Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 5000S Avant 1984 - Taavisport (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 16691)
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 13.04.19 15:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: taavisport
loodetavasti leian mingi laheduse lahtisele laeriidele.:)


Avandil pole ju laeriidega mingit probleemi - lagi mahub tagaluugi kaudu autost vabalt välja.

Vat sedaanimeestel on selleks puhuks head lahendust vaja - kas teerab tagaukse kaudu välja või mitte. Tavaliselt mitte ja tuleb mingi klaas maha lõigata. (mis pole ka muidugi kosmos, aga autoomaniku mõistuse jooksutab see tavaliselt kokku; et mismõttes ma hakkan klaas maha-peale 1h lisatööd tegema, see on ju liiga keeruline :D)

Ja kui lagi väljas, asi see riie seal peal siis vahetada on.

.


Manuaal näeb välja, et sedaanil tuleb istmed välja võtta ning saab ilusti ilma painutamata kõrvaluksest välja.
Paar nädalat tagasi sai läbi mängitud. :)


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 09.06.19 14:59 Tsiteeri
Auto liikluses tagasi



Peale pikale veninud pausi sain masina lõpuks kokku ja tagasi teele.

http://static4.nagi.ee/i/p/1016/51/2541296912c591_l.jpg

Kui masina lahti võtmine võttis aega ca 2 õhtut, siis kokkupanekuga läks peaaegu 2 kuud.

Selle aja jooksul, kui auto värvimisest tagasi koju sain, jõudsin vahepeal ära teha.
*Mootoririhma, veepumba, rulliku, väntvõlli simmeri, õlivanni ning õlipumba tihendi vahetus
*Madalduvedrud -35mm
*MFTS andur (salongi temperatuuri ja autocheck näidiku jaoks)
*Uus lae ja katuseluugi polster ning käigukangi nahk
*Tuledekangi vahetus, kuna suunda ei visanud otse keerates välja.
*Suur tagatiib
*Rooli taga oleva signaali klemmi vahetus
*Järgmine roolivõimendi pump
*Mootoriõli ja filter

http://static4.nagi.ee/i/p/1016/51/25412971bcf57c_l.jpg
http://static4.nagi.ee/i/p/1016/51/254129770e5917_l.jpg

Lae riie sai kunagi koduste vahenditega vahetatud, aastal 2012. Kuna tulemus polnud tookord päris see mida tahaks ning paari aasta pärast oli jälle ripplagi, otsustasin lasta selle töö ära teha nüüd meistril. Seda enam, et nüüd läks tegemisele ka katuseluuk. Lae saatsin DPD ga Tartusse ning tagasi tuli samamoodi. Nagu piltidelt näha, siis võib tulemusega rahule jääga. Lagi nagu uuel autol.

http://static4.nagi.ee/i/p/1016/51/25412967456b67_l.jpg

Madaldamise otsuse üle mõtlesin kaua kuna eesmärk on jäta võimalikult originaali lähedane välimus. Ükspäev sõber helistas ning ütles, et ta tellib enda masinale vedrud ära, et telliks koos. Nüüd on nii, et minu Audil on vedrud all, tema oma masinale pole veel jõudnud neid alla panna.
http://static4.nagi.ee/i/p/1016/51/25412975ffa735_l.jpg

Nüüd, kui ülevaatus sai ilusti läbitud, on jälle motivatsiooni liikuvat autot edasi putitada. Ma tavaliselt ei luba midagi ette ning ennustamisega ei tegele kuid järgmine suurem töö on siduri ning kõige sinna juurde kuuluva vahetus k.a kasti poolne simmer.
Samuti on plaan saata üks jooks originaal velgi värvimisse.

http://static4.nagi.ee/i/p/1016/51/254129736526e7_l.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.06.19 09:36 Tsiteeri


Tubli töö tehtud.

Kes ja kus laepolstri kattis ning mis on töö umbkaudne maksumus?

