Foorumi logo

Audi 80 B4 R32 VR6 Quattro Krister.audi
Krister.audi - 13.10.20 06:48

Tere!

Oli ilus mai keskpaik kui tuttav tuli õrritama oma värskelt talveunest tulnud S2 audiga. Proovitiirud tehtud ja pilt selge, et väikse kerega audit on vaja.

Too moment oli pakkuda ainult 2 audi 80 quattrot millest ühe ma ka ära tõin.

https://www.upload.ee/image/12384208/IMG_20200711_200632.jpg

Positiivsetest lisadest oli autol ees s2 õõtsad, 5x112 poldivalem ja alumiinium sillatala puksid.

Mis edasi ?

Garaazi nurgas s4 mootor ja käigukast. Mis ka algselt oli plaan peale istutada.

Sai exel ette võetud ja hakatud kirja panema asju mida vaja ja mis juba olemas. Kuna mul v6 mootoriga siis pole kerel kinnitusi r5 jaoks. Sai ka need leitud.

Takistuseks jäi minule see radika majandus mis oleks koos korraliku alu radikaga hinna ülesse viinud. Ja kuna s2 replica ideed nagunii polnud matsin selle idee maha ja mootor müüki.

Kindel oli ka see, et 1.8t swap poleks huvi pakkund.

Siinkohal selle eest mis edasi hakkas juhtuma pean tänama kasutajat Andrec kes mulle selle vr6 tuhina peale ajas. :D

Ehk siis sai hakatud otsima 24v vr6 mootorit. Aga kuna nende eest siin meil tahetakse sama raha mis mujal 3.2 mootorite eest siis saigi konkreetne isend leedust ühe 2006 audi tt pealt leitud.

Tegemist siis 3.2 BUB mootoriga 184 kw.

https://www.upload.ee/image/12384195/IMG_20200920_235851.jpg

Edasi oli vaja hakata juppe otsima, et paaritada ta s4 01e käigukastiga mis mul juba olemas on.

Hoorattaga leidsin usast tüübi kellel on coupe peal vr6 mootor ja kasutab 2.3 ühemassilist hooratast koos vahejupiga mille tegin ka omale. Hoorattale uus poldivalem.


https://www.upload.ee/image/12384200/IMG_20200904_222829.jpg

https://www.upload.ee/image/12384202/IMG_20200904_223140.jpg

Hetkel on siis olemas pm kõik ,et vahele panna mootor, puudu on üks jahutus toru. Plaan on panna peale ka kohe progeaju, et hiljem oleks lihtne lisada turbo.

Esialgu on plaan sõita vabalthingavana ja mitte minna hulluks.


Kellele huvi pakub siis kogu ehitus on plaanis linti võtga ja lisan seda vahelduva eduga youtube.

https://youtu.be/8tU3Ct_It5E


TurboSlava - 13.10.20 09:22

Hea lugeda, et uusi huvitavaid mootoreid läheb vanakeste peale. See 1.8t swap on igav. :D


Rix - 13.10.20 10:32

Lahe ettevõtmine!

Aga soovitaks youtubes toota pigem eestikeelset sisu ja soovi korral siis inglisekeelsed subtiitrid alla panna. Tänu kehvemapoolsele helile ja mitte kõige puhtamale hääldusele läheb osa juttu kaduma. Seda inglise keelset sisu on youtubes niigi palju ja just eestikeelset on vähe. Kindlasti oleks siin ka piisavalt vaatajaid. :)


Krister.audi - 13.10.20 11:09

Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Hea lugeda, et uusi huvitavaid mootoreid läheb vanakeste peale. See 1.8t swap on igav. :D


Tänud! :)

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Lahe ettevõtmine!

Aga soovitaks youtubes toota pigem eestikeelset sisu ja soovi korral siis inglisekeelsed subtiitrid alla panna. Tänu kehvemapoolsele helile ja mitte kõige puhtamale hääldusele läheb osa juttu kaduma. Seda inglise keelset sisu on youtubes niigi palju ja just eestikeelset on vähe. Kindlasti oleks siin ka piisavalt vaatajaid. :)


Tänud!

Momendil pole kaameral mikrofoni veel ja eks sellest omajagu aega möödas kui viimati sai peale kirjutamise keelt kasutatud.
Kui hakkaks subtiitritega mässama veel siis jääks need videod üldse tegemata. :D Kindlasti leiaks eestis vaatajaid aga kindlasti leiab neid ka mujalt.

