Foorumi logo

Audi A6 Avant 1.9TDI - 2004 - DonNiger (MÜÜDUD)
DonNiger - 30.12.10 23:44

Meelespea iseendale, mis tehtud ja ees ootab.
D3E = 4-cylinder turbo diesel engine 1.9 L/96 kW TDI with pump-jet injection system, EU 3, base engine is T9J/TG0

Viimane mootoriõli vahetus (Mobil1 ESP Formula): 234K / 246K / 261K / 274K / 291K / 306K / 321K /334K /348K
Viimane automaatkasti õlivahetus: 216K / 268K / 328K
120K hooldus koos, sinna juurde kuuluvaga: 218K / 333K
Rihmavahetus: 333K
Salongiõhufilter vahetatud: /348K
Õhufilter vahetatud: /348K
Jahutusvedelik vahetatud: 334K
Piduriõli vahetatud: 216K / 268K / 321K
Roolivõimuõli vahetatud: 291K
Kütusefilter vahetatud: /348K
Esimesed piduriklotsid: /352K
Esimesed pidurikettad: /293K
Tagumised piduriklotsid:/293K
Tagumised pidurikettad:/ 293K

Kuni eelmise suveni nägi iga 30K tagant ainult Audi enda hooldemehi. Peale seda kui ma avastasin, et nende teadmised ei erine suurt minu omadest ja nad suutsid salongiõhu filtri kaane / mootorikatte poldiaukude katted jne ära kaotada, on raamatuhooldused tehtud mujal - siiski korralikes kohtades. Iga 15K tagant käisin mujal õli vahetamas. On ka perioodiliselt 2 korda aastas sisepesu saanud.
Lisatud linke pole vaja pigistada, info rohkem iseendale.

Soetatud sai juba rohkem kui 4 aastat tagasi Saksamaalt, ostuhetkel oli ees 158000 km, praeguseks pea 100 veel otsa tiksunud.
ProLine pakett, hädavajalik sisu - ei midagi rohkemat. RNS-E vist kõige kasulikum lisa. Ees oli üks parklamõlkimise jälg ning tagauksel uksemõlk - umbes samapalju neid ka praegu. Üks krdi prügiveo auto suutis maja ees niimoodi manööverdada, et numbrimärgistsai ämber - õnneks kerele kahju ei tulnud.
Pilte on masinast kogu aja jooksul tehtud 2 :D

Ühest kevadisest reisist kui kolme nädala jooksul sai läbitud 10 000 km.

http://static3.nagi.ee/i/p/626/89/156724686cc603_o.jpg

..ja selle talve mittemidagiütlev pilt

http://static3.nagi.ee/i/p/689/0/1722501159b2f1_m.jpg

Aga mis siis tehtud:

Kohe peale ostmist sai 10% auto hinnast pandud kohe automaatkäigukasti remondi alla :( Üritasin küll Sakslasest müüjalt selle tagasi saada kuid .....
Mõni aeg hiljem sai vahetatud RNS-E laser

http://static3.nagi.ee/i/p/694/89/17372343d91876_l.jpg

ERG vahetatud.
Õhulugeja vahetatud. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65305
Jahutusvedeliku temp andur vahetatud.
Tagumine kojamees tahtis remondikomplekti, selle sisu vahetatud. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52356
Esimesed klotsid vahetatud
Tagumised klotsid vahetatud
Amordid (kõik) vahetatud (üks hakkas lekkima). dets 2009
Vasaku veovõlli otsa kumm uus august 2008
Mingi aeg sai vaakumvoolikud ringi lõõdud. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72812
Aku vahetatud (sõitsin originaaliga kuni selle aasta novembrini. Ära sai vahetatud, kuna üks pott oli vist juba aasta-kaks vahelt ära. Ei andnud enam piisavalt särtsu, et külmal ajal elektrilisi lisa soojendusseadmeid kohe taha lülitada. 10V käivitamist ei seganud)
Generaatori otsa laager (leevendi) http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=83046 See oskas muidugi reisil olles saba anda, õnneks sügaval Baierimaal, kus meestel sulgedega kaabud ja naised muidu toredad. Sai 3 päeva Alpide jalamil mõõda veedetud.
........

Juurde lisatud:

DVD/USB mängija koos vajaminevaga, et RNS-E pealt pilti näha. Juurde sai tehtud ka liides, et tagaistuvad lapsed saaksid oma ekraanilt pilti vaadata - sellisel juhul saan ise silmanurgast maakaarti piiluda.

http://static1.nagi.ee/i/p/539/47/134868377e90c7_m.jpg

Esimene käetugi sai Touchpad'i :cool:

http://static1.nagi.ee/i/p/539/47/1348686144e900_m.jpg

Tegemist on natuke suurema projektiga, mis lihtsalt ajapuuduses suures kastis seisab. Kui ma Touchpad'i sain ilusti kokku joodetud (PS2 külge), tegin sama ka näpujälje lugejaga. :D , mis ka koha ja funktsiooni autos leiab. Olemas on ka touchscreen RNS-E'le (arvuti juhtimiseks ekraanilt) kuid, kuna ma ei leidnud kusagilt toorikut selle meisterdamiseks, on hetkel pooleli (kui kellelgi seisab RNS-E ekraan (katkine, peaasi, et raam terve) üle, andke teada). Arvuti ja kõik muu vajalik on olemas, puudu mõni salongi element (nt kitsas tuhatoos http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65035 ), mida ringi teha.

http://static3.nagi.ee/i/p/694/89/17372355d82723_m.jpg

Korra ka kõik koos käinud ja igati positiivse mulje jätnud kuid sinna see jäi - AJAPUUDUS. Softi osas olen veel kahtlev..... http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=64121 ja http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65765 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65250 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=50754

Parktulede asemel sai ledid sisse pandud - sai siiber nende mustade pirnide vahetamisest.

Üht-teist elektrilist on veel pandud kuid see jääb enda teada.

Tahab tegemist:
Üks tagumistest parkimisanduritest vajab vahetust; koodiga 7H0 919 275 (A) http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=85068 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=89558
E: ei olegi anduri viga, vaid ei talu kliimat. Kusagilt saab niiskus ligi.

Rooli asendi andur (G85) viskab vahetevahel villast, mille tulemusena lükkab ESP välja. Algul arvasin, et viga mõnest vigasest ABS andurist (ja samamoodi arvasid teadjamad nii siit, kui ka sealtpoolt sood) kuid veakoodid on alati erinevad. Pikemal uurimisel aga oli neil kõigil üks ühine nimetaja - G85. Täitsa reaalne, sest viga tuleb käivitamisel kui rool natuke paremale keeratud või siis nt peale/mahasõitudel. Aga jääb suvesse. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=89868 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65304
Alustama peaks vist siiski rooli 0 asendi uuesti salvestamisega (ress-tec lehelt õpetus), kuna enne oli rool peal tiba viltu.

Paar aastat tagasi sai parandatud juhipoolse tahavaatepeegli soojendust (lakiga) kuid kütteplaadi tagasiliimimisel ei jäänud kontakt vist piisav. Peegel soojeneb aeglaselt kuid seisab enamasti siiski puhas. Kui suvel aega, võtan ette. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=7529 ja

Tagumise akna pesuri vooliku liides (puuduoleva siduripedaali all) ei taha kinni seista ja vupsab lahti, lastes pesuvee juhi jalgade alla. Ei midagi keerulist (yeh, right :)).

Lumi on ühe logari kinnitused katki teinud - nipet-näpet.

Peale rihmavahetust vaatavad tuled liiga alla (juba aasta) - peab seina äärde ajama. Kiiret pole kuna need luubid nagunii suurt midagi ei näita :mad:

Peale viimast rihmavahetust, teeb häält (vist) üks rullikutest (algusest peale). Peab ükskord jalad selga võtma ja audihooldusesse minema, enne kui garantii läbi.

Telefoni hands-free peab vist ühendama. Hetkel juhtmega craddle. Eks näis. Kunagi sai isegi BT ostetud kuid nagu ikka ajapuudusel külgeühendamise asemel sai maha müüdud......

Esiuksi oleks vaja natuke kõrgemale reguleerida - see mõte peas juba viimased 3 aastat.

Lae ja katuse vahel on mingi juhe liikuma hakanud ja pläriseb (enamasti ainult külmaga) vastikult. Teipi raisale.

Juhiistme katte suutsin suvel lolli peaga kärtsuga tagataskuga topiliseks ajada. Proovisin küll istmekatteid (75€) kuid kuna istmed on õhukottidega, nägid spetsiaalsed katted peal välja nagu oleks istmete asemel 2 elevanti. Kuigi istmekatte materjal ja toon läks 99% kokku originaaliga. Õnneks on tuttav, kes mind ka touchpad'i külgeõmblemisega aitas.

:( Kõige tõsisem: kütusekulu probleem http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76192 Ei ole idanenud ega mädanenud (pigem mädanenud). Hetkel on masin teel pulkadeks. Kogu sisselase ja väljalase küljest ja puhtaks. Eks näeb......

