Muretsesin väiksele sõbrale natukene suurema sõbra juurde.
Olen alati A7 järele vaadanud ning vaatamata erinevatele variantidele sisimas teadsin, mida tahaksin ning hetkel ei kahetse midagi.
Tegu 2014a Audi A7 S-line BiT 230kW. Tuli Belgiast, 185000 km sõitnud ning Eestis tänaseks 2000km juurde tulnud.
Esinduse ajalooga auto, läbisõit õige ning ennem Eestis sõitma hakkamist said hooldus ja vajaminevad remondid tehtud. Kogu varurattamajandus koos
lisadega on alles ning samuti juhendid ja manualid. Kahjuks Belgia keeles, kuid pole viga. Ka servicevõti ja muu poest kaasa antav on olemas ning
võtmeid ka jagub piisavalt. Auto on seest, väljast, pealt ja alt väga heas seisus ning kere on eeskujuliku värvikattega. Sisu ei ole kuskilt
ebanormaalselt kulunud ning ebameeldivaid lõhnu ei ole.
Autol on väga hea varustus. Eks mõned asjad saaks ka rohkem võtta, kuid minu jaoks midagi erilist puudu ei ole.
Dünaamika on mõnus ning siin on natuke kw osas ka mänguruumi.
Esialgu ei meeldinud mulle puitliistud ja must nina, kuid need on lihtsasti muudetavad.
Kasutamise käigus olen tõdenud, et puuduv tagakojamees on ikka tüütu küll. Auto on olemuselt madal ja väikeste akendega, siis suurt ja lauget
tagaklaasi oleks vaja aegajalt pühkida.
Tänaseks olen juba esinina lahti võtnud ja iluvõre vahetanud kroom variandi vastu. Mulle isiklikult ei meeldi üldse, kui kroomdetailid mustad on -
kaob veidi sära ära. Puitliistudega olen nüüd harjunud ja neid vahetada ei soovi. Läikiv karbon oleks kah vahva, kuid enam ei kibele. See puit sobib
sinna.
Esialgu oli auto nagu tramm. Ette said 15mm flantsid ja taha 20mm. Õnneks olid need ``väikevenna`` mänguasjakastist kohe võtta.
Pidurisadulad on puhastatud ja värvitud.
VCDSis on paljud asjad ringi krutitud. Näiteks auto läks 16mm madalamaks, kellasid sättisin sweepima ja tagaluuk käib nüüd kah puldi nupule vajutusega
kinni ja lahti jne.
Numbrialused vahetasin ära kirjadeta variandi vastu. Laudasid ma eemaldada ei soovi, isiklikult eelistan neid.
Start/stopid on maas ja mootori seiskamine ka. Ainuke asi, mis mind väga häirib ja mida ma pole ära lahendanud on töötava mootoriga ukse avades
piiksumine. See jääb küll minuti jooksul ise vait, kuid häirib. Kas keegi oskab codingu juhenduse anda?
Plaanide osas suurt ei oska arvata. Auto sai taaskord ostetud sõitmiseks, mitte järgmiseks linaaluseks eksponaadiks.
Siiski tahaks vahetada esivõre, radarivõred, tagalisa ja summutiotsad S7 omade vastu. See komplekt on lihtne paidaldada, võrdlemisi soodne ja teeb
autot ülbemaks.
Kevadel ehk suverataste osas mõni muudatus.
Jaanuaris on plaanis A5 ja A7 mõlemad korraga kastid lahti võtta ja kastihooldused ära teha. Loomulikult õlid ja filtrid on erinevad ning mõneti ka
töötaktika, kuid lihtsam on korraga ette võtta. Muud asjad hetkel hoolt ei tundu vajavat. A5 kast on nüüd peale viimast hooldust 70000km sõitnud, A7
kasti osas info puudub, kuid ilmselt ei ole tehtud.
Pihustid on korras ning kett ega muud sõlmeid ei häälitse ega tossa.
