Sai siin talve lõpu poole Tartust toodud üks S4. Mootoriks nagu ikka 2.2t. Käigukast manual. Sedaan kerega ja musta värvi. Must nahksisu, elektriliste
istmetega. Katuseluuk.
Kohe algul sai maadlema hakatud käivitumis probleemiga. Paigaldatud olid juba coilpackid, siis need sai vahetatud uute 2.0tfsi'de vastu ja uued
süüteküünlad. Lisaks andis hunnik vigu, nii nuka anduri kui väntvõlli andurite, tühikäigu mootori ja IAT anduri. Sai siis tellitud ka juba uus nuka
andur ja rihma märgid üle vaadatud. Probleem jäi endiselat alles, et sooja mootoriga käima ei läinud. Sai ka kahte aju proovitud aga ei midagi.
Vahepeal sai juba külge keeratud ka uus Boschi tühikäigumootor.
Endal mõistus otsas juba ja sai auto Erki juurde viidud. Erki ütles, et väntvõllil pikkilõtk ja hooratas viskab. Saigi käigukast maha kistud ja saaled
välja võetud.
Janise käest tuli uus ühemassiline hooratas. Sõbral sai lastud tööpind üle treida, kuna Janisel polnud tol hetkel aega seda teha. Külge läksid ka uued
kepsu saaled, raami saaled ja pikkilõtku seibid. Uus siduri ketas, korv, survelaager ja töösilinder.
Ja oh imet, auto läks nii külmalt kui soojalt ilusti käima.
Igaks juhuks sai ka vahetatud õlirõhu anduri all olev klapp. Mis lahti võttes selguski, et oli läbi. Uus õli ka mootorisse muidugi.
Kui juba selle töö käigus sumbuti eest ära oli ja kardaan lahti, sai külge keeratud ka uued Boschi käsipiduri trossid. Ei julgenud NK omasid panna
enam, kuna kunagisel S6'l kestsid need aasta ainult.
Kastile läksid uued Lemförderi padjad ka külge.Plokikaane taga sai vahetatud ka flants ja temp andur, mis lekkisid.
Vahepeal hakkas turbo väga hullusti suitsema. Sain Janise käest mitte lekkiva K24 vahele sinna.
Oligi juba aeg nii kaugel, et esimene OMC üritus hakkas lähenema. Ennem seda sai auto üle poleeritud ja vahatatud.
Ringi sai tehtud Wastegate juhtimine. Vana solenoid lekkis. Ebays sai tellitud uus MAC solenoid.
Uued filtrid ja 10w60 õli sisse. Käigukasti uus õli. Taga diffri simmerid said välja vahetatud ja diffrisse uus õli sisse.
Lekkis ka cooler. Leidsin korraliku alumiinium vannidega cooleri veel.
Sildades on vahetatud välimised rooliotsad(Lemförder), esi amortide ülemised padjad(Lemförder). Ja sillad Peetri Forssis paika keeratud.
OMC'l sai sõidetud parimaks kiiruseks 222km/h. Nende fotote eest tänud Marek Pottile.
Väga tore, et elustatakse ja korrastatakse poolsurnud isendeid, mis järgmist kehva omanikku kogedes vast oma lõppu oleks näinud. Auto on ju hea,
lihtsalt esialgu tuleb investeerida ja tuunida, et asjast söödava kommi saaks. Jaksu ja kannatust, kõik saab!
veekaheksa
Lihtsalt tubli !
SalmA
Jälle üks teele jäetud. Tubli.
Kust õnnestus saada LMI ülemised amorditugipadjad? Aastaid tagasi, kui enda S6-te kõpitsesin, sain väidetavalt viimased hulgikaubanduses olnud LMI padjad.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Täitsa lemförderi karbis oli.
KGK ostsin lemförderi kasti padjad. Ühel padjal poldi jaoks keeret polnud sees. Muidu kaks ühesuguse koodiga karpo oli.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sai käidud Bläkläder kiirendusvõistlusel Haapsalus. Parimaks ajaks tuli 13,623s ja 157,61km/h.
