Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Punane hüüumärk vilgub. (Vastuseid: 72 | Vaatamisi: 15744)
canondj
huviline



Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.12 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: MadisT
Tsitaat:
Algselt postitas: canondj
Miskipärast arvan, et kui andur läbi põleb ainult ABS-i tuli. See punane peaks sinul näitama kas roolivõimu või pidurivedeliku madalat taset. Klotsituli on sul ju ka eraldi!?



Aga õlid on kõikk ok ... kas andureid kuidagi võimalik petta on ??

Vaheta katkine andur ära ja rahu majas. See, missugune andur katki, on diagnostika ütelda. Kahjuks tänapäeva autodel tuleb üsna tihti kaabel vigade leidmiseks külge lükata.



Vahetasin ABS anduri ära aga midagi ei juhtunud. Otsisin ka piduriklotsi andurit aga ei leidnud mingit teist juhet mis tuleks supordi juurde. Kas see juhe mis läheb piduri õli paagi külge on andur ? Kui ja siis kas kuidagi võimalik petta ei ole seda andurit , et näitask ,et paak on alati täis? Pesa tundub tollel pistikul natuke kahtlane(katki või nii).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.01.12 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: canondj

Vahetasin ABS anduri ära aga midagi ei juhtunud. Kas see juhe mis läheb piduri õli paagi külge on andur??


Ei ole, see on jupp nööri, mis ei lase paagil ära kaduda, kui paagikronstein ära murdub!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
canondj
huviline



Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.12 14:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: canondj

Vahetasin ABS anduri ära aga midagi ei juhtunud. Kas see juhe mis läheb piduri õli paagi külge on andur??


Ei ole, see on jupp nööri, mis ei lase paagil ära kaduda, kui paagikronstein ära murdub!



Ma ise ka arvasin sama! Ja klubiliikmed ise räägivad ,et teisi ei tohi solvata :D . Olulisem oli muu teks aga aitäh ,et seda osagi märkasite.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.01.12 14:21 Tsiteeri


Vabandust! See ei ole pidurivedeliku tasemeandur, vaid andurijuhe, oleks siis korrektne vastus:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
canondj
huviline



Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.12 14:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Vabandust! See ei ole pidurivedeliku tasemeandur, vaid andurijuhe, oleks siis korrektne vastus:cool:


Juba parem, aga muutsin vahepeal postitust. Mind huvitas, kas kuidagi on ka võimalik seda andurit petta. Kuidas ma tean kas see andur toimib. Kui see anduri juhe nüüd pistikust ära võtta (st anduri küljest) kas kuidagi on võimalik seal midagi kokku keerata juhtmeid või mida iganes, et aju arvaks et kõikk ok!

Ette tänades ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.01.12 14:36 Tsiteeri


Tavaliselt need tasemeandurid on jah sellised lihtsad, et kuskilt mingist tasemest allapoole kaob ühendus ja hakkab tuluke põlema või vastupidi. Esmalt proovige nii, et tõmmake pistik ära, kuyi siis tuli ära ei kustu, siis lühistage pistiku klemmid ära omavahel, kui siis ka tuli ära ei kustu, siis ei ole kas viga selles ahelas või on anduri juhe kuskilt vigane.
Aga ma muidugi ei ole automehaanik ja oma sõnade eest ei vastuta, kui midagi per.se keerad, üritan lihtsalt loogiliselt mõelda, mida ise teeksin:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
canondj
huviline



Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.12 14:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tavaliselt need tasemeandurid on jah sellised lihtsad, et kuskilt mingist tasemest allapoole kaob ühendus ja hakkab tuluke põlema või vastupidi. Esmalt proovige nii, et tõmmake pistik ära, kuyi siis tuli ära ei kustu, siis lühistage pistiku klemmid ära omavahel, kui siis ka tuli ära ei kustu, siis ei ole kas viga selles ahelas või on anduri juhe kuskilt vigane.



Aitäh , siis ikka too pistik toimib. Mai oska enam midagi teha ,et see panane hüüumärk keset vahtimist ära kaoks ja abs tööle hakkaks. Piduriklotsi andureid ei olegi , abs andur sai vahetatud (see kummal pool diagnost ütles ,et jama), piduriõli ja roolivõimu õli ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.01.12 14:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: canondj
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tavaliselt need tasemeandurid on jah sellised lihtsad, et kuskilt mingist tasemest allapoole kaob ühendus ja hakkab tuluke põlema või vastupidi. Esmalt proovige nii, et tõmmake pistik ära, kuyi siis tuli ära ei kustu, siis lühistage pistiku klemmid ära omavahel, kui siis ka tuli ära ei kustu, siis ei ole kas viga selles ahelas või on anduri juhe kuskilt vigane.



