Hetkeseis (2022a) :
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autoks siis A4 ja 2005a , 2.0 diisel 103kw 16v 103kw (BLB) , ehk siis 2-nukaga. Manuaal 6-ne käigukast.
Lisasid talle tehasest üleliia palju antud kahjuks ei ole kuid seda saab alati muuta vastavalt vajadusele. (Otsisin pigem head kere kui rohked
lisad.)
Peal MF rool, istmesoendused, taga parkandurid, püsikiirusehoidja, kompuuter, autotelefon (nüüdseks eemaldatud).
Keegi on ka tumehõbedad "brushed alu" S-Line salongiliistud ( Quattro kirjaga :S ) lisanud.
Toodud 2013a Itaaliast ning tänu sellele ei roosteta üldse. LS 215 000. Kogu aja käinud Forssis remondis/hoolduses - tsekid olemas.
15 000km tagasi on vahetatud ka hooratas+sidurikomplekt (LUK)
Tehtud ka kat/dpf off+EGR off ning mingi Chip. Tartus, Garage 55 oli vist.
Eks ma seda päevikut siin pean ning seda veidi enda käe järgi timmin.
Peale ostu sai lähemalt uuritud , et mis tegemist vajab :
Tuli välja ,et kui auto uksed lukku panna ja tuppa minna, olid hommikuks pidurituled iseenesest põlema läinud ning tänu sellele aku tühi. Probleem
oli vaid lukus ustega. See tundus kõik väga veider ning vahetasin igaks juhuks ära keskelektroonika ploki. Viga oli ikka alles. Paljud kirjutasid , et
neil sama sümptom olnud vigase piduritulede lülitiga. Tellisin uue OEM pidurianduri (1K2945511RDW) ning viga kadus.
Järgmiseks ei töötanud püsikas, see sai ka väga lihtsalt lahendatud, uus OEM siduripedaali andur külge ning korras.
Ükspäev käivitades sain aru, et aku hakkab vananemismärke näitama. 15min hiljem enam auto käima ei läinud - aku surnud. Sai peale oma varudest teise
72aH Exide aku ning ka sellega korras.
Orig võti/pult oli ära kadunud ning hetkel mingi Aliexpressi VW korpuses klappvõti mille pult ei toimi. Ostsin teise originaal B7 puldi ning nüüd vaja
sellele võtmetera lasta teha ning uus immokapsel kuskilt otsida+keegi kes selle autole ära tutvustaks.
EDIT: Korras, olemas nüüd 2 OEM pultvõtit .
Hetkel olen veel ka luugituledelt "toonlaki" eemaldanud, koledad talverattad alla pannud, lisanud meeleoluvalgusega laelambi ja vahetanud rooli
omale sobivama vastu.
Ja nüüd mu enda pildid:
Aitab kah esialgu
Ostupäeval LS: 215 000
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------
EDIT :
Kirjutan siia aegamööda kõik uuendused/muudatused mis olen autol teinud omamisaja jooksul:
Kere (Kõik 2021-2022a) :
*Lühikesed nr märgid
*S4/S-Line esistange
*S4 uksealused liistud
*S-Line tagastange lisa
*USA S4 pagasnikuluuk
*S-Line tagaukse kesk liistud
*Uus esiklaas
*Custom RS4 esivõre
*Custom BiXenon luubid esituledes+mustad taustad
*Custom LED tagatuled, orig tuleklaasidega
*Läikivmust logo pagasnikul
*Audi A8 D4 OEM LED numbrituled
Salong (kõik 2022a) :
*B7 S-Line mustad poolnahk istmed.
*Must nahk käetugi.
*Lounge valgusega laelamp.
*Spidoplokk värvilise ekraaniga + lisasin B6 nõelad, klaas poleeritud.
*Audi B8 OEM 6k käigukanginupp + punase niidiga nahk,
*Rool Audi A8 D3.
*Topsihoidjad ees 2x (kaarditasku asemel) , lisatud valgused (originaalis polnud valguseid)
*2DIN konsooli swap koos juurdekuuluvaga
*RNS-E navimakk koos pistikute adaptritega.
