Foorumi logo

Audi 90 20v - 1991 - Pierre
pierre - 13.02.08 00:55

autoks siis B3 kere Audi 90 20v.
esmane registreerimine on 05.1991
esiveoline 7A, 5se manuaaliga.
palju jõudu on, ei tea, pole mõõtnud aga tehas lubab maksimaalseks 123kW@6000rpm ja miskid 220Nm kuskilt vist 4500pealt äkki....

selliseid variante toodeti ´90 okt - ´91 aug kokku vaid 2293tk.

lisad suht tagasihoidlikud:
*kõik aknad vändaga
*el. peeglid, soojendusega
*katuseluuk
*hele sametsisu
*kesklukk
*roolivõim
*tulede reg.
*ABS
*VDO lisakellad
veljed 5tk sain kaasa mis pildil all on, nende peal on veel norm suvekummid, mis kannatavad ühe hooaja sõitu küll.
praegu vuran mustade plekkvelgedega kus on mingid M/S´id.

ostes: u. 137 000km "kellal"

selline oli ostes:
http://img518.imageshack.us/img518/9400/audi90py1.jpg

http://img179.imageshack.us/img179/3460/audi90ivdb1.jpg


sõidud 2008:
AC DRAG ET 15.819@144.36km/h
AC MILE 200km/h


veekaheksa - 13.02.08 08:41

Väga korralik aparaat on. Nii korralikku 17 aastast autot väga tihti ikka ei näe küll. Katsu teda siis hoida ja ju ma 'moraalselt' toetan kah siis. Nagu eile selili auto all olles :P


Kikkike - 13.02.08 08:52

Palju Õnne Sulle uue liikuri puhul.
Kui see haigus mu siit toast välja laseb ükskord siis tuleb ka vaatab seda sinu uut "armastust" :P .


tryku - 13.02.08 13:07

Viisakas masin!
Seda müüdi päris tükk aega auto24-s, imestasin isegi, miks keegi ära pole ostnud.
Igatahes edu! ;)


pierre - 14.02.08 18:08

tänud. :)

njah. küsisin isegi müüjalt, et mis ajast seda müüd ja saades vastuseks et kevadest, küsisin miks pole ostetud: väidetavalt käisid kohal mehed kes meeletuid lisasid tahtsid (a la kont, el. lisad jne) ja pidasid seda planguks.

minuarust on seal kõige põhilisim lisa küll puudu (loe: quattro) aga kõik korvab 20v mootori hea akustika ning korralik tõmme
ja hele sisu koos heleda armatuuriga mõjub soliidselt.
:cool:


Kivitare - 14.02.08 18:34

Sry for OT, aga kas oli siis vanem inimene müüjaks. Vahtisin ise seda autot mõniaeg tagasi ja suht ei usu, et vanemal inimesel sellise motoge isend on müüa. Kartsin, et miski viga mann.

terv Kivitare

PS! kui 7A korras on, siis liigub väga eduliselt ka esivedune.


tryku - 14.02.08 18:35

Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
tänud. :)

njah. küsisin isegi müüjalt, et mis ajast seda müüd ja saades vastuseks et kevadest, küsisin miks pole ostetud: väidetavalt käisid kohal mehed kes meeletuid lisasid tahtsid (a la kont, el. lisad jne) ja pidasid seda planguks.

minuarust on seal kõige põhilisim lisa küll puudu (loe: quattro) aga kõik korvab 20v mootori hea akustika ning korralik tõmme
ja hele sisu koos heleda armatuuriga mõjub soliidselt.
:cool:


