Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi A4.2 V8 b5 Quattro - 1996 - mokits (Vastuseid: 88 | Vaatamisi: 31548)
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 26.09.15 15:23 Tsiteeri
Audi A4.2 V8 b5 Quattro - 1996 - mokits



Tere tere kallid kaasfoorumlased!

Viimasest audist möödas juba 2 aastat... Oli mõte bemari nelikvedu proovida ja nüüd siis juba 2.5 aastat proovin seda. See selleks, sel suvel sai augustis ise miili sõitmas käidud selle plangu bemariga, ja nagu kartsingi, sõrme annad, käe võtab. Palju mõtlesin et teeks bemarit edasi et järgmisel aastal ikka parem tulemus saada, aga kuna alles hiljuti tegin tomati remondi, siis selle remondi summa maksmine alles siiani meeles, ja mõtlesin et teeks midagi huvitavat. Kuna püstolett on tugev motivaator koos salukaga, siis olingi seal maal et vaja hakata toorikut otsima... Kõikvõimas fb aitas mulle sobiva isendini jõuda pooleteise minutiga, leppisime hinnad kokku ja paari päevapärast me püstoletiga seal kohal olimegi. Algul oli jutt et auto seisnud aasta jne... et omal jalal see ikka ei tule minuni ära... Tuli nii et tolmas :) Mootor on kuiv, ja käib ühtlaselt ja vaikselt. Kettad on uue väärsed, esisild on uuevääriline, tagasild oli ka suht tihe. Küll ei tööta roolivõimendi ja starter, niipea kui pukki saan, siis uurin kohe puudused lähemalt üle. Süütelukupõhja ( oli vigane) vahetasin ära, aga midagi ei muutunud ja starter ei tee endiselt klõpsugi. Kuna kiiret selle masinaga ei ole, siis nokitsen aegajalt ja jõudumööda, Tuleviku plaanidest veel ei räägi, sest talve sõidab erinevatel radadel see oma 2.6 mootoriga. Nokitsemist tahab, aga ma ei ostnudki teda Revalist ;)

Lisad on nagu ikka: Kliima, el. peeglid, el. aknad, veidike sportlikumad istmed tavalistest.

Panen mõned pildid mis siiani klikkand olen:

http://www.upload.ee/image/5222427/lehetai_kaks.jpg

http://www.upload.ee/image/5222432/lehetai.jpg

http://www.upload.ee/image/5222434/engine.jpg

http://www.upload.ee/image/5222436/ninnu.jpg

Vaikselt tegelen juppide kokku ajamisega, et saaks plaanitava swapi korraga ära teha :) Ja need vinged veljed lähevad ka müüki :D


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 20.10.15 05:08 Tsiteeri


Vaikselt saab tõugu kallal tegeldud :) Alla sai pandud normaalsed veljed, sisu puhastamise ja hooldamisega veidike tegelenud. Roolilatt juba koju veetud, ja ootab vahetust, fl tuled ja esimese stange põll järgmiseks näo parandamiseks.

Aga pilt ka siia hetkest:

http://www.upload.ee/image/5272298/velg.jpg


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 20.10.15 17:45 Tsiteeri


Lehetäi, kes lund ei karda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 27.10.15 05:17 Tsiteeri


Vahepeal sai siis vahetatud starter ja aku. Peale panin 75 amprise, loodan et veab tulevase mootori ka käima. Starteri vahetus, mis garaasi põrandal tundus võimatuna, oli pukis tehes kukepea :)

http://www.upload.ee/image/5288635/starter.jpg

ja sel pildil üks viimaseid sõite sel v6-l selle auto aiste vahel :)

http://www.upload.ee/image/5288637/kaheksavedu.jpg


Ehk saab järgmisel nädalal juba teema huvitavamaks teha mootori vahetuse ja muu sellisega :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 01.11.15 19:38 Tsiteeri


Lisan siis asjale veidike vürtsi! :) Täna sai toodud kasutajalt indr omale väga tähtis ja hea asi :

http://www.upload.ee/image/5302666/konee.jpg

Siinkohal sügav kummardus püstolett- ile ja salukas8 - le, tänu kellele see asi niimoodi kulges! Kuna Plaan oli juba peale OMC-d peas keerlemas, siis neti tulemused ja juutuub viis mind kokku ka Kaarliga, kellelt samuti olen palju abi ja nõu saanud antud swapist. Nüüd on vaja käised üles kerida ja tegudele asuda :)

