost, on Saksamaal teostatud käigukasti mehhatroonika remont.

Ise tahaks kevadel vahetada ketid koos kõige sinna juurde kuuluvaga pluss hooratta, mis ka neil tüüpviga on. Vahekarteri lekke teema vist on ka ära tehtud. 192000 kellal ja null leket.

Vigadest veel vajab vahetust GPS antenn. Jälle tüüpviga. Viskab vahest, et ACC ja Audi brake guard not available. Pluss kuvab liiklusmärke, mida Eestis ei tohiks olla võimalik. Arvuti viitab ka antennile.

Ja kolmas keberniit on vesi kaasreisija jalgade juures. Uksekõlari lekke välistasin. Pean edasi otsima. Vihma korral on näha, et jalaruumi plastikute vahelt jookseb nire uksepakule ja sealt matile. Kõik äravoolud on täiesti lahti. Peab vaatama, kas esiklaas on korralikult kinni ja et kõik tüüblid ja tihendid korras. Annan teada, kui leian põhjuse.

Pilte panen siis kui pill pessu pääseb.


Jann - 24.02.20 06:15

Ma ikka vaatan ja imestan neid 20K aastas sõitvaid suuri diisleid Saksast, aga las ta olla...
Antenn vali õige, neid on erinevaid, vahetus on paras seks laepolstri all käsikaudu. Vihjeks võin öelda, et uus mahub koos klambriga ülevalt alla, usu, see teadmine teeb elu lihtsamaks, kui plaan ise vahetada. Loodame, et valisid hästi ja ei lähe nagu paljudega. Edu.


MEEMEES - 24.02.20 06:50

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma ikka vaatan ja imestan neid 20K aastas sõitvaid suuri diisleid Saksast, aga las ta olla...
Antenn vali õige, neid on erinevaid, vahetus on paras seks laepolstri all käsikaudu. Vihjeks võin öelda, et uus mahub koos klambriga ülevalt alla, usu, see teadmine teeb elu lihtsamaks, kui plaan ise vahetada. Loodame, et valisid hästi ja ei lähe nagu paljudega. Edu.


On erandeid, seoses läbisõiduga.Näiteks enda auto läbisõit, peale mootorivahetust hetkel 111000km, ise sõidan alla 20000km aastas. Antenni on väga lihtne vahetada, lisaks ei pea korpust uuesti värvima, kuna see on vahetatav.Kood 4G0 035 503 E. Vee sattumise vastu aitas minul veekanalite suruõhuga puhastus.
Pruun sisu on tegelikult ilus, see muutub üsna ruttu märkamatuks. Pildid ei teeks paha!


Jann - 24.02.20 07:08

Tsitaat:
Algselt postitas: MEEMEES
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma ikka vaatan ja imestan neid 20K aastas sõitvaid suuri diisleid Saksast, aga las ta olla...
Antenn vali õige, neid on erinevaid, vahetus on paras seks laepolstri all käsikaudu. Vihjeks võin öelda, et uus mahub koos klambriga ülevalt alla, usu, see teadmine teeb elu lihtsamaks, kui plaan ise vahetada. Loodame, et valisid hästi ja ei lähe nagu paljudega. Edu.


On erandeid, seoses läbisõiduga.Näiteks enda auto läbisõit, peale mootorivahetust hetkel 111000km, ise sõidan alla 20000km aastas. Antenni on väga lihtne vahetada, lisaks ei pea korpust uuesti värvima, kuna see on vahetatav.Kood 4G0 035 503 E. Vee sattumise vastu aitas minul veekanalite suruõhuga puhastus.
Pruun sisu on tegelikult ilus, see muutub üsna ruttu märkamatuks. Pildid ei teeks paha!


Kust tead, et selle koodiga? Teiseks on pistikud vahest väga kinni, sisu eraldub, lisaks käivad nad nipiga ära, mida kohe ei pruugi märgata. Kapsli kruvid on tihti nii kinni ja roostes, et nõelajämedune torx lihtsalt murdub ja ilus plaan mitte värvida läheb lörri.
Sul vast jah ühega läks hästi, see pole alati nii.


MEEMEES - 24.02.20 08:09

Nii vana, kui uus kood oli just selline. Minul tuli jah kõik väga kergelt lahti. Kurjajuureks ongi niiskus, mis pääseb elektroonika peale. Alguses ei uskunud, et kuidas on seotud püsikiirusehoidija, braking guard GPS antenniga.


