Audi S6 Avant 2.2TQ - 1997.07 - SalmA
SalmA - 20.11.16 16:01
Esimeskorda elus sai siis ka saaremaal käidud ja ligi võetud uus igapäeva liikur.
Vanust aparaadil 19 aastat ja mõned kuud peale.
Varustus nagu 90% eestis olevates C4 S6-tel (ei mingeid soojendus, ega tule pesureid. Loomulikult Bosest ja püsikast võib ka vaid und näha)
Ei midagit erilist.
Südameks siis tavaline AAN ja edasi viib 6 käiguline käigukast, mis oskab ka kõiki rattaid ringi ajada.
Värvus sinine.
Kõik, mis küljes töötab ja tegemist ei vaja midagit.
Ega rohkem polegi vast vaja lisada.
Paar pilti ka(loodame, et eelmine omanik ei pahanda):
Hooldusest:
236131: Mootoririhmad(hammas, soon, pingutid, rullikud, veepump, termostaat), mootori õli, Kütusefilter, õhufilter, kapotiamort.
237023: Väntvõllirihmaratas , pidurivedelik
245169: Õlivahetus
246500: Revhivahetus, sillastend, stabika puksid, tagumised reguleerimis vardad
260568: Rehvivahetus
260766: Sillastend
272253: Välimised rooliotsad, sillastend
282589: Rehvivahetus
284334: Õlivahetus
290222: Sõiduajal ragin sees(kontrollida, kas on veovõlli ots)
300557: Sidurikomplekt, väntvõlli tagumine tihend, käigukasti võlli tihend, Pooltelje tihend, väntvõlli nõellaager, käsipiduri trossid, käigukasti
õli, mootori õli,
377222: õõtshoovad, rattalaagrid, välimised rooliotsad, Tagumised õõtshoova puksid, pidurivedelik, sillastend
27.09.15: visko ventilaatori laager, õlivahetus
30.06.16: Uste alumised liistud, paisuklapp kliimaseadmes, kliima kontroll ja täitmine
05.10.16: Sillastend
14.10.16: Süüteküünlad( Bosch), Õhufilter, õlivahetus (pihustite testimine)
415xxx: Käsipiduri trossid (Bosch)
416033: SWF kojamehed
417692: Löbro välimine poolteile otsa kumm
418190: Õlivahetus (5W40 Mobil 3000)
420200: Käigukasti ja diferentsiaali õli. Esimese poolraami puksid. Kõik turboga seotud voolikud. Tagaraami puksid, diferentsiaali hoidiku puksid,
diferentsiaali suur padi. Taastatud kütusepaak.
422008: Sillastend
424000: Õli, suured õõtsapuksid
425300: Rihmad, salongi radiaator, salongi ventilaator, kõik veevoolikud, veepump, filtrid
432300: Õli ja filtrid
442070: Õli ja filtrid
Mured/lahendused:
28.11.2016: Käsipidur jääb peale (uued Boschi trossid käes, koos tagumise supporti rem. komplektiga) 10.12.2016 Vahetatud trossid.
Käisipiduri hoovad käivad vabalt.
30.11.2016: Starteri pendiks jääb külmalt peale 17.03.2017 Uus olemas, ootab paigaldust
10.12.2016: Parempoolne esimene välimine pooltelje kumm praguline, Kütusepaak roostes(auke veel ei ole, kuid kõva tahtmine maha võtta, enne, kui loik
maas.) 18.01.2017 AC garages Kõrvalistuja poolne välimine veovõlli otsa kumm vahetatud. 19.01.2017 doonor paak viidud AMR-i pritsi
ja pulber värvimisse.
SalmA
ragnara - 20.11.16 16:26
Ma ei saa sellistest postidest päris täpselt aru? Kas edevus on tõesti nii suur, et ei kannata oodata aega mil sa suudad normaalse, infot täis,
piltidega postituse teha?
sibidisah - 20.11.16 16:32
VÄGEV!!!!
treilop - 20.11.16 16:51
Tegelt? Äge
reio - 20.11.16 20:27
Uhke värk.Tikutaku.
Patrick - 20.11.16 20:41
Millal see täienduse õhtu kätte saabub?
SalmA - 20.11.16 20:51
Tsitaat: |
Algselt postitas: treilop
Tegelt? Äge |
Jah. Läks seekord siin nii.
20V avant sigarit ju kellegil pakkuda ei ole(vähemalt mitte minu eelrave juures).
Tsitaat: |
Algselt postitas: Patrick
Millal see täienduse õhtu kätte saabub? |
Muudatus juba sees.
Ja kui kellegil jooks Avuseid pakkuda, võib ka märku anda. Rehvid endal olemas.
SalmA
püstolett - 20.11.16 20:58
Pigem nagu ei olegi pakkuda. Eelarve võib olla ükskõik missugune.
SalmA - 20.11.16 21:00
Tsitaat: |
Algselt postitas: püstolett
Pigem nagu ei olegi pakkuda. Eelarve võib olla ükskõik missugune. |
Saksas üks veel on: http://www.mobile.ee/et/car?id=235202348&bc=2
SalmA
TartuAudi - 20.11.16 21:15
Oennitleme roeoemutekitava soeidumasina puhul
(Kui ma kunagi rikkaks peaksin saama, ostan omale ka sellise )
Evil9 - 20.11.16 22:15
Kui neidki enam nii väga võtta on? Kaksik, mis kaksik!
KeveN - 20.11.16 22:22
Vaatasin ja mõtlisklesin, et miks see auto nii kaua müügis küll oli, ju asukoha pärast.
Edu autoga, s6 tahaks isegi omada.
Kivitare - 21.11.16 07:52
Ei muud kui õnne ja edu uue autoga.
