Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: probleem.s4.2.2t turbo rõhuga (Vastuseid: 60 | Vaatamisi: 19922)
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.14 15:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Aju on siis ikka Safe Mode's. N75, bypass, wastegate ilka kindlasti korras? Ajusse minev rõhuvolla? Karterituullutus? Sisselaske kolde taga olevad vollad kõil terved ja korras? Detonatsiooniandurid korras? Tempandurid? Jne, jne.
.
Kõik eelnevalt nimetatud üht ja teist pidi kontrollitud ainult loetelu lõpus olevad detonatsiooni ja tembi andurid küll kontrollimata.Kas nende pärast on ka võimalik et ei saa max rõhku vaid lagi 1.0bar.Selline asi ka veel,arvutit ka ei saa taha panna sellele autole kuna vaid mootori juhtmestik on kogu essi juhtmestikust kasutuses,ülejäänud on ise uued veetud.Diagnostika pistikut mul kindlasti pole.Või on kuidagi see arvuti sinna ikka taha ühendada võimalik,ei tea.Juhtmestik aga raudselt toimib kuna see puhmase driftika juhtmestik kui veel audi tehnikat kasutas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 24.08.14 20:45 Tsiteeri


Jah, kui üks deto anduritest on katki, siis mootori heaolu huvides keerataksegi rõhk detoneerimise ärahoidmiseks maha. Nn. "turvaline seade". Minu 200 20v-l just see sama asi ka kummitas. Detoandurid leiad küljepealt. Reeglina on nad mõlemad läbi. St, et kui üks ei tööta enam, siis teine ka kohe minekul. Orig. boschi andurid olid vist kuni 60 € ? Toprani toodangut saab ka 40 € eest. Mina vahetasin endal mõlemad ära, sest juba isolatsioon pudenes anduri juhet puudutades näppude vahelt minema.

Kas Puhmase endaga ei saa siis ühendust kuidagi? Ehk tuleb ja aitab selgitada, kui mäletab mitmekümnete mootorite seast, kuidas sellel asjad ehitatud olid?

EDIT: Mootori juhtmestik jah, aga ajuga peab ju see siiski ühendatud olema? Ehk on sul seal hoopis mõni pin siis valesti ühendatud või puudu? Mingit signaali ei saada kätte ja ongi selles "safe mode's" koguaeg.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.14 17:21 Tsiteeri
probleem.s4.2.2t turbo rõhuga



Just sinu kirjeldusele minu andurid vastavad.Kaabel koordub ja andurid kust polt läbi plastik katted ammu jalga lasknud,puruks.Küsimus veel selline,et kas see turvaline mode laseb ikkagi rõhul minna sinna 1bar juurde,ise mõtlesin et tunduvalt väiksemaks jätab rõhu.Puhmasega on nii,et seda mootorit ja tehnikat ta teab paremini kui oma viite sõrme kuid ütleme nii et keeruline on hetkel temaga asju ajada.Vanasti tegutses ta siin sõmerpalu vallas aga nüüd kolinud oma tegemistega tartusse mis pole ka just eriline pikk maa,aga aga.Viimane kord kui temaga vestlesin siis ta väitis et võtmeid ta enam eriti käes ei hoia ja nina õliseks ei tee.Kui kodumaale naasen eks proovin need uued deto andurid ka ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 25.08.14 20:37 Tsiteeri


Aju on stock või chipitud? Stock softi puhul ei tasugi sealt mingit ulme rõhku oodata. 1.1bari peaks maksimum olema. Safe modes 1 bari ei tule kuidagi stock westgatiga. Alustuseks tekita diagnostika pistik sinna juhtmestikule ja vaata, mis arvuti tarka näitab. Veel parem vii see masin kellegi pädevama kätte või otsi keegi, kes kohapeale vaatama tuleks, sest internetiühenduse kaudu sul ilmselgelt seda korda ei tehta.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.14 16:46 Tsiteeri
probleem.s4.2.2t turbo rõhuga



Aju on chipitud.See diagnostika juhtme paigaldamine on päris hea mõte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.14 08:03 Tsiteeri
probleem.s4.2.2t turbo rõhuga



Tervist.Diagnostika juhe paigaldatud ja sai natu ka arvutiga uuritud,mis kõige huvitavam ühtegi veakoodi polnud.Juhtmestik on 3b mootori oma vist nagu ma aru olen saanud jagajaga süsteem ühesõnaga.See kes diagnostikat tegi ei osanud sealt moto töötamise ajal välja lugeda mis mingi number tähendas, seal arvuti ekraanil neid 10 rida kokku.Auto paukkus ja plärtsus aina rohkem ja rohkem,võtsin jagaja maha ja alt tuli välja õli ja kondensi segu.Selle sinna surus kunagikui sisselaske kolde alla olev klapp tuksi läks ja surus õli mul kõik kohad täis.Ostsin uued küünlad vaatasin juhtmedki üle ükssüütepoolilt jagajasse tulev oli põlenud korralikult ja jagaja kaas ning rootorgi sai uus pandud.Nüüd ei paugu ega tõmble lendab vas nagu lind aga ikkagi rõhku võiks rohkem olla. Ühesõnaga mõtlesime et segu kell oleks vaja järgmisena paigaldada,saab siis jälgida milline segu jne.Paluks abi selle leidmisel,kust poest neti lehelt täpsemalt mul see võimalik hankida oleks ,korralikku asja tahaks muidugi pluss paagi välist pensu pumpa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.14 19:23 Tsiteeri
probleem.s4.2.2t turbo rõhuga



Selle teema võib vist lukku panna,uus pena pump,segukell,õlikoguja ja juba kolmas jagaja kaas koos rootoriga paigas ning võib selle imelooma minekuga rahule jääda.Segu ka paigas rõhu alas.Tänan kes suvatses vastata,nii et lukku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 05.11.14 20:23 Tsiteeri


No pic, no proof. :-) Pane miski pilt ka sellest imeloomast. Saab ühegi näite tuua teistele, kes samasugust asja on plaaninud. Hea, et keegi ka ära on miski sellise asja valmis teinud on ja pole alla andnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.14 19:43 Tsiteeri


Kas ma just tõestama pean,aga kui huvi on ja hiljem ka strokeri ehitamisele see väike reklaam kaasa aitab siis siin ta mul on..Panin natu suuremad pildid.
http://www.upload.ee/thumb/4348196/03112014105.jpg.
http://www.upload.ee/thumb/4348192/03112014108.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4348184/mob_pildid_098.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4348180/03112014106.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4348172/03112014107_-_koopia.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.14 19:51 Tsiteeri


Arvan et siit loeb välja küll kuhu see audi tehnika maandunud on.Ok tõestus olemas nii et teema lukku siin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 08.11.14 19:57 Tsiteeri


Väga äge, kas järgmine aasta kuskil sõitmas ka teda "laba põhjas" näeb?


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 48.2% - SQL: 51.8%]