Foorumi logo

Audi A7 S-line BiT 230kW - 2014 - Masuurik
masuurik - 18.11.19 23:04

Muretsesin väiksele sõbrale natukene suurema sõbra juurde.
Olen alati A7 järele vaadanud ning vaatamata erinevatele variantidele sisimas teadsin, mida tahaksin ning hetkel ei kahetse midagi.

Tegu 2014a Audi A7 S-line BiT 230kW. Tuli Belgiast, 185000 km sõitnud ning Eestis tänaseks 2000km juurde tulnud.
Esinduse ajalooga auto, läbisõit õige ning ennem Eestis sõitma hakkamist said hooldus ja vajaminevad remondid tehtud. Kogu varurattamajandus koos lisadega on alles ning samuti juhendid ja manualid. Kahjuks Belgia keeles, kuid pole viga. Ka servicevõti ja muu poest kaasa antav on olemas ning võtmeid ka jagub piisavalt. Auto on seest, väljast, pealt ja alt väga heas seisus ning kere on eeskujuliku värvikattega. Sisu ei ole kuskilt ebanormaalselt kulunud ning ebameeldivaid lõhnu ei ole.

Autol on väga hea varustus. Eks mõned asjad saaks ka rohkem võtta, kuid minu jaoks midagi erilist puudu ei ole.
Dünaamika on mõnus ning siin on natuke kw osas ka mänguruumi.

Esialgu ei meeldinud mulle puitliistud ja must nina, kuid need on lihtsasti muudetavad.
Kasutamise käigus olen tõdenud, et puuduv tagakojamees on ikka tüütu küll. Auto on olemuselt madal ja väikeste akendega, siis suurt ja lauget tagaklaasi oleks vaja aegajalt pühkida.

Tänaseks olen juba esinina lahti võtnud ja iluvõre vahetanud kroom variandi vastu. Mulle isiklikult ei meeldi üldse, kui kroomdetailid mustad on - kaob veidi sära ära. Puitliistudega olen nüüd harjunud ja neid vahetada ei soovi. Läikiv karbon oleks kah vahva, kuid enam ei kibele. See puit sobib sinna.
Esialgu oli auto nagu tramm. Ette said 15mm flantsid ja taha 20mm. Õnneks olid need ``väikevenna`` mänguasjakastist kohe võtta.
Pidurisadulad on puhastatud ja värvitud.
VCDSis on paljud asjad ringi krutitud. Näiteks auto läks 16mm madalamaks, kellasid sättisin sweepima ja tagaluuk käib nüüd kah puldi nupule vajutusega kinni ja lahti jne.
Numbrialused vahetasin ära kirjadeta variandi vastu. Laudasid ma eemaldada ei soovi, isiklikult eelistan neid.

Start/stopid on maas ja mootori seiskamine ka. Ainuke asi, mis mind väga häirib ja mida ma pole ära lahendanud on töötava mootoriga ukse avades piiksumine. See jääb küll minuti jooksul ise vait, kuid häirib. Kas keegi oskab codingu juhenduse anda?


Plaanide osas suurt ei oska arvata. Auto sai taaskord ostetud sõitmiseks, mitte järgmiseks linaaluseks eksponaadiks.
Siiski tahaks vahetada esivõre, radarivõred, tagalisa ja summutiotsad S7 omade vastu. See komplekt on lihtne paidaldada, võrdlemisi soodne ja teeb autot ülbemaks.
Kevadel ehk suverataste osas mõni muudatus.
Jaanuaris on plaanis A5 ja A7 mõlemad korraga kastid lahti võtta ja kastihooldused ära teha. Loomulikult õlid ja filtrid on erinevad ning mõneti ka töötaktika, kuid lihtsam on korraga ette võtta. Muud asjad hetkel hoolt ei tundu vajavat. A5 kast on nüüd peale viimast hooldust 70000km sõitnud, A7 kasti osas info puudub, kuid ilmselt ei ole tehtud.
Pihustid on korras ning kett ega muud sõlmeid ei häälitse ega tossa.

Mõned olulisemad lisad. Ei hakka siia signalisatsiooni ja 4x elektriaknaid märkima:

4-tsooniline kliima, automaatpidurdussüsteem, roolivõimendi (kiirustundlik),
kokkupõrget ennetav pidurisüsteem, sõiduraja hoidmise abisüsteem, pidurdusjõukontroll, sõiduraja vahetamise abisüsteem, liiklusmärkide tuvastus ja kuvamine, öise nägemise assistent(nightvision), vihma ja valgussensor, ISOFIX lasteistme kinnitus, valgustuspakett(polstrid, liistud, jalad), esitulede pesurid, LED (päevatuled, tagatuled, lähituled, kaugtuled), päevasõidutulede automaatne lülitus, kurvituled, talverehvid (lamellrehvid 265/30 R20), valuveljed (20'', AUDI A7 Facelift Originaal), käiguvahetus roolilt, Bose Helisüsteem stereo (CD, MP3, USB pesaga), helivõimendi, kõlarid, subwoofer, navigatsiooniseade (kaardiga, hääljuhtimisega), iluliistud salongis (puitdekoor), 2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), 2x istmesoojendused, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga), püsikiiruse hoidja (eessõitjaga distantsi jälgiv), automaatselt tumenevad peeglid (sees, väljas), uste sisevalgustus, parkimisandurid (ees, taga, küljepeal), iseparkimine, parkimiskaamera 360 kraadi, võtmeta avamis- ja käivitussüsteem, start-stopp süsteem, õhkvedrustus, pakiruumi avamine elektriliselt (puldist), headup disp, MMI touch, tagumised multimeedia väljundid, must lagi, Väljalaske kõlarid (Active sound), sportdiffer, 8 käiguline tiptronic, 5 kohaline, toonitud aknad, S-line sise ja välispakett. Ei julge väita, aga kas nahatatud käepidemed, kanginupp, padi viitavad mingile laiendatud naha paketile?

Palju naerdud ja pilgatud Active sound jättis mulle küll väga mõnusa mulje. Päris head häält teeb tegelikult arvestades asja sisulist teostust. Kostub sisse ja välja väga mõnusalt.
:cool:

Ilmad on kehvad ja pimedad, kuid püüdsin mõned fotod siiski teha.
https://www.upload.ee/image/10741558/IMG_9856.jpg
https://www.upload.ee/image/10741559/IMG_9857.jpg
https://www.upload.ee/image/10741561/IMG_9865.jpg
https://www.upload.ee/image/10741560/IMG_9858.jpg
https://www.upload.ee/image/10741563/IMG_9867.jpg
https://www.upload.ee/image/10741564/IMG_9868.jpg
https://www.upload.ee/image/10741566/IMG_9871.jpg
https://www.upload.ee/image/10741567/IMG_9882.jpg
https://www.upload.ee/image/10741569/IMG_9923.jpg
https://www.upload.ee/image/10741570/IMG_9893.jpg
https://www.upload.ee/image/10741572/IMG_9918.jpg
https://www.upload.ee/image/10741573/IMG_9928.jpg
https://www.upload.ee/image/10741576/IMG_9935.jpg
https://www.upload.ee/image/10741577/IMG_9925.jpg
https://www.upload.ee/image/10741580/IMG_9894.jpg
https://www.upload.ee/image/10741582/IMG_9904.jpg
https://www.upload.ee/image/10741587/IMG_9930.jpg
https://www.upload.ee/image/10741590/IMG_9913.jpg
https://www.upload.ee/image/10741592/IMG_9933.jpg
https://www.upload.ee/image/10741595/IMG_9936.jpg
https://www.upload.ee/image/10741600/IMG_9950.jpg
https://www.upload.ee/image/10741604/IMG_9951.jpg
https://www.upload.ee/image/10741606/IMG_9952.jpg
https://www.upload.ee/image/10741609/IMG_9953.jpg
https://www.upload.ee/image/10741610/IMG_9965.jpg

Väikevennal pole nüüd muud teha, kui paari nädala pärast talveunne pugeda.
https://www.upload.ee/image/10741614/IMG_9966.jpg
https://www.upload.ee/image/10741618/IMG_9968.jpg


jaiks - 19.11.19 00:46

Ukse avamisel tekkiva piiksu saab ajutiselt vait, kui rooli peal vasakpoolseid noolenuppe ( < > ) vajutada. Igaks juhuks mainin, kui veel ei tea.