Selle 20v 200 Avandi eest tundub isegi suhteliselt soodne hind olevat, kuna enamik sedaanegi on sealmaal üle 10k €.
andrec - 21.11.16 08:23
Tsitaat: |
Algselt postitas: KeveN
Vaatasin ja mõtlisklesin, et miks see auto nii kaua müügis küll oli, ju asukoha pärast.
Edu autoga, s6 tahaks isegi omada. |
Need masinad üldjuhul ongi kaua müügis. Suvaline inimene ei osta endale S'i. Keegi kiirmüügi hinnaga pakub, siis muidugi läheb kohe minema.
sector - 21.11.16 13:37
Kõige odavam 200tq mobiles on siiski 4300€ ja sedaan. Jõuaks ülal pidada võtaks endalegi mõne AANi ligi. Seniks aga kärutan wannabe S6 TDIga ringi.
Igaljuhul tundub olevat ilus auto, palju edu masinaga! Ja tee mõned
ilusamad pildid, salongist ka!
SalmA - 21.11.16 13:51
Tsitaat: |
Algselt postitas: sector
Kõige odavam 200tq mobiles on siiski 4300€ ja sedaan. Jõuaks ülal pidada võtaks endalegi mõne AANi ligi. Seniks aga kärutan wannabe S6 TDIga ringi.
Igaljuhul tundub olevat ilus auto, palju edu masinaga! Ja tee mõned
ilusamad pildid, salongist ka! |
Ei. Sedaani ei taha.
Mis siin ikka pidada. Kui on isend, mis ei ole surnuks sõidetud, ei ole ju väga palju suuremaid kulutusi kui uuema ajastu TDi-dega aparaatidel.
Pildid tulevad siis, kui saanud korraliku pesu ja keemilise.(Siis hea hoida puhtana )
Endal korralike tingimusi selliste asjade jaoks ei ole.
SalmA
sector - 21.11.16 16:24
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: sector
Kõige odavam 200tq mobiles on siiski 4300€ ja sedaan. Jõuaks ülal pidada võtaks endalegi mõne AANi ligi. Seniks aga kärutan wannabe S6 TDIga ringi.
Igaljuhul tundub olevat ilus auto, palju edu masinaga! Ja tee mõned
ilusamad pildid, salongist ka! |
Ei. Sedaani ei taha.
Mis siin ikka pidada. Kui on isend, mis ei ole surnuks sõidetud, ei ole ju väga palju suuremaid kulutusi kui uuema ajastu TDi-dega aparaatidel.
Pildid tulevad siis, kui saanud korraliku pesu ja keemilise.(Siis hea hoida puhtana )
Endal korralike tingimusi selliste asjade jaoks ei ole.
SalmA |
Mul C4 TDI Q ja kütusekulu vast S6ga võrreldes veidi parem ikka.
SalmA - 21.11.16 17:24
Küttekulu ei võrdu vast ülalpidamis kuluga.
SalmA
Uss - 21.11.16 18:51
Neid lisavidinaid (bose, püsikas jne.) annab suht lihtsalt juurde pookida. Omal läbikäidud teema. Oluline on, et oleks korralik toorik kuhu neid
pookida.
Muidu edu essiga ja muretuid kilomeetreid.
antsu - 21.11.16 19:09
2 esimest pilti on toredad. Neliveoline vaatab neliveolist. Jõudu ja edu pidamisel. On tegu nö süütukesega või on seda juba krutitud?
veekaheksa - 21.11.16 20:13
Tervitused ja tere tulemast siis S C4 haiglasse. Paranemismärke tavaliselt need omanikud kunagi näitama ei hakka, ja arvata võib, et nad ise ka
sellega väga rahul on Hoia teda ja ära väga vanurda tee peal. Tahab ikka
kohati pahhitamist saada.
edu.ee
veekaheksa
RaunoO - 21.11.16 20:22
Krt, minu ront ka pildile jäänud. Aga jahh, toorik on super ja tehniline pool pole üldse halb, võrreldes enamuste müügis olevate pillidega.
SalmA - 21.11.16 20:55
Tsitaat: |
Algselt postitas: RaunoO
Krt, minu ront ka pildile jäänud. Aga jahh, toorik on super ja tehniline pool pole üldse halb, võrreldes enamuste müügis olevate pillidega.
|
Vähemalt oled pildis.
Tsitaat: |
Algselt postitas: veekaheksa
Tervitused ja tere tulemast siis S C4 haiglasse. Paranemismärke tavaliselt need omanikud kunagi näitama ei hakka, ja arvata võib, et nad ise ka
sellega väga rahul on Hoia teda ja ära väga vanurda tee peal. Tahab ikka
kohati pahhitamist saada.
edu.ee
veekaheksa |
Paremat jalga peab kahjuks taltsutama. Peab ikka mõtlema, et sõidan vana sigariga, mis hakkab alles 3.5k pealt elama ja siis ka ainult sujuvalt.
Tsitaat: |
Algselt postitas: Uss
Neid lisavidinaid (bose, püsikas jne.) annab suht lihtsalt juurde pookida. Omal läbikäidud teema. Oluline on, et oleks korralik toorik kuhu neid
pookida.
Muidu edu essiga ja muretuid kilomeetreid. |
C5 bose juba tartus ootamas (Concert I makke kah kodus jätkub:cool
Püsikaga käivad ka läbirääkimised
Tsitaat: |
Algselt postitas: antsu
2 esimest pilti on toredad. Neliveoline vaatab neliveolist. Jõudu ja edu pidamisel. On tegu nö süütukesega või on seda juba krutitud?
|
Riiet on lõigatud. Sisse ei ole vaadanud. Muu peaks olema veel rikkumatta.
Ise vast rikuks vaid MTM-iga. Rohkemat ei soovi.
SalmA
Zoig - 21.11.16 21:07
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Paremat jalga peab kahjuks taltsutama. Peab ikka mõtlema, et sõidan vana sigariga, mis hakkab alles 3.5k pealt elama ja siis ka ainult sujuvalt.