Lugemiseks (endale):
1800+ VW & Audi linki (remondi manualid, tuuning, varuosad jm.) http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76451
Turbo labade liikumine: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=73920
Kes midagi odavalt lubavad: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=55435
Hea leht veakoodidest arusaamiseks: http://gerritspeek.nl/vag-com.html ja http://gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-d.html ja http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes
Rooli keskasendi määramine: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/steeringangle.html
Ross'i wiki http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6/S6/RS6/allroad_(4B)
Navi: http://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&ved=0CHYQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fwww.au di-club.ru%2Fforum%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D284253%26d%3D1344529355&ei=t4r7U-i6AevXyQOcs4CABQ&usg=AFQjCNH00xXTc7yUGEqQLS62KxN9WNxLQg& amp;sig2=7uCLWNFdzs6YV1H1c0XhsQ&bvm=bv.73612305,d.bGQ

Kas antenni kinnitusele pääseb kuidagi seespoolt ligi ilma, et peab lae alla võtma. Nt tagumise valgusti alt?

Kindlasti veel asju kuid kell juba sealmaal....


tuljo4 - 31.12.10 02:33

Väga huvitav teema! :) Eriti lahe on see multimeedia osa .. . Eks soovin hästi palju edu ja et auto ükskord täielikult korda saaksid! ;)


raemees - 31.12.10 16:13

Õlivahetusel mootori sisepesu, kas tõesti vajalik, kust tulevad sellised teadmised, Audi esindusest või sain midagi valesti aru?

Teisel lumisel pildil, kas tõesti nii kõrge või auto lume otsas=? ;)


DonNiger - 01.01.11 11:20

Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Õlivahetusel mootori sisepesu, kas tõesti vajalik, kust tulevad sellised teadmised, Audi esindusest või sain midagi valesti aru?

Teisel lumisel pildil, kas tõesti nii kõrge või auto lume otsas=? ;)


Head uut aastat.

Ei ole mootorit kordagi pesenud - salong seest ikka keemilist saanud.

Teisel pildil ripuvad kõik 4 ratast üsna vabalt - õnnestus kõhuli valli otsa sõita, kust ka peale kolmetunnist kaevamist ise enam alla ei tulnud. Paat ju :D


ahartsi - 01.01.11 11:28

Milline see "phone cradle" alus sul välja näeb, ja kus see sul asub?
http://static2.album.ee/files/970/71/large_24267767_AzWk.jpg


DonNiger - 12.01.11 23:04

Täna oli natuke aega masinaga tegeleda.

Kati sain lõpuks peale turbo mahavõtmist kätte. Iseenesest umbes ei olnudki. Kärje seinad küll tahmased aga valgus paistis läbi. Aga kuna see juba küljest ära oli, siis tegin ka tühjaks. Mingi aeg lisan pildi ka ühest jupist.

Turboga on asi natuke keerulisem.

Tundub, et on nii mõnedki liivaterad sisse imenud :( Labadel jäljed peal. Kui veel küljes oli, siis tundus väga tihke olevat (ilma loksuta) kuid kui õhupoolne kaas maas on tunda loksu külgsuunas. Muidugi mitte selline:

http://www.youtube.com/watch?v=g_3-IEdVbTc

Korpusesse käinud ei ole, pikiloksu ei ole.
Küll aga ei saanud kuidagi kuuma poole kaant maha - nii krdi kinni. On's kellegi soovitusi selle lahtisaamiseks? Miks? Sest tundub, et see labasid liigutav osa on kas õhtul või on mu turbo seest nagu uus. Kui klapi varras tagant ära võtta, liigub see hoob seal vääga vabalt - ainuüksi turbo liigutamisega muudab asendit. Või kas peabki nii vabalt käima?
Vaakumklapp tõõtab ja peab õhku - hea seegi. Turbost tuleb lõdvik oli alumise metalltoru külge kinni põlenud. Ka turbopoolne ots tundub kahtlane - kas neid tihendeid sinna on kusagilt saada äkki?

Kas vahejahuti saab mingi valemiga maha ilma, et nina maha võtta? Esmapilgul tundub väga kitsas seal.


automees6 - 12.01.11 23:39

Külgsuunas turbo peabki loksuma natuke, pikkilõtku ei tohi olla. Mis kaaned sul sel on? Ma pole kontrollluukidega turbot näinud. ;) Kui stange maha võtta peaks õhujahuti hästi paistma ju?
Edu auto ehitamisel! :)


DonNiger - 13.01.11 00:12

Kaaned / otsad / kojad jne, et labadele ligi pääseda. Kuum koda on nii kinni roostetanud/põlenud, et ei liigu kohe mitte :(

Seda ma nägin ise ka, et kui nina maha võtta, saab ligi. Aga kas ilma nina maha võtmata pääseb ligi?

Turbo kohta 2 kasulikku linki http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/VNT-turbo-removal-vanes.htm
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/turbo-removal-TDI-engine.htm

E: see töötab :D http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/a4/VNTturboclean.htm

Igaks juhuks kui peaks vaja minema....

Tsitaat:

the only direct bolt on option you have is the BV43 KKK turbo off the 2.0TDI 170bhp audi A4/A6 which is engine code BRD/BVA. Its good for 1,7bar boost and so about 220bhp max (a few people on here are running the BV43 with 200bhp+). It has larger intake and exhaust sides, but doesn't foul in the engine bay.


PD timings ><= 0.0 http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=3142344&postcount=13

Parem soft vagi lugemiseks: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=201161&highlight=log+plotter


DonNiger - 22.01.11 11:49

Kahjuks saan masinaga tegeleda ainult mõned tunnid reedeti :( Kipub venima.
Eile oli plaan kokku panema hakata kuid selle asemel kaotas mootor veel elutähtsaid organeid. Mõlemad kollektorid, ERG ja kõik, mis nendele ette jäi.

ERG nägi siis välja selline. Kusjuures see on olnud peal 2 aastat ning umbes 40 000 kilomeetrit. Pildid tehtud mobiiliga, ning sellest ka kvaliteet nagu on.

http://static3.nagi.ee/i/p/701/10/17527687b6a586_o.jpg

Sisselaske kollektori seintelt kraapisin ka seda pigi maha, selline 3-5 mm kiht. Kohutav, mida mootor peab sisse hingama. Siibri vaakumklapi varda (plastist) suutsin ka poolek murda :mad: Oleks pidanud pikemalt sooja kätte panema. Altpooltvaates ei tulnud pilt välja, aga sellest ~25mm avast oli järgi 10.

Väljalaske kollektori võtsin maha seoses sellega:

http://static3.nagi.ee/i/p/701/10/1752768384249f_o.jpg

Vasakul siis üsna vähe sõitnud 2.0 TDI (vist 125KW) mootori turbo. Natuke suurem. Külm pool istub vanaga kokku nagu rusikas silmaauku. Samuti on 1:1'le õlitus.
Turbo kinnitus kollektorile on ühe auguga 5mm mõõda (ehk siis üks auk tuleb suuremaks puurida). Seda tehes ei jääks turbo mootoriga paralleelselt vaid külm pool natuke üles. Kuid vahele mahub isegi paremini (külma poole peal on esimene vahejahuti (või siis mingi esmane jahutus). See võtab natuke ruumi kuid kui turbo jääks nurgaga, ei oleks vaja mingeid torujuppe ise välja mõtlema hakata - vana istub otse külge.
Samuti ei istu väljalaske kati kinnitus (suka õigemini) - sinna oleks vaja teha üsna lihtne poolkuu. Olengi nüüd kahevahel, kas hakata seda külge pookima või mitte.

- mõlema kollektori poldid olid suhteliselt lahti. Kui seee paisumisruumiks, siis seda oli ikka jäetud mehiselt.

Vana turbo näeb välja selline: (pilt on kehva kuid sakilised ääred äratuntavad)

http://static3.nagi.ee/i/p/701/10/175276859a991d_o.jpg

Kuumakoda lahti ei tule mingi valemiga, väga peksma ka ei hakka. Samas labad, mis kartsin, et ei funktsioneeri, töötavad ilusti ja kergelt - teatud nurga alla on neid näha.

Hilisem kontroll: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html (4-5 käik 3500 rmp on umbes 160 km/h :D)


ahartsi - 22.01.11 12:26

Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger

ERG nägi siis välja selline. Kusjuures see on olnud peal 2 aastat ning umbes 40 000 kilomeetrit.
Seda protsessi saab 10 kordselt aeglustada!... "Valid for the 1.9tdi pd engines: -
With the engine warmed up and running at idle in neutral with all major accessories such as air conditioning turned off, connect the scan tool cable and start the scan tool software.[01 - Engine]
[Login - 11] and enter 12233 as the access code
[Adaptation] and go to block 3.
Give the accelerator pedal a quick "blip" to ensure that the EGR remains turned on for the next minute while you perform the following steps.
Note that the display shows a default adaptation value of 32768 and shows approximately 250 +/- 20 mg/stroke of air intake volume.

