Tere tere kallid kaasfoorumlased!
Viimasest audist möödas juba 2 aastat... Oli mõte bemari nelikvedu proovida ja nüüd siis juba 2.5 aastat proovin seda. See selleks, sel suvel sai
augustis ise miili sõitmas käidud selle plangu bemariga, ja nagu kartsingi, sõrme annad, käe võtab. Palju mõtlesin et teeks bemarit edasi et järgmisel
aastal ikka parem tulemus saada, aga kuna alles hiljuti tegin tomati remondi, siis selle remondi summa maksmine alles siiani meeles, ja mõtlesin et
teeks midagi huvitavat. Kuna püstolett on tugev motivaator koos salukaga, siis olingi seal maal et vaja hakata toorikut otsima... Kõikvõimas fb aitas
mulle sobiva isendini jõuda pooleteise minutiga, leppisime hinnad kokku ja paari päevapärast me püstoletiga seal kohal olimegi. Algul oli jutt et auto
seisnud aasta jne... et omal jalal see ikka ei tule minuni ära... Tuli nii et tolmas Mootor on kuiv, ja käib ühtlaselt ja vaikselt. Kettad on uue väärsed, esisild on uuevääriline, tagasild oli ka suht tihe. Küll ei tööta
roolivõimendi ja starter, niipea kui pukki saan, siis uurin kohe puudused lähemalt üle. Süütelukupõhja ( oli vigane) vahetasin ära, aga midagi ei
muutunud ja starter ei tee endiselt klõpsugi. Kuna kiiret selle masinaga ei ole, siis nokitsen aegajalt ja jõudumööda, Tuleviku plaanidest veel ei
räägi, sest talve sõidab erinevatel radadel see oma 2.6 mootoriga. Nokitsemist tahab, aga ma ei ostnudki teda Revalist
Lisad on nagu ikka: Kliima, el. peeglid, el. aknad, veidike sportlikumad istmed tavalistest.
Panen mõned pildid mis siiani klikkand olen:
Vaikselt tegelen juppide kokku ajamisega, et saaks plaanitava swapi korraga ära teha Ja need vinged veljed lähevad ka müüki
Vaikselt saab tõugu kallal tegeldud Alla sai pandud normaalsed veljed,
sisu puhastamise ja hooldamisega veidike tegelenud. Roolilatt juba koju veetud, ja ootab vahetust, fl tuled ja esimese stange põll järgmiseks näo
parandamiseks.
Aga pilt ka siia hetkest:
Lehetäi, kes lund ei karda...
Vahepeal sai siis vahetatud starter ja aku. Peale panin 75 amprise, loodan et veab tulevase mootori ka käima. Starteri vahetus, mis garaasi põrandal
tundus võimatuna, oli pukis tehes kukepea
ja sel pildil üks viimaseid sõite sel v6-l selle auto aiste vahel
Ehk saab järgmisel nädalal juba teema huvitavamaks teha mootori vahetuse ja muu sellisega
Lisan siis asjale veidike vürtsi! Täna sai toodud kasutajalt indr omale
väga tähtis ja hea asi :
Siinkohal sügav kummardus püstolett- ile ja salukas8 - le, tänu kellele see asi niimoodi kulges! Kuna Plaan oli juba peale OMC-d peas keerlemas, siis
neti tulemused ja juutuub viis mind kokku ka Kaarliga, kellelt samuti olen palju abi ja nõu saanud antud swapist. Nüüd on vaja käised üles kerida ja
tegudele asuda
Mootorist siis nii palju, et pärit on manuaal S6 pealt (250kw) koos enamuse asjadega mis antud swapiks vajalik. Nüüd olen veel puudulike asjade
otsinguil, ja kui enamus asjad olemas siis hakkab seda asja sinna kapoti alla sobitama
Vahepeal tuli neid Audi 80neid 1.8T mootoritega projekte, nüüd tundub, et miski uus mall B5 V8
Hea ettevõtmine, edu !
Sellise kaaluga putukas v8'ga on ulme vahva . B6 kerel proovitud ja mulle küll see kooslus igati meeldis (hunt lambanahas) . Mulle endale sümpatiseerib avant pisut rohkem, aga eks neid häid doonoreid sellest ajast on juba keeruline leida. Edu ja kui vähegi viitsimist siis pisut ka pildimaterjali poleks sugugi paha!
See b5 v8 mõte on jupp aega peas kõlkunud, juba sellest ajast kui Indrek oma AAN b5 ehitas. Ja siis viimase paugu jalaga andis OMC, kus ma ei saanud oma 200 selle stock bemmiga, siis kargas hing täis ja hakkasin toorikut otsima. Kui tooriku leidsin, hakkasin juutuubist otsima videosid, ja leidsingi et Eestis selline asi juba tehtud Kui algul arvasin, et talve lustin selle v6-ga , aga kuna asjad kulgend nii et nüüd juba mootor kohal, siis arvan, et varsti võib keegi mult selle v6 ära osta koos kastiga Pildimaterjaliga püüan ikka kostitada, selline haigus küljes igast asjast pilti teha...
Sa räägid et peale OMC-d ma tahtsin enne esimest OMC-d valmis saada ja siis enne teist OMC-d...ideeliselt mootor oli peal vist enne teist aga valmis sai ikka kuu hiljem , aga jõudu ja jaksu!
Kiiremad on need kerged kered küll, aga raskemaga on ikka hulga julgem kiiresti sõita b5 on b6-st 300kg kergem, see on päris tuntav vahe. b3 oli veel 100kg kergem b5-st.
