Foorumi logo

Audi R8 5.2 - 2009 - tonism
tonism - 02.02.21 11:42

Hei

Olles nüüd piisavalt mõtteid kogunud olin peale eelmist Audit sunnitud ikkagi lisaks igapäeva pereautole ka midagi hingele võtma. Ning kuna sünnipäev oli tulemas, siis tundus hea hetk endale tulevasteks aastateks pisut elamusi kinkida.

Rangeteks kriteeriumiteks olid manuaalkast ja nelivedu, ning peale lõputuid unetuid öid tundus, et selliste masinate hiilgeaeg 2010-aastate kandis -- 997T, mk1 R8 V10 v Gallardo. 997 puhul pean tunnistama, et minu jaoks näeb see visuaalselt välja nagu iga teine 911 ning viimased kaks sümpatiseerivad siiski rohkem. Ja nende kahe vahel polnud üldse lihtne valida. Taaskord peale lõputuid unetuid öid tundus, et kaalukauss hakkab R8 kasuks jääma -- interjör meeldib rohkem ning Lambo on margina lihtsalt natuke piinlik (mitte, et R8 nüüd igapäeva pereema auto oleks, aga siiski -- see vähemalt kõlab okeilt, et on mul pühapäevaks 12a vana Audi). Gallardo küll nobedam, aga ka väiksem ning ikkagi see interjör nagu kohe kuidagi ei istu.

Niisiis saigi käed löödud ning sünnipäeva õhtuks oli kink käes
https://i.ibb.co/cyHWwnT/snow.jpg

Üldine
2009 Audi R8 V10 coupe
5.2 V10
manual

Täpsemad andmed
Mootor: BUJ - 5204 cm3 odd-firing V10 DOHC FSI, 40-valves
Jõud: ca 400 kW @ 8000 rpm
Vääne: ca 580 Nm @ 6500 rpm
Tühimass: ca 1685 kg
Värv: Suzuka Gray Metallic
Käigukast: 6-käiguline manuaal

Modifikatsioonid
Capristo CES3 X-Pipe väljalase
Bilstein B16 vedrustus
Maxton splitter
CarMarka spoiler
H&R 2055571 10mm ratta vaherõngad

Dyno graafik
Ei ole küll konkreetselt selle autoga dynos käinud, kuid pisut Googles ringi vaadates peaks see graafik olema umbes selline -
https://i.ibb.co/zbgB9nk/Archetype-Audi-R8-V10-Dynographs.jpg

Pildid
https://i.ibb.co/By3RgXj/20210926-191040.jpg

https://i.ibb.co/QnD9VM9/20210926-191457-2.jpg

https://i.ibb.co/W5ccJ4w/57-10.jpg


rocket - 02.02.21 12:34

Kw'l tekib mingist piirist alates mõistetav seos neliveoga.
Kuna sõna ringrada pole mainitud, siis küsiks et mis selle manuaaliga on?
Sellest, et V10 manuaal algselt kõige kallim variant oli, saan küll täiesti aru :D


Kaits - 02.02.21 12:35

Nice! Lõpuks ometi üks selline siin ka esindatud. Jään huviga teemat jälgima!


masuurik - 02.02.21 16:17

Miks lambo piinlik on? Tõsi, sisu on jah b6 oma ja seal istuda pole eriti eksklusiivne. Väljast samas supperlegra bodykiti ja lõpuotsa ledidega on päris nunnu. Cheap, but still lambo.
V8 R8st ei arva ma midagi. See näeb kuidagi nigel välja kah sealjuures oma kosmeetiliste mahajäämistega võrreldes v10.
Sildistamine on meil ebanormaalselt moes ja rahvas on valusalt kade kõige peale, mis helgib(isegi kui hinnasilt tegelikult on uue vw väärviline).
Lahe:cool:
Võibolla taha oleks mõistlik panna CF teravam lip. Gt wing vist sellele kerele erinevalt uuemast põlvkonnast hästi ei sobi.


Raikzz - 02.02.21 16:32

V10 + Gated manuaal kast ainuõige valik R8le, vägev!


kiin21 - 02.02.21 17:31

Hea maitse sul Tonx :)


tonism - 02.02.21 20:36

Tänud!

Üks pilt ka sisust -
https://i.ibb.co/W5ccJ4w/57-10.jpg

Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kuna sõna ringrada pole mainitud, siis küsiks et mis selle manuaaliga on?

Seda suhet manuaaliga oskab ehk see video hästi seletada - https://www.youtube.com/watch?v=rkKOPu_ATqA

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Miks lambo piinlik on? Tõsi, sisu on jah b6 oma ja seal istuda pole eriti eksklusiivne. Väljast samas supperlegra bodykiti ja lõpuotsa ledidega on päris nunnu. Cheap, but still lambo.

Lambo on raske valik. Brandina on (puhtalt minu subjektiivsel hinnangul) natuke selline hollywoody superstari douchebag maitse juures, mida Audil ei ole. Aga taaskord, see on puhtalt subjektiivne tunnetus. Gallardo ise väljast täitsa meeldib, seest üldse mitte. Kiirem on alati parem. Samas saan aru, et minu jaoks on see ruum seal üsna nibin-nabin peaaegu ning vedrustus pigem raja kui pühapäeva auto jaoks sobilik. Plusse-miinuseid mõlemal. Üsna pikalt tegelikult kõikusin nende kahe vahel kuniks süda ühel hetkel nagu hakkas rohkem R8 takti lööma.

Aga kokkuvõttes, ei jõua ära oodata millal ilmad kuivaks lähevad :)


aixx - 02.02.21 20:50

Tsitaat:
Algselt postitas: tonism


Aga kokkuvõttes, ei jõua ära oodata millal ilmad kuivaks lähevad :)


Mis kuivaks? Nelivedu ju. https://www.instagram.com/p/CKqvKyZHSl1/


Zoig - 02.02.21 22:45

Manuaal on absoluutselt õigeim valik sellisele masinale, neid ei tule enam juurde ja see on üks viimaseid omasuguseid. Kas ka parim on muidugi vaieldav, kuid kindlasti eelistatum mida aeg edasi. Minupoolt igaljuhul kiidusõnad, õigemat valikut selles klassis on raske teha.


Lauri0112 - 03.02.21 07:13

Vägev.
Manuaal hoiab jah hinda 10x paremini, aga ma võtaks ikka automaadi. Kuidas kellelegi.

Sisu poolest minu arust palju ilusam kui mõni uus eksootiline. Tänapäeval kasutatakse üldse liiga palju piano black-i ja suuri ekraane salongis mis raudselt koguaeg sõrmejälgi ja tolmu täis, mis mulle üldse ei istuks. :D


veekaheksa - 03.02.21 18:22

Tervis!

Sekundeerin manuaali valiku üle, seda on juba paljud korranud, et sportauto võiks olla manuaal, ja R8 manuaali hinnatakse eriliselt heaks, teatud seltskonnas. Ausalt kui ise R8't jaksaks osta, valiks ainult manuaali, nime järgi vast ikka 4.2 peale kukuks. Kiidan!

veekaheksa


andrec - 06.02.21 09:37

Kas see “automaat” on sama robot kast nagu lambol? Siis manuaal ikka ainuõige valik, sest see lambo robot sööb mõnusalt sidurit linnavahel sõites.