Riiet on lõigatud. Sisse ei ole vaadanud. Muu peaks olema veel rikkumatta.
Ise vast rikuks vaid MTM-iga. Rohkemat ei soovi.
SalmA |
3.5k on veidi hilja, sellel turbol hakkab pidu läbi saama juba 5k-6k vahel, pigem ikka hakkab looma 2.5k juures ja tulemus on hiljemalt 3k juures
käes.
Prj variant stock rauale oli parem kui mtm oma, kui juba, siis pigem see panna. Tekkivad probleemid olid suhteliselt samad nagu igal stockil mis on
20a vanad - rõhulekked, süütesüsteem, suvaliselt lagunevad osad mis on väsinud.
Puhtalt enesekindluseks teeksin lisaks rõhulekketestile ka õlisurve mõõtmise ära, saab natukene aimu mis seis on.
Üldiselt edu selle haigusega, Veeka sõnad vastavad tõele, ravi on kas vähetõhus või suisa puudulik.
SalmA - 21.11.16 21:21
Tsitaat: |
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Paremat jalga peab kahjuks taltsutama. Peab ikka mõtlema, et sõidan vana sigariga, mis hakkab alles 3.5k pealt elama ja siis ka ainult sujuvalt.
Riiet on lõigatud. Sisse ei ole vaadanud. Muu peaks olema veel rikkumatta.
Ise vast rikuks vaid MTM-iga. Rohkemat ei soovi.
SalmA |
3.5k on veidi hilja, sellel turbol hakkab pidu läbi saama juba 5k-6k vahel, pigem ikka hakkab looma 2.5k juures ja tulemus on hiljemalt 3k juures
käes.
Prj variant stock rauale oli parem kui mtm oma, kui juba, siis pigem see panna. Tekkivad probleemid olid suhteliselt samad nagu igal stockil mis on
20a vanad - rõhulekked, süütesüsteem, suvaliselt lagunevad osad mis on väsinud.
Puhtalt enesekindluseks teeksin lisaks rõhulekketestile ka õlisurve mõõtmise ära, saab natukene aimu mis seis on.
Üldiselt edu selle haigusega, Veeka sõnad vastavad tõele, ravi on kas vähetõhus või suisa puudulik. |
Mainiks ära, et jutt oli TDi sigarist mitte, S-ist
S-teeb kõike nii nagu peaks tegema. Vähemalt mulle tundub.
SalmA
Zoig - 21.11.16 22:46
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Mainiks ära, et jutt oli TDi sigarist mitte, S-ist |
Diislil on ju 3.5k juures igasugune pidu ammuilma läbi
SalmA - 22.11.16 09:12
Tsitaat: |
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Mainiks ära, et jutt oli TDi sigarist mitte, S-ist | Diislil on ju 3.5k juures igasugune pidu ammuilma läbi |
Ah. Pidu ei ole kunagi olnud. Lihtsalt konstante kulgemine, kui gaasi(on/off nuppu) vajutad.
SalmA
SalmA - 27.11.16 22:10
Nüüd siis esimene mure tulnud.
Käsipiduri trossid jäid esimest korda kinni
Aga uued NK omad juba tellitud
SalmA
morze - 27.11.16 22:41
"Kõik, mis küljes töötab ja tegemist ei vaja midagit."
Kuldne lause, eriti lause teine pool.
Welcome to "S" club, mõne aasta pärast seisad peegli ees ja küsid sealt vastuvaatavalt isikult: "Kuhu sa kurat viis tuhat euri panid, ah?"
SalmA - 27.11.16 23:01
Tsitaat: |
Algselt postitas: morze
"Kõik, mis küljes töötab ja tegemist ei vaja midagit."
Kuldne lause, eriti lause teine pool.
Welcome to "S" club, mõne aasta pärast seisad peegli ees ja küsid sealt vastuvaatavalt isikult: "Kuhu sa kurat viis tuhat euri panid, ah?"
|
Ära narri.
SalmA
andrec - 28.11.16 08:03
Need NK omad üle ühe talve ei kesta. BOSCHi trossid oluliselt kallimad ei ole, aga kestavad paremini.
SalmA - 28.11.16 08:05
Tsitaat: |
Algselt postitas: andrec
Need NK omad üle ühe talve ei kesta. BOSCHi trossid oluliselt kallimad ei ole, aga kestavad paremini. |
No C3 peal pidasid 2 aastat, kuni sai supportid ära remonditud( siis ka veel ei jäänud kinni).
SalmA
Siim - 28.11.16 09:01
Kuidas tuvastasid, et trossi viga? Mis kohast tross kinni kiiluma hakkab, suppordi juurest? Minu omal ka jääb kässar peale aga ainult talvel.
SalmA - 28.11.16 09:17
Tsitaat: |
Algselt postitas: Siim
Kuidas tuvastasid, et trossi viga? Mis kohast tross kinni kiiluma hakkab, suppordi juurest? Minu omal ka jääb kässar peale aga ainult talvel.
|
Ei tuvastanudki. Lihtsalt esimene asi mida teha. On teada, et ühelpool on ka support vahetatud. Kuna niikuinii vaja autot tõsta, siis läheb teisele
supportile remontkomplekt külge(kolv ja kõik tihendid), siis on kindel, et probleemist prii.
Samas loogika järgi tundub, et ikkagi trossi teema, kuna eile sõitma hakkates oli veel pluss kraadi peal, ning õhtul peale 4 tundi seismist oli
käsipidur peal ja heebel käis tühjalt.
Esimene paagitäis ka tühjaks sõidetud. Kompu näitas 9,9 keskmiseks, kuid paagi täitmise järgi tuli 10,7. Paak siis kannatas pea 700Km, enne kui teatas
ka compu, et tangi.