Kiiruse ees mul mingeid kartusi pole ( "veel" ) Mida kergem, seda kiirem- on motoks Praegu olen anneliga ringi vuranud palju ja ainus mis selle v6 juures muret tekitab, et viimase nädala jooksul ei lange pöörded alla 1500 rpm-i. Välimuse upgrade olen taamale jätnud hetkel, ja otsin pudipadi et see v8 raami vahele saada. Rihmade ja rullikute kombo leitud, Aadi selle v6-ga veel viimased hetked, kui mootori käpad kätte saan, läheb asi pulkadeks ja hakkab garaasi elu peale pildid ka tulekul, kui protsess käima läheb
Vahepeal pole midagi kirjutanud... Kuna erinevaid väljaminekuid vahepeal olnud, siis asi püsis ka veidi paigal. Tänaseks on bemaril turbo võll pooleks,ja kuna eelnevalt oli juba audil mootori juhtmestik ja muu mudru maha kakutud, siis sai otsustatud audil tolm maha pühkida ja ette võtta. Tänaseks siis seis sealmaal, et mootor maas, kast ootab v8 otsa liitmist ja siis vaja asi aiste vahele tõsta. Hetkel tahaks enne veel roolilati ära vahetada, siis veidi lõbusam edasi teha asju . Puudu mootorilt veel genekas ja roolivõimu pump, kuna need v6 omad sobiks sinna ei hakanud nendega vaeva nägema, sest genekal oli korpus puruks ja roolivõimu pump ei toiminud ka , olenemata kas õli on või mitte, ainus mis vahe oli, oli see et õliga jooksis latt nagu mahlakask.... kasti poolelt teen kindlalt vea, aga algatuseks panen selle 4.11 ülekandega originaal 2.6 kasti sinna ( on kaua on ) Homme on lootus saada kätte mootori käpp, ja siis saab juba pildimaterjali ka sellest progressist vast
Pole jälle ammu siia midagi kirjutanud... Tehtud on aga omajagu, arvestades muid asju Küljes on uus roolilatt, mootori käpad, ja mootori küljes ka palju asju mida seal algselt polnud. Külge jäi hetkel siis 2.6 originaal kast, mootori küljest eemaldatud SAI ja mootor hakkab lähipäevil toetuma hoki littritele. Äkki saab sel nädalal rihmad ja muu mudru ka kätte et esimest proovi teha Erilised tänud kaaskannatajatele Rain573, madgreyrat, püstolett! kui millalgi pildid ja arvuti kokku suudan viia, siis saab vast pilt ka , äkki hakkab jutt ka paremini liikuma
Tere jälle! Tänu püstolett-i abile on mootor vahel ja rihmad/ värgid vahetatud. Pildid endiselt telefonis asjast. Lähimal ajal peaks saama esimest käivitust proovida. Mootoripadjad asendusid littritega. Veerema hakkab kmerevits käest saadud 19" velgedel, vedrustuseks saab olema weitech madaldussari. Välimuselt tahaks saada külge veel kroompeeglid. Sisu ei muuda, vahetusse läksid ainult liistud, mis sain Mr.E käest. Tööd jagub ikka ja veel. Suured tänud püstolett- ile abi ja motivatsiooni eest, kivitarele juppide eest ja madgreyrat- ile info, nõu ja moti eest. Proovin lähipäevil pilti ka sheerida. Miilile ei jõudnud aga mis teha... Uuel hooajal...
Oleks nagu ise läbinud selle OMC eelse aja aasta tagasi .
Tere taas! Möödunud neljapäeval tuli püstolett külla ja ltegime nii , et enne garaasist ei lahku, kui pill käib. Nii saigi tehtud, ja esimesed
käivitused on tehtud. Suured kummardused taaskord püstolettile!
Siin juures küsiks, et teab keegi b5 sillatalade erinevusi? Nimelt mootor litritel, kapott ei lase enam kõrgemale tõsta mootorit, ja karter on ikka
vastu sillatala keskelt . Kummalgi pool litrite paksus ca 10 cm, mõõtsin 2.6 padja ära ja see on umbes samas mõõdus, aga s6 padi madalam sellest
tunduvalt, mida teha? Ideaalis oleks hea kui saaks mootori veel sutikese
alla poole, kaob see oht ka ära, et tõmbe korral kapoti vastu hüppaks
Kas teadjamad võiks öelda, kas 2.4 mootori ja 2.6 mootori talad võiksid olla erinevad. 2,4 liigitub ju juba samamoodi uuema 40v v8 mootoriga samasse ajastusse. Niisama kokku osta ja katsetada oleks ka mõttetu.
Kas ETKA/Elcats koodide võdlemine ei anna tulemust erinevuse osas?
Püüan homme lammutusse minna ja vaadata talade erinevusi. 30v 2.8 fl keredele on üle atlandi neid mootoreid topitud, vaatan, ehk on kohapeal võrdlusmoment olemas. Hetke seisuga ei mahu ükski plastik kapoti alla, oeti seal on kõik ilusti paigas.... Koos radikaga , ehk kuskil peab mingi konks olema
Pole siia ammu midagi kirjutanud ja ega pole eriti asjale ligi ka saanud. Ette ostetud s6 radikas oli ikkagi nii suur, et seda ma kahjuks kasutada ei saanud ( tulesid ma lõikuma ei hakka) ja kasutusse läheb 1.9 TDI radikas. Sillatalade erinevus on päris suur, alla panin hitleri tala, nüüd kõik nii nagu peab. Litritega peab mootori kõrguse paika ajama, et silmal ilus vaadata oleks, hetkel 4 littrit kummalgi pool ja mu meelest veidi "nina püsti" õli jahutusele ka mingi radika veel leiutama, kuigi ei tea, kui oluline see on, korra mõtlesin et panen vooliku lihtsalt vahele, näis mis kätte juhtub või mis saab pildimaterjali on ka vahepeal ikka igast asjast klõpsatud, aga need debiilmölafonis. V8 isendite omanikud võiks infot anda, kuidas väljalase lahendada, omal tegelikult mingi plaan olemas, aga alati on ideed teretulnud, ehk on kellelgi lahedam idee, mul omal plaan 2x2.5" läbi simonsi püti lõpuni viia, ja siis lõppu sama pütt, aga kui liiga lärmakas siis peab midagi paremat mõtlema, Y pipe, h pipe, x pipe, nendest ei oska keegi lähemalt rääkida?
Vahepeal pole suutnud suurt midagi leiutada, aga talv surub kannaga kõrile ja utsitab asja tagant. Kuna hetkel vahendid mujale ka paigutada, siis väljalaske osa jääb hetkel alla 2.6 oma. Foorumis palju kolanud ja otsustasin, et teen originaal torudele H pipe lahenduse, näis siis mis saab, aga ehk kannatab uue ja korraliku väljalaske ehitamiseni kuidagi ära. Õliradika lahendus tuli ka tänu sõber V1llu le lihtsalt kätte, temalt saan originaal radika koos torude ja muu vajalikuga et asi külge saada. Nädalavahetusel plaanis asja kallal olla, mõttega et jõulde ajal juba sõita saaks.
Radikas juba mahagi võetud. Tule järgi
Aga eks see talv surub juba meile kõigile kannaga kõrile ja tegemist jätkub.