Mootorist siis nii palju, et pärit on manuaal S6 pealt (250kw) koos enamuse asjadega mis antud swapiks vajalik. Nüüd olen veel puudulike asjade otsinguil, ja kui enamus asjad olemas siis hakkab seda asja sinna kapoti alla sobitama :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: B8TDiQ+S4-AAN-Sedan+B7TDi

postitati 01.11.15 21:56 Tsiteeri


Vahepeal tuli neid Audi 80neid 1.8T mootoritega projekte, nüüd tundub, et miski uus mall B5 V8 :cool:
Hea ettevõtmine, edu !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 4x4x4

postitati 02.11.15 02:45 Tsiteeri


Sellise kaaluga putukas v8'ga on ulme vahva :P. B6 kerel proovitud ja mulle küll see kooslus igati meeldis (hunt lambanahas) :cool:. Mulle endale sümpatiseerib avant pisut rohkem, aga eks neid häid doonoreid sellest ajast on juba keeruline leida. Edu ja kui vähegi viitsimist siis pisut ka pildimaterjali poleks sugugi paha!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 02.11.15 06:19 Tsiteeri


See b5 v8 mõte on jupp aega peas kõlkunud, juba sellest ajast kui Indrek oma AAN b5 ehitas. Ja siis viimase paugu jalaga andis OMC, kus ma ei saanud oma 200 selle stock bemmiga, siis kargas hing täis ja hakkasin toorikut otsima. Kui tooriku leidsin, hakkasin juutuubist otsima videosid, ja leidsingi et Eestis selline asi juba tehtud :) Kui algul arvasin, et talve lustin selle v6-ga , aga kuna asjad kulgend nii et nüüd juba mootor kohal, siis arvan, et varsti võib keegi mult selle v6 ära osta koos kastiga :) Pildimaterjaliga püüan ikka kostitada, selline haigus küljes igast asjast pilti teha... :D


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madgreyrat
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 4.2 V8 Quattro

postitati 02.11.15 08:54 Tsiteeri


Sa räägid et peale OMC-d :D ma tahtsin enne esimest OMC-d valmis saada ja siis enne teist OMC-d...ideeliselt mootor oli peal vist enne teist aga valmis sai ikka kuu hiljem :D, aga jõudu ja jaksu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
klubiliige



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.15 09:49 Tsiteeri


Kiiremad on need kerged kered küll, aga raskemaga on ikka hulga julgem kiiresti sõita ;) b5 on b6-st 300kg kergem, see on päris tuntav vahe. b3 oli veel 100kg kergem b5-st.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 12.11.15 19:36 Tsiteeri


Kiiruse ees mul mingeid kartusi pole ( "veel" :) ) Mida kergem, seda kiirem- on motoks :) Praegu olen anneliga ringi vuranud palju ja ainus mis selle v6 juures muret tekitab, et viimase nädala jooksul ei lange pöörded alla 1500 rpm-i. Välimuse upgrade olen taamale jätnud hetkel, ja otsin pudipadi et see v8 raami vahele saada. Rihmade ja rullikute kombo leitud, Aadi selle v6-ga veel viimased hetked, kui mootori käpad kätte saan, läheb asi pulkadeks ja hakkab garaasi elu peale :) pildid ka tulekul, kui protsess käima läheb :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 18.01.16 21:29 Tsiteeri


Vahepeal pole midagi kirjutanud... Kuna erinevaid väljaminekuid vahepeal olnud, siis asi püsis ka veidi paigal. Tänaseks on bemaril turbo võll pooleks,ja kuna eelnevalt oli juba audil mootori juhtmestik ja muu mudru maha kakutud, siis sai otsustatud audil tolm maha pühkida ja ette võtta. Tänaseks siis seis sealmaal, et mootor maas, kast ootab v8 otsa liitmist ja siis vaja asi aiste vahele tõsta. Hetkel tahaks enne veel roolilati ära vahetada, siis veidi lõbusam edasi teha asju . Puudu mootorilt veel genekas ja roolivõimu pump, kuna need v6 omad sobiks sinna ei hakanud nendega vaeva nägema, sest genekal oli korpus puruks :o ja roolivõimu pump ei toiminud ka , olenemata kas õli on või mitte, ainus mis vahe oli, oli see et õliga jooksis latt nagu mahlakask.... :) kasti poolelt teen kindlalt vea, aga algatuseks panen selle 4.11 ülekandega originaal 2.6 kasti sinna ( on kaua on :) ) Homme on lootus saada kätte mootori käpp, ja siis saab juba pildimaterjali ka sellest progressist vast :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 12.06.16 19:47 Tsiteeri


