Foorumi logo

Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw
diffas - 14.07.10 14:33

Auto lühidalt:
-Audi A4 Avant
-Mootor on 2.5 v6 TDi AKN 110kw/310nm -> 280kw/640nm
-Tehasest väljälastud 12/1999 (2000)
-Värv on Ming Blue Pearl Effect
-Käigukast 01E DSQ 6 käiguline manuaal
-Läbisõit ~290tkm
-Madalam -70 mm (BC-Racing V1)
-RS4 esistange ja S4 tagastange
-Seest täitsä tavaline
-Alpine cde-195. Helix dsp. Kõlarid 8x Rainbow dreamline 5.25" + 6.5". 1x Rainbow Germanium 10" woofer.



https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/IMG_6542-106.jpg/_smaller.jpg
https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/IMG_0024.jpg/_smaller.jpg
https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/Picture145-vi.jpg/_smaller.jpg

Lisapilte http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/


Imres - 14.07.10 18:51

Kuidas on saadud 160kw ja 460nm?
Vaatasin, et chipiga saab ca 140kw ja 380nm.

Speedpartyl kiirust ainult 210? 160kw peaks nagu rohkem välja jooksma.


diffas - 14.07.10 19:04

Tsitaat:
Originally posted by Imres
Kuidas on saadud 160kw ja 460nm?
Vaatasin, et chipiga saab ca 140kw ja 380nm.
Speedpartyl kiirust ainult 210? 160kw peaks nagu rohkem välja jooksma.


No kuidas nendes nagu tavaliselt saab - suurem turbo ja uued suuremad pihustajad. :)
Tegelt peaks palju rohkem ka tulema väljä ku 160kw. Mootor on lihtsalt sitas korras -
minki 8bar uubub kokkusurumisvõimet. 190-200kw peaks tulema ku korras oleks.

210 on vägä hea tulemus tegelt 30kraadise kuumsuse juures mailil.

speedparty 2010 results


KsenoonE - 14.07.10 19:17

Video järgi käib väga hästi edasi ja välimust on (Y)


Askonz - 15.07.10 18:03

vääga kena ikka :P kuule sul äkki tuttavaid kes oskask öelda mis turbot ja pihusteid panna 1.9tdile 81kw võime suhelda msnis ka kui sobib ma ise muidu helsinkis asun!


diffas - 15.07.10 21:47

Tsitaat:
Originally posted by Askonz
vääga kena ikka :P kuule sul äkki tuttavaid kes oskask öelda mis turbot ja pihusteid panna 1.9tdile 81kw võime suhelda msnis ka kui sobib ma ise muidu helsinkis asun!


Programmi võime siin Lahtis ärä teha ja turboks sobiks sulle gt1765v hybrid Finturbolt ja DSS Ultime2 pihustid. Sellega saad 220hp-230hp
Nats suurem IC oleks ka hea olla juba. :)

http://www.findiesel.fi/fi/Suuttimet.html - pihustid
http://www.fin-turbo.fi/ - turbo


Imres - 15.07.10 22:02

Vägisi tekib tahtmine üks kiire diisel ehitada :D
Jõudu, kena masin.


simoQ - 16.07.10 16:24

Ilus masin! Pean mainima, et Soome on ka täis kenasid ja soliidseid masinaid. Kes teab, vb kohtan seda aparaati veel valgusfoori taga, kui sa liigud Järvenpääe ja Hyvinkää kandis:D Edu ja jaksu masinaga:)


diffas - 16.07.10 20:13

Nojah, ega ma tänapäeväl tegelt eriti palju Helsingi suunas liigu. Kunagi tuli iga nädälalõpp seal oldu.
Ega muidu kaa selelhetkel ei jaksa ümberringi sõita, kuna eelmisel pühapäeväl laadija lagunes ärä.
Nüüd on lihtsalt se elektriauto ... iga õhtu panen ööseks laadima, et saa päeväl ringi sõita nats. :)


TheRRsr - 16.07.10 20:40

17 aastaga on saanud täitsa soome keeles mõtlev inimene.
Lahe on lugeda soome keelse lauseehitusega eesti keelset teksti.

Aga teemast ka.
Tundub olevat 19" velg. Või on pilt petlik?
Kas S4 esivõre on müüdud?


digimarket - 16.07.10 20:48

Ehk on lihtsam genekas korda teha?:D Aga muidu tundub väga ilus 4 olema.


digimarket - 16.07.10 20:49

Tsitaat:
Algselt postitas: TheRRsr
17 aastaga on saanud täitsa soome keeles mõtlev inimene.
Lahe on lugeda soome keelse lauseehitusega eesti keelset teksti.

Aga teemast ka.
Tundub olevat 19" velg. Või on pilt petlik?
Kas S4 esivõre on müüdud?


Olen täitsa päri selle soomekeelse jutu suhtes:D


diffas - 28.08.10 10:54

Tsitaat:
Originally posted by TheRRsr
17 aastaga on saanud täitsa soome keeles mõtlev inimene.
Lahe on lugeda soome keelse lauseehitusega eesti keelset teksti.

Aga teemast ka.
Tundub olevat 19" velg. Või on pilt petlik?
Kas S4 esivõre on müüdud?


Võre on müüdud. :) All on tõesti 19" velg.

Nüüd tööall BDG mootorist kaaned ja need peaks kinni kruvima.
Pilte on kaa sellest: http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/kansiremppa/ - tekst on Soome keeles. :)


diffas - 29.10.10 15:22

Novot uusi pilte oleks jälle. :)

Käisin eelmine nädäl dynos ja result:
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/tatech_dyno_2010_23.10.jpg/_small.jpg

Ja uued rehvid ja veljed:
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/P1210682.jpg/_small.jpg
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/uudet%20tassut%20alla.jpg/_small.jpg


Imres - 29.10.10 16:33

Ilusad jõunumbrid ja ilus masin.
Räägi mis stangega tegu on?


diffas - 29.10.10 16:45

Mis seal ikka... originaal rs4 stang natukse kitsamaks ja kinni. :)


Harry_R - 29.10.10 18:20

Sinu Audi? :D

Juutuub


diffas - 29.10.10 19:56

Tsitaat:
Originally posted by Harry_R
Sinu Audi? :D

Juutuub


On ikka :D
Alati ku kaasi põhja vajutan, juhtub et midagi tumedat tuleb tagapoolt ... :D :o:cool:
Järgmine aasta loodan et enam ei suitse ja kiirust tuleb ka +20km juurde. :)


Harry_R - 29.10.10 20:04

Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Tsitaat:
Originally posted by Harry_R
Sinu Audi? :D

Juutuub


On ikka :D
Alati ku kaasi põhja vajutan, juhtub et midagi tumedat tuleb tagapoolt ... :D :o:cool:
Järgmine aasta loodan et enam ei suitse ja kiirust tuleb ka +20km juurde. :)


Paned bensiini mootori? :D
Ei, ma niisama lõõbin, tegu on kena A4'ga. :)


Imres - 29.10.10 21:58

Oskad kütuse kulu ka öelda?


SilverLine - 30.10.10 01:55

Mul oli ka alguses plaan 2,5TDI Q osta, aga tehasetüüpveaga suudeti ära hirmutada, pidi bensu poole vaatama. Aga tõepoolest, kena masin, võimsusenumbrid ka üsna muljetavaldavad, palju see mootori näppimine küttekulu ka mõjutand on?


diffas - 30.10.10 06:30

Kütusekulumine on normaalne. Eelmine nädäl ku käisin Tampereel läks maanteel 4.9l/100km (kiirus~85), kuna kiirusepiirangud on igal pool 80km/h.
Linnas kulubki palju rohkem, mingi 8.5l/100km. Ma arvan et need kukuvad veel alla, siis kui kunagi saan mootori korda teha. Nüüd on igast sylindrist
puudu 10bar puristus-survet.


TheRRsr - 31.10.10 04:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Tsitaat:
Originally posted by Harry_R
Sinu Audi? :D

Juutuub


On ikka :D
Alati ku kaasi põhja vajutan, juhtub et midagi tumedat tuleb tagapoolt ... :D :o:cool:
Järgmine aasta loodan et enam ei suitse ja kiirust tuleb ka +20km juurde. :)


Paned bensiini mootori? :D
Ei, ma niisama lõõbin, tegu on kena A4'ga. :)


2 x gtb1756. Vihjeks :)


diffas - 31.10.10 09:09

Tsitaat:
Originally posted by TheRRsr

2 x gtb1756. Vihjeks :)


Se on ainuke võimalus sel juhul ku se gt2060v jääb väikseks. :) Sellega peaks mingi 300-320hj väljä saama.