Järgmise tangimise järel panen ka MTM kiibi sisse ja vaatab, kas ka mingi vahe.
SalmA
Siim - 28.11.16 09:41
Kas on võimalik, et suppordi juurest võtad trossi lahti ja siis liigutad kabiinist kangi?
SalmA - 28.11.16 09:48
Tsitaat: |
Algselt postitas: Siim
Kas on võimalik, et suppordi juurest võtad trossi lahti ja siis liigutad kabiinist kangi? |
No auto alla niisama väga ei kutsu roomama. Külm kah väljas.
SalmA
Kivitare - 28.11.16 10:50
Käsipiduri hoob jääb kinni neil. Jama lugu on see, et seda hoova tagastus vedru enam originaalina ei saa. Siiani pole meeles olnud, et proovida mõnda
teise auto vedru sinna. Ja muidugi, tuleb kasutada seda igal võimalikul juhul. Mitte küljetamiseks vaid hoida seda liikumises. Ükskõik kuhu pargid,
siis nui neljaks peale/maha. Siis kestab.
Siim - 28.11.16 10:58
Vabandad, et nii palju postitan sel teemal. Olen ka täheldanud, et just hoob jääb kinni mitte tross. Paar matsu veljevõtmega on siiani olukorra
päästnud ja seetõttu talvel väldin pikemal peatumisel käsika kasutamist. Aga see ajutine lahendus ja remont tuleb kunagi teha.
SalmA - 28.11.16 11:12
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Need NK omad üle ühe talve ei kesta. BOSCHi trossid oluliselt kallimad ei ole, aga kestavad paremini. |
No C3 peal pidasid 2 aastat, kuni sai supportid ära remonditud( siis ka veel ei jäänud kinni).
SalmA |
Siiski kuulasin nõud ja võtsin siis Boschi trossid.
Tsitaat: |
Algselt postitas: Siim
Vabandad, et nii palju postitan sel teemal. Olen ka täheldanud, et just hoob jääb kinni mitte tross. Paar matsu veljevõtmega on siiani olukorra
päästnud ja seetõttu talvel väldin pikemal peatumisel käsika kasutamist. Aga see ajutine lahendus ja remont tuleb kunagi teha. |
See juba teine teema. Võta support lahti ja vaata, mis sul seal toimub.
Tsitaat: |
Algselt postitas: Kivitare
Käsipiduri hoob jääb kinni neil. Jama lugu on see, et seda hoova tagastus vedru enam originaalina ei saa. Siiani pole meeles olnud, et proovida mõnda
teise auto vedru sinna. Ja muidugi, tuleb kasutada seda igal võimalikul juhul. Mitte küljetamiseks vaid hoida seda liikumises. Ükskõik kuhu pargid,
siis nui neljaks peale/maha. Siis kestab. |
See vedru küll nüüd millegist süüdi ei ole. Enda c3-el oli taga lihtsalt käsipiduri hoovad peaaegu kinni roostetanud(üks supportitest oli isegi veel
originaal). Peale remontkomplekti käivad ülimalt vabalt.
SalmA
SalmA - 30.11.16 21:31
Sula ilmaga siiski käispidur töötab. Ehk siis lihtsalt trossid omadega otsas.
Postiga tuli täna selline asi:
SalmA
freeser - 01.12.16 08:06
Peale selle teema lugemist trosside kohta, minu essil järgmine päev jäi käsipidur peale ja enam ei saanud tõmmata ka kui külmaks läks, saan ka trosse
vahetada. Nüüd vähemalt teab kelle trosse eelistada. See värv ka ikka väga hea s6 puhul.
SalmA - 01.12.16 09:36
Tore, kui kellegile värv meeldib.
Endale oleks rohkem meeldinud Titanium Grey
SalmA
SalmA - 03.12.16 11:23
Kasutasin ka paar päeva autot veidi otstarbekamalt:
SalmA
simoQ - 03.12.16 11:35
S6 double-decker. Olgu mainitud, et teisel pildil oleva kuhja taga on keraamiline pliit, voodi katusel Sundolukorras polnud muid valikuid 200 km taha tarimiseks. Kiire ja praktilise pereauto šlogan peab paika.
SalmA - 04.12.16 14:58
SalmA
kuno666 - 04.12.16 16:57
Oleks müügipildid ka nii head olnud siis oleks see auto vist kiiremini läinud olnud Väga sile näeb nii ikka välja.
SalmA - 04.12.16 20:10
Tähelepanelik silm leiab ühe vea, mille loodan ka lähiajal parandada(ei ole taga kulunud S-i märk, ega numbrialus).
SalmA
sigar101 - 05.12.16 06:32
Poritiibadelt rõngad puudu
simoQ - 05.12.16 06:35
Tagumises tule paneelis vesi (mõrad jms) ?
SalmA - 05.12.16 07:16
Tsitaat: |
Algselt postitas: simoQ
Tagumises tule paneelis vesi (mõrad jms) ? |
Ei.
Tsitaat: |
Algselt postitas: sigar101
Poritiibadelt rõngad puudu |
Ei.
SalmA
Siim - 05.12.16 08:03
Mulle tundub:
1. Tagurdatud posti, tagastange kummis
2. Juhipoolne tagatiib suuresti mõlkis. Huvitav, et ainult ühel pildil see näha.
Zoig - 05.12.16 08:15
Paremal on tulealune liist tulepesuri katte auguga või on süsteem lohakalt ära kaotatud ja paremal on veel originaal liist alles.
simoQ - 05.12.16 08:17
Tsitaat: |
Algselt postitas: Zoig
Paremal on tulealune liist tulepesuri katte auguga või on süsteem lohakalt ära kaotatud ja paremal on veel originaal liist alles.
|
See on pildistaja peegeldus (vt. stangel sama kujutis).
freeser - 05.12.16 08:36
Mulle tundub, et parem esimene tiib tahab värvi, nagu oleks rooste näha ühel pildil. Aga see värv on ikka uskumatult hea.
