Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.2 t ei taha külmalt käivituda. (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3187)
zuzuki
huviline



Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.13 19:02 Tsiteeri
2.2 t ei taha külmalt käivituda.



Tere,

Autoks audi s6 2.2 turbo automaat.
Mure on siis selline, et ei taha väga külma mootoriga käivituda, tahab pikka käiamist saada enne kui käima saab. Eriti lööb see välja siis, kui olen just sõitnud ja auto jääb seisma, seisab oma 20 mintsa ja uuesti käivitamisel ei taha väga tööle minna, ketrab kuni lõpuks läheb käima. Kui mootor soe, siis sellist probleemi ei ole, käivitub ilusti. Külma mootoriga tegelt samamoodi, et kui olen juba korra tööle saanud, siis väljasuretades ja uuesti käivitades käivitub ilusti, aga kui seisab mingiaeg, siis ei lähe jälle ilusti. Päris pikalt võidelnud selle jamaga ja mõistus juba otsas, et mida teha.
Proovinud olen teha palju, vahetasin mootori temp anduri ära, proovisin väntvõlli andureid teise s6-e pealt, sai käidud releed üle, vaakumklappi sai teise audi pealt proovitud, süütepooli sai kontrollitud.
Käivitades tundub täpselt nii nagu ta ei saaks bentsu kätte, kuid samas väga ei taha uskuda, et pumba viga see olla saab, sest sõites ei ole tunda, et pooks kinni .
Diagnosti ka mitu korda teinud ja see ei näita midagi.

Äkki kellegil mingi sarnane probleem olnud ja oskab ehk nõu anda, endal juba mõistus otsas.


Ette tänades Taavi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maikel18
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal

Auto: S 4 2.2 TQ 20V

postitati 08.07.13 19:18 Tsiteeri


Õhtust.

Ütleme nii, et tean, mida sa tunned. :) Mul hommikul startides käivitub auto täitsa normaalselt. Just siis, kui auto on sõidust tunud ja seisnud kuskil 20min- paar tundi siis käivitub kuskil 2x4 sek käivitamisel. Arvuti ei näita midagi. Õhulugeja korras. Bensu pumo vahetatud (uus orig). Lambda korras. Mina jällegi mõtlesin, et vb sisselaske tempi andur jamab. Bensiini paagis oli korralik vaakum, see sai ka korda tehtud, kuid viga säilis. Talvel jahedama õhuga on käivitus parem, kui suvel umbses kohas (laevas, garaasis) on asi ikka tunduvalt hullem. Olen kontrollinud bensu pumba juhtmeid, paagi peal, kõk ok. Minul ka mõistus otsas.

Targad inimesed andke nõu.
Autoks S4 2.2 t aut.

5105948
Miku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 08.07.13 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zuzuki

Diagnosti ka mitu korda teinud ja see ei näita midagi.



Kes sul seda Haapsalus tegi ja kas ainult veakoode aeti taga või natuke süveneti ka asja.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zuzuki
huviline



Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.13 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: zuzuki

Diagnosti ka mitu korda teinud ja see ei näita midagi.



Kes sul seda Haapsalus tegi ja kas ainult veakoode aeti taga või natuke süveneti ka asja.


Tallinnas olen teinud diagnosti, esimest korda tegi siit samast foorumist kasutaja Eints . Teised korrad olen teinud ühe sõbra juures , kellega koos süvenesime asja ja proovisime igasugu meetoteid, aga tolku ei ole neist midagi olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 08.07.13 20:14 Tsiteeri


Kuna olen ise Eintsi käest palju abi saanud, siis vähene süvenemine langeb ära.

Sinu puhul siis kehtib jutt, "kui juba Eints ei suuda, siis on põhjust muretsemiseks".


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zuzuki
huviline



Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.13 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Kuna olen ise Eintsi käest palju abi saanud, siis vähene süvenemine langeb ära.

Sinu puhul siis kehtib jutt, "kui juba Eints ei suuda, siis on põhjust muretsemiseks".