Imres - 31.10.10 09:45

Kepsud on mootoris originaalid või tugevamad? 300+ hp puhul tuleb päris metsik vääne juba.


diffas - 31.10.10 10:08

Tsitaat:
Originally posted by Imres
Kepsud on mootoris originaalid või tugevamad? 300+ hp puhul tuleb päris metsik vääne juba.

Väänet tuleb nats juurde aga mitte vägä palju. Mingi 480nm@4500rpm jätkub selleks. Mingi plaan ju oleks tegelt, et väänet oleks mingi 500nm 2500-4000rpm.
Originaal osad peaksid selle veel vägä lihtsalt kestma.


diffas - 25.03.11 19:10

Kaaned vahetatud. Tundub et liigub nats paremini ja ei suitse niin palju nagu enne. :)
Pea-aegu pool sekundit kadus ärä ajast:60-120 youtube




Ku vanad kaaned lahti võtsime paitsis kohe esimeskeks silma et kolm kolbi oli vigastatud.
Ka vanad kaaned olid mõranenud pihustite ümbrikust.

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/kansiremppa/20110305_004.jpg/_smaller.jpg

Seespoolt mootor oli tegelt isegi vägä puhas 300 tkm sõidetuks. Tähendab et 10 tkm õlivahetuse vahe on vägä hea sellele
mootorile. Kasutan siis Teboil Diamond Dieseli -õli.

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/kansiremppa/20110305_011.jpg/_smaller.jpg

Uutesse kobidesse oli raske õigeid ülemisi rõngaid leida. Mahle-kataloog näiteks ei tunne selliseid kolbe nagu
mul oli. Pakub 1.75/2/3mm paksuseid aga tegelt ongi 2.5/2/3. Nagu pildi pealt nähä on pragu oli liiiga suur,
et neid kasutada. Panin siis mingid 75tkm sõidetud ülemised rõngad.

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/kansiremppa/20110306_001.jpg/_smaller.jpg

Kaane poltidel oli ka tegelt suur vahe sees. Uuted kaantes olid samad poltid ku näiteks 3.0tdis.
Vanema-tüübi poldid ei mahu olema uutes kaantes, kuna nukkad on sellevõrra paksumad, et ei mahu pöörlema.
Tegelt se oli päris ootamatu probleem. :)

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/kansiremppa/20110315_001.jpg/_smaller.jpg


Noh rohkem pilte projektis on siin: http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/kansiremppa/


Imres - 07.05.11 20:34

AC Racing Weekendile pole plaanis tulla?


diffas - 07.05.11 21:26

Mul vist jooksis vp44 kinni eile. Tähendab et ei ole tulemas. :D


Imres - 02.10.11 09:44

http://www.youtube.com/watch?v=k69S7g-JyL4&feature=player_embedded


diffas - 02.10.11 22:04


diffas - 08.10.11 15:59

Tänä käisin uuesti dynos uue siduriga ja tuligi nats paremad numbrid.


http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/amw__dyno_08_10_2011.jpg/_medium.jpg


diffas - 21.10.11 16:08

Timmisime jälle nats;

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/21-10-2011__amw_teho.jpg/_medium.jpg
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/21-10-2011__amw_afrboost.jpg/_medium.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=tn5vHWmMnPI&feature=feedu

Rohkem ei vist tule selle turboga. :)


Imres - 21.10.11 17:22

Tagasild võiks ka vedada nüüd. Eriti hea oleks kui sa kirjutaks mis kõik mootoriga tehtud on, mis turbo ja mis pump.
Muide mis plaanid sul V8-ga on? ;)


diffas - 21.10.11 18:52

Tsitaat:
Originally posted by Imres
Tagasild võiks ka vedada nüüd. Eriti hea oleks kui sa kirjutaks mis kõik mootoriga tehtud on, mis turbo ja mis pump.
Muide mis plaanid sul V8-ga on? ;)


Moottoriga pole midagi eritti tehtud. Originaal osasid vahetatud ja parandanud.
-originaal blok on AKN
-nats puhastatud/portitud kaaned on BDG
-kolbid on AKE
-pumpas on AKE mootorist pumpa pea
-5.9 cummins cr mootorist pihustiotsad
-SRE sidur ja sidurikate(?)
-turbo on gt2060v (orig turbo sisse on surutud e61 bmw 30d turbo tiivad)
-väike fmic
-3bar map

Ei ole midagi erilist. Basic shiet u know. :)


V8 on plaanis korda panna. :)


diffas - 05.11.11 11:39

Uus video; http://www.youtube.com/watch?v=-e6eeP4ZqJk
Näeb kui palju suitseb täie kaasiga. :)

Kevadeks planeerin kinni panna garreti gt3071r turbo ja vaatame mis siis juhtub. :)


Kuits - 05.11.11 14:39

Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Näeb kui palju suitseb täie kaasiga. :)


Pöhimötteliselt suitsuvaba ... järelikult pölemine on suht jäägitu.
Madalamate pööretega pähe andes arvatavasti suitseb rohkem.


diffas - 05.11.11 15:37

Nojah ainult kus veelgi suitseb on alla 2000 pöörde. Se probleem kaob ka ärä, kui timmib programmi veel.
Mingi 30% peaks toitu maha keerama, kuna nüüd on originaal pritse aeg ja toidukogus. Pihustid on selle
võrra suuremad et põle korralikult enam. :)


ferdinand - 05.11.11 23:07

Üks vähestest teemadest kus puudub virisemine 2,5tdi mootori kehvadest külgedest.:D

Numbrid on küll väga muljetavaldavad, kuid kui süveneda momendigraafikusse siis... Kas ongi nii, et diisel enne 2000-2200 pöörde ületamist üldse midagi ei tee? Tehaseandmete järgi ju sellise mootori maksimummoment (vist oli 370N/m) saadaval juba 1500 p/min juures?


Kuits - 06.11.11 14:26

Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Üks vähestest teemadest kus puudub virisemine 2,5tdi mootori kehvadest külgedest.:D

Järeldus: nn.probleemse mootoriga isendit soetades tuleks koheselt möelda mitte hooldusele, vaid hoopis "tuunimisele".
Saab rammu ja koheselt ka hoolduse pealekauba.
Diffasele igaljuhul edu!


reisser - 06.11.11 18:48

Tervist! Kas saaksid, või oled proovinud 80-120 kiirendada 4-nda käiguga? Ja kui uus turbo ilma geomeetriata, siis kuidas jääb lagiga?


diffas - 06.11.11 19:41

Tsitaat:
Originally posted by reisser
Tervist! Kas saaksid, või oled proovinud 80-120 kiirendada 4-nda käiguga? Ja kui uus turbo ilma geomeetriata, siis kuidas jääb lagiga?


Ma seda ei tavaliselt neljandaga ei mõõda, aga mingi 3.8s - 4s. Kolmanda käiguga on mingi 3s - 3.3s ja 60-120 5.1s.
Ja uue turbo lagiga pole muret, ma ei pane ju liiga suurt. Se tuleb miilile sõitmiseks. Juhul kui töötab hästi, siis võib isegi
niisama ka ringi sõita. :)


reisser - 06.11.11 19:46

Palju miilil kiirusesoov on siis?:cool:


diffas - 06.11.11 19:46

Tsitaat:
Originally posted by ferdinand
Üks vähestest teemadest kus puudub virisemine 2,5tdi mootori kehvadest külgedest.:D

Numbrid on küll väga muljetavaldavad, kuid kui süveneda momendigraafikusse siis... Kas ongi nii, et diisel enne 2000-2200 pöörde ületamist üldse midagi ei tee? Tehaseandmete järgi ju sellise mootori maksimummoment (vist oli 370N/m) saadaval juba 1500 p/min juures?


Oleneb mis sa mõtled "midagi ei tee"? Minumeelest teeb mida vaja on. :) Suuremate käikudega on rohem väänet enne 2000.
Kuna mul oli originaalis 310nm @ 1750 ja nüüdselt on 280nm samas kohas. Aga peale seda ongi igalpool rohkem. Yle 370nm 2000-4900 pöörde vahel. :)


diffas - 06.11.11 19:46

Tsitaat:
Originally posted by reisser
Palju miilil kiirusesoov on siis?:cool:

Rohkem kui eelmine aasta. :D


reisser - 06.11.11 19:49

Aga miks mitte Holsetilt midagi proovida HX35 näiteks?


diffas - 06.11.11 19:59

Tsitaat:
Originally posted by reisser
Aga miks mitte Holsetilt midagi proovida HX35 näiteks?

