Tere!
Oli ilus mai keskpaik kui tuttav tuli õrritama oma värskelt talveunest tulnud S2 audiga. Proovitiirud tehtud ja pilt selge, et väikse kerega audit on
vaja.
Too moment oli pakkuda ainult 2 audi 80 quattrot millest ühe ma ka ära tõin.
Positiivsetest lisadest oli autol ees s2 õõtsad, 5x112 poldivalem ja alumiinium sillatala puksid.
Mis edasi ?
Garaazi nurgas s4 mootor ja käigukast. Mis ka algselt oli plaan peale istutada.
Sai exel ette võetud ja hakatud kirja panema asju mida vaja ja mis juba olemas. Kuna mul v6 mootoriga siis pole kerel kinnitusi r5 jaoks. Sai ka need
leitud.
Takistuseks jäi minule see radika majandus mis oleks koos korraliku alu radikaga hinna ülesse viinud. Ja kuna s2 replica ideed nagunii polnud matsin
selle idee maha ja mootor müüki.
Kindel oli ka see, et 1.8t swap poleks huvi pakkund.
Siinkohal selle eest mis edasi hakkas juhtuma pean tänama kasutajat Andrec kes mulle selle vr6 tuhina peale ajas.
Ehk siis sai hakatud otsima 24v vr6 mootorit. Aga kuna nende eest siin meil tahetakse sama raha mis mujal 3.2 mootorite eest siis saigi konkreetne
isend leedust ühe 2006 audi tt pealt leitud.
Tegemist siis 3.2 BUB mootoriga 184 kw.
Edasi oli vaja hakata juppe otsima, et paaritada ta s4 01e käigukastiga mis mul juba olemas on.
Hoorattaga leidsin usast tüübi kellel on coupe peal vr6 mootor ja kasutab 2.3 ühemassilist hooratast koos vahejupiga mille tegin ka omale. Hoorattale
uus poldivalem.
Hetkel on siis olemas pm kõik ,et vahele panna mootor, puudu on üks jahutus toru. Plaan on panna peale ka kohe progeaju, et hiljem oleks lihtne lisada
turbo.
Esialgu on plaan sõita vabalthingavana ja mitte minna hulluks.
Kellele huvi pakub siis kogu ehitus on plaanis linti võtga ja lisan seda vahelduva eduga youtube.
https://youtu.be/8tU3Ct_It5E
Hea lugeda, et uusi huvitavaid mootoreid läheb vanakeste peale. See 1.8t swap on igav.
Lahe ettevõtmine!
Aga soovitaks youtubes toota pigem eestikeelset sisu ja soovi korral siis inglisekeelsed subtiitrid alla panna. Tänu kehvemapoolsele helile ja mitte
kõige puhtamale hääldusele läheb osa juttu kaduma. Seda inglise keelset sisu on youtubes niigi palju ja just eestikeelset on vähe. Kindlasti oleks
siin ka piisavalt vaatajaid.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Väga hea oli vaadata videot. Kvaliteet hea ja muud vajalikud efektid ka olemas
Mootor ka huvitav ja mida teistsugust.
Tsitaat: |
Vahepeal sai taga kettad ära vahetatud, uued klotsid ja liugurid ilusti liikuma pandud.
Natuke puhastasin ka roostest sadulaid ja rooste vastane krunt peale.
Kevadel plaanis liivapritsida silla detailid ja teha kõik korda nii nagu peab.
Käsipiduri trossid oli peavalu kuna b osa ei paku ja originaal maksab 82 eur tk mis on trossi kohta veidi liiast.
Tuunisin natuke esiveolise omasi ja külge nad said ja toimivad.
Avastasin ka ühed puksid mis vahetust vajavad. Sai strongflexist kogu tagasilla komplekt ligi võetud.
Tööd veel natule jagub, et üv minna. Arvasin et sumpa tihendid lekivad aga nüüd avastasin et keegi jätnud osad väljalaske kolde muttrid panemata. Pole
see v mootor minu teema, ligipääs jätab soovida.
Püüan talve nautida natuke selle 2.6 enne kui vr6 vahele panen.
