Foorumi logo

Audi S4 2.2t - 1992 - andrec
andrec - 21.06.16 12:16

Sai siin talve lõpu poole Tartust toodud üks S4. Mootoriks nagu ikka 2.2t. Käigukast manual. Sedaan kerega ja musta värvi. Must nahksisu, elektriliste istmetega. Katuseluuk.

http://differ.ee/images/s4/8f2460c2-0dd9-42ae-ac6c-e5999e403c11.jpg

http://differ.ee/images/s4/c7f25f85-8cf1-4632-9b3b-12c337674ba1.jpg

http://differ.ee/images/s4/ef4fbdea-5638-4030-a47f-d7c3fdf142c9.jpg

http://differ.ee/images/s4/3a249148-7518-4916-82a8-b1184fdfed76.jpg

Kohe algul sai maadlema hakatud käivitumis probleemiga. Paigaldatud olid juba coilpackid, siis need sai vahetatud uute 2.0tfsi'de vastu ja uued süüteküünlad. Lisaks andis hunnik vigu, nii nuka anduri kui väntvõlli andurite, tühikäigu mootori ja IAT anduri. Sai siis tellitud ka juba uus nuka andur ja rihma märgid üle vaadatud. Probleem jäi endiselat alles, et sooja mootoriga käima ei läinud. Sai ka kahte aju proovitud aga ei midagi. Vahepeal sai juba külge keeratud ka uus Boschi tühikäigumootor.

http://differ.ee/images/s4/6266d2bf-cf02-4d95-bb88-8c272acff61d.jpg

Endal mõistus otsas juba ja sai auto Erki juurde viidud. Erki ütles, et väntvõllil pikkilõtk ja hooratas viskab. Saigi käigukast maha kistud ja saaled välja võetud.

http://differ.ee/images/s4/cdd9d987-224d-41e7-9b70-b579c005805f.jpg

http://differ.ee/images/s4/f134aadd-e6e8-4679-a77b-521b8d870f3e.jpg

http://differ.ee/images/s4/ff20e1cd-a5d7-4abb-adcd-b22fea5a5853.jpg

Janise käest tuli uus ühemassiline hooratas. Sõbral sai lastud tööpind üle treida, kuna Janisel polnud tol hetkel aega seda teha. Külge läksid ka uued kepsu saaled, raami saaled ja pikkilõtku seibid. Uus siduri ketas, korv, survelaager ja töösilinder.

http://differ.ee/images/s4/6debdadb-b6cf-4c4a-a884-539762eb78c1.jpg

http://differ.ee/images/s4/194b507d-1497-4fb9-a1a5-3b7aa7dab5c1.jpg
Ja oh imet, auto läks nii külmalt kui soojalt ilusti käima.
Igaks juhuks sai ka vahetatud õlirõhu anduri all olev klapp. Mis lahti võttes selguski, et oli läbi. Uus õli ka mootorisse muidugi.

http://differ.ee/images/s4/b184abc5-7839-47ff-a3f0-ae3d1f409034.jpg

Kui juba selle töö käigus sumbuti eest ära oli ja kardaan lahti, sai külge keeratud ka uued Boschi käsipiduri trossid. Ei julgenud NK omasid panna enam, kuna kunagisel S6'l kestsid need aasta ainult.
Kastile läksid uued Lemförderi padjad ka külge.Plokikaane taga sai vahetatud ka flants ja temp andur, mis lekkisid.

Vahepeal hakkas turbo väga hullusti suitsema. Sain Janise käest mitte lekkiva K24 vahele sinna.

Oligi juba aeg nii kaugel, et esimene OMC üritus hakkas lähenema. Ennem seda sai auto üle poleeritud ja vahatatud.

http://differ.ee/images/s4/69b8195a-1fa7-4c9f-acbe-dafd1f3d882c.jpg

http://differ.ee/images/s4/b50eb012-8d1a-40c9-8e9a-5b895c52f8b4.jpg

http://differ.ee/images/s4/ea97a666-8013-4e97-a4a3-b8171b079f1b.jpg

http://differ.ee/images/s4/2fbf2c1e-1b23-45ec-a9b1-a4983b4ef986.jpg

http://differ.ee/images/s4/b0acce0a-3f29-4f5a-904e-d8cf6b112b9c.jpg

Ringi sai tehtud Wastegate juhtimine. Vana solenoid lekkis. Ebays sai tellitud uus MAC solenoid.


http://differ.ee/images/s4/c443c310-0866-43c5-9f6c-c7fca0f30941.jpg

http://differ.ee/images/s4/78950982-c031-4181-8839-88c2ed7e642b.jpg

http://differ.ee/images/s4/3c98bdd3-3102-4437-b2f1-a7eaf6c6d9e5.jpg
Uued filtrid ja 10w60 õli sisse. Käigukasti uus õli. Taga diffri simmerid said välja vahetatud ja diffrisse uus õli sisse.
Lekkis ka cooler. Leidsin korraliku alumiinium vannidega cooleri veel.
http://differ.ee/images/s4/ba269364-6c47-4594-9eda-594ac5db2858.jpg

Sildades on vahetatud välimised rooliotsad(Lemförder), esi amortide ülemised padjad(Lemförder). Ja sillad Peetri Forssis paika keeratud.


OMC'l sai sõidetud parimaks kiiruseks 222km/h. Nende fotote eest tänud Marek Pottile.

http://marekpotti.com/pics/2016/omc/images/112.jpg

http://marekpotti.com/pics/2016/omc/images/113.jpg


veekaheksa - 21.06.16 21:17

Väga tore, et elustatakse ja korrastatakse poolsurnud isendeid, mis järgmist kehva omanikku kogedes vast oma lõppu oleks näinud. Auto on ju hea, lihtsalt esialgu tuleb investeerida ja tuunida, et asjast söödava kommi saaks. Jaksu ja kannatust, kõik saab!

veekaheksa


SalmA - 21.06.16 22:04

Lihtsalt tubli !




SalmA


Kivitare - 22.06.16 06:29

Jälle üks teele jäetud. Tubli.


jõuvanker - 22.06.16 07:04

Kust õnnestus saada LMI ülemised amorditugipadjad? Aastaid tagasi, kui enda S6-te kõpitsesin, sain väidetavalt viimased hulgikaubanduses olnud LMI padjad.


Kivitare - 22.06.16 07:56

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kust õnnestus saada LMI ülemised amorditugipadjad? Aastaid tagasi, kui enda S6-te kõpitsesin, sain väidetavalt viimased hulgikaubanduses olnud LMI padjad.

Sain minagi endale neid 220v-le. Paar kuud tagasi. Baltis olid olemas.


andrec - 22.06.16 09:18

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kust õnnestus saada LMI ülemised amorditugipadjad? Aastaid tagasi, kui enda S6-te kõpitsesin, sain väidetavalt viimased hulgikaubanduses olnud LMI padjad.

Balti Autoosad(Fixus)


jõuvanker - 22.06.16 10:57

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kust õnnestus saada LMI ülemised amorditugipadjad? Aastaid tagasi, kui enda S6-te kõpitsesin, sain väidetavalt viimased hulgikaubanduses olnud LMI padjad.

Balti Autoosad(Fixus)


Hiina kloonid?


andrec - 22.06.16 13:54

Täitsa lemförderi karbis oli.

KGK ostsin lemförderi kasti padjad. Ühel padjal poldi jaoks keeret polnud sees. Muidu kaks ühesuguse koodiga karpo oli.


paranormaalne - 26.06.16 20:45

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Väga tore, et elustatakse ja korrastatakse poolsurnud isendeid, mis järgmist kehva omanikku kogedes vast oma lõppu oleks näinud. Auto on ju hea, lihtsalt esialgu tuleb investeerida ja tuunida, et asjast söödava kommi saaks. Jaksu ja kannatust, kõik saab!

veekaheksa


Eks Andu peab oma eelmise patu kuidagi lunastama. ;-)


Taavi - 27.06.16 11:19

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kust õnnestus saada LMI ülemised amorditugipadjad? Aastaid tagasi, kui enda S6-te kõpitsesin, sain väidetavalt viimased hulgikaubanduses olnud LMI padjad.