*S-Line lävepaku liistud
*Rõhukell vent avas (täitsa lihtsalt sellepärast, et oli olemas, äkki on ägedam)
Mootor :
Eelmise omaniku chip
KAT eemaldatud
EGR delete kit (2021)
EGR jahuti eemaldatud
Kogu rihmade-rullikute majandus (2021)
Veepump (2021)
Kõik vedelikud (2021)
Kütusefilter (2021)
Vändaandur (2021)
Klapikambrikaas+tihend (2021)
Aku (2021)
Uus intercooler (2022)
Generaatori rihm + pinguti + rullik (Eelmine oli praak pinguti ja sõi rihma), 2022a
Õlikork 2022a
Aluvanker :
Käigukasti-toetuspadi uus (2021a)
Ees S6 C5 pidurid, 320mm, uute ketaste+klotsidega. (2022a)
Taga 3.0TDi Quattro B7 pidurid, 288mm (2021a)
Uued Coiloverid (2021)
Parempoolne ja eesmine mootoripadi (2022a)
Kõik rattalaagrid uued (2022a)
Esisilla kogu komplekt (Kõik õõtsad, rooliotsad jms) 2022a
Tagasilla kõik õõtsad ning poldid 2022a
Veovõlliots vasak sisem. 2022a
Roolikardaan+roolisammas vahetatud, 2022a
Sillastend Juuli 2022a.
Sissekanne, käisin Nestes tankimas:
LS 216500
Ja tagatuled poleerisin ära.
Ei tegelikult, õlivahetus , Motul 8100 X-Clean (5w40) + Mahle filter.
LS 216 500km
Pesin ka mootori ära, et viisakam oleks ning lekkeid näeks.
Hetkel veidi häiriv on see, et külmalt käivitub poolest pöördest kuid täitsa sooja motoga ketrab mootorit mõned ringid (u 2sek) enne tööleminemist.
Kui pool h või 1h seisab siis läheb poolest pöördest jälle.
Pakuti kas temp. andur, nukaandur, vigane soft või õhuleke. Ise kahtlustasin üht neist samadest.
Peab uurima.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
BLB mootoril pole juba tehasest dpf küljes. Seega seda sealt eemaldada pole vaja olnud.
Olen ise antud mootoriga a4 omand juba üle 8 aasta. Ja läbi teinud ka selle käivituse probleemi kahel autol. Kontrollida võid temp andurit aga siiani
suurema tõenäosusega ikka käivitus softis asi. Minu autol pole chipi peal ja ikka tekkis ükspäev lampi see viga. Teise blb autoga oli ostes juba see
viga ja sai lastud softis see viga korda teha.
Tsitaat: |
Vahepeal sesis nädal nii :
Ostsin uued talveveljed, RS6 C5/RS4 B5 originaalid , 18x7.5 ET20 . Suht igavad aga talveks heaküll. C6l ka vist tehasest sellsie välimusega velgi kuid
teiste numbritega. Minu imestuseks saaks taha veel flantsidki vahele panna. Ees on täpipealt ülemise koopaäärega tasa.
Veljed olid veidi kriimustatud ja lakki koorus, lihvivin neid veits ning värvisin tumedama hõbedasega üle. Kapslid samuti.
Ning peale 225/40R18 lamellid.
Ei tea miks mul need autod alati kuidagi eriti kõrged on ostes . Paaril sõbral samasugune auto kuid kellegil nii kõrge pole. B5tega jms samamoodi mul
alati mingid maasturid. Igatahes madaldusvedrud ka ostetud aga nendest lähemalt kui alla panen.
See vale tooni kork on häiriv, ma tean
Musta salongipeegli panin ka.
Madaldusvedrudega läheb tüki jäigemaks, seda ei karda ?
Tsitaat: |
Vahepeal kadus sidur kuskile ära, pedaal jäi alla ja kõik
Siis ta seisis mul mingi poolteist kuud lumehanges.
Nüüd mõni aeg tagasi sai Pro Hooldus'sse veetud ning auto sai väheke hoolt :
LS : 217 000km.