Näen igapäev vr6 usa grupis kus otsitakse infot mis juppe vaja kasutada jne. Sealt ka idee videoid teha.
Meil sellele swapile ilmselt väga turgu poleks kuna kohati tuleb karteri eest välja käia 400 eur + muud jupid mille leitavus on pigem kehvema poolne.


andrec - 13.10.20 21:44

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Aga soovitaks youtubes toota pigem eestikeelset sisu ja soovi korral siis inglisekeelsed subtiitrid alla panna.

Vaadates enda kanali statistikat, siis enamus tulu tuleb üle lombi, kuigi räägin eesti keeles.


nimi - 14.10.20 13:53

Väga hea oli vaadata videot. Kvaliteet hea ja muud vajalikud efektid ka olemas :)
Mootor ka huvitav ja mida teistsugust.


andrec - 14.10.20 15:13

Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Mootor ka huvitav ja mida teistsugust.

See mootor on nii huvitav, et USA's Malaka MotorSports paneb uuele RS3'le vahele seda :D R5 oli liiga igav.


Krister.audi - 22.10.20 13:45

Vahepeal sai taga kettad ära vahetatud, uued klotsid ja liugurid ilusti liikuma pandud.


https://www.upload.ee/image/12420359/IMG_20201020_151807.jpg

Natuke puhastasin ka roostest sadulaid ja rooste vastane krunt peale.
Kevadel plaanis liivapritsida silla detailid ja teha kõik korda nii nagu peab.

Käsipiduri trossid oli peavalu kuna b osa ei paku ja originaal maksab 82 eur tk mis on trossi kohta veidi liiast.
Tuunisin natuke esiveolise omasi ja külge nad said ja toimivad.

Avastasin ka ühed puksid mis vahetust vajavad. Sai strongflexist kogu tagasilla komplekt ligi võetud.

Tööd veel natule jagub, et üv minna. Arvasin et sumpa tihendid lekivad aga nüüd avastasin et keegi jätnud osad väljalaske kolde muttrid panemata. Pole see v mootor minu teema, ligipääs jätab soovida.
Püüan talve nautida natuke selle 2.6 enne kui vr6 vahele panen. :D

Natuke liikuvat pilti ka.
https://youtu.be/5rOzc87mf0E


andrec - 26.10.20 09:00

Tsitaat:
Algselt postitas: Krister.audi
Pole see v mootor minu teema, ligipääs jätab soovida.

Saaks aru, et räägid V10'st :D


Krister.audi - 26.10.20 09:21

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Krister.audi
Pole see v mootor minu teema, ligipääs jätab soovida.

Saaks aru, et räägid V10'st :D


Eriti veel b5 vahel eks? 😃


Kiil - 26.10.20 16:29

Tsitaat:
Algselt postitas: Krister.audi
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Krister.audi
Pole see v mootor minu teema, ligipääs jätab soovida.

Saaks aru, et räägid V10'st :D


Eriti veel b5 vahel eks? 😃


Ruumi jagub :D
https://fb.watch/1mFdSWlrC6/


Krister.audi - 26.10.20 16:54

Tsitaat:
Algselt postitas: Kiil
Tsitaat:
Algselt postitas: Krister.audi
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Krister.audi
Pole see v mootor minu teema, ligipääs jätab soovida.

Saaks aru, et räägid V10'st :D


Eriti veel b5 vahel eks? 😃


Ruumi jagub :D
https://fb.watch/1mFdSWlrC6/


Seda sama mõtlen jah. 😃 Päris korralik elukas tuleb tollest b5st.


Krister.audi - 03.11.20 13:52

Midagi sai jälle nokitsetud. Tegin sumpa korda(vahetasin sukad ja kuna ühes tükis alla panekut ei kujutanud ette siis lõikasin keskelt pooleks).

Samuti oli keeruline leida ülesse käike sellel autol kuna loks käigukangis oli korralik. Googeldades hakkas silma short shifteri võimalus mida saab teha mk1 golfi munakust. Aerost tellitud ja sai ka kohe külge. Asi ikka tubduvalt konkreetsem kui varem.

Kütusefiltri vahetus mõtlesin lihtsalt ära teha ja nagu välja tuli siis võib olla see filter seal tehasest saadik.

https://www.upload.ee/image/12469655/IMG_20201027_192916.jpg

Täna saabus ka strongflexi tagasilla pukside komp. Esialgu vahetan küll käändmiku alumised ainult kuna kevadel tahaks sillad uueks teha nagunii.