Mõned olulisemad lisad. Ei hakka siia signalisatsiooni ja 4x elektriaknaid märkima:
4-tsooniline kliima, automaatpidurdussüsteem, roolivõimendi (kiirustundlik),
kokkupõrget ennetav pidurisüsteem, sõiduraja hoidmise abisüsteem, pidurdusjõukontroll, sõiduraja vahetamise abisüsteem, liiklusmärkide tuvastus ja
kuvamine, öise nägemise assistent(nightvision), vihma ja valgussensor, ISOFIX lasteistme kinnitus, valgustuspakett(polstrid, liistud, jalad),
esitulede pesurid, LED (päevatuled, tagatuled, lähituled, kaugtuled), päevasõidutulede automaatne lülitus, kurvituled, talverehvid (lamellrehvid
265/30 R20), valuveljed (20'', AUDI A7 Facelift Originaal), käiguvahetus roolilt, Bose Helisüsteem stereo (CD, MP3, USB pesaga), helivõimendi,
kõlarid, subwoofer, navigatsiooniseade (kaardiga, hääljuhtimisega), iluliistud salongis (puitdekoor), 2x elektriliselt reguleeritavad istmed
(mäludega), 2x istmesoojendused, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga), püsikiiruse hoidja (eessõitjaga distantsi jälgiv),
automaatselt tumenevad peeglid (sees, väljas), uste sisevalgustus, parkimisandurid (ees, taga, küljepeal), iseparkimine, parkimiskaamera 360 kraadi,
võtmeta avamis- ja käivitussüsteem, start-stopp süsteem, õhkvedrustus, pakiruumi avamine elektriliselt (puldist), headup disp, MMI touch, tagumised
multimeedia väljundid, must lagi, Väljalaske kõlarid (Active sound), sportdiffer, 8 käiguline tiptronic, 5 kohaline, toonitud aknad, S-line sise ja
välispakett. Ei julge väita, aga kas nahatatud käepidemed, kanginupp, padi viitavad mingile laiendatud naha paketile?
Palju naerdud ja pilgatud Active sound jättis mulle küll väga mõnusa mulje. Päris head häält teeb tegelikult arvestades asja sisulist teostust. Kostub
sisse ja välja väga mõnusalt.
Ilmad on kehvad ja pimedad, kuid püüdsin mõned fotod siiski teha.
Väikevennal pole nüüd muud teha, kui paari nädala pärast talveunne pugeda.
Ukse avamisel tekkiva piiksu saab ajutiselt vait, kui rooli peal vasakpoolseid noolenuppe ( < > ) vajutada. Igaks juhuks mainin, kui veel ei tea.
No näed, ongi olemas, tundub, et auto sobis. Varustus eeskujulik, oleks veel webasto, solar esiklaas, pakettaknad, soft close, TV ja 4 istmesooja,
siis vaataks nagu oma autot juba varustuse poolest. Aga edu siis, eks
näis, mis sellest lõpuks välja tuleb. Vaadates A5-te siis ma juba kujutan ette. See on jah laiendatud nahapakett, rooli bag on kusjuures väga vähestel
nahatatud, isegi kui muu on. Velg on ilus, kohe ei pea vahetama . Active
sound ongi lahe vidin, naeravad need, kellel pole, aga tahaks. Sportdiffer on ka hea asi, ära unusta hooldada, see pole tavaline.
Soe soovitus on hoida lühemad poldid autos, mitte kuuriall. Saad aru küll, miks. Ja see pole mingi nali.
Parimat..
Jann.
Seda noolteasja ma tean, aga see eeldab millegi vajutamist ja alguses ta ikka karjub.
Kas Jann raamita uksele saab üldse pakettklaasi?
Teema arendamise ja infokillu mahajätmise móttes vóid diffri hoolduse kohta infot jagada.
5 polti on kenasti teibituna pagasnikus ja. Mótlesin ette flantse pannes, kunagi ei tea.
8hp kasti teemasse kirjutasin kõik vajaliku, õlide koodid, kogused jne., mida tean. Diffri õlid ostaks nagunii esindusest, küll sealt õiged saab. Mul
veel 20K minna vahetuseni. Piiksu eemaldamiseks on idanaabritelt juhend olemas, minu omal kahjuks ei toiminud. Kuna väikeseid põnne pole, ei viitsind
rohkem mõelda. Pakettakende ja A7 kohta jäin isegi mõtlema, nagu oleks näinud..kindel pole. PS. Pakuti kindlalt.
Pane ülejäänud poldid ka, 5-ga ei tee midagi kui asi käes.
Tuli meelde veel, et navikaart ilmselt tahab uuendamist. Viimase 2-3 aasta jooksul Tallinna ümber rajatud uusasulad ei ole peal ja kodu aadressi ei leia ka. Tarvitan küll rohkem waze, kuid selle ka uuendama ajakohaseks.
Väga asjalik toorik.