Hammasrihmakomplekt (Gates)
Generihmakomplekt+genekasidur (INA)
Veepump (Gates)
Kliimakompressor (Kasut. korralik)
Siduri peasilindri toru
Paisupaak
Proovisime ka jäika esimest mootoripatja panna kuid see asendus hetke pärast tagasi originaaliga. Ärge proovige diislile
Lähen vaikselt oma sihtmärkidega edasi ning vahepeal mõni asi selleks jälle tehtud :
USA S4 pagasnikuluuk sai nüüd värvitud (Tänud, @Paint.Est)
Ühe Toyota Supra pealt said külge ka lühikesed reg. numbrid
See luuk mul tegelikult vist juba mitu aastat olemas olnud
B8 läikivmust tagaluugi märk sai pandud (192mm, originaal oli vist 175mm vms)
Seejärel oli mul ammu üks plaan tagatuledega aga ma ei raatsinud tutikaid tuuningtulesid proovimiseks osta (300+eur)
Üks päev tuli müüki varuosadeks B7 millel täpselt need tuuningtuled küljes mis vaja. Auto oli küll tagaosa avariiga ning üks tuli oli katki kuid sain
selle nii parandatud , et pole midagi aru saada.
Ühesõnaga plaan teha ise LED tagatuled mis peaks välimuselt võimalikult OEM jääma ning sarnased LED asetuse poolest A8 D3 facelift
tagatuledega.
Hakkasin siis lammutama..
Kuumutasin klaasid maha:
Kõik selle musta osa värvisin hõbedaseks, kahjuks paremat pilti ei teinud :
Originaal tuledel nii lihtsalt ei saa kuna klaasid kinni sulatatud, tänu sellele läks mõni komplekt tulesid hukka..
Sellised nad jäid (Ise rahul) :
Võrdluseks siia A8 D3 FL tagatuled :
Muidu täitsa viisakas ja midagi silma ei riiva.
Paar hädist pilti hämaras ka, kui auto ära pesen siis lisan juurde :
Pidurit vajutades täitub see välimine ringi sees olev tühimik siis.
Suunatuli vilgub ka vingemalt kui originaalidel.
Peace.
Siit saad kulumata nuppudega kliimaploki: https://www.okidoki.ee/item/audi-a4-b7-kliimaplokk-1dinsingle-din/10669357/
Nuppusid saab vajadusel ühekaupa vahetada ka.
Tsitaat: |
Paar pilti siia lisaks tagatuledest.
Kahjuks jäi eemalt pildistades mulje nagu vasak pool oleks tuhm või kustus, tegelikult põlevad kõik ühtemoodi eredalt.
Läbi kaamera vaadates need tagatuled vilguvad ja normaalset pilti suht võimatu saada.
Või andke keegi nõu kuidas teha pilt nii, et ei vilgu kaameras tuled .
LS: 220 000
Coiloverid Maxpeedingrods
Väntvõlliasendi andur Hella
Käigukastipadi Reinhock
Parem ülemine-esimene õõtshoob Monroe
Ühel ööl, täpselt enda maja ette jõudes hakkas vilkuma eelsüüteküünla tuli ning auto suri välja. Võtit keerates ketras mingi 10sek enne kui uuesti
käima läks. Ning iga minut suri jälle välja. Viskasin arvuti sappa ja näitas vändaanduri viga. Sai see andur vahetatud ning peale seda nagu hoopis
teine auto, ka soojana pikk käivitus sai sellega korda
Velgedeks sai BBS LM reps, 19x8.5/9.5 taga. Rehvid 225/35 ning 235/35 taga.
Maxpeedingu coilid täitsa üllatasid mind oma sõidumugavuselt, vaatab kaua kestavad. Varsti lisanduvad ka kapslid ning ette flantsid, siis keerab
lõplikult paika kõik.
Olen jälle terve hunniku kraami kokku krahmanud ja lähiajal saab välimus veel uuendusi.
Oskab keegi S4 tagadiffuusori tootekoodi öelda?
Mõned pildid ka siis praegusest(esistange tiivakinnitus katki juhipoolt) :
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kaugelt jäi see auto linnas juba silma.
Väga ilus.