No kui Quattro puudumine häirib, siis oleksid võinud ju mu sõbra pakutava ära võtta
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/749/auto_php-id=454749-www_auto24_ee.html


pierre - 14.02.08 19:41

"meeletute lisade" list ;)
X0A = national sales program Germany
G0C = 5-speed manual transmission
H1V = TYRES 205/50 R 15 V
J0J = battery 300 A (63 Ah)
L0L = left-hand drive vehicle
M5P = 5-cylinder gasoline engine 2.3 L/125 kW 20V closed-loop catalytic converter, base engine is T5F
C1W = forged alloy wheels 7J x 15 type 1, offset 39
0TA = without floor mats
1AC = anti-lock brake system (ABS)
1C1 = antifreeze up to -25 degree celsius tolerance up to -30 degree C
1G3 = alloy spare wheel with original equipment tires
1MP = steering wheel for airbag system
1X0 = front wheel drive
3AF = outer right rear view mirror: convex, powered, heated
3BE = outer left rear view mirror: flat, powered, heated
3FB = spoiler roof
3Y0 = without roll-up sun screen
4F1 = central locking system
4GH = windshield tinted with windshield sunshield
5K0 = without paint preservative
6A0 = without fire extinguisher
6R1 = leatherette gearshift boot
8AD = radio "gamma"
8GD = alternator 90A
9EC = wire assembly for 5-cylinder fuel injected engine
9V1 = anti-theft protection system (burglary and theft alarm) for ROW

aga omanikuks oli tõesti vanem meesterahvas, füüsik hariduselt. :cool:
niiet vahest võib luuavarrest ka pauku tulla....
:)


pierre - 13.03.08 13:39

täna sai siis tehtud pisut hooldust.
vahetatud on nüüd hammasrihm (Dayco), veepump ja rullik (mõl. Bilstein) ning uus on käigukastiõli (75W 90) ja tosool (-36*C).

140 600km

järjekorras ootab kindlasti õhufilter, bensufilter ja roolivõimuõli ja ilmselt pean ka piduriõli uuendama...

edit: õhufilter nüüd vahetatud. ja muidu ei saa kui kuskil õhutorustikus peab ikka mingi auk olema :cool:

huvitav, kuidas saab põlema tulede regulli lüliti valgustuse?
et lahti võttes vaatasin, justkui tuleks see punane plastmass skeemi ümbert sõna otseses mõttes ära lõhkuda, et siis skeemi külge joodetud lambini jõuda?


Kivitare - 13.03.08 19:33

Mul endal istmesoojenduste reguleerimis nupu all ka miskit ei põle ja nii palju kui tean ega muu ei aita kui kogu pistik uus osta.

edu


pierre - 20.04.08 23:34

ükspäev avastasin, et tagaluugi servas olevatest juhtmetest mitte kõik ei ole korras. üle poole on katki, ütleme nii :o.

samas kõik tuled töötasid, v.a. pagassi valgustus aga seal polnud pirni sees.

katki olid:
*kollane
*must/punane
*pruun
*sinine (oli mineku äärel)

parandasin ära, aga ei täheldanud, et kuskilt otsast midagi paremaks oleks läinud.
jäi väike uss hinge närima, et äkki keegi kunagi on seal midagi otse ühendanud vms, kuigi välisel vaatlusel on kõik ilus puhas originaal, et nagu ei jää kuskilt silma mingit "isearetust".
et kes teab mida mis värvi juhe teeb?

ei oska skeemi kuskilt otsida ja ei taha ka mingit lühist vms kuhugi tekitada...


pierre - 04.08.08 16:21

auto siis vahepeal seisis pea 3kuud, polnud lihtsalt raha, et temaga sõita.
täna tegin kindlustuse ära ja läksin ülevaatusele.
paar asja tuleb üle vaadata varsti, aga läbi sain kenasti.

plaan on tulla AC mile 16 august.
eks näeb.


Kevadlilleke - 04.08.08 16:46

Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
huvitav, kuidas saab põlema tulede regulli lüliti valgustuse?
et lahti võttes vaatasin, justkui tuleks see punane plastmass skeemi ümbert sõna otseses mõttes ära lõhkuda, et siis skeemi külge joodetud lambini jõuda?
Seda lülitit on kahte versiooni. Ühte tuleb oskuslikult lammutada, teine käib juba ise legoks. Olen paarile lülitile uued pirnid jootnud, suht lihtne töö.


pierre - 05.08.08 08:57

kui nii, siis ma üritan seda lülitit rappida natuke mingi päev. vaatab mis seal siis on.
pole küll mingit tahtmist Revalist seda lülitit ostma minna....