Vaata, et asjad ''käest ära ei lähe'' jälle siis
Tsitaat: |
Igati hea valik, veljed ka all väga kenad, ühed mu lemmikud Audi OEM valikust. Enda sarnase auto puhul olen suvel istmejahutuse üle ka väga õnnelik.
Kui tagastangega mängida tahad siis mul jäi üks pre-fl s-line tagastange üle ja soovi korral on ka kogu rs7 tagastange set olemas
Nende puitliistudega on küll nii, et nii kaua kui oma autot ootasin surfasin kõik lehed läbi, et leida carbon või siis see vinge alumiiniumi-puidu
sisu leida -https://www.youtube.com/watch?v=l0EAPD_DBcM&feature=emb_title
Kokkuvõttes peale paari nädalat autoga sõitmist hakkas isegi see läikiv puit sisu meeldima ja sinna ta jäigi.
Pakett akna puhul, kui ma õigesti mäletan siis foorumikaaslase S7 oli pakett aknaga ja auto oli ikka väga palju vaiksem kui minu oma.
Sa ikka kohe tahad ise lenksu käest ära lüüa jälle
Ilus auto ning veljed on tõesti ägedad, pole selliseid näinudki veel Audil!
Küll aga. Vaadates su eelmist autot siis arvasin, et järgmiseks võtad midagi edevamat, kui 7-s seeria siis Vähemasti S7.
Jällegi-teatavasti ei ole bitdi sellest väga kauge, seega aktsepteeritav
Kui sõidumugavust võrdled (tagumiku-tunnetus, kõrvaga tunnetus, handling jms) siis kuidas võrdleksid oma A5te ja A7t ?
Äge masin Edu!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
MIB2 retrofit nüüd vaja teha koos uuema kellaplokiga, mis kelladesse pilti näitab...
Tervus!
Laiendatud nahksisu on lahe, velg kah. Kuidas sulle tuled meeldivad? Nüüdseks on nad natuke aega ka jõudnud juba tööd teha, kas xenoniga on väga suur
vahe? Sama, kuidas on sõidutunne vs A5? Muidu jõudu-jaksu - edu.ee ! Aa, käigukastikolksu soovin kah
veekaheksa
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Väga äge teema ja lahe masin. Kiidan pealehakkamist ja julgust teostada oma ideid!
Ilus asi jälle foorumis juures. On endalgi nendel mudelitel mõte paar korda pidama jäänud.
Praegu hea võimalus kõrvutada- kuidas võrdled A5 vs A7 maanteemüra taset?
Ootame siis järjekordset- auto mida ei ehita, rs´iks transformeerumist
Ei saa objektiivselt võrrelda. A7 on oluliselt vaiksem, kuigi rehvimüra on mõlemal. 265/35 A7 all pole ka teab mis kõrge. A5 ei ole tehniliselt
originaalkonditsioonis väljalaske osas. Seal on 3`` downpipe, RS5 torustik ja custom RS5 pütid. Seega teeb ta hoopis teist häält maanteel.
Mürasummutuse osas ma usun A7 on ka parem. A7 tundub tuulekohinat raamita klaaside osas vähem.
Radarivõred paistavad küll juba olevat samad nagu on S7-mel
Kuju on sama küll, aga S vóred on kroomitud difuusori pealt ka, mitte ainult róngas.
Rohud jälle vótmata. Tegin ebays niigi soodsale roolile mütsist visatud pakkumise-Accepted.
Ilus rool!
Kahju, et ei pakuta võimalust roolisoojendusele, mis on lülitatav väljaspool rooli, nagu A8tel nt.
Kui hea numbriliselt see pakkumine siis oli ?
Tsitaat: |
Rool oli 175€, aga tänu teadjale foorumikasutajale tuli välja, et olemasolev padi sinna peale ei sobi ja sain viimasel hetkel refundi küsida.
Lapikule roolile ei sobi ümmarguse rooli padi. Pealtnäha nagu sobiks, aga vóta näpust. Uurisin peale info saamist natuke laiemalt ja
kinnitused/lukustie on erinevad ja vist padi ei mahu rooli sisse ka päris lópuni. Kuna nahatatud padi on ilus ja haruldasem, siis vaatan veidi veel
ringi, aga vóimalik, et lasen ilmselt hoopis s-line ratta baasile jämedama customi teha nagu a5 sai. Väike FAIL, aga tehniliselt jälle targem.
Tegelesin paari huvipakkuva ja paari ``probleemse asjaga`` vahepeal. Panen infona kirja, et kunagi ehk kellegil on kasu.