Amadeus - 06.02.21 10:06

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kas see “automaat” on sama robot kast nagu lambol? Siis manuaal ikka ainuõige valik, sest see lambo robot sööb mõnusalt sidurit linnavahel sõites.

Vanal R8-l on R-tronic (ühe siduriga robot), nimetatakse seda ka automatiseeritud manuaalkastiks :). Faceliftil (2012+) juba S-tronic (DL800).

Muidu igati väärikas pühapäeva auto. Kahjuks meie teedel ei saa teda pakutavas mahus kasutada. Minule isiklikult ei meeldi selle manuaali reha kolin. FL puhul eelistaks kaalukatel põhjustel iga kell automaati.


prj - 06.02.21 12:24

R-Tronic on samasugune õnnetus nagu BMW E60 M5 SMG või Fiat Selespeed.

Probleem on selles, et kuna on ainult üks sidur, siis mingi hetk toimub jõu katkestus.
Kui sul on endal juhtimine selle üle - siis sa oskad seda oodata. Sa saad ka vastavalt olukorrale täpselt õiges koguses sidurit ja gaasi doseerida.
Samuti, isegi kui sa ei ole maailma parim käiguvahetaja, siis kuna sa oskad täpselt oodata ja juhid seda katkestust, siis ei tule see ootamatult.

Kui aga selle teeb sinu eest auto - võtab äkki gaasi maha, vahetab, siis paneb gaasi tagasi, siis sa ei oska seda jõnksu oodata ning põhimõtteliselt iga kord lööb sul soolikad sassi.
Selliseid kaste on võimalik normaalset tarbida ainult rajal, ainult kõige agressiivsemas settingus ise käsitsi labadega vahetades.
Igapäevasõidus on manuaalkast kordades mugavam ja parem. Minul isiklikult läheb kõigi ülalnimetatutega tavaliikluses osalemisel süda pahaks, see on lihtsalt rõve.

DL800 (tegelikult DQ500 ilusa nimega) on aga topeltsiduriga automaat, mis suudab käiku vahetada ilma, et sa seda tunneks, sest jõuülekanne on olemas kogu käiguvahetuse ajal.
Ehk siis saab rinkal kiiresti sõita ja saab ka rahulikult sõita ilma, et kogu aeg keegi rusikaga kõhtu sind lööks.

Seega antud juhul manuaalkast ainuõige valik. R-tronicut ei soovitaks vaenlasele ka mitte. Kui ta just ringrajal ei ela.


SkAudimees1 - 11.02.21 10:57

Hei. Väga meeldiv sellist autot ka Meie maal näha.
Igaljuhul palju edu ja nauditavaks kilomeetreid selle auto roolis.

Viskas ka väikse kirjatüki postkasti :)


KsenoonE - 11.02.21 21:12

Vot see on kõva pill! :)

Aga kahju et su teistes teemades enam pilte ei näe..oleks huviga lugenud


tonism - 16.02.21 22:12

Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Aga kahju et su teistes teemades enam pilte ei näe..oleks huviga lugenud

Hm, olen tõepoolest vahepeal natuke faile kolinud ja lingid sellega seoses katki linud. Aga käisin kõik uuesti üle ning edaspidi võiks olemas olla kuniks ImgBB oma uksi kinni ei pane :) - Head lugemist!

Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Mis kuivaks? Nelivedu ju

Peamiselt mulle tundub, et see auto on natuke liiga madal lumevallides sõitmiseks. Kuid katsun kõigepealt kätte saada, eks siis saab täpsemalt vaadata.



Kuid koju toomise teema edasi - mida veel enne treilerile panemist tahtsin teha, oli kohapeal ülevaatus. Selleks sai tellitud keegi kolmas osapool, kelle järeldus oli:
Tsitaat:
The following damages were identified:

Außen - Felgen - leichter Mangel - Kratzer, Schramme
Karosserie Sicht - Stoßfänger vorn - leichter Mangel - Steinschläge

No impairment of road safety was found. The vehicle possesses traces of use corresponding to the age and mileage.


Ning selektsioon ka pildimaterjalist mida sealt sain -

https://i.ibb.co/xgGMtVZ/front-4.jpg

https://i.ibb.co/hBjDKMC/rear-3.jpg

https://i.ibb.co/hcX1fC1/bumper-chip.jpg

https://i.ibb.co/M6774df/roof-chip.jpg

https://i.ibb.co/3SdRJL8/door-chip.jpg

https://i.ibb.co/WP6RkSY/numberplate-chip.jpg

https://i.ibb.co/QPcV9Sw/rim-chip.jpg

https://i.ibb.co/XYVcTGG/rim-chip-2.jpg



Kuna sealt midagi olulist välja ei koorunud siis said nagu vabandused otsa ning edasi jäigi vaid treilerile ajada -

https://i.ibb.co/37yzqt7/trailer1.jpg

https://i.ibb.co/88JgM57/trailer2.jpg



27.02.2021 edit
Nonii, auto käes ja õnnelikult kodus

https://i.ibb.co/s23Y7xB/IMG-20210227-165119-2.jpg

Tuleb aga mainida, et see on ikka väga madal. Või vähemalt minu jaoks on 6-7 cm ikkagi liiga vähe. Kuid õnneks tunduvad seal olevat reguleeritavad KW coiloverid - katsuks alustuseks 10 cm peale tõsta, siis võiks edasi vaadata.

Kahjuks väga autot ennast veel proovida pole saanud, kuna tööpäeval tõin ja oli vaja kiirelt tagasi saada -- nüüd aga olen selle madala splitteriga siin külavahe teel vangis ja ainus koht kuhu siit lähen on töökotta, kus selle tiba kõrgemaks saaks -- tulles juba õnnestus natuke kruusa freesida sissesõidul.

Ei ole ka seda Capristo puldi toimimist jõudnud vaadata. Tunduks nagu oleks mingil auto reziimil ja kui rohkem koormust tuleb siis avab ise klapid. Ei tuvastanud, et nuppude näppimisest väga abi oleks. Samas, seal vist on mingid paar erinevat automaat reziimi. Peab veel proovima kusagil maanteel.

Muus osas kahjuks väga muljetada veel ei oska. Kodudee möödus peamiselt muretsedes et terve splitteriga ikka koju jõuaks. Maanteel küll väga õrnalt üritasin vajutada ning see lisa hääl tundus ikka väga kutsuv :)

Üks asi veel. Külmalt käivitades on see ikka meeletult vali. Autot vastu võttes ja esimest korda käima pannes ehmusin ikka korralikult. Nii palju siis nädalavahetuse hommikul salaja sõitma hiilimisest :)


prj - 27.02.21 22:27

Selle külmkäivituse röökimise saab maha võtta.
See on seal ainult katalüsaatorite soojenduseks. Kuna keerab süüte hiliseks ja nukad overlappi, siis räuskab korralikult.

