Foorumi logo

A3 G-tron 2016 Jx
jx - 08.03.20 13:34

Tervitus ja taas on pere autode kolleksioonis Audi.

Eelnevalt pikalt sõidetud mitemete erinevate Volvodega millel olid diisel mootorid. Pea aasta mõlkusid mõttes CNG masinad ja sai erinevaid proovimas ning katsumas käidud. Lõpuks valik osutus antud masinale, sest lisavarustus, läbisõit ja hind sobisid. Eeldatav läbisõit aastas tuleb 40 000km, eelmised 3 aastat on selline läbisõit juba olnud aktiivse eluviisi ja ettevõtte arendamise tõttu..

Autost lähemalt ja nimekiri asjadest millega saab teistest erineda:

Xenon esituled
Led päevasõidutuled
Parkimisradarid taga
ACC Eessõitjaga distantsi hoidev püsikiirus
Stop & Go ummikuassistent
Pre-Sense avariiennetus
Audi Drive Select sõiduseaded
Audi " Bang & Olufsen Premium Sound
B&O Subwoofer
Audi Bluetooth Hands-free & muusika
Kõrvalistuja Airbag väljalülitatav
Sportistmed
2 x Istmesoojendused
Tehase Originaal Webasto autonoomne eelsoojendus Taimerite ja Puldiga
"Isofix" lapseistme kinnitused ees & taga
Audi originaal veokonks, teisaldatav
Tehase toonklaas 30%
17" Valuvelg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/01123483178d329.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/01123483157d88e.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/0112348307f3c2b.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/011234830963b7b.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/0112348311b49f1.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/196/0112348313b1b29.jpg


jx - 09.03.20 11:26

Esimene hommik koos kerge miinusega. Hea testida webastot:

Enne (Pildi tegemise ajal oli webasto töötanud alla 5min)
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/201/01123509091b937.jpg

50min hiljem:
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/201/0112350911d4c73.jpg

Naine õnnelik, et sai sooja autoga kooli minna. Happy wife, happy life:)


Eero - 09.03.20 12:18

Lahe auto, aga 50 minutit webastot? :D Ma pole üle 20 minuti lasknud, standard värk ikka 10 min ja sõitu.


jx - 09.03.20 15:39

Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Lahe auto, aga 50 minutit webastot? :D Ma pole üle 20 minuti lasknud, standard värk ikka 10 min ja sõitu.


Tänud, ausalt öeldes esimene sõiduauto mis eelsoojendusega. Järgnevad korrad saab testida väiksema ajaga.


afp - 09.03.20 15:52

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Lahe auto, aga 50 minutit webastot? :D Ma pole üle 20 minuti lasknud, standard värk ikka 10 min ja sõitu.


Tänud, ausalt öeldes esimene sõiduauto mis eelsoojendusega. Järgnevad korrad saab testida väiksema ajaga.


30 minutiga sulab 10cm lumekiht esiklaasil ära juba ;)


jx - 10.03.20 16:36

Info salvestatud ja teistel ka hea lugeda (suured tänud kõigile jagajatele!).

Paar päeva uurinud miks navi ei toimi. Konsulteerides mitme foorumi liikmega jõudsin välja Priit- ni, kellega saame loodetavasti kokku uuel nädalal. Seniks küsimus suuremale ringile: Kas saab ise ümber tõsta või teeb keegi seda juba teenusena, et asendada MIB standard(enda masinal see hetkel peal):
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/205/0112352631c2ea5.jpg
MIB standard navigatsioni vastu:
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/205/011235263393a5c.jpg
Või ka High- Spec MIB vastu:
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/205/01123526357e87d.jpg

Alternatiiviks ja võimalik, et ka kõige lihtsam lahendus inglismaalt: Retrofit

Kas selle viimasel lingil oleva süsteemi kohta on kellegil kogemust?


jx - 29.03.20 08:57

Vahepeal sõidetud ja ka maal tööd tehtud, käru led tuled viskavad veakoode, et pirnid läbi, tuled tuleb täiustada.

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/228/0112364017c1f76.jpg

Ämmal oli suveks rehve vaja sellega seoses sai endale soetatud talveveljed kuid rehvirõhu andureid siiski polnud. Kas kellegil on neid pakkuda enne kui tellima hakkan?

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/228/01123640197f45b.jpg

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/228/0112364021f56a6.jpg


Jann - 29.03.20 10:46

Oled kindel, et vajad neid üldse? Tänapäeval on veits teised lahendused rehvirõhu kontrolliks. Isegi 2008a. FL A6-l, B8-l jne. pole neid enam ja loetakse rattakiirusandurite kaudu.


jx - 29.03.20 11:22

Hmm, kas ainukene lahendus on hetkel all olevate rataselt ühe rehvi maha võtmine?


Amadeus - 29.03.20 11:22

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Hmm, kas ainukene lahendus on hetkel all olevate rataselt ühe rehvi maha võtmine?

Ei. Vaata menüüst, kas näed reaalseid rehvirõhke ja temperatuure. Kui ei näe, siis on sul tavaline TPMS.

Tänapäevane rehvirõhu kontrollsüsteem (TPMS) töötab tavalistel sõidukitel ilma anduriteta. Rehvirõhuandureid võib leida mõnede S, RS ja R seeria audide ratastelt. Ülejäänud masinate rehvirõhkude erinevused leitakse päris keeruliste arvutusmudelite abil. Lisaks rataste pöörlemiskiirustele analüüsitakse rataste vibratsiooni amplituute. Kui neliveolise C7-le paigaldada kevadel suverattad koos õigete rõhkudega ja jätta "store tyre pressure" tegemata, avastab auto päris kiiresti, et rehvirõhkudega on mingi jama ja palub kõiki rehvirõhke kontrollida.

Kui palju selle auto täispaakidega reaalselt sõita saab?


jx - 29.03.20 14:59

Okidoki, reaalset rõhkusid ei näe, saab talverataste komplekti siis kokku ära panna. Tänud kõigile kaasa mõtlejatele! Gaasi kulust saab järgmine nädal parema ülevaate, siis kuu möödas auto kätte saamisest. Hetkel kompuuter näitab tavaliselt täis cng paakidega 350km-i. Reaalselt saab natukene rohkem või vähem, sõltub sõidustiilist. Kui paagid tühjaks sõita siis tuleb 400+km- i ära. See kuu olen sõitnud Comfort asendis, järgmine kuu katsetan Efficent- t. Keskmiselt kompuutri järgi kulu 4,0kg/100km kohta, reaalse kulu kirjutan siia uuel nv-l.