Eints tegi diagnosti ja andis soovituse mul temp. andur ära vahetada, peale seda vahetust midagi ei muutunud. Pole peale seda temaga ühendust võtnud, kuna tal koguaeg palju tegemist, pole tahtnud segada ka. Siis mõtlesingi, et võtaks sõbraga üksipulki kõik võimalikud asjad ette ja proovime, aga no tulemuseta. Eks kui keegi ei oska mul siin foorumis mingit soovitust anda, tuleb lihtsalt jälle Eintsi tülitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 09.07.13 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zuzuki
Tere,

Autoks audi s6 2.2 turbo
Mure on siis selline, et ei taha väga külma mootoriga käivituda, endal juba mõistus otsas.
Ette tänades Taavi.
pakuks kahe nähtuse sama aegset külla saabumist.
*halli andur loeb nukkvõlli ava vaid osaliselt. (viga sisse ei tule aga käivitus serva ei näe läbi hallika pilu) sellisel juhul tõmmates nööri otsas mootori pöördesse käivitub.
Vaja natuke reguleerida halli anduri asendit,
*soovitus viska minema impulssidega toimiv bensiini süsteem. (bens releel nurga peenike jalg)
Paigalda elektri toide bentsu pumbale töötama pidevaks ja rakentub süüte sisse keeramisega.

Sama sümtom tuleb külla kui paagis vana bensiin (alekseela vanasti) sisaldas oktaanarvu ttõstjat + 80 kerget lennuki kütust ja tulemuseks selline targa aju mitte käivitumine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 09.07.13 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maikel18
Õhtust.

Ütleme nii, et tean, mida sa tunned. :) Mul hommikul startides käivitub auto täitsa normaalselt. Just siis, kui auto on sõidust tunud ja seisnud kuskil 20min- paar tundi siis käivitub kuskil 2x4 sek käivitamisel. Arvuti ei näita midagi. Õhulugeja korras. Bensu pumo vahetatud (uus orig). Lambda korras. Mina jällegi mõtlesin, et vb sisselaske tempi andur jamab. Bensiini paagis oli korralik vaakum, see sai ka korda tehtud, kuid viga säilis. Talvel jahedama õhuga on käivitus parem, kui suvel umbses kohas (laevas, garaasis) on asi ikka tunduvalt hullem. Olen kontrollinud bensu pumba juhtmeid, paagi peal, kõk ok. Minul ka mõistus otsas.

Targad inimesed andke nõu.
Autoks S4 2.2 t aut.

5105948
Miku

Suvel pool soojaga keerab aju süüdet varasemaks aga siis signaal ei näe läbi halli akna, keeras üle ja viga ei anna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maikel18
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal

Auto: S 4 2.2 TQ 20V

postitati 13.07.13 15:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: Maikel18
Õhtust.

Ütleme nii, et tean, mida sa tunned. :) Mul hommikul startides käivitub auto täitsa normaalselt. Just siis, kui auto on sõidust tunud ja seisnud kuskil 20min- paar tundi siis käivitub kuskil 2x4 sek käivitamisel. Arvuti ei näita midagi. Õhulugeja korras. Bensu pumo vahetatud (uus orig). Lambda korras. Mina jällegi mõtlesin, et vb sisselaske tempi andur jamab. Bensiini paagis oli korralik vaakum, see sai ka korda tehtud, kuid viga säilis. Talvel jahedama õhuga on käivitus parem, kui suvel umbses kohas (laevas, garaasis) on asi ikka tunduvalt hullem. Olen kontrollinud bensu pumba juhtmeid, paagi peal, kõk ok. Minul ka mõistus otsas.

Targad inimesed andke nõu.
Autoks S4 2.2 t aut.

5105948
Miku

Suvel pool soojaga keerab aju süüdet varasemaks aga siis signaal ei näe läbi halli akna, keeras üle ja viga ei anna.


Selge, olen natuke targem. Aga kuidas seda siis parandada? Diag kaabel olemas, aga täpsemalt reguleerida ei mõista.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.07.13 16:00 Tsiteeri


Palun ärge võtke midagi, mida kasutaja forsin siin kirjutas tõsiselt.
Mitte ükski väide ei vasta tõele.

@zuzuki
Kütuselatis võib rõhku mõõta.
Alustada tuleb lihtsatest asjadest - kompressiooni ikka on mootoril?
Mis küünlad peal on? Kui vanad?
Kui üks pihusti maha võtta ja pistikust voolu mõõta, kas tuleb impulss selle pikka käiamise ajal peale?
Jne...