8A0941301 01C - mul peaks see lüliti selle koodiga olema


tarmo - 05.08.08 09:04

Rappida pole seal midagi, läheneda tuleb väga ettevaatlikult.
Kui lülitiosa kestast välja saad, siis tuleb pirni jalad lahti joota ja pirn pinsettidega kätte saada kuidagi. Augud tinast puhastada, uus õiget mõõtu pirn sisse tagasi ja jalad kinni joota, ongi olemas.
Ahjaa, sees on seal 2 pirni lausa, üks on rulliku valgustus, teine on tähise oma.

Vaja on püsivust ja rahulikku kätt.


-ivar- - 05.08.08 09:16

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo

Ahjaa, sees on seal 2 pirni lausa, üks on rulliku valgustus, teine on tähise oma.



Minu masina lülitil oli 1 pirn. Aga lahti võtmisel tuli see plastik ka nn lahti joota. Plastik kinnitub pruuni plaadi külge pmtselt sulatatult ja siis tinutuskolviga lasin need kinnitus punktid soojaks ja siis sain alles lahti.


pierre - 17.08.08 20:24

tag. pid. klotsid ja bena filter vahetatud, pid. õhutatud, sai siis ndv käidud AC Mile sõitmas.
ilm oli kehvake, sõideti nagu teada vaid 1 voor ja minu sõidu ajal hakkas sadama veel....

tulemusega jäin väga rahule: 1609m paigaltstardist ja 200km/h.
väga adrenaliinirohke oli, eriti lõpupoole kui ilma kojameesteta sõites esiklaas märg ja pea 220 kellapeal ;), vot ei julgenud kõvasti pidurdada nagu staff soovitas. gaasi normaalselt järgi lastes oli tunda, et taguots läks ikka väga kergeks....

üldiselt oma sõitu natuke parandada ja nipet näpet veel teha siis järgimine aasta peaks rohkem tulema. :cool:
400m peale mul sellega niikuinii asja pole, aga pikka maad võib painutada küll.

üsna fann. :cool:

http://img142.imageshack.us/img142/6953/rngadjs8.jpg

pildiautor ArdoH


pierre - 06.09.08 18:23

sai AC Drag´il käidud veerandmiili sõitmas, ja väga huvitav oli.
sain teada, et esiveoline edestab quattrot lõppkiiruses juba 400meetril, aga quattro jõuab lühema ajaga finišisse ikkagi. kahju et eliminaatori ajaks rada märjaks sai, tahtsin katsetada kui palju mõjutab ilma õhufiltrita sõit aega ja kiirust. aga noh, mõni teine kord äkki. :)

parimaks tulemuseks jäi ET 15.819 @ 144.36km/h.
alla kuueteist aeg tuli ja mina sellega väga rahul.
esiveoline ikkagist ju :D


Korraldajatele ürituse eest 5+!


pierre - 22.09.08 22:47

täna sai roolivõimuõli vahetatud. jube tökat oli sees. pump tegi külmal hommikul juba natuke häält. ei taha uut latti osta.

siis remondimees vahetas mõni päev tagasi ühe esimese rattalaagri, mis järsku koledat häält tegema hakkas, amorditugilaagri lasin kah siis töö käigus igaks juhuks asendada.

