Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio (Vastuseid: 117 | Vaatamisi: 39864)
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 24.07.13 09:34 Tsiteeri


Nii, läbisõit uute kelladega 400 000 ning tehtud:
Õlivahetus filtriga
Uus parempoolne amordi tugilaager, aga mitte midagi paremaks ei läinud, vaid on tulnud selline heli, nagu oleks laager kinni täiesti. Ideid?
Uued käsipiduritrossid on täielik saast...supordi peal olev kaitsekumm on juba paari kuuga täielikult mõranenud, kui ei teaks, siis ütleks etvähemalt 5a vanad trossid seal. Trossid liiguvad, hoovad liiguvad kergelt, kuid tõmmates kõvemini käsipidur peale, ei tule ise enam maha. Vahetud ka kolvid, kettad, klotsid, liuguri tapid.
Läbitud puhtalt ülevaatus - seal tuli imekombel käsipidur ise maha.
Uus rooliotsa kaitsekumm
Kes kardab chipitud masinaga tahmasust, siis võin enda masina põhjal väita, et chip ei muutnud seda näitu mitte kuidagi. Lubatud 2,5 asemel puhus 1,5 nagu umbes ka eelmine aasta.
Küsiti vaid põhjaall olevate mingite detailide kohta, et kas need panid ise, aga nähes et seal audi kirjad peal, kehitati õlgu vaid.

Cabriol - lisandunud vahepeal siis lõuaga stange koos pesuritega
ABS võrud uued
Esimeste kõlarite juhtmeid korrastatud ning maki tagant kaabeldus inimlikuks muudetud
Kasutaja Rocket lisas püsikiiruse hoidja ja likvideeris pidurianduri rikke. Tänu sellele kadus armatuuris eelsüüteküünalde tule vilkumine aeg ajalt armatuuris. Vag-comiga uurides selgus et cabriol on küte põhimõtteliselt maksimaalse peale keeratud. A6-l oli sama teema tehtud ühe eesti diiselquattro müügimehe poolt lihtsal põhjusel, et alla sellise koguse masin üldse ei töötanudki( need on DIA sõnad). Ehk pihustiotste vahetus ainult aitas. Loodan, et cabriol veel ei pea seda tegema. Keeran kütusekoguse maha ning homme saab proovida, kas on mingit muutust üldse tunda. Huvitav ka see, et kütusekulu nii peale keeratud kogusega oli ikka keskmiselt 5. Enamuse ajast maantee lubatud piirides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 17.08.13 21:13 Tsiteeri


A6-l vahetatud amordi tugilaager, kuna tegi häält. Kuid asi läks palju hullemaks, nüüd teeb vedru koguaeg keerates häält. Tuleb uuesti kõik lahti võtta. Vahetatud ka tagumine pooltelje ots vasakul pool.

Cabriol ls 323k peal õlivahetus, küttefiltri vahetus, katalüsaatori eemaldamine. Kahjuks ilmselt intercooler katki, sest minek ei ole üldse äkiline ning cooleri alumine nurk oli väga mustust täis ka. Kahtlustan, et sealt lekkinud ning õline pind korralikult kleepinud mustust enda külge. Kunagi peaks päevakorda võtma ka karteripõhja tihendi vahetuse või siis kastipoolne vända simmer on lekkinud. Pärast korraliku mootoripesu, mida lähiajal plaanis teha, saab asja vast selgemaks.
Täna sai siis end kätte võetud ning aja jooksul tellitud võimendi ja 8" subwoofri element tänu mihkelmihkel cabrio teemale ka enda masinale sama asi tehtud. Ehk originaal Nokia subwoofer minema koos suusaboksiga ning mihkli teemas oleva joonise järgi tehtud kast 16mm MDF plaadist. Kusjuures tegin ilmselt väga täpselt, sest servi ei pidanud ma ümaramaks tegema, kast istus nagu valatud sisse, piisavalt tihedalt et kolisema ei hakkaks.Siuksesse auku mahtutasin kasti.
http://www.upload.ee/thumb/3519501/IMAG0525.jpg

