Tervitus klubilised!
Sai omalegi soetatud mullu A4 ökopill. Valikul sai määravaks sai selle auto küttekulu, mis mind positiivselt üllatas. Autot sai otsitud ligi kuu
aega.
Mõningad andmed:
A4 Avant, 1,9tdi, 81kw(AFN), manuaal, odo näit 187000km
Varustusest nii palju, et autol must riidest sportsisu, käetugi, el.kokkuklapitavad soendusega peeglid, 4xel aknad, Chorus stereo 4 kõlari ja
subwoofriga, 17"valuveljed 225/45ZR rehvidega.
Müüja jutu kohaselt oli õli, filtrite ja rihmade vahetused äsja tehtud.
Mõningad pildid kaa müügikuulutusest
Muidugi sai koheselt tehtud õli ja filtrivahetused, kuna müüjal puudusid paberid ja hooldusraamat tehtud tööde kohta. sisse läks CASTROL MAGNATEC C3
5W-40, sest vana õli oli sees ikka väga must.
Alt said vahetatud 17"valuveljed 16" vastu ja sõitmine muutus juba mugavamaks. Mulle need A3 valukad eriti ei meeldinud ja ZR rehvid nende peal olid
eriti ebamugavad, muidugi oli vale ka velgede offset(liiga suur- 48)
Nüüdseks on tehtud ja vahetatud autol väga palju:
Õli sai sisse CASTROL Edge 5W-30
uued filtrid, rihmad,rullid,mootoripadjad, termostaat, paisupaak, klapikambri kaane tihend.
Flamekos paigaldati uued tagaratta laagrid ja uus eisilla komplekt
Toonitud said ka tagumise ringi klaasid.
Paigaldatud Consert I + Bose kõlarid + USB/SD
Vahetatud esituled uute Valeo tulede vastu, sest vanad ei valgustanud piisavalt, kuigi sai sinna lähituledesse paigaldatud PHILIPSI +100% H7-d. Uued
tuled ja hoopis teine sõita. Pooltuledesse panin Philipsid ja täistuledesse Osram Nightbreaker Plus.
Värskemaid pilte siis, kui saab pesulas käidud.
Eelmisel nädalal sai eemaldatud katalüsaator(asemele toru). Mineku poolest parem, aga tundub, et diisli jurin salongis on valjem. Eks ta ole muidugi
harjumise asi, kui väga hakkab närvidele käima, küll siis paneb uue kati alla.
Veel sai eelmine nädal autole tulede automaatika paigaldatud. Päevaseks ajaks põlevad udutuled+ääretuled. Tuled süttivad 5sek pärast käivitumist, et
ei koormaks akut käivitamise ajal.
Kui tohib küsida, miks kati eemaldasid ja toru asemele panid?
Tsitaat: |
Sai siis täna pesulat külastatud ja vähe värskemad pildid!
Mis siin salata, näeb välja nagu uus.
Küll parklates väheke korrigeeritakse välimust...stangenurgad,uksemõlkimised jne.
Imelik, et spidomeetri plokk veel ilma valge valguseta on.
Muidu tõesti väga väga sile tundub.
Miks need valge valgusega peaks olema?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Selge. Mul ka siis selle 99aasta esimene pool, kuna punased.
Lähiajaks olen plaaninud laepolstri vahetuse ja laepleki katmise mattidega, kuna orig katteriie on kohati laest lahti tulnud ja
alla vajunud. Veel pole riiet ega liimi otsinud - peab vist sellel teemal
spetsialistidega nõu pidama. Seoses sellega plaanisin ka katuse reelingud mustad panna (üks töö), mis minu arust sobivad
heledale autole paremini. Kui kellelgi on pakkuda, või on huvitatud mustade vahetusest al. reelingute vastu, andku teada.
Nende vahetus ei tohiks mingi ulmeteadus olla.
Tsitaat: |
Täna sai jälle nokitsetud natukene auto kallal. Sai eemaldatud tagaklaasi kojamees koos mootoriga. Summuti otsad said
uued. Ja muidugi kõige tähtsam - sai paigaldatud püsikiirushoidja (Tänud Rocket`ile).
Homme lootus saada uued Valeo udutuled, uued numbrituled ja tule kõrguse reg. mootor - mis otsustas töölepingu lõpetada.
Lisaks sai makk ringi kodeeritud ja läbi selle sai ka antennivõimendi makilt parema toite peale. Stereopilt kohe avardus !
Auto on haruldaselt hästi säilinud (tänu lõunaosariikide kliimale?), hoitud (tänu eelmisele omanikule) ja see paistab jätkuvat (tänu praegusele
omanikule)
Täna saabusid siis sellised asjad, mis vajavad külge kruvimist
Said kellegiga reelingud ära vahetatud?
Tsitaat: |
Selge. Miks uued udukad ja numbrituled üldse ostsid? Vanad olid ära tuhmunud?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sai siis esiudutuled vahetatud ja reguleeritud. Uus tuli on ikka uus tuli. Selge nägu peas kohe autol
Veel sai vahetatud tulede kõrguse regulaatori mootor. Originaal oli Valeo - asemele läks mingi poolakas 11€. Vahe selles, et
Valeo mootor töötab kiiremini, kui see poolakas, aga hinna vahe on viiekordne.
Ainukesed, mis ei sobinud olid numbrituled. Eks peab need poodi tagasi viima ja ümber vahetama.
Veel sai igaks juhuks õhulugeja üle pestud selle vahendiga Air Sensor
Cliener. Tühikäik muutus ühtlasemaks ja pepu
düno järgi kiirendab paremini.
Mina olen rahul. Kallame ja tallame edasi!
Pildilt paistab, et numbritule lambid on PFL (pistikutega), sul masin aga FL (klemmidega). Need minuteada ei istu sinna.
Tsitaat: |
Oskab keegi ütelda, kas antud esivõre sobib FL A4 B5-le.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Täna saabusid uued nr. tuled. Eks kui millalgi aega saab - kruvib külge.
Hakkab tuledega ring peale saama - kõik uued, peale tagatulede. Neid veel mõtleb millised!
Oskab keegi öelda, kust sellist märki oleks võimalik saada. Või on kellegil pakkuda?
Juhul kui sa nüüd neid essimärke taga ajad,siis vast kõigemõtekam on lasta mõnel foorumlasel tellida saksast (freeser vist tellis kunagi endale),maksab 15-20 euri,ning saad niiesimese märgi,kui ka tagumise.
Saan aru et võib tunduda ilus, aga kas on mõtet panna see märk sinna? Tegu ikkagi ökomasinaga. Saan aru kui on üleni S välimus külge poogitud. Enda A6 diislil on välised detailid ka pandud kõik S omad, aga märki ikkagi külge ei pane, kuna minuarust oleks see liig. Aga teemasse ka, numbrituled sain ise raunexist, 6,5e tk.
Tsitaat: |
Täna sai siis jälle suur pesupäev tehtud ja auto kallal nokitsetud.
Ette sai S-i võre pandud, numbrituled said vahetatud ja veel sai esiklaasi alumise ääre plastikud välja vahetatud uute vastu,
kuna vanadel oli serv juba päris räbal.
Mõni aeg tagasi sai kojamees eemaldatud ja summuti otsad paigaldatud.
Väga ilus masin on sul! Millised otsad panid, on neist veel pilti?
Kahju et reelingute vahetusele ei jõudnud silma peale panna, tahaks ise hõbedasi. Edu omamisel
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Järjekordselt hoolduse aeg käes. Täna tuli selline kaup kohale.
Tuleb töö ette võtta.
Eile oli väga tegus päev autoga. Kõigepealt väike leotus ja survepesu. Siis sai vahetatud õli ja filtrid.
Ja sai hakatud autot seestpoolt lammutama.
Laepolster välja ja sai hakatud reelinguid vahetama.
Ja tulemus selline:
Kuna nokitsemisest veel isu täis ei olnud sai laeplekk puhastatud ja peale pandud STP BIPLAST 10, mis pidi olema parim
laepolstri alla paigaldamiseks, kuna kannatab tempi vahemikus -40 kuni +100C. Ja muidugi juhtus töö käigus ka väike
äpardus - nimelt reelingu polt kukkus piilarisse ja seda sealt enam kätte ei saa. Nüüd kolksub seal omaette ja mitte vähe.
Plaanis piilari alla otsa väike auk puurida ja makrot täis lasta, äkki jääb kuskile nurka kinni ja ei kolise enam.
Piilari katted plaanis tumehalli tooni värvida ja esimesed piilarikatted tumehalli riidega katta. Laepolster plaanis kuskile
profesionaalide kätte viia.
Märgist rääkides, siis mina ei pannud märki ennem kui mul oli S4 välimus olemas, muidu oleks suht nõme see seal ees. Aga ma paneks sinu asemel parem
S-line kui üldse midagi tahad. Sõitsin ka mina ilma S4 märgita tükk aega ringi
http://www.ebay.de/itm/Audi-S-Line-Kuhlergrill-A1-A2-A3-A4-A5-A6-A7-S3-S4-Emblem-Schriftzug-Tuning-Sw-R-/251116521554?pt=DE_Autoteil
e&hash=item3a77b60852
Tsitaat: |
Täna sai ette võetud laepolstri puhastamine. Kui esmasel vaatlusel tundus see väga lihtne töö, osutus see hiljem päris
keeruliseks. Porolooni jäägid eemaldusid üpris kergelt, aga probleemiks osutus liim, mis porolooni all.
Sai proovitud teda lahustiga puhastada aga pind jäi ikkagi kuidagi kleepuv. Ei oska nagu edasi kuidagi tegutseda.
Tsitaat: |
Ma just vaatasin sama asja
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Laepolstriga nüüd nii kaugel, et tuleb viia tegemisse. Kui alguses arvasin, et tegu on liimiga, mis muutis kooriku kleepuvaks.
Siis hiljem selgus selle saaga põhjus. Nimelt on tehtud laepolstrile keemilist puhastust ja see keemia on porolooni ära
söövitanud ja tänu sellele ka riie kooriku küljest lahti. Sai koorikut survepesuga pestud ja seda keemiat jäigi sealt välja
vahutama. Sooja vee survepesuga sai ta sealt lõpuks kätte. Nüüd lasen vahepeal koorikul kuivada ja viin tegemisse.
Piilarikatetega püüan ise hakkama saada.
Täna sai vana laepolstri riie puhtaks pestud ja hakkasin sellega piilareid katma. A- piilaritel oli juba riie peal, need lasin musta
aerosooliga üle ja jäid nagu uued. B-piilareid esialgu ei torgi. C ja D piilaritele läheb vana laeriie peale ja siis värvin mustaks.
Pilte kahjuks ei teinud, homme veel kahele piilarile riie liimida, eks siis teen.
Tänaseks on auto koos. Enam sellist tööd ette ei võtaks.
Sai siis piilarid kaetud vana laepolstri riidega, mis oli halli värvi.
Ja olude sunnil pidin ka laepolstri riide ise uue panema, kuna ei leidnud ühtegi tegijat, kes oleks asja kohe käsile võtnud.
Tööde hinnad varieerusid 150-350€ vahel koos riidega.
Siin juba pool riiet liimitud
Algselt oli selline
Ja lõpptulemus selline (vähe kehva pilt)
Siin lagi paigas. Pildipeal jäi hall.
Eile tiksusid sellised numbrid autole ette
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Väga värske ja sileda välimusega kuut.