Kui sul kuskil läheduses naabrid on, siis heade suhete hoidmiseks on ilmselt mõistlik. Rääkimata sellest, et ega see mootorile ka hea ei ole, kuna peseb õli silindri seintelt maha. Roheliste värk.


afp - 03.03.21 11:07

Number on mingi vana auto pealt riiulisse seisma jäänud või ongi reaalselt aastaid tagasi eestis sõitnud masin?


Rix - 03.03.21 11:30

Tsitaat:
Algselt postitas: afp
Number on mingi vana auto pealt riiulisse seisma jäänud või ongi reaalselt aastaid tagasi eestis sõitnud masin?

Ajalugu käib ikka auto (VIN) järgi, mitte reg märgi järgi. Seega antud auto on juba 2016-2018a eestis arvel olnud. See küll harukordne, et eestist auto tagasi saksamaale on rännanud ja nüüd uuesti eesti tagasi tulnud. :D
Kahju, et VIN järgi ei leia auto varasemat reg nr, et leiaks varasemaid pilte, milline auto varem välja nägi, kuna auto on värvi vahetanud mingil hetkel.


tonism - 06.03.21 13:47

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Selle külmkäivituse röökimise saab maha võtta.
See on seal ainult katalüsaatorite soojenduseks. Kuna keerab süüte hiliseks ja nukad overlappi, siis räuskab korralikult.

Kui sul kuskil läheduses naabrid on, siis heade suhete hoidmiseks on ilmselt mõistlik. Rääkimata sellest, et ega see mootorile ka hea ei ole, kuna peseb õli silindri seintelt maha. Roheliste värk.

Kuidas see katalüsaatorile endale mõjub, kui ma seda enam ei tee? Kardan, et hakkab tahma koguma ning siis varsti mure, et tarvis käsitsi puhastama hakata kui jalg liiga raske koguaeg ei ole. Kuid iseenesest ahvatlev mõte.

See tuletab meelde seda Capristo väljalaset, mille toimimisest ma ei ole kah lõpuni aru saanud. Tal tundub mingi oma tarkus olevat, mille kohaselt otsustab neid klappe lahti ja kinni panna. Ma palju parema meelega juhiks seda puldist ise.

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
See küll harukordne, et eestist auto tagasi saksamaale on rännanud ja nüüd uuesti eesti tagasi tulnud. :D
Kahju, et VIN järgi ei leia auto varasemat reg nr, et leiaks varasemaid pilte, milline auto varem välja nägi, kuna auto on värvi vahetanud mingil hetkel.

Jah, selline ränne tundus ka minule üsna huvitav.

Värvi muutus on aga huvitav, sest tegelikult on koguaeg auto ühte ja sama värvi olinud. Küll aga algselt on Eestisse mingil põhjusel hallina arvele võetud. See sama vaidlus jätkus ka edasimüüa ja ARK vahel seekord, kus ei suudetud kokku leppida kas auto on siis ikkagi valge või hall. Imelik. Pean tunnistama, ma olen tõepoolest pisut värvipime, kuid mina ei ole veel suutnud leida olukorda, kus see auto minu silme jaoks hall tunduks.

Vahepeal sai aga autot lastud tõsta, et saaks ilusa ühtlase vahe rehvi ja koopa vahele. All olev KW 25311004 on nüüd maksimaalselt kõrges asendis -

https://i.ibb.co/TR2tQ3r/height.jpg

Sellega õnnestus ca 2-3 cm juurde saada, mis võimaldab nüüd ilma splitterit kraapimata koju ja välja sõita -- ka kaasreisijaga. Töö enda tegi VKM ning huvitav oli kuulda, et auto ka varem seal käinud ning see väljalase just seal paigaldatud. Peaksin selle Capristo toimimise ja ringi progemise kohta ilmselt neilt juurde uurima.

Siiski, muu autopargiga võrreles endiselt võrdlemisi madal. Näiteks XC90 aken algab peaaegu samalt kõrguselt kust R8 katuse piir jookseb -

https://i.ibb.co/NNh4Fwn/shelter.jpg

Üks mure tundub autol tiivaga olevat. Peale mõningast kiiremat ja aeglasemat sõitu see tiib jääb lihtsalt püsti asendisse ja näitab armatuuril tiiva viga. Püüdsin selle kohta natuke infot leida ning tundub, et see niiväga haruldane mure ei olegi - https://www.r8talk.com/threads/spoiler-stuck.7201/

Huvitav kas see on kuidagi teada mure üldiselt? A7 vist sarmane (kui mitte identne?) mehhanism - kas see ongi teada probleem millega leppida v on sellele ka mingi lahendus (peale tiiva ära keelamise ajust)?


Amadeus - 06.03.21 13:59

Tsitaat:
Algselt postitas: tonism
Värvi muutus on aga huvitav, sest tegelikult on koguaeg auto ühte ja sama värvi olinud. Küll aga algselt on Eestisse mingil põhjusel hallina arvele võetud. See sama vaidlus jätkus ka edasimüüa ja ARK vahel seekord, kus ei suudetud kokku leppida kas auto on siis ikkagi valge või hall. Imelik. Pean tunnistama, ma olen tõepoolest pisut värvipime, kuid mina ei ole veel suutnud leida olukorda, kus see auto minu silme jaoks hall tunduks.

Fotosid IPS monitorilt vaadates see auto küll valge ei ole. Pigem hall-valge. Võrdluseks fotodel olev lumi on valge. Minuarust siiski ilus värv.
Katusealuse ilusa rivi rikub muidugi see samottkividest leivaahi :P


prj - 06.03.21 15:34

Tsitaat:
Algselt postitas: tonism
Kuidas see katalüsaatorile endale mõjub, kui ma seda enam ei tee?

Element kestab kauem.
Tsitaat:
Kardan, et hakkab tahma koguma ning siis varsti mure, et tarvis käsitsi puhastama hakata kui jalg liiga raske koguaeg ei ole.

Sul ei ole diisel, mis tahmab. PM osakesi tekib kindlasti rohkem sellel ajal, kui SAI aktiivne on vs. normaalne töörežiim, ehk siis reaalselt risti vastupidi sinu teooriale, aga see ei ole katalüsaatori puhul absoluutselt oluline, kuna ottomootor töötab nii kõrgel temperatuuril, et see põletatakse kõik nagunii puhtaks, kui sa kuskile n.ö. Loud Pedali lähedale lähed.
Tsitaat:
See tuletab meelde seda Capristo väljalaset, mille toimimisest ma ei ole kah lõpuni aru saanud. Tal tundub mingi oma tarkus olevat, mille kohaselt otsustab neid klappe lahti ja kinni panna. Ma palju parema meelega juhiks seda puldist ise.

See oleneb kuidas on ühendatud. Tavaliselt juhib vastavalt drive selectile auto mootori juhtplokk. Ning sundavab need, kui nende suletud asend oleks mootorile ohtlik.
Kindlasti ei tasu kõrgetel pööretel põhjagaasiga kinniste klappidega sõita. Tehasesüsteemiga on see ka võimatu nendel autodel, millel tehasest klapisüsteem on.