See, et kunagi saada ei olnud ei tähenda, et neid uuesti tootma ei hakatud.


andrec - 03.07.16 18:45

Sai käidud Bläkläder kiirendusvõistlusel Haapsalus. Parimaks ajaks tuli 13,623s ja 157,61km/h.

Esimene ajasõit 13.7s, suvaline soft, vasak rada
Teine ajasõit 13.8, suvaline soft, parem rada, väljast video
Kolmas ajasõit 13.8, SMS 303PS soft
Neljas ajasõit 13.6, Kaido käest saadud soft

Eliminaatorite esimene voor sai ka tehtud ennem kui vihma hakkas sadama. Sõitsin uuema Impreza WRX'i vastu ja sai võidetud ta ajaga 13.6s. Teises voorus pidin minema vastamisi 1997.a. Subaru Impreza WRX STI'ga, aga kahjuks hakkas ennem sadama ja rohkem rajale ei lastud.

Tehnika pidas vastu ja arvatavasti lähen Pärnusse kiiremaid aegu püüdma. Kunagine 13.1 on vaja ju üle sõita mis S6'ga sai sõidetud.


prual84 - 03.07.16 18:54

Tubli tulemus ja mis veel puudu,et sõita kunagise s6 aega?


andrec - 03.07.16 18:56

Tsitaat:
Algselt postitas: prual84
Tubli tulemus ja mis veel puudu,et sõita kunagise s6 aega?

S6 oli kõvasti kergemaks tehtud.


andrec - 04.07.16 18:09

Leidsin ühe video esimesest eliminaator sõidust ka


andrec - 07.08.16 21:25

Pärnus Speedestil kahjuks aja parandust ei tulnud. Ajaks jäi endiselt 13,6s. Aga noh ega ei teinud ka vahepeal midagi, et aeg paraneks. Sisselaske kollektorile sai üks polt juurde keeratud, mis oli millegipärast puudu.
Speedestil siis kolmas koht. Kolmanda koha sõidul läks rada juba nii heaks, et stardis poos pidamise tõttu kinni ja nii Evo 4 lõpus mööda läkski.

Üks video ka leitud:
https://www.youtube.com/watch?v=vDM91Vzvrn4


andrec - 11.08.16 08:35

Peale Speedesti hakkas roolivõimu õli lekkima. Roolilati survetoru ja piduripommi survetoru olid lekkima hakanud. Kasutaja Indr käest sain uued torud. Piduripommi oma oli Hydroscandis taastatud juba, mis oli enda vana toruga plaanis.

http://differ.ee/images/s4/piduripomm.jpg

Üks pilt lihtsalt kapotialusest ka:

http://differ.ee/images/s4/aan.jpg

Hetkel leketest vaba jälle. Roolivõimu uus õli ka sisse.


andrec - 23.08.16 09:52

Üks video veel Blaklader'ilt: https://www.youtube.com/watch?v=XpDZW8pje4M.

Sai varutud teine sisselaske kollektor millel eemaldan postid.
http://differ.ee/images/s4/kollektor.jpg
Teine tagasild, läheb liivapritsi ja pulbervärvi. Minu omal hetkel taga stabikat ei ole.
http://differ.ee/images/s4/tagasild.jpg
Forssist sai viimased pihustipesad ära ostetud
http://differ.ee/images/s4/pihusti_pesad.jpg
Gaasiklapi sain niisama kauba peale ja antud hooratas läheb õemehe S4'le. Vajab anduri tifti ja tööpinna lihvimist.
http://differ.ee/images/s4/gaasiklapp.jpg


andrec - 12.09.16 14:13

Toyosports 600x300x76 IC ootab talvel paigaldust

http://differ.ee/images/s4/toyosport_IC.jpg


simoQ - 12.09.16 14:45

Läheb lappama ? :D


andrec - 12.09.16 15:01

Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Läheb lappama ? :D

Hulluks ei lähe veel :) Rahulikult.


andrec - 16.09.16 10:08

Et järgmine aasta tehnilises ei küsitaks miks klapikambrikaane küljes lahtised otsad on, siis sai Siimu käest mõned AN otsad võetud ja üleliigsed augud kinni keevitatud. Tuulutus anuma ja mootori ploki külge lähevad ka AN otsad.

http://differ.ee/images/s4/AN10klapikambrikaas.jpg


kiin21 - 16.09.16 10:30

Järgmine kord võta stock klapikambrikaan kaasa ja näita küsijale milline see alt välja näeb, rohkem küsimusi ei ole ilmselt :D


andrec - 16.09.16 10:33

Tsitaat:
Algselt postitas: kiin21
Järgmine kord võta stock klapikambrikaan kaasa ja näita küsijale milline see alt välja näeb, rohkem küsimusi ei ole ilmselt :D

Sellel on nüüd see toru eemaldatud sealt seest.


outlaw - 16.09.16 11:24

Viimase lause peale nagu Kuldvillakus: Mis on vale tegevus... :P


andrec - 16.09.16 12:25

Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
Viimase lause peale nagu Kuldvillakus: Mis on vale tegevus... :P

Miks ta vale tegevus on?


Zoig - 16.09.16 17:34

Pakun sellepärast, et sealtkaudu hakkab sul tuulutuse rohkem õli minema kui vajalik oleks. Tavaliselt lahendatakse asi umbes nii:

http://oi60.tinypic.com/2afby4y.jpg


andrec - 16.09.16 18:25

Ja hakkasin ise ka mõtlema peale Erki kommentaari. Aga hetkel alumisest samamoodi otse väljavõte ja ei ole õli kogujasse eriti palju õli kogunenud. Kui hakkab kogunema, siis saab ringi teha.


andrec - 25.09.16 19:49

Raplas sai mõned ringid tehtud. Nankangi rehvid pole selleks kõige paremad. Külgsein oli nii vedel, et kurvis vajus velg vastu maad peaaegu. Algul oli 2bar'i rehvirõhk ees. Lasin 3bari peale. Natuke läks paremaks, aga läbi vajusid ikka. Teine probleemne koht oli õlirõhk. Kurvides vahepeal kukkus seier 5bar'i pealt nulli. Lisaks peab uue kütusepaagi korgi otsima, kuna keegi mingi universaalse sinna pannud. Kütust see kurvis kinni ei pidanud. Vedas, et summuti teiselpool on.

http://differ.ee/images/s4/rapla.jpg

http://differ.ee/images/s4/raplanrm2rk.jpg

http://differ.ee/images/s4/raplarehv.jpg


Kiku - 25.09.16 20:04

Karterisse seinad/uksed ehitada!


simoQ - 26.09.16 09:57

Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Karterisse seinad/uksed ehitada!

Neno83


veekaheksa - 26.09.16 22:49

Aga kas mul on selline tunne või see on kasutaja tarmo endine masin? Millegipärast nagu tundub, et kunagi ta on mul sellisega külas käinud....

veekaheksa


andrec - 27.09.16 07:06

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Aga kas mul on selline tunne või see on kasutaja tarmo endine masin? Millegipärast nagu tundub, et kunagi ta on mul sellisega külas käinud....

veekaheksa

Ei oska öelda. Ajalugu on kirju. Ma olen vist 11 omanik eestis. Lammutuste käigus olen ka aru saanud, et see auto on automaatkastiga tehasest välja veerenud.


Kivitare - 27.09.16 07:13

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Aga kas mul on selline tunne või see on kasutaja tarmo endine masin? Millegipärast nagu tundub, et kunagi ta on mul sellisega külas käinud....

veekaheksa

Ei, tarmol oli Avant ja see oli/on nüüd kasutaja Nico käes.


andrec - 27.09.16 07:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Aga kas mul on selline tunne või see on kasutaja tarmo endine masin? Millegipärast nagu tundub, et kunagi ta on mul sellisega külas käinud....

veekaheksa

Ei, tarmol oli Avant ja see oli/on nüüd kasutaja Nico käes.

