Foorumi logo

A6c6 2009 q 2.7 tdi 140kw sõidu pealt surnud ja kõrgsurvepumba rihm enam käivitades ringi ei käi. Veateateid ei ole
KingLocko - 04.02.23 15:48

Sõitsin alla 50kmh ja järsku ilma hoiatusteta lõi pöörded nulli ehk suri välja. Uuesti käivitada üritades on näha, et pumbarihm ringi ei käi. Rihmal hambad ilusad ja rihm terve. Igatahes käima ei lähe, no jah ei saagi minna kui ksp rihm ringi ei käi.
Auto lasi veidi õli ka välja. Jäi selline kahe jalalaba suurune loik lumele.
Kui mootorikett veab ringi ksp rihma siis mootorikett katki? Olen õigel teel?

Nii, oksab keegi arutleda, et mis juhtus ja kuidas korda teha või on midagi sarnast kellelgi juhtunud. Abi ja nõuannete eest väga tänulik.


teet82 - 04.02.23 16:33

Rihmakate võta maha, siis näed täpsemalt, et mis ringi käib ja mis mitte. Kui nukkvõll ringi ei käi, siis tõenaoliselt jah kett katki.
Remont on loomulikult uus ketijooks ja vajadusel ka plokikaas maha, hea õnne korral piisab ainult nookutite vahetusest.


masin - 02.04.23 19:17

Tsitaat:
Algselt postitas: KingLocko
Sõitsin alla 50kmh ja järsku ilma hoiatusteta lõi pöörded nulli ehk suri välja. Uuesti käivitada üritades on näha, et pumbarihm ringi ei käi. Rihmal hambad ilusad ja rihm terve. Igatahes käima ei lähe, no jah ei saagi minna kui ksp rihm ringi ei käi.
Auto lasi veidi õli ka välja. Jäi selline kahe jalalaba suurune loik lumele.
Kui mootorikett veab ringi ksp rihma siis mootorikett katki? Olen õigel teel?

Nii, oksab keegi arutleda, et mis juhtus ja kuidas korda teha või on midagi sarnast kellelgi juhtunud. Abi ja nõuannete eest väga tänulik.


Nõustun Teet82,no kui veidi õli välja lasi siis lõi kett kuskilt augu kah sisse :D
No ei saagi veateateid olla,kui moto ringi ei käi enam