S7 tagastangelisa paigaldus, kui on S-line algupäraselt.
Vaja lisa tootekoodiga 4G-807-521-B-1RR (194 eur Audis) Tavalisele stangele ei sobi see.
Lisale vaja kroomliistu ka 4G8- 807-79-3Q7 (151 eur Audis)
Must/kroom S7 esivõre ööradariga ja esikaameraga süsteemile (741 eur Audis)
Must/kroom alumised S7 radarivõred (144 Eur tk Audis)
Jama on see, et S7 difuusorit pannes ei ole kuhugi ühendada teist summutitoru otsa. Olemasolev süsteem on otsa suhtes nii lühike ja kompaktne. Seda
kas Audi S7-le ka sellist helikomplekti pakub ma ei tea, kuid hästi ei raatsi seal selle difuusori pärast kõike ringi keevitada. See originaalkomplekt
ja summutihelisüsteem mulle meeldib.
Kui teha, kõlab jälle nii, et pütid tuleb ära lõigata ja helipaak keevitada uue produkti külge..
Algusest peale käisid aknad kuidagi väga vaevaliselt. Olin juba veendunud, et kõik uksed on vaja lahti võtta, trossid, rullid ja aknad vaja määrida,
võibolla pehmed juhtsiinid vahetada, nagu a5 tegin. Siis lugedes netist on nupud survetundlikud ja nupul on kaks kiiruseastet. Tugevamini alla
vajutad, siis vurrab kiiresti. Sama üles lastes, kui kõvemini tõmbad. Arusaamatu, kellele seda vaja on, kuid noh, hea teada.
Istmetel on tagumine multimeediavalmidus ka. Komplekte pole liiga hea hinnagaküll liikvel. Ca 3-400 Eur üks pool koos seadmega. Tundub, et neid on
erinevates mudelites ka veel saada.
Jätkuvalt ajab mind hulluks see töötava mootori ja avatud uksega karjuv signaal. Noolest saab küll vaigistada, kuid iga kord seda vajutada on tüütu.
Proovisin erinevaid kodeeringuid ja regioone, kuid ei funksinud ükski neist. Oskab keegi veel midaig soovitada?
Kas keegi siin 20``vs 21`` suveveljed oskab kommenteerida?
Kui on õhkvedrustus, siis ma võtaks OEM 21" või custom 22". Ise mõtlesin autot ostes et müün 21" kohe maha need mis all on ja panen väiksemad; ja nendega ei kannata Eesti teedel sõita jne.. tegelikult lasin 2 aastat ja väga hea oli sõita nendega, auto juhitavus oli parem laiema rehviga, mis tuleb suurema veljega kaasa.
Mul C7 Allroadil suvel 285/30/21 ja väga ok sõita, kartsin algul et hakkab teed otsima, kuid tegelikkuses sõidab sama mugavalt nagu oleks 195/65/15
A7-l vist rattakoopad sama suured kui ma ei eksi.
Mu C7 Avant on ilma õhkvedrustuseta ning suvel liigub 20" 225/35/20 komplekti otsas. Rooli taga olles ei saa arugi, et vähe suuremas ratas kui 17 all oleks.
Kui oma autole paigaldasin S6 diffuuseri ja summuti otsad,siis maadlesin sama probleemiga,et kuhu paigaldada teine summuti ots. Et mitte retsida
olemas olevat summutit, paigaldasin teise summuti otsa kõrvale(sealt suitsu ei tule).
Summuti otsad Q7 W12 omad(4tk).Mina värvisin selle jubeda halli diffuuseri läikivaks mustaks. Kõik need OEM jupid saab Ebay-st odavamalt, kui
klaasmajast. Suveks ainuõige mõõt 21x10,5. Oma autol 295/25 sõidab nagu siidi.
Ma arvan, et 20`` on A5 all paras, A7 all mitte just väike, aga selline nähtamatu.
22`` oleks liiga suur ja selle autoga stance (veel) taga ei aja.
Ma ise näeksin seal kevadel 21x9,5 Rs6 velgi. hetkel 17mm madaldus ja flantsid, aga eks saab 21`` ka natuke sättida.
https://www.nettivaraosa.com/en/vanteet/2786290
Summutiasjaga tegelen ilmselt peale jõule veidi rohkem, kui kui aega tegeleda on. Hetkel jõulutulede ja muu tilulilu sättimisega on rohkem tegemist.