Ja see on mu käes remondis ka hetkel. Väga nukras seisus on masin.


tarmo - 27.09.16 09:35

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Aga kas mul on selline tunne või see on kasutaja tarmo endine masin? Millegipärast nagu tundub, et kunagi ta on mul sellisega külas käinud....

veekaheksa

Eih, minu endine sedaan on manalateed läinud juba aastaid tagasi :)


andrec - 30.09.16 18:46

Sain naabrinaise kaudu uued jalamatid. :cool: Sobivad nagu valatult.

http://differ.ee/images/s4/matid.jpg

http://differ.ee/images/s4/matt_ees.jpg

http://differ.ee/images/s4/matt_taga.jpg


andrec - 25.10.16 18:12

Sai siin vähe maadeldud laadimisega. Kui lähituled põlesid ja salongi ventilaator oli keskmisel kiirusel oli generaatori pealt mõõtes laadimine 13,54V.

http://differ.ee/images/s4/generratorilt.jpg
Tulemüürilt mõõtes 13,37V

http://differ.ee/images/s4/tulemyyrilt.jpg
Akult mõõtes 13,31V

http://differ.ee/images/s4/akult.jpg

Sai paigaldatud uus ELSTOCK'i generaator. Lisaks sai generaatorile paigaldatud vabajooksu siduriga rihmaratas, tavalise asemel. Generaatorilt mõõtes oli 13,9V, tulemüürilt 13,6V ja akult 13,5V.
Pluss juhtme ots sai puhastatud, starteri külge minevad pluss juhtme otsad puhastatud, kere ja mootori vahelise miinus juhtme otsad puhastatud, tulemüüril olev laadimis terminal puhastatud, aku ja kere vahelise miinus juhtme otsad puhastatud. Lisaks geel aku tavalise asemel. Lõpuks sain laadimise 13,9V akult mõõtes, kui põlesid nii lähi- kui kaugtuled ja salongi ventilaator oli keskmisel kiirusel.

http://differ.ee/images/s4/generaator.jpg


erkis71 - 25.10.16 18:46

Lisa palun generaatori ja vabakõigusiduri koodid ka?


andrec - 25.10.16 20:13

Tsitaat:
Algselt postitas: erkis71
Lisa palun generaatori ja vabakõigusiduri koodid ka?

Generaator: 3200-4471EXC
Vabajooksu sidur: TC1567 , koodi järgi peaks minema veel 2.5tdi v6, 2.5tdi R5, 3.0tdi, 2.7tdi, 4.2 ja 3.7 V8


erkis71 - 26.10.16 08:10

Ja see vabajooksu sidur TC 1567 on kelle toodang?

Läheb see sidur ka originaal generaatorile?


andrec - 26.10.16 09:18

Tsitaat:
Algselt postitas: erkis71
Ja see vabajooksu sidur TC 1567 on kelle toodang?

Läheb see sidur ka originaal generaatorile?

IVEG on forrsi kataloogis kirjas. Läheb ka originaal generaatorile.


andrec - 23.11.16 16:29

Täna sai "Kallis ma olen kosunud" (loe kaalupeal) käidud, ja eks näis palju sealt kevadeks maha saab.

533 | 497
363 | 333
Kokku 1726kg.

Selle kaaluga, siis sõidetud 13,6s veerand miili.

http://differ.ee/images/s4/kaal.jpg


Kuits - 23.11.16 16:34

Mis eesmärki too vabajooksu sidur genekal täidab?


mulk - 23.11.16 17:33

Bensuka puhul sama vajalik nagu nunnal tissid.
Dislal enamasti kasutatav, kui õieti asjast aru saanud olen, siis mootori seiskumisel tekkivat edasi tagasi võnkkumist eemaldab.


andrec - 23.11.16 18:17

No dislal on see väga vajalik jah. Kui see sidur kinni jääb, siis hakkab rihm viskama kohe.Lõhub rihma ära suht lühikese ajaga.


simoQ - 24.11.16 06:49

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Täna sai "Kallis ma olen kosunud" (loe kaalupeal) käidud, ja eks näis palju sealt kevadeks maha saab.

533 | 497
363 | 333
Kokku 1726kg.

Selle kaaluga, siis sõidetud 13,6s veerand miili.

http://differ.ee/images/s4/kaal.jpg

Kui saladus pole, kus kaaluda said? Olen sellist kohta tikutulega taga ajanud, et auto tegelikku massi hetkel teada saada. Mind pole seni vanaraua punktid erutanud.


andrec - 24.11.16 07:52

Seal samas kus sa ülevaatusel käisid.


simoQ - 24.11.16 09:09

Miskipärast arvasin seda aga tol korral ei osanud seda küsida. Ega nad seda tagantjärgi enam välja võta, st. see automaatselt kuhugi ei salvestu?


andrec - 21.12.16 19:31

Täna sai turbo küljest ära keeratud, kuna turbo ja kollektori vaheline tihend lekkis. Õli äravoolu ühendused ka immitsesid kergelt. Sai kõik uued tihendid pandud. Downpipe koos summutiga sai küljest ära keeratud kuna läheb 3" summuti ehituseks.

Hääled ilma summutita

http://differ.ee/images/s4/turbo_tih.jpg

http://differ.ee/images/s4/turbo_tih3.jpg

http://differ.ee/images/s4/turbo_tih4.jpg

http://differ.ee/images/s4/turbo_tih5.jpg


Silverpm - 21.12.16 22:11

Näitasid *no exhaust* videot .. otsetoru taha, aitäh .. ;)


andrec - 22.12.16 07:56

Vihmavee toru tuleb uuel aastal :P


andrec - 28.12.16 19:08

Täna sai hüdrotõukurite ja nukkade vahelise keti vahetus ette võetud. Tõukurid läksid INA 420004310. Väidetavalt peaksid kergemad olema. Kett läks Febi karbis olev JWIS. Vana oli päris lõdvaks kulund juba. AN10 stutsiga klapikambrikaas sai ka külge kruvitud, uue Victor Reinzi tihendiga. Uus nuka simmer läks ka Victor Reinz.

http://differ.ee/images/s4/kett.jpg
http://differ.ee/images/s4/kett1.jpg
http://differ.ee/images/s4/kett2.jpg
http://differ.ee/images/s4/kett3.jpg
http://differ.ee/images/s4/kett4.jpg
http://differ.ee/images/s4/kett5.jpg
http://differ.ee/images/s4/kett6.jpg
http://differ.ee/images/s4/kett7.jpg
http://differ.ee/images/s4/kett8.jpg
http://differ.ee/images/s4/kett9.jpg
http://differ.ee/images/s4/kett10.jpg


tarmo - 28.12.16 21:36

Erinevate värvide ja hermetsidega käid küll... loominguliselt ringi :)


Siim89 - 28.12.16 21:42

Anna see tulemüüri plastiku tüüblivastus parem mulle. :)
Tegelt peab jällegi kiitma. Endale läksid paar aastat tagasi kolbenschmidti tõukurid ja käivad ka hästi siiani. Kunagi lahti käib läheb ka INA peale üle, peaks vist OE toottja ka olema, kui ma ei eksi.


andrec - 28.12.16 21:49

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Erinevate värvide ja hermetsidega käid küll... loominguliselt ringi :)

See hermets on sellepoolest hea, et see pindade kokkupuutel muutub "kõvaks" alles. Äkki oli Loctite 518. Ehk siis ei ummista õlikanalit kui peaks üleliigne sattuma kuskile.


andrec - 30.12.16 15:15

Kuna probleemiks oli madal õlirõhk ja hommikul esimese käivitusega ei löönud rõhku ka üles kohe ilma, et oleks veits pööret andud, siis sai õlipumpa kontrollitud. Ülejäänud asjad ju vahetatud juba. Nagu selgus pump oli täiesti kulunud. Sai proovitud külge 2.5TDI R5 õlipumpa. Ülevalt serva tuli veits relakaga modida. Hammasrihma alumine kaitse plekk ka ei sobi külge enam kahjuks. Kuna kasutusel põhjakate, siis arvan, et ei teki probleeme. Lammutuse käigus selgus, et visko laager ka läbi. Kuna ostes juba viskot küljes polnud sai see laager ka minema visatud. Lühem rihm külge. Uus generaatori rihma pinguti rull läks ka uus.
Siimu käest sai toodud AN otsad ja vooliku. Ploki külge vaja veel stuts keevitada, siis karterituulutuse poolega ka korras.
Väntvõlli otsapolti ka enam ei toodeta. Sai 2.5TDI V6 polt võetud ja veits lühemaks lõigatud relakaga.