Jann - 19.11.19 03:25

No näed, ongi olemas, tundub, et auto sobis. Varustus eeskujulik, oleks veel webasto, solar esiklaas, pakettaknad, soft close, TV ja 4 istmesooja, siis vaataks nagu oma autot juba varustuse poolest. :D Aga edu siis, eks näis, mis sellest lõpuks välja tuleb. Vaadates A5-te siis ma juba kujutan ette. See on jah laiendatud nahapakett, rooli bag on kusjuures väga vähestel nahatatud, isegi kui muu on. Velg on ilus, kohe ei pea vahetama :). Active sound ongi lahe vidin, naeravad need, kellel pole, aga tahaks. Sportdiffer on ka hea asi, ära unusta hooldada, see pole tavaline.
Soe soovitus on hoida lühemad poldid autos, mitte kuuriall. Saad aru küll, miks. Ja see pole mingi nali.
Parimat..
Jann.


masuurik - 19.11.19 03:32

Seda noolteasja ma tean, aga see eeldab millegi vajutamist ja alguses ta ikka karjub.
Kas Jann raamita uksele saab üldse pakettklaasi?
Teema arendamise ja infokillu mahajätmise móttes vóid diffri hoolduse kohta infot jagada.
5 polti on kenasti teibituna pagasnikus ja. Mótlesin ette flantse pannes, kunagi ei tea.


Jann - 19.11.19 03:50

8hp kasti teemasse kirjutasin kõik vajaliku, õlide koodid, kogused jne., mida tean. Diffri õlid ostaks nagunii esindusest, küll sealt õiged saab. Mul veel 20K minna vahetuseni. Piiksu eemaldamiseks on idanaabritelt juhend olemas, minu omal kahjuks ei toiminud. Kuna väikeseid põnne pole, ei viitsind rohkem mõelda. Pakettakende ja A7 kohta jäin isegi mõtlema, nagu oleks näinud..kindel pole. PS. Pakuti kindlalt.
Pane ülejäänud poldid ka, 5-ga ei tee midagi kui asi käes.


masuurik - 19.11.19 06:33

Tuli meelde veel, et navikaart ilmselt tahab uuendamist. Viimase 2-3 aasta jooksul Tallinna ümber rajatud uusasulad ei ole peal ja kodu aadressi ei leia ka. Tarvitan küll rohkem waze, kuid selle ka uuendama ajakohaseks.


Simps - 19.11.19 07:07

Väga asjalik toorik.
Vaata, et asjad ''käest ära ei lähe'' jälle siis :D


ESTM4rkz - 19.11.19 08:08

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Tuli meelde veel, et navikaart ilmselt tahab uuendamist. Viimase 2-3 aasta jooksul Tallinna ümber rajatud uusasulad ei ole peal ja kodu aadressi ei leia ka. Tarvitan küll rohkem waze, kuid selle ka uuendama ajakohaseks.


Midagi keerulist pole, pead lihtsalt aega varuma. Hetkel 2019/2020 kaardid 6.29.1 koodiga ja firmware peab siis olema K0900 ... K0924.
Kõige olulisem, et õigele süsteemile ikka asjad leiad. Kui kaart peale uuendust üht suurt rohelist maad näitab, siis paar km sõitu ja GPS suudab end ära kalibreerida.

Edu! ;)


Eero - 19.11.19 11:55

Igati hea valik, veljed ka all väga kenad, ühed mu lemmikud Audi OEM valikust. Enda sarnase auto puhul olen suvel istmejahutuse üle ka väga õnnelik. Kui tagastangega mängida tahad siis mul jäi üks pre-fl s-line tagastange üle ja soovi korral on ka kogu rs7 tagastange set olemas ;)
Nende puitliistudega on küll nii, et nii kaua kui oma autot ootasin surfasin kõik lehed läbi, et leida carbon või siis see vinge alumiiniumi-puidu sisu leida -https://www.youtube.com/watch?v=l0EAPD_DBcM&feature=emb_title
Kokkuvõttes peale paari nädalat autoga sõitmist hakkas isegi see läikiv puit sisu meeldima ja sinna ta jäigi.

Pakett akna puhul, kui ma õigesti mäletan siis foorumikaaslase S7 oli pakett aknaga ja auto oli ikka väga palju vaiksem kui minu oma.


masuurik - 19.11.19 12:52

Sa ikka kohe tahad ise lenksu käest ära lüüa jälle:D


rs156 - 19.11.19 19:37

Ilus auto ning veljed on tõesti ägedad, pole selliseid näinudki veel Audil!

Küll aga. Vaadates su eelmist autot siis arvasin, et järgmiseks võtad midagi edevamat, kui 7-s seeria siis Vähemasti S7.

Jällegi-teatavasti ei ole bitdi sellest väga kauge, seega aktsepteeritav :D

Kui sõidumugavust võrdled (tagumiku-tunnetus, kõrvaga tunnetus, handling jms) siis kuidas võrdleksid oma A5te ja A7t ?


wtf_ - 19.11.19 21:30

Äge masin :cool: Edu!


Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik... Ei julge väita, aga kas nahatatud käepidemed, kanginupp, padi viitavad mingile laiendatud naha paketile? ...

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
... See on jah laiendatud nahapakett, rooli bag on kusjuures väga vähestel nahatatud, isegi kui muu on. ...


Huvitav, kas neid laiendatud nahapakette oli erinevaid? Või sama aastate A7 vs A6 erinevad?

Mul A6'l on armatuuri alumine osa ka nahatatud (seda ma ei saa sinu piltidest aru) ja keskkonsooli kogu osa nahatatud -> kaasa arvatud tagumise kliimapaneeli ümbrus (see ei paista sul pildil nahaga kaetud olevat).


M.Jaaska - 19.11.19 22:03

MIB2 retrofit nüüd vaja teha koos uuema kellaplokiga, mis kelladesse pilti näitab... ;)


veekaheksa - 19.11.19 22:54

Tervus!

Laiendatud nahksisu on lahe, velg kah. Kuidas sulle tuled meeldivad? Nüüdseks on nad natuke aega ka jõudnud juba tööd teha, kas xenoniga on väga suur vahe? Sama, kuidas on sõidutunne vs A5? Muidu jõudu-jaksu - edu.ee ! Aa, käigukastikolksu soovin kah :P

veekaheksa


Ott_S - 20.11.19 07:29

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik

Jaanuaris on plaanis A5 ja A7 mõlemad korraga kastid lahti võtta ja kastihooldused ära teha. Loomulikult õlid ja filtrid on erinevad ning mõneti ka töötaktika, kuid lihtsam on korraga ette võtta. Muud asjad hetkel hoolt ei tundu vajavat. A5 kast on nüüd peale viimast hooldust 70000km sõitnud, A7 kasti osas info puudub, kuid ilmselt ei ole tehtud.
Pihustid on korras ning kett ega muud sõlmeid ei häälitse ega tossa.