Aitäh , siis ikka too pistik toimib. Mai oska enam midagi teha ,et see panane hüüumärk keset vahtimist ära kaoks ja abs tööle hakkaks. Piduriklotsi andureid ei olegi , abs andur sai vahetatud (see kummal pool diagnost ütles ,et jama), piduriõli ja roolivõimu õli ok.


Aga need asjandused, kust ABS andur infot loeb, ees siis pooltelgedel hammasvööd sees, aga taga on hammasvööd eraldi piduriketta peal, kas nende tagumistega pole probleeme, et kuidagi kasvõi üks lahti tulnud ja liiga kaugele läinud? Kas tagumisi pidurikettaid pole vahetatud ja need vööd ära rikutud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
canondj
huviline



Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.12 15:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Aga need asjanduselt, kust andur infot loeb, ees siis pooltelgedel hammasvööd sees, aga taga on hammasvööd eraldi piduriketta peal, kas nende tagumistega pole probleeme?


Diagnostikas öeldi ,et ees parampoolne andur ei anna ühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Margus_H
huviline



Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: X5

postitati 18.01.12 17:50 Tsiteeri


Kas mitte ka abs-i aju ise seda anomaaliat ei põhjusta? Auto on tiptronic või manuaal, atm-i puhul võib ka kasti avarii reziimi lüüa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
romka777
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.07
Asukoht: Harjumaa Kose
Kasutaja on eemal

Auto: 2x a6 c4 tdi Q 103 kw & 100 c4 2.6

postitati 18.01.12 21:33 Tsiteeri


Mul igal hommikul käivitades mikski pärast vilgub see kolm korda ja piiksub ka. Just siis kui veits külmem kui 5 kraadi ei tea, mis teema sellega on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 18.01.12 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: romka777
Mul igal hommikul käivitades mikski pärast vilgub see kolm korda ja piiksub ka. Just siis kui veits külmem kui 5 kraadi ei tea, mis teema sellega on?


Käivitusvool nõrk.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
canondj
huviline



Registreerunud 24.02.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.12 13:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M.H
Kas mitte ka abs-i aju ise seda anomaaliat ei põhjusta? Auto on tiptronic või manuaal, atm-i puhul võib ka kasti avarii reziimi lüüa.


manuaal on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kalle-
huviline



Registreerunud 05.06.08
Asukoht: Rakvere ligidal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad 2.5 TDI BMW 520i Nissan Sunny

postitati 19.01.12 23:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: canondj
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tavaliselt need tasemeandurid on jah sellised lihtsad, et kuskilt mingist tasemest allapoole kaob ühendus ja hakkab tuluke põlema või vastupidi. Esmalt proovige nii, et tõmmake pistik ära, kuyi siis tuli ära ei kustu, siis lühistage pistiku klemmid ära omavahel, kui siis ka tuli ära ei kustu, siis ei ole kas viga selles ahelas või on anduri juhe kuskilt vigane.



Aitäh , siis ikka too pistik toimib. Mai oska enam midagi teha ,et see panane hüüumärk keset vahtimist ära kaoks ja abs tööle hakkaks. Piduriklotsi andureid ei olegi , abs andur sai vahetatud (see kummal pool diagnost ütles ,et jama), piduriõli ja roolivõimu õli ok.


Ehk on sellest teemast abi.


Aitan diagnostikaga. VCDS 805 ja VCDS 106.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MagnusT
huviline



Registreerunud 22.11.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 03.04.12 10:46 Tsiteeri


Pole pikemat aega leidnud aega ja võimalust, et siia tulla. Nüüd aga tahaksin oma vea parandada ja tänada kõiki, kes soovitasid sellest vilkuvast punasest tulukesest lahti saamiseks lõigata läbi piduriklotsi anduri juhe auto mootoriruumis ja siis auto poolt tulevad juhtme otsad lihtsalt kokku panna. Minul see nüüd tehtud ja tuli on kustunud.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 12.10.13 22:17 Tsiteeri