SalmA - 05.12.16 09:08
Tsitaat: |
Algselt postitas: Siim
Mulle tundub:
1. Tagurdatud posti, tagastange kummis
2. Juhipoolne tagatiib suuresti mõlkis. Huvitav, et ainult ühel pildil see näha. |
Ei.
Tsitaat: |
Algselt postitas: freeser
Mulle tundub, et parem esimene tiib tahab värvi, nagu oleks rooste näha ühel pildil. Aga see värv on ikka uskumatult hea. |
See kõrval parkiva auto suunatule peegeldus.
Eelviimasel pildil näha, mis mind tõsiselt häirib.
SalmA
freeser - 05.12.16 09:21
Muud viga ei näe kui juhi ukse alumine kummiliist on kahtlaselt hall.
SalmA - 05.12.16 09:31
Tsitaat: |
Algselt postitas: freeser
Muud viga ei näe kui juhi ukse alumine kummiliist on kahtlaselt hall. :d |
Lihtsalt halvasti pestud.
SalmA
freeser - 05.12.16 09:41
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Muud viga ei näe kui juhi ukse alumine kummiliist on kahtlaselt hall. :d |
Lihtsalt halvasti pestud.
SalmA |
Kroom liistud jooksevad imelikult, tagumisel ots kuidagi üles ja uste omad ka kergelt mööda. Rohkem mina vigu sellel autol ei
leia.
SalmA - 05.12.16 10:50
Tsitaat: |
Algselt postitas: freeser
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Muud viga ei näe kui juhi ukse alumine kummiliist on kahtlaselt hall. :d |
Lihtsalt halvasti pestud.
SalmA | Kroom liistud jooksevad imelikult, tagumisel ots kuidagi üles ja uste omad ka kergelt mööda. Rohkem mina vigu sellel autol ei
leia. |
Just. Juhi tagumine uks hoiab valesti. Tahaks saada päripäeva pööramist paari millimeetri ulatuses.
SalmA
sigar101 - 05.12.16 12:05
Paar millimeetrit, tuttav tunne Iga järgmine detail tundub viltu, peale
eelmise timmimist, peavalu lõpuks.
stihl - 05.12.16 13:36
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Juhi tagumine uks hoiab valesti. Tahaks saada päripäeva pööramist paari millimeetri ulatuses.
SalmA |
Kui hinged on loksuvabad, siis käib see nii, et
1. Allapoole - ripud ukse küljes ja paindub niipalu läbi
2. Üles - tõstukikäpp ukse alla (koos pika klotsiga) ja tõstad pisut. Niiet ragiseb.
Mõlemaid tegevusi tehakse ilma tunnistajateta. Sest nii "ei tehta".
Kui abi pole, siis juba regull, peilid jne jutud.
twistY - 05.12.16 18:21
Tsitaat: |
Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Juhi tagumine uks hoiab valesti. Tahaks saada päripäeva pööramist paari millimeetri ulatuses.
SalmA |
Kui hinged on loksuvabad, siis käib see nii, et
1. Allapoole - ripud ukse küljes ja paindub niipalu läbi
2. Üles - tõstukikäpp ukse alla (koos pika klotsiga) ja tõstad pisut. Niiet ragiseb.
Mõlemaid tegevusi tehakse ilma tunnistajateta. Sest nii "ei tehta".
Kui abi pole, siis juba regull, peilid jne jutud. |
Tegu siiski Audi, mitte Trabandi ega Ladaga
Küll selle ukse heaks saab. Tegelikkuses pole asi üldse nii hull, pilti moonutab tagumise "kuudi" akna alune liist, mida on veidi üles kangutatud
SalmA - 12.12.16 10:29
Käsipiduri trossid vahetatud ja kõik ok.
Vasakpoolsest trossist jooksis ka loik maha. Ehk siis vett täis.
Ja siis jäi silma kaks asja veel:
SalmA
SalmA - 15.12.16 13:04
Auto esimene jõulukingitus tuli kohale:
SalmA
SalmA - 21.12.16 09:47
Kõlar ka nüüd omal kohal taga:
Ehk kellegil vedeleb kõlari kinnitusi?
SalmA
simoQ - 21.12.16 10:58
Kui sul on võimalik, palun tee üleslaetav pildi suurus 800x600, väga raske on seda pilti ekraanile mahutada ja veel vähem aru saada.
Saan aru, et tellisid jahutuse ringi tarvis do88 silikoonid? Endal on kasutuses kaks do88 lõdvikut: turboradikast sisselaskesse ja turbost bypassi
ning mootorialusesse plastik torusse. Mis veovõlli kaitsekummi plaanid kasutada? Ise vahetasin kevadel ja sügiseks oli kutu. Kavatsen seekord ise
kasutada Löbro (peaks olema originaal) või Spidanit.
Siim89 - 21.12.16 12:37
Endal ka Löbro ja üks tagumine Corteco. Muud plasti ei ole eriti raatsinud külge keerata.
sector - 21.12.16 13:00
Tsitaat: |
Algselt postitas: Siim89
Endal ka Löbro ja üks tagumine Corteco. Muud plasti ei ole eriti raatsinud külge keerata. |
Mul ka nüüd Löbrod. Varem oli Lemf ja kuskilgi poole aastaga tulid lõhed sisse. Seega Lemfi ise enam pooltelje peale ei võta.
SalmA - 21.12.16 14:22
Tsitaat: |
Algselt postitas: simoQ
Kui sul on võimalik, palun tee üleslaetav pildi suurus 800x600, väga raske on seda pilti ekraanile mahutada ja veel vähem aru saada.