Kas peale laepolstriga toimetamist on salongi ka miskeid naginaid tekkinud või õnnestub kõik ilusasti tihedalt tagasi sättida?
Tsitaat: |
Sai ka täna suvepapud alla pandud. Ja kerge survepesu tehtud.
Nädalavahetusel sai natukene aega ka autole pühendatud. Nimelt sai muretsetud parempoolne suur peegel (Tänud NOS-ile),
mille install ei olnud sugugi nii lihtne kui ma arvasin. Esialgu paigaldasin sama UK jalaga selle peegli ja tuli välja, et selle nurk
kere suhtes on natukene teine võrreldes vana peegliga, st. kui peegel reguleerida nii, et sealt ka midagi näeks, turritab
peegliklaas korpusest välja. Peeglikorpused said eisalgu mattmustaga üle võõbatud, eks edaspidi näe, kas
värvib kerevärvi või mitte.
Väga kena, ehk kere värvi oleks isegi parem. Vähemalt enam ei näe välja nagu invaliid, et üks peegel teisest väiksem. Kuna isegi olen seda UK peegli asja kaalunud väga pikalt, siis tahaks lähemalt ka näha seda millalgi.
Kusjuures kui minu autol läksid vahetusse mõlemad peeglid koos korpustega, siis uute peeglite jalg ei sobinud hästi, jäi vahe sisse tihendiga, mis karjus silma kohe. Lõpuks sai võetud uuelt peeglilt ainult korpus ja jalg läks vanalt peeglilt. Kuigi mõlemad autod on pre fl. Et millegipärast neil ikka erinevusi on. Plaanis oli soetada ka UK omad. Õnneks siis et UK- si ei ostnud, kui nendega peegli jms jama on
Eile sai lõpuks peegli korda. Kuigi väike häiriv detail jäi. Nimelt sai soetatud lammutusest pre-fl peegel ja see erineb
natukene FL peeglist. Lootsin, et ehk peegli jalg on sama, aga seegi natukene erinev. Nüüd sai kokku paras kompott
pandud. Pre-fl peegli jalg - fl jala kate - Uk peegel. Nüüd vähemalt peegel õige nurga all ja peegliklaas ei turrita korpusest
välja.
Eile sai ka klubi sümboolikaga matid kätte. Päris kenad teised. Täna väike sisepuhastus, vannid välja ja uued matid paika.
Järgmiseks peaks ette võtma poolassi välimise otsa vahetuse, mis on krõbisema hakanud. Nii, et igav ei hakka
Tsitaat: |
Minumeelest esivõre ilma TDi märgita oleks ilusam
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Täna sai vasakpoolse veovõlli välimine ots vahetatud ja selgus, et parempoolsel otsal kattekumm katki. Parempoolse
vahetasin u.7000km tagasi. Paistab, et oma viga paigaldamisel - nimelt kattekummi klamber sai vist liiga tugevalt pingutatud.
Sai täna uus kattekumm soetatud, äkki homme on aega ära vahetada. Ja veel hakkasid silma pragunenud tagasilla(kiige)
puksid. On keegi neid vahetanud - see vist päris keeruline töö.
Nüüd siis mõlemad veovõlli otsad uute kattekummidega - eks näis kaua need vastu peavad. Veel sai lastud
tagasilla kiige puksid vahetada. Auto tundub stabiilsem ja mõnusam sõita. Eks kallame ja tallame edasi.
Pole olnud aega vahepeal midagi uut kribada. Aga vahepeal juhtunud niipalju, et sai hakatud tegelema mootori suitsemise
probleemiga, sest asi muutus juba päris hulluks. Sai siis Diislimeistrisse aeg kinni pandud ja läks pihustiotste vahetusse.
Terve päeva (9.00-18.00) nn.jännati auto kallal (arve 270€) ja õhtuks sain puterdava, väriseva, suitseva ja plagiseva
mootoriga auto tagasi. (Kuna endal polnud aega autot aega sinna ei viia ega järele minna - tegi
seda minu naispool). Peale mõnigast sõitmist ja kütuselisandi lisamist sai auto väheke paremini käima, nii et temaga ikka
sõita sai. Sai võetud ühendust kodanik Rebasega ja vaatas auto üle. Soovitas karteri tuulutus klapi ära vahetada ja
suitsemine oligi kadunud, aga pihustid ei töötanud õieti mitte ükski. Enam autot sinna käpardite kätte ei vii, sain aja
järgmiseks nädalaks Testrem-i ja loodan sealt abi saada. Kui keegi oma diisel autost suitseva ja puterdava traktori tahab
teha, siis pöörduge DIISLIMEISTRI poole, nemad on nõus lahkelt aitama - muidugi ropu raha eest!
Tööle/pihustitele ju mingigi garantii peaks olema??? Mina küll asja sedasi ei jätaks.
Krt, olen ise neid pihusteid siit-sealt otsast lammutanud, peene teras traadiga pihusti aukusi puhtaks sorkint. Kui võti käes püsib, puhtusest lugu pead ei ole seal väga perse midagi keerata. Seda enam, et stend on abiks koguaeg.
Pihustite jama saanud nüüd lõpplahenduse. Testrem-is said lõpuks pihustid stendi ja ükski neljast polnud reguleeritud. Olid
lihtsalt ära vahetatud ja peale visatud. Haiged mehed need DIISLIMEISTRISTRID.
Nüüd õnneks asi korras ja töötab ilusti, kuigi tühikäigul on natukene suur vibra mootoris (mootoripadjad on vahetatud).
Eks peab hakkama seda uurima.
Väga sisukas ja huvitav teema! Tundub tegu olevat viisaka ja intelligentse diisliga. Küsimus, kas uued numbrituled on hõõgniidiga pirnile mõeldud või
ostsid sa juba valmis kujul LED lahenduse?
Soovin sulle jaksu edaspidiseks!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sai ka omale VAG-COM / VCDS11.30 EN kolmas gen (cache-ga ehk never-locking ehk "iseseadistuv") - firmware v1.84 - (1990
- 2012) muretsetud. Jääb üle veel kasutama õppida
Kuna Concert makk oli pärit teisest autost, siis olid valed kodeeringud kaasa tulnud. Kui ma nüüd õieti mäletan.
Pole saanud pikalt midagi kribada. Töö võtab oma aja ja auto samuti.
Vahepeal siis juhtunud niipalju, et kevadel kenasti liimitud lagi on kuumade ilmadega hakanud laest lahti tulema ja paistab,
et see töö tuleb uuesti ette võtta. Ajutiselt lasin mingit aerosool liimi laetulede aukudest vahele, et päris all ei ripuks.
Sai tegeldud ka tehnilise poolega. Võtsin turbo maha, kuna geomeetria oli täiesti kinni. Viisin remonti ja seal vahetati turbo
kuum osa uue vastu. Muidu polnud turbol häda midagi - ei mingeid lõtke kuhugi poole. Peale turbo paigaldamist selgus
geomeetria kinni tahmamise põhjus - nimelt turbo solenoid oli lõpetanud töölepingu - sai kaa see uus pandud ja ühtlasi
vahetasin ka kõik vaakumvoolikud uute vastu.
Peale mõningaid prooviringe hakkas turbo õlitustoru lekkima - sai ka see uus paigaldatud.
Nüüd loodan vahepeal ikka sõita kaa, sest see remont muutub muidu päris tüütuks
Vahepeal jõudsid ka minuni ka kauaoodatud esiuste tuulesuunajad.
Tublit tööd oled jälle vahepal kuudiga teinud.
Kauaoodatud pudinad pole minu maitse (lada style) samas teed ju endale ja las olla.
Tsitaat: |
Lõpuks sain auto suitsevale mootorile lahenduse.
Klapisääre tihendid said uued pandud ja suits kadunud.
Vahepeal juhtunud veel niipalju, et uued tuulesuunajad ei saanud kuigi pikalt auto küljes olla, kui kurikaelad
nad lihtsalt ära lõhkusid - püüdes neid kätte saada. Eks peab uued tellima, kuigi nad pole odavad.
Edasi plaanis veel piduri voolikud, kettad, klotsid ja vedelik ära vahetada. Roolivõimu õli peaks ka ära vahetama.
Plaanis veel tagaluugile spoiler panna - vaja värvida ja paigaldada.
Nii et igav ei hakka
Milline luugi spoila tuleb?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Nos-il oligi rs4 oma ju või?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mõtlesin sellist
Sai autole uued suvised jalavarjud muretsetud.
Seekord läksid alla Michelin Pilot HX mxv3a 215/55 R16 rehvid.
Sportlikust huvist - mis põhjusel selline rehvimõõt?
Võta peeglitelt see matta maha,jätab täiega mingi plangu skoda mulje millel kõik lisavidinad ilma värvita.
Tsitaat: |
Pole saanud mahti pikka aega kirjutada ja ega suurt midagi tehtud ka pole.
Sai toodud Tartust uus laepolster uue projekti jaoks, sest vanal ei hoia liim kuumaga riiet kinni - seekord kasutan spetsiaalset
liimi. Võtab käsile, kui töö kõrvalt hakkab rohkem vaba aega jääma.
Vahepeal sai proovitud udukatesse power led pirne - selgus et minu autole nad välimuse suhtes ei sobi (liiga sinakad)
Sisse läksid Philipsi Blue Vision ultra H7-d.
Tegemistest veel niipalju, et sai sisse installitud Concert 2. Can-Bus simulaator vahele ja asi toimib. Kuigi alguses ei
tahtnud nuppude valgustus tööle hakata - lahenes asi iseenesest. Nüüd toimib kõik niikuis peab.
Veel sai tellitud tagaklaasi kojamehe auku uus punn, mis seekord on klaasist - kuna ma pole neid odavaid plastikpunne
veel vett pidavateks saanud, siis mõtlesin, et tellin ära.(Üks pilt ka tootest)
Varsti hakkama ülevaatuseks ja talveks ette valmistama autot. Eks tallame edasi.
Lähipäevil sai alustatud auto talveks ettevalmistamisega.
Uue katte kivikaitse näol said küljekarbid, mis kohati olid juba üpris kulunud.
Vot õige tegu, tuleb sama asi läbi teha. Mis toodangut kasutasid ja palju kulus?
Tsitaat: |
Täna sai mööda Tallinna sõidetud ja otsitud summutiotsi.
Selliseid nagu tahtsin, pole kerge leida, kuid lõpuks leidsin DP-HP Tuningust.
Otsisin nimelt sellist............................................................................. Praegu sellised!
Praegused ei sobi, sest terve tagaosa on tahmatäppe täis ja üpris tihti peab küürima
Veel sai ligi võetud ka uus vaha Meguiar's-e toodangust. Proovin ära, kogemus puudub.
Homme tuleb töine päev. Nimekiri pikk, mis tahaks kõik tehtud saada
Nagu ikka liiga suurte plaanidega, pooled asjad ikka jäid tegematta.
Ei jõudnud muud tehtud, kui välise poleerimise,vahatamise, sisepuhastuse ja punni liimimise -
jäi selline:
Meguiar's-e tooteid soovitan, tulemus väga hea.
Sai eile autole järjekordne hooldus tehtud.
Vahetatud õli ja kõik filtrid. (Hodo näit 212000km.)
Eile sai käsile võetud ja summutiotsad ära vahetatud. Paras jamamine 50-sele torule
panna 60-nesed otsad. Aga sai tehtud. Vahetatud said ka summuti tripid (3tk).
