Foorumi logo

Audi A6 C6 Avant S-line 3.0TDI 176kW-2009- karatemark
karatemark - 30.07.20 18:09

Tervist kõigile!
Soetasin endale siis uuema Audi, kuna enne oli c4 kerega ning edasi oli mersu. Kuid hing ihkas Audit. Otsisin ning uurisin mida võtta, kondlasti oli vaja diisel,automaat ja universaal kuna pere kasvab siis vaja rohkem ruumi :).
Otsustasin siis A6 c6 3.0 diisli kasuks.
Autost niipalju:
S-line sisu
Parkimisandurid
Püsikiirusehoidja
Klaasist el. katuseluuk
Õhkvedrustus


Jõudes õhtul koju hakkas põlema mootorituli, mis tegi tuju koheselt halvaks. Järgmisel hommikul käisin diagnostikas ja veaks osutus P242F ning P0401.
Ehk on teadjaid, milles võib probleem olla, et ei hakkaks kõiki asju välja vahetama.

https://www.upload.ee/image/12079182/C3D90717-7B88-4BDB-919B-0D9C296F8E39.jpeg


https://www.upload.ee/image/12079191/5145FBF7-21B3-413A-B850-6B649E455DAD.jpeg


Typhome - 30.07.20 19:00

Tsitaat:
Algselt postitas: karatemark

Jõudes õhtul koju hakkas põlema mootorituli, mis tegi tuju koheselt halvaks. Järgmisel hommikul käisin diagnostikas ja veaks osutus P242F ning P0401.
Ehk on teadjaid, milles võib probleem olla, et ei hakkaks kõiki asju välja vahetama.


Käisid diagnostikas, aga ei tea, milles probleem? See pole diagnostika, kui ainult loeti välja veakoodid.

EGR kontroll, tahmafiltri näidud, sundpõletamine... ilmselt saad tahmafiltri välja peksta.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P242F/009263
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16785/P0401/001025


karatemark - 30.07.20 19:12

Lisan täpsema kirjelduse, kuna olin telefonis siis ei raatsinud aega raisata selle kirjutamisega.
Esimeseks veaks oli siis P242F Particulate Filter Restriction- Ash Accumulation Bank 1, teine- P0401 Exhaust Gas Recirc.Flow Insufficient Detected.


prj - 31.07.20 12:35

Need vead ei tekkinud sul üleöö, vaid autol lasti veakoodid tühjaks enne müümist.
Normaalne oleks see sara müüjale tagastada, kui on juriidiline isik. Eraisikuga keerulisem.

Aga jah, palju õnne - DPF peetis ja EGR-i jahuti ka.


Jann - 31.07.20 14:41

Jätsid ostueelse kontrolli tegemata, mis oli viga. Nüüd tuleb u. paar tonni letti lüüa, kui asi nii nagu peab korda teha.
Kui pihustid ka läbi, liida veel peaaegu paar tonni.


rs156 - 31.07.20 21:39

Vii see müüale tagasi, mõttetu on sul autoraha võrra kohe uuesti peale maksta remondiks. Tegu teadlikult peidetud vigadega, ülikoolides on täiesti õigusainete kaasused, kus selliste probleemidega käiakse tsiivilkohtus :)


SkAudimees1 - 01.08.20 07:13

Ahoi, ehmatate kohe värske c6 omaniku päris ära.
Kui tõesti jäi ostueelne kontroll tegemata, siis alustaksin sellest , et viiks kuhugi pädevasse kohta kontrolli. Kui tõesti ilmneb, et tegu varjatud vigadega, siis esitaks arve puuduste kõrvaldamiseks müüjale, või tagastaks auto. Remont, nagu eespool kirjas, kulukas.

Eks uus omanik ise otsustab, igaljuhul edu kulguriga.


karatemark - 01.08.20 08:45

Kahjuks jah, minu enda viga, et nii halb kontroll. Panin kirja ennast pädevemate juurde diagnostikasse ja siis saab teada, mis see arve välja tuleb ning vaatab edasi, mis saab.


mkangur - 03.08.20 07:52

Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
Ahoi, ehmatate kohe värske c6 omaniku päris ära.
Kui tõesti jäi ostueelne kontroll tegemata, siis alustaksin sellest , et viiks kuhugi pädevasse kohta kontrolli. Kui tõesti ilmneb, et tegu varjatud vigadega, siis esitaks arve puuduste kõrvaldamiseks müüjale, või tagastaks auto. Remont, nagu eespool kirjas, kulukas.