Rõhk ennem sooja mootoriga tühikäigul veits alla 1bar ja 2000 pöördega 2bar. Veel täitsa kokku ei jõudnud, et proovida.


http://differ.ee/images/s4/olipump.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump1.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump2.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump3.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump4.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump5.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump6.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump7.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump8.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump9.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump10.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump11.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump12.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump13.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump14.jpg
http://differ.ee/images/s4/olipump15.jpg


andrec - 05.01.17 21:38

Õlirõhu saaga lõppes selleks korraks. :P

100 kraadi õli temp juures ennem:
tühikäigul alla 1bar
2000 pöörde juures 2bar
üle 3000 pöörde 3,5bar

100kraadi õli temp juures nüüd:
tühikäigul 1,5bar
2000 pöörede juures 3,5bar
üle 3000 pöörde 5bar


Kuits - 05.01.17 21:49

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Õlirõhu saaga lõppes selleks korraks. :P

100 kraadi õli temp juures ennem:
tühikäigul alla 1bar
2000 pöörde juures 2bar
üle 3000 pöörde 3,5bar

100kraadi õli temp juures nüüd:
tühikäigul 1,5bar
2000 pöörede juures 3,5bar
üle 3000 pöörde 5bar


Päris korralik muutus.
Küsiks juurde, et mis ratas see 3-ndal pildil sedasi kraabitud on?


Silverpm - 05.01.17 21:51

Väga hea ja seda vaid *las ma korra kontrollin* tsenaariumis. :D


andrec - 05.01.17 21:59

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits

Päris korralik muutus.
Küsiks juurde, et mis ratas see 3-ndal pildil sedasi kraabitud on?

Õlipumba üks "ratastest". Imestan, et üldse rõhku tootis veel.


Kiku - 05.01.17 22:30

Palju tdi õlipump ka maksis?


andrec - 05.01.17 22:44

Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Palju tdi õlipump ka maksis?

Febi 159,6eur oma hind. Forssis mingeid odavamaid ka vist.


Siim89 - 06.01.17 07:36

Mis õliga sellised rõhud saavutatud on?
Mul kell näitab õli tempi juures sinna esimese peeniksese kriipsu juures ehk mingi 90 kraadi (?) 10W-60 Castroliga 1,9-2,0 bar õlirõhku.
Samas, kui sul 5W-40, siis on see 1,5 bar päris hea näitaja.


andrec - 06.01.17 07:55

5w40 hetkel sees jah manööverdamiseks. Kevadel läheb 10w60. 90kraadi juures oli ka rohkem.


veekaheksa - 06.01.17 20:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Mis õliga sellised rõhud saavutatud on?
Mul kell näitab õli tempi juures sinna esimese peeniksese kriipsu juures ehk mingi 90 kraadi (?) 10W-60 Castroliga 1,9-2,0 bar õlirõhku.
Samas, kui sul 5W-40, siis on see 1,5 bar päris hea näitaja.


Tühikäigul?

veekaheksa


morze - 06.01.17 20:31

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Mis õliga sellised rõhud saavutatud on?
Mul kell näitab õli tempi juures sinna esimese peeniksese kriipsu juures ehk mingi 90 kraadi (?) 10W-60 Castroliga 1,9-2,0 bar õlirõhku.
Samas, kui sul 5W-40, siis on see 1,5 bar päris hea näitaja.


Tühikäigul?

veekaheksa


Täitsa reaalne, enda omal on tühikäigul 1,8bar ja 2000rpm 4,1bar, õlitemp kuskil 95C. Õli Liqui-Moly 5W-40, mõõdetud kvaliteetse mehaanilise kellaga ja õlipump tundmatu ajalooga, võimalik et 360000 km sõitnud.


Siim89 - 06.01.17 21:15

Tsitaat:
Algselt postitas: morze
Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Mis õliga sellised rõhud saavutatud on?
Mul kell näitab õli tempi juures sinna esimese peeniksese kriipsu juures ehk mingi 90 kraadi (?) 10W-60 Castroliga 1,9-2,0 bar õlirõhku.
Samas, kui sul 5W-40, siis on see 1,5 bar päris hea näitaja.


Tühikäigul?

veekaheksa


Täitsa reaalne, enda omal on tühikäigul 1,8bar ja 2000rpm 4,1bar, õlitemp kuskil 95C. Õli Liqui-Moly 5W-40, mõõdetud kvaliteetse mehaanilise kellaga ja õlipump tundmatu ajalooga, võimalik et 360000 km sõitnud.


Jah, täiesti pikalt sõidad ja vaatad kuskil foori taga siis seier seal kuskil 2 bar juures kenasti. Mul arvatavasti pole ka mootor rohkem kui KK kaan lahti käinud ja originaal pump veel küljes.


andrec - 06.01.17 21:52

No ma hetkel ei muretse rohkem igatahes. Miinimum on 2000 pöörde juures 2bar sellel mootoril igatahes. Kõik üle selle on hea juba.


andrec - 09.02.17 20:20

Läks siis seekord nii, et sai Siim'u käest kaks Sparco taburetti tellitud. Üks kohal ja sees, teine veel tulemas.

http://differ.ee/images/s4/sparco.jpg

Punased sai valitud tänu sellele autole:
http://www.quattroworld.com/wp-content/uploads/2012/07/2012AudiExpo-25.jpg


andrec - 19.02.17 18:38

Sai mingiaeg ostetud TIG keevitus endale ja hakatud vaikselt harjutama väljalaske ehitamist. Õmblused veel kõige ilusamad ei ole. Summuti ehitus jäi pooleli kuna materjal sai otsa, sest sai vahepeal ühele S6 C4 4.2 V8'le 3" catback ehitatud. Reedel tõin materjali juurde Italinoxist. Täna alustasin intercooleri paigaldusest. Aga jälle lõpuni ei jõudnud kuna argoon sai otsa :D Intercooleri torustik tuleb ka hetkel roostevaba torust. Lõdvikud do88.se.

Video 1
Video 2

http://differ.ee/images/s4/TIG.jpg
http://differ.ee/images/s4/sumps2.jpg
http://differ.ee/images/s4/sumps3.jpg
http://differ.ee/images/s4/sumps4.jpg
http://differ.ee/images/s4/sumps.jpg
http://differ.ee/images/s4/sumps1.jpg
http://differ.ee/images/s4/ic.jpg
http://differ.ee/images/s4/ic2.jpg
http://differ.ee/images/s4/ic3.jpg
http://differ.ee/images/s4/ic4.jpg
http://differ.ee/images/s4/ic5.jpg
http://differ.ee/images/s4/ic6.jpg
http://differ.ee/images/s4/ic7.jpg

4.2 catbacki ehitusest pildid


kuno666 - 19.02.17 18:45

Läheb projektiks kätte ära? :D Dp päris hea!


andrec - 19.02.17 18:59

Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Läheb projektiks kätte ära? :D Dp päris hea!

Mingi hobi peab olema :)
Järgmine talv vaatab äkki suurema turbo ka. See hooaeg paugutab nii veel. Vaja see 12.9 ära sõita ikka selle turboga. ;)


Kiku - 19.02.17 19:06

Mingi TIG'de ostmise maania on hakanud peale. :D Nüüd saad järgmine talv veel vl. kollet ka ehitama hakata!


andrec - 19.02.17 19:12

Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Mingi TIG'de ostmise maania on hakanud peale. :D Nüüd saad järgmine talv veel vl. kollet ka ehitama hakata!

AN tehnika'st sain kõige mõistlikuma hinnaga. Ja päris asjalik aparaat. Mulle algajale piisab küll. Väljalaske kolle meisterdamise peale ei taha mõelda hetkel. Paras nikerdamine ikka.


Zoig - 19.02.17 19:41

Soovitan juurde osta stubby gas-lens kui sul seda juba pole, võimaldab kasutada 9 seeria pisemaid juppe selle 26 seeria suurema käpaga, ebayst leiab neid komplekte väga odava hinnaga. Muudab argoonikatte paremaks ning peamise eelisena teeb pea oluliselt väiksemaks.

Tundub, et su masin oskab pulssida ka.


andrec - 20.02.17 19:38

Proovisin stanget ette panna täna. Kohe üldse ei lähe. :(
Võred peab vist kindlasti eemaldama.