Esimene ajasõit 13.7s, suvaline soft, vasak rada
Teine ajasõit 13.8, suvaline soft, parem rada, väljast video
Kolmas ajasõit 13.8, SMS 303PS soft
Neljas ajasõit 13.6, Kaido käest saadud soft
Eliminaatorite esimene voor sai ka tehtud ennem kui vihma hakkas sadama. Sõitsin uuema Impreza WRX'i vastu ja sai võidetud ta ajaga 13.6s. Teises
voorus pidin minema vastamisi 1997.a. Subaru Impreza WRX STI'ga, aga kahjuks hakkas ennem sadama ja rohkem rajale ei lastud.
Tehnika pidas vastu ja arvatavasti lähen Pärnusse kiiremaid aegu püüdma. Kunagine 13.1 on vaja ju üle sõita mis S6'ga sai sõidetud.
Tubli tulemus ja mis veel puudu,et sõita kunagise s6 aega?
Tsitaat: |
Leidsin ühe video esimesest eliminaator sõidust ka
Pärnus Speedestil kahjuks aja parandust ei tulnud. Ajaks jäi endiselt 13,6s. Aga noh ega ei teinud ka vahepeal midagi, et aeg paraneks. Sisselaske
kollektorile sai üks polt juurde keeratud, mis oli millegipärast puudu.
Speedestil siis kolmas koht. Kolmanda koha sõidul läks rada juba nii heaks, et stardis poos pidamise tõttu kinni ja nii Evo 4 lõpus mööda läkski.
Üks video ka leitud:
https://www.youtube.com/watch?v=vDM91Vzvrn4
Peale Speedesti hakkas roolivõimu õli lekkima. Roolilati survetoru ja piduripommi survetoru olid lekkima hakanud. Kasutaja Indr käest sain uued torud.
Piduripommi oma oli Hydroscandis taastatud juba, mis oli enda vana toruga plaanis.
Üks pilt lihtsalt kapotialusest ka:
Hetkel leketest vaba jälle. Roolivõimu uus õli ka sisse.
Üks video veel Blaklader'ilt: https://www.youtube.com/watch?v=XpDZW8pje4M.
Sai varutud teine sisselaske kollektor millel eemaldan postid.
Teine tagasild, läheb liivapritsi ja pulbervärvi. Minu omal hetkel taga stabikat ei ole.
Forssist sai viimased pihustipesad ära ostetud
Gaasiklapi sain niisama kauba peale ja antud hooratas läheb õemehe S4'le. Vajab anduri tifti ja tööpinna lihvimist.
Toyosports 600x300x76 IC ootab talvel paigaldust
Läheb lappama ?
Tsitaat: |
Et järgmine aasta tehnilises ei küsitaks miks klapikambrikaane küljes lahtised otsad on, siis sai Siimu käest mõned AN otsad võetud ja üleliigsed
augud kinni keevitatud. Tuulutus anuma ja mootori ploki külge lähevad ka AN otsad.
Järgmine kord võta stock klapikambrikaan kaasa ja näita küsijale milline see alt välja näeb, rohkem küsimusi ei ole ilmselt
Tsitaat: |
Viimase lause peale nagu Kuldvillakus: Mis on vale tegevus...
Tsitaat: |
Pakun sellepärast, et sealtkaudu hakkab sul tuulutuse rohkem õli minema kui vajalik oleks. Tavaliselt lahendatakse asi umbes nii:
Ja hakkasin ise ka mõtlema peale Erki kommentaari. Aga hetkel alumisest samamoodi otse väljavõte ja ei ole õli kogujasse eriti palju õli kogunenud. Kui hakkab kogunema, siis saab ringi teha.
Raplas sai mõned ringid tehtud. Nankangi rehvid pole selleks kõige paremad. Külgsein oli nii vedel, et kurvis vajus velg vastu maad peaaegu. Algul oli
2bar'i rehvirõhk ees. Lasin 3bari peale. Natuke läks paremaks, aga läbi vajusid ikka. Teine probleemne koht oli õlirõhk. Kurvides vahepeal kukkus
seier 5bar'i pealt nulli. Lisaks peab uue kütusepaagi korgi otsima, kuna keegi mingi universaalse sinna pannud. Kütust see kurvis kinni ei pidanud.
Vedas, et summuti teiselpool on.
Karterisse seinad/uksed ehitada!
Tsitaat: |
Aga kas mul on selline tunne või see on kasutaja tarmo endine masin? Millegipärast nagu tundub, et kunagi ta on mul sellisega külas käinud....
veekaheksa
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sain naabrinaise kaudu uued jalamatid. Sobivad nagu valatult.