Hakkas ka see punane hüüumärk põlema. Kuna talvel juba sama viga oli siis osutus probleemiks ABS andur. Arvasin nüüd, et sama viga tagasi. Arvuti külge ja vigu ei näita. Diagnostik arvas, et äkki ABS aju. Kuna see ülikallis vahetasin ehku peale ära pidurivedeliku paagi anduri, äkki see vigane. Ja kadus korraks ära aga kohe tagasi. Ja mis siis selgus- kui käivitada nii, et juhiuks on lahti siis tuli põlema ei lähe :D Nii kui uks kinni panna, hakkab kohe vikuma ja annab 3 helisignaali. Kui teoreetiliselt sõita juhiuks lahti siis tuli põlema ei lähe. Et see nupp, mis on ukse raami küljes,ei tohi puutuda aga mis seos saab olla sellel ukselülitil ja punasel hüüumärgil? Kas see näitab tõesti üldisi elekroonika vigu ka ja kui näitab siis kas viga peaks otsima lülitist?
Kõik võimalikud vedelikud normis, käivitus vool OK
Auto A6 C4 2,5 tdi 103 kw manuaal


Ostan Vene-Tsaari münte. Pakkuda võib nii pronks, hõbe kui ka kuldmünte. Ostmine toimub valikuliselt.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 12.10.13 22:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Hakkas ka see punane hüüumärk põlema. Kuna talvel juba sama viga oli siis osutus probleemiks ABS andur. Arvasin nüüd, et sama viga tagasi. Arvuti külge ja vigu ei näita. Diagnostik arvas, et äkki ABS aju. Kuna see ülikallis vahetasin ehku peale ära pidurivedeliku paagi anduri, äkki see vigane. Ja kadus korraks ära aga kohe tagasi. Ja mis siis selgus- kui käivitada nii, et juhiuks on lahti siis tuli põlema ei lähe :D Nii kui uks kinni panna, hakkab kohe vikuma ja annab 3 helisignaali. Kui teoreetiliselt sõita juhiuks lahti siis tuli põlema ei lähe. Et see nupp, mis on ukse raami küljes,ei tohi puutuda aga mis seos saab olla sellel ukselülitil ja punasel hüüumärgil? Kas see näitab tõesti üldisi elekroonika vigu ka ja kui näitab siis kas viga peaks otsima lülitist?
Kõik võimalikud vedelikud normis, käivitus vool OK
Auto A6 C4 2,5 tdi 103 kw manuaal

Minu c4 jad kõik nii teinud, et peale käivitust 3 piiksu ja vilgutust. Teeb siis kui pikem käivitus ja akupinge korra alla tõmbab. Arvan, et se normaalne ja pole vaja muretseda. Kui aku ilusti täis siis ei vilgu see vaid lühikesi otsi sõites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 13.10.13 20:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6

Minu c4 jad kõik nii teinud, et peale käivitust 3 piiksu ja vilgutust. Teeb siis kui pikem käivitus ja akupinge korra alla tõmbab. Arvan, et se normaalne ja pole vaja muretseda. Kui aku ilusti täis siis ei vilgu see vaid lühikesi otsi sõites.

Oleks siis teinud oma vilksaduse ära aga see jääbki vilkuma. Ei kustu kuidagi ära. Pimedas sõites käib suht närvidele juba. Aku pinges ei ole 100% asi sest aku on kaks aastat vana (varta) ja sai ka kindluse mõttes laaditud. Muutust pole. Ja see ei hakka piiksuma- vilkuma ainult käivitades vaid ka siis kui ainult süüde sisse keerata. Seega peab olema mingi loogika sellel ukse nupul ja tulel aga missugune? Kui ust kinni ei pane siis see tuli ei hakka mingi valemiga vilkuma:o Kuna talv on ees ei tahaks juhiust küljest murdma ka hakata :D


Ostan Vene-Tsaari münte. Pakkuda võib nii pronks, hõbe kui ka kuldmünte. Ostmine toimub valikuliselt.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 13.10.13 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6

Minu c4 jad kõik nii teinud, et peale käivitust 3 piiksu ja vilgutust. Teeb siis kui pikem käivitus ja akupinge korra alla tõmbab. Arvan, et se normaalne ja pole vaja muretseda. Kui aku ilusti täis siis ei vilgu see vaid lühikesi otsi sõites.

