Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Autor:
Pealkiri: 2T õli vähendab diislitel tahmasisaldust ligi 50% (Vastuseid: 117 | Vaatamisi: 40194)
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 08.11.15 06:10 Tsiteeri


Pihusti näidud.
Olen lisanud ca viimased 90 tkm 2t õli. 95% ulatuses siis sõitnud auto ka vene kütusega. See ka põhjus, miks lisan. Hetkel venemaal käies hea, saab ikka üli odavalt. :cool: Auto sõitnud 340 tkm.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maidus
huviline



Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.15 06:09 Tsiteeri


Teen eksperimendi enne ja pärast 2T õli kasutamist kütuses. Olen segu kasutanud ka varem kuid nüüd on pool aastat või rohkem vahet olnud kus õli pole lisanud. Login 13 grupi näidud töösooja mootoriga idle's või kuidas oleks parim?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Thurman_Murman
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.15 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maidus
Teen eksperimendi enne ja pärast 2T õli kasutamist kütuses. Olen segu kasutanud ka varem kuid nüüd on pool aastat või rohkem vahet olnud kus õli pole lisanud. Login 13 grupi näidud töösooja mootoriga idle's või kuidas oleks parim?

Proovi grupp 13.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.15 18:27 Tsiteeri


Praegu on talvine kütus, juba sealt saad erinevad näidud veits.
Üldiselt on kaheotsaga asi, hea ju kui paremini määrib, aga kahetakti õli seob ka vett ja tänu sellele tuleb läbi filtri, muidu jääks filtrisse kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 24.12.15 18:35 Tsiteeri


Mul oli ka plaan hakata oma 2.5TDI-l kasutama seda, aga kui käisin Karla autos, et pumba üks tihend ära vahetada, siis uurisin, et mis nemad arvavad ja öeldi, et sellel mootoril võib see pumba ära rikkuda, mis hirmutas ära. Kasutab keegi 2taktilise õli oma 132kW 2.5TDI-s ja on täheldanud mingeid kõrvalmõjusi?

EDIT: mitte et tahm oleks probleemiks, ÜV-l olid head näidud ja musta tagant ei viska, ka Karla autos öeldi, et kõik tundub hea olevat ja käivitub ilusti. Mõte tekkis just sellest, et ehk pikendab pumba ja pihustite ja mootori üleüldist eluiga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Thurman_Murman
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.15 20:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Mul oli ka plaan hakata oma 2.5TDI-l kasutama seda, aga kui käisin Karla autos, et pumba üks tihend ära vahetada, siis uurisin, et mis nemad arvavad ja öeldi, et sellel mootoril võib see pumba ära rikkuda, mis hirmutas ära. Kasutab keegi 2taktilise õli oma 132kW 2.5TDI-s ja on täheldanud mingeid kõrvalmõjusi?


Saksamaal valavad kohe uhkelt 2T õli paaki,250ml igal tankimisel paagile. Mõni valas 300ml, teine valas algul 500ml, siis läks üle 250ml-le, kolmas 330ml paagi kohta. (liqui moly 2-takt-motor oil) Autodeks Audi A6 avant 2,5TDI / AKN, Audi A6 Avant, 2.5 TDI, Bj 06/03 /132 KW /BDH, Tiptronic, Audi A6 Avant Black Uni 2,5TDI/ AKN/ 210PS, A6 Avant 4B 3.0 ASN, Audi A6 Avant 3.0 (500ml 2T lisaja:D), A6 Avant 4F 3.0 TDI Quattro S-Line/A6 4B 2,5 TDI Avant, Touareg II 2011 V6 TDI, :o

Valasin 2009 VW enne pöörded kõikusid 819-840rpm (VCDS), peale 1000 km läbimist 200ml Hq, LS+ (12päeva ) Pöörded ei kõigu, hoiab ühtlaselt 819rpm :D. Käisin ülevaatlusel ja tahmatest 0.00 lubatud 1.50, nagu uuel autol ikka :o Proovin LM1052 2T õli.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Thurman_Murman
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.15 15:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Mul oli ka plaan hakata oma 2.5TDI-l kasutama seda, aga kui käisin Karla autos, et pumba üks tihend ära vahetada, siis uurisin, et mis nemad arvavad ja öeldi, et sellel mootoril võib see pumba ära rikkuda, mis hirmutas ära. Kasutab keegi 2taktilise õli oma 132kW 2.5TDI-s ja on täheldanud mingeid kõrvalmõjusi?