Nii huvi pärast, kas igapäevaselt tegeled autodega või lihtsalt mutrivõti püsib nii hästi käes et selline projeks kohe ette võtta? :D
Samas kui kanal või tõstuk olemas ja teadmised olemas siis why not


antsu - 20.11.19 08:20

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Sportdiffer on ka hea asi, ära unusta hooldada, see pole tavaline.

Parimat..
Jann.


Oskad sa Jann veidi rohkem pajatada selle hooldusest? Õlivahetus küll aga kui tihti ja mida veel? Ma sain ühel teisel masinal just tänu erinevate asjade kokkulangemisel vahetada rõhuandureid ja solenoide.

PS. Masuurik, auto on ilus. Kas ajaloost on asjad teada (kas mootorile on tehtud goodwilliga/garantiiga asju?)? Vaata VCDSiga ka vajalikud näidud üle (kuigi arvan, et oled juba teinud kõik vajaliku :)).

See puit sisu on tegelikult väga kena. Ma alguses põlgasin oma masinal ka, et võib-olla on imelik kuidagi ja oranzi sisuga ei sobi (Audi Exlcusive) aga reaalsus on hoopis teine. Hea lisa on ka roolisoojendus mida vahel kasutan ja näen, et sul on keegi panemata jätnud.


Oled sa reaalselt iseparkimist kasutanud ka? Minu c7-l see puudub aga samas ei tunne ma puudust kuidagi.


Jann - 20.11.19 09:41

Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Sportdiffer on ka hea asi, ära unusta hooldada, see pole tavaline.

Parimat..
Jann.


Oskad sa Jann veidi rohkem pajatada selle hooldusest? Õlivahetus küll aga kui tihti ja mida veel? Ma sain ühel teisel masinal just tänu erinevate asjade kokkulangemisel vahetada rõhuandureid ja solenoide.

PS. Masuurik, auto on ilus. Kas ajaloost on asjad teada (kas mootorile on tehtud goodwilliga/garantiiga asju?)? Vaata VCDSiga ka vajalikud näidud üle (kuigi arvan, et oled juba teinud kõik vajaliku :)).

See puit sisu on tegelikult väga kena. Ma alguses põlgasin oma masinal ka, et võib-olla on imelik kuidagi ja oranzi sisuga ei sobi (Audi Exlcusive) aga reaalsus on hoopis teine. Hea lisa on ka roolisoojendus mida vahel kasutan ja näen, et sul on keegi panemata jätnud.


Oled sa reaalselt iseparkimist kasutanud ka? Minu c7-l see puudub aga samas ei tunne ma puudust kuidagi.


Kuna ise pole teinud seda veel, siis väga ei targuta, seal "tavaline" diffriõli ja ATF. Õlide koodid vast netist leitavad, mina võtaks esindusest need üldse. ATF välp oli 60000, kui ssp-st õigesti mäletan. Arvatavasti on seal pumba ees sõel, mida võiks ka puhastada. Kui aeg käes ja ise teinud, siis targem.


masuurik - 20.11.19 10:05

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
...Kui sõidumugavust võrdled (tagumiku-tunnetus, kõrvaga tunnetus, handling jms) siis kuidas võrdleksid oma A5te ja A7t ? ..


Väga raske on midagi võrrelda peale välimuse. A5 oli tavalisel kujul mul pool aastat max. Sellest on 4 aastat möödas juba. Kogu veermik, pidurid, kere, sisu ja tehnika on järele aidatud.
Naine luges foorumit ja ütles, et tema arust täiesti erinevad autod ja eks nii on ka. Vanusevahe ka 6 aastat.
Konkreetne A5 on selgelt sportlikum, selles konditsioonis ülbem mu arust. Dünaamika osas olen ilmselt ise ta veidi rabedamaks ehitanud. Jäik, konkreetne, mürarikas, kuid ise ütlen, et palju huvitavam auto tänu oma olemusele ja lisatud juppidele.

A7 on selgelt luksuslikum, mugavuslisadega, igapäevaks sobilikum ja ruumikam. A5 liigub minuarust peale 2000rpm paremini, alt nagu sama. A5 osas arvan, et ``tuunitud´´ tarkvara ja hea vääne annavad selle tunde. Eks A7 muidugi ootab oma mihklipäeva kw osas ja siis on ilmselt pilt teine.


masuurik - 20.11.19 10:07

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Tervus!

Laiendatud nahksisu on lahe, velg kah. Kuidas sulle tuled meeldivad? Nüüdseks on nad natuke aega ka jõudnud juba tööd teha, kas xenoniga on väga suur vahe? Sama, kuidas on sõidutunne vs A5? Muidu jõudu-jaksu - edu.ee ! Aa, käigukastikolksu soovin kah :P

veekaheksa


Tuled on väga head ning töötavad minu hinnangul väga hästi. Meil oli uus suurepärase varustusega b8 passat aasta valguseni ja seal olid ka fullled esituled eeskujulikud. Teisalt praegu on 2019 aasta Rav4 luxury plus variandis ja led esituledega, siis nende valgusandurid ja vihk on küll võrdlemisi nigelad.
Sõidutunnetuse osas veidi kirjeldasin ka eespool.


masuurik - 20.11.19 10:23

Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik

Jaanuaris on plaanis A5 ja A7 mõlemad korraga kastid lahti võtta ja kastihooldused ära teha. Loomulikult õlid ja filtrid on erinevad ning mõneti ka töötaktika, kuid lihtsam on korraga ette võtta. Muud asjad hetkel hoolt ei tundu vajavat. A5 kast on nüüd peale viimast hooldust 70000km sõitnud, A7 kasti osas info puudub, kuid ilmselt ei ole tehtud.
Pihustid on korras ning kett ega muud sõlmeid ei häälitse ega tossa.


Nii huvi pärast, kas igapäevaselt tegeled autodega või lihtsalt mutrivõti püsib nii hästi käes et selline projeks kohe ette võtta? :D
Samas kui kanal või tõstuk olemas ja teadmised olemas siis why not


Isiklikult ei ole vahet milline auto on. Usun, et Lamborghini või ferrari laialivõtmineon täpselt samasugune, kui sapaka. Koostamisloogika ja kooste on sarnane, nüanssidesse tuleb süveneda ja tööriistu peab olema. Inimestel on mingi kartlikus autode ja veel enam uute osas. Olen isaga garaasis kasvanud ning ratastega tehnika remont või pigem ehitus on mulle ülimalt südamelähedane. Kõik oskused olen isaga töökojas kõrval seistes omandanud ja temalt samm sammult õppinud. Eks mingil hetkel sai ise pusima hakatud ja asi veereb omal käel edasi. Alati on olnud olemas soe koht, kus oma ideid ellu viia ja proovida. Minu jaoks on see suur asi. Täpselt ei mäleta, aga esimesed projektiautod vist tulid 11-12 aastaselt. Äki 13-15 aastaselt juba sai raha kogumiseks liinibusse remonditud ja värvitud.
Olen sinapeal nii elektroonika, elektri, mootori, kasti, kui veerevankri remondi, samuti ka keretööde ja autode värvimisega. Oma eelnevatel projektidel olen kerepaneelid, kandevosad ja põhjad ise vahetanud, eeltööd ja värvitööd ise teinud ning üsna hea kvaliteediga, kui tänaseks garaasis 12a tagasi tehtud autot näiteks vaatan. Huvitab ka majade ehitus ja nokitsemine, seega käed on otsas ja mõistus peas. Üldiselt ma autot kuhugi remonti ei vii ja varuosad otsin ka omal jõul kokku. Igapäevatööna tegelen muude asjadega, seega vabal ajal toimetan hobikorras meeleldi autode või maja ehitamisega.


masuurik - 20.11.19 10:30

Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Sportdiffer on ka hea asi, ära unusta hooldada, see pole tavaline.