Natuke liikuvat pilti ka.
https://youtu.be/5rOzc87mf0E
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Midagi sai jälle nokitsetud. Tegin sumpa korda(vahetasin sukad ja kuna ühes tükis alla panekut ei kujutanud ette siis lõikasin keskelt pooleks).
Samuti oli keeruline leida ülesse käike sellel autol kuna loks käigukangis oli korralik. Googeldades hakkas silma short shifteri võimalus mida saab
teha mk1 golfi munakust. Aerost tellitud ja sai ka kohe külge. Asi ikka tubduvalt konkreetsem kui varem.
Kütusefiltri vahetus mõtlesin lihtsalt ära teha ja nagu välja tuli siis võib olla see filter seal tehasest saadik.
Täna saabus ka strongflexi tagasilla pukside komp. Esialgu vahetan küll käändmiku alumised ainult kuna kevadel tahaks sillad uueks teha nagunii.
Ahjaa, uued salongi lisakellad sain ka, enda omad juba koordusid ostust saadik.
Natuke liikuvat pilti ka järjekordselt 🙂.
https://youtu.be/RQoR1fNthLk
Hei! Sai jälle natuke autot togitud.
Vahetasin ära tagasillas käändmiku alumised puksid. Vanad olid täitsa otsas omadega. Asemel läks plüuretaan toode.
Samuti avastasin, et ülemise õõtsa puksid on ka ära. Auto all enne vaadates ei tundund loksu aga kui sai lahti võetud siis oli loks olemas. Need said
tellitud powerflexi toode kuna strongflexi omad sobivad ainult plekk õõtsale. Samuti peaks peatselt saabuma esisilda powerflexi ektsentrik poldid.
Puhtalt katsetamise eesmärgil 😃.
Vr swapi tarbeks tuli ka jahutusvedeliku toru ära millega saab paremale poole ette radika ühendus koha.
Samuti sattusid kätte ka liistuga variandi uksepolstrid mis peaks salongi hubasemaks tegema.
Ja loomulikult ka natuke liikuvat pilti. https://youtu.be/pTICO8nx6aY
Vahepeal läksid ilmad siin lõunas juba talviseks ja sai vähe nokitsetud.
Vahetasin ära roolivõimu pumba ja generaatori rihmapinguti kuna viimane oli kinni kiilund. Nüüd roolivõim enam häält ei tee.
Nüüd on tekkinud mingi anomaalia mootori temperatuuri näidikuga.
Ära on vahetatud kõik temp andurid ja ka ventilaatorite käivitamiseks mõeldud andur.
Mootori tempi näitas täpselt ühe päeva ja samuti ventilaatorid töötavad koguaeg kui süüte sisse keerad.
Muidu olen autoga positiivses mõttes üllatunud võrreldes c4 quattroga. See 110kw(kes teab palju seal alles on ) liigub lumel täitsa eduliselt ja lõbu piisavalt.
Vaadake videot ka!
https://youtu.be/vkrraBgBq94
Hei!
Kas kellegil kogemusi temp näidiku murega? Otsustab siiani, et töötab siis kui ise tahab. See võiks ikka töötada ja õigesti näidata.
Kuidas see 2.6 soojaks minemisega on?
Vahepeal otsustas kapoti tross katki minna, sai siis kapott lahti muugitud ja uus tross pandud.
Viska pilk peale.
https://youtu.be/45gRFUUoczI
Kui sul on siiani originaalkellad, siis võib see temp näiduki külmjoode põhjuseks olla miks õiget tempi ei näita.
Mulle jäi 2.6-st soojaks minemisega kustumatu emotsioon - salong läks kiiremini soojaks kui aasta vana 1,5 bensukas Passat Webasto abiga. Auto ikkagi ajast, kus kütusekulu oli tühine number. Aga samuti temp näidik väga palju tööd ei viitsinud teha, külmjooted olid ka sellel 80-l probleemiks. Kui juba temp näidiku külmjooted üle käia, siis profülaktika mõttes tasub kütuseseieri jooted ka üle käia.
Häid jõule!
https://youtu.be/ggOVeUeZ7ZI
Kuna lõunas quattro ilm juba pikka aega siis vahepeal väga muud peale jääradadel käimise teinud pole.
