Foorumi logo

Sisselase (cooler, kollektor..)
cretzky - 14.11.05 15:24

Kas 2,7 biturbole võiks vahele panna bow off klappi?

Nimelt plaan seda panna. Kuulnud et turbole mõjub hästi et ei koorma seda tagasi survega. Mida teadjamad meged julgevad öelda kas tasub panna või mitte?


Silwer - 14.11.05 15:41

2,7 biturbol on originaalis by-pass klapid ja neid võib vajadusel tiba paremate vastu vahetada. Blow-off klapp sinna ei sobi kuna süsteem kasutab õhulugejat...


Maku - 14.11.05 15:43

Tsitaat:
Algselt postitas: cretzky
Nimelt plaan seda panna. Kuulnud et turbole mõjub hästi et ei koorma seda tagasi survega. Mida teadjamad meged julgevad öelda kas tasub panna või mitte?

Hr cretzky, ma pole veel päris hästi aru saanud, mis sinu eesmärk antud masinaga on. Ole hea ja seleta oma ideed natuke, visiooni nö. Siis oskab ka nõu anda. On sul mingi kindel hp/nm eesmärk, tahad võistelda, või vaatad poest huvitavaid asju, mida autole külge riputada?

Ära pane pahaks minu postitust aga niisama ei ole mõtet igast tila-lila külge riputada..

EDIT: Silweri mõttetera peab paika.


cretzky - 14.11.05 15:57

Ütleme ausalt ei taha sellest ehitada võistlus looma. Pigem rahuliku vastuidavat pereautot, et pühapäeviti seenel käija:)
Tegelikult ütleme nii viled on minu jaoks väga uus teema kõik autod olnud vabalthingavad. Lihtsalt üritan aru saada mis võimalused on mida teha ja mida sellise isendi puhul üldse teha saab. Et siis äkki tulevikus hakata ajsaga tõsisemalt tegelema. Miks uurisin blow offi , sest erinevatest teemadest lugesin välja et see on turbole kauslik, et pikema sõidi mõnu huvides äkki on mõistlik investeering. Teine asi miks see mind huvitaks on puht tavaline turno mootorile omane suss suss hääl käikude vahetamisel. MIs ei ole omaette eesmärk saavutada aga, siiski oleks päris hea kõrvaga kuulda. On soovitatud koonust peale panna aga erinevaid teooriaid ka selle kohta kuulnud et keerab lugejad piiksu jne jne. Loodan et lõin sulle veidi pilti nüüd silme ette maku. Päris kindel olen et võistlus looma ma sellest ei tee aga tenekord võibolla suvel võiks ju lihtsalt proovida et kuidas läheb:)


mulk - 14.11.05 16:05

Kõige lihtsam ja kasuandvam, kasuta APEXi õlivaba paneelfiltrit või koonust (see variant on parem sellisel juhul kui ehitad korraliku CAI) saad kaks kärbest ühe korraga, oma erutava pahh tsahh hääle ja ka natuke lisavõimsust.
Õlivaba filter on kuumtraat õhulugejale täiesti ohutu!
edit: Mitte üks VAG kontserin auto ei kannata nn. atmosfääri klappi.
Siiski, kui vägasuur soov paigaldada blow-off siis paigalda progetav aju, mis ei vaja õhulugejat.


ICE - 14.11.05 17:12

Ja Apexi õlivaba saab siis minult :)


SS4 - 14.11.05 17:17

Palju sul ICE apexi filter maksab?


quattromees - 15.11.05 22:04

See, et õhulugejaga autole bov ei sobi, ei pruugi olla absoluutne tõde. Nimelt ca 2 kuud on minu 2,2 20v kasutanud bov teenuseid. Põhjuseks oli nn "chattering", käiguvahetusel lajatas osa rõhku läbi filtrikorpuse õue tagasi.
Bov-iga oli ainuke probleem alguses, et vedru oli liiga nõrk ja tühikäigul tiris vaakum klapi lahti, sealt imes lisaõhku ning tühikäik oli kõikuv. Tugevama vedruga seda probleemi enam pole. Mingist segu ülerikastamisest tekkivat probleemi küll ei ole. Hetkel mulle isegi meeldib gaasi maha lastes või käiku vahetades tekkiv psshhh- tshh- tshh- tshh - viib hommikul tööle minnes une pealt!