Veel sai EGR-i kollektoreid ühendav toru eemaldatud. Pimedad ette.
Klapi jätsin külge, kui vajadus tekib, saab toru lihtsalt tagasi panna.
Midagi muutus ka sellest EGRi pimestamisest?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Täna saabus selline pakikene
Veel peab soetama kanistri jahutusvedelikku, pidurivedelikku ja vasemääret. Siis saab juppide installiga alustada.
Mõneks ajaks jälle autoga tegemist ja nimekiri, mis veel teha, on väga pikk!
Enda kuudiga alustasin, siis tekkis ka tihedasti selliseid "pakikesi" Suhtumine Sul õige - auto peab korras olema.
Tsitaat: |
Sai siis ette võetud tagumiste pidurite remont (Hodo 213000km)
Vahetusse läksid kettad (BOSCH), klotsid (FERODO), laagrid (SKF), ABS võrud, kõik kummikatted ja supordi juhtpinnad (paar kehva pilti)
Sama töö plaanis ka esipiduritega.
Kena audi, respect sulle!
Palju sa auto eest välja käisid, kui ostsid?
Ehk oskad ka öelda, palju selline isend maanteel võtab? olen kuulnud 4 liitri jutte, aga nüüd on hea võimalus küsida otse omanikult
Tsitaat: |
Eilse päevaga said vahetatud esimesed poolassi välimised otsad ja kattekummid.(Hodo 213600km)
Paigaldatud said veel uued esipiduri kettad(BOSCH), klotsid(ROADHOUSE), supordi liugpinnad ja kõik kummidetailid.
Plaanis veel piduriõli ja roolivõimu õli ära vahetada.
Ja siis selleaastase ülevaatuse ära tegema
Eelmisel nädalal sai autol vahetatud piduriõli ja roolivõimu õli. Lasin ka veermiku kontrolli teha ja
selgus, et mõlemad esirattalaagrid vajavad vahetust.
Eile sai külastatud ka ülevaatuspunkti. Puhaste paberitega läbitud
Õhtul igavuse peletamiseks sai tagaustesse uued no-name midbass kõllid(16,5cm) paigaldatud.
Mis värvi roolivõimu õli sisse läks? Küsin, sest endal oli roosa paagis aga forsist anti roheline ja öeldi, et see on õige. Plaanis endalgi ära vahetada.
Tsitaat: |
Nüüd said autol mõlemad esirattalaagrid vahetatud.
Vahetusse läks ka vasak-ülemine õõts, mis garantiikorras välja vahetati. (Hodo. 214700km)
Täna sai lastud vahetada hüdrotõukurid ja nukkvõll,
sest hommikuti käivitades muutus hüdrotõukurite
klõbisemine juba liiga häirivaks (u. 10 sek). Loodan, et
uutega hommikuti vaikus majas. (Hodo. 215150km.)
Rõõm lugeda kuidas B5 vanakesed uue hingamise saavad.
Pole olnud mahti teemat uuendada.
Juhtunud vahepeal niipalju, et helisüsteemi sai uuendatud.
Tagaustesse läksid Pioneer TS-A1723i kõlarid ja
originaal woofri kasti läks Hertz HV165XL ning
võimendiks sai valitud Alpine BBX-F1200.
Plaanis originaal juhtme peale panna, mis eest makist tuleb ja samuti tagausstesse viivad juhtmed jäävad vanad. Klubiline
Rocket aitas vedada toitekaabli eest aku juurest tagaistmeteni ja tegi süsteemile vana pistiku otsa juhtme (suured tänud talle)-
asi ootab paigaldamist.
Muredest niipalju, et jahutusvedelik on hakanud kuskilt välja ajama. Sai auto üles tõstetud, asja uuritud, ei leidnud mina
kohta lekkest. Kui, siis tuleb vedelikku plokikaane vahelt ja aurab kuumaga ära. Veider asi see, et hommikul on loik auto all
ja paisupaagist u.100g kadunud (lõhnab plokikaane remondi järele). Eks paistab, mida spetsialistid arvavad.
Veel on tekkinud ette paremale rattale mingi kobin, kahtlustan amorti ja tugipatja. Nii, et tegemist küllaga - peaasi, et
tahtmist jaguks selle vana autoga jännata!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Pean siis eelkõige silmas Nr. 12 kolmikut.
Usun, et suure tõenäosusega see kurjajuur ongi.
See nr 12 sai endal ka miskine aasta tagasi vahetatud. Pidavat väiksemat sorti tüüpviga olema, või noh, et "kulub ära". Mul oli väike mõra sees nt. Forsis maksis ta miskine 5EUR äkki, ei mäleta. Polnud kallis igatahes.
Tsitaat: |
Täna sai autole paigaldatud CALIX-i eelsoojendus koos pistikuga salongi. Salongipuhurit pole veel soetanud aga eks
paistab, kas osta Calix-i puhur või piirduda tavalisega Prismast. Igatahes on hommikuti soe auto garanteeritud
Eile sai lõpuks võimendi ja kõlarid ühendatud - tulemus rahuldav. Vaja veel esiustesse kõlarid valida ja uksed seestpoolt
pigimatiga katta. Siis peaks helisüsteemiga juba rahule jääma.
Suveks sai hangitud 17x7 ATP veljed (vajavad veidi iluravi). Rehvid plaanis 215/50R17 paigaldada.
Vahepealsetest tegemistest niipalju, et 17" suveveljed viidud värvimisse (AMR Teenused OÜ). Ega väga hullud ei olnud -
mõned kriipsud ja täkked aga nüüd saavad värskema välimuse.
Laepolster viidud Paidesse riidevahetusele (Pehmesisustus.ee).
Veel sai täna selline kaup koju toodud - homme vahetama.
Hmm, ma kujutan ette: "Seda sõlme polegi veel näppinud, teeme ära!"
Väga põhjalik ja tubli töö! Kas amortisaatorite valikul kaalusid ka teisi tootjaid?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tänasega jõudsin vahetada ainult ühe esimese parempoolse amordi + porikatte koos läbilöögipuksiga+tugipadi.
Töö väga ei sujunud, polnud enne A4-jal esiamorte vahetanud. Homme teisega läheb ehk kiiremini.
Väike kehvake fotosüüdistus! (Hodo näit 216800km)
14.02 mõlemad esimesed amordid+
tolmukatted läbilöögipuksidega+tugipadjad vahetatud. (Hodo. näit 217100km)
Kas 215/50/17 veidike kõrgeks ei jää?
Tsitaat: |
Täna sai autol ka tagumised amordid, läbilöögi puksid + tolmukatted
ja tugipuksid vahetatud. Midagi keerulist polnud aga nikerdamist omajägu.
Nüüd seisab auto korralikult teel ja kohe mõnus sõita. (Hodo näit 217300km)
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Lugedes jääb mulje, et teist esiamorti vahetades kerisid ka odomeetri näitu 300km maha?
Tsitaat: |
Täna sai ära toodud uue musta riidega kaetud laepolster.
Töö teostas Pehmesisustus.com. Töö väga korralik ja kvaliteetne.
Nüüd tuleb lähiajal laepaneeli vahetus ette võtta, autos oleval polstril riie ripub - mis häirib
täiega.
Kena. Palju uue riidega katmine maksma ka läks?
No teine tera kohe, nüüd pead ikka tumedad sirmid jms. sebima, siis täiuslik.
NOS, kodukal ju kõik vajalik kirjas.
Täna sai siis asi käsile võetud ja laepaneel ära vahetatud. D-piilarid said juba varem valmis värvitud ja oli vaid
paigaldamise vaev. Laetuled sai kõik molekulideks võetud ja raamid mustaks värvitud - nüüd on laelampide lülitid
ainult tumehalli tooni, ülejäänu must. Lae käepidemed said samuti üle värvitud mustaks ja samuti ka päikesesirmid.
Plastikdetailide jaoks kasutasin Motip-i pamperivärvi ja
päikesesirmide katmiseks kasutasin Motip-i nahavärvi.
Tulemus jäi päris hea, eks paistab kuidas vastu peab. Muidu sai auto jälle kokku tagasi, väljaarvatud A-piilarid, kuna plaanis
signa LED dubleerida ja vaja veel kaabel vedada ühest piilarist teise. Siis pole vahet, kumba pidi auto maja ees seisab - näeb
kas signa peal või mitte.
Homme plaanis velgedele järele minna, eks paistab kuidas välja kukkusid.
Tsitaat: |
Tehti pulbervärviga? Kas on kuidagi krobelisem see värv siis võrreldes originaaliga?
Tsitaat: |
Eile sai siis autole Ravolar-is uus põhjakate pandud, sest vana
oli oma aja ära elanud ja küllaltki räbal juba.
Kaitse on tõesti tugevast materjalist ja samas kerge. Sai uuritud neid kaitseid teisi ka, aga see tundus kõige mõistlikum
panna. Natukene püüan asja ise modida veel, et temast veel rohkem kasu oleks. Kui tehtud, siis teen pilte, et asi selgem
oleks. Seniks aga illustreeriv pilt . Julgen soovitada, kellel madaldus või plaanis see panna.
Veel sai autol tagumine numbrimärk välja vahetatud, sest vana oli juba üpris kulunud näoga.
põhjakattest rääkida ,läheks mul seda vaja küll Kuna mul autol on madaldus ja auto-maa vahe on 8,8cm ja olen jõudnud karteripõhja vahetada..
Täna saabus kohale katalüsaator st. kati asendaja. Ega seal suurt midagi sees pole,
paistab päris tühi tutu. Aga mootori jurina peaks vähemaks võtma salongis.
Veel peaks järgmine nädal saabuma uued suvised rehvid.
Seekord jäid sõelale FALKEN ZIEX ZE914 91W 215 50 R17 ja ega siis pole
muud, kui rehvid velgedele ja alla kruvida.
Paar päeva tagasi saabunud uued rehvid said täna velje peale.
Alla panemisega ootaks veel. Tellitud ka uued kapslid, mis peaks lähipäevil kohale jõudma.
Eile sai väheke jälle auto kallal nokitsetud. Ära said vahetatud stabika varda puksid.
Külge sai pandud uus katalüsaator koos tihenditega ja ära sai vahetatud ka
alumise õõtsa amordi puks, mis oli kobisema hakanud viimasel ajal. (Hodo 217970km)
Eile saabusid lõpuks kauaoodatud kapslid.
Nüüd rattad ruttu alla ja pilti...
Täna sai siis auto uue esisilla komplekti alla - seekord LEMFÖRDER ja paigaldaja AUTOEKSPERT.(Hodo 218200km)
Vana komplekt sai alla eelmise aasta jaanuaris ja 8-st õõtsast 7 loksuga ja puksid pehmed,
kahest rooliotsast üks läbi (läbisõit 19000km) - siinkohal tervitused Flameko autohooldusele.
Sai mõned pildid ka tehtud hommikupäikesega.
Veel saabusid täna originaalilähedasemad veljekapslid ja ka porikummide komplekt.
Täna said veljed uued kapslid ja välja sai vahetatud ka parempoolne peegel -
mis on nüüd elektriliselt kokkuklapitav suur peegel. Tulevikus plaanis peeglid
signaga ühendada ja siis saab juhtida neid puldist.
Soetasid porilapakad, said kätte ja kohe müüki?
Pöhjus siis sellepärast, et tagumised Sinu isendile ei sobi, nagu ma aru sain kuulutusest?
Mis pöhjusel sobivust pole?