145 200km

paar defekti on siiski tekkinud. :) sumpa tagumisse potti on paarisendise läbimõõduga auk tekkinud ja juhiukse lukk ei käi enam võtmest, hammastega rõngashoob läks pooleks....esimene otsing romulatest oli edutu, neid on tehtud kahte erinevat ja mul on see b4 lukusüsteem....vaatab edasi.


pierre - 10.10.08 20:36

õlivahetus tehtud täna.
Carlube mootoripesu ette, sisse rändas talveks Carlube täissünt 5W40, kulud kokku natuke üle poole tuhande *eestit* ;)
tänud@veekaheksa garaaži jms kasutamise eest :)

145 875km


veekaheksa - 10.10.08 21:25

Noh, tänud vastu võetud. Põhjakaitse allasaamine hakkab juba klassikaks kujunema.......... :D


ranz - 10.10.08 22:38

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Noh, tänud vastu võetud. Põhjakaitse allasaamine hakkab juba klassikaks kujunema.......... :D

Kui autodel neid põhjakaitsmeid ei oleks, või mõeldaks välja kuidagi nii, et ilma selle eemaldamiseta saaks õli vahetada... oleks too nimetatud töö oluliselt lihtsam. Päris mitu korda ise õlivahetuse ette võtnud, et no mis see ikka ära ei ole, teeme kohe ära... ja siis vaatad seda katet seal... krt :P


veekaheksa - 11.10.08 08:54

Millegipärast just Pierrele see tagasipanek ei meeldi, ja paar korda, mis me nüüd õlivahetust oleme teinud, on just tema üksi olnud auto all too moment kui katet tagasi saada on vaja. Siis hakkab julm sõim tulema alati..... Kahekesi on hulka lihtsam asja alla saada. Muidu on siuke nokk-kinni-saba-lahti variant tavaliselt. Põhimõtteliselt kui on rahulikku meelt ja kannatust - saab asja ka üksi ilusti paika tegelikult.


pierre - 11.10.08 09:21

saab üksi alla küll
oleks auto tõstuki peal ei oleks probleemi :D


Kikkike - 11.10.08 20:42

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Noh, tänud vastu võetud. Põhjakaitse allasaamine hakkab juba klassikaks kujunema.......... :D




No miks ma küll arvasin, et ka seekord see klassika ikka mängu tuleb :P
Aaa no peaasi, et alla tagasi saite.


ranz - 11.10.08 20:50

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Millegipärast just Pierrele see tagasipanek ei meeldi, ja paar korda, mis me nüüd õlivahetust oleme teinud, on just tema üksi olnud auto all too moment kui katet tagasi saada on vaja. Siis hakkab julm sõim tulema alati..... Kahekesi on hulka lihtsam asja alla saada. Muidu on siuke nokk-kinni-saba-lahti variant tavaliselt. Põhimõtteliselt kui on rahulikku meelt ja kannatust - saab asja ka üksi ilusti paika tegelikult.

Just samamoodi läks ka minu eelneva A6-ga :P auto on küll uue omaniku käes, aga kate on minul kanalis :P (kui uus omanik loeb, küsigu seda kui tahab).
Siiski siiski... miskid edusammud selles osas on tehtud, minu uue ökollikuri (VW passat 1,9TDI 96KW) põhjakatte süsteem on kuidagi loogilisem ja lihtsamini ära võetav ja tagasi pandav.
Sinu auto teemal aga... edu selle kattega :P mina enda omal igatahel seda ei kasuta ;)


pierre - 11.10.08 21:52

kusjuures see on mul kaheksas auto üldse ja esimene millel põhjakate :)
niiet natuke avastamist käib asja juurde. ;)


pierre - 13.02.09 23:04

üle mingi aja saab siia midagi postitada.

sumpa keskmist potti oli vaja keevitada, õlirõhunäidiku pirn vahetada, käsipidurilambi lüliti uus panna ja siis ühekorraga tegin ka selle tuledereg. lüliti valgustuse korda (ei olnud keeruline) ning asendada lasin esimesed õõtsapuksid.

minu käes siis aasta täis ja kõik on kirjas mida masin nõudnud, kuigi nipet-näpet on alati teha muidugi.

150 500km


Mario81 - 13.02.09 23:19

Tsitaat:
Algselt postitas: pierre


150 500km

;) yeh


pierre - 16.02.09 19:50

Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
Tsitaat:
Algselt postitas: pierre


150 500km

;) yeh


no see on kella järgi jah :D.

aga nii on lihtsam silma peal hoida olukorral ;).


pierre - 09.04.09 18:14

Mõni nädal tagasi sai siis esimesed pidurivoolikud lastud ära vahetada @umbes 149 500km ning ka suverattad alla krutitud.