YNWA - 24.02.20 08:29

Ma vahetan jh ise. Ise kutseline remondimees, siis peab ikka hakkama saama. Aga mul läbisõit on tegelikult ükskõik. On ta päriselt ka 192000km või 250000. Ainus, mis loeb on seisukord. Mingi Saksa ajaloo olen selle auto kohta välja ajanud ja selle alusel isegi on vist näit õige. Ise olen ka enamasti skeptiline, mis puudutab isegi 5-6a vanu sakslasi 150000 läbisõiduga. Olen olnud ise tunnistajaks, kuidas Saksamaa viimase kande läbisõit mingil autol on olnud näiteks 280000 aga Eestis arvele võttes on 170000. Tõprad leidub siin lademes.

Minu arvates on täitsa loogiline, et püsikas on antenniga seoses. Ta võib vabalt kiiruse jaoks vajada asukohta mingil põhjusel. Inseneri mõttemaailm on avar.


Dekken - 24.02.20 09:19

Selle ls-iga on ju see teema, et eestlased võtavad ju ka 10+ aastasid autosi liisingusse ja liisingu tingimuseks (vist) on et ls peab olema alla 200k. Tean, et Tartu ja Viljandi ja kindlasti väga paljud autoplatsidel äritsejad täiesti avalikult kerivad 400k-198000 peale... muidu lihtsalt pole võimalik müüa üle kümne tuhandest autot, inimestel pole raha.


Jann - 24.02.20 10:57

Tsitaat:
Algselt postitas: Dekken
Selle ls-iga on ju see teema, et eestlased võtavad ju ka 10+ aastasid autosi liisingusse ja liisingu tingimuseks (vist) on et ls peab olema alla 200k. Tean, et Tartu ja Viljandi ja kindlasti väga paljud autoplatsidel äritsejad täiesti avalikult kerivad 400k-198000 peale... muidu lihtsalt pole võimalik müüa üle kümne tuhandest autot, inimestel pole raha.



https://static1.album.ee/files/1194/54/orig_29863549_b18k.jpg
See auto pole vist veel Eestis, aga küll ta tuleb, leedukas ostab ära ja 500K kaob raudselt sellel D4-l.
:D


YNWA - 24.02.20 11:14

Tegin pildi, kui olin parasjagu allamäge sõitmas. Mingi aeg teen paremad pildid kuskil ilusas kohas.

https://www.upload.ee/thumb/11177945/IMG_20200224_114307.jpg

Üks klõps seest.
https://www.upload.ee/thumb/11177959/IMG_20200224_112743.jpg


Dekken - 24.02.20 11:48

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Dekken
Selle ls-iga on ju see teema, et eestlased võtavad ju ka 10+ aastasid autosi liisingusse ja liisingu tingimuseks (vist) on et ls peab olema alla 200k. Tean, et Tartu ja Viljandi ja kindlasti väga paljud autoplatsidel äritsejad täiesti avalikult kerivad 400k-198000 peale... muidu lihtsalt pole võimalik müüa üle kümne tuhandest autot, inimestel pole raha.



https://static1.album.ee/files/1194/54/orig_29863549_b18k.jpg
See auto pole vist veel Eestis, aga küll ta tuleb, leedukas ostab ära ja 500K kaob raudselt sellel D4-l.
:D


;) :P

See on ju reegel et eestis läbisõidud üle 250k ei lähe, odomeeter jääb seisma.


rs156 - 24.02.20 12:36

Kena auto! Emotsioon sama, mis sinul - pruun muidu ei meeldi aga C7 sisuna sobib väga hästi.

Läbisõidu teema osas on alati kellelgil midagi ütlemist, kuid ise sõidan nt 13-15k km aastas, ehk tean, et on reaalne madal läbisõit ka vanemal autol.

Need veljed ka väga meeldivad :)
Mis mootoriga tegu on?


YNWA - 24.02.20 13:13

Ma ise olen ka selline 10-15k aastas sõidu poolest. A8 oli mul aasta, sõitsin 10k. Jõudsin veel karteripõhja ja 4x laagri vahetada. Octavia oli ka aasta ja 10k. Sellel vahetasin vaid korra klotse.

Antud isendil on 3.0 ja 180kw. See nõrga ketipingutiga.