Neid on ka mõeldud. Hy35w oleks ka vägä hea. Ma tahaksin turbo originaal-kohapeale panna, sellepäräst peab füüsiliselt väiksemä vaatama. U know. :)


reisser - 06.11.11 21:25

Aga mis siduri,korvi ja hooratta sa panid kui eelmine otsa sai?


diffas - 07.11.11 22:46

Tsitaat:
Originally posted by reisser
Tervist! Kas saaksid, või oled proovinud 80-120 kiirendada 4-nda käiguga? Ja kui uus turbo ilma geomeetriata, siis kuidas jääb lagiga?


Näääd käisin tänä kohe ju läbisõtmas ku olin töölt koju tulemas. :D http://www.youtube.com/watch?v=-dkvOvOdtHQ

Ps! Sidur ikka veel SRE. ;)


diffas - 18.11.12 22:56

Ma ei polegi midagi uut siia kirjutanud peagu aasta aega. :) Midagi on ikka vahebeal juhtunud.

Sellel kevadel mul murenes väljalasketoru seest ja viskas metallitükit turbosse -> turbo kaputt.
Uurisin asja ja selgus et 2.7bit mootoris on täpselt samasuguseid probleeme olemas. Mul lihtsalt
mootor koliseb, ni ma ei lihtsalt ole kuulnud seda et seal on mingid osad lahti ja puru läinud.
Juhul kui tahad endal asja uurida, siis käi koputamas ja kuula kas heliseb. Kui heliseb, siis vaheta ärä.

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahinrikki/20120422_003.jpg/_smaller.jpg

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahinrikki/20120422_001.jpg/_smaller.jpghttp://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahinrikki/20120421_003.jpg/_smaller.jpg

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahinrikki/20120421_001.jpg/_smaller.jpg


Selliseid tükke oli turbo vnt-tiibade vahel:
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahtimessarojuja.jpg/_smaller.jpg


No ei probleemi. Helistasin fin-turbosse ja küsisin kas mul mingit võimalust on seda korda saada? No parandame ärä. :)
Muidugi kuna turbo oli katki ja peab nagunii mingit uut osa ostma, siis tellisin sellele Veelgi suurema turbiini. Kuna alati peab ju suurendama. :)
Vana oli 50/45mm ja uus on 51.5/47 mm. Ja kuna tegemist oli vanema tiiva-profiiliga, siis se ei spooli enam niin hästi kui vana turbo.
Enamvähem mingi 400 pööret hiljem spoolib. Kompressor on sama mis enne.
Nojah.... Se nälg. Se kasvab alati. Peale selle ostsin endale teise uue turbo ka ikka seltsiks - gt3071r 0.64. Seda ma pole veel kinni krutinud ja loodangi
et selle talve jooksul saaks kinni.

Selle aja kui turbot ei olnud ja pidin autoga ikka liikuma siis ehitasime sinna bolt-on sdi-kiti :D
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/v6_sdi_kit.jpg/_smaller.jpg

Peale selle pole palju midagi muud teinud. Sissesõitu on mingi 32tkm tulnud. Suvel ostsin veel alla BC racing coiloverid ja suurendasin pidurid
288->312 b6 oe-osadega. Muidu polegi eriti midagi teinud. ainult sõitnud. :)

Paneme ikka mingi videoklipi ka :) :

60-200


(Vabandage mu Eesti keelt. Ma ei eriti oska. :D)


prj - 18.11.12 23:05

Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
(Vabandage mu Eesti keelt. Ma ei eriti oska. :D)


Põhiline on, et proovid ja pole sel keelel midagi viga.
Edu autoga ka, täitsa viisakalt on see diisel käima pandud :)


diffas - 06.03.13 19:06

Tsitaat:
Originally posted by prj
Edu autoga ka, täitsa viisakalt on see diisel käima pandud :)


Võiks paremini ka käiä. Noh loodame, et äkki sellel kevadel/suvel liigub paremini või siis laguneb ärä. :)


Olen vahepeal siin väikseid muudatusi ka ikka teinud. Boltisin näiteks selle gt3071r turboka ka kinni.
Veel pole selle jaoks ecu muutust teinud. Eriti ei spooli präegu...mingil 3000 pöördel on alles 1.5bar.
Peab lihtsalt proovima panna rohkem kütet peale, sellevõrra et tossama ei hakkaks ja loodame et
spooliks paremini. Juhul kui ei hakka spoolima, siis peab mingeid muuttuseid tegema. Kas vahetada
gtx2863r või Finturbo väiksema billet-tiiva siis panema.

Peaks vist siin lähitulevikus pihusti hoolduse ärä tegema ja uurima kas, nendes on midagi vika. Natuke
lööb suitsu ja ei liigu eriti korralikult. Eelmine kord oli ka sama probleem, et tossas ja jõudu ei olnud.
See kord oli liiga madal avanemisrõhk pihustites...loodame et oleks seekord ka midagi sarnast. :)

Juhul kui nendes ei paista olevat viga siis pean uued ja suuremad pihustiotsad ostma ja saan sellega
pritse-perioodi lühendada ja loodame et sedakaudu ka suitsu vähemaks ja jõudu juurde. :D



Paar pilti:
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/booster/20130205_003.jpg/_smaller.jpg

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/booster/20130205_001.jpg/_smaller.jpg

Ja liikuvat pilti ka ikka.

First start
On road test


reisser - 06.03.13 19:25

Vaatasin soome audiklubist et sul turbo peal. Kes sul soomes softi teeb? Ja mis hinnaklass olla võiks?


diffas - 06.03.13 20:06

Tsitaat:
Originally posted by reisser
Vaatasin soome audiklubist et sul turbo peal. Kes sul soomes softi teeb? Ja mis hinnaklass olla võiks?


Mulle teeb "putko" / Savon autotune ja "hatemi". Mulle hinnaklass on rohkem selline sõbralik... ;)


miqu - 06.03.13 20:27

Ilus hääl ja veel ilusam auto, edu! ;)


AudiA4Avant - 06.03.13 21:25

Väga ilus masin! Eriti kadestan seda stanget ees. :D


Imres - 13.05.13 19:33

293hp/488nm on rattast?
Kuidas ise tulemusega rahule jäid?


NOS - 13.05.13 19:40

Tsitaat:
Algselt postitas: AudiA4Avant
Väga ilus masin! Eriti kadestan seda stanget ees. :D


Mul on täpselt sama plaan.
Räägi kas tagumiseks RS-stanget ei kannatanud panna?


Kuits - 13.05.13 19:45

Ma mingi spetsialist pole, kuid tundub, et 4000+ pöördel, enne käigu vahetust jääb nagu mötlema (seierit jälgides), selline hetkeline viivitus ... kuid vb see tuleb videolöigust.
Mönusalt pehmelt ja kergelt tuksub küll, igaljuhul köva tulemus!
Kamaluga respecti!


diffas - 13.05.13 20:19

Ma tegelt ei ole päris rahul sellega. Autol on ikka sama probleem sees, et vahepeal liigub ja vahepeal nagu kaoks mingi 20hobujõudu kuhugi ärä.
Ei oska veel öelda, et milles asi. Arvan et tegemist on mingi temperatuuri-anduriga, et kas küte on liiga soe või mingi muu andur annab sellist
signat, et jõudu võetakse maha.

Teine probleem on et auto ei käi korralikult tühikäigul. Kuna mu vanad pihustid osteti ärä, siis ostin endale uued ja probleem oli kohe sees.
Mõlemad pihustiotsad olid samale Cumminsi mootorile, ainut vanad olis Fratelli Bosio omad ja uued on Robert Bosch omad. Mõlematel on
240bari avanemisrõhk. Boschi omadel tuleb kütet palju rohkem peale, et parem oleks siiski mingi 260bariga. Siin kohalikud diisel-spetsid ei
saanud nii kõrgele neid timmitud. Tühikäigul on iq 3.5mg/str ja ecu püiab pumbalt -5mg/str vähendada, tulemus on see et vahepal on iq 0mg/str. :|

Ja selle 4000 pöörde juures on vahepeal mingi jõnks ka sees, eriti harva juhtub.