Tsitaat: |
Toomasel tegelikult óigus. Ostan ka palju sealt, kuna ebayle lisandub sama hinna juures veel transport enamasti. Ja no, transpordi aeg
Aga eks saab ebayst teinekord vastupidi ka palju odavamalt ja seetóttu tasub alati mólemat allikat kontrollida.
Tsitaat: |
Tagaistmetes olid tahvli kohad olemas ja üldiselt mulle meeldivad komplektsed autod.
Audisell leidis mulle sobivad tükid. Kahjuks pulte, klappe ja tahvlilaadijaid ei saanud kaasa, Soome prominent oli need ilmselt kuhugi ära kaotanud -
igatahes polnud. Klapid niikuinii oleks saastad ja peaks ostma korralikud BOSE klapid sinna komplekti juurde. SIis sobiks helisüsteemiga ka.
Tegu on originaal kandurite ja tahvlitega. Võib tõdeda, et veidi on ehk vananenud disainiga, kuid USB, bluetooth, dvd, mälukaart jne on kõik olemas.
Läbi interface saab panna telekad sünkrooni vms trikke teha. Oma akud ja kõlarid on ka sees, kuid klapid on ikkagi põhiline kasutusviis. Touchscreen
pole, kuid välimuselt läikivmust ja alumiiniumliistudega. Hindan OEM, seega passib. Meeldib, et käivituvad koos MMI-ga. Saab eraldi ka välja lülitada
ja sisse.
Ilmselt vaatan neid korra paigaldades ja sellega see osa piirdub, kuid vahva lisa ja auto on komplektsem.
Originaaldetailidena on need kõik Ncapid läbinud, turvalised ja ütlemata kallid lisavarustusena.
Taga istudes on ekraanid üsna lähedal kehale ja võibolla täiskasvanud (mees)reisja jaoks tungivad liialt privaatsesse tsooni ehk on liialt nina all
koguaeg.
Kui keegi leiab kuskilt nende kohta manuali PDF/word paberi kujul, siis täitsa huvitaks lugemine nende aparaatide kasutuse ja võimaluste kohta.
jätkub...
Ise julgeks soovitada selliseid klappe - link - väga
mugavad ja vaiksed. Eriti tunned vahet kui lendad mõne turbopropelleri või helikopteriga. Tulevad mitme värvivalikuga, endal musta värvi. Ja ilus
lukuga karp tuleb ka kaasa, ideaalne Audisse
Super kuuldavus handsfreena kasutades. Mul peaaegu aasta ja ise ülirahul!
Tabletid sobivad sinna väga hästi ning annavad silmailu kõvasti juurde.
Väga kaheldav on nende praktilisus Aga alati vaatan ise järgi, kui
kuskil autos neid näen..
Mõnda aega on auto juba tagant natuke käredam. Tänan Toomast ja Revalit jälle originaalosade eest. Dp-HP Airo poolt 2x100mm hea hinnaga otsad ja
Audisellile sendid takkakihutamise eest.
Keevitus ja ümberehitus nagu ikka kodus tehtud. Ettevõtmine selles suhtes polnud liiga lihtne, et ruumi on ennem Y vähe ja active sound allesjätmine
oli vajalik. Sai siis selline custom lahendus. Hääle osas ei muutunud minuarust midagi.
Püüan talvekuude jooksul ühe komplekti RS6 C7 orginaal 21 x 9,5 ET 25 velgi koju vedada. Kaks setti on Soomes müüa ja püüan minna neid lähiajal
vaatama. Rehvideks on vaja leida 255/30 R21.
Rooli osas ei tahaks ka alla veel anda, aga ilmselt tuleb lasta teha Flydesign.pl flat bottom custom, et nahatatud bag säiliks.
Ilus.Hea vaadata ,et Vanamõisa külla,hallmetallikdiislite,sekka mõni edevam auto on lisandunud.
Kas torude otsad pisut pirakad ei ole? Originaalil (nt s7) näevad pisemad välja ja sobivad paremini minu arvates
Minu arust summutiotsad väga head jällegi.
Ise pole isiklikult A7/S7 fänn kuid kui võrdeln selle uuemaga (https://i.ytimg.com/vi/qdWxWcyq2Ys/hqdefault.jpg) siis väga ilus masin
Minu arvates näevad need summutiotsad päris elus väga head välja. Lisavad tagaossa natuke massiivsust. Auk peab olema täis.