Pönevusega jääb siis peegli uuendust ootama.
Tsitaat: |
Mis komplekt Sul seal esisillas nii vähe kestis?
Tsitaat: |
Päris korralik kooliraha siis, kas garantiid oma kvaliteetosadele ei pakutud?
645 euriga peaks lõdvalt lemf alla saama koos paigalduse ja regulliga. Isegi odavamalt ehk.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ma käisin Flameko autohoolduses laagrit vahetamas ja tahtsin kindlasti SKF-i, autole järgi läksin siis küsisin kas läks ikka SKF. Selle peale öeldi, et me ei vaadanud, mis seal laagri peal kirjas oli...
Tsitaat: |
Pikka aega olnud probleem külmkäivitusel klõbinaga mootoris. Varem õlisurve tõustes kadus ära,
kuid ajapikku on hakanud klõbisema ka sooja mootoriga. Teadjamad mehed kahtlustavad
kolvi sõrme puksi, mis võib sarnast häält teha, või on kepsusaale läbi - mida ma ei usu.
Siis nii ehk naa tuleks ette võtta suurem mootori remont. Kalkuleerisin seda mootori remonti ja
otsustasin teda enam mitte remontida ja vaadata kuskilt korralikum korras mootor. Ja nagu tellimise peale
oli võimalus saksast saada mootor, mis vähe läbisõitnud(122000km) ja korras. Nüüdseks mootor kohal ja tasapisi
otsin osasid, mis tahaks kindlasti enne pealepanekut ära vahetada (sidur,korv,survelaager,kõik tihendid,hammasrihm
koos rullidega,veepump, uued mootori padjad ja eks tuleb veel pudi - padi,mis vahetuse käigus ette tuleb).
Mootor saabudes.
Täna saabus siis selline pakikene.
Cooler(Valeo), mootoripadjad(Corteco),mootori alumise osa tihendid(Bosch), hammasrihma komplekt(SKF)
ja väntvõlli hammasrihma ratas(Febi).
Ja küsimus suurele ringile - kas kahemassilise hooratta kinnituspoldid väntvõlli külge tuleb uued panna või
võib kasutada ka vanasid. Vastus: tuleb uued panna ja keerata kinni 60Nm+90kraadi.
Tubli töö, peaks sust vist eeskuju võtma, endalgi viimaselajal erinevaid anomaaliaid tulnud/olnud, kuid kuna masin on ka igapäevases liikumises, siis mootorit algosadeks vähemalt esialgu pole võimalik tõmmata. Hoian silma peal su tegemistel ja jälgin huviga.
Tsitaat: |
Kust tuleb fakt, et mootor 120k km sõitnud ja korras on?
Müüa väitis?
Tsitaat: |
Eile saabus osakene varuosadest.
Veepump(SKF), hooratta poldid(6tk), termostat(GATES) ja pisike nõellaager(LUK) väntvõlli sisse.
Täna saabus järjekordne osa varuosadest, mis plaanis vahetada.
Kõigepealt uus sidurikorv + ketas + survelaager(LUK) ja väntvõlli siduripoolne tihend(SWAG).
Ja lisaks sai võetud mootori ülemise otsa tihendikomplekt(GOETZE).
15.05 saabusid rihmad(CONTITECH), genekale uus siduriga rihmaseib(SKF) ja pngutusrullik(INA).
20.05 sai viidud mootor koos pudinatega Teemo juurde ja kui kõik
hästi läheb saab juuni alguses mootori peale.
Ma kujutan ette, et Teemo oli suht hämmingus kui kogu see mudru talle õuele toodi. Uskumatu töö, vaid kiitust!
Eile sai veel muretsetud hüdrotõukurite komplekt(INA).
Ja esmaspäeval läheb mootori vahetuseks.
Täna sain siis auto kätte. Mootori vahetus tehtud(odo219680km). Suured kiidusõnad Teemole!!!
Mootor nurrub vaikselt, sidur on alguses vähe harjumatu, nagu uue siduriga ikka, aga sellest saab üle.
Mootori ja veermiku poolega peaks nüüd asi muretu olema pikaks ajaks, nii et nüüd
peaks vähekene välimuse kallal tööd tegema aga sellest juba edaspidi.
Pilte kahjuks pole, sest ei viibinud ise asja teostamise juures.
No kena, nüüd lased nagu uue autoga. Et siis kestaks!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Täna sai siis autole suurpuhastus, poleerimine ja vahatamine tehtud.
Kõigepealt hommik algas auto pesuga. Kõigepealt leotusaine ja survepesu. Seejärel käsipesu
ja kuivatamine. Siis sai hakatud white spiritiga pigi ja muud saasta värvipinnalt eemaldama(karm töö).
Peale seda sai auto puhastussaviga üle käidud ja siis võis peenpoleerimisega algust teha.
Kui auto sai üleni peenpooleeriga üle käidud järgnes vahatamine Meguiars ULTIMATE Paste Wax - iga.
Kui auto vahatatud ja läigestatud, sai salongi kallale asutud. Paar tundi puhastust ja tolmuimejaga imemist,
ning oligi valmis. Talvised kummimatid said suviste klubi logodega mattide vastu vahetatud. Lõpuks sai veel mootoriruum
puhastatud ja esiklaasile vaha pandud.
Ja tulemus siis selline
Rumal küsimus, kuid kas white spirit, ehk lahusti värvile karm pole?
Meeldiv teada, et masin taaskord elujõuline tänu hoolsale omanikule ja tublile remondimehele.
Kuidas on lood vana mootori ja nüüd "uue" mootori töökäigust?
Palju muretuid kilomeetreid.
Tsitaat: |
No kes Sind kiita jõuab, auto nagu uus, väga tublit tööd oled teinud.
Pildi järgi tiba häirib ainult pisut kõrgustesse hoidev "ninnu" Kas nüüd pee kõrgemale või nina madalamaks ja oleks kena.
Ja kindlasti proovi ära ka selline "potska"
Tsitaat: |
Sai ninaesist natukene muudetud.
Edasistest niipalju, et plaanis vahetada mootoril õlipump.
Veel läheb vahetusse piduri peasilinder, käigukasti padjad (Lemfõrder), sillatala puksid ja käigukasti õli.
Teemo juurde aeg broneeritud, tegelen varuosade ja õlide otsimisega.
Peale seda, kui auto Teemo käte vahelt läbi käinud - plaanis teha sillaregull.
Kuu lõpuks on ka Jõujaama aeg kinni pandud, eks ole näha, mis sealt välja tuleb
See must mõjub süngemalt ja läheb ülejäänud esiosaga paremini kokku. Tubli töö on ära tehtud, jaksu edaspidiseks!
Must näeb tõesti parem välja, tagasihoidlikum TDI märk istub ka paremini.
Tänaseks kohal sellised osad.
Üks pildike ka Jaanipäevast!
Täna sai siis autol vahetatud (suured tänud Teemole) mootori õlipump ja sisse läks ka uus õli.(odo 220375km)
Käigukasti padjad(Lemförder) ja piduri peasilinder said vahetatud. Peale selle veel käigukasti õli(Castrol)
ja sillatala puksid(Lemförder) - 3tk. Üks vahetamatta, aga küll selle vahetab ka edaspidi ära. Peale pukside vahetust on pikiroobastes
auto palju stabiilsem. Nii, et kallame ja tallame edasi. Esmaspäeval läheb auto Jõujaama külastama
Ja mina arvasin, et minu auto mootor nurrub päris hästi ja liigub nobedasti
.
Peale Jõujaama külastust on tegemist nagu uue autoga - tühikäigul mootori töö väga ühtlane,
ei ole sellist vibra nagu ennem, kiirendus toob naeru suule ja
möödasõidud on nalja teha .
Siinkohal SUURED TÄNUSÕNAD prj - ile ja Jõujaamale. Soovitan, kellel chiptuning
plaanis oma diislile teha.
Täna läheb auto DP-HP TUNING-u meeste kätte, et väheke välimust muuta. Aga
sellest täpsemalt juba edaspidi
Selline küsimus, et kas Jõujaamas mõõdeti alguses ja pärast mingeid kiirendus numbreid ka? Ma mõtlen nende tarkade instrumentidega.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Huvi tundsin selle pärast, et vb plaanis endale ka mingi selline ökoliikur ligi võtta, töö autoks. Prj' i töö kvaliteedis ma ei kahtlegi, kuna tema on ka minu autole uue softi teinud. Ajapikku olen ära harjunud ja nüüd juba nati lahja.
Täna sai siis rannas vedelemise asemel päevake autoga veedetud. Sai tehtud põhjalik käsipesu ja salongi puhastamine.
Seejärel sai algust tehtud tagaluugilt märkide eemaldamisega, mis on omajägu tüütu töö:
Ja siin, peale pooleteise tunnist nokkimist puhas pepu:
Kaalusin varjanti, et jätakski niimoodi aga kuna mattmustad rõngad olid juba soetatud, said needki külge:
Siin siis tagaluuk enne ja pärast:
Sellel nädalal sai ka tagaluugi spoiler külge, mis oli kapis mitu kuud tolmu kogunud:
Peale puhastust sai ka ette võetud väke fotosessioon
Väga ilus masin!Tundub nii üli-sile.
Endal täpselt sama plaan,et peaks taha tumeda märgi panema.Kasutasid ka migit lahustit?
Minu masinal siiani,kuidagi teatud nurga alt näha natuke a4 märki,kuigi pind täiesti puhas.
Edu!
Tsitaat: |
Autovärvide poest peaks saama osta ka sellist kummimoodi ketast, mis käib trelli otsa. Sellega lastakse ka liimijääke väidetavalt päris eduliselt
minema. Endal sõidab juba ca aasta pagasnikus, aga siiani veel proovimata. Noh, mul pole enam erilist vahet ka, sest Rootsi keretöö kvaliteet on
selline, et liim tuleb plekilt koos värviga juba aitamatagi maha
Ahjaa, päris viisakas masin on!
Tundub, et jäid mulle vahele auto pildistamisega täna . Kui tuleb meelde tumesinine A4, mis mööda sõitis, kui sa siin (http://www.upload.ee/image/4143104/IMG_3253.JPG) autot pildistasid, siis tervitused tagant järgi . Arvasin, et tegu klubilisega aga ei olnud kindel ja ei hakanud lampi käega vehkima . Eks edaspidi tunneb auto ära .
Tsitaat: |
Täna käis siis auto jälle Teemo käe all. Sai vahetatud viimane esisilla tala puks ja
andur kütusepaagis, mis oli viimasel aja vigurdama hakanud.
Järgmine nädal vaatama kuskil sillaregulli teha ja siis peaks otsima koha, kus esiklaas
ära vahetada. Eks kallame ja tallame edasi
Sai siis lõpuks täna autole sillastend tehtud firmas PROREHV.
Selgus ka tõsiasi, et ka tagasild oli viltu all - seda siis sellest ajast, kui sai tagasilla kiige pukse vahetatud.
Õnneks asi nüüd paigas ja auto seisab väga hästi teel.(Hodo 222090km).
Käin sadade Vag masimate põhja ja kapoti all aastas ja antud eksemplar on kindlasti üks korralikemaid 1,9 "vana 81kw" tdi Eestis, nii mootori kui veermiku ja üldseisukorra poolest. Hea ja korralik suhtumine. Edu
Tsitaat: |
Pikka aega vaevanud väikene vibra parempoolses esirattas.