Saan aru, et tellisid jahutuse ringi tarvis do88 silikoonid? Endal on kasutuses kaks do88 lõdvikut: turboradikast sisselaskesse ja turbost bypassi
ning mootorialusesse plastik torusse. Mis veovõlli kaitsekummi plaanid kasutada? Ise vahetasin kevadel ja sügiseks oli kutu. Kavatsen seekord ise
kasutada Löbro (peaks olema originaal) või Spidanit. |
Kui peale klikkad, siis lähevad suuremaks.
Tellisin kõik vee voolikud ja ühe turbo oma. Ülejäänu tuleb kaugemalt.
Tellisin Löbro.
SalmA
simoQ - 21.12.16 15:08
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Kui sul on võimalik, palun tee üleslaetav pildi suurus 800x600, väga raske on seda pilti ekraanile mahutada ja veel vähem aru saada.
|
Kui peale klikkad, siis lähevad suuremaks.
SalmA |
Sellest saan aru. Peale klikates on pilt liialt suur (suurem kui 800x600). Vähemalt pole see suur pilt otse postitusse lisatud
SalmA - 21.12.16 15:45
Pseudoprobleem
Suurema resoga aparaadiga pead vaatama .
SalmA
sector - 21.12.16 16:55
Tsitaat: |
Algselt postitas: simoQ
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Kui sul on võimalik, palun tee üleslaetav pildi suurus 800x600, väga raske on seda pilti ekraanile mahutada ja veel vähem aru saada.
|
Kui peale klikkad, siis lähevad suuremaks.
SalmA |
Sellest saan aru. Peale klikates on pilt liialt suur (suurem kui 800x600). Vähemalt pole see suur pilt otse postitusse lisatud |
Mul arvutis küll jumala hea vaadata. Võrreldes nende 800x600 piltidega.
Rix - 21.12.16 17:20
Tsitaat: |
Algselt postitas: sector
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Kui sul on võimalik, palun tee üleslaetav pildi suurus 800x600, väga raske on seda pilti ekraanile mahutada ja veel vähem aru saada.
|
Kui peale klikkad, siis lähevad suuremaks.
SalmA |
Sellest saan aru. Peale klikates on pilt liialt suur (suurem kui 800x600). Vähemalt pole see suur pilt otse postitusse lisatud |
Mul arvutis küll jumala hea vaadata. Võrreldes nende 800x600 piltidega. |
Kisub off topic'uks ära aga minu arust võiks kõik pilte lisada nii. Esiteks laeb need pisipildid kiiremini ära (oletame et meeldib igasse
postitusse hunnik pilte lisada ja sa üritad kerida lehe lõppu kiiresti, siis laeb neid pilte ikka oma 4-5sek vähemalt ja siis viskab sind hea mitu
korda veel üles poole, eriti veel siis, kui kasutatakse [img=600x800][/img] ja pildid on a la 3000x4000). Teiseks saab endale huvipakkuvat pilti näha
kogu ekraani ulatuses. Oleme ausad enamikel arvutitel ja telefonidelgi on juba FullHD reso, siis see 600x800 on paras lukuauk. Jah telefonist/tahvlist
pole võibolla kõige mugavam nii vaadata, aga telefonist pole seda foorumit paraku nagunii just liiga mugav kasutada.
Kokkuvõtvalt olen mina igatahes mõlema käega poolt sellisele piltide lisamis viisile.
SalmA - 02.01.17 21:04
Vahepeal tulid ka viimased voolikud postiga ära:
Ehk kui kellegil korralike originaal voolikud vaja, andku aga märku.
SalmA
SalmA - 19.01.17 15:08
Ja poolakad saatsid ka oma paki ära:
Sai siis võetud:
Esimesed stabika puksid (Track stiffness)
Esimesed raami puksid (alumiinium)
Tagumised raami puksid (alumiinium)
Difriri padi (Street stiffness)
Tagumised sillatala (või kuidas seda kutsutakse) puksid (street stiffness)
SalmA
Siim - 19.01.17 16:11
Kas algul valisid/kaalusid ka kummad võtad: alu raami puksid või polyd. Jäikus on street 75?
SalmA - 19.01.17 16:19
Tsitaat: |
Algselt postitas: Siim
Kas algul valisid/kaalusid ka kummad võtad: alu raami puksid või polyd. Jäikus on street 75? |
Küsisin tuttavalt S-i omanikult ja soovitati sellist lahendit.
Täpsemalt võtsin need asjad:
https://www.akmotorsport.net/shop/all-parts/bushings/front-polyurethane-arb-brushing-28-mm-for-audi-c4/
https://www.akmotorsport.net/shop/all-parts/bushings/aluminium-subframe-bushings-rear-c4/
https://www.akmotorsport.net/shop/all-parts/bushings/front-solid-subframe-bushings-for-audi-c4/
https://www.akmotorsport.net/shop/all-parts/bushings/rear-diff-mounting-polyurethane-bushings-audi-c4-red/
https://www.akmotorsport.net/shop/all-parts/bushings/rear-differential-polyurethane-mounts-audi-100-c4-s4-v8-d11-200-c3-75/
SalmA
SalmA - 26.02.17 22:47
SalmA
SalmA - 12.03.17 20:05
Vahetatud:
Kõik esimesed raamipuksid
Käigukasti ja tagumise diferentsiaali õli.
Alumised turbo voolikud+põhjaaluse plastikust vooliku kinnitus parandatud.
Pildid:
Ees ootab:
Kõik vee voolikud
Mootori rihmad
Starter
Tagasild ja kütusepaak
Auto enne ei liigu, kui kõik asjad tehtud.