EDIT: mitte et tahm oleks probleemiks, ÜV-l olid head näidud ja musta tagant ei viska, ka Karla autos öeldi, et kõik tundub hea olevat ja käivitub ilusti. Mõte tekkis just sellest, et ehk pikendab pumba ja pihustite ja mootori üleüldist eluiga.


Kui sa julged, kasuta.
Hetke seisu paraendab kindlasti, kas mootori/pumba/pihustite eluiga pikeneb ei saa 100% väita. Kui põlemine toimub efektiivsemalt, siis mootor/pump/pihustid on puhtam, kui mootor/pump/pihustid on puhtam, siis mootor/pump/pihustid tööeluiga paraneb.
Tehti katse sama TDI autot. 1 kasutas 2T, 2 ei kasutanud. Hiljem testi tulemuste vahe erines 47%.
Kui mõleda, et saag töötab täispööretel 6900rpm, siis on vaja kaitsta/määrida mootorit/kolbi. Saag töötab Pöörete arv tühikäigul 2900rpm, siis peaks autoga sõitmagi 150-180km/h tagada head määrimist. Kui saebensiinile õli ei lisa tekivad käivtamis probleemid jms vead.
Saksamaal pikad vahemaad ja kiirused suures, siis hea kasutada 2T õli. Siin ei saa 150km/h kusagil sõita. Saksamaal takso ei hoia samuti kokku 600-800ml paagile :o.
C220 CDI 2007 http://www.upload.ee/image/5427746/Screenshot_190.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 25.12.15 15:42 Tsiteeri


Kui seda artiklit uskuda, siis on 2T õli kasutamine pigem kahjulik.
http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-in-diesel-technical-study.php
Lugesin selle rahulikult mõttega läbi ja selgelt on artiklil rohkem kaalu kui siinsetel postitustel stiilis "ei suitse enam nii palju"
Kes teab antud teemas veel analoogseid laboriteste, võiks neid siia linkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Thurman_Murman
huviline



Registreerunud 06.04.14
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.15 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Kui seda artiklit uskuda, siis on 2T õli kasutamine pigem kahjulik.
http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oil-in-diesel-technical-study.php
Lugesin selle rahulikult mõttega läbi ja selgelt on artiklil rohkem kaalu kui siinsetel postitustel stiilis "ei suitse enam nii palju"
Kes teab antud teemas veel analoogseid laboriteste, võiks neid siia linkida.

Võib-olla kui korra 200ml paagile enne ülevaatust läbi lasta, vast ei juhtu midagi. Vahest võib 2T läbi lasta, kui pikad sõidud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahto42
huviline



Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.20 15:29 Tsiteeri


Sasol on lõuna-aafrika energia/kütusetooja, see võib olla ka põhjus, miks nad ei soovita oma kütusesse midagi lisada.

Kasutajad räägivad ju teist juttu, et on abi, või kui ei ole hetkel midagi märgata, siis mõjub nagu küüslauk.
Selge on see, et s*tast saia ei tee, kui pihustid ja pump on minekul siis ei ole midagi teha. Pakun pigem, et korras süsteemi 2T õli hoiab kauem töös.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.02.20 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahto42
Sasol on lõuna-aafrika energia/kütusetooja, see võib olla ka põhjus, miks nad ei soovita oma kütusesse midagi lisada.


Miks kaevata lambist üles 5a tagust postitust?
Ja seejärel täiesti ignoreerida kogu teadust, mis on selles kirjutises välja toodud sellega, et "ah nad ju kütusetootja".

Kütusetootjal on jumalast ükskõik, mida sa sinna lisad või ei lisa, kuna sa sõidad nagunii nende kütusega ja maksad neile raha.

