Kogun juba pikemat aega tuure, et enda uuest liikurist teema teha, kuid siiani pole veel piisavalt viitsimist olnud. Parem hilja kui mitte kunagi oli
vist see vanasõna.
C5 sai maha müüdud ja sammud seatud C6 platformi poole. Algselt vaatasin 2.7TDI mootoreid, kuid üsna kiiresti langes otsus siiski osta 3.0TDI 176kw
mootoriga masin. Käisin vaatamas päris mitut, kuid silma jäi ainult 2 tükki ja mõlemad tartus - perfect! Esimene mis silma jäi oli valge avant s-line,
kuid see osteti nina eest ära. Teine masin oli Maanteeameti kirjade järgi tumehall sedaan, kuid reaalselt on auto sinine (Aventurine Blue - LX5S)
Päev pärast proovisõitu käis auto ostueelses kontrollis ja tagaside oli väga meeldiv. Vahetust vajasid kõik pidurikettad ja klotsid ning taga midagi
krigises kui sõita ebaühtlasel pinnal (sellest räägin hiljem täpsemalt). Ülejäänu oli kõik OK. Masin jõudis minu õuele 10.12.2016.
Lisadest mainiks ära START/STOP nupust süsteem, kaugtulede automaatne lülitus ja MMI 3G High + AMI
Mõned pildid ka igava jutu juurde
Tagaotsast tulev krigisev/nagisev heli ei tulnudki veermikust ja seda heli tegi hoopis tagumise istme seljatugi. Istme seljatugi on allaklapitav ja
"hinged" krigisesid kui auto kere paindus ebatasasel pinnal
Kokku läks umbes 3 kuud aega, et aru saada kuskohast see heli täpsemalt tuleb (heli otsimine ei olnud kõige suurem prioriteet). Iste välja ning dry
lube vahele - autos on lõpuks vaikus
Kirjutan natuke mis autoga vahepeal toimunud on. Tehnilise poole pealt on ostmisest saadik auto kalla ja talla režiimis olnud. Nüüd on hakanud lööma
MIL tuld põlema teatega EGR insufficient flow eks tuleb lasta üle vaadata mis teema sellega on.
Ei ole kindel kas kõik C6'ed nagisevad igatepidi või on minule kätte sattunud ainult selline isend. Kõigepealt nagises tagaiste, siis nagises
kindalaeka avamissüsteem, käetugi, tagumiste uste kõlarite katted ja kindlasti kuskil nagiseb veel midagi
Kindalaeka nagin on nüüdseks korras ja täna võtsin ette ka käetoe, sest ei suutnud enam seda naginat kannatada. Käetoe laiali kakkumisest kahjuks
internetist ühtegi juhist ei leidnud, kuid kiire ülevaatuse käigus selgus, et ei tohiks väga keeruline olla, ja seda see ei olnudki. ~20 minutiga oli
terve käetugi laiali.
Järgmisena lisasin õhukese kihi kahepoolset teipi käetoe sisu ja raami vahele ja kogu kupatus kokku tagasi. Esialgu tundub, et enam ei nagise/krigise
ja võib ettevõtmise edukaks lugeda.
Navigatsioon sai 2017 aasta kaartide uuenduse ja enam ei sõidagi mööda tühermaad Tartus ihaste sillast üle sõites
LS 263800
Uus esiklaas
Uued C7 klaasipesu pihustid - esindusest 23€
Uued kojamehed - esindusest 45€
Kas ned C7 klaasipesu pihustid paremad?
Tsitaat: |
LS 270 000
Uued orginaal mootori- ja käigukastipadjad
Termostaadid
Erinevad rihmad ja rullikud.
Tööd tehtud Forss OÜ ~ 1.2k €
Auto on ilus. Väga omapärane värv. Endal oli sama sisuga C6, ainult istmete keskmine osa oli alcantara. Kuidas juhiistme välimine serv ja rooli nahk elavad? Müüsin auto 242 000 km odomeetri näiduga - siis olid need kohad ikka üsna kulunud... Pildi järgi ei saa aru, kui kulunud antud isendil on. Küsin, sest kahtlen enda kunagise liikuri läbisõidus.
Tsitaat: |
Pole ammu leidnud mahti midagi kirjutada, kuid autol on tehtud juba nii palju, et hakkab endalgi vaikeslt meelest minema.
Viimati tehtud asjad:
LS 285000km
Vahetatud mõlemad xenonid ja parema tule ballast. Xenonid said seekord Audi orginaalid.
Talveks valmistudes sai soetatud minu jaoks uued 17" veljed, et ei peaks talvel 245/40 R18 sõitma. Talveks läheb alla 225/50 R17
Ees 17" talvekad, taga 18" suvekad
Nüüd ei ole muud kui külma oodata, et saaks teised veljed alla kruttida.
LS 295000
Lõpuks sai talvekad alla ja 225/50 R17 on ikka palju mugavam kui 245/40 R18 Eesti teedel. Vahepeal tekib tunne, et olen uue auto ostnud.
Eile õhtul sai ette võetud 2018/19 kaartide uuendus. Aega kulus ~2h
Nüüd tuleb käia Audi esinduses ja tuled paika sättida, sest ülevaatuspunktis keerati need ikka totaalselt võssa.
hehee kui sa sõidaksid 255 35 19 Runflatidega vat siis tunneksid alles mis seisus need teed on.