Parimat..
Jann.


Oskad sa Jann veidi rohkem pajatada selle hooldusest? Õlivahetus küll aga kui tihti ja mida veel? Ma sain ühel teisel masinal just tänu erinevate asjade kokkulangemisel vahetada rõhuandureid ja solenoide.

PS. Masuurik, auto on ilus. Kas ajaloost on asjad teada (kas mootorile on tehtud goodwilliga/garantiiga asju?)? Vaata VCDSiga ka vajalikud näidud üle (kuigi arvan, et oled juba teinud kõik vajaliku :)).

See puit sisu on tegelikult väga kena. Ma alguses põlgasin oma masinal ka, et võib-olla on imelik kuidagi ja oranzi sisuga ei sobi (Audi Exlcusive) aga reaalsus on hoopis teine. Hea lisa on ka roolisoojendus mida vahel kasutan ja näen, et sul on keegi panemata jätnud.


Oled sa reaalselt iseparkimist kasutanud ka? Minu c7-l see puudub aga samas ei tunne ma puudust kuidagi.


135 000 oli viimane esinduse külastus ja garantiilisi asju oli esimese 100k jooksul päris mitmeid + jooskvad pisiasjad. Kogu esinduse ajalugu mul on olemas. Arvutiga vaatasin üle jah ennem otsustamist, samuti katkusin mootori katted laiali ning käisin lambi ja peegliga kõik üle. :D
Puidu osas olen nõus jah. See vajas lihtsalt esimene päev sisseelamist ja harjumist. Vahetaksin ta vist läikiva karboni vastu, kui keegi tasuta pakuks. Ostma samas nüüd ei kipuks enam. Jätab sisse mõnusa tunde.
Roolisoojendus puudu jah. Meie eelmisel passatil oli see ja nüüd ühel teisel dailyl ka, seega tean kui mõnus see lisa on.


RS88 - 20.11.19 13:02

Väga äge teema ja lahe masin. Kiidan pealehakkamist ja julgust teostada oma ideid!


mkangur - 21.11.19 08:12

Ilus asi jälle foorumis juures. On endalgi nendel mudelitel mõte paar korda pidama jäänud.
Praegu hea võimalus kõrvutada- kuidas võrdled A5 vs A7 maanteemüra taset?


Ootame siis järjekordset- auto mida ei ehita, rs´iks transformeerumist :D


masuurik - 21.11.19 08:47

Ei saa objektiivselt võrrelda. A7 on oluliselt vaiksem, kuigi rehvimüra on mõlemal. 265/35 A7 all pole ka teab mis kõrge. A5 ei ole tehniliselt originaalkonditsioonis väljalaske osas. Seal on 3`` downpipe, RS5 torustik ja custom RS5 pütid. Seega teeb ta hoopis teist häält maanteel.
Mürasummutuse osas ma usun A7 on ka parem. A7 tundub tuulekohinat raamita klaaside osas vähem.


soonikx - 22.11.19 17:32

Radarivõred paistavad küll juba olevat samad nagu on S7-mel


masuurik - 22.11.19 17:40

Kuju on sama küll, aga S vóred on kroomitud difuusori pealt ka, mitte ainult róngas.

Rohud jälle vótmata. Tegin ebays niigi soodsale roolile mütsist visatud pakkumise-Accepted.
https://www.upload.ee/image/10756387/D3423FDC-B6CF-4F28-BCE3-C17D5BA3F1DC.jpeg
https://www.upload.ee/image/10756399/A5600423-5509-4D45-84A8-DC93C933FF8A.jpeg


rs156 - 22.11.19 18:11

Ilus rool!
Kahju, et ei pakuta võimalust roolisoojendusele, mis on lülitatav väljaspool rooli, nagu A8tel nt.
Kui hea numbriliselt see pakkumine siis oli :D?


antsvolli - 23.11.19 19:27

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Ilus rool!
Kahju, et ei pakuta võimalust roolisoojendusele, mis on lülitatav väljaspool rooli, nagu A8tel nt.
Kui hea numbriliselt see pakkumine siis oli :D?



2005 vw on ka see soojendus peal ja isegi toimib peale 15 aastat :D

Pakun, et rool oli >300e.




Masin muidugi väga viis. Nael kummi siis :D


masuurik - 23.11.19 19:58

Rool oli 175€, aga tänu teadjale foorumikasutajale tuli välja, et olemasolev padi sinna peale ei sobi ja sain viimasel hetkel refundi küsida. :(

Lapikule roolile ei sobi ümmarguse rooli padi. Pealtnäha nagu sobiks, aga vóta näpust. Uurisin peale info saamist natuke laiemalt ja kinnitused/lukustie on erinevad ja vist padi ei mahu rooli sisse ka päris lópuni. Kuna nahatatud padi on ilus ja haruldasem, siis vaatan veidi veel ringi, aga vóimalik, et lasen ilmselt hoopis s-line ratta baasile jämedama customi teha nagu a5 sai. Väike FAIL, aga tehniliselt jälle targem.


masuurik - 02.12.19 10:57

Tegelesin paari huvipakkuva ja paari ``probleemse asjaga`` vahepeal. Panen infona kirja, et kunagi ehk kellegil on kasu.

S7 tagastangelisa paigaldus, kui on S-line algupäraselt.
Vaja lisa tootekoodiga 4G-807-521-B-1RR (194 eur Audis) Tavalisele stangele ei sobi see.
Lisale vaja kroomliistu ka 4G8- 807-79-3Q7 (151 eur Audis)
Must/kroom S7 esivõre ööradariga ja esikaameraga süsteemile (741 eur Audis)
Must/kroom alumised S7 radarivõred (144 Eur tk Audis)

Jama on see, et S7 difuusorit pannes ei ole kuhugi ühendada teist summutitoru otsa. Olemasolev süsteem on otsa suhtes nii lühike ja kompaktne. Seda kas Audi S7-le ka sellist helikomplekti pakub ma ei tea, kuid hästi ei raatsi seal selle difuusori pärast kõike ringi keevitada. See originaalkomplekt ja summutihelisüsteem mulle meeldib.
Kui teha, kõlab jälle nii, et pütid tuleb ära lõigata ja helipaak keevitada uue produkti külge..
https://www.upload.ee/image/10795902/Untitled1.jpg

Algusest peale käisid aknad kuidagi väga vaevaliselt. Olin juba veendunud, et kõik uksed on vaja lahti võtta, trossid, rullid ja aknad vaja määrida, võibolla pehmed juhtsiinid vahetada, nagu a5 tegin. Siis lugedes netist on nupud survetundlikud ja nupul on kaks kiiruseastet. Tugevamini alla vajutad, siis vurrab kiiresti. Sama üles lastes, kui kõvemini tõmbad. Arusaamatu, kellele seda vaja on, kuid noh, hea teada.