Mõned kvaliteetsed tunnid taas anneli kallal oldud...Karteri põhi sai vahepeal tänu sõbrale/kolleegile taas normaalse kuju ja pidavuse. Minu jaoks oli
hämmastav see, et sinna tihendit ei käi, lihtsalt hermets ja kogulugu. Külge läks uus õlifilter, külge proovisin ka väljalaset, aga see 2.6 downpipe
ei sobi sinna mitte kuidagi, oli nagu sadul sea seljas, kasti käpad jäävad tublisti segama, ehk- see algne plaan läks luhta ja tuleb ikka custom
lahendus teha. Ninaraam sai ette ja õliradika torud on ka hydroscand- is ümberkohitsemisel. Eelpool mainitud diisli radikas ka ei sobinud ette nii
nagu vaja ja seegi on hetkel kolleegi osavate sõrmede vahel ja tuleb kogu ulatuses custom, otsa vannid ja kinnitused saavad olema alumiiniumist ja
sellised nagu vaja, kuna ninaraam on originaalist tunduvalt puudulikumaks lõigatud . Forsist sai ka veidi tilulilusid kokku kahmatud kapoti alla. Nüüd peaks enam- vähem kõik vajalik asja lõpuni viimiseks olemas olema.
Hetkel röövib veidi aega ja vahendeid igapäevaliikur, sest see otsustas ka nüüd raha küsima hakata.
Pildimaterjaliga on nii et seda jagub, AGA .... selle IT jamaga ma sinapeal pole ja Iphone mina oma arvutiga kokku viia ei oska, miskipärast ei lase
isegi lõustaraamatust pilte kopeerida, nagu kunagi teha sai...
Suured tänud nõu ja jõu eest püstolett ja madgreyrat.
Sul telefon peaks suutma oma pilte ju icloudi saata. Kui vabal ajal windowsi mees siis tõmba lihtsalt icloudi app ja ongi telefonist mudru arvutisse
süngitud. Kui mäki mees, siis on see juba eriti lihtsaks tehtud.
Aga kuna see pole IT foorum siis sooviks ikka masina ehitamisel edu ja tahaks pilte näha
Tsitaat: |
Mul kuuenda generatsiooni õun, olen proovinud juhtmega arvuti järgi, aga ei lase kuidagi ligi, loobib mingeid debiilseid erroreid ette, olen mitu korda proovinud, kõige ägedam on see et ei lase midagi timmida ka kuskilt... tegin selle Icloudi värgi ära, peab sellega siis proovima midagi teha, kuigi see teema minu jaoks väga võõras
Sai nüüd kätte võetud see pildi teema ja läbi ussi emmi sain pildid arvutisse
Viimane reis selle igava mootoriga:
Mahlad välja ja aidaa:
Jalad said uue südamega kokku:
Hammasrihma paigaldus ja nukaratta vahetus (teostas semu püstolett):
Seni kuni aju Võrus, Raini juures oli, tegelesin SAI eraldusega:
Tulemus jäi selline:
Kmerevits pakkus lõustaraamatus ilusaid velgi, egas midagi, pidi koju tooma (19" Itaalia replica):
Kui mootor oli peale saanud ja ka käima, siis järgmisel hommikul avanes selline vaatepilt, kuna seal alguses õli sees ei olnud, ja karteripõhi oli
kortsus, siis kallasime normi sisse, et käima saaks proovida, kui see püha sündmus oli ära olnud, siis ununes see karter sootuks, ja kogu maslo
jooksis põrandale- tühja kah, saigi mootori sisepesu tehtud :
Selliseks sai vann peale remonti:
Ruumiga eriti kiita pole, mootor vedeleb sillatalapeal:
Vasak tala on 2.6 oma, parem tala hitleri oma, erinevused päris suured:
Ootab radikaid:
Neid auto kõrval vedelevaid pihlakapüsse vist kasutusse ei võta, kuna downpipe nagunii ei sobi, eks paistab:
Sellised vigurid ka kevadet ootamas, kes see ikka talveks quattrol kõhu maadligi laseb Asjad siis weitech brändist:'
Sai nädalavahetus garaasis elatud :
Head pühade aega!!!
Kui kellelgi teema lugejal peaks olema b5-le esimest stanget pakkuda, võib mulle privasse kirjutada, võib olla fl oma näiteks, sest kavas see nina ilusaks saada. Originaal kapoti lukustist ka loobun, teen splintide süsteemi arvatavasti.
Täna sain kätte kauaoodatud radika, tööga olen megarahul. Õliks valisin Castrol Edge 5w30 loodan et sobib sinna. Homne päev möödub teadagi kus...
Tallinnas veel Kaarli juures tiiru ära käima ja äkki saab peadselt
liikuvat pilti ka.
Ja jätkuvalt otsin esimest stanget, kuradi defka kaup tundub olema
Nädalavahetusel sai asja kallal oldud jälle. Radikas tahab veidi ümber tegemist saada. Vaakumi osa sai paika, pedaalid sai vahetatud, Kaarli käest sai sumpa möll ka toodud ( Tänud veelkord). Muu osa peaks nüüd niimoodi koos olema, et radika kättesaamisel peaks mahlad sisse valama ja peaks saama prooviringile minna.
Tubli Juss !! Järved juba ammu jääs ja lõbu laialt. Kiirusta !!!
Jah, ega käed värisevad küll kui mõtlen sellele mis loom see on Nipet näpet vee teha, aga hetkel proovin ma asjadega kuidagi nii saada, et saaks 11 veebruar Viljandis rajal olla. Kuna masin on ehitamise käigus nii kuidagi eriti omaks saanud, siis hakkan edaspidi rõhku panema ka sisemise ja välimise ilu peale jõudumööda. Praegu olen stange otsinguil ja vaikselt hoian silmad lahti ka Sprinteri esimese poritiiva asjus, sest plaan oleks kokku orgunnida Sprinteri ja a4 tiib. Vaatasin t4 Volkarite omi ka, aga Sprinteril kuidagi stiilsem. Mõtteid keerleb palju peas, ei hakka ennem eriti kõvatama, kui asi käiku läheb Igatahes proovin peale tööd niipalju nõkitseda, kui suudan
Mis sa küll ilma minuta teeksid . Aga jah, varsti on lootust liikuma saada.