Kui Capristol on mingisugune enda lisamoodul, mis neid juhib, siis võimalik, et sealt saab midagi muuta. Kui mitte, siis on mootori juhtploki muutmise teema.
Tsitaat:
Huvitav kas see on kuidagi teada mure üldiselt? A7 vist sarmane (kui mitte identne?) mehhanism - kas see ongi teada probleem millega leppida v on sellele ka mingi lahendus (peale tiiva ära keelamise ajust)?

Ei, sellega ei pea leppima. Pöördu esindusse. Selle kohta on minu teada nii SVM kui ka muud lahendused. Vanematele autodele on Reval Autos ka korralik soodustus nii tunnihinnale kui ka varuosadele. Oli äkki -30%? Ma ei näe, miks peaks sellist autot mujal hooldama, kui selline pakkumine laual.

EDIT:
Siin sulle juhend selle puldi programmeerimiseks.
https://cdn.capristoexhaust.com/wp-content/uploads/sites/3/CES-3-PDF.pdf
Inglise keel lõpus ;)


EnricoN - 07.03.21 01:05

No pigem ikka täiesti valge auto. :D


Rix - 07.03.21 19:00

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Fotosid IPS monitorilt vaadates see auto küll valge ei ole. Pigem hall-valge. Võrdluseks fotodel olev lumi on valge. Minuarust siiski ilus värv.


Minu monitori peal on ka ikka täitsa helehall. Eriti hästi tuleb lume ja auto värvi erinevus välja selle pildi peal, kus velge pildistatud.
Aga mis on auto värvikood, kuidas tehas seda värvi nimetab?


siimuu - 07.03.21 19:38

Fotod võivad olla kallutatud ent ka mulle tundub, et helehall. Päris tõupuhas valge ei ole.
Ilmselt kõikse parem, kui suudad kuskil kõrvutada mõne teise valge Audiga - Q7, A6, R8 vms.

Autost, siis tundub vihane pereliige. Arvestades, et tänapäeval ei ole foorumid enam väga moes, siis on väga vahva, et ka selliste nn. superautode kohta foorumitesse teemasid tekib.


Ixxe - 10.03.21 13:13

Kena masin! Peaks mainima, et sisu on eriti silmapaistev. Mulle meenutab see värv kangesti Suzuka Grey nimelist tooni, justkui kaks ühes värv sõltuvalt valgusest.

Küsimus Capristo kohta:

Oled sa jõudnud juba külmkäivitust kuskil suuremas kinnises parklas ka teha ja kas see paneb autode signalisatsioonid tööle? Mul endal ka sarnane masin ja silmad on jäänud Capristo peale, kuid auto kinnises parklas ja praegune külmkäivitus on juba päris valju. Et see võib osutuda probleemiks ja väga ei kujuta ette mida see Capristo veel teeks...


masuurik - 10.03.21 13:41

Paar korda on lahe, pidevalt elades käib pinda. Olen RS6 miltekit maaaluses kitsas parklas paar korda käivitades ikka siva lesta tõmmanud, sest autod tuututavad. Arvan V10 caparisto hullem.


prj - 11.03.21 13:12

Tsitaat:
Algselt postitas: Ixxe
Kena masin! Peaks mainima, et sisu on eriti silmapaistev. Mulle meenutab see värv kangesti Suzuka Grey nimelist tooni, justkui kaks ühes värv sõltuvalt valgusest.

Küsimus Capristo kohta:

Oled sa jõudnud juba külmkäivitust kuskil suuremas kinnises parklas ka teha ja kas see paneb autode signalisatsioonid tööle? Mul endal ka sarnane masin ja silmad on jäänud Capristo peale, kuid auto kinnises parklas ja praegune külmkäivitus on juba päris valju. Et see võib osutuda probleemiks ja väga ei kujuta ette mida see Capristo veel teeks...


Selle röökimise maha progemine on väga lihtne.
Pane külge, too mulle mõned eurod ja ei ole enam mingit probleemi ei kinnises parklas, ega mujal :D

Kogu asja eesmärk on katalüsaatorid kiiremini soojaks saada, seda mootori ressurssi, müra ja kütusekulu arvelt.


Raikzz - 11.03.21 15:46

See röökimine on just omaette elamus :P


prj - 11.03.21 15:48

Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
See röökimine on just omaette elamus :P


Need meist, kellel reaalset V8 ja V10 igapäevakogemust on teavad, et see "elamus" muutub "tüütuseks" peale paari korda.
See ei ole üldse hea heli ka, mida ta teeb sel ajal, sest nukad overlapis ja süüde hiline. Suht rõve plärin on.


antsu - 11.03.21 18:29

Kena ja noobel kaarik. Selliseid autosid tuleks rohkem kajastada siin. Siis saab ka "pööbel" teada kuidas sellised autod end üleval peavad, jne.

Nõustun herr PRJ-ti ütlemisega. See külmkäivituse plärin ei ole ei V10-l ega V8-l midagi eriti kaunist peale 10ndat korda.


tonism - 13.03.21 13:03

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Minu monitori peal on ka ikka täitsa helehall. Eriti hästi tuleb lume ja auto värvi erinevus välja selle pildi peal, kus velge pildistatud.
Aga mis on auto värvikood, kuidas tehas seda värvi nimetab?

Hm, värvi osas pean tunnistama, et piltidel lume kõrval tundub tõepoolest hele-hall varjund juures olevat. Kuid see toon on piisavalt õrn, et kui tähelepanu juhtida ning midagi valgelt võrdluseks kõrval on, siis ehk näeb ära, muidu silmanurgast tundub ikka täiesti valge.

Olin tegelikult veendunud, et see ei ole õige värv ning auto kättesaamiseni välja plaanisin hakata kiletama. Sisuliselt oli mõte, et it can be any color, as long as its black (mõni tumedam hall vb ehk kaa) -

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/633/S7ZsWu.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/911/IRrpEE.jpg

Kuid sisu meeldis ning sai ikkagi see "valge" ära võetud. Kätte saades peab aga tunnistama, et värv ei näe üldse halb välja. Suzuka Grey tundub piltidelt küll üsna sarnane. Igatahes igasugu kiletamise plaanid kadusid vähemalt esialgu küll mõtetest. Eks paistab.



Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Autost, siis tundub vihane pereliige. Arvestades, et tänapäeval ei ole foorumid enam väga moes, siis on väga vahva, et ka selliste nn. superautode kohta foorumitesse teemasid tekib.

Keskmine silindrite arv auto kohta hakkaski juba ohliku suunda võtma ning ega mul pääsu ei olnud, kui naise Selverist vorsti ostmise auto minu omast võimsam on :D
Foorumi osas ilmselt olen tõepoolest vanakooli mees -- vaikselt foorumisse trükkimine kuidagi sobib elutempoga paremini.



Tsitaat:
Algselt postitas: Ixxe
Oled sa jõudnud juba külmkäivitust kuskil suuremas kinnises parklas ka teha ja kas see paneb autode signalisatsioonid tööle? Mul endal ka sarnane masin ja silmad on jäänud Capristo peale, kuid auto kinnises parklas ja praegune külmkäivitus on juba päris valju. Et see võib osutuda probleemiks ja väga ei kujuta ette mida see Capristo veel teeks...