Kui midagigi kupli all olemas on, siis on sellest uuringust väga selgelt näha, et kahetaktiõli oma tsingi sisalduse tõttu keerab pihustid tuksi modernses diiselmootoris ning nende läbilaskevõime halveneb.
Samuti ummistub DPF. Määrimisomadustele samas see ei saa sisuliselt mingit mõju avaldada, sest testis on samuti selgelt näha, et selle kaitsevõime on peaaegu sama, mis solkimata kütusel ning kui seda 1:200-le lisada siis ei saagi midagi oluliselt muutuda.

Eks selle teemaga on umbes sama, nagu suitsetamisega - on teada, et see on kahjulik, aga meeldib teha ja ikka tehakse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ahto42
huviline



Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.20 07:20 Tsiteeri


Teema tuli google otsingust esile.

Ma ei väidagi, et see uurimus pole tõene, aga tegemist pole "sveitsi sõltumatu laboriga", seega tuleks suhtuda väikese reservatsiooniga.
Kas siin foorumis on DPF-iga auto, millel 2T õli kasutamine on filtri tuksi keerand?
Ise oman küll teist marki autot, aga DPF on peal ja olen 40tuh km(140 tuh alastes läbi sõitnud jaso FC õliga ja pole kordagi tuli põlema läinud. Sõit tööle 2x14 km päevas. Eelmine oli ilma dpf ja 70 tuh õliga, Alustades oli küll kellal 177t aga saksast, siis jummel teab, mis tegelikult seal oli.

Samas on jälle teste, kus väidetakse, et määrimisomadusi oleka vaja tõsta, et parendada kütusesüsteemi vastupidavust.

http://ahto42.planet.ee/boschlubricity.pdf

http://ahto42.planet.ee/lubricity%20additive%20study%20results.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 07.02.20 07:48 Tsiteeri


Kes siis raatsib sinna mingit õli lisaks panna. Diiselmootoriga auto ostetakse ju selle jaoks, et raha eriti pole ja tahaks igat senti säästa.:o:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.02.20 08:02 Tsiteeri


Common rail pihustid keerab peeti igasugu 2-taktilise õliga.
Vene päritolu, vanakooli traktorites jms, võis efekti olla 2-takt õlist, kuid tänapäeva diislites on see pigem halb.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 07.02.20 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Kes siis raatsib sinna mingit õli lisaks panna. Diiselmootoriga auto ostetakse ju selle jaoks, et raha eriti pole ja tahaks igat senti säästa.:o:P


See väide pole küll tõene, samas, siis võiks õelda, et Teslameestel ka raha pole.
Kui veel kasutati punast või sinist kütust, siis pidi tõesti lisama 2t õli, kuna kütuse määrdeomadused olid üsna kuivad ja sellega tekitas pumba kiire kulumise. Tänapäeva autodel ei tohi mingit õli lisada, küll aga võiks kasutada vahelduseks ühe tsükli kütuselisandit (näiteks Karla).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahto42
huviline



Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.20 10:19 Tsiteeri


Lihtsalt huvi pärast, et mis on teema alguses pooldajaid mõjutanud teema lõpupooole vastasteks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 08.02.20 10:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahto42
Lihtsalt huvi pärast, et mis on teema alguses pooldajaid mõjutanud teema lõpupooole vastasteks?


No sellest pole ju eriti raske aru saada. Inimesed saavad igas mõttes targemaks, kogemusi on kõvasti juurde tulnud, autod on uuemad, lisandunud on uued ja paremad ained, mida lisada, kütus on muutunud jne. Seepärast polegi mõtet igivanasid teemasid üles tõmmata. Kui ma loen enda 10-15a. vanuseid poste, peaks vist häbenema natuke.. Muutma ka ei hakka, asjad muutuvadki ajas.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahto42
huviline



Registreerunud 20.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.20 09:24 Tsiteeri


Komistasin sellise video otsa.
Ukrainlaste imetoode.
https://www.youtube.com/watch?v=d9grayTICbM


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.5% - SQL: 54.5%]