Xen0n - 01.04.20 15:19

Ma küll üle 300km pole saanud samasuguse g-troniga.


jx - 01.04.20 17:10

Kui palju masin on sõitnud ja kas jalg on raske? Mis on gaasi keskmine kulu?


jx - 01.04.20 20:30

Uus naljakuu käes ja teeme esialgse kokkuvõtte:
Alustustasime sõitu 85337km ja tänaseks 88188km ehk kokku 2851km
Gaasi kokku 119,62kg
Bensiini kokku 6,03l
Keskmise kulu arvutuslikult gaasiga tuleb 0,04195kg/1km. Siia juurde pole arvutatud bensiini kulu millest tuleb maha arvestada ka webaso.
Rahaliselt kulus 106,34€ gaasi ja 7,53€ bensiini, kokku 113,87€
Kilomeetri hinnaks 0,0399€

Kokkuvõtteks: võrreldes eelneva auto diisli(5l/100km) ja juppide kuluga on Audi natukene kallim ülal pidada kuid kindlasti pikemas perspektiivis odavam ja töökindlam.


antsvolli - 01.04.20 22:40

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Keskmiselt kompuutri järgi kulu 4,0kg/100km kohta, reaalse kulu kirjutan siia uuel nv-l.


Tsitaat:
Algselt postitas: jx

Keskmise kulu arvutuslikult gaasiga tuleb 0,04195kg/100km. Siia juurde pole arvutatud bensiini kulu millese tuleb maha arvestada ka webaso.



Päris ökonoomne teine :D


Xen0n - 02.04.20 08:24

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Kui palju masin on sõitnud ja kas jalg on raske? Mis on gaasi keskmine kulu?

Eks ta natuke võibolla on raske. 50/50 linn/maantee sõiduga. 130k läbisõit
Ostes juba eelmine omanik ütles, et pigem üle 300 sõita ei saa, olenemata mis see kompuuter sulle lubab.


jx - 02.04.20 10:08

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Keskmiselt kompuutri järgi kulu 4,0kg/100km kohta, reaalse kulu kirjutan siia uuel nv-l.


Tsitaat:
Algselt postitas: jx

Keskmise kulu arvutuslikult gaasiga tuleb 0,04195kg/100km. Siia juurde pole arvutatud bensiini kulu millese tuleb maha arvestada ka webaso.



Päris ökonoomne teine :D


Panin kahe 0-ga puusse, ehk siis ikkagi 4,195kg/100km


jx - 10.04.20 08:00

Autol täitus täna ilus ümmargune läbisõit:

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/248/0112374157d2d7e.jpg

Mõned kuud tagasi, tööauto roolis mõtlesin, et kas saab näha ka väiksemate numbrite kombinatsiooni:

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/248/0112374159c0e79.jpg

Varsti tuleb hooldust teha asjadele mis vajavad seda:
- mootori õli ja selle filter
- salongi õhufilter
- piduriõli
- käigukasti õli
- roolivõimendi õli
- jahutusvedelik

Lisaks tuleb ka minna parandama esimest täket esiklaasil.


jx - 03.05.20 07:57

LS 90000 tehtud tööd:
- käigukasti õlid- vanad varud- Liqui Moly
- piduriõli- vanad varud
- mootoriõli- (106377) Motul 8100 x-clean- 36,86€
- õlifilter- (0 451 103 318) Bosch- 3,26€
- 50% jahutusvedeliku- BORYGO NEW 5L x2- 20.83€
- generaatori rihm- (1 987 947 840) Bosch- 6€
- generaatori rihma pingutus rull- (500358) CAFFARO- 5,47€
- salongi õhufilter- (1 987 432 543) Bosch- 8,96€
- turbo survepoole tihendi vahetus (Tööriista market)- 0,48€ Tihend lekib
- kodune pesu ja kahekordne vaha- Turtlewax- 7€
Rahaline kulu kokku 96,48€(+30l klaasipesu- 5,58€ suvine(25l) ja 2,16€ talvine(5l); liiter õli ja 5l jahutusvedelikku jäävad tulevikuks.

Mootori õhufiltrit enne suve lõppu ei pea vahetama, puhas ja nagu uus, bensiini kütusefiltri vahetab ka enne külmasid. Roolivõimendil õli vahetada ei saanudki, sest elektriline(parandage kui eksisin).

Mõningad pildid enne suve:

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/288/01123942716f368.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/288/011239428901d66.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/288/0112394305a1547.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/288/0112394309ee956.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/288/01123943134636c.jpg

Kas keegi teab kust saab külje akende tihendeid? Survekaga sai neile liiga tehtud. Lisaks tuleb veel soetada tagumised porilapakad, kruusateed hõõruvad värvi stange alumistelt nurkadelt maha.

Lisaks ka kütuse kulu "Efficiency" sõidurežiimis, tuleb arvestada ka 100 ja 110km/h alade avamisega poole kuu pealt:
Alustasime 88188km ja kuu lõpuks 90600km =2412km
Kütust kokku kulus 95,92 euro eest
Kilomeetri hinnaks tuleb 0,03976 eurot


twistY - 03.05.20 10:49

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Kas keegi teab kust saab külje akende tihendeid? Survekaga sai neile liiga tehtud. Lisaks tuleb veel soetada tagumised porilapakad, kruusateed hõõruvad värvi stange alumistelt nurkadelt maha.


Porisirmid A3 Sportbackile peaks olema 8V4075101. Audis letihind 57€
Tihendeid saab VIN-koodi järgi samast kohast tellida. B-osa pole olemas.

Roolivõimendi on sellel autol elektriline.


jx - 04.05.20 08:55

Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Kas keegi teab kust saab külje akende tihendeid? Survekaga sai neile liiga tehtud. Lisaks tuleb veel soetada tagumised porilapakad, kruusateed hõõruvad värvi stange alumistelt nurkadelt maha.


Porisirmid A3 Sportbackile peaks olema 8V4075101. Audis letihind 57€
Tihendeid saab VIN-koodi järgi samast kohast tellida. B-osa pole olemas.

Roolivõimendi on sellel autol elektriline.


Suured tänud info eest, lisaks kui kellegil seisavad Thule edge wingbarid siis võite teha pakkumise.


jx - 09.05.20 18:09

Huvi pärast sai esimesi rehve uuritud ja kohe ka ümber tõstetud. Tagumised ette ja esimesed vastupidi. Esimeste rehvide (Pirelli) jääk 5+mm ja tagumistel (Gisavelt) jääk 8+mm.

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/296/0112398353bed0a.jpg


jx - 29.05.20 05:28

95000km ja tähistame uute Bosch (3 397 007 863) kojameestega ette, tagumine kestab veel. Kulu 14,62.


rass - 29.05.20 07:23

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Huvi pärast sai esimesi rehve uuritud ja kohe ka ümber tõstetud. Tagumised ette ja esimesed vastupidi. Esimeste rehvide (Pirelli) jääk 5+mm ja tagumistel (Gisavelt) jääk 8+mm.


Sain õigesti aru, et panid parema mustriga rehvid ette?
Esiveolisel, kerge tagumikuga autol... või äkki ikka sain valesti aru.


jx - 29.05.20 08:04

Tsitaat:
Tsitaat:
Sain õigesti aru, et panid parema mustriga rehvid ette?
Esiveolisel, kerge tagumikuga autol... või äkki ikka sain valesti aru.