Eks autot tuleb selle tagaosa ümber nüüd piisavalt mujalt ka edasi viia.
Vähemalt on väljalaske otsad päris ja suitsevad.
Hääl muidugi on üllatusmunast minu autol ka, kuid siiski mõnus.
Läheb jälle lappama ära?
Sinu tööd alati hea jälgida, OEM+ óige tee.
Tsitaat: |
Väga ilus tulemus, need veidi suuremad torud on väga lahedad. Originaal S7 suurus olekski veidike igav olnud. Tubli töö, pean vist enda autole ka uue stange suveks külge saama, piinlikult kaua aega võtnud
Minu arvates ka sumpaotsad sobivad ilusti! Kui veel sellised OEM 21" veljed alla lükkad, siis super tulemus!
Kaks nädalat tagasi vahetasin mõlemad esimesed rattalaagrid, kuna parempoolne hakkas helikopteri häält tegema ja läks iga päevaga hullemaks.
Lahtivõttes oli laager seest roostes juba ja täiesti otsas. Teisel poolel oli päris korralik loks sees, aga veel ei unnanud.
Jaanuaris oli plaanis A5 kastiõli vahetada ja sama soojaga A7 Suur hooldus teha ning sellega seoses ka kastiõli, Esi-taga-kesk diffriõli, sportdiffri
ATF, mootoriõli + filter, salongifilter, õhufilter, kütusefilter vahetada. Muud asjad tunduvad ajakohased ja veel abi ei vaja.
Mootori ja filtriteemadel ei hakka siin rohkem peatuma ja keskendun selles postituses rohkem ülekandeosale.
Ajaloost.
230kw 3.0tdi + 8HP55 kast.
Kastiõli ja diffrite õlide vahetusest ei ole midagi teada.
Tõenäoliselt kõik tehasest pandud kraam.
Täna.
191200 km läbisõit.
Alla läks ZF originaal komplekt, mis mõeldud 8HP55AF kastile.
7L õli (roheline ATF G060162), filter, tihend, uued laadimis ning kontrollpunnid, uued magnetid, poldid ning väga korralik MANUAL!
1000ML Keskdiffer G055145 - rohekas. Ostsin eraldi 1000ML Hõbenoolest koodi järgi. Päris kirve hinnaga on see 1000ML.
1000ML esidiffer G052145- kollane. Norm on 1.1L, aga ma ei uskunud eos, et sealt üle 1000ML kätte saan. SWAG.
850ML spetsiaalne ATF G052515 sportdiffrile- Kollakas/OEM ja jubedalt haisev.
1000ML Tagadiffriõli G052145-Kollane.SWAG. Sama, mis esidiffrile.
Käigukasti jaoks sai sarnane Zf komplekt nagu A5-le.
Alustasin keskdiffriga.
Välja tuli pruuni värvi, määrdunud õli.
Välja tuli 950ML, sisse sai 950ML.
Punnid kergesti avatavad ja suletavad.
Teiseks esidiffer.
Välja tuli pruuni värvi, määrdunud õli.
Välja tuli 800ML, sisse sain 850ML.
Punnid kergesti avatavad ja suletavad, kuid paremast rattakoopast peab kuumakaitse pleki ära võtma, et toruga parem täita oleks.
Kolmandaks tagadiffer, MTF osa.
Välja tuli pruuni värvi, määrdunud õli. Oli õlidest kõige jubedama väljanägemisega ning veidralt vahutas kah.
Tankimistoru peab olema palju peenem, kui Keskdiffril, kastil või esidriffril.
Välja tuli 850ML, sisse sain 900ML.
Punnid kergesti avatavad ja suletavad, kuid ennem peaks veidi leotama. Kuuskandid võivad kergesti üle käia.
Neljandaks tagadiffer, ATF osa/friktsioonketastega lukk.
Välja tuli pruuni värvi, väga spetsiifilise haisuga pruun õli.
Tankimistoru peab olema sarnaselt MTF osaga palju peenem, kui Keskdiffril, kastil või esidriffril.
Välja tuli 600ML??(kuidagi vähe), sisse sain nivoo järgi 850ML.
Pealevalamis punnile väga nigel ligipääs, kuna summutitorud on ees täpselt. Kuidagi jebisin lahti ja sain täita ka. TUleb kasutada natuke
loomingulisust. Kindlasti ennem peaks veidi leotama. Pealevalamis kuuskandi peaaegu rikkusin ära ka.
