Foorumi logo

Kas vaja seadistada kõrgsurve pumpa peale hammasrihma vahetus ?
rabzer - 07.06.19 17:15

Tere,

Siuke mure, et peale hammasrihma vahetust suri auto peagu välja kui pidurdasin või jõud kadus ära. Ise ei saanud aru mis täpsemalt juhtus. Lugu siis sellest, et sai vahetatud hammasrihm, geneka rihm ja rullikud. Kas vahetamise ajal tuli midagi täpselt paika jätta vms ? Tööd tegi töökoda ja seal öeldi common rail ei vaja kütusepumba jne lukustamist. Varem siukest asja pole olnud. Keegi targem teab mis peab arvestama kui need vahetada. VCDS ei näita midagi imeliku.
Autoks Audi A4 B8 3.0 TDI 2009 176KW


Urmet24 - 07.06.19 17:50

Seal ei ole selle rihmaga seoses mitte midagi võimalik paigast liigutada. Sest seal ei ole märke.


rabzer - 07.06.19 18:10

Aga mis võiks põhjustada seda? Varem pole olnud siukest asja. Need ainult sai vahetatud täna. Eks varsti lähen sõitma vaatan kas viga kordub.


Jann - 08.06.19 04:46

Kütusefiltrit ka vahetati? Kui mitte, siis on tegu kokkusattumusega ja viga peitub hoopis mujal.


rabzer - 08.06.19 08:54

Ei vahetatud. Eile sai 120 km umbes sõidetud ja rohkem pole kordunud. Tänud info eest ja nüüd olen targem.


andrec - 08.06.19 12:53

Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Seal ei ole selle rihmaga seoses mitte midagi võimalik paigast liigutada. Sest seal ei ole märke.

Kui sa nüüd service manuali lahti võtad 176kw puhul, siis nõuab just märki ajamist. Spetsiaalne abinõu pumba lukustamiseks isegi T40135.


Urmet24 - 08.06.19 20:40

Mis asja Sa common rail pumbal märki ajad ?


Ahti - 08.06.19 20:42

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Seal ei ole selle rihmaga seoses mitte midagi võimalik paigast liigutada. Sest seal ei ole märke.

Kui sa nüüd service manuali lahti võtad 176kw puhul, siis nõuab just märki ajamist. Spetsiaalne abinõu pumba lukustamiseks isegi T40135.


Vahetasin omal kõrgsurve pumba hammasrihma 176 kw. Manualis võib see kirjas olla, aga midagi ma märki ei ajanud. Toimib nagu enne.


andrec - 11.06.19 13:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Mis asja Sa common rail pumbal märki ajad ?

Ma rääkisin mis service manualis kirjas on. 176kw puhul pole abinõud olnud, et olen oma märgid peale teinud ja on edasi töötanud kõik siiani. Igaljuhul mingil põhjusel on see nii tehtud. Vaevalt tehases mingid pooletoobised tööl on.


Jann - 11.06.19 15:02

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Mis asja Sa common rail pumbal märki ajad ?

Ma rääkisin mis service manualis kirjas on. 176kw puhul pole abinõud olnud, et olen oma märgid peale teinud ja on edasi töötanud kõik siiani. Igaljuhul mingil põhjusel on see nii tehtud. Vaevalt tehases mingid pooletoobised tööl on.


Minu teada on asja mõte sünkroniseerida pihustushetked madalatel pööretel mingil määral pumbas oleva plunseri (2,0 cr tdi) või siis kolmese puhul kahe plunseri tööga. Asi on aga selles, et kui kõik hästi, on trassi rõhk kolmesel 176kw mootoril ilusti 248,5 tühikäigul ja kuhugi ei kõigu. Kahesel aga kõigub ja seepärast ongi just kahesel see ajastus oluline.
Ei tea küll ühtegi juhust, kus 132 kuni 176 kw kolmestel mootoritel oleks sellest probleeme tulnud.
Keda huvitab: https://www.lasertools.co.uk/items/PDF/Products/6849_Instructions.pdf