Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  24  25  26
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C6 (Typ 4F, 2004–2011) (Vastuseid: 647 | Vaatamisi: 209068)
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 03.05.19 19:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Mul on viimase aasta keskmine 8.8l/100km, 171kw automaat ja elan Tallinnas.

Tee auto korda.


Väga kena, aga küsitakse 3.0 bensiini kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
c4rb0n
huviline



Registreerunud 10.04.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 2.8Q

postitati 04.05.19 06:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: c4rb0n
Kas sellest autost oskab keegi midagi rääkida - https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=a3be4dff5fea8d51f9bac89e89270d8a


Mind pigem huvitab info konkreetse auto kohta. Kütekulu hetkel ei oma tähtsust


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 04.05.19 07:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: c4rb0n
Tsitaat:
Algselt postitas: c4rb0n
Kas sellest autost oskab keegi midagi rääkida - https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=a3be4dff5fea8d51f9bac89e89270d8a


Mind pigem huvitab info konkreetse auto kohta. Kütekulu hetkel ei oma tähtsust



Et siis milline info? A`la oli naabri auto ja hooldas ka vist? Varustus on suht eeskujulik, S-line välispakett ja eksklusiivne sisepakett, mingi Saksa hooldusinfo-läbisõidu saad ka kui ilusti küsid. Mine kohale, uuri probleemsed kohad üle, testi kasti, uksi testi selle mudeli puhul kindlasti, samuti kette, arvutiga teatud asjad ja ongi pilt ees. Või tahad, et keegi sinu eest selle ära teeks? Vaevalt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miilits22
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw

postitati 11.05.19 15:32 Tsiteeri


Kuidas 171 ja 176 mootorid talvel soojaks lähevad. Vaatan kuulutusi ja eriti mootori soojaga masinaid pole saada. Sõidusoojendi olemasolu samuti ei kuulutustes silma.
Kas masinad, mis kuskilt itaaliast, peaks ära vahetama termostaadid meie kliimasse sobilikuma vastu?
Kas nendel masinatel ka käigukasti termostaat olemas, nagu passati dsg-l?
Kas tagumistele istmetele nö isofix on omal ajal lisavarustus olnud, et mõnel on ja mõnel mitte? Saab selle lisada sinna vajadusel?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Priidik999
huviline



Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2

postitati 12.06.19 10:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kuidas 171 ja 176 mootorid talvel soojaks lähevad. Vaatan kuulutusi ja eriti mootori soojaga masinaid pole saada. Sõidusoojendi olemasolu samuti ei kuulutustes silma.
Kas masinad, mis kuskilt itaaliast, peaks ära vahetama termostaadid meie kliimasse sobilikuma vastu?
Kas nendel masinatel ka käigukasti termostaat olemas, nagu passati dsg-l?
Kas tagumistele istmetele nö isofix on omal ajal lisavarustus olnud, et mõnel on ja mõnel mitte? Saab selle lisada sinna vajadusel?

Enda oma toodud itaaliast ja soojaks läheb kiiremini kui bensiini mootoriga(kui salongi puhuvat sooja mõtled).
Neil tehase poolt lisa soojendi peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
miilits22
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: g4,b5.5,e91xd,b7/4motion,e61, c6allroad, b8 bitdi 4mo, c6q, A8d3q 261kw

postitati 12.06.19 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kuidas 171 ja 176 mootorid talvel soojaks lähevad. Vaatan kuulutusi ja eriti mootori soojaga masinaid pole saada. Sõidusoojendi olemasolu samuti ei kuulutustes silma.
Kas masinad, mis kuskilt itaaliast, peaks ära vahetama termostaadid meie kliimasse sobilikuma vastu?
Kas nendel masinatel ka käigukasti termostaat olemas, nagu passati dsg-l?
Kas tagumistele istmetele nö isofix on omal ajal lisavarustus olnud, et mõnel on ja mõnel mitte? Saab selle lisada sinna vajadusel?