Tsitaat: |
Midagi hakkas toimuma..
FB pildikvaliteet
Miskit nagu loob vaikselt..
LS: 222 500km
Tegin ära järgnevad asjad :
Suur alu intercooler koos alu torustiku ja silikoonlõdvikutega FMIC.eu (DB-HP)
EGR süsteemi vahelt võtmine (klapp, torustik, jahuti) , asendatud spets "otsetoruga"
Esituled 3" luupidega Bi-Xenoniteks ümber ehitatud ning seest mustaks värvitud (Ronan Bixenon)
Veljed taastatud (Sirgestatud. Randid lihv-poleer, keskosad värvitud.
Paigaldatud kõik suured pidurid 4tk (Esimesed S6 C5, taga 3.0TDI 171kw Q alt)
Roolivõimendi survetoru vahetatud + RV õli 2 korda
Jahutusvedelik vahetatud
Kütusefilter Mahle
Mootori õhufilter
Klapikambrikaas vahetatud + tihend uus Elring
RS4 esistange ette sobitatud (Koos selle coolerimajandusega on seal kõik millimeetri pealt)
Cooleri ja torustiku paigaldus lihtne puzzle, lihtsalt veidi aeganõudev ning vaja mõõta jne.
Esituledega mõtlesin tükkaega kuida teha, autol mul ju tehasest halogeenid ning kogu süsteem Bi-Xenoniteks ümber ehitada veidi tüütu..
Netis vaadates tegid kõik neid halogeene ümber 2.5 tollistele luupidele, ei saa mina aru miks? Originaal Bixenon tuledel on 3 tollised luubid.
Tellisin siis minagi 3" aftermarket tulede luubid (Ronan lights).
Kuna komplektis ei pakutud õige välimusega luubikatteid siis tellisin 7 euro eest need eraldi sama tootja käest ning ladusin kõik oma esituledesse,
sisud värvisin veel ka tuledel mustaks.
Mõtlesin oranzi suunaosa kaotamisele kuid USA stiilis numbrite ja parktulede pärast jätsin alles.
Klapikambrikaanel oli lihtsalt küljepeal mõra sees ja ajas õli välja, seetõttu tuli kaas ära vahetada ning loomulikult tihend.
Nukad olid täitsa viisakad.
EGR kaotusega tekkis kapoti alla päris palju ruumi, hetkel on suvaline koonusfilter seal ajutiselt, et autoga korra sõita.. Originaal õhukarp ikka
tagasi :
Pidurid on ikka päris suured võrreldes originaalidega, kahjuks siin pildil vahe väga suur ei tundu kuid velg nüüd seest täidetud, millalgi rohkem
pilte kui suportid värvitud jms.
Veljed muidu mulle meeldivad aga need olid vähe "peksa saanud" ning koledaks läinud, lasin 2tk sirgestada ning võtsin rantidelt orig laki maha.
Seejärel kasutasin vana head lihv-poleertrikki , et velg autoalla ning käik sisse, enamvähem läikima nad lõpuks said. Saaks muidugi paremini aga ei
ole vajadust nühada niiväga neid soodsama otsa velgi.
Keskosad värvisin pruunikas-kuldne-pronksikas mingi Opeli orig värvi ning "poldid" mustaks.
Veljed oleks võinud toon heledamad jääda aga no mis teha.
Siin sai veel käsitsi randid üle käidud ning peale läksid Sailuni Atrezzo suvekad.
Veljed ning auto pesemata siin !
Proovisin korraks stanget :
Nüüd vaja veel suportid värvida, stange läheb värvimisse koos S4 uksealuste liistudega ning DTM stiilis tagadiffuusoriga.
"RS4 summutiotsad" vaja ka särama lüüa ning alla keevitada koos kogu 2.0TFSI summutiga (keskelt lõpuni)
Korralik teemaarendus, hea vaadata.
Päris mitmed küsisid mult, et milliseid torusid-lõdvikuid vaja on , et suurem cooler ette panna siis kirjutan siia ning panen ka pildid .
Peaks olema kõikide R4 mootoritega umb sama lahendus , ise kasutasin 2.5 tolli (63mm) torustikku .