If all is well, enter 33768 as the new adaptation value, and select "test". Note that the displayed air intake volume changes, usually to about 370 mg/stroke. The specification limit is 370 mg/stroke, so if you want to remain within OEM shop manual specifications for emission control reasons, you might have to enter a number slightly smaller than 33768. (If you don't care about road-legal NOx emission limits then leave it at 33768. [Depending on the usage cycle, NOx at this setting can be increased by as much as 40%]) If all is well and you have a setting that you are happy with which results in an intake air volume of 370 mg/stroke or just a hair less, enter [Save]. The values aren't exactly the same, but when you enter the value 33768, the ECU will automatically adapt it. In my case it was something like 33628. 370mg/stroke is what your looking for".


raemees - 22.01.11 13:38

Imelik, millest see turbo tiivik nii sakiliseks on läinud... ilma filtrita sõidust? See peaks ju lausa mehaaniline vigastus olema.... või tõesti ainult õhu liikumisest? :o


DonNiger - 22.01.11 14:28

Õhust vaevalt - sealt ikka midagi läbi käinud.
Ise nagu ei mäletaks, et oleks masinat isegi käima pannud ilma filtrit kinnitamata.


DonNiger - 01.03.11 21:31

Nonii, kaks kuud mõõdas ja lõpuks sain jälle sõitma. Rohkem seisis ajapuudusest asjaga tegeleda ja natuke ka tööriistade nappusest (nt keevitus).
Aga enne väiksemad asjad, mis korda said:
Parkimisandur ärkas ellu :o Seisis kuivas ja töötab jälle. Järelikult saab kusagilt vesi/sodi ligi - peab pistikud kriitilise pilduga üle vaatama.
Tagaklaasi pesuri vooliku ühendus vasaku jala all - kes küll sellise plastühenduse välja mõtles :mad: Ei aita klambri pealepanek ega võta seda superliimid. Hetkel läks hermeetik ja kui see ka ei aita, peab üldse metallist ühenduse tegema (mille saaks klambriga kinni tõmmata).

Ja siis turbo. Kui keegi veel kusagil foorumis kelgib, et turbo koodiga 03L 145 702 H sobib 1:1'le, võib talle vastu pead anda. Ümber läksid tegemisele:
kinnitus kollektorile
suka kinnitus
lisatugi
õli äravoolutoru
vaakumklapi kinnitus
EGR vahejahuti kinnitus
filtrist tulev lõdvik
Katti ei suutnud ajapuudusel vahele ära mahutada, seega läks otsetoru.
Mõned leidsid ajutise lahenduse kuna elu tahab elamist ning masin sõitmist. Suvel kui eluaseme remont ehk läbi, saab sättida.
Ehk siis ainukesed asjad, mis sobisid 1:1'le, olid õli pealevool (toru küll pidi natuke painutama) ja õhu lõdviku ots torbo külge (filtrist tulev). Oleks kusagil tõstukil olnud ja nina maas, oleks vist lihtsam olnud.....

Sai esimesed 50 km ka maha sõidetud, enne seda tiksus ~2h ilma põhjakateteta puhtal lumel - ühtegi tilka maha ei kukkunud. Positiivne ka see, et mootori märki ekraanile ei tekkinud :D
Turbo lag on üsna kehva - enne kui võim taha tuleb, läheb (ATM kasti süül) tükk aega. Tundub, et jõudu on (arvuti arvates), sest ka käiku ei taha alla vajutada. Kui aga põõrded jõuavad 2300 juurde, tuleb korralik jõud taha. Käsitsivahetusreziimil on nüüd D asendiga ikka vahe sees.
Otsetoru annab ikka mürale tunda - salongi on kuulda traktorit. Tagant ei ole kuulmisel mingit vahet, sees olles aga on.
Enne venitas kati raskus suka pikaks, nüüd otsetoruga ei taha kuidagi venida. Peab mingi variandiga tagumise püti taha tõmbama.
Arvutit ei ole veel taha ühendanud, äkki homme aega. Muidugi oleks jube hea kui keegi targem viitsiks kõrval istuda sel ajal. jyrisoo on vist Keila kandist pärit?


raemees - 01.03.11 22:17

Su autol ka vist multitronic. Kummaga siis paremini nüüd liigub kas +/- käike ise vahetades või D peal või S peal? Mul igaljuhul on D peal nagu kõige parem minek S-sport (vist) ainult undab oma kõrgete pööretega ja minek ei tundu nii hea kui D peal. Samas +/- reziim võibolla tundub sellepoolest mineku poolest halvem, et äkki lihtsalt vahetan valede pöörete peal käike nn. kogenematus.


DonNiger - 01.03.11 23:07

Enne ei olnud vahet jah, endalegi tundus, et D oli kõige parem. Nüüd on loogilisem - D kõige uimasem, manual kõige kiirem.

See lag tuleb turbo ehitusest. Kuumapoole ehitus on selline, et kui vaakumklapp kinni, juhitakse kõik gaasid turbiinist mõõda - ehk siis turbo praktiliselt seisab. Originaal vaakumklapis lisaks oli elektromagnet, mis aitas siibrit kiiremini liigutada - lõhkusin selle laiali kuna seda kasutad ei saanud ja tahtsin vana klapi tolle jala külge panna. Hiljem selgus, et pidi ikkagi täiesti uue kinituse tegema. :(
Variant on kuumakoda natuke ringi teha - seal sees üks hülss, mille võiks lõhemaks teha või siis vaakumklappi niipalju peale keerata, et siiber natuke lahti. Aga enne peab arvuti taha panema ja vaatama, kas jääb õhust puudu või on see ainult minu "tunne".

E: käisin poes ehitusmaterjali toomas ja panin korra ka juhtme taha. Mille järgi nm'me arvutatakse?

http://static3.nagi.ee/i/p/712/22/17805587ffe746_o.jpg


DonNiger - 05.04.11 22:03

Täna sai siis esimest korda jälle paak täis pandud, keskmiseks andis 7,0l. Enamasti lühikesed otsad.

Kurvaks teeb see, et nädalavahetuse suure tuulega (vist) on kõrvalparkinud Fordi uks mulle külje pealt täiega sisse sõitnud. ~8cm pikkune ja poole cm sügavune mõlk ukses. Värviproovi on igatahes korraliku jätnud, uus Ford koosneb ikka veel värvist, millelt plekk vahelt välja tõmmatud - audil värvikahjustust ei ole.


DonNiger - 14.05.11 12:24

ls 243000

Sai täna jube korra järgi pandud - ABS viskas mingi päev korra tule põlema. Panin ka juhtme taha ja tiirutasin ringi.
Veakoodid:

18259 P1851 - Incorrect signal from ABS Control Module
Wiring / connections
Fault code stored in control module
ABS control module incorrectly coded
Similar resistance in motor control module

18057 P1649 - Missing Message from ABS Controller
Start with the error code to clear and hope he does not come back
Check / replace fuse (s)
remove the fuse (s) out
make the ends of the fuse (s) clean (very light sanding with fine sandpaper, then very little contact spray on it)
fuse (s) by measuring with a multimeter (the fuse (s) sometimes looks fine, but appearances can be deceiving)
fuse (s) replace / replace
Check Wiring / Connections
VW Golf and Bora-4. The fuse box on the battery disassemble, clean feet, contacts of the three green pin fuses light sanding and cleaning with contact spray (better yet, place three new fuses). One of these three fuse controls the ABS unit. These contacts do want to corrode and then you get the error described here. The ABS unit is very sensitive to a voltage drop.
Poland and the battery terminals clean with a wire brush or sandpaper. After just a lick of grease with petroleum jelly and a good solid mount.

00526 - Brake Light Switch (F)
Possible symptoms:
MIL = malfunction indicator light
Brake lights do not work
Cruise control does not

Possible causes:
Wiring and connections between the Stop lamp switch, brake lights and / or the ABS control module
Brake Light Switch (F) failure
Brake light (s) defective
Fuse (s) making proper contact or are defective

Possible solutions:
Check wiring and connections
Check / replace remlichschakelaar (F) (Check measured value block ABS Control Module)
Check (doormeten!) / replace fuses

Additional info:
More information about the brake light switch.
Ross-tech FAQ 2.7. Many Automatic Transmission Control Modules showing error code 00526 or 17087 as a faulty brake light switch would be. You can ignore this error and will not appear when you release the brake pedal before you scan for error codes. :D

01545 - Sensor for PDC Rear Left (G203)
Possible symptoms:
Limited operation of the parking

Possible causes:
Read the question out measuringblock
Wire breakage or shorting out the ECU to the sensor (G203)
G203 defect

Possible solutions:
Check wiring and connections from the sensor to the ECU G203
G203 replaced

Esimesed 2 ABS kohta, sõidan viimasel ajal üsna harva (jalgrattaga tuleb rohkem kilomeetreid), seepärast kipuvad ka ühendused vist jupsima.
Parkimisandurid jetkel jälle töötavad, andur vist tuksis ei ole, küll aga saab niiskus kusagilt ligi. Vihmaga lülitab ennast välja, mõned päevad päikest ja töötab jälle.
Õnneks märkasin ühte mahajäetud estakaadi, millel saab seda viga lahkama hakata.