Pole jälle ammu siia midagi kirjutanud... Tehtud on aga omajagu, arvestades muid asju :D Küljes on uus roolilatt, mootori käpad, ja mootori küljes ka palju asju mida seal algselt polnud. Külge jäi hetkel siis 2.6 originaal kast, mootori küljest eemaldatud SAI ja mootor hakkab lähipäevil toetuma hoki littritele. Äkki saab sel nädalal rihmad ja muu mudru ka kätte et esimest proovi teha :) Erilised tänud kaaskannatajatele Rain573, madgreyrat, püstolett! kui millalgi pildid ja arvuti kokku suudan viia, siis saab vast pilt ka , äkki hakkab jutt ka paremini liikuma :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 17.08.16 14:42 Tsiteeri


Tere jälle! Tänu püstolett-i abile on mootor vahel ja rihmad/ värgid vahetatud. Pildid endiselt telefonis asjast. Lähimal ajal peaks saama esimest käivitust proovida. Mootoripadjad asendusid littritega. Veerema hakkab kmerevits käest saadud 19" velgedel, vedrustuseks saab olema weitech madaldussari. Välimuselt tahaks saada külge veel kroompeeglid. Sisu ei muuda, vahetusse läksid ainult liistud, mis sain Mr.E käest. Tööd jagub ikka ja veel. Suured tänud püstolett- ile abi ja motivatsiooni eest, kivitarele juppide eest ja madgreyrat- ile info, nõu ja moti eest. Proovin lähipäevil pilti ka sheerida. Miilile ei jõudnud aga mis teha... Uuel hooajal... :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madgreyrat
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 4.2 V8 Quattro

postitati 18.08.16 09:04 Tsiteeri


Oleks nagu ise läbinud selle OMC eelse aja aasta tagasi :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 22.08.16 09:20 Tsiteeri


Tere taas! Möödunud neljapäeval tuli püstolett külla ja ltegime nii , et enne garaasist ei lahku, kui pill käib. Nii saigi tehtud, ja esimesed käivitused on tehtud. Suured kummardused taaskord püstolettile!

Siin juures küsiks, et teab keegi b5 sillatalade erinevusi? Nimelt mootor litritel, kapott ei lase enam kõrgemale tõsta mootorit, ja karter on ikka vastu sillatala keskelt . Kummalgi pool litrite paksus ca 10 cm, mõõtsin 2.6 padja ära ja see on umbes samas mõõdus, aga s6 padi madalam sellest tunduvalt, mida teha? :D Ideaalis oleks hea kui saaks mootori veel sutikese alla poole, kaob see oht ka ära, et tõmbe korral kapoti vastu hüppaks :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 22.08.16 13:21 Tsiteeri


Kas teadjamad võiks öelda, kas 2.4 mootori ja 2.6 mootori talad võiksid olla erinevad. 2,4 liigitub ju juba samamoodi uuema 40v v8 mootoriga samasse ajastusse. Niisama kokku osta ja katsetada oleks ka mõttetu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: UrS6 & 320d+

postitati 22.08.16 13:40 Tsiteeri


Kas ETKA/Elcats koodide võdlemine ei anna tulemust erinevuse osas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 22.08.16 18:35 Tsiteeri


Püüan homme lammutusse minna ja vaadata talade erinevusi. 30v 2.8 fl keredele on üle atlandi neid mootoreid topitud, vaatan, ehk on kohapeal võrdlusmoment olemas. :) Hetke seisuga ei mahu ükski plastik kapoti alla, oeti seal on kõik ilusti paigas.... Koos radikaga , ehk kuskil peab mingi konks olema :)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 20.11.16 19:59 Tsiteeri


Pole siia ammu midagi kirjutanud ja ega pole eriti asjale ligi ka saanud. Ette ostetud s6 radikas oli ikkagi nii suur, et seda ma kahjuks kasutada ei saanud ( tulesid ma lõikuma ei hakka) ja kasutusse läheb 1.9 TDI radikas. Sillatalade erinevus on päris suur, alla panin hitleri tala, nüüd kõik nii nagu peab. Litritega peab mootori kõrguse paika ajama, et silmal ilus vaadata oleks, hetkel 4 littrit kummalgi pool ja mu meelest veidi "nina püsti" õli jahutusele ka mingi radika veel leiutama, kuigi ei tea, kui oluline see on, korra mõtlesin et panen vooliku lihtsalt vahele, näis mis kätte juhtub või mis saab :) pildimaterjali on ka vahepeal ikka igast asjast klõpsatud, aga need debiilmölafonis. V8 isendite omanikud võiks infot anda, kuidas väljalase lahendada, omal tegelikult mingi plaan olemas, aga alati on ideed teretulnud, ehk on kellelgi lahedam idee, mul omal plaan 2x2.5" läbi simonsi püti lõpuni viia, ja siis lõppu sama pütt, aga kui liiga lärmakas siis peab midagi paremat mõtlema, Y pipe, h pipe, x pipe, nendest ei oska keegi lähemalt rääkida?