Täpselt nii, paljude jaoks on see ebaloogiline, minu jaoks loogiline. Suure tõenäosusega on 8- st mm alles sügiseks pool, sest veosillal rehvid kuluvad hästi. Uueks hooajaks tuleb võtta ligi uued rehvid, kuid see selgub sügisel. Enda jaoks 3-4mm rehvid on juba liiga siledad.

Samas võiks ju 5mm rehvid siledaks sõita ja peaks korraga ostma ainult 2 uut rehvi kuid usun, et sügisel saab hea hinnaga terve jooksu vs hooaja keskel üks paar.

Juhitavuse osas usun auto ja enda võimetesse (mitmeid aastaid olen sõitnud igal aastal 150 000+km). Eelnevatel masinatel olen analoogselt käitunud kui tegemist pole nelikuga. Suviseid vesiliuge olen mõned korrad tunda saanud ja need kõik on mõjutanud esimest silda. Audiga pole veel tunda saanud.

Usun, et võimalusi on veel ja me kõik saame teha oma otsuse kuidas midagi ära kasutada. Ise lihtsalt eelistan sõita uute rehvidega, teatavasti vananevad kõik asjad iga aasta.


rass - 29.05.20 09:40

Ok. Ma ei hakkagi sinu poolt toodud pointe ümber lükkama, sest neil kõigil on iva sees. Aga ohutuse vaatenurgas ma ise usun eelkõige füüsikasse ja täpsemalt tsentrifugaajõu jagunemisse. 99,9% meie igapäevasõitudest ei ole sellel suurt tähtsust, kuid mussoonpaduka ajal väheke rööpas maanteel 80-90ga kurvi võttes võib tulla mängu see 0,1%.

See on nagu driftimine leebemas vormis. Driftis ka ees väga hea pidamine, et tagada auto juhitavus ja suund ning tagaosas tekitatakse tahtlikult halb midamine, et saada (kontrollitud) libisemine. Sina saavutad sama olukorra lihtsalt rehvidega, pannes ette parema pidamise ja taha kehvema.

https://www.scienceabc.com/wp-content/uploads/2016/01/centripetal-force.png


merchant - 29.05.20 13:11

Kes vähegi sõita oskab, selle jaoks on alajuhitavus hullem kui ülejuhitavus. See "taga etemad rehvid" soovitus sobib kogenematule juhile.


jx - 29.05.20 14:14

Olen samuti kõigega nõus ja poleks sellist otsust teinud kui rehvi muster oleks väiksem kui 5mm. Sõit jätkub ja usun, et enamus ei pea kunagi kogema seda 0,1%. Ise sõidan üldjuhul alati rööpast väljas, nii kuivas kui märjas. Siledam ja ka vähem hüppeid, eriti on seda vahet hästi tunda Tartu linnas.


jx - 05.06.20 18:26

96100km:
- tagumise rehvi (Pirelli) torke parandatud nööriga.
- rehvi siseseinte kontroll ja ratta tasakaalustamine.
- talverehvide komplekteerimine.
- tagumiste porilapakate paigaldus; orginaal detailid Inglismaalt kuid arvestades hinda siis hea aga saaks paremini.
Kulu kokku ca 50€
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/361/0112430557cf336.jpghttps://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/361/01124305556707b.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/361/011243055186250.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/361/0112430549d30a6.jpg


jx - 21.07.20 11:54

Esimene 100 000km täis ja sellega seoses ka järgmine õlivahetus sai tehtud:

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/419/0112459821f118c.jpg

Filtriks taas Bosch
Õli Motul 8100 x- clean+
Kulu kokku 45,42€


80quattro - 21.07.20 14:09

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
96100km:
- tagumise rehvi (Pirelli) torke parandatud nööriga.
- rehvi siseseinte kontroll ja ratta tasakaalustamine.
- talverehvide komplekteerimine.
- tagumiste porilapakate paigaldus; orginaal detailid Inglismaalt kuid arvestades hinda siis hea aga saaks paremini.
Kulu kokku ca 50€


Tegemist siis mudeliuuenduse 2017>;) porisirmidega, seetõttu ei sobigi: 8V4075101


jx - 21.07.20 20:44

Tänud tähelepanu juhtimise eest, täpselt nii ongi. Natukene saab neid kohendada ning polegi aru saada.

Kas kellegil on olnud kokkupuudet salongi valgustusega, nimelt juhi ukse kõlaritel on valgustus, mida saab timmida nii nagu ülejäänud salongi tulesid, aga tagumised pimedad. Kas tagumised olid lisavarustuses?

https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/420/0112460117c46b2.jpg
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/420/0112460119cfa75.jpg


lunatic - 21.07.20 21:20

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Kas kellegil on olnud kokkupuudet salongi valgustusega, nimelt juhi ukse kõlaritel on valgustus, mida saab timmida nii nagu ülejäänud salongi tulesid, aga tagumised pimedad.

Kokkupuudet pole, aga umbes teine google tulemus ütleb, et kõik on õige.
Link väljamaa foorumi samale teemale


kenkaljas - 31.07.20 09:22

Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat:
Algselt postitas: jx
96100km:
- tagumise rehvi (Pirelli) torke parandatud nööriga.
- rehvi siseseinte kontroll ja ratta tasakaalustamine.
- talverehvide komplekteerimine.
- tagumiste porilapakate paigaldus; orginaal detailid Inglismaalt kuid arvestades hinda siis hea aga saaks paremini.
Kulu kokku ca 50€


Tegemist siis mudeliuuenduse 2017>;) porisirmidega, seetõttu ei sobigi: 8V4075101


Mina keerasin enda 2014. aasta autole alla järgmised porisirmid: ette 8V3075116 ja taha 8V3075106


jx - 22.09.20 20:39

Taas 10 000km selja taga:
- mootori õli vahetus- sama mis eelnevad korrad
- filter- sama
- tagumiste rehvide vahetus, sest ora tegi suure augu.
- lisaks tuleb otsida juurde kaduma läinud mootori katte kummi muhv.
- küünalde kontroll

Lisan lingi piltidest, sest hetkel ei oska veel googlest otse pilte siia panna:
Audi Gtron 20.09.2020


jx - 01.10.20 14:09

Avastasin, et masinal puudub väline bensiini kütuse filter, või ei oska seda leida. Varuosade kataloog näitab asukohaks paagis sees nn eluaegne või element mootori ruumis. Viimases ja tervet trassi kontrollides ei leidnud midagi.

Kas kellegil on olnud kokkupuudet sellise juhtumiga?


80quattro - 01.10.20 18:36

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Avastasin, et masinal puudub väline bensiini kütuse filter, või ei oska seda leida. Varuosade kataloog näitab asukohaks paagis sees nn eluaegne või element mootori ruumis. Viimases ja tervet trassi kontrollides ei leidnud midagi.