Elemendiks läks DenZeri toodang.Võimendi asetasin kõlari kasti tagaküljele. Pagasiruumi polstrit tuli natuke lõikuda, et asi jääks kenasti paika.
Tulemus
http://www.upload.ee/thumb/3519488/IMAG0527.jpg
Kuna asendasin ka originaalmaki hetkel Alpine mingi vana mudeliga, millel miljon helireguleerimise võimalust koos saja väljundi jms, siis vedasin kohe ka tagumistele kõlaritele kaablid ära. Selle põhjusega, et audi enda pistikus ei olnud tagumiste kõlarite juhtmeid, kuna need omaette võimenditega. Uued kaablid sai ühendatud tagumistele kõlaritele otse ning mängivad paremini. Ilmselt see Alpine makk teeb ka paremat häält kui originaal seda tegi. Tulevikus tuleb esimesed kõlarid välja vahetada, kuna need hakkavad suht esimestena ragisema.
Põhjus miks niipalju vaeva viitsisin näha, oli see, et sõites lahtise katusega 90km/h, ei olnud muusikat enam kuuldagi. Pannes nii valjuks et kuuleks ka raadiot, hakkasid kõik kõlarid üle taguma vms. Hetkel testides mängib ikka väga märgatavalt kõvemini, enne kui miski üle hakkab taguma.
Ilmselt tulevikus plaanis,talvel vms, 2din makk sisse. Ebayst mingi andoridil jooksev wifi,gps jms lisadega asi. Aga elame näeme.
Sai korda tehtud ka päiksesirmide valgustus. Ei ole teistel audidel sellist lahendust kohanud, tavaliselt üles tõusva luugiga või siis ilma valgustusete lükandluuk vms. Ning need keskele peegli juurde tulevad lisandid on ka päris huvitavad.
Päiksesirmid
http://www.upload.ee/thumb/3519490/IMAG0529.jpg
Velje värvivalik sai otsustavaks, kuna mustad ning hallid veljed on nii ära tüüdanud juba. Kaalukausil oli/on peale valge keskosa ka punane, selline nagu foorumis androt A3 veljevärv. Poleerrant peab jääma, kuna eriline tüütus oli seda teha ning patt oleks see ära värvida kunagi :DMööda eestimaad reisides sai täiesti juhuslikult ka klubilistega kohtutud. Loodan, et Maarja ei pahanda, kui lisan ka tema audist pildi siia. Keskmine kütusekulu tuli 5,3 1200km peale. Sisaldas 10% linna ning 40% 110ga sõitu GPS järgi.
http://www.upload.ee/thumb/3519489/IMAG0506.jpg
http://www.upload.ee/thumb/3519524/IMAG0507.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mumu
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe GT

postitati 18.08.13 07:30 Tsiteeri


Ära muretse minu teemas on juba sinu autost pilt olemas ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 30.09.13 08:47 Tsiteeri


Kas sel 98. aasta Cabriol on juba ka facelift kelladeplokk, mil on numbrite välimus sama nagu A4? Kuskilt lugesin, et alates 98 tulid teised stanged, teine kelladeplokk ja mingi asi oli veel, mis hetkel ei meenu. Teistsuguseid stangesid küll ei paista, aga need võivad olla ka juba vahetatud kellegi poolt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 30.09.13 13:55 Tsiteeri


Mul jäi ka kuskilt silma, et peaks olema teine esistange. Aga sellel oli juba vahetatud, mina panin nagunii sinna selle lõuaga ja pesuritega stange. Spidoplokk on ikka silma järgi sama mis 94a B4 dislakatel. Eestvaates kõik sama ka 92a plokiga.

Vahepeal tehtud:

A6 - Flantsid ette 28mm ning taha läks 7mm flantsid. Pikad poldid ka.
Tagasilla tagumised õõtsapuksid uued pandud ise.
MT Autohoolduses tagamised pidurivoolikud ja mingis osas ka uued piduritorud.
Sillastend tehtud ka VIANORIS. Kahjuks väga teenindusega rahule ei jäänud. Põhjuseks katkikeeratud polt tagasillas ning tehti vaid esisild. Öeldi et tagasilla puksid läbi, aga miks siis üldse oli hakatud keerama seal polte, ning murti üks sisse ära. Kahjuks nägin seda alles maal kui pukse vahetama hakkasin.
Pärast flantside panemist peaks uuesti sillastendi minema,aga kuna eestist minema aastaks, siis masin jääb nagunii seisma koos cabrioga lattu. Sooviks teada, kuidas nn "konserveerida" auto aastaks, ilma et tagasi tulles peaks miljon juppi vahetama kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 30.09.13 15:28 Tsiteeri