Sai siin vähe maadeldud laadimisega. Kui lähituled põlesid ja salongi ventilaator oli keskmisel kiirusel oli generaatori pealt mõõtes laadimine
13,54V.
Tulemüürilt mõõtes 13,37V
Akult mõõtes 13,31V
Sai paigaldatud uus ELSTOCK'i generaator. Lisaks sai generaatorile paigaldatud vabajooksu siduriga rihmaratas, tavalise asemel. Generaatorilt mõõtes
oli 13,9V, tulemüürilt 13,6V ja akult 13,5V.
Pluss juhtme ots sai puhastatud, starteri külge minevad pluss juhtme otsad puhastatud, kere ja mootori vahelise miinus juhtme otsad puhastatud,
tulemüüril olev laadimis terminal puhastatud, aku ja kere vahelise miinus juhtme otsad puhastatud. Lisaks geel aku tavalise asemel. Lõpuks sain
laadimise 13,9V akult mõõtes, kui põlesid nii lähi- kui kaugtuled ja salongi ventilaator oli keskmisel kiirusel.
Lisa palun generaatori ja vabakõigusiduri koodid ka?
Tsitaat: |
Ja see vabajooksu sidur TC 1567 on kelle toodang?
Läheb see sidur ka originaal generaatorile?
Tsitaat: |
Täna sai "Kallis ma olen kosunud" (loe kaalupeal) käidud, ja eks näis palju sealt kevadeks maha saab.
533 | 497
363 | 333
Kokku 1726kg.
Selle kaaluga, siis sõidetud 13,6s veerand miili.
Mis eesmärki too vabajooksu sidur genekal täidab?
Bensuka puhul sama vajalik nagu nunnal tissid.
Dislal enamasti kasutatav, kui õieti asjast aru saanud olen, siis mootori seiskumisel tekkivat edasi tagasi võnkkumist eemaldab.
No dislal on see väga vajalik jah. Kui see sidur kinni jääb, siis hakkab rihm viskama kohe.Lõhub rihma ära suht lühikese ajaga.
Tsitaat: |
Seal samas kus sa ülevaatusel käisid.
Miskipärast arvasin seda aga tol korral ei osanud seda küsida. Ega nad seda tagantjärgi enam välja võta, st. see automaatselt kuhugi ei salvestu?
Täna sai turbo küljest ära keeratud, kuna turbo ja kollektori vaheline tihend lekkis. Õli äravoolu ühendused ka immitsesid kergelt. Sai kõik uued
tihendid pandud. Downpipe koos summutiga sai küljest ära keeratud kuna läheb 3" summuti ehituseks.
Hääled ilma summutita
Näitasid *no exhaust* videot .. otsetoru taha, aitäh ..
Vihmavee toru tuleb uuel aastal
Täna sai hüdrotõukurite ja nukkade vahelise keti vahetus ette võetud. Tõukurid läksid INA 420004310. Väidetavalt peaksid kergemad olema. Kett läks
Febi karbis olev JWIS. Vana oli päris lõdvaks kulund juba. AN10 stutsiga klapikambrikaas sai ka külge kruvitud, uue Victor Reinzi tihendiga. Uus nuka
simmer läks ka Victor Reinz.
Erinevate värvide ja hermetsidega käid küll... loominguliselt ringi
Anna see tulemüüri plastiku tüüblivastus parem mulle.
Tegelt peab jällegi kiitma. Endale läksid paar aastat tagasi kolbenschmidti tõukurid ja käivad ka hästi siiani. Kunagi lahti käib läheb ka INA peale
üle, peaks vist OE toottja ka olema, kui ma ei eksi.
Tsitaat: |
Kuna probleemiks oli madal õlirõhk ja hommikul esimese käivitusega ei löönud rõhku ka üles kohe ilma, et oleks veits pööret andud, siis sai õlipumpa
kontrollitud. Ülejäänud asjad ju vahetatud juba. Nagu selgus pump oli täiesti kulunud. Sai proovitud külge 2.5TDI R5 õlipumpa. Ülevalt serva tuli
veits relakaga modida. Hammasrihma alumine kaitse plekk ka ei sobi külge enam kahjuks. Kuna kasutusel põhjakate, siis arvan, et ei teki probleeme.
Lammutuse käigus selgus, et visko laager ka läbi. Kuna ostes juba viskot küljes polnud sai see laager ka minema visatud. Lühem rihm külge. Uus
generaatori rihma pinguti rull läks ka uus.