Maku - 03.01.08 00:43

http://www.mrctuning.com/img/prods/fmic/s4fmickit.jpg
Front Mounted Intercooler Kit for S4/RS4
£850 inc vat plus fitting
kit includes, pipes, silicon hoses, intercooler and clips. requires brackets made, modification to power steering cooler and removal of air con fan.

Bumper will require modification to fit and lower grilles are removed.


basssoundman - 06.01.08 19:56

Sihin endalegi ilmselt kevadeks sellise vahele :)

+ veel nipetnäpet


Maku - 02.04.09 09:00

Nagu olen ennegi öelnud, siis originaal B4 vilepillidel küündib sisselaske temp kuni 60 kraadi. Sedagi olen öelnud, et minu masinal on see olenevalt ilmast ca 25 kraadi. Miinuskraadidega on temp veel madalam. Selle pildi kohaselt on RS4 vahejahutitega sisselaske temp kuni 80 kraadi. Kui see vastab tõele, siis on ikka väga julm. Kui Pets tahab, siis tal on ka kaks sõna selle kohta öelda.


MartinCS - 02.04.09 10:18

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Nagu olen ennegi öelnud, siis originaal B4 vilepillidel küündib sisselaske temp kuni 60 kraadi. Sedagi olen öelnud, et minu masinal on see olenevalt ilmast ca 25 kraadi. Miinuskraadidega on temp veel madalam. Selle pildi kohaselt on RS4 vahejahutitega sisselaske temp kuni 80 kraadi. Kui see vastab tõele, siis on ikka väga julm. Kui Pets tahab, siis tal on ka kaks sõna selle kohta öelda.


Antud olukorras on ju õhutemp 30 kraadi, kasutusel RS6 viled ja ülerõhk ca 1,8 bar. Ühesõnaga, mitte stock.


jõuvanker - 02.04.09 10:21

Vahe on siiski olemas antud kompoti puhul, kasutades erinevaid vahejahuteid. Biturbo puhul on üks igavene jura nende vahejahutitega - ruumi vähe, õhupealejooks mitte nii hea. Loobuda kliimaventikast, mahub radikate ette horisontaalselt kahekambriline vahejahuti, efektiivsus veelgi suurem ehk, kuid eeldab esistange lammutamist ja numbrimärgi kolimist küljele.


Maku - 02.04.09 11:14

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Antud olukorras on ju õhutemp 30 kraadi, kasutusel RS6 viled ja ülerõhk ca 1,8 bar. Ühesõnaga, mitte stock.
Eks ma nägin neid seadeid isegi, kuid ma ei usu, et see väga määrav on. Võrdluseks tõingi enda auto, kus pole ka originaal turbo ja soojal suvepäeval mõõdetud ca 25 kraadi. Rõhk võis isegi 30psi-d lüüa see päev. Fakt on see, et ka 2.7 biturbol on originaal jahutitega sisselaske temperatuuris palju arenemisruumi.


MartinCS - 02.04.09 12:27

Mõistan-mõistan. Mul tekkis kohe küsimus, et 80 kraadi on ikka jube küll. Tea, kas S4 stock raua puhul see ka nii kõrgele küündib? Ning kui jah, siis millise eelise suuremad coolerid annaksid, peale selle, et mul on teadmine et s.l temp on madalam? Minekus ka mingit eristatavat vahet tekiks? Mootorile on külm õhk parem, see on selge.


jõuvanker - 02.04.09 13:40

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Mõistan-mõistan. Mul tekkis kohe küsimus, et 80 kraadi on ikka jube küll. Tea, kas S4 stock raua puhul see ka nii kõrgele küündib? Ning kui jah, siis millise eelise suuremad coolerid annaksid, peale selle, et mul on teadmine et s.l temp on madalam? Minekus ka mingit eristatavat vahet tekiks? Mootorile on külm õhk parem, see on selge.


Tuntav vahe sõidus on mäekõrgune, 80C vs ca 25C:D


kaaperdaja - 06.04.09 08:37

Sellel biturbol on selle õhujahutusega probleeme tõesti. Võimalik ikkagi suuremad vahejahutid panna. Ise panin mingid hiinakad, mis suuremad kui RS4 omad. Käisin dynos ja dynograafikul kolm järjestikust tõmmet ei olnudki eriti erinevad. Stockis pidi olema umbes nii et teine tõmme on juba 10% vähem jõudu kui esimene ja kolmas juba 10% vähem hobuseid teisest tõmbest.