Istmetel on tagumine multimeediavalmidus ka. Komplekte pole liiga hea hinnagaküll liikvel. Ca 3-400 Eur üks pool koos seadmega. Tundub, et neid on erinevates mudelites ka veel saada.

Jätkuvalt ajab mind hulluks see töötava mootori ja avatud uksega karjuv signaal. Noolest saab küll vaigistada, kuid iga kord seda vajutada on tüütu. Proovisin erinevaid kodeeringuid ja regioone, kuid ei funksinud ükski neist. Oskab keegi veel midaig soovitada?

Kas keegi siin 20``vs 21`` suveveljed oskab kommenteerida?


end3l - 02.12.19 11:53

Kui on õhkvedrustus, siis ma võtaks OEM 21" või custom 22". Ise mõtlesin autot ostes et müün 21" kohe maha need mis all on ja panen väiksemad; ja nendega ei kannata Eesti teedel sõita jne.. tegelikult lasin 2 aastat ja väga hea oli sõita nendega, auto juhitavus oli parem laiema rehviga, mis tuleb suurema veljega kaasa.


altsu00 - 02.12.19 12:54

Mul C7 Allroadil suvel 285/30/21 ja väga ok sõita, kartsin algul et hakkab teed otsima, kuid tegelikkuses sõidab sama mugavalt nagu oleks 195/65/15 :P
A7-l vist rattakoopad sama suured kui ma ei eksi.


corbe - 02.12.19 13:10

Mu C7 Avant on ilma õhkvedrustuseta ning suvel liigub 20" 225/35/20 komplekti otsas. Rooli taga olles ei saa arugi, et vähe suuremas ratas kui 17 all oleks.


audisell - 02.12.19 14:27

Kui oma autole paigaldasin S6 diffuuseri ja summuti otsad,siis maadlesin sama probleemiga,et kuhu paigaldada teine summuti ots. Et mitte retsida olemas olevat summutit, paigaldasin teise summuti otsa kõrvale(sealt suitsu ei tule).
Summuti otsad Q7 W12 omad(4tk).Mina värvisin selle jubeda halli diffuuseri läikivaks mustaks. Kõik need OEM jupid saab Ebay-st odavamalt, kui klaasmajast. Suveks ainuõige mõõt 21x10,5. Oma autol 295/25 sõidab nagu siidi.


masuurik - 05.12.19 18:11

Ma arvan, et 20`` on A5 all paras, A7 all mitte just väike, aga selline nähtamatu.
22`` oleks liiga suur ja selle autoga stance (veel) taga ei aja.

Ma ise näeksin seal kevadel 21x9,5 Rs6 velgi. hetkel 17mm madaldus ja flantsid, aga eks saab 21`` ka natuke sättida.
https://www.nettivaraosa.com/en/vanteet/2786290

Summutiasjaga tegelen ilmselt peale jõule veidi rohkem, kui kui aega tegeleda on. Hetkel jõulutulede ja muu tilulilu sättimisega on rohkem tegemist.


80quattro - 05.12.19 20:40

Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Kui oma autole paigaldasin S6 diffuuseri ja summuti otsad,siis maadlesin sama probleemiga,et kuhu paigaldada teine summuti ots. Et mitte retsida olemas olevat summutit, paigaldasin teise summuti otsa kõrvale(sealt suitsu ei tule).
Summuti otsad Q7 W12 omad(4tk).Mina värvisin selle jubeda halli diffuuseri läikivaks mustaks. Kõik need OEM jupid saab Ebay-st odavamalt, kui klaasmajast. Suveks ainuõige mõõt 21x10,5. Oma autol 295/25 sõidab nagu siidi.


See klaasmaja müüt on visa kaduma, aga paljud OEM osad on Eesti klaasmajas odavaimad Euroopas (kui arvestada ka Audiklubi allahindlust). Võrdluseks siis nt see sama spoiler: https://www.ebay.co.uk/p/Audi-Genuine-OE-4G8807521B1RR/21011387947


masuurik - 06.12.19 04:07

Toomasel tegelikult óigus. Ostan ka palju sealt, kuna ebayle lisandub sama hinna juures veel transport enamasti. Ja no, transpordi aeg :)
Aga eks saab ebayst teinekord vastupidi ka palju odavamalt ja seetóttu tasub alati mólemat allikat kontrollida.


Jann - 06.12.19 04:15

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Toomasel tegelikult óigus. Ostan ka palju sealt, kuna ebayle lisandub sama hinna juures veel transport enamasti. Ja no, transpordi aeg :)


+1 Audi-st (Toomaselt) tasub alati enne küsida kui mingeid Hiina jubinaid audile külge kruvima hakata. Toon näite, C7 tagumine õhkpadi. Audis 330€, klubihind tuleb 300€ kanti, Hiina junn 250€ keskmiselt. Pole vist vaja pikalt kaaluda, kumb võtta.


masuurik - 15.12.19 21:33

Tagaistmetes olid tahvli kohad olemas ja üldiselt mulle meeldivad komplektsed autod.
Audisell leidis mulle sobivad tükid. Kahjuks pulte, klappe ja tahvlilaadijaid ei saanud kaasa, Soome prominent oli need ilmselt kuhugi ära kaotanud - igatahes polnud. Klapid niikuinii oleks saastad ja peaks ostma korralikud BOSE klapid sinna komplekti juurde. SIis sobiks helisüsteemiga ka.
Tegu on originaal kandurite ja tahvlitega. Võib tõdeda, et veidi on ehk vananenud disainiga, kuid USB, bluetooth, dvd, mälukaart jne on kõik olemas. Läbi interface saab panna telekad sünkrooni vms trikke teha. Oma akud ja kõlarid on ka sees, kuid klapid on ikkagi põhiline kasutusviis. Touchscreen pole, kuid välimuselt läikivmust ja alumiiniumliistudega. Hindan OEM, seega passib. Meeldib, et käivituvad koos MMI-ga. Saab eraldi ka välja lülitada ja sisse.
Ilmselt vaatan neid korra paigaldades ja sellega see osa piirdub, kuid vahva lisa ja auto on komplektsem.
Originaaldetailidena on need kõik Ncapid läbinud, turvalised ja ütlemata kallid lisavarustusena.
Taga istudes on ekraanid üsna lähedal kehale ja võibolla täiskasvanud (mees)reisja jaoks tungivad liialt privaatsesse tsooni ehk on liialt nina all koguaeg.