Igapäeva liikuriks muutus siis punane C4, mis kannatlikult ootas oma korda. Vahelduseks peaks küll kärama
SalmA
SalmA - 19.03.17 01:13
Hetkel olukord siis selline:
SalmA
RaunoO - 19.03.17 02:35
Laupäeva õhtused naljad läksid ilmselgelt liiga kaugele
SalmA - 19.03.17 21:37
Pilte ka tegemistest:
Hetkel on juba uuesti autoküljes, "uus" paak, differ, tagasild. Muu läheb ka lähiajal. Selleks korraks sai aeg lihtsalt otsa.
SalmA
SalmA - 10.04.17 08:33
Auto nüüd uuesti koos.
Ja asi palju konkreetsem. Ei läinud jäigemaks.
Nüüd kõik turboga seotud lõdvikud silikonist.
Kui kellegil vaja, siis vanad täitsa saadaval.
SalmA
SalmA - 20.04.17 18:16
Kas kellegil ka on töötav c4 avant bose süsteem?
Tahaks teada, mis pinnid bassi kõlari küljes on. Netist väga abi ei ole suutnud leida.
SalmA
Zoig - 20.04.17 18:51
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Kas kellegil ka on töötav c4 avant bose süsteem?
Tahaks teada, mis pinnid bassi kõlari küljes on. Netist väga abi ei ole suutnud leida.
SalmA |
Kasutaja Uss on nende C4 Avant Bosedega võimelnud ilmselt rohkem kui normaalne oleks, küsi temalt.
SalmA - 20.04.17 18:52
Tsitaat: |
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Kas kellegil ka on töötav c4 avant bose süsteem?
Tahaks teada, mis pinnid bassi kõlari küljes on. Netist väga abi ei ole suutnud leida.
SalmA | Kasutaja Uss on nende C4 Avant Bosedega võimelnud ilmselt rohkem kui normaalne oleks, küsi temalt. |
Tänan mõnusa sõnakasutuse eest . Võtab siis temaga ühendust.
SalmA
SalmA - 21.04.17 06:42
Projekt "Ühenda Bose" lükkub nüüd veidi tulevikku:
Uued kivid juba teel.
SalmA
SalmI - 21.04.17 06:52
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Projekt "Ühenda Bose" lükkub nüüd veidi tulevikku:
Uued kivid juba teel.
SalmA |
Tahad kahte Bose võimu kokku keevitada? Siis peaksid kaablitele diode vahele kruvida, et sa neid kivasi rohkem õhku ei laseks. Või lasid niisama
plussi massi?
SalmA - 21.04.17 07:16
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmI
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Projekt "Ühenda Bose" lükkub nüüd veidi tulevikku:
Uued kivid juba teel.
SalmA |
Tahad kahte Bose võimu kokku keevitada? Siis peaksid kaablitele diode vahele kruvida, et sa neid kivasi rohkem õhku ei laseks. Või lasid niisama
plussi massi? |
Oli juba selline, kui lahti võtsin. Ei ühendanud veel kuhugi järgi. Avasin tavalise kõlarite pistiku külmjoodete otsimise eesmärgil, mis oli ka edukas
(Ühe kõlari pinnidel silmaga nähtavad praod. Põhjus ka vist, miks üks bassi kõlari võimendi kivi pauku teinud on)
Topelt võimu kindlasti panema ei hakka. Punane A6 saab C5 võimendi( vaja vaid juhtmed ära vedata. Kimp juba eelmisel aastal koostatud). S-il jääb ikka
C4 süsteem.
SalmA
SalmI - 21.04.17 08:10
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmI
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Projekt "Ühenda Bose" lükkub nüüd veidi tulevikku:
Uued kivid juba teel.
SalmA |
Tahad kahte Bose võimu kokku keevitada? Siis peaksid kaablitele diode vahele kruvida, et sa neid kivasi rohkem õhku ei laseks. Või lasid niisama
plussi massi? |
Oli juba selline, kui lahti võtsin. Ei ühendanud veel kuhugi järgi. Avasin tavalise kõlarite pistiku külmjoodete otsimise eesmärgil, mis oli ka edukas
(Ühe kõlari pinnidel silmaga nähtavad praod. Põhjus ka vist, miks üks bassi kõlari võimendi kivi pauku teinud on)
Topelt võimu kindlasti panema ei hakka. Punane A6 saab C5 võimendi( vaja vaid juhtmed ära vedata. Kimp juba eelmisel aastal koostatud). S-il jääb ikka
C4 süsteem.
SalmA |
Sedasi võimu kiva ennast niisama ei õhi, pigem kuskil kaugemal see murelaps. Külmjootel "keevitamine" selle tagajärg polnud. Pigem ülekoormus või
pluss massis.
SalmA - 21.04.17 08:26
Mida iganes. Enne ei saa ka proovida, kui uued kivid kohal. Plaadil vähemalt kõik keraamilised kondensaatorid korras. Samuti lihtsamal vaatlusel
kuskil lühist ei tuvastanud.
SalmA
SalmA - 24.04.17 09:15
Tundub, et võimukivil vaid räni kiht pealt lahti tulnud, kuna kõik kõlari väljundid töötavad. Kuid esteetika mõttes, vahetab ikkagi ära.
Jääb siis veel Beckerile mini-iso kaabel paigaldada ja ühendada kõlar auto nn. vooluvõrku. Samuti kinnitada korralikult originaal kinnitusega
kerekülge.
SalmA
SalmA - 25.04.17 14:39
Nüüd peaaegu kõik omal kohal. Vaja vaid bassi kõlari kronstein kerekülge paigaldada ja kõik korralikult ära isoleerida.
Peaks mainima, et see väike kõlar suudab terve auto korralikult madala heliga katta.
Ehk ei teikigi vajadus suurt järelturu kõlarit pagasi ruumi kaasa sõtma panna.
SalmA
SalmI - 25.04.17 15:01
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Nüüd peaaegu kõik omal kohal. Vaja vaid bassi kõlari kronstein kerekülge paigaldada ja kõik korralikult ära isoleerida.