Kas kellegil on olnud kokkupuudet sellise juhtumiga?


Ei ole jah sarnastel bensiinimootoritel eraldi kütusefiltrit. Paagis olev bensiinipumba moodul sisaldab ka filtrit


jx - 22.12.20 14:41

Mõned kuud ja kilomeetrid möödunud ning taas õlivahetusega koos jõuab teha postituse.

Oktoobris sain kitsega kokku ja kahjude nimekiri siin:
Odo näit 116328km

Roostetõrje
ESITIIB P, ROOSTETÕRJE VAHETUSE KÄIGUS
Tööd
P ESITIIB
P KINNITUS ESITIIB ESIM. ALUMINE
P TUGIRAUD ESITIIB
KATE KAITSERAUD ESIM. ESITULE PESUR -2016
P KINNITUS KAITSERAUD ESIM. -2016
P SILINDER ESITULE PESUR -2016
P KAAS PIHUSTI ESITULE PESUR -2016
P UDUTULI ESIM. -2016
P ESITULI XENON -2016
P PIRN XENON -2016
ESITULE PIRNIDE & MOOTORI
ÜMBERLADUMINE
PAREM ESIMENE PORILAPATS MAHA-PEALE TIIVAEMBLEEMI PUHASTAMINE-TEIPIMINE DIAGNOSTIKA & VEAKOODIDE KUSTUTAMINE

Varuosad / materjal

P ESITIIB
P KINNITUS ESITIIB ESIM. ALUMINE
P TUGIRAUD ESITIIB
KATE KAITSERAUD ESIM. ESITULE PESUR -2016 P KINNITUS KAITSERAUD ESIM. -2016
P SILINDER ESITULE PESUR -2016
P KAAS PIHUSTI ESITULE PESUR -2016
P UDUTULI ESIM. -2016
P ESITULI XENON -2016
P PIRN XENON -2016
Värvitöö
P ESITIIB
KAITSERAUD ESIM.
P KATE KAITSERAUD ESIM.
V KATE PESURIDÜÜS
P KATE TULEPESUR
P ESIUKS ALUMINE OSA

Kahjust pilti pole, sest suutsin ära kustutada, kuid visuaalselt oli auto üsna terve, arvestades maantee kiirust.

Järgmiseks läksid alla talverehvid koos velgedega, muster 8mm kõigil neljal.
Suverehvid koos velgedega peale pesu puhkavad riiulis, muster 6mm Gisaveld (23000km ja kulunud 2mm, hämmastavalt vastupidavad) ja tagumised sailunid lähevad vahetusse. Odo näit 118041km

Edasi said võtmete patareid tühjaks pea samal ajal. Vahetatud 20.11.2020.

Külmade ilmadega avastasin juhi peeglisoojenduse mitte töötamise, vahetatud 21.11.2020

Koos õliga läksid vahetusse:
Odo näit 121148km

026 407 143 / BOSCH Õlifilter
026 400 342 / BOSCH Õhufilter
1 987 432 543 / BOSCH Filter,salongiõhk
106377 / Motul Mootoriõli
04E905601B / VAG Süüteküünlad
119527 / SWF Klaasipuhastaja kumm tagumine

Pilte kõigest näeb siit: https://photos.app.goo.gl/bApKfJqby75hk5Pv5

Peale pesu tulevad pildid autost koos talve velgedega, A8 velg täitsa sobib masinale.


jx - 03.01.21 12:17

Head uut kõigile lugejatele!

Esimese lumega tulevad puudused kohe välja. Rippuma hakkas parema küljekarbi mürasummutus, katki/kaduma on läinud kinnitused. Kas kellegil on jagada lehte kust saab otsida välja juppide orginaal koodid, et netipoodides lihtsustada otsimist? Hetkel ise leidsin pildi kuid OEM koodini pole veel jõudnud. Pildil detail nr 28B: http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A3/year/2016/drive_standart/745/hg_ug/825/subcategory/825000/part _id/256410/lang/e#sec_28B

Pildid siin: https://photos.app.goo.gl/UnM2CTNJtbUfvLyGA


afp - 03.01.21 12:40

7zap


anduke88 - 03.01.21 22:00

Edu masinaga.

Jäi CNG kuluga pilt silma, 8,9kg/100 km peale kompu järgi? :o Mismoodi niipalju? Eelsoojendus?

Hetkel ise kärutan CNG poole pealt Passatiga, millel kulu 3,8-4,5 kg vahel lais laastus (olenevalt jala raskusest ja kas sõit linnas või maanteel). Sai aasta viimastel päevadel sellega veel (esimest korda siis haagis konksu otsas) kerghaagist koos plastkaanega veetud tühjalt üks ots ja kuskil 200 kg jagu kraami tagasi tulles - mind pani imestama vähemalt kompuutri järgi maantee kulu koos haagisega 5,5 kg sajale (seier 100 km/h peal enamuse ajast). Mäletan et C6 3.0 TDI oleks tulnud kuskil 8 sajale sama haagise korral, C7 3.0 TDI 7 midagi sajale, A4 1.8 mingi 12 sajale bensiini sama sõidu/lasti korral. Aga ega mul CNG peal ka pigem tangi ja sõida.

Kuna Passat Tallinna linnas ebapraktiliselt suur, siis oli mõte A3 CNG poole vaadata sellel aastal. Selline 8,9 kulu ehmatab eemale :D


80quattro - 04.01.21 07:26

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Mõned kuud ja kilomeetrid möödunud ning taas õlivahetusega koos jõuab teha postituse.


Koos õliga läksid vahetusse:
Odo näit 121148km

026 407 143 / BOSCH Õlifilter
026 400 342 / BOSCH Õhufilter
1 987 432 543 / BOSCH Filter,salongiõhk
106377 / Motul Mootoriõli
04E905601B / VAG Süüteküünlad
119527 / SWF Klaasipuhastaja kumm tagumine

Pilte kõigest näeb siit: https://photos.app.goo.gl/bApKfJqby75hk5Pv5

Peale pesu tulevad pildid autost koos talve velgedega, A8 velg täitsa sobib masinale.


CNG mootorile peaksid õiged küünlad olema koodiga: 04E905602A


jx - 04.01.21 07:34

Tänud!

Hetkel nende küünaldega masin toimib ja saame teada kaua. Järgmine kord küsin õige koodiga küünlaid koostöö partnerilt.