Kui keegi leiab kuskilt nende kohta manuali PDF/word paberi kujul, siis täitsa huvitaks lugemine nende aparaatide kasutuse ja võimaluste kohta.
https://www.upload.ee/image/10852333/IMG_9978.JPG
https://www.upload.ee/image/10852334/IMG_9989.JPG
https://www.upload.ee/image/10852338/IMG_9988.JPG

jätkub...


antsvolli - 16.12.19 00:10

Ise julgeks soovitada selliseid klappe - link - väga mugavad ja vaiksed. Eriti tunned vahet kui lendad mõne turbopropelleri või helikopteriga. Tulevad mitme värvivalikuga, endal musta värvi. Ja ilus lukuga karp tuleb ka kaasa, ideaalne Audisse :cool:

Super kuuldavus handsfreena kasutades. Mul peaaegu aasta ja ise ülirahul!


rs156 - 16.12.19 10:56

Tabletid sobivad sinna väga hästi ning annavad silmailu kõvasti juurde.
Väga kaheldav on nende praktilisus :D Aga alati vaatan ise järgi, kui kuskil autos neid näen..


masuurik - 11.01.20 20:28

Mõnda aega on auto juba tagant natuke käredam. Tänan Toomast ja Revalit jälle originaalosade eest. Dp-HP Airo poolt 2x100mm hea hinnaga otsad ja Audisellile sendid takkakihutamise eest.
Keevitus ja ümberehitus nagu ikka kodus tehtud. Ettevõtmine selles suhtes polnud liiga lihtne, et ruumi on ennem Y vähe ja active sound allesjätmine oli vajalik. Sai siis selline custom lahendus. Hääle osas ei muutunud minuarust midagi.
Püüan talvekuude jooksul ühe komplekti RS6 C7 orginaal 21 x 9,5 ET 25 velgi koju vedada. Kaks setti on Soomes müüa ja püüan minna neid lähiajal vaatama. Rehvideks on vaja leida 255/30 R21.

Rooli osas ei tahaks ka alla veel anda, aga ilmselt tuleb lasta teha Flydesign.pl flat bottom custom, et nahatatud bag säiliks.


https://www.upload.ee/image/10966029/IMG_7386.JPG
https://www.upload.ee/image/10966039/IMG_7393.JPG
https://www.upload.ee/image/10966046/IMG_7395.JPG
https://www.upload.ee/image/10966052/IMG_7379.PNG
https://www.upload.ee/image/10966074/thumbnail_image3__2_.jpg
https://www.upload.ee/image/10966082/thumbnail_image3__1_.jpg
https://www.upload.ee/image/10966096/thumbnail_image5__1_.jpg
https://www.upload.ee/image/10966109/thumbnail_image2__4_.jpg
https://www.upload.ee/image/10966125/thumbnail_image0.jpg
https://www.upload.ee/image/10966146/thumbnail_image6.jpg


ralf - 12.01.20 11:08

Ilus.Hea vaadata ,et Vanamõisa külla,hallmetallikdiislite,sekka mõni edevam auto on lisandunud.


rs156 - 12.01.20 17:52

Kas torude otsad pisut pirakad ei ole? Originaalil (nt s7) näevad pisemad välja ja sobivad paremini minu arvates


EnricoN - 12.01.20 18:09

Minu arust summutiotsad väga head jällegi.

Ise pole isiklikult A7/S7 fänn kuid kui võrdeln selle uuemaga (https://i.ytimg.com/vi/qdWxWcyq2Ys/hqdefault.jpg) siis väga ilus masin :D


siimuu - 12.01.20 18:54

Minu arvates näevad need summutiotsad päris elus väga head välja. Lisavad tagaossa natuke massiivsust. Auk peab olema täis. :)


masuurik - 12.01.20 18:54

Eks autot tuleb selle tagaosa ümber nüüd piisavalt mujalt ka edasi viia.
Vähemalt on väljalaske otsad päris ja suitsevad. ;)
https://www.upload.ee/image/10970712/o1pekxo600031.jpg


Hääl muidugi on üllatusmunast minu autol ka, kuid siiski mõnus.


KJO - 13.01.20 08:26

Läheb jälle lappama ära?

Sinu tööd alati hea jälgida, OEM+ óige tee.


ReimsR - 13.01.20 17:26

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Tabletid sobivad sinna väga hästi ning annavad silmailu kõvasti juurde.
Väga kaheldav on nende praktilisus :D Aga alati vaatan ise järgi, kui kuskil autos neid näen..


Ma olen kohe eestlaslikult kade, kui inimestel on võimalust 300 eurot kõrvaklappidele kulutada :D


Eero - 14.01.20 07:37

Väga ilus tulemus, need veidi suuremad torud on väga lahedad. Originaal S7 suurus olekski veidike igav olnud. Tubli töö, pean vist enda autole ka uue stange suveks külge saama, piinlikult kaua aega võtnud :)


MaxPower - 15.01.20 08:47

Minu arvates ka sumpaotsad sobivad ilusti! Kui veel sellised OEM 21" veljed alla lükkad, siis super tulemus!


masuurik - 22.01.20 18:31

Kaks nädalat tagasi vahetasin mõlemad esimesed rattalaagrid, kuna parempoolne hakkas helikopteri häält tegema ja läks iga päevaga hullemaks. Lahtivõttes oli laager seest roostes juba ja täiesti otsas. Teisel poolel oli päris korralik loks sees, aga veel ei unnanud.

Jaanuaris oli plaanis A5 kastiõli vahetada ja sama soojaga A7 Suur hooldus teha ning sellega seoses ka kastiõli, Esi-taga-kesk diffriõli, sportdiffri ATF, mootoriõli + filter, salongifilter, õhufilter, kütusefilter vahetada. Muud asjad tunduvad ajakohased ja veel abi ei vaja.
Mootori ja filtriteemadel ei hakka siin rohkem peatuma ja keskendun selles postituses rohkem ülekandeosale.

Ajaloost.
230kw 3.0tdi + 8HP55 kast.
Kastiõli ja diffrite õlide vahetusest ei ole midagi teada.
Tõenäoliselt kõik tehasest pandud kraam.

Täna.
191200 km läbisõit.
Alla läks ZF originaal komplekt, mis mõeldud 8HP55AF kastile.
7L õli (roheline ATF G060162), filter, tihend, uued laadimis ning kontrollpunnid, uued magnetid, poldid ning väga korralik MANUAL!
1000ML Keskdiffer G055145 - rohekas. Ostsin eraldi 1000ML Hõbenoolest koodi järgi. Päris kirve hinnaga on see 1000ML.
1000ML esidiffer G052145- kollane. Norm on 1.1L, aga ma ei uskunud eos, et sealt üle 1000ML kätte saan. SWAG.
850ML spetsiaalne ATF G052515 sportdiffrile- Kollakas/OEM ja jubedalt haisev.
1000ML Tagadiffriõli G052145-Kollane.SWAG. Sama, mis esidiffrile.

Käigukasti jaoks sai sarnane Zf komplekt nagu A5-le.
https://www.upload.ee/image/11015870/Kastid.JPG

Alustasin keskdiffriga.
Välja tuli pruuni värvi, määrdunud õli.
Välja tuli 950ML, sisse sai 950ML.
Punnid kergesti avatavad ja suletavad.
https://www.upload.ee/image/11016010/A7_keskdiffer__2_.JPG

Teiseks esidiffer.
Välja tuli pruuni värvi, määrdunud õli.
Välja tuli 800ML, sisse sain 850ML.
Punnid kergesti avatavad ja suletavad, kuid paremast rattakoopast peab kuumakaitse pleki ära võtma, et toruga parem täita oleks.
https://www.upload.ee/image/11016028/A7_esidiffer__2_.JPG


Kolmandaks tagadiffer, MTF osa.
Välja tuli pruuni värvi, määrdunud õli. Oli õlidest kõige jubedama väljanägemisega ning veidralt vahutas kah.
Tankimistoru peab olema palju peenem, kui Keskdiffril, kastil või esidriffril.
Välja tuli 850ML, sisse sain 900ML.
Punnid kergesti avatavad ja suletavad, kuid ennem peaks veidi leotama. Kuuskandid võivad kergesti üle käia.
https://www.upload.ee/image/11016036/A7_tagadiffer.JPG