Eks uus omanik ise otsustab, igaljuhul edu kulguriga.


Tagastada- palju õnne, tõesta ära, et vead ei tekkinud momendil, kui auto oli üle antud, tegu ei ole poe-uue sõidukiga. Pealegi eraisikute vahelise ost-müük tehingu korral, ei kohusta auto müüjat mitte midagi seda sinult tagasi ostma. Eelkontroll- kas ja kui palju on täpselt nii palju, kui huviline seda soovib, seda muidugi juhul, kui müüja ei pannud kätt ette- mis oleks juba nagunii põhjus omaette minema jalutamiseks. Peale seda loetakse uus omanik auto seisukorraga tutvunuks ja on see juba uue omaniku rida, mida ta sellega teeb. Kui sai sõiduk kusagilt platsi pealt soetatud või aiast, eks siis on muidugi lootust jutule saada, eraisiku puhul üldiselt mitte. Eks on ka selliseid, kes tulevad vastu, enamik seda kindlasti ei tee, mõistetavatel põhjustel (sa võid öelda üht, kuid samaaegselt teha selle sõidukiga mida iganes- on ka juhuseid, kus on paari päevaga pool mootorit ringi vahetatud doonoriga ning üritatakse "varjatud vigadega sõidukit" vanale omanikule pähe määrida). Eks 15a vana saksa v6 diisli ostmine on nagunii kas loterii või väga teadlik tegevus ostukontrolliga, et üllatusi ei tuleks.

Muidu aga paksu rahakotti remondil ning muretuid edaspidiseid km-e peale esmaremonte.
Kui kõik sõlmed on korras, on tegu väga mugava ning soliidse liikuriga.


karatemark - 03.08.20 08:45

Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
Ahoi, ehmatate kohe värske c6 omaniku päris ära.
Kui tõesti jäi ostueelne kontroll tegemata, siis alustaksin sellest , et viiks kuhugi pädevasse kohta kontrolli. Kui tõesti ilmneb, et tegu varjatud vigadega, siis esitaks arve puuduste kõrvaldamiseks müüjale, või tagastaks auto. Remont, nagu eespool kirjas, kulukas.

Eks uus omanik ise otsustab, igaljuhul edu kulguriga.


Tagastada- palju õnne, tõesta ära, et vead ei tekkinud momendil, kui auto oli üle antud, tegu ei ole poe-uue sõidukiga. Pealegi eraisikute vahelise ost-müük tehingu korral, ei kohusta auto müüjat mitte midagi seda sinult tagasi ostma. Eelkontroll- kas ja kui palju on täpselt nii palju, kui huviline seda soovib, seda muidugi juhul, kui müüja ei pannud kätt ette- mis oleks juba nagunii põhjus omaette minema jalutamiseks. Peale seda loetakse uus omanik auto seisukorraga tutvunuks ja on see juba uue omaniku rida, mida ta sellega teeb. Kui sai sõiduk kusagilt platsi pealt soetatud või aiast, eks siis on muidugi lootust jutule saada, eraisiku puhul üldiselt mitte. Eks on ka selliseid, kes tulevad vastu, enamik seda kindlasti ei tee, mõistetavatel põhjustel (sa võid öelda üht, kuid samaaegselt teha selle sõidukiga mida iganes- on ka juhuseid, kus on paari päevaga pool mootorit ringi vahetatud doonoriga ning üritatakse "varjatud vigadega sõidukit" vanale omanikule pähe määrida). Eks 15a vana saksa v6 diisli ostmine on nagunii kas loterii või väga teadlik tegevus ostukontrolliga, et üllatusi ei tuleks.

Muidu aga paksu rahakotti remondil ning muretuid edaspidiseid km-e peale esmaremonte.
Kui kõik sõlmed on korras, on tegu väga mugava ning soliidse liikuriga.