Ühesõnaga lihtsalt kedagi pädevat vaja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 13.07.13 16:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Kütuselatis võib rõhku mõõta.

Mis küünlad peal on? Kui vanad?
Kui üks pihusti maha võtta ja pistikust voolu mõõta, kas tuleb impulss selle pikka käiamise ajal peale?
Ühesõnaga lihtsalt kedagi pädevat vaja.

Just seda ühte sama asja meie mõlemad räägime !
Sina räägid tagajärge .

Mina räägin vea põhjustajat (oletan)

*Mõõda kütuse survet? aga kui impulse ei tule?
Kui küünlad enne kuidagi töötasid töötavad ka peale puhastamist ja vahe reguleerimist , ka edaspidi. Iseasi kui kvaliteetselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maikel18
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal

Auto: S 4 2.2 TQ 20V

postitati 13.07.13 18:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Palun ärge võtke midagi, mida kasutaja forsin siin kirjutas tõsiselt.
Mitte ükski väide ei vasta tõele.

@zuzuki
Kütuselatis võib rõhku mõõta.
Alustada tuleb lihtsatest asjadest - kompressiooni ikka on mootoril?
Mis küünlad peal on? Kui vanad?
Kui üks pihusti maha võtta ja pistikust voolu mõõta, kas tuleb impulss selle pikka käiamise ajal peale?
Jne...

Ühesõnaga lihtsalt kedagi pädevat vaja.


Kütuselatis surve mõõtmata.....
Kompressiooni oli viimanti 11,5 + bar
Küünlad suht uued ja originaalid (6000km sõitnud)
See pihusti teema minu jaoks võõras, ei puudu. :)

Ok. Auto läheb ehitusse nagunii, siis lasen selle probleemi üle vaadata.

Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.07.13 18:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Sina räägid tagajärge .

Mina räägin vea põhjustajat (oletan)

*Mõõda kütuse survet? aga kui impulse ei tule?
Kui küünlad enne kuidagi töötasid töötavad ka peale puhastamist ja vahe reguleerimist , ka edaspidi. Iseasi kui kvaliteetselt.


1. Seal ei ole mingeid "impulse".
2. Halliandur ei mõjuta mitte kottigi veel vähem süütenurka, seda on vaja ainult selleks, et teada saada, mis faasis mootor on. Selle täpsus on täiesti ükskõik, ainus, milleks selle täpsust taga aetakse on selleks, et kui hammasrihma üle tõmbab saaks aju sellest aru. Süütenurk sõltub ainult pöörete andurist ning nullpunkt on vända asendi andur.
3. Unusta igasugused halliaknad AAN mootoril.
4. Soojalt ja külmalt on käivitusel süütenurk täpselt üks ja sama, halliandur ei mõjuta süütenurka mitte vähimalgi määral.

Jne...

Ma ei viitsi seda kirjutada, see on kõik triviaalne. Võta tehase kirjandus ja loe läbi või isegi mingigi raamat sellest, kuidas EFI süsteemid töötavad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
zuzuki
huviline



Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.13 20:03 Tsiteeri


Äkki leidub kedagi pädevat, kes viitsiks Tallinnas üle vaadata. Endal mõistus otsas ja kõiki atribuute pole, et mõõtmeid teostada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zuzuki
huviline



Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.13 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Palun ärge võtke midagi, mida kasutaja forsin siin kirjutas tõsiselt.
Mitte ükski väide ei vasta tõele.

@zuzuki
Kütuselatis võib rõhku mõõta.
Alustada tuleb lihtsatest asjadest - kompressiooni ikka on mootoril?
Mis küünlad peal on? Kui vanad?
Kui üks pihusti maha võtta ja pistikust voolu mõõta, kas tuleb impulss selle pikka käiamise ajal peale?
Jne...

Ühesõnaga lihtsalt kedagi pädevat vaja.




Küünlad on suht äsja vahetatud, äkki pool aastat vanad.
Kompressioon täitsa olemas mootoril.

Teisi asju pole proovinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 68.5% - SQL: 31.5%]