DonNiger - 14.06.11 22:32

Mingi jama tekkinud naviga. Ühtegi satelliiti üles ei leia.
Kas kaablil kusagil mingeid ühendusi on? Üks vist on pagassis vasakul - selle nõppimine tulemusi ei andnud.


DonNiger - 21.07.11 20:29

Saaremaale liikudes hakkasid jamad pihta: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=98337 ( Peale seda jamad VAG kaabliga (vastavas teemas ka märge maas: http://foorum.audiclub.ee/post.php?action=reply&fid=17&tid=50258&repquote=420568 ), nüüd siis lõpuks sai info masinast kätte:

17964 P1556: Boost (Charge) Pressure Control Valve (N75) Negative Deviation:
16955 P0571: Brake Switch (F) Implausible Signal
01423 : Lateral Acceleration Sensor (G200)
00526 : Brake Light Switch (F)

See G200 on ennegi märku andnud, piduritule lüliti oligi siis see vilkuv eelsoojendus (nagu arvata oligi) ja jõu kadumine läheb N75 kapsaaeda.
Sõitsin sellise poolpiduse masinaga oma 350 km, ainuke positiivne kogu selle jama juures on see, et poole paagiga (36-38l) olen saanud täpselt 700 km sõita. Kui just ka paagi andur pole viimase reisi ajal streikima hakanud.

Panin ka korra tööle, imelik on see, et õhku saab liiga palju kätte
EGR klapp peaks täitsa lahti olema kuid värsket õhku tuleb siiski liiast. Õnneks on uus N75 kapi otsas olemas, saab proovida.
http://static3.nagi.ee/i/p/760/5/190014110803c2_l.jpg

Kas on võimalik ka, et toru peale turbot kusagilt katki ja puhub lihtsalt läbi?

Kas kellelgi on olemas ver: 805 kaabel? Natuke abi vaja.


DonNiger - 24.07.11 23:15

Mootori viga õnneks parandatud - läks puhta tasuta see pauk, kuid mitte lihtsalt. Nimelt üks vaakumvoolikutest oli vastu ventilaatorit käinud (kinnitusklamber ümber turbotoru järgi andnud) ja nii auk sisse tuligi. Muidugi, pidin enne peaaegu terve nina lahti võtma kui kogemata märkasin. Kuigi katsusin enne käega kõik torud läbi. Sellega peaks korras olema. Peale kokkupanekut esimene põhjagaas tekitas taha päris korraliku tossupilve, hiljem seda probleemi enam ei tekkinud.
Tegin ka ühe katse hiljem - 0-20km/h kiirendab 3 sekundiga :P Lausa kole. Liiga palju läheb, et vedu järgi tuleb. Samas ise juba harjunud.

VAG kaabel sai ka kokku joodetud aga vist sai tiba hoogu mindud. D1 ja D2 said vist tiba valed jubinad. Peab vist uuesti tegema.

http://static3.nagi.ee/i/p/761/18/190296710b71cb_l.jpg

Teised vead peab ka mingi aeg ette võtma :(


DonNiger - 31.07.11 01:56

Vahepeal sai õlivahetus tehtud, läks Mobil1 mingi.
Aga muidu jälle seisab :( Kõigepealt võtsin pidurilüliti ette - tulede klemm ära põlenud, pealegi läks mingi plastjublakas pooleks - vaja uut (kood 3B0 945 511A).

Uurisin ka, miks navi enam satelliite ei leia - peale mõningast pusimist sain antenni kätte. Niiskus sees, raadio ja GSM omad puhta läbi, navi oma oleks pidanud töötama kui just niiskus vastuvõtja end all midagi teinud pole. Esimesed kaks said osaliselt uued rajad, navile tegin maanduse ja jootsin põhjale kinni. Lõin silikoni täis - eks homme näeb, kas oli kasu.
Raadio antenni lahtiühendamisest mingit kahju ei tekkinud - raadio mängib täpselt samamoodi edasi.


audi_a4_v6 - 31.07.11 06:42

Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Tegin ka ühe katse hiljem - 0-20km/h kiirendab 3 sekundiga :P Lausa kole. Liiga palju läheb, et vedu järgi tuleb. Samas ise juba harjunud.



Sama ka 2,0 bensukaga, kui kohapealt minnes gaas põhja lükata, siis pöördeid põhja ei lase, kuskile 3tuh peale esmalt, minek selline uimane ning alles natukese aja pärast põhja, kuhu need ka soovi korral jäävad. Oluline vahe tuleb sisse ka sellest, kas kliima sees või väljas:cool:


DonNiger - 31.07.11 16:16

See jah rohkem bensiinimootorite komme sõita ainult siis kui jalg sirge. Mõtteid on (kuidas sellest lahti saada).

Ei olnud selle antennipuhastamisest kasu midagi. Selline tunne, et kusagil mujal veel mingi kala. Ei raadio ega navi reageeri ühendamisse / lahtiühendamisse. Kahjuks pole ka elsawin'ni, et uurida kogu komplekti asukohta ja vahelolevaid jubinaid.

Kui kellelgi äkki vedeleb koodiga 8L0035501E, siis äkki lubab katetada (ja vbl ka hiljme ära osta).

Tundub, et viga navi puhul siiski antennis endas - kui enne andis veakoodi 00862 - 007 (short to ground), siis peale lahtiühendamist lisas ka 011 (open). Tagasi pannes jäi ainult esimene. Samas on imelik see, et testriga mõõtes lühisest oli asi kaugel - midagi 400 KOhmi. Aga ju peab rohkem olema siis.


DonNiger - 05.08.11 20:10

Pidurilüliti sai vahetatud, sai mitteoriginaal (10€) - ehitus vähe teine ja äkki peab vastu.

Turbo tuleb veel hiljem järgi kui enne :( Ei tea, kas mingi sodi võis vaakummise lennata ja umbseks lüüa? Kas keegi teab, kas hõrendust Eestis üldse kusagil mõõta saab - pidi vist -0,7 bar'i olema 2000 rmp juures?

Navi saab uue sisu (ja kui mitte, siis peab uue second-hand antenni lämmarist tooma). Mõte on navile uus sisu hiinast võtta, GSM ja raadio moodulid minema visata ning katusele DVB-T antenn panna. GSM jublaka võib rahuliku südamega ka kusagile tagaaknale (peale võimendust) panna.
RNS-E toidab navit 4,9-5,1v'ga.

Raadio poolega üldse imelikud lood, ei tea, kas katuse oma üldse tavasignaali pidigi vastu võtma - äkki mõeldud SAT raadio kuulamiseks. Igatahes peab kusagil veel olema mingi raadioplokk (antenn vist tagaumistes küljeakendes?), mis kaablit jagab ja vurtsu annab. Kaabel taga ajades igatahes silma ei hakanud.


DonNiger - 07.08.11 18:52

Masin töötab jälle, probleemiks oli purunenud vaakumvoolik. Võtsin profilaktika mõttes ka võimendi maha (see "kuul") ja sealt katki oligi. 2 aastat tagasi sai vahetatud, nii pikk siis nende eluiga ongi :mad:

Esimest korda märkasin täna, et ka õhufiltril on mingi vooliku kinnitus olemas. Seniajani sealt masin lihtsalt õhku sisse ahminud. VW'genitel on küll sinna midagi ühendatud - tundub olevat lisavaakumi ots vms. (Loogiline oleks, et see tagasivoolu klapp, mis vakumpumbast ühendatud, käib hoopis sinna vahele. Kuid sellisel juhul üks kolmik puudu).
Kas mul kunagi lihtsalt sealt midagi vahelt ära võetud või peabki nii olema?

E: 12.08

Sai linna piiril paak kurguni täis pandud ja kompuutri järgi linna keskmist mõõdetud (17-19.00, kokku 35km), mis näitas 6,7.
Pärast veel maanteed, kompu 5,5.
Tankimise järgi tuli keskmine 5,5 (paagitäiega). Norm.

Seoses eelnenud veaga tekkis mõte aretada "Winter mode" :D Natuke netis tuhnimist ja vaakumreduktor olemas. Käiku läheb veel N75, mis jäi üle ja mõned meetrit voolikut. Kui reduktor kohal, teen proovi.


DonNiger - 20.08.11 13:15

Pidurilüliti vahetusest mõõdas rohkem kui 1000 km ning tundub, et katkine lüliti pani näkku ka ESP'le. Igatahes pole veateade enam kordagi endast märku andnud - enne süttis tuli iga kord kui vihma oli sadanud. Hea seegi.

Kiilis on keegi C5'e tagumised udutuled ümber teinud lisapidurituledeks - omapärakuline, kuid mitte bling-bling.
Reisi ajal panin tähele, et Kehras lasevad rullnokad ringi nii Opelite kui ka Audidega.


Zoig - 20.08.11 14:19

Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Seoses eelnenud veaga tekkis mõte aretada "Winter mode" :D Natuke netis tuhnimist ja vaakumreduktor olemas. Käiku läheb veel N75, mis jäi üle ja mõned meetrit voolikut. Kui reduktor kohal, teen proovi.
Kuidas see telvereshiim täpsemalt toimima peaks?