Nädalavahetusel sai auto kallal oldud tublisti, ninaraam ja radiaator käisid ikka päris palju kordi eest ära, enne kui sobima sai, radikat sai ka paar korda ringi tehtud, enne kui ette sobis ideaalselt. Eile õhtul kui Püstolett oli juhtmed ära teinud, saigi esimesele tiirule mindud. Vaakumi osa ja summuti tuleb üle vaadata, aga kuradi äge asi on välja kukkunud
Et teema liiga jutune poleks, panen oma viimastest tegudest ka veel pilte
Kaarlilt saadud downpiped:
Ülemise toru vale arvestus:
Parim lahendus, mis rihmakatte ja tulevahele mahtus:
Seda lisaradikat ma kuhugi mahutada ei suutnud:
Siin siis lõpplahendus sellest lõdvikute maandusest:
Downpiped külge saamas:
Kolhoosi aegsest adra terast " keevitasin" sellise viguri ka ette, keevitus pildil eriti esinduslik pole (polnud keevitanud ca 5-6 aastat ), aga testisin seda hüdropressi all veidi ja tegin korralikud faasid enne
keevitust, lõpptulemus jäi tugev ja enamvähem:
Ja siin kõik eluksvajalik küljes ja käivituseks valmis:
Tellitud sai karteri tuuluuse kupatus, nädalavahetusel plaan hakata vaakumi anomaaliaga tegelema. Õhufiltri kopsik tuleb ka s6 oma veel tuua. Vaakumi anomaalia lahenduseks saan veel nina lahti võtta, praegu pole vaakumit üldse millegipärast. Igasuguseid tilulilusid kokku ahmitsenud, vaja vaid külge modida. Vana auto on nagu noor naine- koguaeg tahab näppimist
Nädalavahetusel sai vaakumi probleemidega tegeldud ja vea leidsin murdunud solenoidi juurest. Proovisin liimida aga lõpuks hakkas ikka läbi susisema.
Ehk saan V1llu käest uue viguri. Karterituulutuse klapp ootab ka vahetamist, torustik kõige rokasem polnudki. Kapoti alune pilt hakkab üpris viisakas
juba välja nägema, s6 õhufiltri kopsik istub ka nagu valatult sinna.
Mootori töö anomaalia peab ka tuvastama. Foorumist palju uurinud selle kohta, otsest abi pole saanud aga ei tea veel millest siis kokkuvõttes abi võib
olla. Külmalt käivitades läheb poolest pöördest käima, tühikäigul veidi puterdab, ja mingilt maalt sureb välja ning käivitub pika käiamise peale gaasi
andes. Andrec pakkus temp andurit kontrollida, eks jõuan sinnagi siis kui vaakumi solenoid ja karterituulutuse klapp küljes. Arvuti mingeid vigu ei
näidanud iseenesest. Eks peab sügavamalt süvenema sinna. Hetkel seisab laiali nagu pardi p*sk garaasis, ja eriti sõita ei taha, ennem kui asi
korras.
Sõbra juurest koju tuues sai ca 1.5km sõidetud, aga sõiduelamusi ma kirjeldada ei oska Siis kui see loom ellu ärkab, on minek ikka päris hea .
Kiirust hetkel ei näita (viga teada ja saab peagi korda) aga 220kw-se a8- ga mis mul siiani kõige "võimsam" olnud, ei anna seda võrrelda. Nina
detailid on ka olemas põhimõtteliselt, ja tuleb see facelift-i oma
Tsitaat: |
Tegelikult see keevis on ilusti läbi sulanud, mõlemalt poolt faasitud. Kaubanduslikku välimust pole tõesti aga seni on asjad kestnud ja antud asja sai veidi pressi all katsetatud ka. Ja kui peaks alla andma, siis tuleb uuesti teha. Nagu vanasõna ütleb, mis si*asti, see uuesti
Ega vahepeal pole käed rüppes passitud. Vaakumisüsteem sai veelkord põhjalikult üle käidud, ja Solenoid liimitud, aga teine ikka nii puruks, et
susiseb korpusest ka kuskilt, kuhu liimi ei hakka toppima. Vahetatud sai karterituulutuse klapp ja puhastatud ka torustik. Mootoril sai igaks juhuks
veel märgid üle kontrollitud, aga mootorit korralikult tööle ei saanud. Temperatuuri andur ootab mind töö juures, alustan sellest+ lambdade vahetus.
Kuna muud tegemist on ka praegu, siis andurite vahetuse võtan ette alles reedel vast. Madgreyrat ja Püstolett käisid ka asja kaemas ja nõu andmas.
Arvatavasti see et tühikäiku pole, on tingitud neist anduritest, sest päris külmalt käima pannes käib pool minutit ja poolest pöördest, siis sureb ära
ja käima saab pika ketramise peale ja gaasiga mängides. Mainin siia juurde veel igaksjuhuks, et kuskiltmaalt pööretest hakkab ilusti käima.
Et see nutuhala liiga igav poleks pistan mõne pildi ka siia:
Siin see katkine solenoid, kui kellelgi juhtub sellisne ülearu olema, siis võib mulle pakkuda:
Nina detailid:
Nina lahti võtmine on käpas, see käib juba päris kiirelt, ja selle projekti puhul pea iga asja pärast:
Ja korra proovisin stanget ette ka:
Vähemalt sain originaal stange alumiinium talaga. Õnneks ei pea midagi ringi ka lõikuma, ventikas peaks ilusti ette mahtuma.
Nüüdseks vahetatud temp. andur, ja lambdad... Reedel teha ei saanud ja üldse ei saanud auto kallale vahepeal. Nüüdseks need asjad tehtud. Kui aus olla siis ega suurt s*ttagi ei muutunud, tühikäik ikka puudulik sooja mootoriga, aga mootor vähemalt ei kaku enam kui sõita ja väänab juba madalalt naeratuse näole. Küttekulu on 10 liitrit kolmele kilomeetrile Vähemalt niipalju muutus sellest andurite vahetusest, et asi ei surnud käiguvahetusel välja. Piduriketastelt sai rooste maha ja küla memmedele sai ka ilusat v8 häält lastud. Kui saaks selle tühikäigu ja soojalt käivitamise ka korda, siis võiks juba rahul olla, sest muu osa toimis nagu viisakalt. Harjumist tahab konkreetse võitu sidur ja see kiirendus ka, sest igapäevane liikur on 330xda ja kiirendus pluss kepikast ei olnud kuidagi harjumuspärased. Veidi sai autot proovitud, aga väga ei saanud suruda, sest kapott hakkas kuskiltmaalt kerkima, kuna kinnituse lahendus veel lahtine, kas minna splintidele või tehase lukustusele, ei tea veel. Kiirus väga suureks vist ei läinud ( kiirust hetkel ei näita), kuna kogemus olemas, et c4 audil tuli kapott ilma lukuta alles 110km/h klaasi.