Maku - 06.04.09 08:45

Tsitaat:
Algselt postitas: kaaperdaja
Ise panin mingid hiinakad, mis suuremad kui RS4 omad. Käisin dynos ja dynograafikul kolm järjestikust tõmmet ei olnudki eriti erinevad.
Reimo, mis numbreid düno näitas?


MartinCS - 06.04.09 10:15

Ning samuti käi nüüd heaga välja info: mis hiinakad, kust kohast ja mis hinnaga :)


Maku - 06.04.09 17:32

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Ning samuti käi nüüd heaga välja info: mis hiinakad, kust kohast ja mis hinnaga :)
Näiteks midagi sellist!


jõuvanker - 06.04.09 17:55

Ühed parimad, mis turul saada on: Wagner


jõuvanker - 06.04.09 18:12

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Mõeldes upgrade peale- on see ju B5 S4'le järgmine väga mõistlik modifikatsioon, kui väljalase on vabam ja tsipp on olemas.
Nüüd tahaks teada kumb on efektiivsem, kas RS4 OEM coolerid paigaldada, või need hinnaga US $319.00 (tükk??).

Wagner võib olla 1 parimaid, aga hinnavahe on ka väga suur.


Noname ( saasta ) ei ole mõtet osta, kuisiis RS4 originaalid või Wagner, või lasta teha, ostes ise kärje.


Jürarrak - 06.04.09 21:50

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Noname ( saasta ) ei ole mõtet osta, kuisiis RS4 originaalid või Wagner, või lasta teha, ostes ise kärje.


Mille poolest on "noname" (hiinakas näiteks) kehvem, kui osta kärg ja lasta see mingil kriimsilmal siinmail kokku keevitada? Ei ole mõtet hakata dubleerima sisselaske teemat, kuid minu meelest on üle tähtsustatud siinsed cooleri keevitajad, kui ikkagi võtta arvesse hinnavahet. Ja ei ole ka hiinakate kvaliteedil midagi viga. Mitmete autode peal tõestatud, et teeb see hiinakas ka oma töö korralikult ära.


Maku - 07.04.09 06:41

Ei saa ka mina Kristjani märkusest aru. Minu teada on sõitnud ja sõidavad praegugi paljud vähe võimsamad masinad "hiina jahutitega" ja sisselaske temp on vähemalt 2x parem kui originaalis. Konkreetsel juhul viitasin "hiinakale", sest rääkisin Reimoga telefonis ja ta mainis midagi sellist.

Samas ma ei ütle, et Wagneri toodang kehva oleks, aga vaadake ise hinna vahet. Võimalik, et ülejäänud raha eest saab juba midagi muud auto juures tehtud.

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
või need hinnaga US $319.00 (tükk??).
Seal on kirjas:
Brand New Two Intercoolers For Audi S4


jõuvanker - 07.04.09 10:21

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Ei saa ka mina Kristjani märkusest aru. Minu teada on sõitnud ja sõidavad praegugi paljud vähe võimsamad masinad "hiina jahutitega" ja sisselaske temp on vähemalt 2x parem kui originaalis. Konkreetsel juhul viitasin "hiinakale", sest rääkisin Reimoga telefonis ja ta mainis midagi sellist.

Samas ma ei ütle, et Wagneri toodang kehva oleks, aga vaadake ise hinna vahet. Võimalik, et ülejäänud raha eest saab juba midagi muud auto juures tehtud.


Mitte keegi ei ütle, mis kärjega siin tegu, seega "põrsas kotis", jah, vbl paljud sõidavad ja on rahul, mina neid ei kasutaks. Kärjel ja kärjel on vahe, tuntav lausa. Ostes kärje, lastes kokku keevitada siin, Eestis, on ok. Kärgede kohapelat olen jahunud foorumis üksjagu, kuskil on teema, ei viitsi otsida.

Kui Hiinaka kärg on parim, mis saada, siis tuld, senikaua, kui ei tea kärjestruktuuri, on see "noname" ja minu poolt mitte aktsepteeritav.


kaaperdaja - 07.04.09 14:22

Need samad coolerid jah, mis Maku seal mainis. Hinnavahe kallimatega ei ole minu jaoks põhjendatud. Ei usu et originaal S4 turbodega mingi märkimisväärne vahe oleks tulnud.