DonNiger - 29.11.11 22:10

Ei midagi uut vahepeal - kõik seisab. Aega ei ole.
Zoid - piirata turbo max liikumist lubatud vea piirides.

Täna sai uued pastlad alla. Mõni kuu tagasi sai suverehvidele lisa sisse puhutud ning masin hakkas kohe vasakule kiskuma. Ja vahet ei olnud enam, palju rõhku sees on, üha hullemaks läks. Kuna viimastel oli nagunii viimane hooaeg, kavatsesin peale rehvivahetust minna sillastendi kuid .... Rehvivahetusest tagasi tulles võis sirge peal rahulikult rooli lahti lasta, sõidab otse. Ei kisu. Müstika. Igaks juhuks tasub vist siiski stendis ära käiia.

Sisepesu tahaks ka enne külmade tulekut ära teha, keegi teab tegijat soovitada?


DonNiger - 08.12.11 21:21

Täna sai masin korralikult Autofresh'i abiga nii seest kui väljast puhtaks. Sisse on jälle hea istuda, hakkas juba peldiku muljet jätma.


DonNiger - 29.02.12 18:49

Ls 252k
Täna sai natuke nokitud.

Kõigepealt läks uus termostaat, uus ja vana mõlemad keeva veega üle kallates viskas vana ennast kohe lahti. Nüüd läks vesi ka kohapeal tuksudes 60+.
Kogu jahutusvedelikku välja ei lasknud, peale läks peaaegu 5l. Kui palju seal üldse sees on?

Talvekülmaga tundus, et üks küünal on õhtul ja nii oligi. Õnneks oli tuksis esimene, viimase kahe vahetamine ilma korraliku lammutamiseta võimalik ei ole.

Ette said ka uued pidurikettad. Kõik läks libedalt v.a. piduriklotsi anduri pistikud. Üks ei tulnud lahti, teine ei läinud kinni. Pidurid nüüd natuke raskevõitu. Pidin täna ka ülevaatusele minema kuid otsustasin natuke enne sõitta.

Viimasena siis algus digi rõhuandurile (projektile). Muidu enam-vähem kõik olemas, kivi peab veel Tevalost tellima. Hetkel läks lihtsalt kell taha. Tühikäik näitas selle järgi pool bar'i, vajutus pedaalile viskas 1,5. Ei olnud aega süveneda, voolik ja kell jäid roolivõimuõli paagi juurde kaane alla.

http://static3.nagi.ee/i/p/814/51/20362969068095_o.jpg


Muud asjad jäid ootama.

Samuti otsin uut parkimisandurit (7H0 919 275 ). Äkki kellelgi pakkuda?

Ahjaa, tahtsin juba varem kirjutada: krdi saast see Exide aku :mad: Eelmine aasta ostis 6 tuttavat ja külmaga ei läinud nendel ühelgi käima. K.a. minul. Saast. Orig. pidas kuni eelmise aastani vastu ja läks käima isegi siis kui käivituse ajal näitas 6,5v.


raemees - 29.02.12 21:06

Sees jahutusvedelikku Forss andmetel 6L Audi esinduse 5L :)
1,9tdi AVF


DonNiger - 29.02.12 22:03

Ehk siis sai ka jahutusvedelik vahetatud ;)

Küsimus veel haiuim antenni kohta - 2 kaabelt läheb sisse - GSM ja raadio ... või mingi muu komplekt?


DonNiger - 16.03.12 20:49

Täna sai siis ülevaatus tehtud. Väikese miinuse ikka sai - parktulede värvus.
Pidurid ees olid natuke erinevad aga seda oli peale ketaste vahetust / vanade klotside allesjätmist arvata.
Esimene tahmamõõtmine andis 1,2, siis sai korra torud tühjaks lastud ning tulemus 0,57 - täpselt alla normi. Eelmine aasta olla nõue veel olnud 3.0 aga nüüd jälle midagi välja mõeldud.
Aga väike jama juhtus vist ka - kusagil lõi kinnituse / toru peale turbot lahti. Tühikäigul kuulda susinat ja väikestel põõretel rõhk täiesti puudu. Torude tühjakslõõmise ajal läks coolerist tagasitulev voolik 5K põõrete ajal ikka korralikult punni. Mõõtmise ajal enam mitte niiväga.
Tühikäigul enam rõhku ei näita.

EGR sai muidugi enne tagasi pandud, seda näppides jäi silma, et Adaption block 1'e all on täiesti seadistatav sissepritsitav kütusekogus..... Ons keegi seda ise näppinud/seadistanud? Pmst peaks sama asja saama ära teha, mis igatsorti boxide jne vidinatega.


DonNiger - 08.11.12 21:37

257K

Hea oleks kirjutada, et sõida ja talla aga.. Tegu ei ole ju Opeli vaid siiski Audiga.

Eile sai talvepapud alla kruvitud ja suurest seismisest äraväsinud tagumised kettad ja kulunud klotsid "to-do" listi kirjutatud.
Mõnda aega tagasi hakkas urisema esiratta laager. Eelnevalt ostetud 30 eurine laager sai siiski vähe kvaliteetsema vastu vahetatud ja kuna endal sellises suuruses kuuskanti ei olnud, sai täna teeninduses käidud. Eelnevast piilumisest oli vähemalt niipalju kasu, et silm fikseeris peagi puruneva veovõlli kummi.
Aga sellega asi ei piirdunud - kahjuks. Vahetusse läksid veel mõlemad alumised õõtsad. Ja lisaks "teha" nimekirja jäid: vasak mootoripadi, esimesed pidurivoolikud, käsipidur ja esimene parem ülemine õõts - sellel pidi lõtk sees olema. Ei ole (ratta)koopa sisekujundusega väga kursis - seega pole õrna aimugi, milline see välja näeb.

Ja muidugi kiruks ennast jälle veel selle Exide aku ostmise eest. Saast on ikka saast.


DonNiger - 10.12.12 14:10

Küsimus mootoripatjate liikuvuse kohta: kui palju on normaalne. Ja kuidas üldse "normaalset" olekut tuvastada?
Igatahes enne uue padja ostmist vaatasin korra pealtpoolt (vasak ilusti näha ja katsuda), vasak oli igatahes kuiv ja ilma pragudeta (ja miks see peaks üldse õline olema?). Parempoolne kopsiku all ja näha pole.
Kui käik sees / käsipidur peal tõuseb mootori esimene ots üsna palju - oma 5cm, ees on vist samuti üks?


raemees - 10.12.12 19:22

See 5cm tõusmist on ju päris palju vms, kapotis juba jälge pole siis?


DonNiger - 10.12.12 19:54

Ei ole märganud :D Aga üritan tõstukile saada ja vaatan üle.

Keegi teab, kust saaks soojendusega peegliklaasi? Orig. 60€, aga mäletan, et siinsamas foorumis oli link ka palju odavama peegli kohta.

Vahepeal sai xenoneid ees proovitud - proovimiseks jäigi. Kuigi 4200K paberite järgi, siiski liiga sinised minu jaoks.
Kui kellelgi soov odavate (no-name) isendite järgi, siis saadaval. Audi ajule sõõdavad.


DonNiger - 13.12.12 22:43

259K

Termostaat sai jälle vahetatud, nii palju seda siis oligi. Kusjuures eelmine kord ostsin odavama, nüüd kallima. Aga tegelikkuses täpipealt 1:1'le (kirjed jne). Loodan, et kestab kauem kui 6-7 kuud.
Piduriklotsid sai ka taha uued pandud. Iseenesest oleks saanud vanadega veel päris tükk aega sõita. Ja ei tea, mida see Flameko meister käsipiduris nägi? Töötab nagu kellavärk, trossid jooksevad kergelt, näppude vahel on võimalik pidur peale panna ja ilusti jookseb maha......


DonNiger - 22.12.12 22:36

Termostaati jälle 4X välja võetud. Pikemalt 1.9 teemas.


DonNiger - 25.04.13 13:32

264k

Nädalapäevad tagasi tundsin sõidu ajal diisli lehka. Kuna iga kord kui foori taga seisma jäin, oli ees mõni traktor, siis enda masina viga ei osanud aimata. 50km hiljem tegin siiski kapoti lahti ja... ennemini ilus puhas mootor kõik diislit täis. Filtri peal olev klapp lekkis.
Maha võttes selgus, et mõlemad O rõngad pooleks. 2 korraga... Sai uued pandud.
Naabrimehel oli pikalt mure külmaga käivitamisel, lisaks oli pidevalt õhk kütuses ja kurtis Golfil suurenenud kulu. Tema jõudis lõpuks välja sellesama klapini, peale vahetust kukkus keskmine kulu pea 1l/ 100km kohta. Lisaks ei mingeid probleeme enam käivitamisega.
Soovitas ka mul ringi vahetada.
Ise ei usuks kui endal kogemus puudub. Uue klapiga sai 29l sõita 614km. 2/3 maanteel.
Lisaks ei haise kohapeal töötades (enne oli selline rasvane hais, mitte suits), sama täheldas ka Golfiomank. Jõu poolest mingit muutust ei ole.