See 293@4600 ja 488@3800, et sellepäräst oli väänet niin vähe. Turbo ei jõudnud korralikult spoolida veel, kuna kuskilt 2800-> läks alles kaas põhja.
Auto nats liikus dynos ja selle päräst seisis seal mingi pool tundi et korralikuld kuskilt kinni panna ja peale seda oli 276/535nm. Et ei oska öelda. ~:o
Peab uuesti kuskil käimä mõõtmas, siis kui pihustid jälle korda saab.

Ma vist vahetan turbo nats väiksemaks. Olen sellise pilguga gtx2863r turbot vaadanut, et seal oleks korralik PR, mis sobiks dislale ja ja spooliks äkki juba
kuskil 2000->


Monka - 14.05.13 21:40

Loll küsimus aga milline andur annab õli temperatuuri näidikule infot? Ja kus see asub?


diffas - 15.05.13 03:39

Tsitaat:
Originally posted by Monka
Loll küsimus aga milline andur annab õli temperatuuri näidikule infot? Ja kus see asub?


See asub turbole tuleva toru küljes. Seal on kaks andurit, teine on temperatuur ja teine 0.9bar õlirõhu 'lüliti'.


Monka - 15.05.13 07:01

Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Tsitaat:
Originally posted by Monka
Loll küsimus aga milline andur annab õli temperatuuri näidikule infot? Ja kus see asub?


See asub turbole tuleva toru küljes. Seal on kaks andurit, teine on temperatuur ja teine 0.9bar õlirõhu 'lüliti'.


See ühe juhtmega andur? Või kahe juhtmega andur


prj - 15.05.13 09:39

Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Ma tegelt ei ole päris rahul sellega. Autol on ikka sama probleem sees, et vahepeal liigub ja vahepeal nagu kaoks mingi 20hobujõudu kuhugi ärä.
Ei oska veel öelda, et milles asi. Arvan et tegemist on mingi temperatuuri-anduriga, et kas küte on liiga soe või mingi muu andur annab sellist
signat, et jõudu võetakse maha.

Teine probleem on et auto ei käi korralikult tühikäigul. Kuna mu vanad pihustid osteti ärä, siis ostin endale uued ja probleem oli kohe sees.
Mõlemad pihustiotsad olid samale Cumminsi mootorile, ainut vanad olis Fratelli Bosio omad ja uued on Robert Bosch omad. Mõlematel on
240bari avanemisrõhk. Boschi omadel tuleb kütet palju rohkem peale, et parem oleks siiski mingi 260bariga. Siin kohalikud diisel-spetsid ei
saanud nii kõrgele neid timmitud. Tühikäigul on iq 3.5mg/str ja ecu püiab pumbalt -5mg/str vähendada, tulemus on see et vahepal on iq 0mg/str. :|


Keera SOI hilisemaks, nagu oluliselt hilisemaks. Sellega peaks paremaks saama.
Aga tegelik lahendus on jah sobivamad otsad.


diffas - 15.05.13 13:04

Tsitaat:
Originally posted by Monka
See ühe juhtmega andur? Või kahe juhtmega andur

Kuidagi mäletaksin et vanemates on vist kahe juhtmega ja uuemates on ühe juhtmega andur.


diffas - 19.05.13 13:47

Näed, käisin eile esimest korda 1/4miili võistlustel proovimas kuidas hakkama saan. Mingi 6-korda proovisin aga yli 160km/h ei saanud lõppkiirust, aga no vähemalt aeg on on selline mida oskasin oodata. Lõpptulemus 15.3/158. Kuna juht on sitt ja kummid on vanad, siis peab rahul olema ju. :D

Mingi väikse video võtsin ka... http://www.youtube.com/watch?v=q50MAKfUdr4&hd=1


AronL - 19.05.13 14:42

Esiveolise kohta üpris hea aeg, tõsised probleemid pidamisega. Saaks tagumised rattad ka vedama siis lõppkiiruse järgi võiks 13 lõpu aega kindlasti sõita :P


diffas - 19.05.13 14:50

Tsitaat:
Originally posted by AronL
Esiveolise kohta üpris hea aeg, tõsised probleemid pidamisega. Saaks tagumised rattad ka vedama siis lõppkiiruse järgi võiks 13 lõpu aega sõita :P

Auto kaalub mul ikka +1700kg juhiga, et selle jaoks oleks mingi 350hobust vaja kapoti alla. :) Pidamisega tegelt eriti suurt probleemi ei olnud, esimese käiduga nats lõi tühja. Probleem on on rohkem sellega et kuidas turbo saaks spoolima paremini esimese ja teise käiguga. :) Loodame et see probleem laheneb, kui tellisin endale väiksema turbo, gtx2863r. See peaks paremini spoolima ja on annab rohkem rõhku ka peale.


diffas - 21.05.13 20:11

Sain veel ühe video sõbra käest, juhul kui keegi vaatata tahab. :) http://www.youtube.com/watch?v=8ksgB9yIKSg&hd=1

238 Tsistovski Mihail / Audi A4 1.8 turbo / 15,371 138,62
237 Luts Martin Audi / A4 Tdi /15,383 157,96

Aeg on enamvähem sama, aga lõppkiiruses on juba vahe sees. :)


diffas - 07.07.13 19:18

Käisin siin kaa miili sõitmas eile ja tulemus ongi päris ok. 231.8km/h, seega se on mulle uus rekord. :)
5 km/h rohkem kui Kiltsis. Põhimõttes ainuke vahe on selles on et vahetasin turboks gtx2863ra ja on nats rohkem rõhku peale keeratud.
25% suuremad pihustid on tellitud, peaks lootma et mingi 240 peaks siis väljä kerima.

http://www.youtube.com/watch?v=_Pn74wgc9Xw&hd=1


Edit: official results 1/4mile: 14.7s! 161.2km/h. Olen päris rahul selle tulemusega. :)

1/4 ja miili tulemused:
http://www.speedconcept.fi/images/tiedostot/SpeedParty_2013_tulokset_402m.pdf
http://www.speedconcept.fi/images/tiedostot/SpeedParty_2013_tulokset.pdf


diffas - 14.09.13 22:35

Tahhomeetrist kaa üks väike klip: http://www.youtube.com/watch?v=PPnSKWqyDcs&hd=1

Suuremad pihustid ootavad siin juba ... 100-200 vahemiku tahaks saada kuhugi ~12 sekundisse,
kuna liiga aeglane veel. :|


freeser - 14.09.13 23:42

Pole paha! :cool:


diffas - 15.09.13 00:28

Tsitaat:
Originally posted by freeser
Pole paha! :cool:

Nojah. Võtab meele maha kui sõbral on siin 1.9tdi 470hp/700nm. :|


diffas - 04.10.13 15:11

Käisin tänä dynos. Tulemusega olen vägä rahul. Kui päris aus olla, ma ei oskanud midagi sellist ootata.
Järgmisel nädalal proovin veel neid ~25%suuremaid pihusteid.


http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/dyno_amw_syksy_2013__teho.jpg/_bigthumb.jpg

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/dyno_amw_syksy_2013__afrboost.jpg/_bigthumb.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=HrLYyCBPIGA&hd=1


freeser - 04.10.13 15:17

Mõnus kw ja nm arv. Kust sa selle luugi tiiva oled ostnud muide? Oleks kah vaja :)


diffas - 04.10.13 15:32

Tsitaat:
Originally posted by freeser
Mõnus kw ja nm arv. Kust sa selle luugi tiiva oled ostnud muide? Oleks kah vaja :)

Mul oli see juba autos kinni kui ta ostsin. Se on vist LLteki oma: http://www.lltek.com/A4_B5_avant_wing_ICB5_04.htm


prj - 04.10.13 16:36

Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Käisin tänä dynos. Tulemusega olen vägä rahul. Kui päris aus olla, ma ei oskanud midagi sellist ootata.
Järgmisel nädalal proovin veel neid ~25%suuremaid pihusteid.


Miks nii lahja segu? Ma arvan, et suuremate pihustitega saad kohe üle 300hp, kui segu rikkamaks keerad...
Kas sa sellel autol midagi pumbaga oled ka teinud? Sinna pumba ajule ei saa eriti ligi tavaliselt. Või on sul pumba aju ja pumba vahele piggyback tehtud, et suuremaid avamisaegu kasutada?


diffas - 04.10.13 17:05

Tsitaat:
Originally posted by prj
Miks nii lahja segu? Ma arvan, et suuremate pihustitega saad kohe üle 300hp, kui segu rikkamaks keerad...
Kas sa sellel autol midagi pumbaga oled ka teinud? Sinna pumba ajule ei saa eriti ligi tavaliselt. Või on sul pumba aju ja pumba vahele piggyback tehtud, et suuremaid avamisaegu kasutada?