Kõigepealt sai esiratas uuesti tasakaalustatud, kuid midagi ei muutunud.
Seejärel võtsin ratta alt ja kahtlustasin piduriketast. Sai pandud vana ketas tagasi ja selgus, et sügisel vahetaud uued
kettad on valed st. väiksema läbimõõduga (280mm), uued (288mm). Ok, see selleks aga vibra enediselt sillas. Nüüd
vist muud üle ei jää, kui uus veovõll muretseda. Sai tellitud
Sai soetatud ka uued esimesed pidurikettad - seekord BREMBO (288mm).
Täna sai pool päeva jälle autoga tegeletud. Vahetatud said esimesed pidurikettad ja
esimesed supordid vähe värskema väljanägemise.(hodo 222750km)
Pildid enne ja peale vahetust...
Ja lõpptulemus selline.
Eile saabus pakikene sellise vidinaga.
Täna, kui mahti saab, kruvib alla - eks siis ole näha, kas saab sellest häirivast vibrast lahti või mitte
Mis sellise komplektse vidina eest ka küsitakse, kui saladus ei ole? Enda A6-l ka mingi müstiline vibra või kerge rooli nügimise tunne sisse tekkinud, võibolla sama teema. Kas otsi eraldi ei oleks olnud mõtekas vahetada?
Tavaliselt vibra põhjuseks sisemine ots või võll ise. Korraliku tootja (GKN,LÕBRO,SPIDAN), täis võll maksab autoti 100-250 euri
Konkreetne veovõll (SPIDAN) maksis kokku koos saatmisega saksast 104€.
Parempoolne veovõll sai vahetatud (hodo 222880km). Eriti keeruline töö polnudki. Abi sellest võlli vahetusest oli aga mingi
väike vibra ikka olemas. Tuleb vist teine pool samuti vahetada, sest nüüd tundub vibra olema vasakpoolses rattas.
Eks tuleb hakata vasaku poolega samamoodi tegutsema - kõigepealt ratta laskma pingist läbi. Veovõlli otsingutel nii soodsat
pakkumist, kui parema poole oma sain, ei ole kahjuks leidnud. Eks uurime edasi.
Tänasega asjad niikaugel,et vasakpoolne veovõll sai ka vahetatud ja vibra on täielikult kadunud.
Siin pildike vana ja uus võll.(hodo 223475km)
Uudishimust küsiks, et palju uus võll koos välimise ja sisemise otsaga maksab ? Võid ka PS-i kirjutada, kui ei soovi avalikustada.
Kui Simo mõne postituse tagasi viitsiks vaadata, siis seal see jutt ju täitsa kirjas.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Endalgi vist sama töö ees pooltelgedega.Kiusab minu autot mingi "peenike ja tihe" vibratsioon.Hea lugeda,et mis hinnaga kätte tuleks
Täna saabus selline pakikene. Nimelt tegemist BOSAL-i haagisekonksuga.
Mitte ei tahaks teda auto külge panna, aga mis teha - olude sunnil
Lähematest plaanidest niipalju, et ära sai tellitud ka EIBACH PRO-Kit 30/30 madaldusvedrud ja enne talve tahaks
ka soendusradika välja vahetada, sest aastatega on tema teovõime märgatavalt vähenenud.
Kust madalduse tellisid kui saladus pole? Otsin ka enda c4-jale madaldusvedrusid..
Tsitaat: |
Olude sunnil tuli haagisekonks kiirelt külge panna, sest nädalavahetusel läheb juba vaja!
Vedrude tellimine ei osutunud lihtsaks. Kolm müüjat saatsid raha tagasi, sest väidetavalt nende poolt
pakutavad vedrud ei sobi minu autole vin- koodi järgi. Nüüd neljandal korral siis vist läks õnneks ja vedrud pandi teele.
Täna saabusid viimaks kauaoodatud vedrud kohale.
Kõige uhkem ja maitsekam a4
Igatahes jõudu ja jaksu sellega
Tsitaat: |
Tänase päeva veetis auto jälle Teemo juures - tänud talle. Vahetusse läksid eelsüüte küünlad (BERU),
pihustid uute otste+seibidega ja sai vahetatud ka soendusradikas (Hella). Hodo 224200km
Siis oligi Sinu oma, mis värava taga vapralt minu omaga võidu seisid. Kas vedrud juba all?
Konksu oleksid Sa minu käest ka saanud. Tahaksin sellest vabaneda. Westfalia statsionaarne paberitega konks.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vähe värskemaid pilte teemasse
Kuskohast sa nii ilusad summutitoru otsad oled saanud, sooviks omalegi taoliseid.
Tsitaat: |
Nädalavahetusel sai asi käsile võetud ja vedrud said vahetatud. Tulemusega väga rahul.
Pildile sai ka jäädvustatud, auto vähe must aga pole hullu.
Minu silmis ideaalne kõrgus, sest rehvil on tiiva kaarega ilusti ühtlane vahe. Ilus vaadata kohe!
Peab sinuga nõu pidama, kui hakkan omale vedrusi-amorte otsima.
Ega täna sind juhuslikult Pärnus nähe ei võinud?
Tsitaat: |
Sai soetatud uus kahemassiline hooratas ja uued poldid, sest väike vibra mootoris ja kohalt minnes käib mingi kõlks.
Homme, see tähendab täna, läheb auto Teemo juurde ja saab seegi vidin vahetatud
Tänase päeva seisuga uus hooratas aiste vahel. Peale vahetust on küll mootori töö sujuvam, aga
häirivast vibratsioonist lahti ei saanud. Tuleb asjaga edasi tegeleda, mõõta silindrite surved üle.
Varjant on muidugi ka veovõlli sisemised otsad, mis on küll uued, aga mine tea.
Sümptomid on sellised, et tühikäigul ja ühtlasel sõidul seda vibrat tunda pole, aga kohalt minnes ja ükskõik mis käiguga
kiirendades lööb värina sisse.
Vibra ilmnes peale chipi paigaldust või on äkki sellega mingi seos?
Kui nüüd hästi järele mõelda, on see vibra selle mootoriga kogu aeg olnud ja vana mootoriga oli sama probleem - mille pihustid mul
praeguse mootori peal on. Ei usu, et see chip-pist põhjustatud on, pigem chipiga võimendab seda probleemset kohta.
Eks laseb mootori ära kontrollida, siis vähe targem.
Oma samasugusel autol ka vibraga probleem, küll aga tühikäigul ja ennem ka kiirendusel. Reedel sai pandud uus Sachsi kahemassiline külge ja vibra kadus vaid kiirendusel. Tühikäigul ikka sama jama. Sellised tähelepanekud siis.
Tsitaat: |
Enda autol tekkis kerge vibra kui näiteks maanteel ca 80 km/h, viienda käiguga kiirendada (möödasõitu alustades). Vibra kadus täiesti juhuslikult peale turbo geomeetria puhastust. Võimalikke põhjuseid on mitmeid, jagan lihtsalt enda kogemust.
Täna sai asja natukene uuritud ja ühe vana mehhaaniku nippi kasutatud. Nimelt said mootori ja käigukasti
padjad lahti lastud. Seejärel panin mootori käima, liigutasin autot siduriga mängides edasi - tagasi ja keerasin
kõik neli patja uuesti kinni. Viienda padja, mis asub mootori ees, sai reguleeritud võimalikult alumisse asendisse.
Ja ohh üllatust, vibra vähenes vähemalt 80%. Nüüd on vibratsioon täiesti talutav nii tühikäigul, kui kiirendamisel ja ega
chip-itud diisliga sellest vist täielikult vabaneda ei saagi.
Tahtsin ka mingi aeg sellele esimesele mootori toele tähelepanu juhtida kuid arvasin pigem, et selles pole viga. Timmisin ka ise seda ükskord (turbot tehes oli vaja lahti lasta) ja kui ei eksi, sai padja pealmine pool vastu tuge pandud (veo rakendamisel peaks mootorit kergitama hakkama). See tähendab, et ta ei kõõlu vahel nii palju ning toetab vastu tuge. Tühikäigul peaks olema omas vabas asendis.
Tsitaat: |
Täna sai autole järjekordne hooldus tehtud. Vahetusse läksid õli ja kõik filtrid. (hodo 225640km)
Seejuures sai ka mootori (sise)pesu tehtud. Oli võimalus odavalt õli osta ja sai paar korda uue õliga mootorit seespoolt pestud.
Kõigepealt sai vana õli välja lastud ja uus asemele kallatud. Siis üks 35km tripp tehtud ja õli välja lastud. Siis sai jälle uus õli
peale kallatud seejärel 67km tripp tehtud ja jälle õli välja. Siis sai filter vahetatud ja jälle uus õli sisse.
Paar päeva tagasi sai autoga tegeletud ja talveks ette valmistatud. Talverehvid said tasakaalustatud ja alla kruvitud.
Mootorisse sai prooviks valatud selline vedelik.
Veel sai aku maha võetud ja korralikult täis laetud. Ühtlasi sai ka vee ärajooksukanalid puhastatud.
Seejärel sai karpidelt vana kivikatse maha võetud, mis oli ajaga lahti löönud ja helehalliks muutunud. Haljad kohad sai täitekrundiga
üle tehtud. Nüüd läks peale bituumen - spey, mis loodetavasti jääb aja möödudes musta värvi. Protsessist pilte ei teinud, küll aga
lõpptulemusest.
Täna sai auto omale uue esiklaasi. Külge läks SAINT-GOBAIN SEKURIT tuuleklaas.
Ühtlasi sai välja vahetatud ka kojamehed, seekord proovib TRICO NEOFORM-id ära.
Ja ega olegi, mingi päev peaks ülevaatuse onusid külastama ja talv võib minupärast tulla
Tsitaat: |
Ei tea küll, et nende kojameestega mingi jama oleks. Ise neid kasutanud juba 4 aastat erinevatel autodel ja pole probleeme olnud.
Tsitaat: |
Täna sai ülevaatus puhaste paberitega läbitud ja jälle aastake vanakese seaduslikku elukest pikendatud
Lähiajal plaanis rattalaagrite(4tk) vahetus ja tellitud sai ka short shifter kit.
Täna sai autole korralik pesu tehtud ja pigi eemaldatud. Ajaviiteks said lisapiduritules
kõik pirnid vahetatud. Tagurpidikäigu tuledesse said 9w CREE BA15s led-id installitud. Ja viimaks sai siis ka
Short Shifter kit paigaldatud. Jamamist oli sellega omajagu aga peale paaritunnist nikerdamist sai asja oma kohale
ja tulemusega väga rahul. Homme plaanis kerge poleerimine ja vahatamine.
Melks, kuidas võrreldes eelnevaga nüüd tagatulede valgustus on?
Tsitaat: |
Tänan Melks, üritab soovituse ära tellida ja ka katsetada.
Ma endale panin ka sarnased ja minumeelest näitavad kehvemini kui tavaline 21W hõõgpirn. Seda teemat sai veidi lahatud ka siin ja mõlgutatud mõtteid võimsama halogeenpirni osas...
Tsitaat: |
Samuti sai tellitud uued esitulepirnid.
Hea valik.
Antud lambid on mul B6 kaugetes ja väga hästi valgustab. B5 lampides on mul kasutusel Osram NightBreaker Unlimited, samuti väga hea valge valgus,
tellitud said ka Osramist midagi H1 udutuledele, näis, mis head saabub.