Oleks siis teinud oma vilksaduse ära aga see jääbki vilkuma. Ei kustu kuidagi ära. Pimedas sõites käib suht närvidele juba. Aku pinges ei ole 100% asi sest aku on kaks aastat vana (varta) ja sai ka kindluse mõttes laaditud. Muutust pole. Ja see ei hakka piiksuma- vilkuma ainult käivitades vaid ka siis kui ainult süüde sisse keerata. Seega peab olema mingi loogika sellel ukse nupul ja tulel aga missugune? Kui ust kinni ei pane siis see tuli ei hakka mingi valemiga vilkuma:o Kuna talv on ees ei tahaks juhiust küljest murdma ka hakata :D

Siis küll. Juhiust ei oska kommenteerida kuid se vilkumine tuleb piduriklotsi anduritest mis katkestuses on. Lõika pistikud maha ja jooda juhtmed kokku. Või paranda pistikud kui on sel võimalik midagi teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 13.10.13 22:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6


Siis küll. Juhiust ei oska kommenteerida kuid se vilkumine tuleb piduriklotsi anduritest mis katkestuses on. Lõika pistikud maha ja jooda juhtmed kokku. Või paranda pistikud kui on sel võimalik midagi teha.

Jah, paar aastat tagasi hakkas see tõesti vilkuma, kui klotsid läbi. Kõik klotsid sai vahetatud. Sõitnud vast kõige rohkem 20 000 km, tagumised palju vähem. Paar kuud tagasi käinud hoolduses ja hästi ei taha uskuda, et klotsi andurites viga. OK, ütleme et on ikka viga nendes siis miks hakkab seda klotside viga armaturi andma ainult siis kui juhiuks on kinni? Kui jätan ukse lahti siis saavad nagu muuseas klotsid/ andurid korda? Miks siis viga neil pole? Müstika? :D


Ostan Vene-Tsaari münte. Pakkuda võib nii pronks, hõbe kui ka kuldmünte. Ostmine toimub valikuliselt.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.13 22:34 Tsiteeri


Müstikat pole seal midagi. Kõik see kirjeldus lubab spekuleerida, et näiteks kuskil juhtmestikus, mille läbi käib veateate tõlgendus, "jalutab" potensiaal, mis vallandub ukse sulgedes läbi salongivalgusti pirni(?)
Tõmba salongivalgusti kaitse välja ja vaata, kas omab seost?
Teine analoogne võimalus on see, et juhtmestik kuskil hõõrub massi, mille trigger on ukse lüliti kinnine asend.
Salongivalgusti juhtmed kõikjal autos laiali ja selle koha üles otsimine kindlasti tüütu tegevus.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 14.10.13 07:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Müstikat pole seal midagi. Kõik see kirjeldus lubab spekuleerida, et näiteks kuskil juhtmestikus, mille läbi käib veateate tõlgendus, "jalutab" potensiaal, mis vallandub ukse sulgedes läbi salongivalgusti pirni(?)
Tõmba salongivalgusti kaitse välja ja vaata, kas omab seost?
Teine analoogne võimalus on see, et juhtmestik kuskil hõõrub massi, mille trigger on ukse lüliti kinnine asend.
Salongivalgusti juhtmed kõikjal autos laiali ja selle koha üles otsimine kindlasti tüütu tegevus.


Proovin siis seda lihtsamat asja ja võtan salongi valgustuse kaitsme välja, vaatan mis juhtub ;)


Ostan Vene-Tsaari münte. Pakkuda võib nii pronks, hõbe kui ka kuldmünte. Ostmine toimub valikuliselt.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Aivar1988
huviline



Registreerunud 06.12.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.19 21:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Müstikat pole seal midagi. Kõik see kirjeldus lubab spekuleerida, et näiteks kuskil juhtmestikus, mille läbi käib veateate tõlgendus, "jalutab" potensiaal, mis vallandub ukse sulgedes läbi salongivalgusti pirni(?)
Tõmba salongivalgusti kaitse välja ja vaata, kas omab seost?
Teine analoogne võimalus on see, et juhtmestik kuskil hõõrub massi, mille trigger on ukse lüliti kinnine asend.
Salongivalgusti juhtmed kõikjal autos laiali ja selle koha üles otsimine kindlasti tüütu tegevus.


Proovin siis seda lihtsamat asja ja võtan salongi valgustuse kaitsme välja, vaatan mis juhtub ;)


Kas sellele probleemile lahendus ka leiti? Jõudsin lõpuks ka siiamaani, et juhiukse andur paneb punase hüüumärgiga piduri hoiatustule põlema. Audi A6 Avant 2.6 V6 Avant. Pidurivedeliku ja roolivõimu vedeliku tase normis ning pidurivedeliku tasemeanduri kontrollisin ka üle. Piduriklotsi juhtmed jalgade juurest pistikutes mõlemalt poolt ära massitud. Akut proovisin tutikat ning ei aitand (osad räägivad madalast pingest akus).
Nii kui juhiukse kinni tõmban, hakkab tuli vilkuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.9% - SQL: 28.1%]