Kinnises parklas proovinud ei ole ning ühinen masuurik ja prj arvamusega ning pigem sooviks selle külmkäivituse üldse ära keelata. Kuigi mul hetkel pole veel see esimene vaimustus üle läinud, siis reaalses elus pole seal peale väga valju hääle midagi lahedat. See on pigem plärin kui ilus lõrin ning muutub kiirelt tüütuks. Juba oli olukord kus naine ja laps magasid ning mul oli vaja auto käima panna. Ning tegelikult suht igal käivitusel on väike okas hinges.

prj, vb astun millalgi kaugemas tulevikus läbi kui sulle liiga palju tüli ei tee.


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ei, sellega ei pea leppima. Pöördu esindusse. Selle kohta on minu teada nii SVM kui ka muud lahendused. Vanematele autodele on Reval Autos ka korralik soodustus nii tunnihinnale kui ka varuosadele. Oli äkki -30%? Ma ei näe, miks peaks sellist autot mujal hooldama, kui selline pakkumine laual.

Hetkel ongi siis auto seal. Natuke huvitav oli, et kuigi aeg oli reedeks, siis juba teisipäeval helistati, et said aega pisut varem uurima hakata :) Ilmselt siis sügeles.

Capristo osas kahtlustan midagi enamat. Kui ta lihtsalt kohapeal tühikäigul seisab, siis teeb ise neid klappe lahti ja paneb kinni. Pole päris kindel, aga mulle tundub, et teeb ka sõidu ajal seda. Vb vaakum lekib kusagilt?


Rix - 13.03.21 13:27

Tsitaat:
Algselt postitas: tonism
Hetkel ongi siis auto seal. Natuke huvitav oli, et kuigi aeg oli reedeks, siis juba teisipäeval helistati, et said aega pisut varem uurima hakata :) Ilmselt siis sügeles.


Kui auto juba seal on, siis palu neilt auto lisavarustuse infot. Seal kenasti kirjas kogu info alates auto tootmis kuupäevast, kuni lisavarustuse koodideni ja muidugi ka auto värvikood. ;)


prj - 13.03.21 15:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Kui auto juba seal on, siis palu neilt auto lisavarustuse infot. Seal kenasti kirjas kogu info alates auto tootmis kuupäevast, kuni lisavarustuse koodideni ja muidugi ka auto värvikood. ;)

Exterior color / Paint Code M1 / Y7F - Suzuka Gray Metallic
E0A Without special action equipment
6H3 Carbon Sideblade
1PD Wheel bolts with anti-theft protection (unlockable)
7JH Vehicle class differentiation -420-
UG1 Hill start assist
0GG Emission standard EU4
4UF Airbag for driver and front passenger with front passenger airbag deactivation
QE1 Storage compartment package 1
GS3 Applications
6XK Exterior mirrors, auto-dimming, power-folding/adjustable/heated
EA0 Without subsequent warranty
5SL Left exterior mirror, aspherical
5RU Right exterior mirror, convex (large viewing field)
A8S Standard equipment
2ED Disc brakes in rear
J0Z Battery 520 A (110 Ah)
1LA Disc brakes in front
6FA Components without special surface appearance
0UA Without special color trim
NY0 Standard battery/alternator capacity
B0A build parts set without county specific documentatio
1S2 Tool kit
0VC Information kit in German
7QT CD ROM (Europe)
7A2 CD changer
C05 Operating permit, alteration
2D0 Without cd enhancing underbody panel
2MN Suspension/shock absorp. (closed-loop)
7AL Anti-theft alarm system, interior monitoring, backup horn and towing protection
5MN Decorative inserts
7M0 Plastic scuff plates in door apertures
7X8 Park distance control in front and rear plus rear view camera system
UF0 Without electric interface
8K4 Separate daytime running light -- NAR --
7G0 Without preparation for VTS (Vehicle Tracing System)
F0A No special purpose vehicle, standard equipment
8GH Alternator 190 A
0YA Weight range 1 installation control only, no requirement forecast
0JA Weight category front axle weight range 1
TU7 10-cylinder SI engine 5.2 l unit 07L.Y (aluminum)
8T2 Electronic cruise control system (CCS)
VC0 without Garage door opener
G0X 6-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle
6V1 Rear trim panel (ECE)
A52 Audi Sport/ Quattro GmbH
6NN Alcantara molded headlining
9AK Climatronic with impact pressure control, CFC-free
8EX LED headlamps
FC1 Customized installation
U2A Instrument cluster with km/h speedometer, radio clock, tachometer and trip odometer
4L6 Breakaway interior rearview mirror, auto-dimming
K8C Coupe
0M6 Fuel tank
0Y1 Standard climatic zones
1Z0 Initial standard fuel filling
0U0 Fuel quality 98 RON
3G2 Child seat anchors, front right (ISOFIX)
6W1 Front license plate carrier (large)
5K4 Full body cover (shape-adapted system) with additional transport protection measures
QQ1 With additional lights (interior lighting)
L0L Left-hand drive
7P1 Power-adjustable lumbar support in front seats
1XW Leather-wrapped multi-function sports steering wheel
AV1 Driving on the right
9VK Sound package "1"
7HD Leather variant 3
NM5 Carbon engine cover
9Q2 Multi-function display/trip computer with check control
8Z5 not hot country
D71 10-cylinder SI engine 5.2 l/386 kW (40V) V10 FSI base engine is TU7
9L1 Engine compartment lighting
7Q2 navigation system with colour screen
FR8 Without protective cover
AQ8 Quality class 8
F10 Alloy wheels 8.5J x 19 in front, with 11J x 19 in rear
8AY Radio navigation system
9JD Smoker's package, ashtray in front
7K7 Tire pressure monitoring system 433 MHz Basic
H29 Tires 235/35 R19 91Y xl in front tires 305/30 R19 102Y xl in rear
1G8 Breakdown kit
PAM Light package
PL3 Enhanced leather package
PQ1 Forg. alum. alloy wh., 8.5Jx19 front, 11Jx19 r., 10-sp. Y des., high-gl pol., sing. col, 235/35 a. 305/30 R19 tyres
YGE  
4X1 Side airbag in front
6Q6 Gearshift knob/handle in aluminum
A00 No self-collection
0ST Labels in German and French
8SB Rear combination lamp with darkened lens
2K1 bumper reinforced
9P1 Seat belt reminder, electric contact in buckle
N3Q Seat trim covers in fine napa leather
3L5 Both front seats power-adjustable
4A3 seat heating for front seats separat controlable
0LW With special labels safety certificates for Germany
S0L Control of demonstration vehicles
FA0 Control of series production
8X1 Headlamp washer system
8N7 Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor
4K4 Central locking w/ radio remote control
B01 Type approval country Germany
5D1 Carrier frequency 433.92 to 434.42 Mhz
NT0 Transit coating (type 1)
QV0 Without TV reception/digital radio reception
1EX Special identification label for EC for M1 passenger vehicles
2Z1 Type sign at rear and "Quattro" nameplates respectively
1T3 First aid kit with warning triangle
Q1D Sports front seats
9ZF preperation for mobile phone with hands free teleph.
EW0 Without maintenance contract
7S0 Without windbreak
4GP Heat-reflecting windshield with sunshield and viewing window for vehicle identification number
2WA without spare tyre


KsenoonE - 13.03.21 23:59

Eesti ARK paneb tavaliselt kõik halliks mis vähegi hõbeda moodi on :D


prj - 14.03.21 14:07

Tsitaat:
Algselt postitas: tonism
Capristo osas kahtlustan midagi enamat. Kui ta lihtsalt kohapeal tühikäigul seisab, siis teeb ise neid klappe lahti ja paneb kinni. Pole päris kindel, aga mulle tundub, et teeb ka sõidu ajal seda. Vb vaakum lekib kusagilt?