Kuidas aga valgustus paraneb luubi olemasoluga, pole teadlik, eks peab seda ise B6 lähitulel proovima, reflektoril igatahes on vahe märgatavalt
paremuse poolel.
Aastakese olen kasutanud neid pirne nii lähi- kui täistuledes.
Lihtsam xenonile poleks üle minna?
Tsitaat: |
Eile sai auto omale uued rattalaagrid (SKF) esimesed + tagumised. Tänusõnad jällegi Teemole.
Täna sai installitud uued esitule pirnid lähi+täistuledesse (PHILIPS +130%). Tagurdamis tuledesse sai pandud
50w halogeenpirnid. Veel sai täna viidud tagatuled kiletamisele.
Aastalõpp on ikka igasuguste kokkuvõtete tegemise aeg. Sai autoga tehtud tööd kirja pandud.
REMONDIPÄEVIK.
20.06.12 CASTROL MAGNATEC C3 5W-40 (hodo 187650km)
uued filtrid(õli,salong,õhk), rihmad, rullid, mootoripadjad, termostaat, paisupaak, klapikambri kaane tihend.
17.07.12 uued tagaratta laagrid ja uus eisilla komplekt
21.07.12 Toonitud tagumise ringi klaasid.
30.10.12 Paigaldatud Consert I + Bose kõlarid + USB/SD
02.11.12 uued esituled Valeo. Pooltuledesse Philipsid ja täistuledesse Osram Nightbreaker Plus.
20.11.12 eemaldatud katalüsaator(asemele toru)
29.01.13 tulede automaatika paigaldus
14.03.13 eemaldatud tagaklaasi kojamees koos mootoriga
paigaldatud püsikiirushoidja
16.03.13 uued esiudutuled VALEO vahetatud ja reguleeritud
29.03.13 S-i võre pandud,
numbrituled vahetatud
esiklaasi alumise ääre plastikud välja vahetatud uute vastu
07.04.13 reelingute vahetus mustade vastu
laeplekk puhastatud ja peale pandud STP BIPLAST 10,
14.04.13 laepolstri riide vahetus musta vastu
08.05.13 parempoolne suur peegel
15.05.13 klubi sümboolikaga matid
16.05.13 vasakpoolse veovõlli välimine ots vahetatud
22.05.13 mõlemad veovõlli otsad uute kattekummidega
tagasilla kiige puksid vahetatud
04.06.13 pihustiotste vahetus
06.07.13 turbo kuum osa uue vastu
uus turbo solenoid
kõik vaakumvoolikud uute vastu
uus turbo õlitustoru
19.07.13 uued Klapisääre tihendid
02.08.13 suverehvid Michelin Pilot HX mxv3a 215/55 R16
20.09.13 paigaldatud Concert 2 + Can-Bus simulaator
kojamehe auku uus punn - klaasist
02.10.13 Uue katte kivikaitse näol said küljekarbid
08.10.13 Vahetatud õli ja kõik filtrid. (Hodo näit 212000km.)
11.10.13 summutiotsad ära vahetatud + summuti tripid (3tk).
EGR-i kollektoreid ühendav toru eemaldatud
29.10.13 tagumiste pidurite remont (Hodo 213000km).Vahetusse kettad (BOSCH), klotsid (FERODO),
laagrid (SKF), ABS võrud, kõik kummikatted ja supordi juhtpinnad
14.11.13 esimesed poolassi välimised otsad ja kattekummid.(Hodo 213600km)
uued esipiduri kettad(BOSCH), klotsid(ROADHOUSE), supordi liugpinnad ja kõik kummidetailid.
27.11.13 vahetatud piduriõli ja roolivõimu õli
10.12.13 esirattalaagrid vahetatud (Hodo. 214700km)
30.12.13 vahetatud hüdrotõukurid ja nukkvõll,(Hodo. 215150km.)
18.01.14 helisüsteemi sai uuendatud.
jahutusvedeliku kolmik vahetatud
22.01.14 CALIX-i eelsoojendus koos pistikuga salongi
13.02.14 esimesed amordid + porikate koos läbilöögipuksiga + tugipadi(Hodo näit 216800km)
22.02.14 tagumised amordid, läbilöögi puksid + tolmukatted (Hodo näit 217300km)
24.02.14 laepaneel ära vahetatud,
25.02.14 suveveljed said uue värvkatte
01.03.14 uus põhjakate pandud + tagumine numbrimärk välja vahetatud
10.03.14 uued suverehvid FALKEN
15.03.14 vahetatud stabika varda puksid.
uus katalüsaator
suvevelgedele uued kapslid
27.03.14 uus esisilla komplekt (Lemförder)(hodo 218200km)
28.03.14 uus parempoolne suur klapitav peegel
03.06.14 mootori vahetus (odo219680km)
uuele mootorile pandud uued jupid: Veepump(SKF), hooratta poldid(6tk), termostat(GATES) ja pisike nõellaager(LUK) väntvõlli sisse.
sidurikorv + ketas + survelaager(LUK) ja väntvõlli siduripoolne tihend(SWAG),
ülemise otsa tihendikomplekt(GOETZE), hüdrotõukurite komplekt(INA),
Cooler(Valeo), mootoripadjad(Corteco),mootori alumise osa tihendid(Bosch), hammasrihma
komplekt(SKF)
ja väntvõlli hammasrihma ratas(Febi).
05.06.14 uued peegliklaasid
26.06.14 vahetatud mootori õlipump ja sisse läks ka uus õli.(odo 220375km)
Käigukasti padjad(Lemförder) ja piduri peasilinder said vahetatud. Peale selle veel käigukasti õli(Castrol)
ja sillatala puksid(Lemförder) - 3tk.
01.07 14 Jõujaamas paigaldatud chip
05.07.14 Paigaldatud tagaluugi spoiler
18.07.14 vahetatud esisilla tala puks ja andur kütusepaagis
31.07.14 sillastend (hodo 222090km)
17.08.14 uued esipidurikettad(BREMBO)+supordite värvimine (hodo 222750km)
27.08.14 uus parempoolne veovõll(SPIDAN) (hodo 222880km)
06.09.14 uus vasakpoolne veovõll(SPIDAN) (hodo 223475km)
19.09.14 Paigaldatud Haagisekonks (BOSAL)
26.09.14 uued eelsüüteküünlad, uued pihustiotsad(BOSCH) ja soendusradikas(HELLA) Hodo 224200km
08.10.14 EIBACH PRO-Kit 30/30 madaldusvedrud paigaldatud
17.10.14 uus kahemassiline hooratas(LUK) ja uued poldid
25.10.14 Vahetusse läksid õli ja kõik filtrid. (hodo 225640km)
06.11.14 mootorisse SMT, talverehvid tasakaalustatud ja alla kruvitud, aku täis laetud, karbid said uue bituumenkatte
10.11.14 uus esiklaas SAINT-GOBAIN SEKURIT
14.11.14 ülevaatus puhaste paberitega läbitud
21.11.14 Short Shifter kit paigaldatud
03.12.14 uued rattalaagrid (SKF) esimesed + tagumised, uued esitule pirnid lähi+täistuledesse (PHILIPS +130%) Hodo 227980km
Tsitaat: |
http://www.zautoz.eu/p21w.html
Siin nad täitsa olemas
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mis firma rattalaagreid kasutad, et esimesed vaid 13.000km kestsid?
Tsitaat: |
Täna sain tagatuled kiletamisest kätte. Ausalt üteldes pole ma tulemusega rahul. Ei jää see kile
nii ilusti peale, kui tahaks aga eks esialgu lepib sellega. Kevade poole plaanis siiski üle lakkida.
Kuidas nii, kilega just ühtlasem ju? Kena.
Iseenesest väga ilus, kaugelt vaadatuna ja kasvõi pildilt.
Ka ise sama teed mõelnud, et kile peale, lakk mind kahjuks ei eruta, kuna näinud, mis tulemus lõpuks lakkimise tagajärjel tekib, mis ilmselt laki
kehvast valikust või siis mingi muu tegur.
Aga, mis siiski põhjus, et rahul pole? Kas kile paigaldati puhastamata ja krobelisele pinnale?
Leian, et parima tulemuse saaks, kui enne tule kiletamast, pind eelnevalt veel ära poleerida.
On Sul ikka eesli kannatus .
Tsitaat: |
Täna sai autole kerge pesu tehtud. Mõned klõpsud ka telefoniga.
Mu Audil tagatuledel kile ikka omajagu juba vastu pidanud. Enne kile peale panekut sai tuledele poleer ka tehtud. Servad (nagu ma sulle näitasin ja rääkisin) on veidikene rääbakad aga ikkagi püsivad suht hästi kinni. Mina jääksin ikka kile juurde . Võiks muidugi reaalselt ka ära näha, siis oskaks vast rohkem rääkida. Piltidelt vaadates mulle küll meeldib.
Tsitaat: |
Ma siin olen ka mõelnud selle tagaluugi "tiiva" peale. On sellest mingit praktilist kasu ka, et hoiab tagaluuki akna puhtamana või ei saa aru eriti?
Millega ja mille vastu sa seda tahvel arvuti kinnitasid?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
saaks pildi sellest endal huvi sama moodi teha
Huvitab samuti see. Ja mis eesmärki see tablet seal täidab? On ühendatud stereoga?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
SMT mingit tuntavat mõju ka avaldanud? Liquy-moly tootevalikus on MoS2 õlilisand mis vähemalt google sõnul (foorumitest) on kasutajatelt head tagasisidet saanud. Samuti on ka kohe õlid koos MoS2 lisandiga olemas.
Tsitaat: |
Viimasel ajal hakkas temperatuuri näidik vigurdama - sõidu ajal langes temp 60-ne peale ja siis tõusis jälle 90-ne peale.
Kahtlustasin temp. andurit - vahetasin ära, muutust ei toimunud. Seejärel sai käsile võetud termostaadi vahetus ja
probleem lahenes - sisse läks WAHLER-i termostaat. GATES-i termostaat kestis u. pool aastat st. 10000km.
Sai vahetatud ka jahutusvedelik uue vastu ja paisupaak sai omale uue korgi.
Tsitaat: |
Eile sai tegeletud natukene autoga. Nimelt sai tehtud järjekordne õli + filtri vahetus. (hodo 230024km)
Termostaadi vahetusest jäi vist toru flants väheke halba asendisse ja väike tilk oli all, sai seegi uuesti lahti võetud, puhastatud ja
uuesti kinnitatud. Loodan, et jääb pidama.
Veel sai prooviks keskluku vaakumpump vahetatud, kuid abi sellest polnud. Nimelt lukud kõik töötavad, aga signa läheb peale alles
teistkordsel puldile vajutamisel. Ei tea milles viga võib olla???
Kas pagasi kattega oled ühele poole saanud?
Kui ei, siis üritan vaadata, et mis toonis mul teisel isendil see on, kui ükskord selleni jõuan. Vajadusel saab kasvõi vahetust teha , kui peaks veel tarvidust olema.
Tsitaat: |
Eile, täna sai autot pisut putitatud. Nimelt sai kaua kappi vedelema jäänud flansid külge pandud.
Seisid väikese tremistöö taga. Igatahes nüüd nad küljes ja auto stabiilsus maanteel paranes märgatavalt.
Külge läksid tagaratastele 10mm flansid.
Veel sai käsile võetud numbrialused, st. nende eemaldamine ja numbri kahepoolse teibiga kinnitamine.