Alates turbost kuni gaasiklapini läheb siis järjest : 90kraadi üleminek 51/63mm - 90 kraadi alu põlv - sirge lõdvik - 45 kraadi alu põlv - 45 kraadi
silikoon lõdvik - cooler - 45 kraadi lõdvik - sirge alu toru - 45 kraadi lõdvik - sirge alu toru MAP anduri pesaga - 90 kraadi lõdvik - alu toru ning
sealt originaal S kujuline lõdvik mis läheb kiirkinnitusega gaasiklapi külge.
Nipukas oli ajutine
Kapotialla panin ka orig õhufiltri kopsiku ja mootorikatte tagasi. Nüüd viisakas ja natukene vaiksem. (Helisummutus ka plaanis)
RS4 esivõre on orig. aga ümbris oli koledaks läinud. Endale meelepäraselt tegin ümbrise läikivmustaks. Võrk ise jääb matt.
Stange sai ka lõpuks värvitud koos ukseliistude ning tagadiffuusoriga. Lähiajal saab need külge.
(Kellegil pakkuda lühikese numbri jaoks reg märgi alust plaati? Ning keegi oskab öelda kust saaks RS4 stangele puksiirava korki? Väiksem kui
originaalstangel)
Ahjaa, värvitud said ka pidurisuportid :
Teema arendus ja kogu protsess on mahukas. Olen tahtnud tegelikult juba ammu küsida, et mida Te saate selle suurema cooleri paigaldamisest
sajakilovatisele diislile? *
Pidurisupportite värvivalik julge. Isiklik arvamus on, et hõbe või halli toon jäänuks palju parem. Kui saladus ei ole, siis kus töökojas stange
värvida lasksid?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Äki oleks viisakam see oem stange tagasi panna? Jääks kôik kuidagi kokkusobivam ja normaalsem. Praegu ikka kuidagi väga óudne oli see stange ees ilma vóredeta ja siniste torudega.
Tsitaat: |
Saaks need kerepaneelid, vahed, toonid ja detailid nüüd kuidagi paika ja omavahel sobima,siis võiks tulemus isegi visuaalselt maasikas olla.
Hetkel on küll paras frankenstein Meenutab kangesti siin ühe kunagise
foorumiliikme legendaarseid tegemisi.
Kasutasin on väga lihtsasti töödeldavat plastikut, epot ning pahtlit.
Ja nüüd ma ei tea kas ta võiks olla matt- või läikivmust.
Võred on mul ees muidu mattmustad ning võre ümbris läikivmust.
Miks jalgratast leiutada kui päris asi on olemas selle plastiku näol?
Tsitaat: |
Tee muidugi ise, põnev lugeda ja vaadata.
Üks väheseid foorumlasi, kes kirjutab, ja neistki vähemuses, kes midagi ise teeb, pole mõistlik puid alla panna, las mees toimetab.
Mina vaimusilmas ette ei kujuta, mis sul seal kokku tuleb aga jälgin huviga
Ei pane mitte keegi puid alla, vaid inimesed avaldavad oma arvamust. Autoteemat tehes on see paratamatu, et kõigile ei meeldi või siis meeldib.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Hea vaadata, et ise käed külge paned ja ehitad miskit.
Kriitikaks pead paraku alati valmis olema. Ma küsiks hoopis, et mis hoolde sa 88 euri eest tegid AANile? selle raha eest saab ju ainult normaalse õli sinna sisse. AANist teemat ei tule? Oleks miskit huvitavat lugeda ka
siin vahelduseks TDI käkkide vahele
Tsitaat: |
Tasapisi paremaks
Stangele vaja veel puksiirava kate leida ja korralikud udukad ette panna. Taga vaja stange ära värvida ja diffuusor külge panna koos
topelt-summutitega. Tegelikult on suht palju veel teha, et oleks selline nagu ma vaimusilmas ette olen kujutanud
Aga hetkel all Audi S8 D3 mingid made in Germany replica veljed. Ajutised pidid olema aga sobivad isegi minu arust suht hästi. Kahju, et kapsleid
pole. Rehvid 225/35.