Kuna tööl on hooaeg, siis pole eriti saanud anneliga tegeleda, aga niipalju ma näpistasin, et ühel ilusal õhtul sai ta garaasist välja aetud ja veidikene sõidetud, kuna mootori töö ikkagi kahtlane tundus, siis võtsin tööjuurest kaasa kompressiooni mõõtja, et surved üle mõõta. Survete mõõtmisel selgus et neljandas silindris surve 0, esimeses oli 8.5 ja teistes kõigis 10. Oligi juba kokku saamas.... Eks kui kiiremad ajad mööda saavad hakkan asja laiali kakkuma, arvan et klapid said ikka pähe kui rihm puruks käis (Mootor pärit ninalaksuga c5 pealt, rihm oli purunenud aga seisval mootoril) Saab huvitav olema, sest seni pole v8 mootorit ise lahti võtnud. Pildimaterjali saab ka millalgi.
Tsitaat: |
10 on vabalt hingaval mootoril täitsa normaalne näit, 11-12 on väga hea. Kuna kõik näidud peale 0 ja 8.5 on samad, siis on tegemist suhteliselt korraliku mootoriga.
Tsitaat: |
Kompressioon 10 on minusilmis küll selline väga piiripealne. Võiks ikka väheke rohkem olla.
Enda motol oli kunagi aastaid tagasi enne remonti keskmine kuskil 5-6 vahel ning peale kaante remonti sai 15 peale.
Selge, et kavalam oleks siis mõlemad kaaned maha võtta ja ära teha järelikult. Oleks pidanud ettenägelik olema ja kaaned siis juba maha kakkuma kui mootor maas vedeles, oleks palju lõbusam seda tööd teha olnud.... kuskilt on meelde jäänud et 10- 11 on normaalne, aga kui nii väidate, et ei ole, siis tuleb asi mahukamalt ette võtta....
Tsitaat: |
Korda tuleb teha ja sõitma panna. Esialgu peaks seal minekut jaguma ka ilma turbodeta Teades Jussi, siis süües kasvab isu ja küll ta need turbod ka kunagi muretseb sinna kapotialla.
Ahh, hakake pihta juba
Lennukiga pole siiani aega eriti tegeleda olnud, kogun praegu pudinaid, et kui lahti võtab, siis kokkupanek millegi taga seisma ei jääks. Puhkus
tulemas ja plaan sel ajal asi korralikult käima saada. Seda solenoid klappi pole ma endiselt leidnud. Kui kellelgi peaks s6 osadeks olema, võim mulle
märku anda, oleks mõningatest pudinatest huvitatud küll.
Aga üldiselt jah, turbodeni on aega küll, saaks raisa niisamagi liikuma, oleks ka rõõmu kuhjaga juba
Pole pikalt kirjutanud, kuna oli pikk puhkus ja arvutisse ei tikkunud. Muutunud suurt midagi pole, peale selle et pada sai laiali kakutud. Appi tuli
madgreyrat , kes kaaned maha- ja Tallinnasse kaasa võttis. Algselt tuvastasime 3 sisselaske klappi kõverana, aga siis kui kaaned töösse jõudsid,
selgus kahe kaane peale, et 8 sisselaske ja 10 väljalaske oma kõverad. Sinna juurde siis juhtpuksid jne. Vedas et tahtsin mõlemad kaaned maha võtta ja
kontrolli saata, muidu poleks ikka kokkupannes seda õiget asja saanud. Ei kujuta ette, mismoodi see asi peaks normaalselt töötava mootoriga liikuma,
kui selline lombakas mootor juba naeru näole tõi
Tahtsin kapoti aluse ilusaks saada, seega lähevad kõikvõimalikud ülemise otsa tihendid uued. Klapikambri kaaned said ka liivapritsi ja pulbervärvi,
värvivalik kõigile ei meeldi võibolla, aga minu arust läheb auto värviga hästi kokku ja ehitan asja ikkagi endale. Pildimaterjali on ka omajagu
tehtud, aga sellega tegeleksin siis kui saan kuidagi oma pooleks murdunud õunast pildid kätte. Proovin sellega lähiajal tegeleda
Juss ära ole kade. Räägi teistele ka mis vahepeal toimunud on
Jah... Vahepeal on tõesti palju vett merre voolanud ja autoga on isegi veidi kilomeetreid möödetud ( kui palju, täpselt ei tea, sest spidomeetrile ei
tule signaali, kas viga kastiküljes oleval anduril või valesti ühendatud juhtmetes, seda veel ei ole jõudnud uurida. Tühikäigul puterdab veidi, ja
sisselaske kollektoris on mingi kahtlane kõrin külmalt) Suured tänud jälle Kaarlile, kes aitas mul paja kokku saada. Auto sai maalt linna toodud ja
nüüd saab teda siin veidike haaval nokitsetud. Ennem ei hakka väga uhama sellega, kui puterdamine kadunud ja kolle ära vahetatud. Kui kellelgi
essimehel on vihjeid, mida kontrollida võib julgelt teada anda.
Ümber sai tehtud jahutusradikas (kolmandat korda ) , ette sai korralik
ventikas. Kaaned said kap. remondi sisuliselt. Vana ja räbal ninaraam sai vahetatud fl oma vastu, mis sai ka suht tühjaks lõigatud, aga jäetud sai
nurgad sisse, mis jätsid selle üpris tugevaks. Praegu need paarkümmend kilomeetrit, mis proovitud, on kirjeldamatud Talveks tegin rehvid ka veidi ümber, 225/45 r17 Sailun WST-3 (uue rehvi hind
oli 44.- tk, see kutsus ka proovima) , valisin naelutatavad ja panin sinna liimiga pakibussi naastud. Undavad mõnusalt, aga loodan et jääpeal on
pidamine parem kui tavalise Sailuniga.
Pildid on ka ikka ja endiselt debiilmölafonis, kui mingi aja saan, eks siis proovin need siia saada.