Audil sellel tablool nullib igal hommikul keskmise kulu. Pildil olev kulu on koha peal tiksumisest ja garaaži sisse- välja sõitmisest. Üldine keskmine kulu on 4kg, haagisega olen vähe sõitnud ja ei oska kulu osaa kaasa rääkida. A3 parajalt pisike/suur, linnas hea manööverdada ja maanteel vastu tulev reka ei kõiguta. Nn mikromootor on täitsa üllatavalt ergas ja võimekas, tõsi 100+km/h ja edasi kiirendus pole vägev kuid pole hätta jäänud. Ise sõidame peamiselt kahekesi ja jalgratas mahub ka sisse ära kui selleks vajadus. Isiklikult meeldib väike salongi ruum, läheb kiirelt soojaks ja suvel jahtub kiirelt maha. Esivanematel 2018 Touranil sama mootor (välimuselt), ilma gaasita ja keskmine kütuse kulu 6,0l/100km. Enda masinal pole seda kulu veel arvestanud kuid kompu järgi jääb 5-6 vahele koos webastoga. Isegi kui peaks audiga ainult bensiiniga sõitma siis ei näe mõtet vahetada diisli vastu. Maitse asi ja ei tasu vaidlema hakata. Olen eelnevalt igapäevaselt sõitnud diislitega pea 10 aastat sarnaste aastaste läbisõitudega nagu selle Audiga. Soovitan soojalt kuid ainult skandinaavia ajalooga, sest siiani sealt ostetud masinatega on ainult positiivsed emotsioonid. Alguse sai aastaid tagasi 700 000+km diisel passati ostmisest.


jx - 25.01.21 18:46

Küsimus suuremale ringilie: Kas kellegil on kogemust streikiva täis/kaug tulega? Nimelt peale kitsega kohtumist paigaldati/ komplekteeriti uus tuli kuid nüüd aina tihedamini streigib. See tähendab, et iga kord parem kaug tuld tööle pannes ei rakendu. Kas tegemist võib olla füüsilise vigastusena või millegi muuga? Tuli hakkab tööle kui august läbi sõidad või seisma jääd ning koputad tulele.


jx - 02.02.21 09:17

Tulega tegelen edasi siis kui ilmad soojaks lähevad või lõpetab üldse koostöö.
Vahepeal sai endale soetatud diagnostika seade vigade lugemiseks ja lisade kodeerimiseks/ aktiveerimiseks. Välja tuleb vahetada küünlad, nii nagu sisetunnegi ütles, et jätavad gaasi pealt töötades vahele kui masin töötab pikka aega koha peal.

Aktiveeritud said (vajadusel saab taas deaktiveerida):
- udutuled toimivad kurvituleden.
- tagumised suunatuled on dünaamilised, erinevad uuema gen masinate dünaamilistest.
- parema küljepeegli kallutus, suvel tundsin puudust.
- õlitemperatuuri kuvamine.
- turvavööde märguande välja lülitamine.
- parktulede põlemise märguande välja lülitamine ukse avamisel.
- stopperi aktiveerimine (nalja viluks).
- näidikute nn sport režiimi aktiveerimine.
- päevatulede välja lülitamise võimaluse aktiveerimine.
Lisaks sain lõpuks teada miks päevatuledega koos põlevad tagumised tuled: skandinaavia päevatulede režiim.

Võimalusi on veel ja avastan neid erinevatel masinatel. Kui kellegil soovi võime masina (Vag gruppi kuuluvad) üle vaadata ja peidetud lisad toimima panna, võimalusi omajagu kui riistvara küljes. Info 5200738


anduke88 - 02.02.21 12:07

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Küsimus suuremale ringilie: Kas kellegil on kogemust streikiva täis/kaug tulega? Nimelt peale kitsega kohtumist paigaldati/ komplekteeriti uus tuli kuid nüüd aina tihedamini streigib. See tähendab, et iga kord parem kaug tuld tööle pannes ei rakendu. Kas tegemist võib olla füüsilise vigastusena või millegi muuga? Tuli hakkab tööle kui august läbi sõidad või seisma jääd ning koputad tulele.


Ega kindlustuse poolt kulda kahjuks alati ei tule. Võib olla defektne toode, vigastati paigaldusel miskit vms. Hetkel võibolla pigem pistiku teema või kuskil kehva ühendus.
Lihtsam on kindlustusse tagasi minna ja las teevad korda. Kui ei tee, siis pöördu tehnilise ekspertiisi poole ehk nö kolmas osapool. Tehakse tehniline ekspertiis ja misiganes vea korral kindlustus/remondiettevõte maksab selle jama kinni.

Olen pidanud korduvalt käima erinevate autodega ekspertiisis. Põhjas näiteks ekspert24.ee. Võimalik et lõunas keegi teine või mõni kolleeg.
Viimane hea näide oli Audi A6 poolt, kus kindlustuse töökoda ei suutnud paigaldada uut originaal konksu süsteemi. Keerati lihtsalt uus süsteem per*e. Ja sõna otseses mõttes, koos kullinokk tangidega. Et kui mõistus ei võta ja tööriistu ei ole, siis võetakse suvaline kättejuhtuv asi ja kukutakse lõhkuma....

Eks see aja ja jamamise kulu on suur. Aga valik ongi, et kas saad pärast seda jamamist korrektselt toimiva süsteemi või jääbki vigane/vigaselt paigaldatud asi autole külge. Kahjuks seda ajakulu (sh ka närvikulu) ei kompenseeri keegi :(

Muidugi üks asi veel - kas tuli uus A jupp, tuli uus B jupp või võeti hoopis kasutatud jupp?


jx - 03.02.21 09:44

Tänud lugemast ja kaasa mõtlemast.

Tuli on Hella oma ja visuaalselt tundub kõik uus, kindlustuse remondi nimekirjas oli ka komplekteerimine ja sellest ka mõte, et ehk midagi vana sisse pandud. Kannatan veel mõnda aega, sest hetkel pole aega ja tahtmist minna töökoja ukse taha kraapima ja ootama. Endal käed ja jalad otsas, tuleb oodata soojemat ilma.

Ilma hetkel tore nautida ja rehvid ning auto teevad väga head koostööd. Üllatas positiivselt stabiilsus kontroll, mis reageerib kiirelt ja autot aitab juhtida nagu vaja. Muidugi ilma on vahel põnevam ja kodeerimisega tuleb testida erinevaid kombinatsioone.


jx - 13.03.21 21:51

Autol oli hiljuti sünnipäev, aasta olnud peres ja läbitud kilomeetreid selja taga 45000+.
Sellega seoses järjekordne õlivahetus, lisaks uus tagumine kojamehe vars koos mutriga ja ette uued kojamehed. Ls 130800

https://photos.app.goo.gl/RYt1NQUL9739p6TV9


jx - 21.03.21 12:14

LS 131500

Piduriketta kaitseplekki kinnitused ära mädanenud ja sai tee peal eemaldatud. Läheb vahetusse koos uute küünaldega mida Eestist saada pole.