Neljandaks tagadiffer, ATF osa/friktsioonketastega lukk.
Välja tuli pruuni värvi, väga spetsiifilise haisuga pruun õli.
Tankimistoru peab olema sarnaselt MTF osaga palju peenem, kui Keskdiffril, kastil või esidriffril.
Välja tuli 600ML??(kuidagi vähe), sisse sain nivoo järgi 850ML.
Pealevalamis punnile väga nigel ligipääs, kuna summutitorud on ees täpselt. Kuidagi jebisin lahti ja sain täita ka. TUleb kasutada natuke loomingulisust. Kindlasti ennem peaks veidi leotama. Pealevalamis kuuskandi peaaegu rikkusin ära ka.
https://www.upload.ee/image/11016061/A7_sportdiffer__2_.JPG

Kast toestastaud ning padjad, kronsad ja raam alt ära. Õli välja ning põhi alt ära.
https://www.upload.ee/image/11016062/A7_kast.JPG

Välja tulnud õli oli väga jubedas seisus. Ei voolanud nagu ATF enam ja oli määrdunud ning pruun.
https://www.upload.ee/image/11016073/A7_kastioli.JPG

Vana filter. Emulsioone ja plögane.
https://www.upload.ee/image/11016076/A7_kastifilter.JPG

Samuti magnetid sama joga täis. Metallipuru kastis kuskil polnud ega muid ebanormaalseid nähtusi.
https://www.upload.ee/image/11016078/A7__mustad_magnetid.JPG

Kui A5 olnud 6HP28AF kastil olid magnetid põhja küljes, siis sellel 8HP55 tiptronicul on magnetid filtri all.
https://www.upload.ee/image/11016083/A7_puhastatud_pohi.JPG


Uus komplekt.
Filter, tihend, uued laadimis ning kontrollpunnid, poldid, magnetid.
https://www.upload.ee/image/11016083/A7_puhastatud_pohi.JPG

Peale kontrollimist ja nivoo kinnitamist ma adaptsioone ei teinud. Kast töötas ennem enamvähem normaalselt, kuid mingeid jõnkse oli tunda. Peale õlivhetust on kast meeldivalt sujuv ning käigud vahetuvad väga pehmelt. Jann kirjeldas seda hästi:

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
...Kui seierit ei vaata, siis unustad, et üldse käigud on.


Kuna ma ei teinud dünaamilist, siis välja tuli mõõdetuna 5700ML(+minimaalne kadu) ja sisse panin 5800ML ZF originaalõli LF8- ATF G060162-roheline.

https://www.upload.ee/image/11016112/IMG_0013.JPG
https://www.upload.ee/image/11016115/IMG_0012.JPG
https://www.upload.ee/image/11015939/IMG_0022_A5-A7.JPG
https://www.upload.ee/image/11015943/IMG_0023_A5-A7.JPG
https://www.upload.ee/image/11015949/IMG_0004_A5-A7.JPG


kassu - 22.01.20 20:39

Väga kenad aga rsk 2 musta autot, peab ikka olema isu küürida ( ma ise ka musta omanik :D )


Jann - 23.01.20 15:01

Tubli töö. Krt ma vaatan neid tagant tehtud pilte ja no ma ei harju vist iial selle A7 tagaosaga, eriti kui A5 sellisel kujul kõrval on.:D


masuurik - 21.04.20 19:38

Viimasest pildistamisest Noblessneris sõber Siim tegi pildid ka sellest A7.
https://www.upload.ee/image/11534078/152A0755_1200x800.jpg
https://www.upload.ee/image/11534082/152A0573.JPG

Eks peab tõdema, et see A7 oli suhteliselt igav teise auto kõrval.
Naisel nagu autohuvilisena kah veidi oli kurb meel, et auto märkamatu on.

Kõike saab lihtsat moodi parandada.
RS6 c7 originaal 21x9,5 Et25 veljed
Skoda pärlmuttervärviga mutrikatted
10mm flantsid
255/30 R21 Michelin pilotsport rehvid
Punased sadulad
Debadge
Hõbehallid ninadetailid
Õhkvedrustuse regull VCDSga
Roostevabad reguleervardad + andurite ja hoobade hooldus.
Viimaste osas pean medalid andma Audisellile knowhow ja näpunäidete eest. Aitäh sulle;)
Vedrustus on dynamic asendis ikkagi üpris madal. Igapäevaselt saab siis comfordis veereda, mis pole ka teab mis kõrge.


Soov oli veel turvavööde värv vahetada ja minu enda arvamus võibolla ka peeglikatted.
https://www.upload.ee/image/11534170/IMG_8222.JPG
https://www.upload.ee/image/11534172/IMG_8221.JPG
https://www.upload.ee/image/11534174/IMG_8226.JPG
https://www.upload.ee/image/11534176/IMG_8241.JPG
https://www.upload.ee/image/11534207/IMG_0042.JPG
https://www.upload.ee/image/11534184/IMG_0036.JPG
https://www.upload.ee/image/11534185/IMG_0039.JPG
https://www.upload.ee/image/11534188/IMG_0032.JPG
https://www.upload.ee/image/11534193/IMG_0041.JPG
https://www.upload.ee/image/11534196/IMG_0038.JPG
https://www.upload.ee/image/11534199/IMG_0046.JPG
https://www.upload.ee/image/11534201/IMG_0052.JPG
https://www.upload.ee/image/11534202/IMG_0062.JPG


antsvolli - 21.04.20 21:28

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik

Roostevabad reguleervardad + andurite ja hoobade hooldus. Päris kinni olid originaalid ausaltöelda.




Kas liigendid koos kuulidega on ka roostevabad? Olen otsinud ja ei ole leidnud, äkki tead soovitada!?


Mul liigendid tavaline kaetud metall ja keermelatt A2 Tööriistamarketist :(


Ehh ma just lootsin, et keegi nii kiiresti neid velgi ära ei osta :D Täitsa äge näeb välja :cool:


masuurik - 21.04.20 21:58

Kòik on roostevaba. Liigendid, kuulid, kontrad ja latt ka.
Munakaid ma tegelt ei kasutanud, kuna anduri hoova plastmass munakas oli 1:1 ja alumine ôôtsa munakas sai lihvitud ja puhastatud.


masuurik - 07.07.20 18:56

Tere

Teemas olev auto võiks kellegile teoreetiliselt olla müüa.

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3385218&rhash=a017

Oleks soov ja vajadus natuke suuremat tagaosa saada, 2 lisasilindrit ja mõningaid tähti mudelis nr 6.
Seisu ja sõidukord on eeskujulik. Minimaalne visuaalne üldkulumine vastavalt aastaarvule ja läbisõidule.
Auto on minu käes korrektselt remonditud ja hooldatud ning tegin täieliku ülekande süsteemide hoole + mootori hoolduse.
Avariiline auto ei ole, arvutiga vigu ei ole tuvastanud ja midagi ei ole ka välja löönud.
Eestis on vähe sõitnud auto (10000km) - minu käes. 200 000km veel täis ei ole.
Vedrustus on võimalik 1h arvutiga originaalkõrgusele taastada ja vardad originaalidega asendada.
Olemas on ka originaal S-line tagalisa, kuid kas see ilusam on, jääb igaühe enda teada.
Varustus on väga hea.
Madaldatud vedrustuse pärast panin kõhualla kaitseks mudelikohase komposiidist mootori ja kasti põhja.
Kiirmüügivajadust pole, hind on turu keskmine ning adekvaatseid pakkumisi võiksin vastu võtta.
Vahetust ei soovi.
https://www.upload.ee/image/11980292/222.JPG
https://www.upload.ee/image/11980295/111.JPG


masuurik - 03.08.20 18:45

Paanikat ei ole, aga oleks üks tore uus lelu, mida A7 müügist rahastada.
Sellest ka väikene hinnaalandus.


antsvolli - 04.08.20 21:02

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Paanikat ei ole, aga oleks üks tore uus lelu, mida A7 müügist rahastada.
Sellest ka väikene hinnaalandus.