YNWA - 24.02.20 14:32

Väheke eesootavast.
Vaja tuvastada ja likvideerida vee lekkimine salongi.
GPS antenni vahetus.
Vahetada esimesed kettad/klotsid - TRW.
Kui ilmad soojad ja kuivad, mootor maha ja ketid, tallad, hooratas.
Talveks webasto paigaldada.

Kui viitsimist, siis juhtajud optimeerida. Otsest vajadust pole, kuna piisavalt käib edasi.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.


Jann - 24.02.20 14:50

Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Väheke eesootavast.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.



Selge pilt, vale auto oled ostnud, minu jaoks on see teema lõpetatud...


Dekken - 24.02.20 14:58

Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Väheke eesootavast.
Vaja tuvastada ja likvideerida vee lekkimine salongi.
GPS antenni vahetus.
Vahetada esimesed kettad/klotsid - TRW.
Kui ilmad soojad ja kuivad, mootor maha ja ketid, tallad, hooratas.
Talveks webasto paigaldada.

Kui viitsimist, siis juhtajud optimeerida. Otsest vajadust pole, kuna piisavalt käib edasi.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.


Mina nii probleemse auto omanikuna üritaksin autot heas sõidukorras hoida, annab kindlasti rohkem emotsiooni kui tahmav- ´´pütid nihhi´´-tsipp autoga sõita.


antsvolli - 24.02.20 15:26

Tsitaat:
Algselt postitas: Dekken

See on ju reegel et eestis läbisõidud üle 250k ei lähe, odomeeter jääb seisma.


Enda Allroad sai 2016 aastal ostetud. Ostuajast tänaseni olen läbinud 12810km seda siis 1293 päevaga. Seega aastane läbisõit ca. 3700km. Põhjus on see, et endal mitu masinat millega saab sõita.

Masin on Eestist uuena ostetud ja kerimist vaevalt on kuna masin liiga odav.


Pruun sisu on kindlasti etem kui mingi suva hall või maitsetu must..:D Oleks vaid enda Allroadil pruun sisu aga ei...:(


YNWA - 24.02.20 16:35

Tsitaat:
Algselt postitas: Dekken
Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Väheke eesootavast.
Vaja tuvastada ja likvideerida vee lekkimine salongi.
GPS antenni vahetus.
Vahetada esimesed kettad/klotsid - TRW.
Kui ilmad soojad ja kuivad, mootor maha ja ketid, tallad, hooratas.
Talveks webasto paigaldada.

Kui viitsimist, siis juhtajud optimeerida. Otsest vajadust pole, kuna piisavalt käib edasi.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.


Mina nii probleemse auto omanikuna üritaksin autot heas sõidukorras hoida, annab kindlasti rohkem emotsiooni kui tahmav- ´´pütid nihhi´´-tsipp autoga sõita.


Probleemne auto? Kust otsast nagu. Antenn on tüüpviga, kettad ja klotsid kuluosa, ketiteema on iga auto "must do" ja ei tee autot probleemseks. Kui asi juba nii laiali on, oleks hooratas patt tegemata jätta, kuna see on ka tüüpviga. Ainuke asi, mida probleemiks saaks liigitada, on vee teema aga sedagi on C7 omanikel paljudel ette tulnud.


YNWA - 24.02.20 16:36

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Väheke eesootavast.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.



Selge pilt, vale auto oled ostnud, minu jaoks on see teema lõpetatud...


Auto on õige. Ja head teed siis.


Dekken - 24.02.20 17:55

Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Tsitaat:
Algselt postitas: Dekken
Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Väheke eesootavast.
Vaja tuvastada ja likvideerida vee lekkimine salongi.
GPS antenni vahetus.
Vahetada esimesed kettad/klotsid - TRW.
Kui ilmad soojad ja kuivad, mootor maha ja ketid, tallad, hooratas.
Talveks webasto paigaldada.

Kui viitsimist, siis juhtajud optimeerida. Otsest vajadust pole, kuna piisavalt käib edasi.
Viitsimise korral tagumised pütid nihhi saata.


Mina nii probleemse auto omanikuna üritaksin autot heas sõidukorras hoida, annab kindlasti rohkem emotsiooni kui tahmav- ´´pütid nihhi´´-tsipp autoga sõita.