Mul Allroadil 245 45 19 ja 275 40 19 RTF on suht jäik ja mõnus!
Viimased 2 kuud maadlen salongiventilaatoriga mis elab oma elu.
Ventilaator töötab 100% kordadest kui auto on seisnud ja külm. Kui natuke sõita ja auto seisma jätta, siis on ~80% võimalus, et ventilaator ei tööta
kui uuesti auto käima paned...
küll aga võib ventilaator tööle hakata sõidu ajal suvalisel hetkel ja töödata senikaua kui mootori jälle välja lülitad.
Vahetasin ära esmalt ventilaatori enda, kuid viga jäi endiselt sisse. Seejärel vaheasin ära ventilaatori reostaadi (väga meeldiv töö), kuid endiselt
täpselt sama probleem.
Hetkel kratsin kukalt ja üritan välja mõelda mida järgmisena proovida. Ühenduse viga ei tundu olevat, sest kui ventilaator töötab, siis ei esine töös
tõrkeid.
Tsitaat: |
Oli see teema juba meelest läinud. Kahjuks see fix kestis 2 nädalat ja hakkas jälle sama jama pihta.
Eile panin külge uued orginaal ventilaatori ja controlleri... eks näis kas pean veel laiali kakkuma selle või mitte.
Varasemalt sai proovitud Toprani toodangut ja võin kinnitada, et see on totaalne saast. Ventilaator undas ja controller on väga uimane.
Kena auto!
C6FL on minu arust kohe nii kena, et neile vaatan rohkem järgi kui C7tele linnapeal sõites
Kusjuures olen ennast ka unustanud C6 facelifti rohkem vaatama kui C7 masinaid. Valge C7 A6 Allroad mustade liistudega on ainuke C7 mis alati pilgu endale võtab.
Sama siin,ma vahetaks enda oma c6 vastu ringi.
Juhiukse lukk ei taha kesklukust lahti tulla. On keegi proovinud B-varuosa lukku või kõlbab ainult OE?
edit: Ostsin orginaal luku ja juba vahetatud. Kõik toimib.
Kus navi uuendasid? Kesklukuga oli just sama jama, panin esialgu teise juhiukse kesklukumootori ja timmis.
Navi uuendasin ise SD kaardiga.
Link kaartidele: https://www.a5oc.com/forums/a5-s5-topics/168184-new-maps-audi-2018-a.html
Kuna ei viitsi uuesti seda juhiust laiali lammutada, siis sai Forssist uus OE lukk võetud ja külge pandud.
Autol kuu ajaga esiklaasi 2x vahetatud, sest õnnetu kivi maandus nädal aega vanal klaasil
Lõpuks sai alla pandud ka suverehvid ja auto üle vahatatud "Fusso Coat" vahaga.
Kiire kevadine salongi puhastus ja uued jalamatid
Viimast pilti vaadates (väga ok sisu muuseas), siis mul küsimus, et mul paistavad täpselt samasugused istmed olevat, et mis teeb minu omal selle Exclusive siis eriliseks või mida ta eeldab, mina küll aru ei saa?
Audi exclusive peaks olema lihtsalt tellija poolt erisoovidel (exlusive options põhjal) tehtud salong.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Naginatest ja kriginatest olen õnneks kõigist jagu saanud juba ja õnneks autol roostet ei esine...veel
LS: 300k
Uued esimesed kettad ja klotsid (vanad zimmermann kettad läksid kõveraks).
Läksid uuesti Zimmermannid?
Ei, proovin Fremax carbon + kettaid ja klotse.
Zimmermann kettaid polnud kohapeal saada Forss'is sellel päeval ja seetõttu on Fremax all.
Mul enda C7l on ees samad kettad ja ei kurda, vaiksed ja mõnusad
LS 316k
Hooldus:
Mootoriõli, õlifilter, õhufilter, kütusefilter, salongifiltrid.
Fremax esikettad on samuti kõveraks läinud. Peab terve süsteemi põhjalikumalt üle vaatama.
Vahetatud tagumine parempoolne parkimisandur 7H0919275EGRU.
Andur sai ostetud Forss'ist 71.61 euriga (Audiklubi kuldkaart soodustusega (Audiklubi soodustus Forss'is on sama mis Forss enda epoe soodukas ))
Tsitaat: |
Tartus kahjuks on "esindus" ja seal oleks 7 päeva tarne olnud ja Audi epoest tellides saatmine 5 euri mis kaotab juba soodustuse eelise. 3% rohkem soodustust ei ole seda väärt
LS 327250
Hooldus:
Mootoriõli, õlifilter, õhufilter, kütusefilter, salongifiltrid.
Vahetatud lekkiv kliimaseadme kuivati ja süsteem täidetud. Tööd teostas Forss Tartu esindus.
BHS-HELLA varuosa.
LS 342030km
Vahetatud tagumised kettad ja klotsid (Fremax kettad, TRW klotsid). Vanad kettad pidasid vastu 4.5 aastat ja selle ajaga kulus 2 paari klotse.
Auto müügis
Auto müüdud!