Kiku - 20.02.17 20:10

Ehitad plastist kana võrgu. Gupis müüdi seda täitsa asjaliku.


kuno666 - 20.02.17 20:41

S4 stange võiks ikka jääda, võrgu võid selle rs stiilis panna sellega peaks ruumi võitma ja see näeks äge välja ka . Siin seda müüa, endal plaan cabriole see panna.Võrk


outlaw - 20.02.17 20:59

Oleks oma tig-i sihipäraselt kasutanud mahuks võred ette.
Keerand otse vannist alutorudega sobivasse suunda... Oleks racingut kah teinud ehk kogu santehnika kergem olnud:P
Mida vähem voolikuid ja klambreid seda vähem on wg ja bov-i vaja:cool:


Zoig - 20.02.17 21:07

Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
Oleks oma tig-i sihipäraselt kasutanud mahuks võred ette.
DC TIGiga on Alu keevitamine vähe problemaatiline:) Võinoh, ilmselt midagi saab teha kui elektroodi polaarsus positiivseks keerata, aga ilus see pole ei tööle ega tehnikale.


andrec - 20.02.17 21:14

AC'd ei ole jah TIG'il. Sellepärast ka roostevaba toru valik.


outlaw - 20.02.17 21:34

Noh siis sellega õpid ja uue masina ostad amatöörile mugavama.
Eeldusel, et materjalid on samast hiinast uued, puhtad, eeltöö ja keevitus toimub samas hetkes oleks kannatatnud ka sama masinaga sinna stange taha ära teha.
Proovida oleks ikka võinud:)
Profialumiiniumikeevitaja Forsin võib sind treenida vasaku käega seda tegema 😁


andrec - 20.02.17 21:40

Juhipoolne toru tuleb ringi teha jah.


andrec - 05.03.17 11:41

Kaido käest sain suurema õli radika koos pikkade voolikutega, et radikas juhipoole viia. Ivo käest sain H&R -40mm vedrud. Eile sain valmis ka summuti toru. Ja stange lõhkusin ka ära. Mootori padjad nikerdasin ise hokilitritest ja sillatalad lähevad ka jäigalt kere külge.

Video summuti valmis lahendusest


http://differ.ee/images/s4/oilcooler.jpg

http://differ.ee/images/s4/oilcooler2.jpg

http://differ.ee/images/s4/hr.jpg

http://differ.ee/images/s4/hr2.jpg

http://differ.ee/images/s4/hr3.jpg

http://differ.ee/images/s4/hr4.jpg

http://differ.ee/images/s4/stange.jpg

http://differ.ee/images/s4/mootoripadi.jpg

http://differ.ee/images/s4/mootoripadi2.jpg

http://differ.ee/images/s4/toru.jpg


Kiku - 05.03.17 19:28

Häälega tuli meelde nüüdeks harva nähtav Kirovets K-701. :D

Stangega pead nüüd tulevikus midagi silmale head välja mõtlema!


mulk - 05.03.17 19:34

Tahad sa minu vana klaasplaststanget, mis avataril on?


Silverpm - 05.03.17 22:07

Nüüd pole miskit muud kui vaja rohkem jõudu väljalaskest läbi suruda. ;)


Siim89 - 08.03.17 10:56

Tee ikka video, kus load ka taga on, see kohapeal sussutamine ilma turborõhuta on lahja :D


veekaheksa - 08.03.17 12:58

Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Tee ikka video, kus load ka taga on, see kohapeal sussutamine ilma turborõhuta on lahja :D


Tsitaat:
Algselt postitas: Silverpm
Nüüd pole miskit muud kui vaja rohkem jõudu väljalaskest läbi suruda. ;)


TÄPSELT! Ootame pikisilmi.

veekaheksa


andrec - 08.03.17 14:40

JoonasJJ'ga teeme liikuvat pilti kevade poole.


andrec - 09.03.17 19:29

Sisselaske kollektoril said postid eemaldatud ja paigaldatud vaakum/boosti väljavõtted kiirliite omad. Madaldus sai ka lõplikult alla. Kuna Hydeoscandis sai juba oldud, siis võtsin boosti kella ka vedelikuga. Kahjuks väiksema skaalaga polnud, millel vooliku ühendus tagant oleks.

http://differ.ee/images/s4/kolle.jpg

http://differ.ee/images/s4/kolle2.jpg

http://differ.ee/images/s4/kolle7.jpg

http://differ.ee/images/s4/kolle8.jpg

http://differ.ee/images/s4/kollektor1.jpg

http://differ.ee/images/s4/hr5.jpg

http://differ.ee/images/s4/boost.jpg


andrec - 11.03.17 12:24

Sisselaske kollektorit vahetades avastasin, et keegi on plokikaant portinud kunagi. Päris forsini töö ei tundu õnneks. Kapotialune üldjoontes nüüd valmis ka. Ilu mõttes võiks paisupaagi ära vahetada veel.

http://differ.ee/images/s4/port.jpg

http://differ.ee/images/s4/kapotialune.jpg

http://differ.ee/images/s4/kapotialune2.jpg


andrec - 27.03.17 08:02

Mõned päevad kulgetud autoga. Maanteel on vaiksem kui S6 kunagi.
Vahepeal külge kruvitud ka pukseerimis kõis, kapoti splindid(tross läks katki), 3"x5" koonus K&N ja S8 18" Avused. Sillad sai Mooni Forssis ka paika keeratud. Rattad vähe rohkem kaldu kuna plaan ka Audrus mõned ringid teha.
Avused tahaks ette 15mm flantsi ja taha 10mm flantsi vahele.

http://differ.ee/images/s4/avu.jpg
http://differ.ee/images/s4/avu2.jpg
http://differ.ee/images/s4/avu3.jpg
http://differ.ee/images/s4/avu4.jpg
http://differ.ee/images/s4/avu5.jpg
http://differ.ee/images/s4/avu6.jpg
http://differ.ee/images/s4/avu7.jpg


simoQ - 27.03.17 08:41

Tubli töö ja Avus passib hästi alla. Ajab suu vesiseks, tuleb ka kiirelt kokku panna ja veljed vahetada. Kuidas K&N filtrikohv mekib :)?
Jaksu edaspidiseks!


andrec - 28.03.17 07:16

Kaal ka hetkel 1560kg. Natuke saab veel alla. Soov oleks 14xxkg saada.


andrec - 03.04.17 10:34

Kuna selgus, et detonatsiooni andurid on päris pragulised ja keegi juhtmetel tangidega kallal käinud, siis sai need uued tellitud. Uue boschi lambda võtsin ka, vana küll töötab veel, aga mitte nii reipalt. Täpselt ei tea ka kui vana see olla võib. Ja kuna hind oli hea, siis võtsin uue kütuserõhu regulaatori ka ligi.

http://differ.ee/images/s4/andur2.jpg

http://differ.ee/images/s4/andur.jpg


andrec - 11.04.17 09:25

Reedel juhtus väike tagasilöök autoga. Kerge kolin tuli mootorisse. Eile 2.5h sai pulkadeks võetud mootor. 3. silindri kepsusaale oli lahkunud oma kohalt. Täna sain uued originaal kepsud varuks ja peaks väntvõlli järgi minema. Siis saab uuesti hääle sisse mootorisse. Loodan avalaksuks valmis saada. Siis saab vaadata seal, mis veel järgi annab.

Kuna olin pikalt 7A klapikambrikaant otsinud ja nüüd korraga 2tk müüki tekkis, ostsin mõlemad ära.
Tellitud sai ka Wisefabi armeeritud pidurivoolikud.

Rähn mootoris

http://differ.ee/images/s4/keps.jpg
http://differ.ee/images/s4/keps2.jpg
http://differ.ee/images/s4/keps3.jpg
http://differ.ee/images/s4/keps4.jpg
http://differ.ee/images/s4/keps5.jpg

http://differ.ee/images/s4/7a.jpg

http://differ.ee/images/s4/wisefab.jpg


Mr.E - 11.04.17 10:20

Äkki huvitab seppiskeps ka juba sisse visata. :D


andrec - 11.04.17 11:26

Tsitaat:
Algselt postitas: Mr.E
Äkki huvitab seppiskeps ka juba sisse visata. :D

Pole ju jõudu autol ;)


Mr.E - 11.04.17 11:53

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Mr.E
Äkki huvitab seppiskeps ka juba sisse visata. :D

Pole ju jõudu autol ;)


Ega see nii ju ei jää.... :D


ReimsR - 11.04.17 12:00

Ilmselt oleks mõtekas enne sepiskepsu panekut ka välja juurida saale lahkumise põhjus.


andrec - 11.04.17 13:02

Tsitaat:
Algselt postitas: ReimsR
Ilmselt oleks mõtekas enne sepiskepsu panekut ka välja juurida saale lahkumise põhjus.

