Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 2016 1.8 tfsi 140kw (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 792)
ahto42
huviline



Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.24 12:02 Tsiteeri
A6 2016 1.8 tfsi 140kw



Tere
Kas 2016 aasta 1.8tfsi 140kw on ikka veel suur õlikulu probleem või see juba lahendatud?
Töökaaslane nillib ühte, aga kardab, et peab hakkama kolvigrupiga tegelema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 08.03.24 14:06 Tsiteeri


Alates 2015 kasutatakse EA888 Gen3 seeria mootoreid, millel pole enam Gen2'e hirmuäratavat õlikulu probleemi.

Tasuks pigem mõelda kas on soov ringi kärutada esiveolise A6 C7.5-ga kuna selle mootoriga on see mudel ainult esivedune. Lohutuseks pole sel enam problemaatilist DL501 automaatkasti, vaid uuem DL382.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ahto42
huviline



Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.24 14:17 Tsiteeri


Vanakoolimees tahab manuaali


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahto42
huviline



Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.24 07:32 Tsiteeri


Töökaaslasel ongi nüüd eesti ainus 1.8 TFSI ja manuaal, Ootas Belgiast tüübikinnitust, et meie maanteeamet ei kahtlustaks omavolilist ümberehitust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 06.04.24 18:26 Tsiteeri


R4 manuaal Belgiast tähendab töenäoliselt ka null lisavarustust.
Isegi parkimiskaamera paigaldus sellisele masinale võib olla raskendatud kui Can siinide arv on kokku tõmmatud.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 07.04.24 04:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahto42
Töökaaslasel ongi nüüd eesti ainus 1.8 TFSI ja manuaal, Ootas Belgiast tüübikinnitust, et meie maanteeamet ei kahtlustaks omavolilist ümberehitust.


Suht arusaamatu tegu, see on nagu kook, kus on ainult saiast põhi, kreem, marjad ja maitse on puudu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]