Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 AAN lisa veepumba tähtsus (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 7481)
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 01.11.11 21:52 Tsiteeri
S4 AAN lisa veepumba tähtsus



AAN mootoril on veekollektorist tuleva vooliku vahel lisa veepump. Pumba korpus lendas kildudeks. Küsingi nüüd, et kui suur tähtsus on sellel pumbal jahutussüsteemis ? Kas kannatab seda pumpa eirata ja voolikud otse kokku panna ? Pikemas perspektiivis on plaanis ta ära vahetada. Kuid hetkel oleks vaja auto garaazi saada (60km).

Pildil nr47. detail

http://www.vagcat.com/p/B119/121500.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 01.11.11 22:14 Tsiteeri


Neil mootoritel jahutus niigi pool pidune . Eks see sõit jääb sul oma otsustada.
Mina ei sõidaks .


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 01.11.11 22:20 Tsiteeri


Teada tuntud tõde. Kuid ei oska aimata, kui suurt rolli see pisikene elektriline pump endas kujutab. Kas ta ongi reaalse jahutusega seotud või on mingi järeljahutuse vidin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Priidic
huviline



Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C4 Avant Q

postitati 01.11.11 22:21 Tsiteeri


Tean masinat, mis sõidab juba mitmendat aastat ilma selle pumbata, toru asemele pandud. Pane toru vahele ja sõida oma sõit ära. Aga ega tehases pumpa sinna niisama vooliku pikenduseks ei pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 02.11.11 05:21 Tsiteeri


Omasin S-i neli aastat ja ainult ühe korra kuulsin järeljahutus pumpa töötamas. Aga siis oli väljas 30 plussi :D Peale pähe andmist ei tohi lihtsal kohe motot seisata ja ei juhtu midagi:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.11 08:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Kas kannatab seda pumpa eirata ja voolikud otse kokku panna ? Pikemas perspektiivis on plaanis ta ära vahetada. Kuid hetkel oleks vaja auto garaazi saada (60km).

Pildil nr47. detail

http://www.vagcat.com/p/B119/121500.png


60km saad kenasti ilma selle pumbata hakkama. Otsi foorumist "järeljahutuspump" ning ehk leiad ka mingid vanemad samasisulised teemad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 02.11.11 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Neil mootoritel jahutus niigi pool pidune . Eks see sõit jääb sul oma otsustada.
Mina ei sõidaks .


Kuis 2.2T jahutus poolpidune on?

Olen viimased 6 aastat sõitnud erinevate 2.2T ja ainult ühel oli järeljahutuspump olemas. Üldiselt see pump ei oma mingit tähtsust seal. See tuleb kasuks peamisel ainult suvel suurte kuumadega, kui oled just natukene kiiremat sõitu harrastanud. Kui viimased paar km ennem autoga seisma jätmist rahulikult sõita, siis jahtub mootor juba piisavalt maha, et see pump ei lähe enam naljalt tööle. Antud pump töötab ainult, siis kui oled mootori seisma jätnud ning mootori temperatuur on veel kõrge, siis ajab ta plokikaanes jahutusvedeliku ringi. Suurem osa tavalistel teistel autodel seda ei ole ja ei lähe ka tegelikult sellel motol seda vaja kui ennem mootori seiskamist viimased km rahulikult kulgeda, ega see turbo seal nüüd sellest mootorist mingit ime looma kah ei tee, kehtivad samad füüsika reeglid nagu vabalthingavale mootorile. Üldiselt on 2.2T piisavalt lolli/pommikindel selle koha pealt.
Pane hetkel sinna lihtsalt toru asemele ning kui kunagi saad võid selle pumba sinna tagasi panna aga vaadates praeguseid ilmasid juba, siis ennem kevadet suure tõenäosusega see pump sul tööle ei lähe, sest ilmad on juba jahedamad.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.11.11 08:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Omasin S-i neli aastat ja ainult ühe korra kuulsin järeljahutus pumpa töötamas. Aga siis oli väljas 30 plussi :D Peale pähe andmist ei tohi lihtsal kohe motot seisata ja ei juhtu midagi:P

+1

Järeljahutuspump töötab ainult siis, kui sa oled autole pähe andnud ning seisma jätad ja jahutusvedeliku temperatuur hakkab kõrgele tõusma.

Praegu võid rahulikult oma sõidu tehtud saada, aga suveks tee asi kindlasti korda, sest muidu võib vabalt ka auto keema lasta, kui peale julma pähe andmist seiskad või kui kaua koha peal sisse lülitatud kliimaga tiksunud oled.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prual84
huviline



Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel

postitati 06.03.13 17:51 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema aga mure siis selles,et järeljahutus pump töötab koguaeg ja ei oma tähtsust kui lahti ühendada jahutus särgis olevad andurid,töötab edasi.
Kuskil teemas oli juttu mingist juhtplokist,et siis kus see asub ja milline välja näeb,sooviks asja korda saada.