Siimu käest sai toodud AN otsad ja vooliku. Ploki külge vaja veel stuts keevitada, siis karterituulutuse poolega ka korras.
Väntvõlli otsapolti ka enam ei toodeta. Sai 2.5TDI V6 polt võetud ja veits lühemaks lõigatud relakaga.
Rõhk ennem sooja mootoriga tühikäigul veits alla 1bar ja 2000 pöördega 2bar. Veel täitsa kokku ei jõudnud, et proovida.
Õlirõhu saaga lõppes selleks korraks.
100 kraadi õli temp juures ennem:
tühikäigul alla 1bar
2000 pöörde juures 2bar
üle 3000 pöörde 3,5bar
100kraadi õli temp juures nüüd:
tühikäigul 1,5bar
2000 pöörede juures 3,5bar
üle 3000 pöörde 5bar
Tsitaat: |
Väga hea ja seda vaid *las ma korra kontrollin* tsenaariumis.
Tsitaat: |
Palju tdi õlipump ka maksis?
Tsitaat: |
Mis õliga sellised rõhud saavutatud on?
Mul kell näitab õli tempi juures sinna esimese peeniksese kriipsu juures ehk mingi 90 kraadi (?) 10W-60 Castroliga 1,9-2,0 bar õlirõhku.
Samas, kui sul 5W-40, siis on see 1,5 bar päris hea näitaja.
5w40 hetkel sees jah manööverdamiseks. Kevadel läheb 10w60. 90kraadi juures oli ka rohkem.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
No ma hetkel ei muretse rohkem igatahes. Miinimum on 2000 pöörde juures 2bar sellel mootoril igatahes. Kõik üle selle on hea juba.
Läks siis seekord nii, et sai Siim'u käest kaks Sparco taburetti tellitud. Üks kohal ja sees, teine veel tulemas.
Punased sai valitud tänu sellele autole:
http://www.quattroworld.com/wp-content/uploads/2012/07/2012AudiExpo-25.jpg
Sai mingiaeg ostetud TIG keevitus endale ja hakatud vaikselt harjutama väljalaske ehitamist. Õmblused veel kõige ilusamad ei ole. Summuti ehitus jäi
pooleli kuna materjal sai otsa, sest sai vahepeal ühele S6 C4 4.2 V8'le 3" catback ehitatud. Reedel tõin materjali juurde Italinoxist. Täna
alustasin intercooleri paigaldusest. Aga jälle lõpuni ei jõudnud kuna argoon sai otsa Intercooleri torustik tuleb ka hetkel roostevaba torust. Lõdvikud do88.se.
Video 1
Video 2
4.2 catbacki ehitusest pildid
Läheb projektiks kätte ära? Dp päris hea!
Tsitaat: |
Mingi TIG'de ostmise maania on hakanud peale. Nüüd saad järgmine talv
veel vl. kollet ka ehitama hakata!
Tsitaat: |
Soovitan juurde osta stubby gas-lens kui sul seda juba pole, võimaldab kasutada 9 seeria pisemaid juppe selle 26 seeria suurema käpaga, ebayst leiab
neid komplekte väga odava hinnaga. Muudab argoonikatte paremaks ning peamise eelisena teeb pea oluliselt väiksemaks.
Tundub, et su masin oskab pulssida ka.
Proovisin stanget ette panna täna. Kohe üldse ei lähe.
Võred peab vist kindlasti eemaldama.
Ehitad plastist kana võrgu. Gupis müüdi seda täitsa asjaliku.
S4 stange võiks ikka jääda, võrgu võid selle rs stiilis panna sellega peaks ruumi võitma ja see näeks äge välja ka . Siin seda müüa, endal plaan cabriole see panna.Võrk
Oleks oma tig-i sihipäraselt kasutanud mahuks võred ette.
Keerand otse vannist alutorudega sobivasse suunda... Oleks racingut kah teinud ehk kogu santehnika kergem olnud
Mida vähem voolikuid ja klambreid seda vähem on wg ja bov-i vaja
Tsitaat: |
AC'd ei ole jah TIG'il. Sellepärast ka roostevaba toru valik.
Noh siis sellega õpid ja uue masina ostad amatöörile mugavama.