Probleemne auto? Kust otsast nagu. Antenn on tüüpviga, kettad ja klotsid kuluosa, ketiteema on iga auto "must do" ja ei tee autot probleemseks. Kui asi juba nii laiali on, oleks hooratas patt tegemata jätta, kuna see on ka tüüpviga. Ainuke asi, mida probleemiks saaks liigitada, on vee teema aga sedagi on C7 omanikel paljudel ette tulnud.


Pidasin silmas mudelit ja kooslust. S-tronic nt on põhiline, kuhu saab pool auto väärtusest magama panna, selle auto puhul :) Vaata kasvõi kasutaja rs156 teemat :)


afp - 24.02.20 18:23

Mis eesmärki see "tagumised pütid nihhi" täidab üldse diisli puhul? Otsetoru videodes on hääl kole kui öö.


YNWA - 24.02.20 18:24

Sellel on minuteada mehhatroonika põhiline teema ja minu omal Saksamaal tehtud. Peab lootma, et kestab.


Dekken - 24.02.20 18:26

Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Mis eesmärki see "tagumised pütid nihhi" täidab üldse diisli puhul? Otsetoru videodes on hääl kole kui öö.


Pigem kui vajadus street-tuuninguga tegeleda, siis osta pigem minginsugune sportpütt vmis. Ilma pütita on selline stereotüüpne Scania-Man sound räige turbovilega.


rs156 - 24.02.20 19:29

Kindlasti nii hull asi ei ole nagu paljud siin ütlevad. Miskipärast on siin foorumis mentaliteet "minule ei meeldi, järelikult ära sina ka tee". Kasti remont läheb max 3.2-3.5k, kui mehhatroonika tehtud ja peab siis vaid sidurid järgi ning see pole nii hullu (2k lähistele). Mõni mees väidab, et see on pool auto hinnast.. Järelikult said vist auto päris hea hinnaga.

Chippimisega peaksid saama midagi 220-230kw vahele, kui EGR ja DPF ka ära võta. DPF on ilmselt mõistlik alles jätta kui ok on, siis jääd umb 7kw-st ilma, mis ära ei tapa. Vahe peale chippi on tuntav ning ka kütusekulu reaalselt väiksem. Sõber oma 160kw 3.0tdi faceliftiga imestas, kuidas ma maanteel sain 4.8 keskmiseks ja tema alla 5.6 ei saa, kuigi tal ju uuem ja väidetavalt 10-15% efektiivsem mootor.

Huvitav, et see vee lekke asi teemaks on.. Hästi aktiivne oli ta C5l, arvasin, et nüüd C7l enam pole.

Kui häält paremaks tahad siis on mõistlik tagumised välja vahetada nagu VMartin kasutaja tegi, hääl väidetavalt väga mahe.


YNWA - 24.02.20 19:46

Ega see mind ei morjenda ka, kui kellelegi ei meeldi. Asju tehakse endale, mitte teiste meeleheaks. Kunagi tahaks RS6 stange ja tagastange lisa ka panna. Siin leidub kindlasti selle, kes seepärast magada ei saa.

DPF jääb kindlasti alles.

Kütusekulu teema on kindel mats. A8 oli ka optimeeritud juhtajudega. 240kw asemel oli 300kw ja kõik neti targad armastasid vaielda, kui väitsin et sain mõistliku liikluse ja sõidu juures linnas 8.8l/sajale sõita.


Bean - 26.02.20 09:30

Tee pilte kui GPS antenni vahtama hakkad :) ootab ennast sama teema ees, aga pole kätte võtnud kuna lae alla laskmine päris jebla (sedaan). Moodul ise alla ~100€.


YNWA - 26.02.20 15:00

Võin teha ikka.


YNWA - 28.02.20 20:48

Sai omal ka nõelad sweepima pandud. Homme lähen ja katsun välja selgitada, miks vesi tuppa tuleb.


woush - 28.02.20 22:47

Vaata uksetihendit .. üsna levinud probleem c7l


YNWA - 29.02.20 09:52

Võtsin siis veelekke käsile. Eemaldasin esmalt parempoolse kaitsmekarbi katte kindalaeka kõrval ja väikese plastiku ukse juurest. Uhasin vett katuseluugi vahele, alla jõudis 0 tilka. Tõmbasin siis ära A-piilari polstri ning katse kaks - sain vaevalt pool liitrit panna kui mööda laepolstrit A-piilari suunas nirisema hakkas. Katuseluugi äravoolud on puhtad. Äkki on kuskilt lae pealt katki? Kuigi miks peaks.