Siis see vast pole veel facelift variant või on kellad ka vahetatud. Samas luubid olidki see kolmas suurem muudatus mis faceliftiga tuli ehk siis tavalisi pikki tulesid enam ei kasutatud. Jaa veljed on su Cabriol samad mis on ka mingi tehase reg.märgiga facelift Cabrio pildi peal:

https://lh4.googleusercontent.com/-084DaW6bzyc/UeeouIpbZeI/AAAAAAAABvY/mc0rPooiUKY/w640-h480-no/autopedia_Audi_Cabriolet_Cabriolet_Cabriolet_89_
508753.jpg

Rohkem pilte facelift Cabriost (kellad, rool, käigukangi nupp jne) - Link


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihkelmihkel
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.14 13:21 Tsiteeri


Tervist ja jõudu Cabrioga!

Väga lahe oli lugeda, et kellelgi oli minu woofri ehituse teemast ka kasu.

Hakkan ka ise endale suveks velgi otsima ning olen juba ammu otsustanud, et peab olema poleeritud randiga velg. See lihtsalt sobib selle autoga väga hästi. Jookseb ilusti kokku kroomitud aknaraami ja salongi ümber jooksva liistuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 08.07.14 10:06 Tsiteeri


Kuna ise olen kaugel maakera teises otsas, saab kasutada auto sõidumõnusid vahepeal ka sõber. Pildid tehtud siis tema poolt ka :)

http://www.upload.ee/thumb/4145684/IMGP7686.JPG

http://www.upload.ee/thumb/4145685/IMGP7652.JPG

http://www.upload.ee/thumb/4145686/IMGP7663.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 13.05.16 18:39 Tsiteeri


Audi seisis vahepeal pea kaks aastat ning nüüd taas liikvel.

Pärast pikka seismist oli olukord parem kui lootsin. Ainult esimesed piduri kolvid olid kinni roostetanud kuna kaitsekumm oli imepisikese auguga. Muidu läbi ÜV täitsa puhtalt ning jahutusvedeliku flantsi tihend oli otsustanud lekkima ka hakata. Kütusekulu on sellel mootoril ikka olematu ja teeb lausa naeratuse näole. A6 2,5tdi on ka öko aga 1,9tdi vastu ei saa. Mineku erinevus on tegelikult ka mäekõrgune ning sealt see kulu tulebki loogiliselt.
Plaanis järgmisel nädalal õlivahetus
Talvel sai ka muretsetud tuulevõrk Ebayst ning on ikka suur erinevus maanteel sõites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 14.05.16 06:24 Tsiteeri


Tuulevõrk on väga hea asjandus. Ilma selleta ei kujutaks ettegi enam maanteel sõita. :D


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 22.06.16 18:56 Tsiteeri


Sai siis soetatud veel üks c4 tdiq avant, seekord siis punane. Ostuga väga rahul kuna masin mida tean juba neli aastat ning väga hea sõbra käes hoitud pill. Kuna enda oma remont venis pikaks ning pidevalt käru vaja vedada siis saigi huvipärast hinda küsitud ning järgmine päev vahetas masin juba omanikku. Esimeses postituses olulisemad lisad mis masinal peal.