https://photos.app.goo.gl/bZ3ijcCXyM8bxHXDA

Kas kedagi on lugejate seas kes teab kust saab veel cng küünlaid enne kui tellin Euroopast

https://www.skoda-parts.com/nahradni-dil/04e905602a-spark-plug-skoda-32426.html


siLc - 21.03.21 13:32

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Kas kedagi on lugejate seas kes teab kust saab veel cng küünlaid enne kui tellin Euroopast

https://www.skoda-parts.com/nahradni-dil/04e905602a-spark-plug-skoda-32426.html

https://tellimiskeskus.forss.ee/otsing/04E%20905%20602%20A/0


Soyer - 21.03.21 21:38

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
LS 131500

Piduriketta kaitseplekki kinnitused ära mädanenud ja sai tee peal eemaldatud. Läheb vahetusse koos uute küünaldega mida Eestist saada pole.

https://photos.app.goo.gl/bZ3ijcCXyM8bxHXDA

Kas kedagi on lugejate seas kes teab kust saab veel cng küünlaid enne kui tellin Euroopast

https://www.skoda-parts.com/nahradni-dil/04e905602a-spark-plug-skoda-32426.html

Mis väljamõeldud jutt se on et Eestist pole küünlaid saada cng-le?


lunatic - 21.03.21 22:15

eladu.audi.ee näitab ka:
04E905602A — SÜÜTEKÜÜNAL

Hind: 27.00 € (KM-ta 22.50 €)

Laoseis:Tallinn - 8, Pärnu - 4,

Tundub, et Eesti ikka on Euroopas :)


80quattro - 22.03.21 07:58

Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
eladu.audi.ee näitab ka:
04E905602A — SÜÜTEKÜÜNAL

Hind: 27.00 € (KM-ta 22.50 €)

Laoseis:Tallinn - 8, Pärnu - 4,

Tundub, et Eesti ikka on Euroopas :)


Sooduskoodiga CNG saab ka neile küünaldele sealt hea hinna;)


jx - 22.03.21 19:45

Minu teadmatus kust otsida, tegin liiga kiirelt järelduse, et ei saa.

Kas sooduskoodi on nõus keegi jagama?


mkb - 22.03.21 19:53

Sooduskood ongi "CNG".


jx - 22.06.21 10:37

Palju aega möödas ja vaadates tagasi viimastele postitustele siis väsinuna ei tasu foorumisse tulla.

Tänud linkide ja soovituste eest kõigile!

Tehtud/ juhtunud järgmised asjad:
133000km
- suverehvid 205/50R17 (järgmised tulevad 55 profiiliga). Mustrit ees 7mm, taga 5mm. Kasutatud rehvid katsetamiseks ja rööpas tee peal masin enam ei uju.
134871km
- kokkupõrge kopraga, kindlustuse remont Tartu Audi esinduses. Autole uus ninaraam, stange, radar, jahutusradikas, kliima radikas, jahutusvedelik, põhjakaitse.
135000km 15.05.2021
- uued süüteküünlad
- uus esimene lambda
- Auto sai ka müüki pandud ning olid ka huvilised olemas kuid pidin loobuma, sest uut autot enne oktoobrit kätte ei saa.

Lambda sai välja vahetatud, sest andis veakoodi(p219600), et jääb kinni rikka asendi peale. Uue lambdaga sama seis. Kas kellegil on olnud samasugust anomaaliat?


jx - 02.07.21 02:13

141000km

Tehtud:
- õlivahetus ja nüüdsest mootoris ringleb cng/lpg- le mõeldud õli Motulilt.
- õlifilter Bosch
- süütepoolid Ngk

Lambda ja misfire anomaaliad kadunud kuid tuleb ka generaator välja vahetada, sest mingil põhjusel kukub laadimine alla 13v kui autoga sõita sooja mootoriga ning min tarbijad taga. Samas käiguga pidurdades on laadimine ilusti 14+v ja kui tuled põlema panna siis laadimine 13v ringis. Anomaalia video siin: Generaatori tõrge

Kaks pilti:
https://share.icloud.com/photos/0i1o-3V6AbNmqXh7fD4j6WtBg
https://share.icloud.com/photos/0XL2VF97WhkN2JWsWzKkGmDvQ#Osula


kenkaljas - 02.07.21 10:07

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
...
- Auto sai ka müüki pandud ning olid ka huvilised olemas kuid pidin loobuma, sest uut autot enne oktoobrit kätte ei saa.

...


Mis auto tellisid?


Soyer - 03.07.21 17:26

Miks süütepoolid vahetasid? Mis misfire-it põhjustas?


jx - 05.07.21 11:01

Kahjuks või õnneks ei tellinud midagi kuid järgmiseks tuleb elektri jõul liikuv masin, hetkel on sõelal Tesla Model 3 DM kuid vaatame mis on turul saadaval sügisest, sest uusi valikuid tuleb aina juurde. Viivitus tuli pangaga üksteisest mööda rääkides.

Poolid said välja vahetatud konsulteerides inimesega kellel oli kogemus antud masinatega. Misfire põhjust ei teagi, sest veakoodi järgi otsides hetkel kõik muud näitajad korras.

Peale poolide vahetust misfire ei teki enam sõidu ajal kuid kui koha peal masin tiksub gaasi pealt, siis kerge deto ning lülitab bensiini peale ümber. Bensiiniga detonatsioon puudub. Mootori surved said üle mõõdetud enne poolide vahetust ja seal kõik ühtlane.

Kas keegi oskab midagi soovitada enne kui generaatori välja vahetan? Tavaliselt peaks see kestma 300000+km, endal pole veel pooltki maha sõidetud.


prj - 05.07.21 13:14

Sul ei ole seal mingit "detot" kohapeal käies vaid ilmselt mõni silinder jätab vahele.
Korralikku diagnostikat on vaja.

Sinu generaatori loogika on ka täisulme. Sellise teadmatusega võib pool autot välja vahetada.
Generaatorit rakendatakse rohkem käiguga pidurdamisel ning vähem sõitmisel, et kütust kokku hoida.
Samuti rakendatakse seda erinevalt vastavalt aku laetusele.

Laadimine ei pea kogu aeg üks konstante number olema. Kõigil uuematel autodel on see nii.
Kui su teadmised on kinni aastas 2000, siis 2016a auto elektroonika remontimisel pole nendega midagi teha. Tuleb ennast täiendada.

Mis puutub teslasse, siis palju õnne selle auto vedrustusega Tallinna teedel. A3 on palju mugavam sõita.


rass - 05.07.21 16:29

Ma vahest neid prj vastuseid lugedes jään ikka mõtlema, et kuidas üks inimene suudab end alalõpmata nii üleolevalt ja ülbelt väljandada... müstika täitsa. Sorry for OT.


jx - 05.07.21 18:12

Tänud konstruktiivse kriitika eest! See on edasi viiv jõud ja meil kõigil on midagi õppida üksteiselt.

Ise ei teeni leiba auto remondiga ja pole tõesti kõigega kursis. Kas siin meie seas on inimesi kellel on aega, tahtmist ja vahendeid, et teha korraliku diagnosti?