Segu on tegelt väga hea. Disla ei pea ju suitsema ja sellist ma tahangi. :) Suitsust pole mingit kasu, tekitab lihtsalt liigset temperatuuri ja surve tõusu väljälaskes ja silindris.
Mul on vahetatud kolme kolviga olev AKE pumba pea, sellel priteserõhk on suurem = rohkem kütust. Ajude sisse ei vist keegi ei pääse. Siin on vennad mõelnud et kui ehitaks custom ajud pumbale...aga no se on liiga exteme juba. :D


prj - 04.10.13 19:15

Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Segu on tegelt väga hea. Disla ei pea ju suitsema ja sellist ma tahangi. :) Suitsust pole mingit kasu, tekitab lihtsalt liigset temperatuuri ja surve tõusu väljälaskes ja silindris.

Sul on mingi 18-19 AFR üleval - see greenpeace kategooria :D. Kuni 16-ni ei saa ju mingist erilisest suitsust rääkida ning rohkema kütusega saaks jõudu juurde :)
Ma ei räägi ju, et sul peaks 13 AFR olema ja siis öö taga. Ma ei usu ka, et 16 AFR-ga EGT-ga mingi probleem tekib. Ära arva ka palun, et ma tahan midagi kritiseerida, lihtsalt jagan oma arvamust/kogemust.

Tsitaat:
Mul on vahetatud kolme kolviga olev AKE pumba pea, sellel priteserõhk on suurem = rohkem kütust. Ajude sisse ei vist keegi ei pääse. Siin on vennad mõelnud et kui ehitaks custom ajud pumbale...aga no se on liiga exteme juba. :D

See custom aju on IMO veits ulme, aga mida saab teha on hästi lihtne piggyback, mis käiks pumba ja aju vahele ning millel oleks 2x sisendit (pööre, signaali väljund pumba ajust) ja üks väljund (uus signaal pumbale).
Ma olen kindel, et mingi selline asi on ka valmislahendusena juba olemas.

Siis kui stockis on näiteks kütusekoguse piiraja 55mg/stroke (selle värdja pumba aju pärast), saaks teha nii, et kui küsid pumba ajust 55mg/stroke, tegelikult tuleb 110 mg/stroke.
Nii saaks kõik korrektselt ära kalibreerida - süüde nagunii tuleb ju mootori ajust ning kõik OK.


prj - 04.10.13 19:21

Selline asi on olemas:
http://www.14point7.com/Support/Software_Documentation/UAFC_User_Manual_Feb_5_2011.pdf

Ma ei ole vaadanud, kas pumba signaal on 5V või mitte, aga kui on, siis see töötaks suurepäraselt ning kõigest 140$!


diffas - 04.10.13 21:19

Tsitaat:
Originally posted by prj
Ma ei räägi ju, et sul peaks 13 AFR olema ja siis öö taga. Ma ei usu ka, et 16 AFR-ga EGT-ga mingi probleem tekib. Ära arva ka palun, et ma tahan midagi kritiseerida, lihtsalt jagan oma arvamust/kogemust.

See custom aju on IMO veits ulme, aga mida saab teha on hästi lihtne piggyback, mis käiks pumba ja aju vahele ning millel oleks 2x sisendit (pööre, signaali väljund pumba ajust) ja üks väljund (uus signaal pumbale).
Ma olen kindel, et mingi selline asi on ka valmislahendusena juba olemas.

Siis kui stockis on näiteks kütusekoguse piiraja 55mg/stroke (selle värdja pumba aju pärast), saaks teha nii, et kui küsid pumba ajust 55mg/stroke, tegelikult tuleb 110 mg/stroke.
Nii saaks kõik korrektselt ära kalibreerida - süüde nagunii tuleb ju mootori ajust ning kõik OK.


Mulle on alati mingi target afr olnud mingi 16.5-17.5, kuna sellega eriti suitsu ei tule. Aga no eks me näeme mis suuremate pihustetega juhtub. :)
Probleem pole tegelt pumba piirajaga, muidugi tore oleks kui neid ei oleks. Mul tegelt rohkem probleemi tühikäigul, kuna iq on liiga väike ja seda muuta ei saa. Järgmistes pihustites on palju kõrgem avanemisrõhk (295bar) ja loodan et käiks paremini tühikäigul.

Ma ei tea kuidas sinna ecu ja pumba vahele midagi saab kuna see info liigub can-kanalis.


diffas - 05.10.13 17:24

Ah nii, selline on tühikäik: http://www.youtube.com/watch?v=lziXCAisyug :]


prj - 05.10.13 20:35

Vaja oleks mitte ECU ja pumba vahele - see ei annaks mingit tulemust.
Vaja oleks pumba aju ja pumba vahele midagi orgunnida.


diffas - 07.05.14 15:55

Polegi siia midagi mäletanud kirjutada. Enne talve vahetasin autosse suuremad pihustid, mis on +66% (CPC).
Pihustitel oli mingeid probleeme diisli udustumisega. Panin ikka kinni igaksjuhuks ja proovisin.
Pihustid avanevad 300bariga ja sellega sain natuge tühikäigul iq:t väiksemaks. Kõik ei põle ärä ja suitseb tühikäigul natukese ja
täiekaasiga on ka natuke raske juba suitsu maha võtta. Rõhku on nüüd 2.3-2.5bar ja sellega veel ei suits kao ärä.
Võrreldes nende eelmiste pihustitega võtsime softist 55mg/str -> 42mg/str ja tundub et liigub paremini kui enne. Et peaks vist
ikka vaatama turbot millega saaks panna selle mingi 3bar boosti peale. :)
Nüüd ei saa eriti rohkem rõhku panna, kuna väljälaskes on mingi 3.3bar...liiga väike turbiin sellel turbol, aga no spoolib vähemält
päris ok.

Siin mingi väike 60-160 video.

Tundub et liiguks paremini suuremate käikudega. No dynos näeb ja miili peal kah. :D


prj, nüüd arvan et oled rahul selle afr:ga mis seal on. :D


prj - 07.05.14 22:45

Sa peaks lambdaga mõõtma seda AFR-i :)
Kuigi jah, sellest mootorist on maru keeruline jõudu normaalselt võtta, sest pumba ajule ei saa ligi ja ei saa kütusekaarte muuta. Saab ainult kütusekogust valetada väiksemaks ja siis pihusteid suuremaks.

Liigub päris hästi.


diffas - 08.05.14 15:01

No mingi lambda peaks kinni panema, aga muidugi nii kaua kui silmaga suitsu näeb, pole seda vaja. :D
Kahju jah, et keegii ei ole selle pumpa aju lahti võtnud ja uurinud mis programm seal sees on.


prj - 09.05.14 08:30

See peaks olema üks kord kirjutatav.
Sa võtad uue pumba, paned spetsiaalsesse suurde Boschi stendi ning see stend ise mõõdab kogused ja kirjutab sinna mapid. Ja peale seda on kõik!

Diisli tuunimiseks on bemmi common rail oluliselt ägedam, kuna suured pihustid alati võtta (535d pealt).
Audi mootoritest on see sama 1.9 TDI päris hästi tuunitav…


diffas - 09.05.14 14:56

No mul on vähemält kaks korda pumba ajusse kirjutatud, originaal ja peale pumba pea vahetust. Mulle vahetati mingi kolm aastat tagasi suurem 3-kolviga AKE pumba pea otsa. Sellega peaks olema suurem, ~1800bar surve pihustis (ja väiksem nende suurte pihustitega). Boschi EPS815 testeriga timmiti kogused jne. korda ja põletati uus aju. Kuidagi peaks seda masinat petma . :) Pumbast kütet vist tuleks ikka.

Noh, ega need bemmi pihustid eriti suured ei ole tegelt. Sinna pead vahetama nuka, suurema cr-pumba ja suuremad pihustid ja suure turbo, siis tuleb jõudu.
Tegelt audi 3.0tdist saab kah mingi 400hobust väljä meelitada, suurema turboga. Meil on siin üks projekt tulemas. Uurime asja. :)

1.9 on hea jah, aga liiga vähe silindreid. Turbodiesel.fi Golfis on nüüdselt 470/711nm ja ootab suuremaid pihusteid, 0.341pihustid on liiga väiksed ja pump laguneb kogu aeg ärä sellepäräst.