Panen mõned pildid ka siia siis lõpuks Teen lühidalt
Kaaned peale kapitaalset uuendust:
Mootori puhastamine ja ettevalmistused kokku ladumiseks:
Kapotialune pärast Kaarli külas käiku:
Rehvidest ka veidike pilti, ise olen oma töö ja valikuga väga rahul:
Ja lõpuks sai ometi omal jõul tiiru teha peale pikka vedeletud aega:
Esimest korda sai komplekteerida ka nina- nii et sai see eeskujulikult kinnitatud:
Kuna esialgselt oli kogu nina osa lambist kokku soperdatutd, ja jahutusele ei mõelnud, sai seda veel mitu korda maha kakutud ja ümber leiutatud, sest
radikas oli vaja ümber teha, et ventikas ette mahuks :
Kuna dp-d olid lahti ja radikas oli valesti tehtud, sain sübraga auto töö juurde viia, kus seda mugavam nokitseda oli :
Ja siiani toimiv lahendus näeb välja selline:
Ruumiga just ei hiilga :
Esimene pesemine peale pikki aastaid :
Kuna klaasid olid toonitud mingi odava kilega, siis otsustasin selle maha kakkuda ja akvaariumiks teha, tulemusega momendil rahul:
Loodan et seltsimehed ei pahanda, aga saime kokku Circle K juures, pildil olevad masinad kõnelevad juba ise enda eest, niipalju esse tihti ei näe:
Loodan et paukpadrunil midagi selle vastu pole, et tema auto ka siin pildil ilutseb, aga ma pidin need eriliste värvidega b5-d pildile saama :
Ja mõned pildid ühest ilusast päevast ja lumistest oludest :
Üldiselt olen autoga väga rahul. Küttekulu on inimlik, ja arvan et ei ületa v6 oma... Sinnani, kui täitsa lahti vajutada. Praeguseks sõitnud paar
paagitäit, ja nagu ikka, sellise projektiga igav ei hakka. Eks püüan teid asjadega kursis hoida Välimusele ei hakka ennem kevadet tähelepanu pöörama, siis on selliste asjadega rohkem aega tegeleda....
Ei ole viga miskit, et pildil Sulle aga edu edaspidiseks selle masinaga.
Väga kena on lõpuks liikumas näha
Küsiks nende rehvide kohta, kus Sa need ostsid ja kas 18 tolliseid ka võimalik osta? Ja kus selliseid naelu saab? Kas võimalik neid korduv naelutada?
Liim ilmselt mingi spets ? Küsin kuna endal a8l naelu peale lustimist üsna väheks jäänud. Oleks täitsa asjalik toimetus kui ei peaks uusi rehve iga aasta muretsema...sest no ei suuda ju quattro ilmale
vastu panna.
Teine küsimus mis huvitab, et kuidas asja seaduspärasus on? Arkist miskiseid erilube vms tarvis? Et ka järgmine üv läbida ?
Tsitaat: |
Uhke värk, hea vaadata, et alustatud projekt on lõpule viidud. Õiget värvi stange ka veel ette ja on tagasihoidliku väljanägemisega "kolmanda seeria
kottija" valmis. Akvaarium sedaani puhul mõjub puhtalt. Kui lapsi pole, pole tooni vaja Ja kui ma ei eksi, siis keskmine S kuulub mingile Kure nimelisele... Circkle K-s keksib ringi kuid minule külla ei
jõua.
Aga kilomeetreid ja mahub kevadel ka ehk mõnele pildile (kui võetakse), enne ei saa talveunest tulema.
Stange värvimise plaan täitsa soolas, kuna see pre-fl stange oli lätikas, siis otsustasin selle asendada fl originaaliga, mis mulle omale meeldib ka
veidi rohkem. Samuti meeldib omale ka "akvaarium" , kui toon, siis tervele ringile mingi soliidne. Keskmine Ess on tõesti Kure oma ja pildile ikka
võtame, kui mingi asi tulemas. Siiani olen ise ka rahul, sest motivatsiooni puudus ja töökoha vahetus tingisid asja soiku jäämise vahepeal.
Rehvidega on selline lugu, et need kukkusid hästi välja. Kuna ise tegelen igapäevaselt rehvide ja velgede müügiga, siis sai need rehvid peale tööd
tehtud omale. Liim on kallis ja spetsiaalne, naastud sai happest läbi lastud, ja seejärel vee alla, tõmbas tsingi maha ja naastu karedaks, sellega
jääb liimiga hästi rehvi sisse kinni ja püsib seal ka suure valuga. Kui rehvidelt naastud välja lastud, siis enam neid naelutada ei saa ( keegi võib
proovida, aga olen näinud, et ei jää pidama ja ei soovita nii teha).
Püstolett: Continentali rehvi kohta ma ei ütle ühtegi halba sõna, aga minu rahakott ei luba neid osta. Olen ise selle omatehtu tulemusega väga rahul
ja soovitan teistelegi.
Viimasel korral kui rajale sai mindud, tuli mootorisse kõrin. Arvatavasti ketipingutid. Lahti pole veel kakkunud, aga siia võib kirjutada mõne sõnaga arvamused ja kogemused hiina pingutitest, sest originaalid maksavad venekeeles ja ei tihka neid momendil osta.
Väga kõva projekt peaks mainima Hiina pingutite kohapealt niipalju kui kuulnud olen ja tuttavate kogemuste põhjal siis need ei kesta eriti pikalt. Hakkavad õli läbi laskma ja see ketitalla kvaliteet pidi ka päris niru olema. Müügiautole võib ju külge panna aga kui endal plaan pidada siis investeeriksin pigem alguses rohkem ja tean et asi kestab kui mingi aja pärast sama tööd uuesti tegema hakata, eriti kui vahetuse teenus veel sisse ka osta, mitte ise teha.
Nonii... Aega jälle mööda läinud ja auto seisnud siiani. Nädalavahetusel tuli külla Kaarel ja sai taaskord autole tuli ninna aetud. Vahetatud said ketipingutid ( kasutatud kuid korralikud originaalid) rihm ja värgid peale ja käima. Alguses oli emotsioon laes, et juhhuuu, asi korras aga nii see päris ei olnud. Veidikese ajapärast peale käivitamist tekkis teatud pööretel vana hea ebameeldiv hääl. Tundub nagu pööretel jääks õlitus puudulikuks. Kui uuesti maale saan, möödan õlisurve mehaanilise kellaga ära nii külmalt kui soojalt, vaatan, mis see näitab ja sealt siis tuleb asja edasi otsima hakata. Kui kellelgi on ideid mida vaadata ja kontrollida, siis võib julgelt nõu anda.