Soyer - 05.07.21 18:43

Misfire-it põhjustab neil mootorite (mitte ainult cng) generaatori sidur mis ei toimeta enam normaalselt. Osadel on näha et on määrde välja ajanud. Sellest rullist on uuendatud versioon olemas.


prj - 05.07.21 18:52

Ma ei oska sind eriti Tartus peale esinduse kuhugi suunata. Tallinnas on mitmeid VAG-i peale spetsialiseeritud ettevõtteid.

BTW, veel üks miinus Tesla puhul on see, et Eestis pole esindust.

Üldisemat teksti genekatest saad lugeda siit, see selgitab sulle, miks pinge nii üles alla käib:
https://www.redarc.com.au/alternator-vs-fixed-alternator

Mis puutub vahele jätmisesse, kui sul bensu pealt käib puhtalt, aga gaasi pealt jätab vahele, siis see võib viidata ka gaasiosa rikkele.
Kas siis on rõhuga mingisugune probleem või ei tööta mõni gaasi pihusti korralikult.
Kuna see auto on üsna spetsiifiline, siis ilmselt on mõistlik pöörduda esindusse, kus rohkem kogemust nendega.


jx - 05.07.21 22:59

Tänud taaskord!

Milline on uuendatud rullik?


rass - 07.07.21 13:35

Ma ei tea kui üdini erinevad on Volvo ja VAG CNG süsteemid ja toitelahendused aga mul oli volvol sama häda. Sai ka süütepoole vahetatud ja pandud kataloogi järgi sobivaid (esmalt vist BERU ja pärast äkki ka üks BOSCH), kuid mingi hetk probleem kordus ja siis üks teadjam ütles, et CNG puhul toimivad ainult kas originaalid või NGK (vb sama) ja peale NGK poolide panekut probleem lahenes. Vb on VAG'i puhul ka sarnaseid vimkasid. Samuti oli probleem, et teatud olukordades viskas lihtsalt bensu peale ja tagasi sai vaid restardiga - süsteem näitas sammootori viga mida sai kaks korda vahetatud suht pikema eduta. Samuti korra oli taastatud variant. Lõpuks selgus et probleem on ühes rõhuanduris, mis ilmselt segast paneb ja ühe spetsi väitel sellel anduril erilist mõju ja rolli seal asjade juhtimises tegelikult pole - ei oska seda väideta kommenteerida aga nüüd juba kaks aastat on pistik lahti selle anduri tagant ja asi käib nagu kellavärk.


Soyer - 07.07.21 22:04

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Tänud taaskord!

Milline on uuendatud rullik?

Vana rull on lai. Soonelise osa kõrval on sama lai sile osa. Uuemal seda laia osa pole. Vaatasin online etka katalooge ja seal audile ei paku seda rulli aga skoda octaviale pakub.


jx - 08.07.21 11:55

Varsti saame teada mis oli kurja juureks, seniks jagan materjali: https://procarmanuals.com/vag-ssp-621-audi-a3-sportback-g-tron/

Enda masinal poolid ja küünlad ngk omad ning nagu eelpool ka kirjutasin, peale nende vahetust läks paremaks kuid mitte ideaalseks.

Volvo cng süsteemi pole uurinud kuid usun, et materjali leidub. Kõigile lugejatele ehk hea teada mis andurilt juhtme maha võtsite ning mis on uuema rulli kood?


jx - 17.08.21 14:56

Ls 146450km

Auto korras nüüd saab pikalt kulgeda kui keegi sobiva hinna eest ära ei osta.

Vahetatud sai lisaks uued gaasi pihustid (Bosch) ja tagumine lambda (04E906262EC). Viimase vahetus lahendas kõik anomaaliad ning tuleb välja, et see viga tüüpiline. Viga ei näita kuid hakkab valetama. Suure tõenäosusega ülejäänut poleks olnud vajagi vahetada aga asjad pakitud ning riiulis varuks.

Muretuid kilomeetreid kõigile ja varsti saame taas õli vahetada ning jupid külge keerata mis poolel teel esindusest.


rass - 18.08.21 07:41

Muide, ka Volvol põhjustas palju anomaaliaid tagumine lamda, kuna küttekeha oli läbi. Eks need boschi gaasisüsteemid ole neil autodel kõigil üks ja sama laias laastus, seega ilmselt probleemid sarnased kaudselt.


jx - 18.08.21 12:53

Süsteemid on täpseks tehtud euro nõuete tõttu. Hiljuti müüdud volvo t5 tagumisele lambdale tehas annab elueaks 120000km.


jx - 29.08.21 09:31

147500km

Külge said lõpuks jupid mis kaduma läinud aja jooksul:

- Esimesed piduriketaste plekid 5Q0615312G ja 5Q0615311G
- Radiaatori tihend (läks kaduma peale viimast kasko remonti) 5Q0121345G
- Küljekarbi helisummutus tüüblid 8U0853831A

Tuleb välja, et kaduma on läinud ka teiselt poolt küljekarbi summutus, tüüblid tuleb kinni liimida. Lisaks esimesed kettad ja klotsid hakkavad otsa saama.


jx - 10.11.21 07:49

154100km said alla talverehvid. Piduriklotside kulumisandurid vajavad üle vaatamist, sest annab endast märku kuid klotsi veel jagub.


kenkaljas - 10.11.21 09:11

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Ls 146450km

Auto korras nüüd saab pikalt kulgeda kui keegi sobiva hinna eest ära ei osta.

Vahetatud sai lisaks uued gaasi pihustid (Bosch) ja tagumine lambda (04E906262EC). Viimase vahetus lahendas kõik anomaaliad ning tuleb välja, et see viga tüüpiline. Viga ei näita kuid hakkab valetama. Suure tõenäosusega ülejäänut poleks olnud vajagi vahetada aga asjad pakitud ning riiulis varuks.

Muretuid kilomeetreid kõigile ja varsti saame taas õli vahetada ning jupid külge keerata mis poolel teel esindusest.


Jah. Meie A3 CNG lambda suri ära 115 tuhande peal. Uskumatu, et selle tüüpvea ülesleidmiseks oli vaja aga teha nii palju diagnostikat. Alustades siis Forss -st, ning lõpetades klaasmajaga. Eks ikka on nii, et tuleb saada võimalikult palju arvamusi kokku ja siis teha ise lõppotsus ;)


jx - 17.11.21 07:33

Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas
Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Ls 146450km

Auto korras nüüd saab pikalt kulgeda kui keegi sobiva hinna eest ära ei osta.

Vahetatud sai lisaks uued gaasi pihustid (Bosch) ja tagumine lambda (04E906262EC). Viimase vahetus lahendas kõik anomaaliad ning tuleb välja, et see viga tüüpiline. Viga ei näita kuid hakkab valetama. Suure tõenäosusega ülejäänut poleks olnud vajagi vahetada aga asjad pakitud ning riiulis varuks.

Muretuid kilomeetreid kõigile ja varsti saame taas õli vahetada ning jupid külge keerata mis poolel teel esindusest.