Mõeldud tehtud. Mõtlesin siis laepolstrit nurgast vähe alla lasta ja näha, mis võib teema olla. Katuseluugi paremast esimesest nurgast tõmbas laepolstrit veits ka niiskeks.
Päikesesirmi sai lebolt kätte aga insenerid, kes lae käepideme kinnitusviisi välja mõtles, poleks praegu jõudnud niigi kaua elada, et oma tegu kahetseda... No nii kõvasti kinni olevaid klõpse pole veel kohanud. Mis sai vanadest headest kruvidest?

Need:
https://www.upload.ee/thumb/11201193/IMG_20200229_103241.jpg

Jändan edasi. Pean B-piilari polstri ka ära võtma, kui ei taha laepolstrit kortsu väänata. Kõik on nii kõvasti kinni, et eurod jooksevad silme ees kangutades.

Edit: uksetihend kontrollitud eelnevalt.
Edit2: Oleneb, mis ma avastan. Ehk panen täna nii kokku ja tellin uueks nädalaks antenni. On üks polstri lõhkumine. Kuigi äkki saab ikka antenni vahetada ka vaid osa polstrit langetades.


Jann - 29.02.20 10:23

Midagi ei langeta, tagumise laepaneeli eemaldad, see pole sedaan.


YNWA - 29.02.20 15:46

Sain jälile, mis värk lekkega on.
https://www.upload.ee/thumb/11202700/IMG_20200229_162946.jpg

Sai polte lahti võetud ja veits laiali painutatud vahet, ning Würthi TRV silikooniga kokku. Praegu kõik laiali ja kuivab. Homme proovin, kas jäi pidama.


antsvolli - 29.02.20 18:15

Mis imevigur see sul pildile jäänud on? Katusereelingu salongipoolne kinnitus?


YNWA - 29.02.20 18:20

Mis vigurit silmas pead täpsemalt?

Edit: Minu arust vist mingi äravoolu renni ots on see. Kuna selles on auk ette äravoolukanalisse. Sinna natuke vett niristasin, ei lekkinud tilkagi. Kui aga see vidin vett täis läks, tuli läbi sealt tihendi/hermetsi vahelt, kuhu noole tõmbasin.

https://www.upload.ee/thumb/11203603/IMG_20200229_200044.jpg


YNWA - 29.02.20 20:23

Üks asi veel, mis tegelikult juba ostmishetkel teada oli aga homme võtan kätte ja süvenen. Nimelt viienda silindri küünla juurest läheb diisliseks. Olen korduvalt täiesti ära kuivatanud ja lasknud pikalt käia, käinud 2000 pöördega ja kuskilt ei hakka tulema. Sõidad 10 kilti ja jälle märg.

Kunagi ühel oli teemaks, et kütuse surveanduri vahelt lekkis. Sai andur ka enda omal lahti ja kinni keeratud, aga sealt vahelt ei leki. Äkki tagasivoolu kiirliitmik või midagi. Peab jupiti sõitma ja jälle vaatama.


MEEMEES - 01.03.20 11:16

Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Mis vigurit silmas pead täpsemalt?

Edit: Minu arust vist mingi äravoolu renni ots on see. Kuna selles on auk ette äravoolukanalisse. Sinna natuke vett niristasin, ei lekkinud tilkagi. Kui aga see vidin vett täis läks, tuli läbi sealt tihendi/hermetsi vahelt, kuhu noole tõmbasin.

https://www.upload.ee/thumb/11203603/IMG_20200229_200044.jpg

Eile jõudsin samale otsngutulemusele, täpselt samad pildid ka tehtud.


YNWA - 01.03.20 11:30

Paistab, et leke kõrvaldatud. Ennem hakkas paarisajast milliliitrist veest juba tuppa jooksma, praegu valasin umbes viis liitrit järjest ja ei piiskagi.


YNWA - 13.03.20 09:46

Katuseantenn käes. Vaja värvimehele viia ja saab külge pookida. Enne peab proovima, kas vead kaovad ära või mitte.


rs156 - 13.03.20 13:24

Tubli töö!

Tihendi osas - kas mõistlikum uus tihend ei ole panna? Selles mõttes, et silikoon on tore ja värki, kuid tundub, et antud juhul võiks ta mujalt veel hakata läbi laskma mingi aja pärast. Või kas seda kruvi seal ei anna pingutada, et tihendit paremini kinni hoiaks ?