Hetkese seisuga mootorituli kaob pikemaks ajaks kuid tuleb lühikeseks ajaks välja. Iseenesest minek on hea ning kütusekulu ka normis. Maanteel ca 6-7 ning linnas kuni 8l/100km.


mkangur - 03.08.20 13:24

Tsitaat:
Algselt postitas: karatemark
Hetkese seisuga mootorituli kaob pikemaks ajaks kuid tuleb lühikeseks ajaks välja. Iseenesest minek on hea ning kütusekulu ka normis. Maanteel ca 6-7 ning linnas kuni 8l/100km.


Veateate kustutamine ei kaota probleemi ega ei ole remont.
Ei soovita rohkem autoga liigelda nende vigadega, võib süvendada probleeme ning auku rahakotis.
Ilmselgelt on asi saanud alguse EGR sõlmest, mille tõttu ei ole enam DPF põletanud ning siis tulemuseks on umbes DPF.
Kui hästi läheb on variant tahmafilter tühjaks sundpõletada peale egr sõlme remonti.
Kui aga edasi sõidad, võid mõlemad sõlmed kindlalt korstnasse kirjutada.


siimuu - 03.08.20 14:32

Vabandan OT pärast teise mehe autoteemas, kuid kuna teema sedavõrd aktuaalne on, siis mis nende sõlmede remondi maksumuse suurusjärk olla võiks?
DPF väljaprogrameerimise suurusjärku tean, pigem huvitab see EGR pool.


Jann - 03.08.20 18:01

Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Vabandan OT pärast teise mehe autoteemas, kuid kuna teema sedavõrd aktuaalne on, siis mis nende sõlmede remondi maksumuse suurusjärk olla võiks?
DPF väljaprogrameerimise suurusjärku tean, pigem huvitab see EGR pool.


DPF-i väljaprogemine pole remont vaid remondi (uus orig. dpf nii 2000€ kanti) ärajätmine ja EGR vahetus on: 500€ EGR ise + muu pudipadi ja suht suur töö, tavaliselt kuskil 800€ kokku, sõltub.
EGR soojusvaheti ummistus ei sega tahmaka põletust, vastasel juhul oleks enamus umbes, kuna see tahmaummistus igal teisel. Küll aga soodustab tahmaka ummistust mittesulguv egr klapp kõigile teadaoleval põhjusel.


karatemark - 04.08.20 07:46

Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Tsitaat:
Algselt postitas: karatemark
Hetkese seisuga mootorituli kaob pikemaks ajaks kuid tuleb lühikeseks ajaks välja. Iseenesest minek on hea ning kütusekulu ka normis. Maanteel ca 6-7 ning linnas kuni 8l/100km.


Veateate kustutamine ei kaota probleemi ega ei ole remont.
Ei soovita rohkem autoga liigelda nende vigadega, võib süvendada probleeme ning auku rahakotis.
Ilmselgelt on asi saanud alguse EGR sõlmest, mille tõttu ei ole enam DPF põletanud ning siis tulemuseks on umbes DPF.
Kui hästi läheb on variant tahmafilter tühjaks sundpõletada peale egr sõlme remonti.
Kui aga edasi sõidad, võid mõlemad sõlmed kindlalt korstnasse kirjutada.


Mina ei kustutagi seda, viga kaob ise ära ning mingi aeg tuleb tagasi.
Eks ülehomme lähen juba mootori diagnostikat tegema ja seal selgub kui suures kulud tulevad.


afp - 06.08.20 17:51

Maanteekiirust suutis hoida vähemalt nagu näha oli. Mis diagnostikas räägiti?


karatemark - 06.08.20 18:10

Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Maanteekiirust suutis hoida vähemalt nagu näha oli. Mis diagnostikas räägiti?


Pädevamad härrased kontrollisid ja ütlesid, et Egr vaja puhastada ning dpf on natukene umbes. Midagi kriitilist õnneks ei ole.


Jann - 07.08.20 08:23

Tsitaat:
Algselt postitas: karatemark
Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Maanteekiirust suutis hoida vähemalt nagu näha oli. Mis diagnostikas räägiti?


Pädevamad härrased kontrollisid ja ütlesid, et Egr vaja puhastada ning dpf on natukene umbes. Midagi kriitilist õnneks ei ole.