Kast toestastaud ning padjad, kronsad ja raam alt ära. Õli välja ning põhi alt ära.
Välja tulnud õli oli väga jubedas seisus. Ei voolanud nagu ATF enam ja oli määrdunud ning pruun.
Vana filter. Emulsioone ja plögane.
Samuti magnetid sama joga täis. Metallipuru kastis kuskil polnud ega muid ebanormaalseid nähtusi.
Kui A5 olnud 6HP28AF kastil olid magnetid põhja küljes, siis sellel 8HP55 tiptronicul on magnetid filtri all.
Uus komplekt.
Filter, tihend, uued laadimis ning kontrollpunnid, poldid, magnetid.
Peale kontrollimist ja nivoo kinnitamist ma adaptsioone ei teinud. Kast töötas ennem enamvähem normaalselt, kuid mingeid jõnkse oli tunda. Peale
õlivhetust on kast meeldivalt sujuv ning käigud vahetuvad väga pehmelt. Jann kirjeldas seda hästi:
Tsitaat: |
Väga kenad aga rsk 2 musta autot, peab ikka olema isu küürida ( ma ise ka musta omanik )
Tubli töö. Krt ma vaatan neid tagant tehtud pilte ja no ma ei harju vist iial selle A7 tagaosaga, eriti kui A5 sellisel kujul kõrval on.
Viimasest pildistamisest Noblessneris sõber Siim tegi pildid ka sellest A7.
Eks peab tõdema, et see A7 oli suhteliselt igav teise auto kõrval.
Naisel nagu autohuvilisena kah veidi oli kurb meel, et auto märkamatu on.
Kõike saab lihtsat moodi parandada.
RS6 c7 originaal 21x9,5 Et25 veljed
Skoda pärlmuttervärviga mutrikatted
10mm flantsid
255/30 R21 Michelin pilotsport rehvid
Punased sadulad
Debadge
Hõbehallid ninadetailid
Õhkvedrustuse regull VCDSga
Roostevabad reguleervardad + andurite ja hoobade hooldus.
Viimaste osas pean medalid andma Audisellile knowhow ja näpunäidete eest. Aitäh sulle
Vedrustus on dynamic asendis ikkagi üpris madal. Igapäevaselt saab siis comfordis veereda, mis pole ka teab mis kõrge.
Soov oli veel turvavööde värv vahetada ja minu enda arvamus võibolla ka peeglikatted.
Tsitaat: |
Kòik on roostevaba. Liigendid, kuulid, kontrad ja latt ka.
Munakaid ma tegelt ei kasutanud, kuna anduri hoova plastmass munakas oli 1:1 ja alumine ôôtsa munakas sai lihvitud ja puhastatud.
Tere
Teemas olev auto võiks kellegile teoreetiliselt olla müüa.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3385218&rhash=a017
Oleks soov ja vajadus natuke suuremat tagaosa saada, 2 lisasilindrit ja mõningaid tähti mudelis nr 6.
Seisu ja sõidukord on eeskujulik. Minimaalne visuaalne üldkulumine vastavalt aastaarvule ja läbisõidule.
Auto on minu käes korrektselt remonditud ja hooldatud ning tegin täieliku ülekande süsteemide hoole + mootori hoolduse.
Avariiline auto ei ole, arvutiga vigu ei ole tuvastanud ja midagi ei ole ka välja löönud.
Eestis on vähe sõitnud auto (10000km) - minu käes. 200 000km veel täis ei ole.
Vedrustus on võimalik 1h arvutiga originaalkõrgusele taastada ja vardad originaalidega asendada.
Olemas on ka originaal S-line tagalisa, kuid kas see ilusam on, jääb igaühe enda teada.
Varustus on väga hea.
Madaldatud vedrustuse pärast panin kõhualla kaitseks mudelikohase komposiidist mootori ja kasti põhja.
Kiirmüügivajadust pole, hind on turu keskmine ning adekvaatseid pakkumisi võiksin vastu võtta.
Vahetust ei soovi.
Paanikat ei ole, aga oleks üks tore uus lelu, mida A7 müügist rahastada.
Sellest ka väikene hinnaalandus.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Eks oodata oleks ehk siis, kui teine müüdud saab. Olen hinnas suhteliselt jäik, kuna auto on väga heas tehnilises ja visuaalses korras, lisaks tõesti
hooldatud.