Samas sai tehtud suurem hooldus ka oma mustaga.
Esimene sillatala puks oli otsustanud poldiga kokku kasvada ning eemaldus ainult töö ja vandumisega. Õnneks kere seest tuli välja ilusti ning ei murdunud sinna. Sai vahetatud ka sillatala tagumised keresisesed puksid, kui juba kord oli sillatala maas. Sillatala maha võttes oli halb üllatus - nimelt oli sisse roostetanud korralik auk ning õnneks olen endale ühe komplekti tagavaraosasid enda audile muretsenud ning laost sai toodud uueväärne tala, millele kiire pesu ja roostekohad puudusid. Korralikud õõtsad ning uued stabika puksid samuti koos vasaku rattalaagri ja uute klotsidega piduritele. Samuti sai käidud üle ka tagapidurid ning liuguritele uued kaitsekummid ja määre ja veel ka uued klotsid. Tagasillas sai pandud reguleervarda kummipuksi asemele treialil raudpuks. Proovin kuidas nii vastu peab. Vanad puksid olid veel korras kuid oli lihtsalt huvi katsetada sellist varianti.
Mootor sai uue õli ja filtri, ls 433300 pealt. Kuna ostetud punasel C4 oli mootor juba vahetatud, kuna vändaraami polt oli lahti tulnud ning seetõttu ploki purustanud, siis sai mustale ka ostetud uued poldid ning karteripõhi alt võetud ning uutega asendatud. Väga halvaks üllatuseks oli teise saale kinnituspoldi ebapiisav kinnitus. Põhimõtteliselt tavalise narre peale pannes ilma erilist jõudu rakendamata tuli polt välja. Kõik teised olid korralikult kinni ning mootor oli ka seest ilus. Võib-olla pääsesin ma sellise hoolduse käigus ka mootori vahetusest, ei tea, kuid see polt oli ilmselgelt lahti juba. Poldid sai tagasi pandud korralikult momentvõtmega ning saaled ka kontrollitud, kõik ok.
Kuna vasak esimene pidurivoolik oli mõraline, tuli see asendada. Kahjuks toru nii supordi kui kere poolt ei tahtnud voolikust lahti lasta, tuli kogu torusik vahetada. Ei tahtnud teha mingit kiirliidet kuskile vahele, kuna esimene vasak piduritoru vaid 560mm pikk. Sai muidugi alguses forsist vale otsaga toru, mida avastasin alles abs pumbani oma töödega jõudes. Sinna istub suurema keermega ots, mida isegi teadsin aga poes ei osanud kontrollida seda miskipärast. Kasutaja JanP, kes on suureks abiks varuosade soetamisel mulle, leidis aega ning tõi laki autost õige toru ning homme saan lõpuks masina kokku pandud. Elades linnast kaugel on teise auto olemasolu hädavajalik ning remont aeganõudev. Juppide järgi sõitma eraldi ei hakka ning kord nelja päeva jooksul linnas käies saab viidud ports ning masinat laiali võttes alati selgub midagi uut mis vajab tegemist ning kokku pole mõtet panna enne kui uued asjad ka kohal. Igava jutu lõpuks ka paar pilti.

Kahjuks osa pilte küljepeal, kuigi arvutis on nad ilusti püsti.

https://www.upload.ee/thumb/5906460/image1.JPG

https://www.upload.ee/thumb/5906461/image2.JPG

https://www.upload.ee/thumb/5906523/image3.JPG

Pool autoparki veel puudu pildilt
https://www.upload.ee/thumb/5906501/image4.JPG

Sai musta kasutatud sihtotstarbelist metsades, kuid äsja aherainest rajatud teed on need, mille tõttu tuli muretseda ikkagi kastikas maastur, mille kliirens on lihtsalt kõrgem ja ei pea pidevalt põhja pärast muretsema.
https://www.upload.ee/thumb/5906522/image6761.JPG

Kui on olemas kodus ruum, kus inimlikult saab masinat remontida, on motivatsioon hoopis teine.
https://www.upload.ee/thumb/5906521/image2ghjk.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 15.12.16 14:26 Tsiteeri


Oskab keegi öelda, kust viga otsida, kui EDS või mis iganes selle nimi ei ole, ei tööta. ABS toimib ilusti, kuid kallaku peale minnes ja lastes rattad ringi ja meelega nõksutada nii, et auto seisab kohapeal ja käivad ringi vaid kaks ratast siis mingit veojõu kontrolli vms ei rakendu. Võibki siblima jääda kahe rattaga. Olen omanud C4 millel see töötas pea ideaalselt, ehk nii kui üks ratastest kiiremini kaapima hakkas oli kohe kuulda ja tunda EDS tööd. Sai prooviks pandud teine abs aju huvi pärast kuid see ei muutnud midagi.
Tagaluuk sai korraliku paneeli ka, vanal keskel oli auk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 15.12.16 14:41 Tsiteeri


Mis koodiga aju oli ja kas seal oli üldse kirjas ABS+EDS (see siis mingi saksakeelne värk EDL'ile). Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis selle "targema" mooduliga oldi üldse manuaalkastiga väga koonerlik C4 Q puhul. Enamjaolt topiti automaatkastidele peale seda EDS'iga versiooni. Lisaks on mingid koodierisused ka ABS peapumbal kui selline kooslus on kokku sattunud - seda fakti ma kahjuks tean ainult ühe auto najal, kuna sai samuti aju ringi tõstetud, aga sellest mingit electronical differential lock funktsiooni küll libedaga ei tekkinud :). Enda masina aju pistsin siis teise samasuguse asja peale. Ja minu masinal kadus samuti teise ajuga igasugune kärin ratastest. PS! Mul ka üks manuaal Q veel alles, millel EDS puudub, ehk siis ongi nii, et üks ratas käib ringi ja ei liigu ma sellega kuhugi kui just vihaga pidurit peale ei hoia kergelt ja parem jalg põrandani on vajutatud. Seda kahejala mitmepedaali trikki olen ma juba aastaid praktiseerinud - toimib küll, aga jube kuradi ebamugav on :cool:. Vanakooli C4 100 ja tagalukuga oli kindel laks, et kolm ratast vedas nagu kulda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 15.12.16 14:47 Tsiteeri