Pesin auto korralikumalt ära ja tegin mõned pildid ka möödaminnes :
Võiks 5-7mm flantsid ka panna, oleks veidi parem. Peaks isegi olemas olemas mul need.
Nüüd salongis keemiline puhastus ja siis saab seest ka pilte.
Äge värk, et keegi veel viitsib. Minupoolne soovitus oleks värvida ülelaadetorustik mustaks ja asendada silikoonvoolikud ka mustade vastu.
Tsitaat: |
Ma ütleks just, et seal on pigem halli/musta kombo ja kõik, et pisut kontrasti oleks just hea. Misiganes moel siis.. Mõned lahendavad värvitud pidurisadulatega, teised quattro või s-line badge'idega jpms
Tsitaat: |
No paar sügisest pilti ka meenutamaks seda autot sellise välimusega viimast korda
Nice. Oleks võinud autoga ikka puude alla lehtede keskele sõita pildistamiseks.
Tsitaat: |
Salongis keemiline puhastus :
Viimane pesu ja selleks aastaks magama. Kärakaid jagub küll millega talvel soolas uhada.
LS: 227 000 km.
Tere 2022.
See auto ärkas ka talveunest. Sai mõningaid muudatusi ka selleks aastaks :
LS: 227 000km
*S4/S-Line esistange
*"RS4" custom esivõre
*S-Line tagastange diffuusor
*Uus esiklaas
*Uued veljed
*Uus kojameestehoovastik
*LED
Müüsin eelmise aasta lõpus RS stiilis esistange koos võrega maha ning asemele ostsin S stange asemele. Oli küll õiget värvi kuid kriibitud, lasin
selle üle värvida.
Kuna uue stange taha see intercooleri-majandus üldse mahtuda ei tahtnud siis otsustasin ka suure cooleri eest ära võtta ja asendada originaaliga.
Nii ta pool aastat garaazis vedeles:
Stange mis Leedust tuli:
Mingid võred mis mul garaazis leidusid (Vasak katkine S-Line orig , paremal hiina RS stiilis kuid tava stangele, võrede suuruse erinevus näha.)
Nendest kahest võrest plaanisin siis teha ühe võre mis oleks meekärjega kuid S-Line stangele (osta neid ei saa, vaid käsitöö).
Midagi sellist siis ma kokku voolisin :
Valmis ta sai ja värvisin võrgu mattmustaks, ümbrise läikivmustaks (Numbrialune plaat on mu vana stange küljest) :
Siis sain stange maalri käest kätte ja proovisin võre :
Vahepeal käis auto esiklaasi vahetuses kuna vana kojameestehoovastik läks pooleks ja surus juhipoolse kojamehevarre läbi esiklaasi nii , et juppe
lendas.
Sai siis ka uus hoovastik külge peale klaasivahetust (Ajukarbi ümbruse sai ka korralikult puhtaks lehtedest ja muust jamast) :
A8 D4 OEM LED numbrituled kui keegi soovib koode (Istuvad pesadesse 1:1)
*Numbrituledes Audi A8 D4 OEM LED numbrituled koos Rocketi vaheadaptriga, et veakoodi ei tuleks.
*Udutuledes on hetkel sinise pirniga mingid halogeenid kuid need muutuvad LEDideks koos Osrami takistikomplektiga.
*Lähituledes on aftermarket 5000k 35w Xenon komplekt.
*Kaugtuledes Osram halogeen H7 pirnid.
*Parktuledes on Aliexpressist takistid koos pirnipesadega ning Osrami T10 LED pirnid.
*Tagatuled on nö custom lahendus ja kõik LEDid
( Armatuuris veateateid pole )
Velgedeks OZ Mito replica 19x8.5 ET45 , ees 15mm flantsid ja taga 20mm . Rehvid 225/35R19 .
Ma ei tea kas seda tagastange lisa värvida kerevärvi või mustaks või mida, endale tundub, et nii on ka normaalne nagu praegu küljes . Tumehall
metallik kuna sellist värvi auto küljest see tuli .
Nokitsemist veel jagub veidi , siis võiks juba nagu rahul olla :
Esitulede ülemised kinnitused tuleb ära remontida või osta rem. komplektid.