Peale turbovahetust pani kompuuter kulu arvestamisel kusagil 0,7l mõõda, nüüd juba hulka rohkem. Kas C5'l saab ka kella tagant seda sättida või on näidu sättimine puhtalt arvuti teema?

Ja veel: ELSAWIN'nis on raadio antenniteema üsna segane. Tervikpilti ette ma ei suutnud kuidagi saada. C5'el on vist 2 võimendit. Üks taga koopas (katuseantenni jaoks) ja teine tagumise akna kohal (akendes olev FM/AM ribadele)? Kui keegi suudaks loetava skeemi saada akendes olevate antennide ja selle võimendi kohta, oleksin ülitänulik.


DonNiger - 20.07.13 20:12

Sai natuke nokitsetud. Lõppude lõpuks on navi jälle olemas. originaal ridva asemel asub nüüd selline

http://static2.nagi.ee/i/p/904/16/226041612a0830_o.jpg

Sisu on uus. FM osa sai käe otsas ja telefonist saadud soovituste teel tehtud. Paremaks igatahes läks. FM võimenduseks sai poest ostetud aknapealse antenni sisu (ledi viskasin minema kuna tekitas müra), hetkel ei ole võim veel lisavoolusid taha saanud - ei hakanud rohkem lõhkuma. Antenni aretusel sai katsetamiseks toaraadiol antenn maha kruvitud. Maal tõesti midagi paremat saada ei olnud :D

Navi pistik on vaja mingi aeg ringi vahetada, sest mingis asendis on pistiku enda takistus üle 30 ohmi. Ime siis, et see esimese sõidu ajal tööle ei hakanud. Tänaõhtuse seisuga hoiab ilusti kaheksat satti lukus.


DonNiger - 31.03.14 20:34

268K

Masin seisis pea 7 kuud. All olnud lamellid läksid utiili.
Sai tehtud dünaamiline käigukasti õlivahetus - mingit erilist muutust tähele ei ole pannud, küll on tagumisel käigul külma kasti puhul rohkem vedu taga. Vana õli seest midagi ei leitud, ainult hea.
Lisaks vahetatud esimesed pidurivoolikud koos õlivahetusega ning parem ja vasak mootoripadi uued. Vaadati ka üle veermik, kuid millegipärast midagi ei leitud - vastupidiselt ülevaatuspunkti tehnikule (kundepoolne ülemine tagumine õõts ning ka sama poole rooliotsal pisike lõtk sees). Vastupidiselt kartusele pikast seismisest tekkinud pidurite erinevusele olid need normis.
Enne ülevaatust sai ka pihusteid leotatud ning tulemuseks tahma kogus 0,9 (esimese laksuga).
Samuti sai kõht täis Exide akust, nüüd asendab seda Varta.


DonNiger - 31.03.14 20:44

270K

Paremal ülemised õõtsad said vahetatud, roolikeeramisel mingeid vigu ei leitud.
Vaakumvoolikud samuti uued, 2,5a viimasest vahetusest ja otsad olid pehmed.


DonNiger - 23.05.14 17:14

271K

Viimane paagitäis 5,6 l/100km

Sain jälile ka kuumalt käivitamise probleemile, nimelt MAF andur.
Uus probleem - kliima. Selliste ilmadega annab viimase puudumine ikka kõvasti tunda :('


Vead 01274 - Flap v71 blocked or no voltage
01232 - A/C regulator valve N280 open or short to ground.

Keegi oskab nende asukoha kohta midagi õelda?
Vist leidsin: http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/actuators_18927.html
http://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCsQFjAA&url=h ttp%3A%2F%2Fwww.vaglinks.com%2FDocs%2FAudi%2FC5%2FAudi_A6_C5_AirConditioner_OutputDiagnosticTesting.pdf&ei=Q6p_U6qlD6HhywOP5YL4Dw&usg=AFQj CNFC3vuD7cvyDJd5ryleL8XpriCYZA&sig2=MvhtxJ44OIKMn0KJbk02JQ&bvm=bv.67720277,d.bGQ
http://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CDMQFjAB&url=h ttp%3A%2F%2Fwww.vaglinks.com%2FDocs%2FAudi%2FC5%2FAudi_A6_C5_AirConditioner_ElectricalTesting.pdf&ei=Q6p_U6qlD6HhywOP5YL4Dw&usg=AFQjCNF3t5 OYBSCp7SO9detCE5l1bWzvAg&sig2=92sDWpThDw7UbALWOaArxw&bvm=bv.67720277,d.bGQ
Go into Auto HVAC, select measuring blocks, set 005 (should show V71 air flap motor if you have the lable files loaded), click Go to basic settings. The values should go up to a very high value and then return to zero, if your splined pinion has split the actual value wil not change much. This procedure is to reset the thing WHEN you have replaced the actuator!

Krt, enne pole kordagi ühtegi viga kliima andnud.


DonNiger - 25.05.14 08:50

Eilne leid siis:
v71 otsas, vaja uut. Pote rada läbi.
Lahti võttes lagunes salongiõhu filtri kopsik tükkideks nagu "Kevadine" küpsis. Õnneks kannatas kokku lappid.


DonNiger - 10.06.14 22:12

Kliimapump jälle töötab, mingil seletamatul moel olid anduri otsad nagu läbi lõigatud. Selleks, et ligi pääseda, pidi muidugi pool mootorit lahti võtma.
Värskeõhu klapi mootor vajab veel uurimist.


DonNiger - 15.06.14 21:21

Üle pea kahe aasta korras lõpuks ka tagumised parkimisandurid. Tegelt täiesti ükskõik, mis andur taha läheb, peaasii, et pistik külge läheb :) (Originaalis 8B0 alguse ja A lõpuga, külge laks 4B0 ja F lõpuga).


DonNiger - 31.07.14 21:30

Viimase 4tuh km keskmine 5,7

On saanud iluravi, 2 parklamõlki tehti ilusti siledaks, esituled poleeritud. Sai ka vahatatud ja ka seest pestud. Täitsa kobe näeb jälle välja.
Ise vahatamisel on üks suur miinus - näed kõik kivitäkked, mis kerel on, oma silmaga ära. Neid on ikka tekkinud.....
Navi laser tahab vist jälle vahetust, Dual-Layereid ei loe enam. Vana (2010) single samas loeb probleemideta, 2014v. hakkides. Igatahes suured tänud Ahartsile.
Samuti keeldub DVD mängija ja RNS-E omavahelisest koostööst, viimase pealt juhtimine ei toimi enam.
Ka vent sai lahti võetud - hakkas tobedat kriginat tegema. Mootorit hoidvad 3 kummipuksi ära kulunud. Nüüd jälle korras. Ka kliima klapi juhtmootoriga kõik viimaks ok. Kuna õiget asja ma romulatest ei saanudki, siis vana ja ühe teise versiooni hübriid hakkas peale kahte tundi katsetamist lõpuks tõõle.

Forssist ei tasu keskmise hinnaga kütusefiltri peal olevat klappi osta, mina sain lekkiva komplekti. Vahetasin ka tihendid aga ei jäänud pidama.

Teha nimekirjas siis veel laseri puhastus ja tagaklaasi pesuri vooliku ühendus. Polegi rohkem ;)


DonNiger - 30.09.14 19:49

285K
(Väike) rihmavahetus tehtud, kliima sai enne külmade tulekut uuesti täidetud - oli natuke lahjaks jäänud.
Naine pesi küttesüsteemi vahepeal besnuga ilusti puhtaks, õnneks muud kahju ei tekkinud.
Tagumise akna pesuri voolik sai ka peale päevast nikerdamist lõpuks pidama - kahe jupi liitekoha valikul küll suuri mõttetalguid Audis ei tehtud.
Augustis sai tehtud 6,5K reis Horvaatiasse, ainuke tehniline rike oli lähitule pirn. Enne olid ees mingid ultrad (ja sinakad), õnneks vedelesid masinas vanad ja kollased. Kui sinine ja kollane kõrvuti olid, oli selge, miks ma midagi pimedas ei näinud. Nüüd (vanad) kollased sees. Suurim keskmine kulu reisil oli 6,6 - Horvaatia mäed ja kiirteed, väikseim 5,1 - Leedu > Poola. Kõige kehvem küte oli Tsehhis.
Kui kellelgi on juhipoolset toonitud soojendusega tahavaatepeegli klaasi pakkuda, siis on huvi.


DonNiger - 04.10.14 18:00

RNS-E jälle tükkideks võetud ja loeb jälle dual-dvd'd. Sel korral õnneks piisas ainult piiritusest.


DonNiger - 12.04.15 11:08

Paar küsimust targematele:

1. Esimese mootoripaja vahetus - kas motor tuleb kogu täiega tahapoole liigutada või piisab ainult kolme poldi lahtikeeramisest? Või peab ka nina eest võtma?