Kui velgi müüma hakkad, siis paku minule : )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 14.06.19 07:16 Tsiteeri


Väga viisakas "fitment" autol.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 14.06.19 11:13 Tsiteeri


Tere
http://static4.nagi.ee/i/p/1016/71/2541790148989b_l.jpg

*Lae tegemine maksis 180+km
*Velgesid ei plaani veel müüa, ühed on suveks, teised talveks. Talvel küll enam sõita ei plaani kuid hädaolukorral ikka. Ise ma ostsin ühed veljed kunagi juurde kapslite pärast sest enda omadel olid neljast kapslist terved kolm. Nüüd ka panen kapslid igaks juhuks väikese silikooni plönniga peale, et need kindlasti kaduma ei saaks.
*Kas audiclub sel aastal Youngtimer campil eraldi ala ka teeb, mina panin end kirja. Sel aastal teen endast kõik oleneva et kohal olla.
http://static4.nagi.ee/i/p/1016/71/25417897c3e3ef_l.jpg
http://static4.nagi.ee/i/p/1016/71/2541790740f55b_l.jpg
http://static4.nagi.ee/i/p/1016/71/254179034c5a7f_l.jpg
Taavi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marekM
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985

postitati 01.07.19 19:17 Tsiteeri


Kui kõik hästi läheb, siis varsti on sinu autole ka sõber tulemas :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 23.08.19 19:51 Tsiteeri
50 OOS



http://static4.nagi.ee/i/p/1018/27/25456933b01a23_l.jpg
Pole ammu midagi autoga teinud, peale sõitmise ja pildistamise. Eks selleks hobiauto ongi, et suvel sõita ja talvel remontida. Käisin Youngtimer campil, nagu plaanis oli. Kas lähen ka järgmisel aastal - nii ja naa. Youngtimeri aeg satus ühele kuumemale ilmale mis sel aastal seni olnud ning autoga, millel kliima ei tööta, oli sõita mõnusalt tuuline. Sellega seoses tekkis mõte teha korda kliimasüsteem ja ka sidur. Siduri ilmselt on veel originaal ning see on muutunud vähem sujuvamaks kui võiks olla.
Mis veel hakkas silma, et kuumaga linnas sõites tõuseb temperatuuri seier üle 110 kraadi. Sõtes on seier ilusti 100 kraadi peal. Kas see reaalselt ka nii on, ei tea. Võibolla on see lihsalt MFTS sensori näit, mille ma ära vahetasin. Enne vahetust oli minu mäletamist mööda seier 90 kraadi peal, sõites.
Mingil kiirusel (85-95) hakkab siduri pedaal imelikult vibreerima ja häält tegema. Aitab kui kiirust lisada või alandada ja jalga pedaali peal hoida. Veel üks asi millega tegeleda.
Vahepeal sai auto endale uue numbrimärgi, antenni, westefalia teisaldatava Audi V8 teisaldatava haagisekonksu ja tagasi originaal raadio. Kui vaja midagi peale raadio kuulata, siis kasutan FM transmitterit ja bluetoothi.
Haagisekonksu panin seoses oma hobiga, vedada seal otsas jalgratast. Selle külge aretamine polnud päris "straightforward" see kõik võtis aega omajagu. Esiteks ei tahtnud enam roostes asja auto külge panna ja see tuli üle värvida. Lisaks tuli eemaldada puksiirköie aas ning sügavamale keerata stange kinnitusi, kuna vahele tuli ca 4 mm rauda. Aega läks aega asja sai, juhtmed on ühendamata, kuid esialgu sellega kiiret pole.
Mingitel kõrgematel pööretel (4000 ja edasi) kipub masin vahel korraks kinni pooma või jõnksutama, ju talle ei meeldi kiirendamine kuid mulle meeldib R5 mootori häält kuulda. Üks meist peab alla andama, loodan et see ei ole mina ja leian probeelmile lahenduse.

