Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Siduri peasilindri vahetus ja siduri reguleerimine (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3173)
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 04.06.13 19:53 Tsiteeri
Siduri peasilindri vahetus ja siduri reguleerimine



Kas sidurit saab reguleerida peasilindri võlli otsast vaid? Või on võimalik pedaali ennast kuidagi reguleerida?
Autoks on S6 2.2T manuaal 1996.
2 aastaga on läinud kaks siduri peasilindrit.
Esimene lekkis mõnda aega, ning siis läks puksi ja kahvli mutri vahelt pooleks, samuti oli võll kõver.
Teine väsis samuti ära, ning võll on täpselt samamoodi kõver. Kas siduri pedaal annab liiga põhja ja see vajutab võllile nii kõvasti peale, et see läheb kõveraks või on tõesti kehv juhus.
Täpsustan ära, et esimene oli originaal osa ( võimalik, et kordagi vahetamata ).
Teine läks külge kasutatud, kuid simmerlingid korralikud ja võll oli külge mineku hetkel sirge.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 04.06.13 22:27 Tsiteeri


Mina otsiks pigem põhjust kulunud kettast ja survelaagrist. Kui sidur ikka raske on, siis targem annab järele.
B-osa silindritega mingisuguseid meeldivaid kogemusi ei ole. Kipuvad kurivaimud kuskil kinni kiiluma ja tulemus purunemise teel on kiire tulema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
morze
huviline



Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi UrS4 + typ85Q

postitati 08.11.13 16:54 Tsiteeri


Asi pigem selles, et uusi silindreid külge pannes ei reguleerita selle U kujulise kronsa kaugust õigeks. Vaata seda linki ja tee asju õigesti: http://12v.org/urs/AudiUrS4ClutchMasterCylinderReplacement.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.11.13 18:21 Tsiteeri


Algne teema on küll vana, aga mina otsiks viga masina mudelis, ehk siis 2.2T ja S :). Mitte vähesed pole "kiire käguvahetusega" süstides seda võlli puru astunud. Ma olen vähe lihtsamagi mootoriga neid puru astunud ja mitte ühe :D. Reguleerimine on muidugi tähtis, et asi ei jääks "lolli alasse" (kes aru ei saa, sellele ei viitsi seletadagi).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]