Martin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.03.13 18:08 Tsiteeri


Seal ei ole mingit juhtplokki, ainult termolüliti.
Ilmselt ühendasid lahti valed andurid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prual84
huviline



Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel

postitati 06.03.13 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Seal ei ole mingit juhtplokki, ainult termolüliti.
Ilmselt ühendasid lahti valed andurid.


Sisselaske all olevas veesärgis olevad andurid lahti ja ikka töötab,termolüliti asukoht???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.03.13 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prual84
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Seal ei ole mingit juhtplokki, ainult termolüliti.
Ilmselt ühendasid lahti valed andurid.


Sisselaske all olevas veesärgis olevad andurid lahti ja ikka töötab,termolüliti asukoht???


Siit saad infot:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html
On termolüliti ja relee. Relee piirab töötamise aega, et aku tühjaks ei jookseks.

Kui sul ta kogu aeg taga on, siis võimalik, et pump ise on lühises, termolüliti lühises, pistikud kuskil valesti, juhtmestik lühises massi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prual84
huviline



Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel

postitati 08.03.13 07:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Siit saad infot:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html
On termolüliti ja relee. Relee piirab töötamise aega, et aku tühjaks ei jookseks.

Kui sul ta kogu aeg taga on, siis võimalik, et pump ise on lühises, termolüliti lühises, pistikud kuskil valesti, juhtmestik lühises massi.


Viga leitud,kunde pool asuv relee läbi põlend.

Siinkohal tänud Prj-le


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 05.04.13 20:58 Tsiteeri


See pump ja kogu sellega seotu on tegelikult tähtsam, kui arvata oskaks. Ise on kokku puutunud olukorraga, kus piisavalt vaikses kohas (Hiiumaal linnast väljas) on suvel hilisõhtul miski 5 minutit peale mootori seismajätmist hakanud mootorist selget mulksumist kuulma, kuigi ei ole enne eriti aktiivselt talda andnud ja mingi hetke sai mootori töötades asja ka maha jahutatud. Õhu temperatuur väljas oli 30 kraadist ka kaugel - isegi alla 20 oli veidi. Ja otse loomulikult see järeljahutus ei käivitunud. Oma autol on see tüüpiliselt käima läinud pea alati siis, kui väljas on 25 kraadi või rohkem sooja.

Endale tundub, et probleem on selles, et see termolüliti on konstruktoritel ehk veidi kehva kohta sattunud - see on ju selles "kollektoris" kaane veesärgist allpool ja seal võib jahutusvedelik olla külmem ning ringluse puududes see kuumem vedelik selle kohani ei jõua.

Omal ajal käis peast läbi idee teha selle elektripumba juhtskeemile paralleelselt juurde juurde väike täiendav taimer, mis käivitaks ainult pumba mõned minutid peale seiskamist nii 5 minuti ajaks toomaks kuumem vedelik termolülitini - kui see kuumem vedelik oleks piisavalt kuum, käivituks pump koos ventilaatoriga algupärase skeemi kaudu. Muidu piirduks kogu asi aga vaid selle just mainitud lühikese pumba käimisega, mis ei kuluta palju elektrit ja on pumbale vaid kasuks - pikalt seisvad elektrilised veepumbad (veidi teisemal alal küll) on ennegi osanud kinni jääda.

Teine alternatiiv oleks muidugi termolülitile parem koht leida - soovitavalt otse kaanes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 30.10.15 12:08 Tsiteeri


Küsimus tarkade klubile: Hetkel pooleli kuubikule 20vt mootori paigaldus, kas on järeljahutuspump oleks mõistlik paigaldada või mitte? Lugesin, et sellega võib probleeme tekkida, kipub lekkima ja rakendumine ei pruugi ka alati toimida. Või pigem panustaks, peale tallamist, mootoriga jahutamisele.
Kuidas kogemused on, kas on kellelgi sellest abi olnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 30.10.15 13:04 Tsiteeri


Otseselt pole vaja. Kuuma ilmaga ja korraliku tallamisega võib seda vaja olla, aga nagu prj paar aastat tagasi siin teemas mainis, siis kui seisma jätta peale paugutamist, siis võiks seda jahutusvedeliku jaoks vaja olla. Samas mootoriõli ei jahuta see niikuinii. Ehk siis niikuinii oleks turbo päürast ju mõistlik peale paugutamist paar-kolm km rahulikult sõita. Kui aga tahad seda sinna, siis klubis Jõuvanker müüb. ;)

Mul 200 on 5 a ilma selleta sõitnud. Ja 200-l on radikas mitte just kõige parema koha peal (otsest jahutavat õhku tuletagant ei saa. Või saab kusagile äärepeale tuulesuunajate abil.) Olen mõelnud selle tagasi paigaldamisele, aga seni on see mõtteks jäänudki.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 58.2% - SQL: 41.8%]