Kui kedagi huvitab siis keskmine kütusekulu on olnud ca 8 - 9 sajale. (Täna tankisin: 430 km ja 37 liitrit 50 euri)

SUUR PILT http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=25456905&size=o
http://static4.nagi.ee/i/p/1018/27/254569056c83cf_l.jpg
SUUR PILT http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=25456913&size=o
http://static4.nagi.ee/i/p/1018/27/25456913c481c0_l.jpg
SUUR PILT http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=25456923&size=o
http://static4.nagi.ee/i/p/1018/27/254569233f59f1_l.jpg
SUUR PILT http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=25456915&size=o
http://static4.nagi.ee/i/p/1018/27/2545691567731a_l.jpg
SUUR PILT http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=25456881&size=o
http://static4.nagi.ee/i/p/1018/27/25456901b3d44e_l.jpg
SUUR PILT http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=25456901&size=ohttp://static4.nagi.ee/i/p/1018/27/254568817e51e7_l.jpg
SUUR PILT http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=25456875&size=o
http://static4.nagi.ee/i/p/1018/27/25456875b280ed_l.jpg

http://static4.nagi.ee/i/p/1018/27/254569472b91fe_l.jpg
http://static4.nagi.ee/i/p/1018/27/254569436d4572_l.jpg
Parimat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.08.19 20:16 Tsiteeri


Kui ei eksi, siis sai youngtimeritel korra su naisega juttu puhutud, võimalik et olid ise ka seal kuid tolle päeva virvarris on juba raske kokku panna keda kõike nähtud sai. Igatahes see remontmanuaal mis mulle kätte ulatati oli eeskujulik, võiks lausa öelda et tegi kadedaks.
Igaljuhul hoia lippu kõrgel, selline peremees sellisele autole on igati väärt kompott, kiidan.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 24.08.19 05:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taavisport
Mis veel hakkas silma, et kuumaga linnas sõites tõuseb temperatuuri seier üle 110 kraadi. Sõtes on seier ilusti 100 kraadi peal. Kas see reaalselt ka nii on, ei tea. Võibolla on see lihsalt MFTS sensori näit, mille ma ära vahetasin. Enne vahetust oli minu mäletamist mööda seier 90 kraadi peal, sõites.


Teadmata põhjusel osad MFTS-d teevad nii, et temp näidik hakkab +10C näitama. Mul õnnestus kunagi üks andur garantii korras välja vahetada. Seletamist ikka oli, et kuidas ma tean, et just anduri viga on jne, aga sain uue ja see oli ok.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 24.08.19 06:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits


Teadmata põhjusel osad MFTS-d teeevad nii, et temp näidik hakkab +10C näitama. Mul õnnestus kunagi üks andur garantii korras välja vahetada. Seletamist ikka oli, et kuidas ma tean, et just anduri viga on jne, aga sain uue ja see oli ok.


Neid sensoreid tehakse nii, et kas töötab või mitte, selgub alles pärast kokkusulatamist.
Siis mõõdetakse oommeetriga üle: pisut valetavad lähevad odavfirmade pakenditesse, 100% õigesti näitavad Audi originaaliks ja täitsa metsa näitavad lõpetavad prügikastis.
No umbes nii.

Kuidas vaielda- ülilihtne ju: panin ta keevasse vette (see on teatavasti täpselt 100 kraadi C) ja mõõtsin takistust.
Peab olema niipalju, aga oli hoopis vähem. Ja sellepärast valetabki.
Lihtne.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taavisport
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 5000s

postitati 31.07.20 19:42 Tsiteeri


Tere

Pole tükk aega siia kirjutanud kuid teen vahepeal uuemate Audide vahele oma teemaga uuenduse.
Arvestades masina vanust ja seisukorda, sai otsustatud, et talvel enam sellega soola sees ei sõida. Nii veetiski auto talve garaazis. Uuesti panin masina käima alles 1.05.2020, kuna enne oli vaja Talveks ostetud ajutine masin maha müüa. Käima läks kohe, aku oli maas ja sai enne laetud. Ülevaatuse läbis puhtalt.