Sel hetkel mul on probleem et ei saa autot üle 5000 minema täie kaasiga, tühjalt läheb kül 5800 vähemält. :) Täie kaasiga kui saaks kuhugi 5500 väljä venitatud siis võiks hakata jälle suuremat turbot vaatama....seekord gtx3067r. Sellega saaks mingi 3bar rõhku panna ja oleks veel täitsä kompressorimapi servas. :)


Tsitaat:
Originally posted by prj
See peaks olema üks kord kirjutatav.
Sa võtad uue pumba, paned spetsiaalsesse suurde Boschi stendi ning see stend ise mõõdab kogused ja kirjutab sinna mapid. Ja peale seda on kõik!

Diisli tuunimiseks on bemmi common rail oluliselt ägedam, kuna suured pihustid alati võtta (535d pealt).
Audi mootoritest on see sama 1.9 TDI päris hästi tuunitav…
:cool:


prj - 09.05.14 15:30

400hp @ VAG CR IMO ei ole võimalik, kui just kuskilt 300 bari latirõhku juurde ei võlu või suuremaid custom pihusteid. Või siis ehk mingisugune vesimetanool, mida nii julmalt on, et liisab piisavalt kütteväärtust sinna, et see piir ületada.
BMW 535d pihustid on oluliselt suuremad ja ega sealtki naljalt 400hp kätte ei saa, 380hp küll :)

Ma ei teadnud, et sul selles stendis oli põletatud aju juba.
Huvitav on see, et ikkagi 55mg peal asi otsa saab (nagu stockis). Ilmselt see stend on ka selline üsna kinnine asi, millega ise ei saa kuigi palju muuta, saab talle ainult valetada aga kaart saab ikka 55mg pealt otsa.

Ilmselt läheb veel mingi hulk aega mööda, kuni saab osta custom suurusega CR pihusteid.


diffas - 09.05.14 16:51

370hj tuleb vähemält audi uuemast 3.0tdi:st väikse hybrid vnt-turboga, suurega ei tea veel. :)
Meil on siin vanem 3.0tdi kus latirõhk on tõstetud 1600->1800bar ja bw s256v turboga mõõdame välja mis sealt tuleb...kui tuleb. :)
Bemmile vähemalt on saada aftermarket pihusteid, Audile ei ole veel (minu teades). Arvan et seal võiks vägä hästi mingit Cumminsi pihustiotsa kasutada.


Se ongi probleem, et kui uue aju tahad põletada siis pead selle tegema tehase speksi järgi. Stedil timmitakse pumba iq selle speksi järgi, et sellepäräst se on alati seal 55mg.
Se 55mg on lihtsalt mingi solenoidi avamise aeg, mis on arvutatud väljä. Ega see pump ju tõelist küteminekut kuskilt ei tea ju tegelt, sellepäräst suuremate pihustitega saab jõudu juurde.


diffas - 18.05.14 13:01

No vot käisin dünos eile ja saime uued numbrid paberile. 242kw/330hp@4350 ja 648nm@3000. https://www.youtube.com/watch?v=erOGhCACUP0
Peab vist rahul olema. gtx28:st eriti rohkem vist väljä ei pressi
:cool:


evilman - 18.05.14 15:33

Päris korralik kilowatt käes juba! Hea töö


kris232 - 18.05.14 19:46

Üks väga huvitav teema, millel silma peal hoida!
Edu ehitusel - väga muljetavaldavad numbrid :)


diffas - 25.06.14 20:45

Peab jälle vist suuremat turbot (gtx3067r? näiteks) vaatama või nossi peale lasta. Kütet paistab et oleks veel päris palju mida ärä põletada.
Käisin OMC:s miili proovimas, aga kahjuks auto otsustas et ta ei tahtnud liikuda. Tulemus 230km/h...plaan oleks ~240 väljä venitada.
Seda peab uuesti proovima 5.7 speedpartyl. Peaks äkki suuremat intercoolerit proovima, kuna rõhk on juba 2.4-2.6bar vahel.
Õhu temperatuur on kindlasti päris kõrge sisselaskes. ;)

1/4 miili proovisin ka siin: 14.55/171.7 tulemusega.


Priit86 - 25.06.14 21:45

Sel üritusel üldse kuidagi ei tahtnud kiired autod koos püsida. Kahjuks ei näinud ka sinu sõitu lives. Aga päris korralik tulemus saadud mootorist.


diffas - 26.06.14 15:54

Tsitaat:
Originally posted by Priit86
Sel üritusel üldse kuidagi ei tahtnud kiired autod koos püsida. Kahjuks ei näinud ka sinu sõitu lives. Aga päris korralik tulemus saadud mootorist.

Noh midagi pole teha. Loodame et saab järgmisel nädälal korraliku sõidu. :D

Selline klipp: https://www.youtube.com/watch?v=Yh7C_RYTXzQ


diffas - 06.07.14 15:11

Eile oli Soomes Speedparty ja tulemuseks päris hea 240.9km/h - https://www.youtube.com/watch?v=kgrqR1ARdek

Sellega võib juba rahul olla. Nats oleks äkki paremini võinud liikuda aga, noh päris okei. Sellel aastal plaan oli et 240 peaks väljä tulema. :)


Mr.E - 06.07.14 19:06

Miks see airbagi tuli põlema läks lõpus ?


diffas - 06.07.14 19:09

Tavaliselt se põleb alati. ;) Kustutasin enne sõitu ärä.


diffas - 17.02.15 19:06

Tere jälle.

Ma ei ole siia eriti palju midagi kirjutanud ja just kui aus olla, pole eriti midagi kirjutada olnud. Midagi väikest on ikka vahepal juhtunud.
Üleüldiselt auto on tegelt päris hästi töödanud ja suuremaid probleeme pole olnud ja seega oli eelmisel aasta läbisõit enam vähem 45tkm.


Mingi 2½ nädälat tagasi algas turbo millegi päräst imelikult käituma - vahepeal andis boosti ja vahepeal ei midagi. Lõppudelõpuks kiilus kinni.
See kõik muidugi juhtus ühel päeväl. Enamvähem oskasin oodata milles viga on.... turbo lahti ja laua peale:

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahinrikki/gtx28riggi.jpg/_smaller.jpg

See kord oli päris palju materiaali turbost läbi läinud, kuna puudus päris palju materiaali väljälaske seest. õnn oli seekord selles, et se suur metallitükk oli
ennast turbo tiiva ja koja vahele kiilunud ja turbo oli kinni. Muidu kui oleks edasi sõitnud, oleks kõik laagrid jne. laili läinud. Muidugi see on enda viga, kuna pole olnud
aega teha uusi väljälaskeid ja kollet. Lootsin et oleks kevadeni väljä mänginud, aga auto oli eri meelt asjast. Kuna see oli juba teine kord, siis on selge et
need originaal väljälasked ei kesta suurt kuumuse koormust.

Seega kuna turbo oli jälle laiali, oli võimalus vahetada tiib suuremaks. Seda asja olin juba tükk aega plaaninud. Mul oli plaanis istutada selle koja sisse
gt30r väiksem 57/52 tiib, aga seda polnud Finturbol otse väljä käiä ja 4 nädält oodata ilma autot oleks olnud pikk aeg. Siis vahetasin mõtet ja kruvisime
sisse full size gt30r tiiva 60/54. Teeme jälle midagi uut ja põnevat. GTX3063R. Seega uue turbo tiivad on: kompressor 47.1/63.4mm / turbiin 60/54mm.
Peaks turbiinil jõudu olema küll. Selle spoolimist ei tea veel, põhimõttes peaks vähemalt samamoodi spoolima. Eks näeb siis.