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 01.12.16 10:08 Tsiteeri


Vahepeal pole suutnud suurt midagi leiutada, aga talv surub kannaga kõrile ja utsitab asja tagant. Kuna hetkel vahendid mujale ka paigutada, siis väljalaske osa jääb hetkel alla 2.6 oma. Foorumis palju kolanud ja otsustasin, et teen originaal torudele H pipe lahenduse, näis siis mis saab, aga ehk kannatab uue ja korraliku väljalaske ehitamiseni kuidagi ära. Õliradika lahendus tuli ka tänu sõber V1llu le lihtsalt kätte, temalt saan originaal radika koos torude ja muu vajalikuga et asi külge saada. Nädalavahetusel plaanis asja kallal olla, mõttega et jõulde ajal juba sõita saaks. :D


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V1llu1
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.03.14
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 S6 V8, A4 2,2t AAN, Audi Q7, Bmw e32 750ILA, C5 S6 Avant.

postitati 06.12.16 22:55 Tsiteeri


Radikas juba mahagi võetud. Tule järgi :cool:
Aga eks see talv surub juba meile kõigile kannaga kõrile ja tegemist jätkub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 16.12.16 18:31 Tsiteeri


Mõned kvaliteetsed tunnid taas anneli kallal oldud...Karteri põhi sai vahepeal tänu sõbrale/kolleegile taas normaalse kuju ja pidavuse. Minu jaoks oli hämmastav see, et sinna tihendit ei käi, lihtsalt hermets ja kogulugu. Külge läks uus õlifilter, külge proovisin ka väljalaset, aga see 2.6 downpipe ei sobi sinna mitte kuidagi, oli nagu sadul sea seljas, kasti käpad jäävad tublisti segama, ehk- see algne plaan läks luhta ja tuleb ikka custom lahendus teha. Ninaraam sai ette ja õliradika torud on ka hydroscand- is ümberkohitsemisel. Eelpool mainitud diisli radikas ka ei sobinud ette nii nagu vaja ja seegi on hetkel kolleegi osavate sõrmede vahel ja tuleb kogu ulatuses custom, otsa vannid ja kinnitused saavad olema alumiiniumist ja sellised nagu vaja, kuna ninaraam on originaalist tunduvalt puudulikumaks lõigatud :D . Forsist sai ka veidi tilulilusid kokku kahmatud kapoti alla. Nüüd peaks enam- vähem kõik vajalik asja lõpuni viimiseks olemas olema. Hetkel röövib veidi aega ja vahendeid igapäevaliikur, sest see otsustas ka nüüd raha küsima hakata.

Pildimaterjaliga on nii et seda jagub, AGA .... selle IT jamaga ma sinapeal pole ja Iphone mina oma arvutiga kokku viia ei oska, miskipärast ei lase isegi lõustaraamatust pilte kopeerida, nagu kunagi teha sai...

Suured tänud nõu ja jõu eest püstolett ja madgreyrat.


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 16.12.16 19:57 Tsiteeri


Sul telefon peaks suutma oma pilte ju icloudi saata. Kui vabal ajal windowsi mees siis tõmba lihtsalt icloudi app ja ongi telefonist mudru arvutisse süngitud. Kui mäki mees, siis on see juba eriti lihtsaks tehtud.

Aga kuna see pole IT foorum siis sooviks ikka masina ehitamisel edu ja tahaks pilte näha :)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 16.12.16 21:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Sul telefon peaks suutma oma pilte ju icloudi saata. Kui vabal ajal windowsi mees siis tõmba lihtsalt icloudi app ja ongi telefonist mudru arvutisse süngitud. Kui mäki mees, siis on see juba eriti lihtsaks tehtud.

Aga kuna see pole IT foorum siis sooviks ikka masina ehitamisel edu ja tahaks pilte näha :)


Uuematel õuntel (alates 5) saab fotod kätte täpselt nagu suvalise mälupulga pealt. Pole vaja muud teha, kui kaabli üks ots telefoni, teine arvutisse, telefon lukust lahti, panna "Trust" ja siis juba täpselt edasi nagu USB mälupulga pealt.


Audi A4 (B6/B7) püsikiirusehoidja + kompuuter + haruldasemad/erilisemad osad | M: Audi A4 (B6/B7) jupid | O: Audi A4 (B6/B7) rooliajusid
VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine @Tallinn | Audi B6 & B7 fännklubi
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.3% - SQL: 55.7%]