Autot sai näha Youngtimer Camp 2020 Audiclub näituse alas.

http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534855fa2216_l.jpg
Foto - Alexey Volkov Photography
Kevad läks kiirelt ja plaanis olnud hooldus lükks suvele.
Juulis sai tehtud käigukastile otsa, veovõllide, käigukangi hoovastiku simmerite ja kastiõli vahetus. Nimelt oli kast korralikult õline ja ilmselt pole sellega kunagi tegeletud. Kui kast juba maas, oli plaan panna ka uus siduri ketas kuid see jäi vahetamata. Esiteks, ketas mis oli olemas, ei sobinud. Teiseks, uut ketast poleks saanud kiiesti, sest 24 hambaga ning sellise diameetriga kellelgi kohapeal polnud ning tõstuk oli vaja vabaks saada. Seega laks vana originaal ketas tagasi, millalgi tuleb see uuesti maha võtta. Survelaager ja siduri töösikinder läksid uued.
Lisaks sai uued veovõlli kattekummid, õlivahetus, kütuse filter ja kütuse pump, esimesed rattalaagrid.
http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534845427050_m.jpg
Sai kõik kirja pandud, endal ka kunagi hea lugeda. Läbisõit täpselt 265000 km.

http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534841bffdd7_m.jpg

Kütuse pumba vahetus sai ette võetud, kuna vana tegi juba natuke rohkem häält kui võiks. Sai tellitud aastaarvu ja manuaali järgi uus pump kuid vahetades selgus, et seda on juba vahetatud ning asemele pandud peenem pump. Õnneks sain ruttu “noise damperi” ja asi sai korda.

http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534835da42f9_l.jpg
Puhtam kast, kust liiter õli maha pestud.

Et näitusele minek sai otsustatud suht nädal enne üritust, tuli mõte veljed korda teha. Mõeldud tehtud. Kolmapäeval sai lihvitud originaal Kanada veljed, mis on Magneesium sulamist. Teised, Saksa veljed, on alumiiniumist ja natuke raskemad. Neljapäeva õhtuks olid veljed värvitud halliks ning reedene päev kulus aukude mustaks värvimisele ja rehvivahetusele.

http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/255348370e73b5_l.jpg
Esimene lihvimine 320 paberiga ning teine 500 sega.
http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534839cc70d1_l.jpg
Tükk maad ilusamad kui varasemalt olid.
http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534843ccf3e2_l.jpg
Auto põlvest põlve.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 01.08.20 08:42 Tsiteeri


Kõva töö on ära tehtud.

Ära seda silikoonist kuivatajat küll kasuta. Võta kas kuivatamiseks mõeldud mikrofiiber lapp või veel parem kasuta puhurit. Ise kasutan puhurit ja saab kõik praod jms ka kuivaks, et pärast esimest sõitu kuivanud niresid autol ei oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 01.08.20 21:36 Tsiteeri


Mis see silikoonist kraabits siis teeb, et seda kasutada ei võiks?
Sellega tõmbadki suurema vee auto pealt maha & pärast kuivatad mikrofiiber rätikuga ära. Kraabitsa kasutamiseks eelduseks on, et auto on korralikult pestud (nuustiku ja shampooniga). Ilma selleta on oht, et tõmbad liivateri ja tolmu mööda värvi.

Auto on vahva, mitmeid kordi isegi sõitmas näinud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 02.08.20 17:08 Tsiteeri


Iga kord teed pigi ja rauaosakeste pesu autole ning saviga üle? See eeldaks ka vaha/keraamika uuesti peale kandmist pärast iga pesu. Auto pind ei ole kunagi täiesti puhas osakestest.
Piisab sellest, kui üks kord jääb mingi ruutsentimeetrine koht švammiga vajele ja tõbadki mõnusa kriipsu peale värvile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi.M(Audi&VW)
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion

postitati 03.08.20 08:57 Tsiteeri


Väga äge projekt, tore vaadata kui vanakesi ikka au sees hoitakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.3% - SQL: 31.7%]