Jah. Meie A3 CNG lambda suri ära 115 tuhande peal. Uskumatu, et selle tüüpvea ülesleidmiseks oli vaja aga teha nii palju diagnostikat. Alustades siis Forss -st, ning lõpetades klaasmajaga. Eks ikka on nii, et tuleb saada võimalikult palju arvamusi kokku ja siis teha ise lõppotsus ;)


Huvitav, et Tallinna esindus kohe jagu ei saanud. Tartus öeldi kohe, et tehasest on ette antud, et tagumine lambda ja ka juhtmestik võib saba anda.


kenkaljas - 08.12.21 08:38

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas
Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Ls 146450km

Auto korras nüüd saab pikalt kulgeda kui keegi sobiva hinna eest ära ei osta.

Vahetatud sai lisaks uued gaasi pihustid (Bosch) ja tagumine lambda (04E906262EC). Viimase vahetus lahendas kõik anomaaliad ning tuleb välja, et see viga tüüpiline. Viga ei näita kuid hakkab valetama. Suure tõenäosusega ülejäänut poleks olnud vajagi vahetada aga asjad pakitud ning riiulis varuks.

Muretuid kilomeetreid kõigile ja varsti saame taas õli vahetada ning jupid külge keerata mis poolel teel esindusest.


Jah. Meie A3 CNG lambda suri ära 115 tuhande peal. Uskumatu, et selle tüüpvea ülesleidmiseks oli vaja aga teha nii palju diagnostikat. Alustades siis Forss -st, ning lõpetades klaasmajaga. Eks ikka on nii, et tuleb saada võimalikult palju arvamusi kokku ja siis teha ise lõppotsus ;)


Huvitav, et Tallinna esindus kohe jagu ei saanud. Tartus öeldi kohe, et tehasest on ette antud, et tagumine lambda ja ka juhtmestik võib saba anda.



Klaasmajaga on OK. Segadus tuli sellest, et Forss diagnostik soovitas vahetada pihustid. Tegin siis ise veel täiendava diagnostika esinduses. Nende kahe töö põhjal sai otsustatud, et viga tuleb sisse lambdast.
Kütusesegu oli rikas. Tühipööretel mootor värises. Mingi hetk ei võtnud isegi gaasi enam ja sõitis ainult bena pealt.


jx - 21.03.22 20:31

Tuleb välja, et eelmine õlivahetus ongi jäänud märkimata mis toimus 151000km järel.

Eelmise nädalal täitus masinal 160000km.
Tähistasime järgmiselt:
- Skf esimesed rattalaagrid
- Bosch kojamehed
- Motuli cng õli
- Bosch filtrid
Salongi filter sai uudne, mis peaks olema allergia vastase toimega. Suvel saame testida.

Peas on ka mõlkunud mõte maha müüa, sest mingi hetk vaja suuremat masinat aga taas pikemat otsa sõites veenab masin mind ikka ümber.

Peale pigipesu teeme mõne pildi ja siis peaks olema ka esimeste pidurite kord.


jx - 24.12.22 08:21

Viimasest postitusest palju aega möödas ja teeme mõned read.
Hetke läbisõit juba 185000+ km ja selle vahemikus ainult hooldatud ning hammasrihm koos simmeritega vahetatud Forssis.

Gaasi hinna ralli on möödunud rahulikult, sest tänu suurele bensiini paagile sai rohkem sellega sõidetud. Kütuse kulu ca 6l/100km polegi palju kui võrrelda majapidamises teise quattro 1,9tdi passatiga mille keskmine kulu sama.

Mööda Eestit ringi vurades oleme saanud ka Koksvere tankla klientideks mille hind siiani paneb naerma ja imesetama mis suurtes tanklates toimub.

Esimesed piduriklotsid on siiani kestnud, isegi ülevaatus nendega tehtud. Põnevusega ootan kuna otsa saavad. Aasta juba möödas kui kulumis andurid said eemaldatud.


kenkaljas - 21.02.23 07:45

Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Viimasest postitusest palju aega möödas ja teeme mõned read.
Hetke läbisõit juba 185000+ km ja selle vahemikus ainult hooldatud ning hammasrihm koos simmeritega vahetatud Forssis.

...


Mis teema selle hammasrihmaga on? Mul on teadmine, et sellel mootoril on hammasrihma vahetus siis 210000km või 13 aastat.


Soyer - 21.02.23 20:08

Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas
Tsitaat:
Algselt postitas: jx
Viimasest postitusest palju aega möödas ja teeme mõned read.
Hetke läbisõit juba 185000+ km ja selle vahemikus ainult hooldatud ning hammasrihm koos simmeritega vahetatud Forssis.

...


Mis teema selle hammasrihmaga on? Mul on teadmine, et sellel mootoril on hammasrihma vahetus siis 210000km või 13 aastat.

See on tehase poolt lubatud vahetusvälp. Maaletooja on andnud juhised 180 tuhande juures rihma vahetada. Nii on ka diisel mootoritega.


jx - 21.02.23 21:11

Tehas annab tõesti 210000 välbaks, ise otsustasin varem vahetada, sest meil üsna suured temperatuuri vahed. Odavam tihedamini vahetada kui pärast kiruda.


jx - 19.04.23 20:33

Autol täitus 190 000km ja tagumised amordid said otsa. Uued läksid koni oranžid ja tuleb ka esimeste vahetus ette võtta kuna higistavad. Tagumiste amortide vahetus oli üllatavalt lihtne. Lisaks esisilda läksid uued pidurikettad ja klotsid, supportite taastamine, õlide vahetus ja uued nokian suverehvid mõõduga 205/55r17. Selle tulemusel spido eksimus 1km/h, ise tulemusega rahul ja loodetavasti aukudes ka pehmem.


jx - 28.06.23 14:20

194000 ja nissensi kondi radikas sai täkke ja läks kasko korras vahetusse, täpselt peale kliima remonti jäi üks tagumine pidur peale. Üllatuseks tuli välja, et support tagasillas on malmist ja rooste tõttu kattekummi all jäi kinni. Mõlema suppordi ja piduriõli vahetus kogu süsteemis. Järgmisena tuleb cng ülevaatusele minna.


jx - 04.08.23 21:33

Tartus sai käidud Audi esinduses cng kontrollis ja küsiti alla 50€ selle eest, tundub, et teised ettevõtted küsivad liiga palju... rõõmsalt kallame ja tallame.


jx - 04.11.23 17:28

207000 läbisõit ja alla läksid talverehvid mis kevadel lähevad utiili. Suverehvid kulunud 1,5mm esisillas ja taga kulumisest aru ei saanud.

Lisaks auto vahetab omaniku ja huvitav oli auto turuväärtuse hindamine kus selgus, et masin on 16000€ väärt. Auto teemat ei sulge, remonti ja hoolduse teenust pakume uuele omanikule edasi. Uuest autost siia teemat ei tule.