Möödunud nädalavaheusel tuli Kaarel külla ja kogu nädalavahetus möödus Audi kallal nokitsedes. Vahetatud sai õlipumba ketipinguti ja mõõtsime ära
õlirõhu. Hääl oli ikka mootoris alles. Hakkasime siis lahkama ja avastasime vigase veepumba. Pühapäeval saime tänu Kaarli tutvustele kiirelt Tartust
uue ja vahetasime selle ära. Hääl ei kadunud ikka kuhugi. Hakkasime siis ilma rihmakateteta asja kontrollima ja leidsime vigase hammasrihma pinguti.
Sai see ära vahetatud ja lõpuks sai see anomaalia lahenduse. Nüüd loodan et saab ilma tehniliste probleemideta veidi kulgeda ja hakata edasi
"tuunima", sest tehniliselt võttes on nüüd kõik asjad üle käidud, remonditud ja vahetatud.
Järgmiseks tuleb ette võtta juhtmestiku korrastamine, kellaplokk toimima saada ( Kaarel seadistas tahhoka v8 järgi ära, aga kiiruse signaali pole
veel.)
Sisu puhastada.
Liistud vahetada puitdekoori vastu.
Salongis mõned kulunud asjad korralike vastu vahetada.
Käetugi paigaldada.
Väljalase uus teha.
Uste alumised liistud sebida.
Esimene stange keretooni saada.
Eks hakkan vaikselt asjadega tegelema ja püüan siin ka kajastada, eeskätt omale meelespidamiseks.
Oleks selle pinguti kohe uue pannud, oleks juba 10tuhat pluss kilomeetrit ka maha sõidetud . Ei ole nii, et keegi arvab et see pole oluline detail, on ikka küll. Olgem õnnelikud et rihm üle ei visanud selle
aja jooksul.
Aga alati valmis samasuguste hulluste teostamiseks mille ise olen juba üle elanud.
Tere taas!
Pole siia ammu midagi kirjutanud jälle. Aga audi sõidab . Viimastest
toimetamistest niipalju et autol sai korda tehtud väljalase ( hetkel all v6 originaal torud, tänud abi eest püstolett), alla said uued katalüsaatorid,
esimese stange tegin keretooni. Kaarel tegi juhtmestiku korda (suured tänud talle veelkord ), tänu millele töötab nüüd spidomeeter ja tagurpidikäigu tuled.
Talveks tehtud rehvid eriti rada ei näinudki, sel aastal ei õnnestunud üldse jääle saada ja "tapsin" need rehvid tänaval ära sisuliselt. Rajale
teeks veel sellised omaks lõbuks, tänavale olid need veidi liiga rängad tegelikult.
Kevadeks varusin 8x18" rs6 originaal veljed, millele veel rehve pole peale mõelnud, eks pean katsetama, mis ilus ja hea jääb, aga see pole eriti
probleem, kuna ise velje ja rehvi müügiga tegelen, siis saan erinevaid variante proovida.
Kallame ja tallame edasi
Tundub et pean pildid telefonist meili kaudu arvutisse saatma, fb sööb kvaliteedi ikka isuga ära.....
Lihtsalt faktitäpsuse huvides, et mis velg see siis on? Ei ole ei RS6 ega RS4 valikus sellise mõõduga velgi, on 7,5x18 ja 8,5x18.
ET on ka mõõt mille järgi saab üldiselt öelda kas tegu on ikka originaal RS omad.
Velg selline:
Toodetud Saksamaal , ET oli 42 või 43, 8x18" keskauk oli 66.6 kui õigesti mäletan. Kodara taga isegi audi märk olemas.
Tsitaat: |
Pole ime, ise ka jälle targem. Meelde jäänud lihtsalt et rs all sellised olid.
RS-i all on sellised ET20 7,5x18 4B3601025S
Tsitaat: |
Vahepeal on Anneli end viisakalt üleval pidanud. Mõned pisikesed anomaaliad kimbutavad, aga küll nendest jagu saab. Tegime Kaarliga mõnedned õlled üks
õhtu, nüüd käib oluliselt paremini ja puhtamalt ( suured tänud taaskord!) Vaiksed “honda” hääled hakkavad ära tüütama, peab selle väljalaske ümber
tegema vist ikka...
Velgedest loobusin mõlemast jooksust ja alla jäi 17” flatfive, millele panin tutikad suvekad.
Töökoha vahetuse tõttu on velgedega skeemitamine nüüd veidi keerulisem, aga küll midagi kuidagi ikka saab.
Kallame ja tallame edasi!
Pole ammu siia midagi kirjutanud- ega midagi märkimisväärset polegi juhtunud ka vahepeal. Argielu ei lase hetkel eriti hobiautot hobikana võtta, ja
leiab kasutust igapäeva liikurina (kuna diislid ei taha minuga sellel aastal kuidagi koostööd teha )
Küttekulu on väga mõistlik, ja sleeperina saab ikka palju nalja ka Ühe
korra olen tagumist sisemist pooltelje otsa vahetanud- sai ühe bemmiga joonel oldud ja 6000rpm-i pealt sidur pauguga lahti lastud, nii et kolm
täiskasvanut autos- see tegi oma töö.... Ja enam nii ei tee ka.
Üks anomaalia on küll- linnas ja ka rajal oli see teema et roolivõimu õli hakkab julmalt möllama anumas ja lisaks hakkab pump ka undama. Maanteel ja
jahedana sellist asja pole tähendanud. Muidugi avastasin selle ka, et olen sinna punase rv õli siise valanud .
Sellel aastal oli kindel plaan miilile saada, aga ennem kui miil välja hüüti, sai eelnevaks päevaks pulmad plaanitud ja otse pulma lauast vist 250km
Haapsalu tripp ei tule kõne allagi
KORRALIK sleeper on see ikka. Kõrvalistmel kulgedes nagu heas korras v6, vaikne pehme, ei nagise. Kui pedaal põhja vajutada, siis kael kahekorra, üllatas mind ikka veidi. Mõnus masin, mida hoidagi sleeperina.
Ints : Hehheehee, see on jah mõnus sleeper. Naljakas on see, et selline
komplekt meeldib mulle nii väga, isegi need veljed seal all... et kui sinna midagi muud panna, siis hakkab juba liiga edevaks minema.... Süütu
akvaarium b5 on selline, et ega sellest keegi midagi oodata eriti ei oska...