Põhjuse võib kirjutada eelmise õlipumba kaela. Raplas kurvis kadus õlirõhk ära mõned korrad. Ju seal sai haiget siis. Õlipumba vahetuse käigus sai esimest ja viimast kontrollitud kahjuks ainult. Need on siiani nagu uued. Raami omad ka. Vahetusse lähevad siiski kõik.


ReimsR - 11.04.17 13:45

Mis su sellest hõbedasest perevagunist sai,mida sa Aiandi teel omalajal timmisid?


andrec - 11.04.17 15:50

Tsitaat:
Algselt postitas: ReimsR
Mis su sellest hõbedasest perevagunist sai,mida sa Aiandi teel omalajal timmisid?

Aiandi teest ma ei mäleta midagi aga hõbedane ess läks pulkadeks kunagi. 4 aastat vahepeal sai erinevaid masuudi autosid omatud. Ühel neist läks väntvõll pooleks isegi(Subaru diisel), mille mootori remondi eest oleks saand korraliku tugeva mootori essile ehitada koos suurema vilega.


andrec - 23.04.17 14:00

Mootor uuesti kokku laotud. Teine väntvõll, teised kepsud, uued kolvirõngad, uued tihendid ja saaled.
Keegi kunagi oli keevitusega kepse tasakaalustanud ka. Õlipump sai lahti võetud ja üle kontrollitud.
Ennem streetrace avalaksu sai veel aku kinnitatud ja screamer auto alt välja toodud. Prooviks sai Aspen R octane 102 kütus ka võetud. Läks 98'ga pooleks paaki.
Avalaksul ühe sõidu tegin. Ilm oli kehv ja rada külm. Tulemus selline:
RT: 0,318
60ft: 2,18
330ft:5,69
660ft:8,59
Speed:144,1
ET:13,26
Speed:176,75

http://differ.ee/images/s4/mootor1.jpg
http://differ.ee/images/s4/mootor2.jpg
http://differ.ee/images/s4/mootor3.jpg
http://differ.ee/images/s4/mootor9.jpg
http://differ.ee/images/s4/mootor10.jpg
http://differ.ee/images/s4/mootor4.jpg
http://differ.ee/images/s4/mootor5.jpg
http://differ.ee/images/s4/mootor6.jpg
http://differ.ee/images/s4/mootor7.jpg
http://differ.ee/images/s4/mootor8.jpg


JoonasJJ - 30.04.17 18:58

Antud masin liikumas täna Raplas ECCTuning treeningpäeval:
https://www.youtube.com/watch?v=aoAcMEBECHI


andrec - 10.06.17 17:08

Eelmine laup sai Tartus 200m käidud sõitmas. Parim aeg: 8,483s @ 134,42km/h

Täna sai Haapsalus OMC'l lõppkiirust sõidetud.

Esimene sõit:
1km - 211km/h
1miil - 239km/h

Teine sõit:
1km - 226km/h
1miil - 239km/h

Ei tea kuidas teises sõidus see 1km kiirus nii palju suurem tuli. Telefonil kepsuga mõõtes olid mõlemad sõidud samad.
Võib rahule jääda, arvestades, et originaal turbo ja motronic. Igasuguseid pritseid pole juurde lisatud mis õhku jahutaksid.


Maku - 10.06.17 17:33

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Eelmine laup sai Tartus 200m käidud sõitmas. Parim aeg: 8,483s @ 134,42km/h

Täna sai Haapsalus OMC'l lõppkiirust sõidetud.

Esimene sõit:
1km - 211km/h
1miil - 239km/h

Teine sõit:
1km - 226km/h
1miil - 239km/h

Ei tea kuidas teises sõidus see 1km kiirus nii palju suurem tuli. Telefonil kepsuga mõõtes olid mõlemad sõidud samad.
Võib rahule jääda, arvestades, et originaal turbo ja motronic. Igasuguseid pritseid pole juurde lisatud mis õhku jahutaksid.
Tubli oled! 239 km/h K24-ga sõita on vinge tulemus.


Eero - 04.07.17 13:44

Esimene sõit
Teine sõit

Vinged tulemused igatähes, oskad kokteile teha küll :)


andrec - 04.07.17 20:35

Blåkläder EDRA Nationals 2017 jaoks ka natukene tuunitud juba. Alla kruvisin A6 veljed, mis jooksu pealt 24kg kergemad kui 18" Avuste jooks.


http://differ.ee/images/s4/velg.jpg


andrec - 07.07.17 15:14

Viimasest hooldusest 4000km möödas. Külge sai kruvitud/kallatud ennem BLÅKLÄDER EDRA Nationals 2017.

Motul 10W60
Õlifilter Mann
Kütusefilter Mann
Motul 300V 75w90 käigukasti ja taga diffrisse
Küünlad Bosch FR5DP

ls: 298 675km

http://differ.ee/images/s4/blaklader2017.jpg


andrec - 08.07.17 18:37

Parim sõit pärnus:
RT: 0,44
60FT: 1,8606
330FT: 5,347
660FT: 8,2339
Speed: 137,96
1000FT: 10,750
Speed: 157,35
ET: 12,862
Speed: 171,69

Kaks sõitu tulid 12,9 ülejäänud proovisin indexis püsida(13,5)

Esimene sõit pildis


andrec - 25.07.17 19:11

Ennem Speedesti natukene tehtud jälle midagi. Ostetud sai Bosch'i 044 pump. Algne plaan oli originaal paaki panna, aga kuna tekkis originaal paagile tahtja, siis sai 30l JAZ'i plastik paak ostetud. Pumbale 70A relee vahele ja uued 4 ruudused juhtmed. Pealevool AN8, tagasivool küll hüdroscanis lastud teha aga põhimõtteliselt AN6. Originaal kütuselatt ja regulaator jäid hetkel kasutusse. Originaal kütusefilter sai pagassi viidud.

Eemaldatud sai ka katuseluugi mehhanism, mis ostust saadik ei töötanud, järelikult pole vajagi.

Plaan oli ka panna kergemad pidurid ette. BMW E38 4kolviga brembod, aga kahjuks antud A6 velg ilma flantsita alla ei istu. Hetkel jääb katki see pidurite teema. Kellel huvi võin eurode vastu vahetada, olemas ka vahe flantsid UFO püstakute jaoks.

http://differ.ee/images/s4/paak1.JPG
http://differ.ee/images/s4/paak2.JPG
http://differ.ee/images/s4/paak3.JPG
http://differ.ee/images/s4/paak4.JPG
http://differ.ee/images/s4/paak5.JPG
http://differ.ee/images/s4/paak6.JPG
http://differ.ee/images/s4/paak7.JPG
http://differ.ee/images/s4/paak8.JPG
http://differ.ee/images/s4/paak9.JPG
http://differ.ee/images/s4/paak10.JPG


Zoig - 25.07.17 19:58

Kütusepaak on ikka maandatud?


andrec - 31.07.17 09:08

Speedest Legends'il sai veel ajaparandust tehtud.

RT: 0,45
60FT: 1,8103
330FT: 5,2678
660FT: 8,1429
Speed: 137,04
ET: 12,726
Speed: 178,14

Auto kaaluks 1467kg ja 102kütusega.