Kas see aasta võib juba uut teemat oodata? :cool::cool:


siimuu - 05.08.20 06:01

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Paanikat ei ole, aga oleks üks tore uus lelu, mida A7 müügist rahastada.
Sellest ka väikene hinnaalandus.


Kas see aasta võib juba uut teemat oodata? :cool::cool:


Teagi, kas laiatarbe kaubast on mõtet foorumisse üldse teemat tehagi :P


masuurik - 05.08.20 09:46

Eks oodata oleks ehk siis, kui teine müüdud saab. Olen hinnas suhteliselt jäik, kuna auto on väga heas tehnilises ja visuaalses korras, lisaks tõesti hooldatud.
Kui huvitab, mis siis sellise 5a vana ja aasta arvu kohta pigem keskmisest kallima auto eest pakutakse turul. Huvi pole majanduse olukorras ja keset suve Kóige suurem.
Näitena, et üldiselt pakutakse 20-22k sulas, tulen kohe järgi. Vastan viisakalt, et minu jaoks raha on raha. Eraisikuna ei oma vahet, mis kujul ja kelle toel.
Tahan müüa, jaksan ka panga raha 2 nädalat oodata. 5k alla andes pean selle ise kuskilt juurde leidma.
Pakutud on ka päris samas hinnaskaalas ja aastakäigus normaalseid porsche cayanne.
Kuna eesmärk oleks ikkagi sõiduauto mõõdus Audi, siis vahetust või maasturit ei otsi.


VIP - 05.08.20 10:41

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Eks oodata oleks ehk siis, kui teine müüdud saab. Olen hinnas suhteliselt jäik, kuna auto on väga heas tehnilises ja visuaalses korras, lisaks tõesti hooldatud.
Kui huvitab, mis siis sellise 5a vana ja aasta arvu kohta pigem keskmisest kallima auto eest pakutakse turul. Huvi pole majanduse olukorras ja keset suve Kóige suurem.
Näitena, et üldiselt pakutakse 20-22k sulas, tulen kohe järgi. Vastan viisakalt, et minu jaoks raha on raha. Eraisikuna ei oma vahet, mis kujul ja kelle toel.
Tahan müüa, jaksan ka panga raha 2 nädalat oodata. 5k alla andes pean selle ise kuskilt juurde leidma.
Pakutud on ka päris samas hinnaskaalas ja aastakäigus normaalseid porsche cayanne.
Kuna eesmärk oleks ikkagi sõiduauto mõõdus Audi, siis vahetust või maasturit ei otsi.


Iga auto müügi puhul ilmub 3-5 sellist tüüpi välja, kelle arust on sularaha - "pangakonto raha" kurss 0,6-0,8 sõltuvalt ma-ei-tea-millest :D


kassu - 05.08.20 19:28

Eks hind paneb asjad paika nagu ikka ning "keskmine eestlane" ostab ju ikka läbisõitu.

LINK

Täiesti arvestatav konkurent.


rs156 - 05.08.20 20:59

Isegi parem diil, läbisõitu, eestist-ostetud-ajalugu ja lisasid arvestades.
Kuid kas peaks ühe mehe autoteemasse (auto, mida ta müüa tahab) panema teiste autode linke stiilis "näed siin ka hea pakkumine, potentsiaalne ostja, vaatad äkki seda hoopis"? Ilmselt mitte.

Edu müügiga igal juhul!


masuurik - 06.08.20 06:07

Noh eks selle parema diili näed täpsemalt siis ära kui mólemad ostad ja kasutad, muu pakkumine on kõik subjektiivne. Vähe imelik jah vist oleks hakata siin konkurente kórvale panema läbisôitude ja ajaloo osas.
Kôik 230kw mudeid on turul üksteise konkurendid, sôltuvalt ostja soovidest.
Isiklikult leian, et viimasel autol lisad on küll täpselt nii ja naa. Päris palju asju on ju tegelikult puudu kui vaatama hakkad ja pigem näeb halli ministri paketina välja, eriti välisjoon. Ei ütleks üldpildina sugugi, et rohkemate lisadega, kui tead, mis sinna valida sai ja mida valiku tóttu vótta ei saanud.
Selle läbisôidu ja ajaloo, ja kasutusriigi teemaga ei tasu üldse juttu ûles vótta, läheks laadaks. Konkreetne auto ju pole Eesti ajalooga, kui täpsemalt loed.

Tänud müügieduga. Loodame, et keegi head autot soovib. Saaksime ehk uue ja ragisevama teema avada sügiseks.


andrec - 06.08.20 07:16

Täiesti erinevad autod jah mida valida. Üks on lihtsalt hall, mis jääb paljudel valikust välja juba sellise auto puhul.
Minu kui mehaaniku silmade läbi ei mängi läbisõit üldse rolli. Loeb tehniline seisukord ja hoolduse ajalugu. Halli läbisõitu vaadata, siis ootab ketivahetus ees(kui pole tehtud). Mustal läbisõitu vaadates eeldaks, et on juba tehtud ja 240 peal hakkaks uut vahetust ootama. See siis suurema asja remondi poole pealt.
Minu valik oleks kindlalt must näeb hallis massis parem välja.


mkb - 06.08.20 08:26

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Isegi parem diil, läbisõitu, eestist-ostetud-ajalugu ja lisasid arvestades.


Kuulutust lugedes oleksid näinud, et Saksamaalt toodud sõidukiga tegu (kui päritoluriik nii oluline on).


masuurik - 06.09.20 14:40

Ei ole veel keegi huvitaval kombel autot ära viinud. Lasin hinda ka alla, kuna müügisoov on suur. Kôik ostjad on jäänud viirusest mójutatud finantseerimisprobleemide taha...
Tehniliselt midagi tegemist ei vaja ja järgmised hooldused on kevadel.
23.900, mis on juba auto seisukorda ja väljanägemist arvestades hea hind.


masuurik - 18.10.20 13:36

Edukaid kilomeetreid uuele omanikule alates järgmisest nädalast. Julgen väita, et saite omale turul kõige viisakama välise ja sisemise seisukorraga prefacelift A7 BiT. Ka tehniliselt päriselt hooldatud ja korras auto.
21 tollised RS6 originaalveljed sain Soome müüdud kohe peale kuulutuse sisestamist.
Regnumbri riputasin garaasi, et see loodetavasti üsna pea uuele tegelasele külge keerata.
Auto ja rataste tehing minujaoks kokkuvõttes edukas ja sain soovitud hinna. Müük üsna kesine üldiselt, kuid võimalik, et põhjus viiruse ja majanduse olukorras. Veljed tõid üllatavalt palju eraldi müües auto hinnalangetuse arvelt raha tagasi. Kokkuvõtte: buy OEM. Ei olnud nende originaal RS6 velgede ja 30 kõrge rehviprofiiliga abikaasal mingeid probleeme aasta jooksul.
https://www.upload.ee/image/12405009/IMG_9727.JPG