Minu jaoks ei kõla see küll normaalsena. Koha peal seistes ei tohiks ta igal juhul lambist edasi-tagasi lülitada.
Kui ta vaakumit kasutab, mitte elektrimootoreid, siis kindlasti tasuks kontrollida, ega seal mingisugust probleem ei ole.
Samuti võib olla pult valesti progetud, seal vist vastavalt vasturõhule avas/sulges. Ehk on see vasturõhu level liiga kõrge või liiga madal (olenevalt režiimist) ja siis selle tulemusena hakkab klõpsima.

Minu arust on üldse stock süsteem Audidel väga hea. Saad ise valida, kas tahad neid lahti või kinni ja kui mootori hingamist hakkab pärssima, siis teeb põhjagaasil olenemata režiimist lahti.
A eks ilmselt mingisugune lisapult müüb - minu arvates alati mida vähem mitteoriginaalseid lisavidinaid, mis võivad katki minna, seda parem!


EnricoN - 26.03.21 21:06

Mulle tundub, et meie autod said omale samal päeval numbrimärgid? :D

https://www.upload.ee/image/12998176/165769210_216156573623972_4420122079979707486_n.jpg

FB pildikvaliteet :(


tonism - 07.05.21 17:20

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Minu jaoks ei kõla see küll normaalsena. Koha peal seistes ei tohiks ta igal juhul lambist edasi-tagasi lülitada.
Kui ta vaakumit kasutab, mitte elektrimootoreid, siis kindlasti tasuks kontrollida, ega seal mingisugust probleem ei ole.
Samuti võib olla pult valesti progetud, seal vist vastavalt vasturõhule avas/sulges. Ehk on see vasturõhu level liiga kõrge või liiga madal (olenevalt režiimist) ja siis selle tulemusena hakkab klõpsima.

Olukord läks aina hullemaks, kuni ühel päeval lakkas täiesti toimimast. Tänaseks aga selge, et põhjuseks oli Capristo CES3 kontrolleri viimased hingetõmbed -- nüüd uus kontroller peal toimib ilusti.

Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Mulle tundub, et meie autod said omale samal päeval numbrimärgid? :D


Jap, see oli hetk kui DOCS käis uisutades seda arvele võtmas ja toimus vaidlus mis värvi see auto siis ikkagi on :)
Lisaks kui ma ei eksi, on auto varasemalt kandnud numbrimärki 888 GTG (mis igasugu huvitavate masinate peal on käinud)
https://i.pinimg.com/originals/30/01/cf/3001cfdc6536b29a0b5f6775d052c770.jpg



Aga vahepeal ikka nii palju hoovis sügelenud, et vaatama heitlikule ilmale ca 1000 km kellale saadud. Olin juba unustanud kui lineaarne see jõu kogumine vabalthingavatel on. Ilmselt paljude jaoks isegi igav ja turvaline. Sain mingi hetk paari erineva sõbra autodes istuda - suht raja autoks ehitatud E36 ning teine suht ära ehitatud 3000GT VR4 -- nendes autodes ikka emotsiooni jagub -- tagavedu või siis suur boost on mõlemad asjad, mis draamat ja põnevust juurde lisavad. See R8 tundub ikka väga tsiviliseeritud nende kõrval. Eriti kui dampening tänavareziimi jätta tundub seal roolis nagu igas teises madalas Audis.

Lisaks vahepeal auto veel värske esiklaasi, küünlad, filtrid ja õli saanud.

Lõpetuseks aga tänavuine kevade alguse sünnipäevaõhtu pilt uuest mänguasjast
https://i.ibb.co/cyHWwnT/snow.jpg



Edit
Vahepeal ka paar mure tekkinud. Nimelt avastasin auto alt väikse õlilaigu ning ühtlasi külmast peast ja tühipööretel tippusid pöörded kõikuma - vahel läks minuti-paariga üle, vahel ei läinudki antud käivitusel paremaks enne järgmist korda.

Õnneks need said lahenduse - selgus, et õlipump lekkis ning üks lambda andur vajas vahetust. Nüüd taaskord kuiv ja käib ilusti.


Raikzz - 25.06.21 09:05

Nillin siin ka vaikselt uut autot ja avastasin, et vähemalt mobiles on v10 manuaali hinnad ikka päris rajud, pmst 2geni R8 hinnad :P


tonism - 14.08.21 18:42

Pole pikka aega siia sattunud, kuid vahepeal on olnud paar seiklust, mida vb on ka teistel huvitav lugeda.

Olen paaril korral ka Ülemistesse ära eksinud ning üks kord õnnestus ka Ixxe-t kohata. Päris elus näeb see Ixxe R8 värv ikka väga ilus välja! Ning kui ma ei eksi, siis sellel on Audi Sport Exhaust mida oli väga huvitav võrrelda minu Capristoga. Voluumi poolest tunduvad mõlemad suht sarnased olema, kuid hääle toon on sootuks erinev ning minu meelest ikkagi originaali kasuks. Mitte, et Capristo oleks halb -- pigem teistsugune ning rohkem maitse asi. Ixxe, paranda mind kui eksin, aga minu meelest madalatel pööretel on sinul automaatselt klapid kinni -- Capristoga õnnestub mul need lahti hoida ning tulemus on üsna madal lõrin, mida lihtne pigem V8-ks arvata. Kusagil 3-4K juures (mis kohalt revvides juhtub väga kiirelt) peaks ka stock exhaust lahti olema - seal hakkab Ixxe masin väga ilusat häält tegema, aga Capristo tundub "madalam" ja vb natuke "boomy". Kõrges otsas teevad mõlemad head häält, aga Audi enda exhaust tundub kõrgemalt laulvat, Capristo nõks madalamalt.

Plusse-miinuseid mõlemal, kuid mulle tundub, et V10 iseloomuga sobiks selline high-pitch screamer rohkem kui madal heli. Kuid päeva lõpuks teevad mõlemad head häält ning sisuliselt sama valjud. Lihtsalt erinev iseloom.