Peaks mainima, et see väike kõlar suudab terve auto korralikult madala heliga katta.
Ehk ei teikigi vajadus suurt järelturu kõlarit pagasi ruumi kaasa sõtma panna.
SalmA |
kurat pole siis ju ossitümm mida saad kuulata ülemiste parklas kummi põletades
SalmA - 04.05.17 08:01
Pilti ka,kuidas kõlar jäi. Peaks olema võimalikult originaali lähedaselt paigaldatud:
Teine kõlar, mis sai varutud, kahjuks ei toimi. Pool võimust lühises. Ehk siis paneb kahest ühe ilusa kokku.
Kui uued transistorid kohale jõuavad, proovib ka töökorda seada.
Tülitekitajatest ka pilt:
SalmA
SalmA - 10.05.17 08:56
SalmA
kolmelehmajook - 10.05.17 09:01
Nägin, et olid pannud omale AKMotorspordi tagasilla puksid, kas sobivusega oli ka probleeme või on täpselt tehtud need puksid?
twistY - 10.05.17 18:10
Selles suhtes probleeme polnud, et midagi treima ei pidanud, enamus läksid kerge koputusega sisse.
Kuna poolraam on siiski plekist stantsitud ja sealjuures mitte kümendiku täpsusega, läks mõni puks ka natuke kergemalt sisse.
SalmA - 10.05.17 18:27
Tsitaat: |
Algselt postitas: kolmelehmajook
Nägin, et olid pannud omale AKMotorspordi tagasilla puksid, kas sobivusega oli ka probleeme või on täpselt tehtud need puksid? |
Nagu juba räägiti. Siis lähevad kõik hästi. Esisilla ja kere vaheliste alu puksidega oli vaja panna teine polt( lühem, kui mälu ei peta)
SalmA
SalmA - 17.05.17 20:25
Bose süsteem siis varsti koos:
SalmA
SalmA - 27.05.17 19:07
Üks jooks originaal velgi veel juurde võetud talvisteks oludeks.
Vajavad uut värvi ja sirgestamist:
SalmA
SalmA - 11.06.17 13:37
Vahepeal avastasin, et paisupaagi ümber on ilus roosa nn. randike ning vahetasin hella/berh-i toote vastu välja.
Samuti kkk tihend, kuna tagantpoolt veidi niisutas. Vahetades paistis ka, et 5 küünla pesa tihend ka oma aja ära elanud.
Akugi arvas, et talle aitab. Ehk siis homme läheb toob uue varta/bosch-i
SalmA
SalmA - 21.07.17 21:55
Ei, müügi pildid need ei ole(ehk ei kavatse müüki panna:cool
SalmA
SalmA - 01.11.17 09:55
Täna tulid inglismaalt sellised asjad:
Huvitaval kombel eestist enam neid ei saanud. Kuid nüüd vaid vaja auto külge panna
SalmA
SalmA - 19.11.17 13:45
Kevadel vaatab, mis alles on
SalmA
kuno666 - 19.11.17 13:57
Seda ei karda, et hiired või rotid kallale lähevad? See aasta neid kuidagi eriti palju ja kipuvad autodesse. Alles just ronisid e30 ja sõid seal paar
juhet läbi. Sai ära lapitud ja pandud kinnas augule ette ja paarpäeva hiljem oli juba järgmised juhtmed läind ja kinnas ka ära tükeldatud
mkb - 19.11.17 14:07
Küljeklaasid jäid õhutuseks irvakile?
SalmA - 19.11.17 15:12
Tsitaat: |
Algselt postitas: kuno666
Seda ei karda, et hiired või rotid kallale lähevad? See aasta neid kuidagi eriti palju ja kipuvad autodesse. Alles just ronisid e30 ja sõid seal paar
juhet läbi. Sai ära lapitud ja pandud kinnas augule ette ja paarpäeva hiljem oli juba järgmised juhtmed läind ja kinnas ka ära tükeldatud |
Seal kasse jätkub
Ehk siis neid ei karda.
Aknad jäid ikka veidi lahti.
SalmA
SalmI - 19.11.17 17:11
Tsitaat: |
Algselt postitas: SalmA
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Seda ei karda, et hiired või rotid kallale lähevad? See aasta neid kuidagi eriti palju ja kipuvad autodesse. Alles just ronisid e30 ja sõid seal paar
juhet läbi. Sai ära lapitud ja pandud kinnas augule ette ja paarpäeva hiljem oli juba järgmised juhtmed läind ja kinnas ka ära tükeldatud |
Seal kasse jätkub
Ehk siis neid ei karda.
Aknad jäid ikka veidi lahti.
SalmA |
Eks roti nahka see auto läheb, rotid sama suured pea kui kassid
SalmA - 24.12.17 19:06
Kahjuks tuli kevad veidi varem sellel aastal, kuna punane audi läks järgmisele omanikule ning sigar ei ole veel valmis, sest tervis ei ole kõige
parem.
Paar pilti ka velgedega, mis vähemalt ei loobi niipalju mustust mööda auto külgi:
SalmA
SalmA - 06.10.18 19:54
Polegi midagi vahepeal kirjutanud. Kuid selleks aastaks siis antud autoga sõidud tehtud ning aetud varjupaika. Teeninud hästi.
Kevadel siis käib kõik pidurid ka üle( kettad/klotsid vahetusse+ taha uued supportid, käsi pidur selline nõrgavõitu).
Märtsis siis äratab ülesse.
SalmA
SalmA - 15.05.19 10:00
Ja ongi välja aetud:
SalmA
SalmA - 21.02.21 21:02
Võib endiste alla tõsta.
Sõitis naaberriiki.
SalmA
twistY - 22.02.21 10:33
Jääb vaid loota, et uus omanik gaasiseadet ei paigalda.
PS: Nüüd ootaks uuendusi TDI teemasse!