Ahjaa, uued salongi lisakellad sain ka, enda omad juba koordusid ostust saadik.

https://www.upload.ee/image/12469651/IMG_20201103_141858_698.jpg

Natuke liikuvat pilti ka järjekordselt 🙂.

https://youtu.be/RQoR1fNthLk


Krister.audi - 18.11.20 14:33

Hei! Sai jälle natuke autot togitud.

Vahetasin ära tagasillas käändmiku alumised puksid. Vanad olid täitsa otsas omadega. Asemel läks plüuretaan toode.
Samuti avastasin, et ülemise õõtsa puksid on ka ära. Auto all enne vaadates ei tundund loksu aga kui sai lahti võetud siis oli loks olemas. Need said tellitud powerflexi toode kuna strongflexi omad sobivad ainult plekk õõtsale. Samuti peaks peatselt saabuma esisilda powerflexi ektsentrik poldid. Puhtalt katsetamise eesmärgil 😃.

https://www.upload.ee/image/12535240/IMG_20201108_122545.jpg

Vr swapi tarbeks tuli ka jahutusvedeliku toru ära millega saab paremale poole ette radika ühendus koha.

Samuti sattusid kätte ka liistuga variandi uksepolstrid mis peaks salongi hubasemaks tegema.

Ja loomulikult ka natuke liikuvat pilti. https://youtu.be/pTICO8nx6aY


Krister.audi - 05.12.20 19:13

Vahepeal läksid ilmad siin lõunas juba talviseks ja sai vähe nokitsetud.

Vahetasin ära roolivõimu pumba ja generaatori rihmapinguti kuna viimane oli kinni kiilund. Nüüd roolivõim enam häält ei tee.

Nüüd on tekkinud mingi anomaalia mootori temperatuuri näidikuga.
Ära on vahetatud kõik temp andurid ja ka ventilaatorite käivitamiseks mõeldud andur.

Mootori tempi näitas täpselt ühe päeva ja samuti ventilaatorid töötavad koguaeg kui süüte sisse keerad.


Muidu olen autoga positiivses mõttes üllatunud võrreldes c4 quattroga. See 110kw(kes teab palju seal alles on ;) ) liigub lumel täitsa eduliselt ja lõbu piisavalt. :D

https://www.upload.ee/image/12606004/IMG_20201204_152020.jpg

Vaadake videot ka! ;)

https://youtu.be/vkrraBgBq94


Krister.audi - 20.12.20 23:18

Hei!

Kas kellegil kogemusi temp näidiku murega? Otsustab siiani, et töötab siis kui ise tahab. See võiks ikka töötada ja õigesti näidata. :D
Kuidas see 2.6 soojaks minemisega on?

Vahepeal otsustas kapoti tross katki minna, sai siis kapott lahti muugitud ja uus tross pandud.

Viska pilk peale. ;)

https://youtu.be/45gRFUUoczI


Zoig - 21.12.20 01:55

Kui sul on siiani originaalkellad, siis võib see temp näiduki külmjoode põhjuseks olla miks õiget tempi ei näita.


Vasart - 21.12.20 07:20

Mulle jäi 2.6-st soojaks minemisega kustumatu emotsioon - salong läks kiiremini soojaks kui aasta vana 1,5 bensukas Passat Webasto abiga. Auto ikkagi ajast, kus kütusekulu oli tühine number. :D Aga samuti temp näidik väga palju tööd ei viitsinud teha, külmjooted olid ka sellel 80-l probleemiks. Kui juba temp näidiku külmjooted üle käia, siis profülaktika mõttes tasub kütuseseieri jooted ka üle käia.


Krister.audi - 24.12.20 09:51

Häid jõule! :)

https://youtu.be/ggOVeUeZ7ZI

https://www.upload.ee/image/12680336/IMG_20201223_193214_339.jpg


Krister.audi - 26.01.21 18:32

Kuna lõunas quattro ilm juba pikka aega siis vahepeal väga muud peale jääradadel käimise teinud pole.

Vaikselt juppe kogunud. Kuna käigukastiks läheb s4 2.2 01e käigukast siis oli lühemat kardaani vaja. Eestist pm võimatu leida või siis maksab rohkem kui mu vr6 mootor.
Igatahes leedukad aitasid välja ja s4 b5 kardaan oli 95 euroga mul kodus uksetaga.

Mingi moment avastasin, et autol ees erinevad tuleklaasid. Kõrvalistuja poole oli keegi pannud luuptule klaasi. Sai hangitud uued korralikud klaasid.