2. Käsipiduri süsteem - üks pool võtab kohe, teine alles lõpus. Mis süsteem seal sees on ja kas seda saab reguleerida? Pidurid ise üsna võrdsed kuid, et teine pool lakenduks, peab päris põhja tõmbama


DonNiger - 28.05.15 20:02

293K

Mõned asjad vahepeale tehtud. Algusest:
Vist nõdrameelsusest sai netist kasutatud valuveljed ostetud, neljast ainult üks terve nagu hiljem selgus. Remont 200.
Pidurikettad said treitud (5€k) ning klotsid uued alla. Tuli välja, et meistrimehed, kes rattalaagrit vahetasid, olid piduriklotsi anduri juhtme katki kuidagi teinud ning pistikus kontaktid omavahel traadiga ühendanud. Ikka juhtub, kuid krt õelnud siis krdi lambad.
Nuputan, kuidas käsipidur uuesti pidama saada - kas silindri pea võimalikult välja ja silinder sisse? Hetkel sai vastupidi ja võtab väga ülevalt (kuid siiski võrdselt).
Käigukasti padjad said uued. Üks maksis 18, teine 14 aga välja nägid 1:1'le. Ka orig. olid täpselt ühe numbriga. Loodetavasti said siiski õiget pidi alla.
Elekt. jahutusventilaator on saba andnud, vool tuleb pistikusse peale, kuid ei piiksugi :( Enne kui päris soojaks läheb peab ringi vahetama. Pistiku ja mootori vahel ei tohiks enam mingeid lülitusi vist olla? Kuigi mingid juhtmed rüü alt radika vahele kaovad....
Raadio/navi antenn on vett sisse hinganud ja vajab kõpitsemist. Õnneks ei midagi hullu, pisike jootmine.

Ja viimaks - naise peab vist tihedamalt rooli laskma. Keskmine tuleb viie liitri juurde.

Tahavaatepeeglit võib ikka veel pakkuda.


DonNiger - 11.06.15 21:55

Talveks valmis. Kvaliteet täitsa OK, ainult ühel on pehme värvi puudutamisest mõlk sees.

http://static1.nagi.ee/i/p/963/97/24099299e6c678_l.jpg

Käsipidur paigas ja peab hästi ning ühtlaselt.

El. vent vahetatud. Uue ostmise peale rahakotirauad ei avanenud, romulast sain Passati oma, mis peale pistiku vahetust ilusti ette sobis. Sellega kahjuks väga pikka pidu ei tule, vbl aasta - kaks. Orig. mootoril lähevad harjad vahetusse ja peab veel kaua. Laager ilma loksuta ning tagumine puks samuti.

Raadio antellil varjestus lahti tulnud - olen teinud kehva tööd. Vähemalt sai pilti tehtud (see siis ehitatud vannema C4 antenni korpusesse; navi + FM)

http://static1.nagi.ee/i/p/963/97/2409930198573d_l.jpg


DonNiger - 09.07.15 20:34

Raadioga läks asi kiirelt, aga navi hakkas jälle jebima. Kõigepealt kahtlustasin pistikut, mis ennegi kahtlane, kuid ei midagi. Lõpuks sai kogu kaabel ümber vahetatud ja nüüd toimib korralikult - kui just autos 70c sees ei ole. Poolas WRC rallil käiies, kui varjus 37c, ei tahtnud kuidagi enam plaati lugeda.
Rallilt sain ka märgi kluge - käigukasti kaitse oskasin kännu otsa ajada. Kinnitused jäid õnneks terveks kuid tükk puudu. Kui kellelgi on, võib pakkuda.
Kahjustusi vaadates jäi silma, et sumbuti kinnituskummid suht pehmed ja toru "heliseb". Kas peavadki pehmed olema, või on oma aja ära elanud?


DonNiger - 31.08.15 21:41

301K

Vahepeal selline tore sündmus:

http://static1.nagi.ee/i/p/971/21/242802771aedaf_l.jpg

Kuid kahjuks sel pühapäeval põrutas üks tola K-Rauta parklas niimoodi külje pealt sisse, et värvi jäljed ka rehvi peal. Ja muidugi sõitis minema.


http://static1.nagi.ee/i/p/971/21/24280283e5d2bf_l.jpg

Tagastange, tagumine tiib, tagumisel tulel väike tükk väljas ning 2 pikka triipu üle tagumise ukse :mad:


Lauri0112 - 31.08.15 21:57

Oi selline asi ajab vihale. Loodame, et parklas mõni kaamera selle sündmuse jäävustas ja politsei oma töö ära teeb.


DonNiger - 18.11.15 21:41

306K

Tagumised supordid said remondikomplekti abil uuendust - üks pool lihtsalt rakendus hiljem. Eks stendis näeb.
RNS-E hakkab lõppema. Tellisin (jälle) uue laseri, vent ütles ka üles. Hetkel sõitmine vaikuses.
Samuti said alla talvepapud - Nokia WR D3. Üllatusena palju vaiksemad kui suvised ning parajalt pehmed.
EGR sai pandud ka tagasi talve režiimi. Mingil põhjusel lõpetas kaabel peale seda koostöö - test näitab, et kõik OK aga ajudesse sisse ei lase. Väidab, et kaabel pole ühendatud.......

Mõnisada km hiljem

Poolas lõhutud käigukasti kaitse sai kokku lapitud, hiinast parktuledesse paarieurosed ledid, millega kannatab ka sõita päevasel ajal. Kohale jõudis ka RNS-E uus laser, peab jälle pulkadeks võtma hakkama.


DonNiger - 06.01.16 12:48

Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
268K

Samuti sai kõht täis Exide akust, nüüd asendab seda Varta.


Nii palju siis Vartast, korra sai külma ja punnis kui hamster.


Rix - 06.01.16 13:22

Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Nii palju siis Vartast, korra sai külma ja punnis kui hamster.


Misasja, alla 2aasta ja juba andis saba? Garantiid pole vm? Mis Varta mudel sul kasutusel oli?


DonNiger - 07.01.16 21:52

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Nii palju siis Vartast, korra sai külma ja punnis kui hamster.


Misasja, alla 2aasta ja juba andis saba? Garantiid pole vm? Mis Varta mudel sul kasutusel oli?


Silver 1

Renovaar uurib ja puurib seda hetkel, kui ma ütlesin, et testriga mõõtes oli sees 2 volti, ei tahtnud väga esialgu võtta.


DonNiger - 15.03.16 22:57

Aku tuli Renovaarist tagasi, öeldi, et korras .....

309K

Veovõlli kumm irdus kahte erinevasse füüsilisse olekusse ning andis oma paljunemisest teada ka korraliku hinngekriipiva raginaga. Vanarahva tarkus õnneks peab paika ning viimase paarisaja kilomeetri läbimisel aitas mahlasid sees hoida võileivakile. Kuulmissensoritel oli ka kergem olla.
Kui juba teeninduses, vaadati kogu veermik üle. Lisaks tagaamortide patjade kulumisele toodi välja ka esimeste alumiste õõtsapukside amort - need pea ainukesed detailid, mis üldse vahetatud ja üsna hiljuti . Lisaks tahavad ka kondid vahetust ning teise poole veovõlli kattekumm.

311K

Mootor hakkab iga aastaga ainult üha puhtamalt käima :P Ülevaatusel saadi lubatust 7X madalam näit ja isegi eelnevat torude tühjakslaskmist ei tehtud. Igatahes puhtalt läbi, Forss'is tehtud ääremärkused pukside seisukordade kohta ei saanud mingit tagasisidet - kuigi ladusin ausalt kõik letti ning loksutas õige pikalt. Tagapidurite remondist oli kasu, seisupiduri erinevus 17%.

313K

Tahavaatepeegel vahetatud, Forss'is on neid nüüd normaalse hinnaga sees. Summuti kummid ka uued - kole pikaks olid veninud.

Esipiduriga tekkisid jamad: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=163428 . Peale ajutist remonti kukkus kütusekulu kolinal.