Kui huvitab, mis siis sellise 5a vana ja aasta arvu kohta pigem keskmisest kallima auto eest pakutakse turul. Huvi pole majanduse olukorras ja keset
suve Kóige suurem.
Näitena, et üldiselt pakutakse 20-22k sulas, tulen kohe järgi. Vastan viisakalt, et minu jaoks raha on raha. Eraisikuna ei oma vahet, mis kujul ja
kelle toel.
Tahan müüa, jaksan ka panga raha 2 nädalat oodata. 5k alla andes pean selle ise kuskilt juurde leidma.
Pakutud on ka päris samas hinnaskaalas ja aastakäigus normaalseid porsche cayanne.
Kuna eesmärk oleks ikkagi sõiduauto mõõdus Audi, siis vahetust või maasturit ei otsi.
Tsitaat: |
Eks hind paneb asjad paika nagu ikka ning "keskmine eestlane" ostab ju ikka läbisõitu.
LINK
Täiesti arvestatav konkurent.
Isegi parem diil, läbisõitu, eestist-ostetud-ajalugu ja lisasid arvestades.
Kuid kas peaks ühe mehe autoteemasse (auto, mida ta müüa tahab) panema teiste autode linke stiilis "näed siin ka hea pakkumine, potentsiaalne ostja,
vaatad äkki seda hoopis"? Ilmselt mitte.
Edu müügiga igal juhul!
Noh eks selle parema diili näed täpsemalt siis ära kui mólemad ostad ja kasutad, muu pakkumine on kõik subjektiivne. Vähe imelik jah vist oleks hakata
siin konkurente kórvale panema läbisôitude ja ajaloo osas.
Kôik 230kw mudeid on turul üksteise konkurendid, sôltuvalt ostja soovidest.
Isiklikult leian, et viimasel autol lisad on küll täpselt nii ja naa. Päris palju asju on ju tegelikult puudu kui vaatama hakkad ja pigem näeb halli
ministri paketina välja, eriti välisjoon. Ei ütleks üldpildina sugugi, et rohkemate lisadega, kui tead, mis sinna valida sai ja mida valiku tóttu
vótta ei saanud.
Selle läbisôidu ja ajaloo, ja kasutusriigi teemaga ei tasu üldse juttu ûles vótta, läheks laadaks. Konkreetne auto ju pole Eesti ajalooga, kui
täpsemalt loed.
Tänud müügieduga. Loodame, et keegi head autot soovib. Saaksime ehk uue ja ragisevama teema avada sügiseks.
Täiesti erinevad autod jah mida valida. Üks on lihtsalt hall, mis jääb paljudel valikust välja juba sellise auto puhul.
Minu kui mehaaniku silmade läbi ei mängi läbisõit üldse rolli. Loeb tehniline seisukord ja hoolduse ajalugu. Halli läbisõitu vaadata, siis ootab
ketivahetus ees(kui pole tehtud). Mustal läbisõitu vaadates eeldaks, et on juba tehtud ja 240 peal hakkaks uut vahetust ootama. See siis suurema asja
remondi poole pealt.
Minu valik oleks kindlalt must näeb hallis massis parem välja.
Tsitaat: |
Ei ole veel keegi huvitaval kombel autot ära viinud. Lasin hinda ka alla, kuna müügisoov on suur. Kôik ostjad on jäänud viirusest mójutatud
finantseerimisprobleemide taha...
Tehniliselt midagi tegemist ei vaja ja järgmised hooldused on kevadel.
23.900, mis on juba auto seisukorda ja väljanägemist arvestades hea hind.
Edukaid kilomeetreid uuele omanikule alates järgmisest nädalast. Julgen väita, et saite omale turul kõige viisakama välise ja sisemise seisukorraga
prefacelift A7 BiT. Ka tehniliselt päriselt hooldatud ja korras auto.
21 tollised RS6 originaalveljed sain Soome müüdud kohe peale kuulutuse sisestamist.
Regnumbri riputasin garaasi, et see loodetavasti üsna pea uuele tegelasele külge keerata.
Auto ja rataste tehing minujaoks kokkuvõttes edukas ja sain soovitud hinna. Müük üsna kesine üldiselt, kuid võimalik, et põhjus viiruse ja majanduse
olukorras. Veljed tõid üllatavalt palju eraldi müües auto hinnalangetuse arvelt raha tagasi. Kokkuvõtte: buy OEM. Ei olnud nende originaal RS6 velgede
ja 30 kõrge rehviprofiiliga abikaasal mingeid probleeme aasta jooksul.