Ma küsiks nende pädevate härrade käest, kust otsast alustada selle asja puhastust, kui see on lõpuks kätte saadud? See osakond, mida peab puhastama, ei käi lahti muide.
Ja mis diagnoos on "natukene umbes" ?


https://www.ladu24.ee/img/t/b/4729/845520147294452.jpg

Igaks juhuks mainin, et jutt käib FL mudelist, prefl on teisiti need asjad.


karatemark - 07.08.20 10:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann


Ma küsiks nende pädevate härrade käest, kust otsast alustada selle asja puhastust, kui see on lõpuks kätte saadud? See osakond, mida peab puhastama, ei käi lahti muide.
Ja mis diagnoos on "natukene umbes" ?

https://www.ladu24.ee/img/t/b/4729/845520147294452.jpg

Igaks juhuks mainin, et jutt käib FL mudelist, prefl on teisiti need asjad.


Parandan natukene. Et Dpf vajab põletamist ning egr-i kohta nii, et EGR kollektori kanal vaja puhastada. Enam ma targemaks ei saanud.


miilits22 - 07.08.20 17:06

Tsitaat:
Algselt postitas: karatemark
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann


Ma küsiks nende pädevate härrade käest, kust otsast alustada selle asja puhastust, kui see on lõpuks kätte saadud? See osakond, mida peab puhastama, ei käi lahti muide.
Ja mis diagnoos on "natukene umbes" ?

https://www.ladu24.ee/img/t/b/4729/845520147294452.jpg

Igaks juhuks mainin, et jutt käib FL mudelist, prefl on teisiti need asjad.


Parandan natukene. Et Dpf vajab põletamist ning egr-i kohta nii, et EGR kollektori kanal vaja puhastada. Enam ma targemaks ei saanud.

Kui reaalselt egr klapp kinni, siis jah võid proovida puhastada, aga see ju vaid ajutine. Samas kui juba cooleri teha, siis kisub lootusetuks. Ajaraisk vaid. Ma võin sulle uue egr klapi maha müüa, seisab garaazis. Laksin enda masinaga sama teed alguses, et saasta remont ja lõpuks tõin ikka uued asjad peale kõik, et kokkuvõttes läks asi ikka kallimaks, sest ei teinud esimesel korral õieti. Samas kui viitsid lammutada, viska pilk peale selle egr süsteemi peal olevale plastik vardale, mis seal klappe liigutab, kas terve

https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=185715


karatemark - 07.08.20 17:25

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Tsitaat:
Algselt postitas: karatemark
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann


Ma küsiks nende pädevate härrade käest, kust otsast alustada selle asja puhastust, kui see on lõpuks kätte saadud? See osakond, mida peab puhastama, ei käi lahti muide.
Ja mis diagnoos on "natukene umbes" ?

https://www.ladu24.ee/img/t/b/4729/845520147294452.jpg

Igaks juhuks mainin, et jutt käib FL mudelist, prefl on teisiti need asjad.


Parandan natukene. Et Dpf vajab põletamist ning egr-i kohta nii, et EGR kollektori kanal vaja puhastada. Enam ma targemaks ei saanud.

Kui reaalselt egr klapp kinni, siis jah võid proovida puhastada, aga see ju vaid ajutine. Samas kui juba cooleri teha, siis kisub lootusetuks. Ajaraisk vaid. Ma võin sulle uue egr klapi maha müüa, seisab garaazis. Laksin enda masinaga sama teed alguses, et saasta remont ja lõpuks tõin ikka uued asjad peale kõik, et kokkuvõttes läks asi ikka kallimaks, sest ei teinud esimesel korral õieti. Samas kui viitsid lammutada, viska pilk peale selle egr süsteemi peal olevale plastik vardale, mis seal klappe liigutab, kas terve

https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=185715


Selge, võtan teadmiseks :)


karatemark - 14.08.20 07:00

Audile tehtud õlivahetus, filtrite vahetus ning lisaks lahendatud Egr-i ja dpf filtri mure. Nagu ülevalt mainitid, et tegemist peldikuga jne. Kuid probleem seisnes selles, et Egr-i klapp töötas kuid kiilis vahest kinni (kontrollisime arvutiga hetkel olevaid näite) siis suured tänud foorumlasele miilits22, kes kiirelt müüs mulle vajaliku EGR-i klapi. Egr klapp oli veel originaalne. Seekord läks Pierburgi egr-i klapp. Vahetasime ära ning läksime pikemat sõitu teostama, arvuti sabas ning kontrollisime näite. Samuti hakkas dpf-i filtris põletusprotsess pihta.
Seekord läks kõik hästi :)