Keda siis huvitab, siit saab dyno graafikuid näha. Tehtud ainult chip ja coolerid + muud asjad, mis jõudu otseselt ei mõjuta:

Kolm järjestikku tõmmet oranz, must, punane. Boosti hoidis ühtlaselt 1-1,1 bar lõpuni.
http://picasaweb.google.com/reimomeister/S4#5321936073055507762

Kahe erineva chipi vahe:
http://picasaweb.google.com/reimomeister/S4#5321939133506976274

Kohapeal erinevate masinate dyno graafikuid vaadates ei suutnud leida ühtegi turbokat, millel vääne nii vara oleks tulnud. Originaal turbode ja väljalaskega neid kilovatte eriti juurde vist ei saagi.


MartinCS - 07.04.09 14:40

Okei, Sa oled reaalselt ära proovinud siis need hiinakad. Kas ainult coolerite vahetus mingusegust arusaadavat mõju ka avaldas?


kaaperdaja - 08.04.09 09:13

Otsest vahet coolerite vahetusest hetkega aru ei saanud. Igatahes originaal cooleritega suve ajal paugutades tundisin päris ruttu kuidas jõud ära kadus. Kui üks sirge tühjaks lasin ja sama sirget mööda tagasi tulin siis seda jõudu autol enam ei olnud. Nende cooleritega nii drastilist vahet pole tundnud.

Mõni S4 B5 omanik võiks ka dünos ära käia, siis hea võrdlusmoment.


kaaperdaja - 08.04.09 09:15

Sellise tabeli leidsin ka kunagi kuskilt netist:

Stock = Core Size 8.5" X 6.750" X 2.688" = 154.244 cu/in

RS4 = Core Size 7.125" X 9.125" X 2.5" = 162.540 cu/in (8 cu/in larger than stock)

CX Racing = Core Size 8" X 7.5" X 3.5" = 210 cu/in (56 cu/in larger than stock)

AWE = Core Size 8.5" X 8.560" X 3.5" = 254.660 cu/in (100 cu/in larger than stock)


Maku - 15.03.10 21:22

Audi S4: http://www.bmcairfilters.com/VisDetailDyno.asp?ID=7
http://www.bmcairfilters.com/VisDetail.asp?ID=209
203kw vs 209kw
251 vs 277 nm

Audi RS4: http://www.bmcairfilters.com/VisDetailDyno.asp?ID=5
http://www.bmcairfilters.com/VisDetail.asp?ID=210
230kw vs 238kw
365 vs 408nm


S4BiT - 19.05.10 03:14

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Vaatan siin S4 2.7 tuuningut Dahlbäck'i poolt:

Max. power 348 hp (256 kW) vid 5000 r/min
Max. torque 392 lb-ft vid 4000 r/min

Changes
New E-proms in ECU, stainless steel exhaust (turbo-back) with race-cats, modification of air filter housing.

Uurisin MTM'i lehte, kus max jõuga paketi kohta annab umbes sama numbri. Ja ma saan aru, et soft on sama nii ~220kW kui selle ~250kW puhul. Seega kui mul on kodukootud kativaba vl ja 232kW soft, siis võib vabalt olla seal ka 250kW? Või peaks väljalaskes midagi veel tegema? Teiseks, mida minuarust pole biturbo teemas veel räägitud, on " modification of air filter housing". Mida, kuidas täpsemalt, on keegi teinud, on mingit efekti?


Õhufiltri korpuse põhja teevad augud, hiljem katavad mingi võrgu või asjaga, et suuremat jama sisse ei viskaks koopast. Eestis ikkagi suht mõtetu tegu, siin on tolmu ja jama nii palju, et siis on hetkega filter umbes. Siiski pidi päris hea modifikatsioon olema, mis annab tulemust. Ja mu arust on see 250kw ikkagi liiga suur number mida nii kergelt saada.


Maku - 22.08.10 18:49

Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Teiseks, mida minuarust pole biturbo teemas veel räägitud, on " modification of air filter housing". Mida, kuidas täpsemalt, on keegi teinud, on mingit efekti?

Õhufiltri korpuse põhja teevad augud, hiljem katavad mingi võrgu või asjaga, et suuremat jama sisse ei viskaks koopast. Eestis ikkagi suht mõtetu tegu, siin on tolmu ja jama nii palju, et siis on hetkega filter umbes. Siiski pidi päris hea modifikatsioon olema, mis annab tulemust.