Enda oma toodud itaaliast ja soojaks läheb kiiremini kui bensiini mootoriga(kui salongi puhuvat sooja mõtled).
Neil tehase poolt lisa soojendi peal.
sa oma masina ostsid ju alles hiljuti, kuidas tead selle talvist käitumist? Ja kõigil ei pidanud seda armatuuris olevat küttekeha küljes olema, olenevalt toodetud riigist vms. Aga ses suhtes, et ega erilist muuda fakti, et ostsin 176 koos webastoga omale juba ära


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
argo12
huviline



Registreerunud 27.01.14
Asukoht: Ida
Kasutaja on eemal

Auto: C7 3.0 TFSI S-line

postitati 12.06.19 13:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
sa oma masina ostsid ju alles hiljuti, kuidas tead selle talvist käitumist?

:D

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Enda oma toodud itaaliast ja soojaks läheb kiiremini kui bensiini mootoriga(kui salongi puhuvat sooja mõtled).

Selles väites ma julgeks küll veidi kahelda..


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Priidik999
huviline



Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2

postitati 12.06.19 13:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: argo12
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
sa oma masina ostsid ju alles hiljuti, kuidas tead selle talvist käitumist?

:D

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Enda oma toodud itaaliast ja soojaks läheb kiiremini kui bensiini mootoriga(kui salongi puhuvat sooja mõtled).

Selles väites ma julgeks küll veidi kahelda..

Kahtle kui tahad,enda kogemus olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 12.06.19 14:34 Tsiteeri


Kodanikud miilits ja argo on vast VW foorumis mu naise VW teemat näinud ja see on auto on samuti Itaaliast, mis omab tõesti elektrilist lisasoojendit ja seda juba tehasest. Soojeneb tunduvalt kiiremini, kui naise eelmine Eestist ostetud Jetta MK5 1.9tdi. Bensuka võrdlus jääb kuhugi sinna 10+ aastate taha ja ei mäleta enam :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bobipats
huviline



Registreerunud 21.04.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.20 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
kellelgi lisainfot/soovitusi kumba poole peaks kalduma?


Kellelgi lisainfot/soovitusi kumba poole peaks kalduma?

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3150536, https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3353670

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KJO
huviline



Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BiT C7

postitati 25.04.20 15:12 Tsiteeri


Inimesed osatavad veel 12000€ga 2004 disainiga autot?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 25.04.20 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Inimesed osatavad veel 12000€ga 2004 disainiga autot?


Kui vaadata, mida 12000 eest üldse saab, siis polegi see FL S-line 176kw C6 halb valik, kui KORRALIK leida. Eriti veel arvestades asjaolusid, mida ei viitsi tõesti jälle lahkama hakata. Iseasi on need koomilised 200K läbisõidud ja seisukord, hetkel vist nii kümnest ühte tasuks kaaluda peale kontrolli, korralikku C6-te on üliraske leida. Pildid ei ütle midagi siin.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
gjn
huviline



Registreerunud 17.02.20
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.20 12:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bobipats
kellelgi lisainfot/soovitusi kumba poole peaks kalduma?

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3150536, https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3353670


KTM ostab minu teada masinaid enamasti mainekatelt Saksa oksjonitelt ehk läbisõit võib isegi õige olla. Teise puhul häirib see, et istmed ja polstrid on S line aga rool tavaline baranka.
Kõige pealt kontrollida VIN-koodiga auto ajalugu ning seejärel teostada ostueelne kontroll Audi esinduses/spetsialisti juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 26.04.20 14:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: gjn
Tsitaat:
Algselt postitas: bobipats
kellelgi lisainfot/soovitusi kumba poole peaks kalduma?

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3150536, https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3353670


KTM ostab minu teada masinaid enamasti mainekatelt Saksa oksjonitelt ehk läbisõit võib isegi õige olla. Teise puhul häirib see, et istmed ja polstrid on S line aga rool tavaline baranka.
Kõige pealt kontrollida VIN-koodiga auto ajalugu ning seejärel teostada ostueelne kontroll Audi esinduses/spetsialisti juures.


Baranka on sellepärast, et sellel barankal on roolisoendus, mida 3 kodara puhul pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 27.04.20 11:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Inimesed osatavad veel 12000€ga 2004 disainiga autot?