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/booster/gtx3063r2.jpg/_smaller.jpg


Aga noh. Ega me muidugi uut turbot, selle vana ja sita väljalaskega kinni pane. Plaanisime midagi palju huvitamat. :D
Sellel hetkel on tehtud ainult väljälasked. Muidugi teeme turboni väljä kõik torud uuesti, suuremast ja kuuma kestvast materiaalist. Toru suurus 42.4/2mm.
Peaks jätkuma. ;)

http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/pakosatsit/20150206_002.jpg/_smaller.jpg

Ei tea kas keegi sai midagi aru asjast? :) Proovin ikka midagi kirjutada, kui auto jälle liigub.


diffas - 22.02.15 13:35

No vot. Reedel sain kõik jupid kätte ja panimegi auto kokku. Väljälasked käisid veel klaaskuuli lõhkamisel ja lükati tihendipind sirgeks.
Päris kenad.
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/pakosatsit/20150219_006.jpg/_smaller.jpg

Seega need autosse kinni ja väike pilt kuidas kohapeale istub. Istub küll. :)
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/pakosatsit/20150220_009.jpg/_smaller.jpg

Vahepeal saabus pilte kõrval olevast sepikojast, et midagi oleks nagu loomas...
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/pakosatsit/10994813_10153066322742622_1001310431_n.jpg/_smaller.jpg

....aand done. :)
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/pakosatsit/20150220_012.jpg/_smaller.jpg


Lõplikust installatsoonist pilte ei eriti jõudnud võtta, kuna oli juba öösel kiire auto kokku saada koju minna. Arusaadav ju.
Olen siin kahe päeväga mingi 250km juba sellega ringi sõitnud ja tulemus on vähä hea. Turbo spoolib samamoodi nagu
enne, ehk juba pisut varem. Kõige tähtsäm asi oli saada väljälaske-rõhk alla - tänu uuele turbole ja väljälaskele, väljälaske
rõhk on on mingi 0.6bar madalam kui enne. Põhimõttes siis IMP=EMP, 2.3bar rõhku sees ja väljälaskes sama võrra.


Päris põnev värk tegelt. :)


freeser - 22.02.15 14:11

Päris kena töö tehtud jälle. Te seal Soomes pole päris korras mehed. :D


diffas - 22.02.15 14:21

Ei tea millest sa mees räägid :P


diffas - 26.02.15 20:16

Mul oleks üks teaser video väljä käiä: https://www.youtube.com/watch?v=q0IkLOYcTzs
:D

Tundub et liiguks nats paremini. o,O


diffas - 07.11.15 17:34

No midagi vahepeal siia ka kirjutaks. See aasta ongi tegelt rohkem probleeme olnud kui eelisel aastal. Aga no eks see et sissesõit oli mingi 37tkm aastas kulutab nats rohkem. :)
Kevadel lagunes turbo ärä, pea-aegu kohe peale kokku panemist, aga selle sai muidugi korda tehtud. Miilipeale tuli kaa uus rekord 245km/h. 250 oli plaanis ja se oleks isegi väljä
tulnud juhul kui poleks torud lahti plahvatanud @ 249km/h - 1400m. A noh, järgmine aasta siis! :]

Paar-kolm videot:
Miilitõmme https://www.youtube.com/watch?v=T_YDVqT4e84
Vahepeal siin sügisel proovisin ka nats NOSSi peale lasta, tundub et nats aitaks https://www.youtube.com/watch?v=u3dKovAvd6E
100-200 tõmme : https://www.youtube.com/watch?v=qUMwvSyBDt8

Siin kõige uuem stenditulemus:
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/diffas_2015_syksy.jpg/_smaller.jpg
Tähtis 100kw/liiter :]

Et poleks igav olen siin ka teist sõbra A4 quattrot, 2.5tdi AKN mootoriga ehitanud kuhu on peale pandud Fin-turbo hübriid turbo ja bosio race683 pihusti-otsad.
Muutsin nats enda vanat ecut ja tulemus on vägä, vägä hea:
http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/timo_v2.jpg/_smaller.jpg

Väänet ja turbo spoolimist on alla 2000 limiteeritud ja üle 4000 pöörde on limiteeritud kah, kuna originaal koda läheb umbesse.


diffas - 16.06.17 13:13

Polegi tükk aega midagi siia mäletänud kirjutada. Lühidalt 2016 aasta juuni alguses a/c rihm läks ribadeks ja üks ribadest hüppas kuidagi kuskilt vahelt valesse vahessa ja hammasrihma vahele ja sellega teine kaan sassi. Mootor laiali ja uusi osasid tellima. Oli võimalus järjekordselt midagi uuesti ehitada. Tellisin uued nukad, billett. Neid on võimalik modifitseerida, juhul kui kunagi tahab. Nüüdselt stock. Kohalik firma tegi mulle uued tugevamad klapivedrud, millest oli tegelt üsna palju kasu pööretel + "suure" rõhu korral. Sebisin vahele ka suure õlijahuti. Turbo läks jälle vahetusse ja Fin-turbo ehitas mulle uue customi. K26/27-S200g. 52/59mm tiivad. a/c viskasin väljä kapoti alt. :P
Kõik muudatused on tehnilselt ülekontrollitud ja paberipeale ülesse märgitud, et korragi täitsä legaalne auto.

Sügisel dünos oli 343hj, et suurt muutust polnud. Talvel sõitsime normaalselt ja selle aasta talv-kevadel pump akkas midagi sebima ja ei tahtnud korralikult süüdet hoida külmalt. Soojalt töötas päris ok. Andsin asjal olla, kun keskimselt töötas päris hästi. Siis siin kevadel vahetasin nii suure vahejahutaja kui ette sain ja tundus et tõmme oleks paremaks muutnud ja mingi kuu aega tagasi lisasin veel tõstepumba. See liigutab mingi 370l/h @ 1.2bar. Nende muutustega tundus et auto ärkäs päris ellu. Viisin dünosse ja andis väljä päris hästi - 380hj. Muidugi see pumba viga ikka oli sees et ega see ju ise enesest korda ei tule. Mingi paar kolm nädälat tagasi akkas juba päris palju jurama ja valget suitsu ajama stardis. Selle sai paremaks kui keerasin pumpa nats varajasemale. Eks sellise seadistusega tuli eesti puhkusele ja plaan oli ka miili peal käiä. Nagu arvata pump läks alati kehvemaks. Kogu nädä enne miili proovisin leida sopivad asendit, paremaks sai aga midagi erilist. Kahtlustasin et kas sellega miilipeale julgeks minna. Võitsin ennast ikka lineuppi ja käisin ühe sõidu tegemas. See oligi enamvähem okei tõmme, valge ja halli suitsuga :D Tulemus oli vägä hea ja sellega eriti rahul, enda uus rekord ka! 254km/h! Ise ei uskunud et sellega kiirema diisli koha võidaks, aga paistis et muudel oli ka probleeme. Vägä hea tunne kahtlases korras pumbaga auhinna koju tuua. :)

Viskan siia nüüd hunniku pilte ehitamise kohta:



https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/DSC_0337.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/DSC_0336.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/DSC_0340.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/DSC_0341.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/DSC_0342.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/DSC_0462.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/DSC_0464.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/DSC_0466.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/DSC_0469.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/DSC_0488.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/booster/K26/DSC_0407.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/booster/K26/DSC_0403.JPG/_smaller.jpg


Düno graafika kaa siia veel otsa:

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/dyno_powerbyte_2017_380hp.jpg/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/DSC_0494.JPG/_smaller.jpg



Liikuvat pilti ka :

https://www.youtube.com/watch?v=MYuUvZUOsuE


prj - 16.06.17 16:28

Suht black smoke tune sellise AFR-ga.
EGT on korras pikemal tõmbel?


diffas - 16.06.17 22:26

Täie gaasiga tuleb vägä õrnalt. Rohkem hall kuna pumba süüde pole korras. Muidugi kui oleks video vaadanud siis ehk taipaks et musta ei tegelt tulnud kui spoolides. Afr14 on alati must. Sellel enamvähem afr 16-16.5 kus tuleb ainult ving tagant.


prj - 18.06.17 00:38

1.06 lambda ei ole "õrnalt". See on sihuke normaalne must juba. Õrnalt on ca. 1.15-1.2.
Lihtsalt EGT kipub lakke minema, kui lambda on rikkam, kui 1.15, seepärast küsisin.

Ilmselt sellel autol on nagunii suunitlus max power ning pole vahet, palju sealt tagant tahmab.


diffas - 18.06.17 09:46

Mul pole egt nüüdselt. Kunagi kui ta rohmen tahmas, se max. mingi 860. Loodame et vähem kui 1000. :D
Se on ju dünotud täpselt sama softiga kui eelmisel aastal sügisel, et nähä raua muutused. Kui ennem oli afr14@5000rpm ja nüüdselt afr16, siis on päris hea vahe sees.
Sügisel oli sama softiga 343. Ja seda peab mäletäma et see ei ole mingi common rail. Commonrailid on mingi afr16 täitsa clear. Eks kui pumba korda saab akkab seadistamine selle setupi peale. Väike must peab ikka tagant tulema, et teab kellelt ja millelt pähe sai. :P Target on endal spoolides mingi 15-15.5 ja max power mingi 16-16.5. Liiga väike turbo ju peal ja ülimääräst õhku pole väljä pakkuda. :D


Eero - 04.07.17 14:02

Panen siia ka video. Parem tossu üle arutleda :)



Esimese vooru sõit


diffas - 04.07.17 15:31

Kui selle pealt vaadata siis mingi chipitud 535d tahmab tegelt sama võrra. Muidugi valge, halli kaudu mustaks on palju põnevam vikerkaar. :D
Tegelt pole eriti palju tahmavabaid diisleid näinud millel üle 110kw/l jõudu, ilma nossita. prj:l kindlasti neid ju mitmeid kümneid tehtud?


diffas - 29.12.18 18:13

Selle võib äkki kinni panna? See B5 viidi lammuttusse ja uus projekt juba tükk aega töö all olnud.