As some of you will know my car is meant to be 530BHP (ish) but never seems to achieve anything near that on a rolling road. It was originally fitted with a MTM 520BHP conversion by QST and then a further FMIC was added by the orginally owner. I purchased it from the 2nd owner and immediately took it to Sussex rolling road where it made 430BHP ...

A trip to MRC resulted in new 660cc injectors and a custom "Mihnea" remap with a MAF reading of 435 g/s (or 543BHP using the 0.8 conversion). Back to Sussex RR and it made 470BHP....very odd...

I kinda gave up at this point and excepted that the RR I was using was not great.....fast forward to Audisrs meeting a Surrey RR. Car makes 493BHP but the MAF is only reading 390g/s....back to MRC

Doug takes the car out with me driving and the car is only making 1.4bar falling to 1.2 at redline.....new MAF, N75 and 710n DVs and the car makes 400g/s. Still very odd as the car wouldn't boost more than 1.4bar.

Today, 3 weeks after the above trip I'm back to pick up new tyres from Doug. Since Vipers car had an issue with the air-intake system Doug thinks that mine has the same problem....so bottom off the airbox with no filter and it reads 430g/s up the test hill (car exceeds 1.5bar all the way to the redline as well !)! Big holes in airbox and it and the filter back on the car and it makes 418g/s (537BHP) up the hill. I've got a new ITG filter coming for ADI so hopefully 430g/s with the airbox is possible. On the way back from MRC the car is amazing, it jumps forward on acceleration rather than winds itself up like before.

The theory behind all this is that high boost/horse power cars are restricted by the airbox and airfilter and that this restriction forces the turbos to work hard pulling air in which in-turn compresses the concertina hose and causes more of an issue.

I'm now looking at cone filters and possible custom hose for the maf to Y pipe.

My car now, for the first time, feels [roppus] fast to drive....My thanks to Doug and Mihnea for making me fall in love with my RS for the first time



LINK
LINK 2


Maku - 22.08.10 19:47

One is the airbox and airsupply to it, the use of holes in the bottom has been done for a while on B5 S4s and it's something Doug does as a matter of course for K04 cars. The RS4 has a flap in the airbox which is meant to open at higher revs...

RS4'al on filtrikopsikus mingi klapp, mis kõrgematel pööretel avaneb?


Konrad - 22.08.10 20:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
The RS4 has a flap in the airbox which is meant to open at higher revs...

RS4'al on filtrikopsikus mingi klapp, mis kõrgematel pööretel avaneb?


Jep:
Skeem
Seletus

Allikas

Mõlemal generatsioonil RS4jal muuseas.


Maku - 22.08.10 20:50

Tsitaat:
Algselt postitas: Konrad
Jep:
Skeem
Seletus

Allikas

Mõlemal generatsioonil RS4jal muuseas.
Jep, Peetri RS4-al on ka selline asi täitsa olemas. Mootor seisis, klapp oli kinni. Hinnanguliselt pakun, et see ava suurus on ca 8 cm.

Ja kui nüüd vaadata Dahlbäcki RS4 nimekirja, siis seal pole õhufiltrikarbi modifikatsioonidest juttugi. Aga jah, S4 257 kw listis on täitsa olemas "modification of air filter housing".

Mõned pildid, kuidas S4 karp on ringi tehtud: PILT 1, PILT 2, PILT 3, PILT 4, PILT 5.


EDIT (saadetud meilile): RS4 õhufiltrikarp seest 1, RS4 õhufiltrikarp seest 2.


MartinCS - 22.08.10 21:44

Lisan kritiseerimiseks oma loomingu. Kopsik valmis koos "suunajaga" ja kopsik küljes koos suunajaga (auto nina poolt vaadates). Ma nüüd ei teagi kas sellest suunajast üldse kasu on aga juu oli vaba aega liiga palju.


Maku - 22.08.10 22:02

Ma ise kipun arvana, et see väike põhi ja eest esimene sein ca 8-10 mm aukudega on lihtsaim ja parim variant.


Maku - 23.08.10 07:23

Samas mulle selle väikese põhja eemaldamise idee väga ei meeldi, sest täpselt sinna on suunatud originaal õhujooks. Idee kohaselt jookseb see külm õhk siis korstnasse. Loogika ütleb, et lisaavad tuleks teha mujale seina ja võimalikult sinna seina, mis pole suunatud mootori poole.