Eeldusel, et materjalid on samast hiinast uued, puhtad, eeltöö ja keevitus toimub samas hetkes oleks kannatatnud ka sama masinaga sinna stange taha
ära teha.
Proovida oleks ikka võinud
Profialumiiniumikeevitaja Forsin võib sind treenida vasaku käega seda tegema 😁
Juhipoolne toru tuleb ringi teha jah.
Kaido käest sain suurema õli radika koos pikkade voolikutega, et radikas juhipoole viia. Ivo käest sain H&R -40mm vedrud. Eile sain valmis ka
summuti toru. Ja stange lõhkusin ka ära. Mootori padjad nikerdasin ise hokilitritest ja sillatalad lähevad ka jäigalt kere külge.
Video summuti valmis lahendusest
Häälega tuli meelde nüüdeks harva nähtav Kirovets K-701.
Stangega pead nüüd tulevikus midagi silmale head välja mõtlema!
Tahad sa minu vana klaasplaststanget, mis avataril on?
Nüüd pole miskit muud kui vaja rohkem jõudu väljalaskest läbi suruda.
Tee ikka video, kus load ka taga on, see kohapeal sussutamine ilma turborõhuta on lahja
Tsitaat: |
Tsitaat: |
JoonasJJ'ga teeme liikuvat pilti kevade poole.
Sisselaske kollektoril said postid eemaldatud ja paigaldatud vaakum/boosti väljavõtted kiirliite omad. Madaldus sai ka lõplikult alla. Kuna
Hydeoscandis sai juba oldud, siis võtsin boosti kella ka vedelikuga. Kahjuks väiksema skaalaga polnud, millel vooliku ühendus tagant oleks.
Sisselaske kollektorit vahetades avastasin, et keegi on plokikaant portinud kunagi. Päris forsini töö ei tundu õnneks. Kapotialune üldjoontes nüüd
valmis ka. Ilu mõttes võiks paisupaagi ära vahetada veel.
Mõned päevad kulgetud autoga. Maanteel on vaiksem kui S6 kunagi.
Vahepeal külge kruvitud ka pukseerimis kõis, kapoti splindid(tross läks katki), 3"x5" koonus K&N ja S8 18" Avused. Sillad sai Mooni Forssis ka
paika keeratud. Rattad vähe rohkem kaldu kuna plaan ka Audrus mõned ringid teha.
Avused tahaks ette 15mm flantsi ja taha 10mm flantsi vahele.
Tubli töö ja Avus passib hästi alla. Ajab suu vesiseks, tuleb ka kiirelt kokku panna ja veljed vahetada. Kuidas K&N filtrikohv mekib ?
Jaksu edaspidiseks!
Kaal ka hetkel 1560kg. Natuke saab veel alla. Soov oleks 14xxkg saada.
Kuna selgus, et detonatsiooni andurid on päris pragulised ja keegi juhtmetel tangidega kallal käinud, siis sai need uued tellitud. Uue boschi lambda
võtsin ka, vana küll töötab veel, aga mitte nii reipalt. Täpselt ei tea ka kui vana see olla võib. Ja kuna hind oli hea, siis võtsin uue kütuserõhu
regulaatori ka ligi.
Reedel juhtus väike tagasilöök autoga. Kerge kolin tuli mootorisse. Eile 2.5h sai pulkadeks võetud mootor. 3. silindri kepsusaale oli lahkunud oma
kohalt. Täna sain uued originaal kepsud varuks ja peaks väntvõlli järgi minema. Siis saab uuesti hääle sisse mootorisse. Loodan avalaksuks valmis
saada. Siis saab vaadata seal, mis veel järgi annab.
Kuna olin pikalt 7A klapikambrikaant otsinud ja nüüd korraga 2tk müüki tekkis, ostsin mõlemad ära.
Tellitud sai ka Wisefabi armeeritud pidurivoolikud.
Rähn mootoris
Äkki huvitab seppiskeps ka juba sisse visata.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ilmselt oleks mõtekas enne sepiskepsu panekut ka välja juurida saale lahkumise põhjus.
Tsitaat: |
Mis su sellest hõbedasest perevagunist sai,mida sa Aiandi teel omalajal timmisid?
Tsitaat: |
Mootor uuesti kokku laotud. Teine väntvõll, teised kepsud, uued kolvirõngad, uued tihendid ja saaled.
Keegi kunagi oli keevitusega kepse tasakaalustanud ka. Õlipump sai lahti võetud ja üle kontrollitud.