Edasistest plaanidest niipalju, et järgmine nädal peaks auto värvimisele minema. Esitiivad tahavad uut
värvikatet. Peale seda tahaks teha suurema puhastuse ja vahatamise, sest auto kaetud ühtlase saasta kihiga, mis
tavapesus lihtsalt maha ei tule.
Eile hommikul sain auto värvimisest kätte. Töö päris hästi teostatud, kuigi väike toonivahe jäi aga see
vist paratamatu. Veel sai täna uus pagasiruloo soetatud - sellega siis nüüd ühel pool.
Täna sai autole üle pika aja põhjalikum pesu tehtud, pigi eemaldatud ja vahatatud.
Esigrillil sai must raam vahetatud kroom raami vastu. Tagatuledelt sai kile eemaldatud - ja oh üllatust, tuled täiesti pragulised.
Omateada viisin täiesti terved tuled kiletamisele, nüüd prügikasti kaup.
Poole tegutsemise peal hakkas äkki tagaluugi keskluku mootor iseenesest tööle ja muudkui klõpsis, kuni lõpuks võtsin
polstri maha ja keskluku mootorilt juhtme tagant ära - müstika
Paar pilti ka puhtast autost:
Mul samamoodi klõpsib see kesklukk. Kõige pasem variant veel see et võti ei keera seda lukku ka. On ikma audi . Muidu feisslift aga tagument jäetud
tegematta .
Sest mikrolülitis pole asi , kuna esilagu proovisin sedasi sõita, et mikrolüliti juhe oli tagant ära, aga ikka klõpsib end lahti. Kui leiad
probleemile lahendi,siis ootan lahendist ja saaks äkki omajaol ka probleemist jagu, sest hetkel ei saa bagassi kasutada
Kõige keerulisem ongi asja juures see, et proovisin minagi kõik pistikud ära võtta (luugi lülitite küljest, luku küljest ja
lukustus mehhanismi küljest) tolku ei miskit, klõpsis edasi. Kus kohast see mootor signaali saab, jääb mõistmatuks???
Ei tea seda minagi. Ainus variant oligi hetkel see, et see pagassi luku juhe küljest ära, mikrolülitite juhe tagant ära ja polstrit peale tagasi ei pannudki, sest kui vaja pagassi, siis vähemalt saab kuidagi ligi.
Luugist väljatuleva juhtmekimbu seisukorda kontrollisid?
Ka mina mõtlesin esimese asjana seda juhtmete punti, kuna olen ise lappinud tagumise kojamehe toitejuhet ja piduritule juhe oli ka katki kulunud. Kuid
seal puntras juhtmeid palju, seega tasuks vaadata.
Tsitaat: |
Sai siis täna asi käsile võetud ja luugi juhtmestik lahti võetud. Paar tundi tööd ja tulemus "0".
Sai terve juhtme kimp laiali võetud ja murdunud juhtmeid polnud kuskil näha. Siiski vahetasin luku mootori
+ kaabli igaks juhuks välja, ei teinud muud kui tõstsin klaasipuhastaja ühe soone keskluku mootorile.
Nüüd vaja riide teipi, et see punt uuesti kokku panna ja viga kuskilt mujalt otsida.
Kohati on see Audi A4 ikka müstiline sõiduvahend. Kahju, et seekord sedasi. Ehk leiad ikka vea üles. Mu autol ei avane tagumised elektriaknad mitte ühestki nupust. Vahetasin ka ühe mootori välja, sest mingil ajal teise poole aken töötas, kuid nüüd ei tööta kumbki. Esimesed käivad nagu kellavärk. Õnneks ise taga ei istu ja nii väga see probleem ei häiri.
Eile õhtul sai pagassi lukustus probleem omale lahenduse .
Kõigepealt sai lahtikistud kaablid korralikult riideteibiga kokku köidetud, kinnitatud ja niipea kui luku mootorile
juhtme järgi panin, hakkas kõpsimine jälle pihta. Seejärel võtsin keskluku pumba lahti ja oligi asi selge. Mõni aeg
tagasi sai pumpa minevatele pistikutele kontaktiõli peale lastud (teatavasti pistikud asuvad trükiplaadi küljes) ja
seekord läks vist paljuks. Nimelt oli see õli terve skeemi üle ujutanud ja sealt see probleem alguse saigi.
Trükiplaat ja skeem sai piiritusega puhtaks tehtud, suruõhuga ja puhuriga ära kuivatatud - käib nagu kellavärk.
Hea, et niigi läits . Nüüd vaja salongiosa kokku laduda.
Tegemistest veel niipalju, et ära sai tellitud ka uued tagatuled, mis kohalejõudes lähevad kohe lakkimisele.
Veel sai tellitud tiivale uued suunatuled - vanad ei ole enam kõige parema väljanägemisega.
Lõpuks on ikka igale olukorrale lahendus olemas.
Kus kohast tagatuled tellisid?
Vahepeal saabunud selline pakikene, nimelt uued tagatuled!
Täna sai pisut autot putitatud. Pesemise käigus hakkas silma ukse alumiste liistude servas
roostest vett. Esimene mõte oli, et uksed liistu alt roostes. Tahtsin siis juhiukse liistu eemaldada ja muidugi
käis kruvi tühjalt ringi. Lasin freesiga kruvi pea maha ja sain liistu kätte. Õnneks uksel pole ühtegi roostetäppi aga
liistud on omadega küll otsakorral. Eks peab hakkama uusi otsima
Endal sama mure. Liistu all värv korras, kuid kinnituskruvi jookseb roostevett.
Liistuprobleem sai sellise lahenduse. Sai soetatud Forsist uute komplekt koos tüüblitega.
Kui tuhin peale tuleb, eks siis vahetab ära
Palju komplekt maksma läks? Kui küsida tohib
Tsitaat: |
Täna sai väike pesu- ja remondipäev tehtud.
Alustasin hommikul liistude eemaldamisega, mis ei läinud kergelt. Probleemne osa on liistu kruvi,
mis ei taha ennast lahti keerata. Esiustel vähe lihtsam neid kruvipäid maha freesida, sest rohkem tegutsemis ruumi.
Tagaustega oli see päris suur probleem, ruumi vähe. Puurida ka ei saanud - ei hakanud proovimagi, sest kruvi käis vabalt ringi.
Lõpuks sain siiski kruvipead maha freesitud ja liistud kätte.
Ja siis algas nikerdamine pihta. Nimelt osad tüüblite nupud olid värvi lahti lasknud ja sai hakatud neid tohterdama (puhastamine +
värvimine). Kui värv oli kuivanud, sai uued tüüblid paigaldatud ja tööstusliku ketimäärdega kaetud kogu ukse alumine äär.
Kõik liistud said seestpoolt samamoodi selle määrdega kaetud ja läksid ukse külge. Sai paigaldatud ka uued kinnitus kruvid, mis
seekord läksid pronksist, et 15 - aasta pärast jälle lahti saaks
Seespoolt said kruvipead paksema parandusvärviga kaetud ja sai väga hea.
Veel said külge uued kergelt lakiga toonitud tagatuled. (vasak - uus, parem - originaal)
Liistud, tuled vahetatud, sai väike pildiseeria tehtud.
Täna saabusid kohale uued suveveljed 17x7,5 ET42.
Seekord siis sellised:
Eile said uutele velgedele rehvid peale. Veel said ostetud juurde paar flansi 12mm ja
komplekt uusi pikemaid polte. Plaanis panna 10mm flansid ette ja 12mm tagumisele teljele.
Arvutuste kohaselt peaks väga pro jääma, aga küll saab selgema pildi kui veljed all.
Pole saanud aega pikalt teemat täiendada.
Vahepeal juhtunud niipalju, et välja sai vahetatud antenni alus, mis otsustas ära murduda. Sai siis Forsist uus muretsetud ja paigaldatud.
Veel said järjekordselt poolassid (mõlemad) uuesti vahetatud, kuna selgus, et tegemist siiski B - osadega ja vibra oli nendest põjustatud.
Peale poolasside vahetust sai äsja päris hästi jooksma. Probleem hakkas jälle ilmnema siis, kui sai flansidega suverehvid alla pandud ja
selgus probleemi põhjus - kõver rumm. Talve velgedega 42 offsetiga polnud eriti aru saada seda vibra, aga suveveljega 32 offsetiga oli
põrgu lahti, ei kannatanud üldse sõita. Nüüd peab rummu ära vahetama ja arvatavasti ka laagri.
Tänase päeva seisuga on laager koos rummuga vahetatud ja vibratsioonist prii
Vahepeal tehtud niipalju, et sai tehtud järjekordne õlivahetus (235010km), täidetud sai kliimasüsteem ja välja said vahetatud ka kaks alumist
turbo lõdvikut, mis olid väheke ajahamba poolt puretud.
Edasi plaanis teha suurem kevadpuhastus, poleerimine ja vahatamine, eks siis teeb mõned pildid kah.
Eile sai autole suurem kevadpuhastus tehtud. Pesu, pigi eemaldamine, kerge poleerimine ja
vahatamine. Tahtsin ka mootoripesu teha aga see meenus liiga hilja - jääb järgmiseks korraks.
Salong sai ka puhastuskuuri, suvised matid sisse ja nüüd endal ka parem sõita puhta autoga.
Sai ka mõni pilt tehtud.
Rehvid 225/50 ?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Momendil jah 215/50 rehvid all, aga plaanis 225/50 soetada alla. 215 jääb pisut lahjaks sellele veljele.
Tsitaat: |
225/45 mahub ilusti Anneli alla. Järgi proovitud.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Eile sai uued rehvid soetatud ja kohe alla ka pandud. Laiema ja kõrgema rehviga ikka palju mugavam kulgeda.
Alla läksid 225/50R17 rehvid. Esiteljelt viskasin flansid ära, sest muidu oleks rehv hakanud vastu tiivaserva käima.
Nüüd selge, et B5 - le 42 offsetiga, 7,5 veljelaiusega lähevad 225/50r17 rehvid ilusti alla ja jääb veel natukene varugi.
Reedel sai külastatud Autoeksperti ja seekord läksid vahetusse sisemised rooliotsad.
Vanad veel väga hullus seisus ei olnud, väikesed lõtkud mõlemal pool,
aga kindluse mõttes said uued pandud. Külge läks Lemförderi toodang.
Peale selle ka loomulikult sillastend.
Lähemal ajal peaks ette võtma aku laadimise, sest palju lühikesi sõite ja käivitusi on teise väga lahjaks kurnanud.
Veel plaanis ustesse panna heliisolatsioon ja uksepolstrite vahetus koos kõlarite vahetusega. Eks näis, millal aega saab.
Eks kallame ja tallame edasi.
Ei ole suviti eriti aega arvuti taga istuda ja remondipäevikut täita.
Tegemistest niipalju, et enne jaani osteti AVUS-ed koos uute rehvidega lausa auto alt ära. Sõber sõitis oma Audil
kaks rehvi pauguga puruks(katkine pudelipõhi) ja järgmine päev pidi autoga reisule Hispaaniasse minema. Nii saigi
minu auto pukkidele pandud ja sõps sai reisule minna. Ei jäänud muud üle kui hakata uusi velgesid ja rehve otsima.
Sai ostetud VW Phaetoni 17x7,5 ET40 tehase veljed ja nende peale 225/50 PointS rehvid.
Vahepeal tehtud ka korraline hooldus õlide ja filtrite näol. Mootorisse Castrol EDGE 5w-30 (239950km)
Plaanis ka millalgi uksepolstrite ja heliisolatsiooni kallale asuda, aga ei tea millal aega saab.