Maku - 23.08.10 19:04

Turbo Inlet Pipe

Our Silicone Turbo Inlet Pipe is a direct replacement of The OEM turbo Inlet which significantly smaller in diameter, which restricts the air feeding the turbocharger. This restriction causes increased turbo lag and an overall power restriction on higher horsepower engines. Our Silicone Turbo Inlet pipes internal diameter is increased by as much as 60% in bottom and center sections, which allows for more airflow and more power in the range of 5-10 hp.


Maku - 29.08.10 21:54

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Doug takes the car out with me driving and the car is only making 1.4bar falling to 1.2 at redline.....new MAF, N75 and 710n DVs and the car makes 400g/s. Still very odd as the car wouldn't boost more than 1.4bar.

Today, 3 weeks after the above trip I'm back to pick up new tyres from Doug. Since Vipers car had an issue with the air-intake system Doug thinks that mine has the same problem....so bottom off the airbox with no filter and it reads 430g/s up the test hill (car exceeds 1.5bar all the way to the redline as well !)! Big holes in airbox and it and the filter back on the car and it makes 418g/s (537BHP) up the hill. I've got a new ITG filter coming for ADI so hopefully 430g/s with the airbox is possible. On the way back from MRC the car is amazing, it jumps forward on acceleration rather than winds itself up like before.

The theory behind all this is that high boost/horse power cars are restricted by the airbox and airfilter and that this restriction forces the turbos to work hard pulling air in which in-turn compresses the concertina hose and causes more of an issue.
Nu augustasin siis ka väheke. Tegin logid enne ja pärast. Mõlemal juhul tuli õhulugeja max näit 215.31 g/s. Ei teagi, miks just selline number aga nii ta tuli. Erinevatel katsetel jäi see 6200-6500 rpm kanti. Õhutemp oli sel hetkel 15 kraadi, sisselaske temp 30-48 kraadi, max ülerõhk ca 0.8 bari. Täiesti stock auto on. Ilmselt nii lahjal autol pole nendest lisaavadest erilist kasu ja õhku on piisavalt. Tegin 10 mm-sed augud ette seina, kus RS4-al see klapp on.

Kui nüüd rakendada teooriat 215/0.8 ja saame HP numbri, siis see tuleb ca 268 hp. Tehase andmetel peaks masinal olema 265 hp. Keegi võiks huvi pärast enda 2.7-t ka logida, saaks mingi võrdluse.


Maku - 01.09.10 21:10

Tsitaat:
Algselt postitas: kaaperdaja
Sellel biturbol on selle õhujahutusega probleeme tõesti. Võimalik ikkagi suuremad vahejahutid panna. Ise panin mingid hiinakad, mis suuremad kui RS4 omad. Käisin dynos ja dynograafikul kolm järjestikust tõmmet ei olnudki eriti erinevad. Stockis pidi olema umbes nii et teine tõmme on juba 10% vähem jõudu kui esimene ja kolmas juba 10% vähem hobuseid teisest tõmbest.
Odavate coolerite kohta jäi selline postitus silma:

Tsitaat:
"andream88"
Also David which are the cheap cores you speak of?

Tsitaat:
"H8CAK"
the ebay one!

I remember a post on AUDIZINE where someone proved that it has quite a big pressure drop compared to better quality cores on the market...


LINK


Maku - 07.11.10 20:37

rs4 maf is 83mm in diameter (air flow 320 g/sec) , stock is 73 mm(air flow 220 g/sec)

S4 MAF OD 84 mm, ID 76 mm. RS4 MAF OD 92 mm, ID 81 mm.


Maku - 31.12.10 23:30

Näiteks siin teemas on filtrikarbi modifikatsioon lahendatud vähe teisiti. Ära on lõigatud just logari vastu minev osa ning logarisse tehtud õhutusavad. Eks mingi hetk heidan essi kapoti alla pilgu ja vaatan, kas annab sarnaselt läheneda.


Maku - 27.01.11 22:41

Ja siin on väike valik sisselaske pilte.