Et igav ei oleks siis sai tellitud paar an10 otsa ja vaikselt vr6 kallal nokitsema hakatud.

Karterile sai tehtud turbo õli äravool mis esialgu saab korgiga suletud kuid kui tekib isu siis on natuke lihtsam turbo lisada.
Catch can tarbeks sai keevitatud kaks otsa. Ja lõpetuseks sai tehtud ka SAI delete.

Vaikselt hakkab juppide nimekiri mida vaja otsa saama.
Peatselt kui isu lumest täis, saab hakata paika sokutama mootorit.

Väike video kuidas need asjad vr mootorile külge said leiad siit lingilt.
https://youtu.be/01h1hzesOVM

https://www.upload.ee/image/12808302/ei_1611668331285-removebg-preview.png


Krister.audi - 08.02.21 20:13

Viimased tõmbed 2.6 mootoriga said linti võetud. 01E käigukast sai kuuri alt ära garaazi sooja toodud, et see puhtaks pesta ja siis vr6 mootoriga kokku liita.

Head vaatamist ja peatsete uuendusteni! :)

https://youtu.be/QDc09YFZuUQ


Krister.audi - 14.02.21 19:26

Sai hakatud vr6 mootoril ketti vahetama ja phaetoni karter ka korraga alla siis juba.
Viimane ettevalmistus enne 01e otsa sokutamist ja auto vahele pistmist.
Paar polti tuleb uute vastu vahetada ja siis saabki keti peale panna.
Samuti 3.2 on tehasest ilma tasakaalustus võlli fiksaator plaadita. Ehk siis võll saab liikuda. Tänud Andresele kes saatis mulle selle fiksaator plaadi! Jälle natuke parem :)

https://www.upload.ee/image/12884907/IMG_20210214_153056.jpg


Krister.audi - 25.03.21 19:17

Kuna uploadil põles server ja 2/3 nende piltidest tagasi ei tule on ka siin teemas enamus pilte läinud.
See selleks...

Seis on siis selline, et 3.2 istub täitsa ise 80 vahel.
Pilt mis vastu vaatab on ilus :)

https://www.upload.ee/image/12994843/IMG_20210320_131917.jpg


Krister.audi - 18.04.21 18:30

Asi vaikselt areneb. Tuleb kõvasti leedust, lätist juppe otsida kuna meite maal ei ole pm midagi saada või on hind kolmekordne.

Mõningad asjad nüüd lõplikult valmis.

Mootorikäpad
Phaetoni roolivõimupump sobitatud kokku 80 süsteemiga
Piduri vaakumvõimendi ja peasilindri lahendus leitud

Hetkel tegelen jahutussüsteemiga, pole ka miskit keerulist kui keegi teaks täpselt kuidas järeljahutus pump sinna süsteemi ühendada.
Usas popp, et plokikaanest tuleva vooliku vahele pannakse ja see omakorda suunatakse termostaadi korpusesse. Mina aga sooviks salongiradika ikka käiku jätta ja plokis olemas väljavõte kuhu pump peaks seda jahutusvedeliku pumpama.

Liikuv pilt https://youtu.be/T7WiP_VLVr0

https://www.upload.ee/image/13065621/IMG_20210408_174536.jpg

https://www.upload.ee/image/13065625/IMG_20210408_170714.jpg


https://www.upload.ee/image/13065617/IMG_20210418_200429.jpg


Krister.audi - 01.09.21 19:47

Hei. Viimasest postitusest siin omajagu aega möödas.

Vahepeal tehtud jälle omajagu.

* Õhuvõtu toru õhufiltrist sisselaske koldesse
*Väljalaske leegitoru
*Juhipoolne alumiiniumist radika toru
*S4 c4 269mm tagapidurid külge sobitatud

Külge proovitud ka A6 c5 kasti hoovastikku.

Liigun vaikselt eesmärgi poole ja loodetavasti varsti saab auto grilli ja põhjaga asjad korda.

Siis juba lõbusam osa komplekteerida uusi juppe.

Seniks aga visake pilk peale minu youtube kanalile kus kajastan seda ehitust detailsemalt.

https://youtube.com/channel/UCIKgYXmD9uLGOF71hwSvcKw

https://www.upload.ee/image/13442083/IMG_20210516_215005.jpg

https://www.upload.ee/image/13442090/IMG_20210528_224820.jpg

https://www.upload.ee/image/13442100/IMG_20210503_112102.jpg