Ennem streetrace avalaksu sai veel aku kinnitatud ja screamer auto alt välja toodud. Prooviks sai Aspen R octane 102 kütus ka võetud. Läks 98'ga
pooleks paaki.
Avalaksul ühe sõidu tegin. Ilm oli kehv ja rada külm. Tulemus selline:
RT: 0,318
60ft: 2,18
330ft:5,69
660ft:8,59
Speed:144,1
ET:13,26
Speed:176,75
Antud masin liikumas täna Raplas ECCTuning treeningpäeval:
https://www.youtube.com/watch?v=aoAcMEBECHI
Eelmine laup sai Tartus 200m käidud sõitmas. Parim aeg: 8,483s @ 134,42km/h
Täna sai Haapsalus OMC'l lõppkiirust sõidetud.
Esimene sõit:
1km - 211km/h
1miil - 239km/h
Teine sõit:
1km - 226km/h
1miil - 239km/h
Ei tea kuidas teises sõidus see 1km kiirus nii palju suurem tuli. Telefonil kepsuga mõõtes olid mõlemad sõidud samad.
Võib rahule jääda, arvestades, et originaal turbo ja motronic. Igasuguseid pritseid pole juurde lisatud mis õhku jahutaksid.
Tsitaat: |
Esimene sõit
Teine sõit
Vinged tulemused igatähes, oskad kokteile teha küll
Blåkläder EDRA Nationals 2017 jaoks ka natukene tuunitud juba. Alla kruvisin A6 veljed, mis jooksu pealt 24kg kergemad kui 18" Avuste jooks.
Viimasest hooldusest 4000km möödas. Külge sai kruvitud/kallatud ennem BLÅKLÄDER EDRA Nationals 2017.
Motul 10W60
Õlifilter Mann
Kütusefilter Mann
Motul 300V 75w90 käigukasti ja taga diffrisse
Küünlad Bosch FR5DP
ls: 298 675km
Parim sõit pärnus:
RT: 0,44
60FT: 1,8606
330FT: 5,347
660FT: 8,2339
Speed: 137,96
1000FT: 10,750
Speed: 157,35
ET: 12,862
Speed: 171,69
Kaks sõitu tulid 12,9 ülejäänud proovisin indexis püsida(13,5)
Esimene sõit pildis
Ennem Speedesti natukene tehtud jälle midagi. Ostetud sai Bosch'i 044 pump. Algne plaan oli originaal paaki panna, aga kuna tekkis originaal paagile
tahtja, siis sai 30l JAZ'i plastik paak ostetud. Pumbale 70A relee vahele ja uued 4 ruudused juhtmed. Pealevool AN8, tagasivool küll hüdroscanis
lastud teha aga põhimõtteliselt AN6. Originaal kütuselatt ja regulaator jäid hetkel kasutusse. Originaal kütusefilter sai pagassi viidud.
Eemaldatud sai ka katuseluugi mehhanism, mis ostust saadik ei töötanud, järelikult pole vajagi.
Plaan oli ka panna kergemad pidurid ette. BMW E38 4kolviga brembod, aga kahjuks antud A6 velg ilma flantsita alla ei istu. Hetkel jääb katki see
pidurite teema. Kellel huvi võin eurode vastu vahetada, olemas ka vahe flantsid UFO püstakute jaoks.
Kütusepaak on ikka maandatud?
Speedest Legends'il sai veel ajaparandust tehtud.
RT: 0,45
60FT: 1,8103
330FT: 5,2678
660FT: 8,1429
Speed: 137,04
ET: 12,726
Speed: 178,14
Auto kaaluks 1467kg ja 102kütusega.
See sõit vasakul rajal. Paremal rajal sõitsin 2,0s 60 jala ajaga 12,9. Kolmanda sõidu tegin uuesti vasakul rajal ja tulemuseks 12,73.
Kõik kolm sõitu sõitsin indeksi lõhki (13,5s), siis arvasin, et koju minek. Indro aga otsis kähku reeglid välja ja ütles, et peaksin saama sõita
pühapäeval. Õhtul muudeti ellikate tabel ära ja olin kirjas. Pühapäeva hommikul anti kõigile üks aja sõit veel teha. 2,1sekundilise 60 jala ja 13X
km/h lõppkiirusega sai sõidetud 13,6s, ehk siis tuli kõvasti pidurdada lõpus. Kolmandas ellikate foorus langesin välja kahjuks. Vastane sõitis 13,4
mina 13,3, pidurdasin liiga vähe järelikult.