Kaarel tegi juhtmeid ka veidi, nüüd on ikka hoopis teine masin. Kui ennem liikus hästi, siis nüüd liigub ikka eriti hästi, hakkab alt vedama juba
(vaakum ja kollektori asjad ka toimivad nüüd nii nagu vaja).
Kuna diisel Trafic vedas mind alt, siis hetkel liiklen igapäevaselt audiga ja eile sai esimene pikk ots ka tehtud siis lõunasse- mõnusalt öko on see
kompott küll, kuigi see kast on sellisteks trippideks vale seal all.
Nüüd on mu elu üks oluline sündmus ära olnud ja saab hakata taas audiga tegelema.
Pole ammu kirjutanud, ja ega midagi pole toimunud ka, auto on end igapäevaselt eeskujulikult üleval pidanud, vahetatud piduriklotsid, roolivõimu õli,
ja ninnu-nännu veel tehtud. Kuna naise Scout sai müüdud, siis armastab tema sellega igapäevaselt sõita ja toimetada, ma käin vahel ämblikke peletamas
Aga aeg oleks hakata vist sisuga tegelema ja olen avatud recarode pakkumistele. Olen silma lahti hoidnud, aga pole eriti liikvel trehvanud, ja paar
komplekti mis on olnud, siis nende hind (minu jaoks) ulmeline. Lisaks oleks huvitatud püsikast, kompuga kellaplokist ja kompu kangist...
Küsin seda, et kas sa uut seadust silmas pidades mootorivahetuse ametlikuks tegemise peale ei ole mõelnud? Või ei pane keegi selle kahe silindri
lisandumist nagunii tähele ja ei viitsi sellega tegeleda?
Endal on alati B5 V8 mõte olemas olnud, kuid ainult ametlikult. Mitteametlike ÜV'ga ei taha oma pead vaevata.
Mul on ülevaatuseks v6 peale tagasi tõstetud, päev tööd Täna polegi vist
kohta, kus saaks mitteametlikult ÜV teha.
Täna on see jah sisuliselt paberimajanduse ja tõestamise teema, et kuidas ja millest asi tehtud+ mootorite kaaluerinevus. Mul on kõik audi originaal
osad ja oma leiutis on vaid radikas ja esimene mootorikinnitus. Niipalju kui erinevates ÜV punktides käinud olen ja uurinud, siis peale seaduse
muutust nemad sellele asjale enam piiranguid ei sea. Kui teljekaal lõhki ei lähe ja mingit pornot ei tuvasta kuskil, siis pole neil mootori vahetusega
midagi nokkida ( teise margi mootor ei tohi küll olla, siis on vaja mingeid lubasid jne- ehk juhul kui näiteks toyota mootor audile poogitud
vms...)
Mina ei hakka enne ülevaatusele minemist pead valutama selle ARK-iga vaidlemisel. Sel aastal olen sunnitud v8-ga minema katsele, sest selle v6 ma
müüsin maha peale seaduse muutust eks näis kuidas siis mehed oma sõna
peavad
Muidu on auto tehniliselt korras, tuled, viled ja pidurid korras, jonninud ainult LED-idega
Et teema ainult jutt poleks, panen mõned pildid ka vahelduseks. Ilmselgelt ma siia telefonist otse üles laadida ei oska ja läbi fb albumi on kvaliteet
null, aga mis seal ikka.
Numbrituled sai korda tehtud, juhtmed kohendatud, klaasid pestud ja odav Hiina LED sai veidi kallima Hiina LED-i vastu vahetatud
Kõikvõimas fb aitas kiirelt leida kompuga kellabloki, mida olin tahtnud algusest peale. Kaasa sain kangi ja juhtmestiku.
Millalgi sai tehtud põhjalik pigipesu, see on julm, kuidas seda igale poole jagub. Garaasis ootavad alumised liistud, millalgi lähiajal peaks saabuma
ja paigalduma ka esiklaas mis on ees vist originaal veel. Järgmiseks suveks tahaks veel kapoti ära vahetada.
Mida aeg edasi, seda vähem on tahe seda talvepeetrina kasutada. Algsed plaanid paugutada radasid jne on tänaseks ununenud ( eks mingil määral saab
ikka hullamas käidud)
Tänaseni on ennast viisakalt üleval pidanud. Peavalu tekitavad pagasniku “kummilutid” mis on vanaduse tõttu kalgiks ja mitte pidavaks jäänud. Siis
sai vahepeal järgmine pooltelje ots puruks kickitud, sedakorda esimene välimine...
Tassin kokku igasugust tilulilu, viimati sain RS4 peeglid ja võre. Kas keegi teadja oskab vastata, kas RS-i peegliklaase ka kuskilt meiemaalt leida
võib? Keegi oli sinna ühe klaasi mingi suvalise pannud ja teisel on niiskus oma osa teinud...
Lisaks sain sirge fl kapoti, millega kavatsen talvel veidi loominguliselt tegeleda ja autovärvi teha.
Silmi hoian lahti suurema kasti ja sellega seonduva osas.
Recaro sisu on ka üks märg unenägu, mille kavatsen millalgi teoks teha, aga sellega on aega.
Kui klaase kuskilt ei leia ja muud üle ei jää siis kunagi lasin ühele vähe spetsiifilisemale autole lõigata klaasitöökojas peeglid.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mul ongi need ühesuurused ja anodeeritud alumiiniumist. Eks siis tuleb hakata klaase võrdlema
Täna said kolmandat talve alla liimitud pakiauto naelaga sailunid. Naelad nii suured, et rehv pole teega eriti vist kokku puutunudki nali naljaks, arvestades kevadisi “relaka” tiire, on ca 95% naeltest sees ja
mustrit 8mm
Pildike ka juurde:
Tea kas sel aastal talve tulebki? Igatahes on mõte vaadata mingid korralikud lamellid liiklusesse, sest see pakiauto naast teeb ikka omajagu müra
linnasõidul. Kuna omal pingid olemas, siis saan kasvõi enne rajale mineku soovi rehvid ringi visata. Vähemalt on linnas rahulikum ja vaiksem
lamelliga.
Peab hakkama kuuest kasti otsima. Viies käik saab 230 peal otsa :/
tegelikult olen algusest peale sellest kuuesest kastist unistanud, aga nagu ikka, alati on midagi tähtsamat ees, ja sellel kastil, mis all, pole ju
midagi häda ka VEEL
Auto mõõdab kilomeetreid uue omaniku käes 😉 peatse kohtumiseni!