SkAudimees1 - 20.08.20 09:51

Tsitaat:
Algselt postitas: karatemark
Audile tehtud õlivahetus, filtrite vahetus ning lisaks lahendatud Egr-i ja dpf filtri mure. Nagu ülevalt mainitid, et tegemist peldikuga jne. Kuid probleem seisnes selles, et Egr-i klapp töötas kuid kiilis vahest kinni (kontrollisime arvutiga hetkel olevaid näite) siis suured tänud foorumlasele miilits22, kes kiirelt müüs mulle vajaliku EGR-i klapi. Egr klapp oli veel originaalne. Seekord läks Pierburgi egr-i klapp. Vahetasime ära ning läksime pikemat sõitu teostama, arvuti sabas ning kontrollisime näite. Samuti hakkas dpf-i filtris põletusprotsess pihta.
Seekord läks kõik hästi :)



Vahest on hea, kui natukene veab ka :D


karatemark - 28.09.21 12:31

Tervitused foorumlastele!

Pole terve aasta midagi kirjutanud ega lisanud. Otsustasin, et võiks ikka midagi lisada. Olen sõitnud siis audiga kalla ja talla režiimis, kuid ühel hetkel sai vahetatud rattalaagrit ning tehtud hooldused.
Hetkese seisuga on ainuke viga, mis ei anna rahu. Nimelt Airbagi viga B10111B ja B10101B. Otsisin milles viga võib olla kuid ei leidnud. Ehk keegi teab, mida vaadata ning millised võimalused on olemas.


Lisan ka mõningad pildid :)
https://www.upload.ee/image/13507403/IMG_2992.jpg


https://www.upload.ee/image/13507406/IMG_4869.jpg


Mark


Rix - 28.09.21 12:50

Tsitaat:
Algselt postitas: karatemark
Nimelt Airbagi viga B10111B ja B10101B. Otsisin milles viga võib olla kuid ei leidnud. Ehk keegi teab, mida vaadata ning millised võimalused on olemas.


Kui sa paneksid täispika veateate, siis ehk oskaks aidata, aga need kaks koodi ei anna küll ühtegi ühest vastust, mida need tähendavad.


karatemark - 28.09.21 13:09

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: karatemark
Nimelt Airbagi viga B10111B ja B10101B. Otsisin milles viga võib olla kuid ei leidnud. Ehk keegi teab, mida vaadata ning millised võimalused on olemas.


Kui sa paneksid täispika veateate, siis ehk oskaks aidata, aga need kaks koodi ei anna küll ühtegi ühest vastust, mida need tähendavad.


Vene keelest tõlgin- Püropadrun tagumisel külje turvapadjal suur takistus ning sama asi on ka parempoolsel tagumisel külje turvapadjal.


Rix - 28.09.21 13:59

Tsitaat:
Algselt postitas: karatemark

Vene keelest tõlgin- Püropadrun tagumisel külje turvapadjal suur takistus ning sama asi on ka parempoolsel tagumisel külje turvapadjal.


No hea oleks ikkagi otse inglisekeelne veateavitus saada, kuid suur takistus viitab avatud ahelale. Seega ehk on pistikud lahti / juhtmestik vigane või siis on need turvapadjad juba millalgi rakendunud (või sootuks puuduvad = vale kodeering vms).


karatemark - 29.09.21 07:40

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix

No hea oleks ikkagi otse inglisekeelne veateavitus saada, kuid suur takistus viitab avatud ahelale. Seega ehk on pistikud lahti / juhtmestik vigane või siis on need turvapadjad juba millalgi rakendunud (või sootuks puuduvad = vale kodeering vms).


Kahjuks inglise keelset varianti pole. Aga ükskord sai vea kustutatud siis oli kõik korras ning kui keegi istus taha istmetele siis tuli viga välja. Eks vaja kontrollida juhtmestik üle.