Kuna iga lume tulekuga tekib siia foorumisse ridamisi uusi teemasid stiilis "mul on see ja see esiveoline Audi, tahaksin ta quattroks ehitada - mis
juppe on vaja ja kas on keeruline töö", siis paneme siia sticky'na üles lingid teemadele, kus seda küsimust on juba mitmest vaatenurgast lahatud.
Lühikokkuvõte:
Esiveolisest Audist quattro ehitamine ei ole üldjuhul majanduslikult, ideoloogiliselt ega puhtpraktiliselt mõistlik ettevõtmine, sest autode põhjad on
üldjuhul erinevad, mistõttu on ümberehitus üsna kapitaalne. Erandina võib see ümberehitus olla mõistetav hobiautode puhul, nt B3/B4 Cabrio, mis
tehasest vaid esiveolisena väljus, st tehase-quattrot ei ole olemas. Teiste Audide puhul on sügavalt ebaotstarbekas kulutada aega, raha ja närve
üritamaks saavutada midagi, mis on juba aastaid tagasi tehase poolt valmis tehtud ja tänapäeval juba väga odavalt kättesaadav. Kui oma esiveoline auto
nii armas on, siis võib osta palja quattro kere koos käigukasti ja veermikuga ja kogu muu tehnika, sisustuse ja lõhnakuuse sinna ümber tõsta - jääb
tunne alles.
Alljärgnevalt siis mõned viited:
Quattro ehitamine
Esiveduse Audi Coupe tegemine quattroks
Esiveoline nelikveoliseks
Küsimus A4 kohta
fwd to awd
K: vana coupe quattroks
jne...
Et teemat pisut elus hoida ka suvel, siis allpool on näide, kuidas kõigepealt pandi esiveolisele B4-le V8, siis otsustati, et paneks kaks turbot ka
ning selle käigus saadi lõpuks aru, et viimanegi pidamine kaob, siis ehitati veel neliveoliseks ka. Pildid on kõnekad, muus osas aitab tõlk.
https://pl-pl.facebook.com/pages/BRmotoRS/349085048453487
https://www.youtube.com/user/kowhy/videos
Alates B6 kerest pole asi enam nii dramaatiline, kuna kere kallale ei pea üldjuhul minema.
No võiks täpsemat infot kaa olla, need teemad suht kasutu hämamine.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kuna lumi nagunii varsti maas siis....
http://images23.fotosik.pl/162/64b7f3260a7892ed.jpg
http://images43.fotosik.pl/198/5b9c602d213a93c4.jpg
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kuidagi harvaks jäänud viimastel aastatel sellised projektid, Zoig sa oma punast ei tahagi quattroks teha?
Viimane esiveolisest quattro ehitus, mis mulle foorumis silma jäänud, on weiks-i B4 2.0 -> 1.8T Q
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mul on pakkuda typ89 coupe quattro põhi kui keegi peaks soovima hulluks minna. Põhi korralik aukude ja roostevaba. Sillad puuduvad ainult põhi.