Ning mingil hetkel õnnestus ka kellegi kaamerasse jääda (juhuslikult tuttav sattus pildi peale ja tundis mu ära):
https://i.ibb.co/JnVTLHP/222141660-1963112583856260-3484298590141050669-n.jpg


Teine huvitav kogemus oli nädala algul, kui käisin DOCSis asju ajamas ning neil olevat midagi huvitavat, mida siis proovimas käisime - https://www.auto24.ee/soidukid/3549665
https://i.ibb.co/v1T6Yvs/150042523.jpg
https://i.ibb.co/V3c9HK3/150042546.jpg

Varem on kogu Mersu brand nagu kuidagi tähelepanuta olnud ma tõesti ei teadnud mida oodata. Aga no 450 kW ja AMG kõlasid, nagu võiks ju väikse ringi teha.

Minu eelarvamus oli koheselt, et tõenäoliselt on tegemist sellise jäigemapoolse, kuid muidu väga mugava ja pigem laisemapoolse cruiseriga (ilma midagi teadmata v lugemata). Juba paar meetrit sõites aga olin ikka väga üllatunud kui hea selle juhitavus on. Võrreldes minu R8-ga, millel mootor keskel, tundub mulle see AMG GT ikkagi teravama juhitavusega. Seda poleks üldse oodanud. Kahjuks sõitsin küll mingis chillimas reziimis ja ei tea milleks auto viimase piiri peal võimeline on, kuid maanteel lapatsit vajutades meenus mulle, miks ma võtsin manuaalkasti. Läks ikkagi sekund, kui mitte kaks, enne kui midagi tõsiselt juhtuma hakkas. Aga kui hakkas, siis lendas ikka väga korralikult - muidugi tunnetus hoopis teine kuna tagaveoline, aga minu seljadüno ütleb, et võiks olla võrreldav R8-ga küll, väga suures raames.

Küll aga mis väga kustumatu mulje jättis oli see feel rooli taga. Eriti see pikk kapott ning selline kerglev ja ülihea juhitav linnavahel. Kui veel AMG klapid lahti teha siis on ikka väga boss cruiser. Ma arvan, et seal rooli taga oli vist isegi rohkem seda "special" tunnet kui mu R8 roolis. Vb kuna R8-ga rohkem harjunud. Aga see pikk kapott ikkagi ei lähe meelest.

Kokkuvõttes loomulikult kaks täiesti erinevat masinat. AMG GT, nagu nimigi tegelikult viitab, on palju rohkem GT masin kui R8 ja see ilmselt võtabki hästi selle vahe kokku. R8, eriti V10 manuaal, on palju rohkem selline rapsimise masin. See Mesa on aga palju parem linnavahel ja maanteel cruisimiseks, kui paberil olevata numbrite võrdlemine kõrvale jätta ja puhtalt tunnetusest rääkida. Piisavalt kiired on nad mõlemad, kui vaid see on kriteerium.

Ostuks hetkel ikkagi ei lähe, kuid tahtsin jagada, kuna minu jaoks oli just see juhitavuse pool võrreldes R8-ga üllatuseks.


masuurik - 14.08.21 21:06

Mul on ka mingi seletamatu sümpaatia selle mudeli vastu.


Amadeus - 15.08.21 11:48

Tsitaat:
Algselt postitas: tonism

Kahjuks sõitsin küll mingis chillimas reziimis ja ei tea milleks auto viimase piiri peal võimeline on, kuid maanteel lapatsit vajutades meenus mulle, miks ma võtsin manuaalkasti. Läks ikkagi sekund, kui mitte kaks, enne kui midagi tõsiselt juhtuma hakkas. Aga kui hakkas, siis lendas ikka väga korralikult - muidugi tunnetus hoopis teine kuna tagaveoline, aga minu seljadüno ütleb, et võiks olla võrreldav R8-ga küll, väga suures raames.


Eks vabalthingav ärkabki Comfordis pisut kiiremini. Selleks, et karu kapist välja võtta, on vaja valida MB "Dynamic Selectist" - "Sport+", või "Race". MB roolil on ka labad, mille abil saad Comfordis enne mõõdasõitu paar astet soovi korral maha tõmmata :).

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Mul on ka mingi seletamatu sümpaatia selle mudeli vastu.

Vaatan eest, vaatan tagant - minul sümpaatiat ei teki. Tänaval vaatan iga kell R8-le järgi. MB GT on küll pisut teise loomuga pill, kuid ikkagi tavainimesele "pikema kapotiga hall mass". 450+kW ja tagavedu on küll kuskil baanil kuiva ilmaga 250+km/h äge, kuid meie hallis kliimas piirdub see teekatte ja rehvi vahelise niiskuse ebavajaliku aurustamisega :).


alell - 15.08.21 12:49

Jap, see oli hetk kui DOCS käis uisutades seda arvele võtmas ja toimus vaidlus mis värvi see auto siis ikkagi on :)
Lisaks kui ma ei eksi, on auto varasemalt kandnud numbrimärki 888 GTG (mis igasugu huvitavate masinate peal on käinud)
https://i.pinimg.com/originals/30/01/cf/3001cfdc6536b29a0b5f6775d052c770.jpg

Rõõm näha autot taas eestimaa pinnal :) tegemist on minu vana autoga tõepoolest ja kui kunagi müüma hakkad siis oleksin taas huvitatud sellest !
Muuseas minu käes olles sai se ka auto jõudu juurde ja VKM peaks seda mäletama.
Värvitud seda autot pole nagu eelnevalt keegi mainis see on pigem meie maanteameti tõlgendus. Käigukast sai Audi tallinnas uus pandud minu ajal samuti.


Ixxe - 07.09.21 15:37

Tsitaat:
Algselt postitas: tonism
Pole pikka aega siia sattunud, kuid vahepeal on olnud paar seiklust, mida vb on ka teistel huvitav lugeda.

Olen paaril korral ka Ülemistesse ära eksinud ning üks kord õnnestus ka Ixxe-t kohata. Päris elus näeb see Ixxe R8 värv ikka väga ilus välja! Ning kui ma ei eksi, siis sellel on Audi Sport Exhaust mida oli väga huvitav võrrelda minu Capristoga. Voluumi poolest tunduvad mõlemad suht sarnased olema, kuid hääle toon on sootuks erinev ning minu meelest ikkagi originaali kasuks. Mitte, et Capristo oleks halb -- pigem teistsugune ning rohkem maitse asi. Ixxe, paranda mind kui eksin, aga minu meelest madalatel pööretel on sinul automaatselt klapid kinni -- Capristoga õnnestub mul need lahti hoida ning tulemus on üsna madal lõrin, mida lihtne pigem V8-ks arvata. Kusagil 3-4K juures (mis kohalt revvides juhtub väga kiirelt) peaks ka stock exhaust lahti olema - seal hakkab Ixxe masin väga ilusat häält tegema, aga Capristo tundub "madalam" ja vb natuke "boomy". Kõrges otsas teevad mõlemad head häält, aga Audi enda exhaust tundub kõrgemalt laulvat, Capristo nõks madalamalt.