Täna tegin õlivahetuse, sisse rändas Mannol 5W-40 (eelmise õliga sai sõidetud siis ~6000km, peale seda oli pmst tökat).
Sumpa tripid vahetatud mingi maasturi trippide vastu, et torud püsiks all sirgelt rohkem kui 2 nädalat ;)

151 800km.


pierre - 12.06.09 20:21

Siin viimase aja jooksul on autoga niipalju juhtunud, et käisin ülevaatusel, kus sain kirja ühe VO (väljalaskesüsteem ebatihe) ning mainiti veel, et käsipidur pole teps mitte see mis peaks olema. Loomulikult ma olen kursis sellega mis vead mu autol on, eks mõne ajaga peaks saama need asjad enam vähem tehtud.

Eile vahetas mehaanik vasaku rattalaagri, mis jällegi suht järsult endast teada andis, nagu ka parem rattalaager mõned ajad tagasi. Tundub olevat üks kindel asi mida vahetada vanal Audil.
Veermik aga kestab hästi.
1,5a sõitu ja vaid õõtsapuksid vahetasin kuu-paar tagasi, eile ka stabikakondid aga vanad olid suht terved ning jätsin need nö "varusse".
Uutele aga lisasin määret sinna munakusse. Taksojuhtide variant, kestab kauem. ;)
Sinna seda määrdeniplit ei saa nagu panna, kuna stabika kondi munaku tagune on plastikust...

Aga üldiselt, masin töötab hästi, ja tagarataste veost ei tunne siiamaani sellega üldse puudust....käib küll. :cool:

153 750km


pierre - 07.09.21 22:27

12,5aastat ei ole siia teemasse midagi uut tekkinud.
Aga see auto ikka elab. Ikka minu käes, vahepeal on seisnud, on sõitnud aga ainult siis, kui seda on vaja.
Nüüd võiks kasutatud autode müügimehed öelda, et kirikuõpetaja auto, millega vaid pühapäeviti kirikusse sõideti, ;) sest tõesti, läbisõitu on see auto saanud vahepealsete aastatega endale juurde vaid ca ~40tuh km, mis teeks keskmiselt umbkaudu 3000km aastas....
A see polegi oluline, tähtis on, et sõidame veel. :cool:

Plaanis on mootoris vahetada tihendiring ning teha pihustite upgrade (volvo 2,4t bosch pihustid) ning seoses sellega, on vaja infot, kes selle vahetuse enne ära on teinud....oleks vaja ühte stutsi, mille sisse pihusti käib, et need sinna külge sobiks. Neid on tehtud Eestis ja igasugune info abiks....

...ja üks suvine pilt ka.

https://www.upload.ee/thumb/13456414/192637724_2966260416942473_6265503137445197449_n.jpg

kellal on 190 523km


Kivitare - 16.09.21 09:37

Lahe. Meenutab aegu, mil endal samasugune punane 90 oli. ;)


Kiku - 20.09.21 09:46

LINK kust saad adapterid tellida. Ülejäänud on juba lapsemäng.


pierre - 30.09.21 22:39

Väga hea link nendest stutsidest pihustite jaoks aga senikaua, kuni ma mõtlen, kuidas seal tellida saan selle kit´i hakkas nagu ikka, mingi muu teema autoga pihta.

Nimelt kelladega probleem. Vahepeal ei tööta tahhokas ja lihtsalt ükspäev lõppes otsa ka odomeetri elu. :o Vajutasin tripi nulli ja oligi kogu moos. Kui alumine trip ei loenda kilomeetreid, ei loenda ka ülemine. Jama. Ühesõnaga see asi on vaja kohe kuidagi korda saada. Ma kuskilt olen kuulnud, et keegi kuskil Põlvas remondib neid kellasid, kas siin foorumis on tema kontakt olemas kuskil?
Ja hea oleks, kui see koht oleks lähemal, ehk teeb neid kellasid veel keegi korda?