Jah, ka 32000-ga :)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zamolen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 14.05.20 07:42 Tsiteeri


Huvitav see nii pikalt muugis olnud varustust küll on hind ka normaalne aga huvitav miks ära pole läinud? Keegi on käinud vaatamas seda?
https://m.auto24.ee/3361352


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.05.20 21:24 Tsiteeri


Kas 171, 165 ja 155kW mootorite vahe on vaid softis või on raual ka mingeid erinevusi?
Kas u 2005 aasta a6'l on adaptiivne püsikiirushoidja lisavarustusena vaid üksikutel masinatel? Kuidas selle juhtimine välja näeb, kas sellise lisaga masinal on tavaline püsikiirushoidja kang vasakul rooli all?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.05.20 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kas 171, 165 ja 155kW mootorite vahe on vaid softis või on raual ka mingeid erinevusi?
Kas u 2005 aasta a6'l on adaptiivne püsikiirushoidja lisavarustusena vaid üksikutel masinatel? Kuidas selle juhtimine välja näeb, kas sellise lisaga masinal on tavaline püsikiirushoidja kang vasakul rooli all?


Suuri erinevusi vist pole(155kW kindlasti ainult Belgia maksude pärast deforsseeritud variant).

Adaptiivne püsikas haruldane lisa. Juhtimine samamoodi nagu tavalisel, lihtsalt kangil on peal lisa lüliti distantsi reguleerimiseks:
https://cimg7.ibsrv.net/gimg/www.audiworld.com-vbulletin/1280x720/maxresdefault_ec785cf4cc82fb4a0cf15d2aa78057e34b0b785d.jpg



Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
educk
huviline



Registreerunud 17.05.16
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.20 21:05 Tsiteeri


Tere, olen siin igasugu teemasid eesti ja inglise keeles lugenud ja otsinud niisama, kuid üks asi jääb selgusetuks kuna audi mootoreid, käigukaste ja tehasevarustust kõvasti raskem leida täpselt kui teistel saksa markidel.
Nimelt tahaks teada kas kõik C6 2.0 diislid on alati CVT käigukastiga juhul kui automaadid. Tean, et algusaastate omad on CVT aga kas ka peale viimast facelifti näiteks 2010 aasta C6 2.0 125kw on ka ikka veel CVT?
Aitäh.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 25.06.20 21:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: educk
Nimelt tahaks teada kas kõik C6 2.0 diislid on alati CVT käigukastiga juhul kui automaadid. Tean, et algusaastate omad on CVT aga kas ka peale viimast facelifti näiteks 2010 aasta C6 2.0 125kw on ka ikka veel CVT?
Aitäh.

Jah.
Esiveoline automaatkastiga C6 on alati CVT kastiga, kaubamärk multitronic, virtuaalse 7-käiguga.
quattro on tiptronic.
Mu eelmine masin oli facelift esiveoline 2.0T A6 C6 automaat, üle 5a sai liigeldud. Töökaaslasel on fl A6 2.7tdi samuti CVT.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Põlmar
huviline



Registreerunud 20.02.19
Kasutaja on eemal


postitati 20.08.21 11:23 Tsiteeri


Mis ketivahetuse välp võiks olla 2.7 140kw mootoril?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 21.08.21 08:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Põlmar
Mis ketivahetuse välp võiks olla 2.7 140kw mootoril?


Lühidalt "siis kui vaja". Kuna nende tegelikud läbisõidud on väga tihti suuremad kui numbrid näitavad, siis raske öelda mingit numbrit. Sõltub ka kuidas on õli vahetatud.
Kui ikka iga hommik kõristab korra, on see aeg käes. Tegu FL mootoriga ja kestab paremini ses suhtes.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Põlmar
huviline



Registreerunud 20.02.19
Kasutaja on eemal


postitati 21.08.21 09:42 Tsiteeri


Kui Eestist uuena ostetud auto siis 300000 peal võib hakata ketivahetust tahta, kui hetkel äält veel ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  24  25  26
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]