HRX One Mile Challenge Stage 2 sai sõidetud 241km/h. Seekord oli 16" ratas all(kevadel 18"), 100kg kergem ja 044pump. Teist ringi teha ei saanud
kuna rehvi kiirusindeks ei vastanud nõuetele. Ei vaadanud ka ennem võistlusi. Arvasin Conti rehv, et küll on aga võta näpust täpselt sama mudeli
rehv, kahel rattal 240 ja kahel 210.
Võrdluseks:
SMS Revo soft+raud 238km/h
S4 RS2 tehnikaga 234km/h
S4 stock rauga ja lahtise õhulugejaga 215km/h, teine sõit 217km/h(ei tea kas pani õhulugeja pistiku tagasi)
https://www.youtube.com/watch?v=-4sn-55OJUM
Tubli tulemus, pole miskit öelda, tuld kolvile!
Kusjuures kuulsin eile veel murelikke... ühel kodanikul oli kiivri-kinda mure ja algselt rääkis, et teise sõitu ei pääse. Minu jaoks üllatav, et
sellise asja pärast nüüd siis sõitmata jääb - soovitasin ringi küsida. Tulemitest nägin, et käis ikka paugutamas ära.
Ise "laenasin" ühe nipuka GPS'i jaoks minu jaoks uutelt nägudelt, aga tegelt sai ka niisama võõraid tehnikaid nillimas käidud.
Sesmõttes, et ma oleks vabalt võinud oma velje-rehvi ringi ajutiselt laenata (W tähisega), kui see kedagi aidanud oleks ja küsitud oleks... rasked
küll teised, aga alt ja tagasi alla krudimise vaev oleks aint laenaja mure olnud. Eestlased... kambavaimu vaja ikka veel kasvatada.
Edit: heaküll turvapuuri nõude lõhki laskmist koha peal ei lahendaks, aga sel autol jäi too mure seekord ära.
Andres juba mainis ära siis, et ta ei viitsi lihtsalt vahetada rattaid ringi, et edasi sõita.
Kas vanadus või täismängu peale minek ?
Järgmiseks aastaks ka jätma midagi. 250 püüdma minna k24'ga
Maxxecu ja etanool, lihtsalt pulli pärast.
Etanooli ja proge aju plaan ongi. Toru kolle ja võibolla billet ratas ka K24'le. Lisaks madalmaks vaja.
Kui sa oleksid mõni aasta tagasi öelnud, et sõidad k24/7000 vilega miilil 241 km/h, poleks sind ilmselt keegi uskunud. Aga sa tegid seda! Kõva värk!
Norras tõmmati dünos k24(billet imu ja puuritud kuumkoda koos "vastusurvet vähendava tiivikuga") mootorist 360hp(~550nm) kui ma hästi mäletan.
K24-7400 külge on ka sobitatud tavaline K24-7000 külm koda, sessuhtes pole vaja imestada kui billet rattaga saab 360hp kätte.
Käin dynos ära septembris.
Jõud mootorist, kütus Cirkle-K 98.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Porditud plokikaas on vast põhisüüdlane.
Kui palju ta tehase kaalust kergem on? 15kw ja 44nm võimsam originaal kaaluga s4 olid 7km/h kiirem.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Väljalaske kollektor RS2.
Soft PRJ tehtud 2010 aastal custom Kaido S4'le kui ta AC Dragil 13,0 sõitis ja mul oli siis S6'l SMS 303PS ja sõitsin 13,1s. Kaidol kiirus oli 166
ja mul 165, 400m lõpus. Kahjuks kaalusid ei oska enam öelda, minu oma võis kergem olla. Sama Kaido softiga sõitsin eelmine aasta 13,6s ja SMS softiga
13,7s. Ülejäänud auto oli originaal, katid eemaldatud ainult. Miilil SMS'iga eelmine aasta 222km/h.
Tsitaat: |
Valetasin 13,8 sõitsin SMS'iga eelmine aasta, ehk siis 0,2s oli vahe. SMS'i pealt PRJ'i softi peale üle minna oli tuntav vahe. Nüüd peale
ringiehitamist pole SMS'i proovinud.