Uue kasutatud spido ostmine pole ka nagu lihtne ülesanne, sest enamus kelladest ei ole samad. Polegi näinud ühtegi samasugust kella otsingu käigus veel....... Ma ka ei teadnud seda aga uskuge või mitte, kuid ka b3/b4 260km/h kelladel on teineteisega vahe sees. V6 omad ei ole samad, ei ole samad ka competition kellad, ei ole sama ka 90 100kw quattro kellad.
Aga milles seisneb siis vahe?
Nimelt tahhomeetril jookseb mul valgelt kuni 7000rpmi ja pärast seda algab punane ala, kõigil eelnevalt nimetatud autode kelladel algab punane ala 6400rpmi pealt......
....ja valesid kellasid ma sellele autole ei pane.
Niiet oleks vaja mingit remondilahendust. Kurat.


pierre - 25.05.22 19:32

Täna saab kirjutada sellisest huvitavast nähtusest nagu kummidetailide vananemine.
See Audi on arvele võetud Mai.1991 ja kuna täna on Mai 2022, siis täpselt 31a tagasi.

Ja milline näeb välja klapikambrikaane tihend, pärast 31aastast tööiga?
Täitsa plastmassist. Ütlen, et olen igasuguseid asju näinud oma aja jooksul aga mitte nii plastifitseerunud kummi veel....
Tegin sellest ülesvõtte: https://www.youtube.com/watch?v=q770RSoWWFc

Üldiselt tasub neid vahetada vahepeal.
:cool:


Muus osas on välisel vaatlusel nagu täitsa hea, mitte ühtegi kulumismärki ei leidnud ei nukkadelt ega neid vedavalt ketilt jne. Sellega saab veel sõita.

https://www.upload.ee/image/14171767/IMG_20220525_162625.jpg


veekaheksa - 19.07.22 12:49

Jou!

Mis tihendi sa sinna aretasid?

veekaheksa


end3l - 19.07.22 15:02

Miks sinna midagi aretada, kui Elringi tihend on saadaval?

Ma panin oma 20V'le EL915572 tihendi.


pierre - 20.09.23 22:03

Tõesti, pole vaja sinna midagi aretada. Tihendid on ju (poes) müüa. Veel. On ka muidugi palju asju, mida ei ole enam saada, siis tuleb hakata mõtlema......

Eraldi teema on see, et viimaselajal, hakkab mulle tunduma, et pigem tellingi omale jupid netist ja nende mehitatud varuosapoodidega hakkavad otsad kokku tõmbuma. Hinnad on lihtsalt sellises nihkes, et vahest on vahed ühe ja sama detaili vahel mitmekordsed ja sellisele hinnalisale vastab tarbija "jalgadega" astudes teises suunas. Nii lihtsalt on. Vaadates poes veel neid tülpinud nägudega mitteosavõtlikke müüjaid, siis no kurat küll, nad võivadki jääda sinna tagaukse juurde suitsu tõmbama. Ausalt.

Mul on igapäeva sõiduks teine auto, mitte VAG aga see on selline, millega linnapeal veel keegi vastu ei ole tulnud. Kuigi maailma suurima tootja toodang. Ja kui jupipoodi lähed, siis sa nagu tunned, et "nad ei viitsi otsida/ei taha tööd teha". Hea oleks ju päev otsa müüa Passatile piduriklotse, onju. Ja siis kui saad veel sealt valesid detaile teinekord, mis sulle endale remondimehe juures lisaplekki maksma lähevad, pooleldi tehtud tööraha pärast, siis sa oma mõttes saadad kuradile need kauplused. Niikuinii lähen sinna oma otsitud jupikoodidega ja kui ka siis ei toimi asjad, on ikka väga mannetu küll. Parem on netist osta.