Velgedele kapslid (tellitud, varsti jõuavad)
Toonklaasid
Sisuga tegeleda
Uuendusteni ja kena kevadet.
Splitterit ette on olemas?
Tsitaat: |
Teeks ühe sissekande siia.
Hooldus LS 231 000 :
Motul 5w40 + Mahle filter
Õhufilter
Salongiõhufilter
Õlikork
Sai vähe ka salongiga tegeletud ja vaikselt hakkab looma.
Tegin ära lõpuks seismisejärgse Keemilise puhastuse toas.
Asjad mis ise olen salongis muutnud :
*B7 S-Line mustad poolnahk istmed.
*Must nahk käetugi.
*Lounge valgusega laelamp.
*Spidoplokk värvilise ekraaniga + lisasin B6 nõelad, klaas poleeritud.
*Audi B8 OEM 6k käigukanginupp + punase niidiga nahk,
*Rool Audi A8 D3.
*Topsihoidjad ees 2x (kaarditasku asemel) , lisatud valgused (originaalis polnud valguseid)
*2DIN konsooli swap koos juurdekuuluvaga
*RNS-E navimakk koos pistikute adaptritega.
*S-Line lävepaku liistud
*Rõhukell vent avas (täitsa lihtsalt sellepärast, et oli olemas, äkki on ägedam)
Panen siia ka ühe pildi , milline oli salong ostes :
Ja nüüd :
Kellaplokk enne :
Vahepeal :
Peale nõelte vahetuse ning poleeri :
Kliima sai ära täidetud , nüüd puhub korralikult külma.
Mõned pildid väljast ka : (kapslid sain mustad ning hõbedased, meeldib hõbedastega rohkem)
Uuendusteni.
LS: 234 000km - Juuli 2022.
Teostatud remont @PRO-Hooldus :
*Uus parempoolne mootoripadi + eesmine puks.
*Kõik 4 rattalaagrit
*Vasak sisemine veovõlliots
*Esisillakomplekt (õõtsad, rooliotsad, kondid, poldid jne) + Parem käändmik
*Kõik Tagumised õõtshoovad + ekstsentrikpoldid
*Esimesed pidurikettad 321mm + klotsid
*Roolisammas + roolikardaan
*Generaatori rihm + pinguti + rullik (Eelmine oli praak pinguti ja sõi rihma)
*Roolivõimendi pumba vahetus + uus otsaratas + survevoolik poltidega + RV õli.
*Õlikork
*Sillastend
Värske ülevaatus sai samuti peale, vigu polnud
siis installisin lõpuks esituledesse H1 6000k Xenon pirnid ning uued CanBus xenoniplokid + udutuledesse LED pirnid koos OSRAMi spets. takistitega H11
pirnidele. (Nüüd kogu auto LED tuledel nii, et ühtegi veateadet kellaplokis ei viska.
Lisan teemasse ka veidi pilte juurde:
Canbus xenoniplokid ning Osram takistid udukatele
Uued pidurid, õõtsad-kaikad jms
Koobaste rull-pull
Sillad paika
Salong ka 90% valmis , ideaalis tahaks veel ESP nupu vahetada Cabrio oma vastu (kuju pärast) ning laepolstri vahetada (Pole veel leidnud)
Kuskil garaazis on tegelikult ilma märgita armatuuriliist olemas, selle ka ringi viskama.
Roolitaga istudes ei näe ESP nuppu üldse.
Kuidas rooli nii ägedalt läikima said - vaseliin?
Tsitaat: |
Naljamees, seda muidugi, naer ju terviseks. Mul pigem küsimus, miks tegelased rooli puhastada ei viitsi, et matt oleks, IMHO selline rasvast läikiv nahk on ebahügieeniline ja natuke rõve - proovi mitte personaalselt võtta
See ei lähe väga matimaks, aeg on juba oma töö teinud ma kardan.
Võibolla üle värvida uuesti?
Tsitaat: |
Tänud vaatamast!
Oli tore 2 aastat.
Auto läks uuele omanikule ja liikleb nüüd saarepeal