See mis kõvasti ABS käristas ja veojõudu kontrollis oli ka automaat mul. Aga praeguse manuaaliga olen suutnud meelitada ka hetke kus käib ringi ainult üks ratas ja ongi kogu moos. Selle aju peal polnud jah kirjas seda EDL vms juttu.. olin unustanud et see peaks seal kah olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 21.04.17 06:49 Tsiteeri


Ajul peal kirjas EDL ikkagi, kuid mingit vedamise reguleerimist ta ei tee. Proovitud ka teise samasuguse ajuga millel ka EDL peal kuid mitte midagi. Samas abs töötab ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 19.08.19 05:22 Tsiteeri


Cabrio sai siis suurema hoolduse

Esistange õiget värvi ning korralikult ette lõpuks reguleeritud.
Uus radikas
Uus termolüliti radikasse
Uus paisupaak( vana lihtsalt kollane liialt juba
Kasutatud korralik roolivõimupump
Uus RV õli, roheline
Geneka rihma pinguti
Geneka pinguti rullik
Geneka rihma pinguti võll
Geneka rihma pinguti võlli ümbritsevad puksid kronsteini sees, kuna vana pinguti oli katki läinud ja võll jooksis viltu ning sõi läbi pukside ja kronsteini augu ovaalseks
Geneka kronstein kasutatud korralik ümarate aukudega
Uued vaakumvoolikud
Karteripõhja tihend
KKK tihend. Hea oli vaadata mootori puhtust seest, nagu uus. Ilmselt ka eelnevad omanikud õlivahetust korrapäraselt teinud kuna kuskil polnud vana paakunud õli jääke. Samuti olid hüdrokad pealt kulumata ning nukk ilus.
Intercooler pestud
Sillatala puksid uued
Sillatala liivaprits ja värvimine
Uus õli,õlifilter,õhufilter,kütusefilter
LS on 357 000


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 11.07.22 12:54 Tsiteeri


Cabrio:

Vahepeal siis suviti kulgetud ja oli üks suurem ettevõtmine plaanis - 66kw to 81, kuid jäi teostamata. Nimelt selgus, et vaja ka kliima kronsteini 81kw turbo mahutamiseks. See viib generaatori allapoole eest ära.
Kuna seda polnud käepärast kuskilt võtta ja suvi muudkui meelitas sõitma, sai laotud puhtalt ja uute tihenditega asi kokku tagasi.

07.2022
LS 374 000

Tehtud:
Käigukasti võlli otsas olev nõellaager mis asub väntvõlli sees.
Uus sidurikate - Pidurimeistris
Pestud hoolikalt kogu mootor ja käigukast
Tagumine flats jahtusvedelikul uus
Õli vahejahuti
Õlifiltri jala ja ploki vaheline tihend
Vaakumpumbale uued tihendid
Väljalaske ja sisselaske uued tihendid
Siduri survelaager uus
Jahutusvedelik ja pidurivedelik uued
Uued vasest kütusetorud
Uued vaakumvoolikud igalepoole
2021 värvitud ka kapott õiget värvi
Kevadel sai chipilaadse asja ka.
Juhiukse klaasitõstuki mootor vahetatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 14.01.23 20:38 Tsiteeri


A6 TDIQ

Sai tehtud hammasrihma vahetus ning kahjuks pärast 100km läbimist tuli plokist keere rihmapinguti poldi jaoks maha. Rihm jooksis lõdvaks ning käiv auto sai seisma tekkinud heli tõttu jäetud. Pärast keerme taastamist helicoiliga sai kokku laotud tagasi ning uskumatul kombel käib masin nagu siidi. Klapid ei saanudki kokku kolbidega.
Vahepeal tehtud ära ka tagumised karbi nurgad ning esiklaasi ümbrus roostest vabaks ning uus esiklaas.
Esimeses postis toodud ära remondipäeviku jaoks kogu nimekiri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.1% - SQL: 24.9%]