Boosti on 1,7bar, seal ka max vääne, nagu väände graafikult näha, siis sammoodi kukub ka boost. Lõpus 1bar.
Tsitaat: |
1,4-1,5bar
Tsitaat: |
Teoorias peaks saama jõudu juurde jah. Või siis bensiini asemel etanooli proovida. Selline plaan järgmiseks ongi.
Nagu ma siit loen, siis
lisaks on map sensor vahetatud.
1992 Audi S4 2.2 turbo quattro manual
Engine power:
318,5HP(237,5kw)@6124 rpm
469,1Nm@3600rpm
Engine:
Chip (tuner.ee), motronic, 300kpa map
Cylinder head ported
RS2 exhaust manifold
K24 7000 turbocharger
3 "exhaust pipe
Screame pipe
Cold Air Intake
3x5 "K & N air filter
3" cooler piping
600x300x76 Toyosports intercooler
The posts in the intake manifold have been removed
2.0TFSI ignition coils
Fuel system:
JAZ 30l fuel tank
BOSCH 044 fuel pump
AAN original nozzles
AAN original fuel rail
AAN original fuel pressure regulator
Chassis, transmission:
Short shifter
Lighter, single-mass flywheel
H & R -40mm springs
Rigid engine mounts
Rigid gearbox mounts
Rigid bridge bushes
S6 HP2 brakes front
18 "S8 Avus rings
Body:
Lighter Made (1467kg at the moment)
2x Sparco sprint seat
Best ET 12,726s @ 178,14km/h
Best one mile speed 241km/h
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Dynos oli puhas 98
Miilil oli 98 ja 102 pooleks
Dragil oli puhas 102
Dynos oleks tahtnud proovida 102'ga, aga antud hetkeks oli see otsas ja ei hakanud uut kanistrit ostma. 95eur 25liitrit .
Tsitaat: |
Ei ole peale sattunud.
Keegi targem oskab nõu anda äkki. Mis keermed keerata nendele aukudele, mis piltidel. Valikus "Meeter, BSP, NPT".
Plaan siis lahendada turbo pealevool AN4'ga ja äravool AN10'ga.
M22x1,5 üleminek an10-le on üsna tavapärane.
M20x1,5 an10-le samamoodi.
M10x1(või NPT 1/8") pealt üleminekut an4-le leiab ka kindlasti lihtsalt.
See ploki oma tekitaski kõige rohkem küsimusi. 1/2 jaoks auk liiga suur ja 3/4 jaoks peaks 23,4 peale puurima.
Ehk siis:
M22x1,5
M20x1,5 või 1/2 NPT
M10x1 või 1/8 NPT
Üleminekuid on ka M10x1,25; M10x1,5
Räägin, siis kuulajatele mis turbo tulemas.
Natuke suurem K26 Audi 200 pealt 2,1 134kw. Ainuke väiksem koht on imuava mis K24'l on suurem. Puudu oleks veel #8 kuumakoda, kui kellegil peaks
vedelema riiulil, siis oleks väga huvitatud.
Kõigepealt K24 mõõdud:
K26 mõõdud:
Stock pihustid niigi suht otsas stock turboga ning see vana K26 ei ole eriti tootlikum. #8 kuumakoda pole sinna kohe kindlasti vaja, ainult lagi saab
juurde.
IMO ei oma see mingit mõtet. Alati ei ole suurus oluline, ka kompressori/turbiini disain loeb ning K24-7000 on selle koha pealt märksa paremini
õnnestunud.
Pihustitega olen arvestanud.
Variant 2 oleks lahti kiskuda turbo ja billet ratas panna.
Tsitaat: |
Liiga lihtne
Sai täna tuulutatud autot juba. Ennem seda läks vahetusse termostaadi flants koos termostaadiga.
Ära peaks veel vahetama starteri, hakkab lepingut lõpetama. Muud pole midagi talve jooksul jõudnud teha autoga.
On ikka hea tunne küll ju Lagi on kaaluvõidupärast maas või läheb see
mustaks?
Tsitaat: |
See auto ootab hetkel nukralt oma aega. Kapotiall hetkel tühi lõuend, et midagi tänapäevasemat sinna ümber keerata.
Mõni moderaator võib selle teema huviliste autode alla liigutada!
Müüdud võib teema lõppenuks lugeda. Kere rändas Pärnusse kuskile, pidi vist mingi jääraja masin tulema.