PS! Kui kellelgi on essautode pilte, mida võiks teistega jagada, võite vabalt mulle meili (marko[jät]audiclub.ee) panna.


repsu007 - 08.03.12 07:13

Originaal 1.8 110kw by-pass maksab forsis midagi 20eurot.
Aga mul hoopis selline küsimus, et kui halb saab kui 2.7 biturbole kaks sellist panna mis rõhu välja lasevad. Paremini kindlasti hakkaks tööle kui õhulugeja kah siis rõhu poolele panna aga ilma? :D
Kunagi proovisin panin aind ühe siis polnud midagi kasu vb oli liiga jäik ja õhk liikus teist originaali pidi ikka ringipeale.


prj - 08.03.12 15:17

Õhulugeja rõhupoolele 2.7 peal? Kas sa autot kapoti alt ka muidu vaadanud oled? :D

Aga jah, väga halb mõte on atmosfääri laskvaid klappe paigaldada.


repsu007 - 08.03.12 15:31

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Õhulugeja rõhupoolele 2.7 peal? Kas sa autot kapoti alt ka muidu vaadanud oled? :D

Aga jah, väga halb mõte on atmosfääri laskvaid klappe paigaldada.


Olen ikka ja midagi pole võimatu ju. :D Aga uhke oleks ikka kui pill pauguks kh. :D


yanekk - 08.03.12 19:16

Tsitaat:
Algselt postitas: repsu007
Aga uhke oleks ikka kui pill pauguks kh. :D


Pane "õige" väljalase ja paugub küll ja veel.


S4BiT - 09.03.12 09:41

Lase auto ajusse flat-shift "lisada", saad oma pauku rohkem kui küll. http://audisrs.com/about28505.html&highlight=flat+shift Kui huvi on, siis mul on isikuga kontakt ja varasem kogemus olemas, kes sellist asja teeb.


Maku - 07.06.12 21:31

Fitted Wagner Sidemount Intercoolers = WOW!

Dyno Run @ PowerStation | 04/05/12
So the moment of truth, back to the PowerStation dyno to see what a difference the Wagner Sidemount Intercoolers have made to the inlet temp. We recorded a peak of 39°C> which is a huge drop over the 75°C recorded 2 days earlier. Power jumped up quite a bit considering it's still running the OEM map: 422 bhp & 337 lb/ft
This is a fantastic result and I can see why everyone who's gone for the Wagners raves about them so much - the car practically looks stock but the inlet temps are hugely reduced and the car is one step closer to being ready for mapping!


repsu007 - 07.06.12 21:48

Mõtlesin just seda häält mis blow-off teeb mitte lörinat mis sumpast tuleb. Ja siis mingit reaalset varjanti selleks pole ma leian? Mudugi sellist mis jõudu ei kaotaks ja ulme kallis poleks.

Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: repsu007
Aga uhke oleks ikka kui pill pauguks kh. :D


Pane "õige" väljalase ja paugub küll ja veel.


jans - 12.06.13 10:35

A6 2.7Bi-T surveaste 9,5:1
S4 2.7Bi-T surveaste 9,3:1
Millest tuleb erinevus?
Rauapool ideeliselt 2-l mootoril sama?

2.7bi-T mootori klapid sobivad ka 2.8 kaane sisse, koos viimase nukkadega?
2.8V6 30V kaaned on kõik sobivad 2.7bi-T blokile? Vahet siis pole, mis mootorikoodiga isendilt need kaaned pärinevad?


prj - 12.06.13 10:51

Kust see info pärineb?

Minu teada on kõik 2.7TT välja arvatud RS4 9.3:1 surveastmega.

Seda väidab ka Audi ametlik info:
http://www.audiworld.com/model/a6/02/2_7_sedan.pdf


jans - 12.06.13 11:03

Mul tööjuures garaazis vanakooli Autodata, mida nii ajaviiteks sirvin. Kuna see on aastast ammu, siis tõesti võib see info vigane olla. Täpsustamist just see vajaski!

Endiselt vajan infot 2.8 kaante ning nüüd ka 2.4v6 kaante kohta!


prj - 12.06.13 13:34

Sobivad mõlemad.


jans - 16.07.13 13:53

Mis eelise annavad 2.7bi-t klapid 2.8 30v mootori kaanes?


medical - 15.02.20 13:36

Kus võiks leida kvaliteetsed SMIC - d.
Wagnerid natuke krõbedad.


medical - 20.05.20 13:20

Tsitaat:
Algselt postitas: medical
Kus võiks leida kvaliteetsed SMIC - d.
Wagnerid natuke krõbedad.


Kellegil pole rs4 omasi müüa või viitab mis sobiksid kasutada.