DonNiger - 07.06.16 22:35

Vahepeal RNS-E teemaline postitus. Juba pisikese habemega

Veebruaris vist hakkas sõidu ajal segast panema, viskas ekraani mustaks ja ükski nupp ei toiminud, kuigi raadio töötas edasi. Natuke aega seisis ja siis sama lugu. Ka pisike vent oli kuss. Võtsin vahelt välja ja kuna laser oli samuti tulemas, jäi seisma.
Ise harjusin juba vaikuses sõitmisega ära kuid ~kuu tagasi olin tugevama poole nõudmisel siiski sunnitud asja käsile võtma.
Kõigepealt pudenes seest kaks määratlemata kujuga plastikdetaili, kuna need võisid pärit olla ainult söötjast, võtsin luubi appi. Leidsin plaadilt veel ühe imepisikese vedru, mis oli LC jalgade külge juba ennast kinni keevitanud. Kuna ühtegi abimaterjali käepärast ei olnud, läks nende kolme tagasipanekuga kõva tööpäeva jagu tunde, kuid lõpuks toimis. Arusaamatu, mismoodi need said välja kukkuda, kuigi arusaamatum veel, mismoodi need üldse seal sees püsivad.... Aga kinni nad on, söötja töötab ja rohkem juppe pole välja sadanud. Möödaminnes sai ka laser välja vahetatud, mis oligi esialgne plaan.
PS: RNS-E lasereid saab juba hiinast odavalt tellida (oli vist alla 30$),


DonNiger - 19.08.16 15:18

Esimesed pidurid said korraliku noorenduskuuri ning lõpptulemus on üllatavalt hea. Vaatamata selle, et pidin vahepeal praktiliselt ilma piduriteta metsloomi luurama.
Peale seda kui naine load ära tegi, on minu osa rohkem hooldus, vigade otsimine ja "pere aja arvelt" nende kõrvaldamine. Naised millegipärast arvavad, et kütuse lisamisest peaks piisama...
Peale esmast remonti kinnikiilunud esipiduri kallal kukkus ka kütusekulu märgatavalt. Paagitäie keskmine jääb alla 5,5l/100km kohta ja seda koos katuseboxiga - nice.
Vahepeal sai ka WRC tuur Poola tehtud, mis masina tervisele väga hästi ei mõjunud. Viimase päeva vihmad lõhkusid muidu suht korras kruusateed korralikult. 11km 15-20cm paksuses lõgas annab siiani tunda - põhjakatte pealt sain oma 5kg kruusa kätte. Ühest parklast väljasõidul sain nii nina kui ka tagumiku vastu maad ära lüüa, kuid suurem kahju siiski puudub.
2 aastat tagasi mingil järjekordsel amneesiahetkel sai taha ostetud Minerva rehvid, millel ühel neist avastasin seespool ~5cm pikkuse lõhe, kus turvis näha. Lisaks paar lühemat. Reifendirektist tellitud uus sussipaar on kuhugi kadunud, sest kullerfirma vedas need kuhugi suvalisse firmasse ja telefonile ei vasta.
Mõned anomaaliad:
1. Kundepoolne uks jätab lukkuminemise vahetevahel vahele. Kesklukk üritab siis ka teist korda toimetada aga lahti see uks jääb.
2. Tagaistujate pea kohal olev suur tuli - see tõsine mõistatus. Tagumisi uksi lahti tehes ei funka, lülitist vajutades sama lugu. Aga kui kui esimese laetüle lülitist panna, siis töötab.


DonNiger - 25.12.16 14:19

330K

Selle aasta parima jõulukingituse saaja on ilmselgelt meie neljarattaline sõber. K-kasti õlivahetuse ajal sai lastud ka täielik kontroll teha ning pea 2lk vigu sai just enne jõule korda. Eks see ole ka hea kingitus talle meie 10 aastase kooselu tähistamiseks. Ja, et i'le täpp panna, lasin ta juubeliaasta puhul ilusti seest puhtaks pesta ;)

Pea pool aastat mõlkus meeles uuema vastu vahetamine, kuid kuna vajadus on tekkinud lisaks täiesti erineva otstarbega neliveolise järele, sai otsustatud kooselu jätkata. Tegelikult ju on tegemist väga hea masinaga - kütet võtab alla 6l/100km kohta, kõik kulud ühes kuus jagatuna (v.a. kütus) on alla 50 eurtsi, sisse mahub palju ja on mugav liikur, mis mõõdasõidul häbisse ei jää.

FB's jagas Mustamäe Autoasi tasuta tervisekontrolle. Ma ei ole just aktiivne postitaja FB's kuid mingil põhjusel sai nimi kirja pandud ning 23 hommikul saigi masin sinna rohkem kui tunniks uurimisele viidud. Oli küll natuke kehv tunne, sest masin oli just uuritud-puuritud ning remonditud ja tundus nagu rohkem nende aja raiskamisena kuid "second opinion" põhimõte jäi peale. Tegid tublit tööd, suured tänud neile. Lisaks sain neilt pakkumise 120K hoolduseks, mis polegi nii paha.

http://static3.nagi.ee/i/p/994/78/2486955520de8a_t.jpg

Tegelikult on nipet-näpet veel küll teha, kuid ükski ei mõjuta "lõppkiirust". Välisantenn jälle jukerdab, vaakumvoolikud tahaks vahetust ning esituled - see viimane vist tüüpiline murekoht C5 omanikele. Tagaakna aknapesuvedeliku voolik, juhitagune tuhatoosi kaas (seda võib pakkuda - poiss murdis selle pooleks).


DonNiger - 17.03.17 23:07

334K
Hooldusring peal. Lisaks ülalpoololevale veel 120K hooldus jne. Ülevaatuse suhtes olin nii kindel, et saatsin naise seda tegema. Jälle krutiti esitulesid - nüüd alla. Eelmine kord üles jne. Need jäävad iga kord ette.
Rihmavahetuse ajal tuli välja, et rihmaratta poltidel nuudid maas :o See nüüd Flameko kapsaaeda. Ja ega ka Forss päris puhas ei ole - suutsid õhu sissevõtu valesti kokku panna nii, et imes radika tagant.
Termostaat läks vahetusse, õnnestus saada originaal ja kahemillimeetrine pikkusevahe on kohe märgatav. Enne pidi pea 20km sõitma, et 90c kätte saada. Nüüd piisab viiest. Võibolla oli asi kopsikus, panin ka selle uue. Luupide sisepinnad sai ka puhtaks ning öösel ei kardagi enam sõita.
Kõrvalistuja uks käib ilusti kesklukust kinni ja tagumise keskmise tule müsteerium lahendatud - lüliti jupsib.

Kui keegi teab, kust saaks tellida kerevärvi kaitsekilet, siis oleksin vihje eest tänulik.


mkb - 17.03.17 23:59

Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Kui keegi teab, kust saaks tellida kerevärvi kaitsekilet, siis oleksin vihje eest tänulik.

Läbipaistvat ikka?


DonNiger - 18.03.17 12:15

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Kui keegi teab, kust saaks tellida kerevärvi kaitsekilet, siis oleksin vihje eest tänulik.

Läbipaistvat ikka?


Võtaks juba kerevärvi, ei pea neid kivitäkkeid väga .siluma


DonNiger - 16.10.17 18:55

348K

Aasta tagasi oli kuri mõte ringi vahetada - sel aastal saab vist teoks :(
Lihtsalt vajadus vedada käru ja seda vahetevahel ka teel eemal. Ehk siis oodatud on vahetusvaiandid linnamaasturi vastu, võin 1K juurde panna.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2668924&rhash=8517

Ega masinast suurt midagi kirjutada ei ole kuigi püsikas lõpetas tegevuse ja JAW rate sensor viskab segast. Usun, et need kaks on omavahel seotud ja hoopiski läbi rooliasendi anduri (lindi). Sest püsika + funktsioon töötab, ainult SET on rivist väljas.
Armatuuris viskab üha tihedamini hoiatustule põlema (ESP OFF), samas veojõu kontroll ja ABS jäävad toimima.

See HIT&RUN päris valutult ei mõõdunud, lisaks mõlgile on paar värvitükki maha sõidetud. Need sai roostemuunduriga ära tehtud.

E: lisaks ka juhipoolsel koopal uss all.
Positiivse poole pealt on kütusekulu mõnusalt madal, viimase 2K keskmine 5,8 (sisaldab ka Saaremaa ralli katsete teokiirusel läbisõitmist).


DonNiger - 02.12.17 18:38

ESP'ga peaks nüüd asi korras olema. 2K sõidetud ja siiamaani vaikus.
Ka püsikas töötab jälle.
Esimesed piduriklotsid sai vahetatud: suporti kolvid liiguvad vabalt, silindri lükkab tagasi näppudega aga ometigi sööb ära sisemise klotsi ...... :(
Esimesed udutuled uute vastu vahetatud. Tarkusetera teistele: kui teil vanu alles ei ole, ei tasu hiinakaid ligi võtta, sest nende puhul saate ainult remondikomplekti. Hiiakatel oli ainult reflektor ja korpus korralik (HELLA kiri maha lõigatud), vanalt tulelt sai võetud tagumine kaas, pirni kinnitus (hiinakas pudenes kohe tükkideks kui tahtsin klambrit sulgeda). Lisaks vaja veel vahetada kõrguse reguleerimiseks vajalik "jubin".
Vahetatud ka rõhu ja temp andur ning mõnda aega ei olnud kuumalt käivitamisega probleeme. Juba rõõmustasin kui ..... Ei tea kas uus andur läks või mingi muu kala. Samuti hakkas kliima jebima; viskab Eco mode külma mootoriga.

Mõne projekti tarvis vaja "toorainet", kui kellegi on midagi pakkuda: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=177823


DonNiger - 16.08.21 19:00

Viimane post. Vahetas omanikku @ 397K.
Viimastel aastatel suurt erilist ei olnud. Peale esiklaasi ja vasaku esitiiva vahetuse. Uued esituled. Taha täisring pidureid jne.
Sõitis veel ühe originaal rattalaagriga. Uuel autol lähevad tagumised juba 30K pealt vahetusse :(
Mootor kuiv ja kast vinks-vonks.
Muretut veeremist uuele omanikule.