See sõit vasakul rajal. Paremal rajal sõitsin 2,0s 60 jala ajaga 12,9. Kolmanda sõidu tegin uuesti vasakul rajal ja tulemuseks 12,73.
Kõik kolm sõitu sõitsin indeksi lõhki (13,5s), siis arvasin, et koju minek. Indro aga otsis kähku reeglid välja ja ütles, et peaksin saama sõita pühapäeval. Õhtul muudeti ellikate tabel ära ja olin kirjas. Pühapäeva hommikul anti kõigile üks aja sõit veel teha. 2,1sekundilise 60 jala ja 13X km/h lõppkiirusega sai sõidetud 13,6s, ehk siis tuli kõvasti pidurdada lõpus. Kolmandas ellikate foorus langesin välja kahjuks. Vastane sõitis 13,4 mina 13,3, pidurdasin liiga vähe järelikult.


andrec - 20.08.17 19:57

HRX One Mile Challenge Stage 2 sai sõidetud 241km/h. Seekord oli 16" ratas all(kevadel 18"), 100kg kergem ja 044pump. Teist ringi teha ei saanud kuna rehvi kiirusindeks ei vastanud nõuetele. Ei vaadanud ka ennem võistlusi. Arvasin Conti rehv, et küll on aga võta näpust täpselt sama mudeli rehv, kahel rattal 240 ja kahel 210.

Võrdluseks:
SMS Revo soft+raud 238km/h
S4 RS2 tehnikaga 234km/h
S4 stock rauga ja lahtise õhulugejaga 215km/h, teine sõit 217km/h(ei tea kas pani õhulugeja pistiku tagasi)

https://www.youtube.com/watch?v=-4sn-55OJUM


simoQ - 20.08.17 20:08

Tubli tulemus, pole miskit öelda, tuld kolvile! :cool:


Jürgen - 20.08.17 20:22

Kusjuures kuulsin eile veel murelikke... ühel kodanikul oli kiivri-kinda mure ja algselt rääkis, et teise sõitu ei pääse. Minu jaoks üllatav, et sellise asja pärast nüüd siis sõitmata jääb - soovitasin ringi küsida. Tulemitest nägin, et käis ikka paugutamas ära.
Ise "laenasin" ühe nipuka GPS'i jaoks minu jaoks uutelt nägudelt, aga tegelt sai ka niisama võõraid tehnikaid nillimas käidud. :D

Sesmõttes, et ma oleks vabalt võinud oma velje-rehvi ringi ajutiselt laenata (W tähisega), kui see kedagi aidanud oleks ja küsitud oleks... rasked küll teised, aga alt ja tagasi alla krudimise vaev oleks aint laenaja mure olnud. Eestlased... kambavaimu vaja ikka veel kasvatada. :) :)

Edit: heaküll turvapuuri nõude lõhki laskmist koha peal ei lahendaks, aga sel autol jäi too mure seekord ära. :D


Silverpm - 20.08.17 20:41

Andres juba mainis ära siis, et ta ei viitsi lihtsalt vahetada rattaid ringi, et edasi sõita.

Kas vanadus või täismängu peale minek ?:D


andrec - 20.08.17 20:44

Järgmiseks aastaks ka jätma midagi. 250 püüdma minna k24'ga :D


Kiku - 20.08.17 20:53

Maxxecu ja etanool, lihtsalt pulli pärast. :D


andrec - 20.08.17 21:01

Etanooli ja proge aju plaan ongi. Toru kolle ja võibolla billet ratas ka K24'le. Lisaks madalmaks vaja.


Maku - 20.08.17 21:39

Kui sa oleksid mõni aasta tagasi öelnud, et sõidad k24/7000 vilega miilil 241 km/h, poleks sind ilmselt keegi uskunud. Aga sa tegid seda! Kõva värk!


Kiku - 20.08.17 21:51

Norras tõmmati dünos k24(billet imu ja puuritud kuumkoda koos "vastusurvet vähendava tiivikuga") mootorist 360hp(~550nm) kui ma hästi mäletan.


Zoig - 21.08.17 00:06

K24-7400 külge on ka sobitatud tavaline K24-7000 külm koda, sessuhtes pole vaja imestada kui billet rattaga saab 360hp kätte.


andrec - 21.08.17 06:51

Käin dynos ära septembris.


andrec - 15.09.17 18:27

Jõud mootorist, kütus Cirkle-K 98.

http://differ.ee/images/s4/Dyno.jpg


Maku - 16.09.17 00:00

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Jõud mootorist, kütus Cirkle-K 98.

http://differ.ee/images/s4/Dyno.jpg
234/237 kw ja 483/469 nm mootorist stock K24-ga? Et nagu mis mõttes? Ole hea ja räägi raadiokuulajale, mismoodi see võimalik on.:)


andrec - 16.09.17 08:46

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
234/237 kw ja 483/469 nm mootorist stock K24-ga? Et nagu mis mõttes? Ole hea ja räägi raadiokuulajale, mismoodi see võimalik on.:)

Kõik siin teemas kirjas, mis autoga tehtud. Salajasi NOS'i voolikuid ei jookse :D
Janise käest saadud K24, et võibolla on ta sellega midagi teinud :P, treipingi peal vedeles kui järgi läksin


morze - 16.09.17 11:31

Porditud plokikaas on vast põhisüüdlane.


nimi - 16.09.17 16:35

Kui palju ta tehase kaalust kergem on? 15kw ja 44nm võimsam originaal kaaluga s4 olid 7km/h kiirem.


andrec - 16.09.17 16:53

Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Kui palju ta tehase kaalust kergem on? 15kw ja 44nm võimsam originaal kaaluga s4 olid 7km/h kiirem.

1460kg
See originaal kaaluga S4 oli RS2 tehnikaga? Kus pingis jõud mõõdeti?


nimi - 17.09.17 05:08

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Kui palju ta tehase kaalust kergem on? 15kw ja 44nm võimsam originaal kaaluga s4 olid 7km/h kiirem.

1460kg
See originaal kaaluga S4 oli RS2 tehnikaga? Kus pingis jõud mõõdeti?


Mis miilile registreeriatele tasuta anti. GTR is vist.


Maku - 17.09.17 08:56

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Kõik siin teemas kirjas, mis autoga tehtud. Salajasi NOS'i voolikuid ei jookse :D
Janise käest saadud K24, et võibolla on ta sellega midagi teinud :P, treipingi peal vedeles kui järgi läksin
Lasin diagonaalis teema üle ja silma jäid: 2.0 TFSI coilpackid, ühemassiline hooratas, wastegate juhtimine ringi tehtud, karteri tuulutus ringi tehtud, sisselaskekollektori postid eemaldatud, 600x300x76 intercooler, 3" summuti, eraldi wastegate toru, 3" sisselaske torustik, õhuvõtt tule all 3"x5" koonus K&N, plokikaan porditud, Bosch'i 044 pump.

Jah, mitmed nendest asjadest ei oma antud kontekstis tähendust. Tõenäoliselt tolku on siin s. kollektori ringitegemist, jahedamast sisselasket ja vabamast väljalaskest. Kaane osa sõltub, kes seda näppinud on.

Kas kollektor on RS2 oma? Mis soft on?


andrec - 17.09.17 09:17

Väljalaske kollektor RS2.
Soft PRJ tehtud 2010 aastal custom Kaido S4'le kui ta AC Dragil 13,0 sõitis ja mul oli siis S6'l SMS 303PS ja sõitsin 13,1s. Kaidol kiirus oli 166 ja mul 165, 400m lõpus. Kahjuks kaalusid ei oska enam öelda, minu oma võis kergem olla. Sama Kaido softiga sõitsin eelmine aasta 13,6s ja SMS softiga 13,7s. Ülejäänud auto oli originaal, katid eemaldatud ainult. Miilil SMS'iga eelmine aasta 222km/h.


Maku - 17.09.17 10:03

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Väljalaske kollektor RS2.
Soft PRJ tehtud 2010 aastal custom Kaido S4'le kui ta AC Dragil 13,0 sõitis ja mul oli siis S6'l SMS 303PS ja sõitsin 13,1s. Kaidol kiirus oli 166 ja mul 165, 400m lõpus. Kahjuks kaalusid ei oska enam öelda, minu oma võis kergem olla. Sama Kaido softiga sõitsin eelmine aasta 13,6s ja SMS softiga 13,7s. Ülejäänud auto oli originaal, katid eemaldatud ainult. Miilil SMS'iga eelmine aasta 222km/h.
Vahe on siis selles, et SMS soft on tehtud teise turbo jaoks ja prj soft stock k24-le? Kas igapäeva sõite tehes on mingit vahet ka tunda nendel kahe softil (tühikäik, spoolup, ülerõhk jms)?


andrec - 17.09.17 10:19

Valetasin 13,8 sõitsin SMS'iga eelmine aasta, ehk siis 0,2s oli vahe. SMS'i pealt PRJ'i softi peale üle minna oli tuntav vahe. Nüüd peale ringiehitamist pole SMS'i proovinud.
Boosti on 1,7bar, seal ka max vääne, nagu väände graafikult näha, siis sammoodi kukub ka boost. Lõpus 1bar.