Samas kõik oma esimese bmw e34 silikooniga tehtud parandused jäid aastateks pidama :D Hea odav.


YNWA - 15.03.20 19:09

Eile sai vahetatud ees kettad ja klotsid. Kettad läksid Textar, klotsid TRW.

https://www.upload.ee/thumb/11273532/IMG_20200314_122642.jpg

Kui pidurid said sisse sõidetud, on ikka väga mõnus sõita.


YNWA - 20.03.20 11:42

Audikene sai täna omale uue haiuime katusele. Õigemini uue liha ja kondid vana naha sisse. Töö oli tõesti kökimöki ja sai poole tunniga ära tehtud.

Vajalikud tööriistad olid Torx 30, millega polti keerata, kinnitab antenni lae külge.
Torx 7 (või oli 6...), et keerata antenni korpuse 6 kruvi lahti.
Head küüned, et pistikuid avada.

Oli tagumine väike laepolster maha võtta. Tuli lihtsalt tahapoole tõmmates.

https://www.upload.ee/thumb/11301107/IMG_20200320_100009.jpg

Siis pistikud lahti. Väiksed valged klõpsud tuleb väljapoole tõmmata, mis järel saab pistikud lahti.

https://www.upload.ee/thumb/11301144/IMG_20200320_095504.jpg

Siis polt lahti, kinnitusplekk ära ja antenn üles välja. Antennil on vaja pärast poldi ja plekkkinnituse eemaldamist kaks kõrva alla vajutada, et antenn välja võtta katusest.

Järjekord:

https://www.upload.ee/thumb/11301181/IMG_20200320_095918.jpg

Vana teema:
https://www.upload.ee/thumb/11301204/IMG_20200320_100659.jpg

Mingit arvutiga mängimist pole vaja, kui vigade kustutamine välja arvata. Kõik toimib ja üle pika aja saab taaskord püsikat kasutada.


jaiks - 20.03.20 13:13

Peaasi et vana ja uue liitmine jäi ka tihe. Ma ei tahtnud uut laiali harutada ja värvisin üle, lootuses, et kestab kauem.


Bean - 26.03.20 22:53

Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Audikene sai täna omale uue haiuime katusele. Õigemini uue liha ja kondid vana naha sisse. Töö oli tõesti kökimöki ja sai poole tunniga ära tehtud.

Vajalikud tööriistad olid Torx 30, millega polti keerata, kinnitab antenni lae külge.
Torx 7 (või oli 6...), et keerata antenni korpuse 6 kruvi lahti.
Head küüned, et pistikuid avada.

Oli tagumine väike laepolster maha võtta. Tuli lihtsalt tahapoole tõmmates.

Hea info! Tänud! Kas vana korpuse panid kuidagi spetsiaalselt tagasi kinni? Osad mehed vist on silikooniga mässanud.


YNWA - 28.03.20 20:34

Ei. Läksin riski peale välja. Tihend tõmbas ilusti vastu ja ei usu, et niipea midagi juhtub. Küljes oli antenn ju tehasest alates.


YNWA - 16.09.20 19:49

Vahepeal on olnud kalla ja talla periood, kuhu mahuvad kaks õlivahetust. Nüüd on aeg hakata kette vahetama. Võtan kasti maha ja teen nii selle ära.


siimuu - 17.09.20 15:30

Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Nüüd on aeg hakata kette vahetama.


Mnjah.. Huvipärast küsin, et kui palju LS ketivahetuse ajal?


YNWA - 17.09.20 20:41

Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Tsitaat:
Algselt postitas: YNWA
Nüüd on aeg hakata kette vahetama.


Mnjah.. Huvipärast küsin, et kui palju LS ketivahetuse ajal?

Ees on 200600km.


YNWA - 20.02.21 19:30

Viimaks sai ette võetud ja ketid ära vahetatud. Läks Febi komplekt. Kuna enne polnud olnud juhust teha, läks veits kauem aega (kaks päeva) aga lõpp hea kõik hea.

Tegin käigukast maha varjandis.

Tundus, et kunagi on neid juba vahetatud. Samas kindel pole. Erinevad allikad räägivad, et tehase hermets on hall/valge/hele, teised jälle must. Minul oli mustaga ja läks ka minu poolt mustaga kokku.