Plusse-miinuseid mõlemal, kuid mulle tundub, et V10 iseloomuga sobiks selline high-pitch screamer rohkem kui madal heli. Kuid päeva lõpuks teevad mõlemad head häält ning sisuliselt sama valjud. Lihtsalt erinev iseloom.


Trehvasin ka taaskord siia teemasse. ;)

Dynamic ja performance režiimis peaks klapp olema alati täiesti avatud, kuid päris 100% kindlalt ei oska öelda. Saab ka roolil nupust klappi avada, ning on täitsa märgatav vahe ka kohapeal tiksudes kuulda, aga võiks kõvasti valjum olla madalatel pööretel.

Huvitaval kombel on jah Gen2 V10+ väljalase sama valju nagu aftermarket Gen1 Capristo, kuid täiesti erineva tooniga... Kõikidel pluss mudelitel peaks see sport väljalase peal olema kui ei eksi, uuemad kui 2018 vist natuke vaiksemad seosed EU piirangutega. Kusjuures ma r8talk foorumites gen2 kohta lugenud ka, et Capristo kaotabki kõrge high pitch karjumise ära ja sellepärast osad seda väljalaset ei taha. Videode põhjal nagu ei saanud aru, kuid kõrvuti oli ikka pöördeid andes päris suur vahe sees.

Ma ise eelistan ka pigem seda V10 karjumist, et arvatavasti Capristo jääb minu masinal ära. Hetkel on mõttes kunagi Quicksilver väljalase alla panna, kuid mitte veel lähiajal, see muidugi üks valjumaid üldse, et ei kujuta ette kas kannatab sõita ka. Miskine youtube klipp ka mis demonstreerib päris hästi seda Quicksilver süsteemi, pole veel päris 100% kindel kas see pops and bangs kuskil Tallinna vahel on liiga palju või mitte :D. Räägib seal lisaks Capristost ka, aga ei tea muidugi kas gen2 peal Capristo täpselt samasugune heli mõttes.
https://youtu.be/_cSD3VvD1Y8?t=520


prj - 07.09.21 17:49

Need youtube clipid suht mõttetud, nende järgi ei saa midagi aru, eriti kui mingisuguse kartuliga filmitud :D
Nii palju saab aru, et räige drone on. Minule isiklikult ei meeldi üldse, aga eks maitse asi.

Normaalne väljalase on selline, et 70-80nega kannatab vaikselt sõita, aga samas kui vajutad, siis on vali...
Selline asi, mis kogu aeg lärmab on pigem ebameeldiv. Sest siis on lihtsalt lärm lärmi pärast. Ja isegi siis, kui sul on elamusauto, mille võtad välja nädalavahetusel sõitmiseks, siis liigse drone-ga väljalase rikub ikkagi kogu asja ära.

Täpselt nagu eelnevalt mainitud külmkäivitusega. Peale paari korda on sellest lärmist siiber.


tonism - 19.09.21 08:59

Vahepeal suurt midagi muutunud ei ole, aga kartulitest rääkides püüdsin enda omaga (millel uskumatult vilets kaamera) ikkagi paar pilti juurde teha:

https://i.ibb.co/kmz0KF7/IMG-20210904-201417-2.jpg

https://i.ibb.co/NVrrnMH/IMG-20210901-214413-2.jpg


Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!


siimuu - 19.09.21 11:54

Ei saa kuidagi nõustuda, et pildil on kartulile omane kvaliteet. Esimesel pildil on bokeh täitsa näha ja viimase pildi puhul pigem valgustuses küsimuses.
Sellegipoolest väga äge! Kui palju hooaja peale juba sõidukilomeetreid on kogunenud? Kuidas ise rahul oled või tunned, et hakkab end "juba ammendama"?


tonism - 26.09.21 22:14

Vana kartul läks põllule tagasi, samal ajal selektsioon Samsungi vähe moodsamatest sortidest menüüs

https://i.ibb.co/By3RgXj/20210926-191040.jpg

https://i.ibb.co/QnD9VM9/20210926-191457-2.jpg



Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Sellegipoolest väga äge! Kui palju hooaja peale juba sõidukilomeetreid on kogunenud? Kuidas ise rahul oled või tunned, et hakkab end "juba ammendama"?


Arvan, et õnnestus oma 2-3000 km maha sõita. Selle jõuga olen vähemalt tänavatingimustes harjunud, kuid raske on ka näha end rohkem jõudu vajamas. Esimese käiguga saab üsna lihtsalt enamus asenditest rattad ringi, kohati ka teisega. Ning kuna suured kiirused v rajal piiride kompamine väga palju elevust ei tekita siis tänavale tundub praegu, et on okei. Aga eks saab näha. Selle jutuga kipub tavaliselt nii olema, et varem v hiljem tuleb oma sõnu süüa :)

Välimuselt pigem sedapidi, et kunagi esimese gen R8 üldse ei meeldinud, kuid nüüd pigem hakanud üha rohkem sellega olen aega veetnud. Kuidagi hea tasakaal eksootika ja jõuliste kumeruste vahel.

Kokkuvõttes olen endiselt veendunud, et see on keeper. Kuna neliveost ja manuaalist ei ole valmis loobuma siis on raske näha midagi, mis seda rolli võiks täita. Pigem on küsimus, et kas kunagi võiks sinna kõrvale oodata midagi, mis mingit kolmandat rolli täidaks - aga õnneks on selle jaoks hoov liiga väike :)

Pilke ja tähelepanu püüab see auto kindlasti. Algul oli üsna võõras, tänaseks suhteliselt harjunud. Vahel nüüd isegi naljakas milliseid reaktsioone see võib inimestes tuua - kõik õnneks sõbralik ja positiivne :)

Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!


tonism - 13.08.22 12:31

Üle pika aja üks sisulisem muudatus.

Kuna vanad KW-d hakkasid lekkima
https://i.ibb.co/P5rt0Mg/IMG-1676-fix.png

Sai alla Bilstein B16 set
https://i.ibb.co/x1B7W0n/IMG-1669-fix.png

Seadistuse jätsime nii nagu tehasest tuleb, keskmises asendis.

Auto on selgelt palju kindlam, eriti just vähegi ebaühtlasemal pinnal. Selgelt on ka pehmem. Algul tundus, et äkki on isegi natuke liiga pehme, samas kuna ringrada ei sõida ja rohkem linnavahel sõites tundub jällegi väga hea kui teeolud vähe raskemad. Ka juhitavus "tundub" rohkem direct. Ilmselt esialgu jätangi sellisesse asendisse, tundub väga hea tasakaal perf ja daily vahel.

Eks nipet-näpet hoolt kah tehtud, aga üldiselt vaid tallamise rõõm :) Paar pilti Hiiumaal käigust -
https://i.ibb.co/zQPmwhX/20220502-193044.jpg

https://i.ibb.co/qFztNdw/20220605-145327-fix.png

Nüüd nv sai R8 ka oma veresugulast näha. Huvitav kas Gallardo läheks sadama tala alt läbi? :D
https://i.ibb.co/TMZ9jt0/20220812-204157.jpg

https://i.ibb.co/RhjLFMg/20220812-204342.jpg

PS! Tervitused Argole (ja Andresele)