Vaikselt juppe kogunud. Kuna käigukastiks läheb s4 2.2 01e käigukast siis oli lühemat kardaani vaja. Eestist pm võimatu leida või siis maksab rohkem
kui mu vr6 mootor.
Igatahes leedukad aitasid välja ja s4 b5 kardaan oli 95 euroga mul kodus uksetaga.
Mingi moment avastasin, et autol ees erinevad tuleklaasid. Kõrvalistuja poole oli keegi pannud luuptule klaasi. Sai hangitud uued korralikud klaasid.
Et igav ei oleks siis sai tellitud paar an10 otsa ja vaikselt vr6 kallal nokitsema hakatud.
Karterile sai tehtud turbo õli äravool mis esialgu saab korgiga suletud kuid kui tekib isu siis on natuke lihtsam turbo lisada.
Catch can tarbeks sai keevitatud kaks otsa. Ja lõpetuseks sai tehtud ka SAI delete.
Vaikselt hakkab juppide nimekiri mida vaja otsa saama.
Peatselt kui isu lumest täis, saab hakata paika sokutama mootorit.
Väike video kuidas need asjad vr mootorile külge said leiad siit lingilt.
https://youtu.be/01h1hzesOVM
Viimased tõmbed 2.6 mootoriga said linti võetud. 01E käigukast sai kuuri alt ära garaazi sooja toodud, et see puhtaks pesta ja siis vr6 mootoriga
kokku liita.
Head vaatamist ja peatsete uuendusteni!
https://youtu.be/QDc09YFZuUQ
Sai hakatud vr6 mootoril ketti vahetama ja phaetoni karter ka korraga alla siis juba.
Viimane ettevalmistus enne 01e otsa sokutamist ja auto vahele pistmist.
Paar polti tuleb uute vastu vahetada ja siis saabki keti peale panna.
Samuti 3.2 on tehasest ilma tasakaalustus võlli fiksaator plaadita. Ehk siis võll saab liikuda. Tänud Andresele kes saatis mulle selle fiksaator
plaadi! Jälle natuke parem
Kuna uploadil põles server ja 2/3 nende piltidest tagasi ei tule on ka siin teemas enamus pilte läinud.
See selleks...
Seis on siis selline, et 3.2 istub täitsa ise 80 vahel.
Pilt mis vastu vaatab on ilus
Asi vaikselt areneb. Tuleb kõvasti leedust, lätist juppe otsida kuna meite maal ei ole pm midagi saada või on hind kolmekordne.
Mõningad asjad nüüd lõplikult valmis.
Mootorikäpad
Phaetoni roolivõimupump sobitatud kokku 80 süsteemiga
Piduri vaakumvõimendi ja peasilindri lahendus leitud
Hetkel tegelen jahutussüsteemiga, pole ka miskit keerulist kui keegi teaks täpselt kuidas järeljahutus pump sinna süsteemi ühendada.
Usas popp, et plokikaanest tuleva vooliku vahele pannakse ja see omakorda suunatakse termostaadi korpusesse. Mina aga sooviks salongiradika ikka käiku
jätta ja plokis olemas väljavõte kuhu pump peaks seda jahutusvedeliku pumpama.
Liikuv pilt https://youtu.be/T7WiP_VLVr0
Hei. Viimasest postitusest siin omajagu aega möödas.
Vahepeal tehtud jälle omajagu.
* Õhuvõtu toru õhufiltrist sisselaske koldesse
*Väljalaske leegitoru
*Juhipoolne alumiiniumist radika toru
*S4 c4 269mm tagapidurid külge sobitatud
Külge proovitud ka A6 c5 kasti hoovastikku.
Liigun vaikselt eesmärgi poole ja loodetavasti varsti saab auto grilli ja põhjaga asjad korda.
Siis juba lõbusam osa komplekteerida uusi juppe.
Seniks aga visake pilk peale minu youtube kanalile kus kajastan seda ehitust detailsemalt.
https://youtube.com/channel/UCIKgYXmD9uLGOF71hwSvcKw