Maku - 17.09.17 10:47

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Valetasin 13,8 sõitsin SMS'iga eelmine aasta, ehk siis 0,2s oli vahe. SMS'i pealt PRJ'i softi peale üle minna oli tuntav vahe. Nüüd peale ringiehitamist pole SMS'i proovinud.
Boosti on 1,7bar, seal ka max vääne, nagu väände graafikult näha, siis sammoodi kukub ka boost. Lõpus 1bar.
1,7 bari K24 kohta on muidugi päris palju. Mäletad sa, mis rõhk SMS softiga oli?


andrec - 17.09.17 12:23

1,4-1,5bar


Maku - 17.09.17 14:09

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
1,4-1,5bar
OK.

A muidu vesipritsest ei oleks kasu?


andrec - 17.09.17 15:13

Teoorias peaks saama jõudu juurde jah. Või siis bensiini asemel etanooli proovida. Selline plaan järgmiseks ongi.


Maku - 23.09.17 21:16

Nagu ma siit loen, siis lisaks on map sensor vahetatud.

1992 Audi S4 2.2 turbo quattro manual

Engine power:

318,5HP(237,5kw)@6124 rpm
469,1Nm@3600rpm


Engine:

Chip (tuner.ee), motronic, 300kpa map
Cylinder head ported
RS2 exhaust manifold
K24 7000 turbocharger
3 "exhaust pipe
Screame pipe
Cold Air Intake
3x5 "K & N air filter
3" cooler piping
600x300x76 Toyosports intercooler
The posts in the intake manifold have been removed
2.0TFSI ignition coils

Fuel system:

JAZ 30l fuel tank
BOSCH 044 fuel pump
AAN original nozzles
AAN original fuel rail
AAN original fuel pressure regulator

Chassis, transmission:

Short shifter
Lighter, single-mass flywheel
H & R -40mm springs
Rigid engine mounts
Rigid gearbox mounts
Rigid bridge bushes
S6 HP2 brakes front
18 "S8 Avus rings

Body:

Lighter Made (1467kg at the moment)
2x Sparco sprint seat


Best ET 12,726s @ 178,14km/h
Best one mile speed 241km/h


twistY - 23.09.17 21:24

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Nagu ma siit loen, siis lisaks on map sensor vahetatud.


See on AAN-i chippimise puhul prj-l standard lahendus. Otseselt lisajõudu selles anduris ju ei peitu, uus soft lihtsalt eeldab selle olemasolu.


Eero - 24.09.17 10:29

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Jõud mootorist, kütus Cirkle-K 98.

http://differ.ee/images/s4/Dyno.jpg


FAcebookis kirjutasid, et lennukikütuse ja 98 segu oli paagis? Numbrid on muidugi nii või naa vinged, lihtsalt selguse mõttes :)


andrec - 24.09.17 11:09

Dynos oli puhas 98
Miilil oli 98 ja 102 pooleks
Dragil oli puhas 102

Dynos oleks tahtnud proovida 102'ga, aga antud hetkeks oli see otsas ja ei hakanud uut kanistrit ostma. 95eur 25liitrit :P.


MEEMEES - 24.09.17 15:07

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Dynos oli puhas 98
Miilil oli 98 ja 102 pooleks
Dragil oli puhas 102

Dynos oleks tahtnud proovida 102'ga, aga antud hetkeks oli see otsas ja ei hakanud uut kanistrit ostma. 95eur 25liitrit :P.

Shell*i 99+oled proovinud?


andrec - 24.09.17 16:15

Ei ole peale sattunud.


andrec - 15.11.17 18:36

Keegi targem oskab nõu anda äkki. Mis keermed keerata nendele aukudele, mis piltidel. Valikus "Meeter, BSP, NPT".
Plaan siis lahendada turbo pealevool AN4'ga ja äravool AN10'ga.

http://differ.ee/images/s4/Oil_plokk.jpg
http://differ.ee/images/s4/Oil_feed.jpg
http://differ.ee/images/s4/Oil_return.jpg


twistY - 15.11.17 18:49

M22x1,5 üleminek an10-le on üsna tavapärane.
M20x1,5 an10-le samamoodi.

M10x1(või NPT 1/8") pealt üleminekut an4-le leiab ka kindlasti lihtsalt.


andrec - 15.11.17 19:31

See ploki oma tekitaski kõige rohkem küsimusi. 1/2 jaoks auk liiga suur ja 3/4 jaoks peaks 23,4 peale puurima.

Ehk siis:
M22x1,5
M20x1,5 või 1/2 NPT
M10x1 või 1/8 NPT

Üleminekuid on ka M10x1,25; M10x1,5


andrec - 15.11.17 20:07

Räägin, siis kuulajatele mis turbo tulemas.
Natuke suurem K26 Audi 200 pealt 2,1 134kw. Ainuke väiksem koht on imuava mis K24'l on suurem. Puudu oleks veel #8 kuumakoda, kui kellegil peaks vedelema riiulil, siis oleks väga huvitatud.
Kõigepealt K24 mõõdud:

http://differ.ee/images/s4/k24_1.jpg
http://differ.ee/images/s4/k24_2.jpg
http://differ.ee/images/s4/K24_3.jpg
http://differ.ee/images/s4/K24_4.jpg
http://differ.ee/images/s4/K24_5.jpg

K26 mõõdud:


http://differ.ee/images/s4/k26_1.jpg
http://differ.ee/images/s4/k26_2.jpg
http://differ.ee/images/s4/K26_3.jpg
http://differ.ee/images/s4/K26_4.jpg
http://differ.ee/images/s4/K26_5.jpg
http://differ.ee/images/s4/k26_6.jpg
http://differ.ee/images/s4/k26_7.jpg


prj - 16.11.17 19:34

Stock pihustid niigi suht otsas stock turboga ning see vana K26 ei ole eriti tootlikum. #8 kuumakoda pole sinna kohe kindlasti vaja, ainult lagi saab juurde.
IMO ei oma see mingit mõtet. Alati ei ole suurus oluline, ka kompressori/turbiini disain loeb ning K24-7000 on selle koha pealt märksa paremini õnnestunud.


andrec - 16.11.17 20:23

Pihustitega olen arvestanud.
Variant 2 oleks lahti kiskuda turbo ja billet ratas panna.


Mr.E - 17.11.17 08:14

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Pihustitega olen arvestanud.
Variant 2 oleks lahti kiskuda turbo ja billet ratas panna.


Veel lihtsam oleks kiviajast välja tulla ja normaalne turbo panna.


andrec - 17.11.17 08:47

Liiga lihtne :D


andrec - 21.03.18 15:23

Sai täna tuulutatud autot juba. Ennem seda läks vahetusse termostaadi flants koos termostaadiga.
Ära peaks veel vahetama starteri, hakkab lepingut lõpetama. Muud pole midagi talve jooksul jõudnud teha autoga.

http://differ.ee/images/s4/spring.JPG


andrec - 08.04.18 14:14

Kevadet kuulutamas.


kuno666 - 08.04.18 16:26

On ikka hea tunne küll ju :D Lagi on kaaluvõidupärast maas või läheb see mustaks? :D


andrec - 08.04.18 17:46

Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
On ikka hea tunne küll ju :D Lagi on kaaluvõidupärast maas või läheb see mustaks? :D

See lagi oli jube pornolt musta nahaga üle tehtud. Et see lendas ammu prügikasti. Enamus salongi plastikud olid puruks. Ainuksed asjad mis alles on uksepolstrid, tagaiste ja armatuur.


andrec - 24.12.18 12:42

See auto ootab hetkel nukralt oma aega. Kapotiall hetkel tühi lõuend, et midagi tänapäevasemat sinna ümber keerata.

Mõni moderaator võib selle teema huviliste autode alla liigutada!

http://www.differ.ee/images/s4/tyhi.jpg


andrec - 12.07.20 19:43

Müüdud võib teema lõppenuks lugeda. Kere rändas Pärnusse kuskile, pidi vist mingi jääraja masin tulema.