Teaser:
https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/Evo2moottori/DSC_1576.jpg/_smaller.jpg


Amadeus - 30.12.18 14:11

Kas ma näen õieti, et 2.5TDi küljes on kolm turbot? Kas mootor läheb B5 külge? Väga huvitav projekt paistab sündivat.


diffas - 30.12.18 16:13

Tsitaat:
Originally posted by Amadeus
Kas ma näen õieti, et 2.5TDi küljes on kolm turbot? Kas mootor läheb B5 külge? Väga huvitav projekt paistab sündivat.


Kolm turbot tuleb, kuna bi-turbo kuidagi liiga tava :P . Hetkel on plaanis 2x K03/04 ja 1x S362SXE ja need tulebad B5 kere peale, muidugi quattro.

Mul on facebookis lehekülg kuhu proovin pilte ja videosid etc. ülesse panna https://www.facebook.com/Kingdieselracing/ :cool:


tarmo - 30.12.18 19:06

Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Kolm turbot tuleb, kuna bi-turbo kuidagi liiga tava

Aga muus osas on sul tervis korras? :D


diffas - 30.12.18 19:40

Selg on nats valus või mis mõttes korras? :)


diffas - 23.09.21 13:34

Oli selline:
https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/Evo2moottori/_20200106_194757.jpg/_smaller.jpg

Tegime natukese töid ja siis oliki äkki selline:
https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/Evo2moottori/DSC_0040.JPG/_smaller.jpg

Ja sõidame juba ringi:
https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/Evo2moottori/DSC_0044.JPG/_smaller.jpg

Diy:
https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/remppa/Evo2moottori/WhatsApp%20Image%202021-09-07%20at%2020.03.07.jpeg/_smaller.jpg


Insta clip:
https://www.instagram.com/p/CUCVKdWgHf1/?utm_source=ig_web_copy_link


mkendra - 23.09.21 14:38

Palju sellisel asjal jõudu ja väänet on?


diffas - 23.09.21 15:13

Tsitaat:
Originally posted by mkendra
Palju sellisel asjal jõudu ja väänet on?

Hetkel pole seda teada kuna vana auto ecu peal ja seda uut pole veel seadistatud. Arvan et ca mingi 340hj.
Dragyga käisin mõõtmas 60-120kmh 4.84s / 80-120kmh 2.59s /100-160kmh 5.50s


prj - 24.09.21 14:19

Mõõda ikka 100-200, siis on millega võrrelda.


diffas - 24.09.21 16:04

Nojah eks selle sõidame kunagi, pole veel nii tähtis endale. Hetkel mul lihtsal mingi vana 2016 soft sees, pole seadistatud. 8:ndal dünosse uurima ja seadistama. Ise võin võrrelda enda vanasse b5sse


diffas - 28.09.21 18:05

Meh. Mitte kuhugi. Pea-aegu naga vana esiveoline :)
https://www.youtube.com/watch?v=-_-lXNlUZjM


diffas - 29.11.21 21:29

Dünos käidud ja selle paberiga käisime ülevaatusel, kus muudetti tehnilised andmed mootori võimuseks kirjutati 290kw ja kõik tehtud muudatused on nüüdselt legaalsed.
https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/2021%20tri-turbo%20first%20dyno.png/_smaller.jpg

Paar nädälat tagasi turbodiesel.fi tegi veel väikse surprise dünopäevä kutsutud autodele Porvoos. Oli võimalus omad jälle üle mõõta. Ainuke vahe sellel dünol on et autos on 3.5" katalüsaator asendatud, aga soft 100% sama kui tdituningu dünos. Noh... 3heppa kadus ärä, aga no see võib olla ka dünode vahe.

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/YIA-394.jpg/_smaller.jpg


diffas - 26.09.22 07:15

No vot. Vana auto läks metsa jaanipäeval ja ehitasin suvel uue auto. Tuuninud pole seda veel ja testisin selle softiga mis mul oli vanal peal.
Paremaks ajaks esimestel ja ainukestel veerandmiili testidel 12.74/180kmh, kus oli 1/8miil 8.30/138. Sellega päris rahul, uus auto ja esime testisõit.
Teisel sõidul läks käiguvahetused sellevõrra metsa et tuli ainult 13.13. Järgmise vooruni oleks pidanud jälle mingi 2-3h ootama, seda ei jaksanud ootata.
Parem oli siis koju minna, kuna oli juba vägä rahul selle 12.7 ajaga! Selle aasta viimastel 1/8mile võistlustel sain parema aja 8.10/140.
Põhimõttes mingi 12.4 - 12.5 oleks sellega võimalus veerandmiilile.

Loodame et selle autoga on nats pikem lugu :D

Midagi keerasin kokku ka youtuubi https://www.youtube.com/watch?v=MhlqVDiDnDs


diffas - 07.10.22 12:05

Käisin uuesti siin dünos. Sellel korral oli katalüsaator maha võetud ja boosti rohkem (~3.8bar). Softi panin täpselt sama kui aasta tagasi ja tahtsin võrrelda
kas midagi mõikkab. Kütet pole juurde keeratud. Läks juba üle 400hj, päris 300kw ei tulnud. Loodan et siin sügisel saan veel aega tuunida seda sellevõrra et saaks rohkem.
See kõik siis veel stock pumbaga. Suurem kolme kolviga pump on veel kasutamata. Lambda on pm 1.4+ aga nats ikka tahmab. Tegemist võib olla lihtsalt ebakvaliteetsete pihustitega.

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/403hp_2022.JPG/_smaller.jpg

Dynovideo https://www.youtube.com/watch?v=M-0_JUjkUoo


twistY - 07.10.22 12:35

Mulle meeldib videos see "smokes too much" kommentaar, kui tegelikult tuleb summutist vaid õrn tomu.
Otsetoruga E90 ja E60 poisid arvaks nii väikese tahmakogusega, et autol on midagi häda.


diffas - 07.10.22 16:51

No ega seda compoundi kui kunagi aastatel 2017-18 plaanisin, siis pealmine mõte oligi tegelt see päris tahma vabaks saada. Noh ehk realsuses täitsä tahmavabaks seda nende pihustitega kindlasti ei saa aga no enam vähem selline millega julgeb kihutada. :cool:


diffas - 23.04.24 07:42

Jutt läheb edasi. Talvel parandasin kütte liinid nats paremaks (an10/an8) vp44:le ja vahetasin parema rst Fuelabi filtri. Vahetasin pihustid nõksu suuremaks ja väikestesse turbodessa muudeti turbiinid 40mm->42mm.
Pm muud asjad on nagu on olnud. Turbod spoolivad paremini ja on vähem väljälaskerõhku. Reedel käisin stendis mõõtmas võimsust ja tulemus oli päris okei. Esimesel tõmbel oli 443hj ja 768nm, aga auto lõi avariisse 4300rpm kohal.
Mul oli veel peal 4bar map ja se on vägä tugevalt maxed out ja selle päräst läheb avariisse. :D Teine tõmme läks 3000rpm> ja see läks avariisse 4800rpm, aga sel hetkel tuli juba 469hj. Nähä oli et rohkem on tulemas aga noh jäägu see teisele korrale. Peab 6bar mapi peale panema ja seadistama ärä. Ühe tõmbe veel proovisime neljanda käiguga ja sellega ei tulnud täis küte peale veel aga 466hj@5300rpm ja 650nm. Kokkuvõttes 650nm on kasutuses 2800-5300 vahel

See 469hj (345kw) ja 768nm oli 4bar boostiga, väljälaskes oli max poweri kohal 4.5bar, egt 740c ja lambda 1.5+. Päris kenasti. :cool:


https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/c7aae27d-debe-491a-baf5-5b7c23c0f3b0.jpg/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/2024%205th%20gear%20469.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/2024%204th%20gear%20466.jpg/_smaller.jpg

Video Dünos