Moraal on siin selles, et tänapäeval pole mõtet enam autopoest isegi kuradi jahutusvedelikku, õli, ega ka tulepirni küsida, sest suvalises supermarketis, on need lihtsalt vastavas osakonnas müügil odavamalt, kui varuosapoes. Ärge rääkige mulle mingist brändist sealjuures, kõik on sama staff.
:cool: Ma ütlen ausalt, et ei tea, mille pealt need mehed seal letis veel elavad? Lollide pealt? Võibolla küll. Kuid enam ei näe järjekordi seal.
Eks mõnikord spetsiifilisemate juppide jms asja tellimine netist vajab natukene eelteadmisi ja kogemusi antud vallas töötamisel aga kui need on olemas, siis miks mitte panna need teadmised enda kasuks tööle? Arvan, et mõtteaine meile kõigile, kes autohuvilised on. Ajad on muutunud, selles vallas.

Audist niipalju, et see masin hetkel seisab ja ootab oma aega. Sõidukorras loomulikult, iga kell.
Üks pilt ka siia juurde, et milline on reaalsus sellega. PS. Seda pole üle värvitud. Värvivaha ainult.

https://www.upload.ee/image/15707110/IMG_20210529_170637.jpg


veekaheksa - 21.09.23 08:20

Jõudu!

Selle rohelise 1ga 13st Eestis ongi siuke asi, et ma ei saa üldse aru, miks teda vaja oli. Vbolla sul oli lihtsalt igav ja tahtsid teada, kuidas hoiavad masinaid sõitmas vanemate Audide omanikud, samas, seda sa peaks juba oma 90ga saama igapäevaselt:P Igapäeva retsimiseks sinuasemel oleks kindlasti midagi muud võtnud, suva B4 diisel oleks kah 100% asjalikum olnud. Varuosad mingitele teatud Audidele on alates mingist hetkest ainult romula/huviliste käest saadaval, ja kui on 'eriti õige' jupp, siis ulmehinnaga. Pole hullu, hoia seda B3 korras!

veekaheksa
1 of 5 in Estonia PLUS
1 of 20 in Estonia A4 B8 V6 3.0 TDI man Limo


pierre - 22.09.23 19:53

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Jõudu!

Selle rohelise 1ga 13st Eestis ongi siuke asi, et ma ei saa üldse aru, miks teda vaja oli. Vbolla sul oli lihtsalt igav ja tahtsid teada, kuidas hoiavad masinaid sõitmas vanemate Audide omanikud, samas, seda sa peaks juba oma 90ga saama igapäevaselt:P Igapäeva retsimiseks sinuasemel oleks kindlasti midagi muud võtnud, suva B4 diisel oleks kah 100% asjalikum olnud.......


Tarvis!

Vaja oli väikest ja kerget autot. B4 diisel ei liigitu selliseks.
Teiseks, elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega.
Neid inimesi on liiga palju, kes igapäevaselt vabatahtlikult sitanikerdistega ringi sõidavad ja rahul on.
Selles mõttes mina nende hulka kindlasti ei kuulu. Lähen siis pigem juba jala......need on mul ju ka all.
Ja ma ütlen sulle ausalt, et see roheline aparaat, on sõidu poolest üldse üks kõige paremaid autosid, millega ma üldse kunagi sõitnud olen. Lihtsalt fantastiline pisike punn. :P

Lisa siia juurde see, et ostes oli see auto ´minemas juba pressi alla´ aga ma olen selle elustanud ja see, kuidas see asi toimima on hakanud, on ainult üks suur rõõm. See käib juba nagu päris, ma ütlen.
Ja võrrelda seda mingi b4 diisliga, mida võib iga mees iga kuu ühe omale osta..... või öelda, et see oleks 100% etem olnud, on sorri vennas aga loll jutt. Sest ka NELJA B4 diisli vastu ei vahetaks ma seda toyotat. Odavamalt ei liiguks neist mitte ükski siin linnavahel ega ka maanteel. Samalajal võib nende ümber ringe teha selle rohelise aparaadiga. ;)
Kaks täiesti erinevat maailma.