Hetkeseisust ka mõningased telefonipildid
Viimasest postitusest on palju kütet silindritesse pumbatud, aga ega midagi suurt pole muutunud - kalla talla reziim.
Sai vahepeal heliisolatsioon STP-BIPLAST 10 pandud uste
sisse ja uksepolstrid vahetatud.(tagumistest paar pilti)
Veel sai tagaustes kõlarid välja vahetaud.
Seekord läksid sisse DLS C6A kompud, mis
mängivad päris hästi. Esialgu jäid vanad tweeterid ja ilma filtrita, aga küll need ka külge saavad,
kui hakkan polstritele lombivalgustust installima. Plaanis panna sellised :
Plaanidest veel niipalju, et lähemal ajal peaks laskma tagaluugi ära värvida ja hoolduse aeg on ka peagi käes.
Ja kuna aastalõpp on kokkuvõtete tegemise aeg, siis väike nimekiri tehtust:
05.01.15 uus WAHLER termostaat + uus jahutusvedelik(POLAR) + uus paisupaagi kork
14.01.15 õli ja filtri vahetus (230024km) + keskluku vaakumpumba vahetus
25.01.15 esitiivad värvitud
26.01.15 pagasiruloo vahetatud
28.02.15 uued alumised ukseliistud + tüüblid
28.02.15 uued tagatuled(lakitud)
12.04.15 uus antennialus
13.04.15 uued poolteljed parem+vasak (SPIDAN)
12.05.15 uus rattarumm + laager (SKF) parem-esimene
13.05.15 korraline hooldus õlid+filtrid (Castrol EDGE 5w-30) hodo(235010km)
kliimasüsteem täidetud + kaks alumist turbolõdvikut uued
21.05.15 uued suverehvid 225/50R17
23.05.15 uued sisemised rooliotsad (LEMFÖRDER) + sillastend
02.08.15 õli + filtri vahetus (Castrol EDGE 5w-30)hodo(239950km)
20.08.15 mootoripesu + pigipesu + poleer + vahatamine
14.09.15 uksepolstrite vahetus + tagaustesse uued kõlarid(DLS)
16.09.15 terve salongi pirnid vahetatud LED pirnide vastu
27.10.15 uued talverehvid (lamell) 215/50R17
07.11.15 õli + filtri vahetus (Castrol EDGE 5w-30)hodo(245150km)
24.11.15 ülevaatus läbitud puhaste paberitega
16.12.15 uus aku (BOSCH) + estuledele uued pirnid (PHILIPS) + uued eelsüüteküünlad (BERU) + uus salongifilter
31.12.15 tagaluuk üle värvitud
Aasta viimasel päeval sain auto värvimisest kätte, nimelt tagaluuk sai uue värvikihi peale. Töö kiire ja korralik.
Täna saabus lõpuks autole ka väike hilinenud jõulukink minu poolt
Tegemist siis Borg Warner uue turboga. Ei ole autol turbo seisukorda kontrollinud ja vaevalt tal midagi
katastroofilist viga on, aga nii soodsast pakkumisest ei saanud ma kohe mitte loobuda.
Ei oska küll selle firma toodangu kohta küll midagi öelda, aga vaevalt ta halvem on kui vana turbo.
Eks millalgi peaks ära vahetama ja siis ole näha, mis ta teeb.
Täna sai siis asi käsile võetud ja uus turbo installitud.
Kõigepealt sai korraline hooldus tehtud - õli Castrol EDGE 5w-30, õli, õhu ja küttefilter. (hodo 248900km)
Seejärel sai kogu sisselaske õhu torustik läbi pestud, sisselaske kollektor maha võetud ja puhastatud.
Siis vana turps maha ja uus peale. Peale 6 tunnist tööd oli asi tehtud
Täna hommikul tööle sõites otsustasid esipiduriklotsid kulumispiiri ületada ja
hoiatustule põlema panna. Mis seal ikka, sai vahetus ette võetud. Klotsid olid juba varemalt varutud.
Seekord läks siis külge BREMBO toodang.(hodo 248940km)
Vähekene värskemaid pilte teemasse
Kas ma sain õigesti aru, et peale uue turbo installi hakkasid esiklotsid väga kiiresti kuluma?
Uued klotsid paistavad jällegi mingist ramazzotti eriseeriast, nii et mis tagajärjed veel sellel võivad olla ...
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sai paar päeva jälle auto all veedetud. Nimelt sai mingi aeg tagasi tellitud JOM-i sportsumpsi viimane pütt.
Kuna ei teanud õigeid torude mõõte, ei osanud ka midagi valmis osta, et vabaneda keskmisest pütist ja siis
sai asi kokku lapitud olemas olevatest materjalidest. Oleks võinud vähe otsemini selle toru vedada aga seekord
siis nii. Ostetud pütil olid otsad küljes ja esialgu nägi asi välja selline:
Mulle need otsad kohe mitte peale ei läinud ja said sumpsiotsad vanalt ümbertõstetud.
Torud said vanad tagasi pandud ja mingi jupp vähe jämedamat toru veel vahele.
Altpoolt näeb nüüd välja selline:
Eriti suuremat diisli jorinat salongis pole, kui siis vajutada üle 3000 pöörde, siis on küll kuulda aga
tavasõidul vähemalt mina eelmise pütiga vahet ei tee. Aga kui võrrelda minekut, siis persedüno järgi hingab
auto palju paremini ja liigub üsna reipalt. Nii, et mina olen tulemusega rahul.
Pikka aega oli autol probleem juhiuksega. Nimelt sõites ebatasasel teel, nagises ja logises
juhiuks. Sai korduvalt reguleeritud ukseluku vastust, aknaraami ja sai isegi uksetihend välja vahetatud.
Probleemist lahti ei saanud. Jäi üle kaks varjanti, kas ukselukk või uksehinged kulunud. Otsustasin kõigepealt
ukseluku välja vahetada. Sai ühelt vanalt parempoolse rooliga A4-lt ukselukk maha monteeritud ja enda omale
külge keeratud. Praeguse seisuga tundub, et probleem lahenes. Ainus viga selle luku puhul on see, et juhiust ei saa
võtmega avada, ainult puldist. Eks kasutab mõnda aega ja kui probleem kadunud, tuleb uut lukku hakata otsima,
mis ei pidavat mitte odav asi olema
Eilne päev sai jälle auto all veedetud ja pisut remonti tehtud.
Nimelt jäi ikka häirima see summuti jorin suurematel kiirustel. Kuni 90km/h oli see veel
talutav aga üle selle sõites muutus asi talumatuks.
Sai DB-HP -st hangitud SIMONS TUBEX reso ja see vahele pandud.
Välja näeb selline:
Eks nüüd kulgeb mõnda aega ja katsetab. Salongis on hääled vaiksemad ja minekus eriti vahet polnud aru saada.
Ukse probleemile pole seni veel lahendust leidnud. Targemate meeste ütluste kohaselt pidi
viga olema ikkagi ukse reguleerimisel. Eks peab jälle laiali kiskuma ja asja lähemalt uurima.
Uuri loksu olemasolu ja suurust, ava uks umbes 10-15 kraadi jagu, enne esimest lukustust ja loksuta, peaks koheselt tunda ja näha olema, kui alumine hing defektiga. Tihvti hülsis liikumist saad samuti jälgida, kui ukse avad, vaata, kas "müts" liigub kaasa või mitte, kui ei, siis tihvt hülsis kinni ja hinge välimised servad kuluvad ovaalseks ning tekib loks.
Tsitaat: |
Täna sai autoga väheke tegeletud. Nimelt paar päeva tagasi hakkasid kojamehed kuidagi raskelt
liikuma. Sai siis kogu hoovastik maha, pulkadeks võetud, puhastatud ja määritud.
Tellitud sai ka uus juhiukse alumine uksehing.
Kätte oli jõudnud järjekordne hoolduse aeg. Vahetatud said (hodo 255039km) õli (Castrol EDGE 5w30) + filter,
õhufilter, salongiõhu filter, küttefilter ja uue tihendi sai ka klapikambri kaas, mis oli hakkanud kergelt lekkima.
Plaani tuleks võtta uksehinge värvimine ja vahetus.
Ega midagi uut polegi kirjutada. Auto on ennast korralikult üleval pidanud ja pole muud, kui kalla-talla.
Eks mõned asjad tahaksid tegemist, aga nendega kannatab sügiseni, kui aega hakkab töö kõrvalt rohkem üle
jääma. Nädalavahetusel sai suurem salongi puhastus, poleer ja vahatamine autole tehtud.
Eile sai autole järjekordne hooldus tehtud.(odo 260042km)
Vahetusse läksid mootoriõli (Castrol EDGE 5w30)+filter, kütusefilter, õhufilter ja salongiõhu filter.
Pole pikka aega teemat uuendanud, natukene siis tehtust.
Auto ennast ausalt üleval pidanud, ainult kalla ja talla.
Täna sai autole järjekordne õlivahetus tehtud, Castrol 5w-30 EDGE + õlifilter(MAHLE) (odo 264987km).
Veel sai vahetatud kojameeste relee, sest kohati hakkasid kojamehed vigurdama, ei jäänud seisma ja intervalliga
ei töödanud üldse. Nüüd see mure lahendatud, kuigi relee hind Forsis pani ahhetama
Nagu tavaliselt eelmistel aastatel on ka seekord niiskete ilmadega jamama hakanud keskluku aju.
Küll teeb sõidu ajal tagumise luugi lahti, vahest laseb aknad alla, vahest ei lähe signa peale ja kui läheb, siis ei
taha jälle maha tulla jne. Otsustasin soetada uue/kasutatud keskluku aju. Selle leidmine oli suht keeruline, sest
8D0862257 koodiga ajusid eriti ei pakuta. Leidsin siis ühe saksast ja sai diil tehtud. Pumba ajuga sain kaasa ka
2 pulti, mis peaks asja installimise lihtsamaks tegema, kui ma asjast õigesti aru sain. Eks kui vahepeal aega saab
vahetab ära. Välja näeb selline:
Pultidega pole vahet, kui on sama sagedusel töötav aju ja samuti B5 pealt pärit. Puldid peab ilmselt nagunii uuesti tutvustama, kuna aju nii pikalt ilma pingeta olnud. Soovitatav oleks vaadata arvutiga praeguse aju kodeering ja panna uuele sama (siis jääb kõik sama moodi toimima). Kui sul omal kaablit ei ole, tule linnast läbi ja teeme ära!
Tänud pakkumast, sain kuidagi oma jõududega hakkama.
Tsitaat: |
Palju see ukse alumine hing maksab?
Tsitaat: |
Ma kahtlustan ise ka neid avamis lüliteid, aga eks tellib uued ja vahetab ära.
Vana pumba jätaksin endale tagavaraks, kunagi ei tea, millal otsad annab.
Tsitaat: |
Pole pikka aega saanud teemat täiendada ja ega suurt midagi muudetud ka pole, tehtud tavapärased
hooldused. Tegemist vajavaid asju on, aga need otseselt ei sega sõitmist. Kui kiiremad ajad läbi, peab asja tõsisemalt
käsile võtma.
Vahepeal sai soetatud autosse uued istmed. Tegemist siis kunstnahast istmetega, aga tulemus sai väga hea, mina olen rahul.
Mõned klõpsud tulemusest:
Teema lukku. Auto MÜÜDUD.