Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: mure,s4 2,2t kakkumine (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 5137)
prual84
huviline



Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel

postitati 27.06.15 15:03 Tsiteeri
mure,s4 2,2t kakkumine



Tere,autoks 93a. AAN isend ja paigaldatud 2.0tfsi poolid.Probleemiks vahele jätmine kiirendamisel 4-5 käiguga suuremal pöördel ja konkreetselt jääb mootor hingetuks 2 algava kiiruse juures.Tühikäigul nurrub ilusti ja rahulikult sõites kõik kulud ja muud näitajad korras.Vigu vaadates siis aegajalt segusiibri viga annab.
Filtrid,kütte pump vahetatud ja küünlaid vahetatud aga muutust ei tulnud.
Siinkohal olekski klubikaaslaste abi vaja,sooviks enne vea tuvastada ja seejärel poodi tormata

1.uurida poole,siis kas võimalik mõõta ja mida täpsemalt.
2.kas pihustid võivad põhjustada kakkumist.
3.pihusti pistikutest mõõta??

Martin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erik32
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b2

postitati 27.06.15 18:11 Tsiteeri


Käi Trummust läbi seal saad süütepoole kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 27.06.15 18:37 Tsiteeri


Palju õhulugeja näit on?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.06.15 18:47 Tsiteeri


Kõige lihtsam on vast kõigepealt viga kõrvaldada ja siis edasi kaevata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prual84
huviline



Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel

postitati 23.09.15 08:46 Tsiteeri


Tere,kuna tegu pole igapäeva autoga siis natuke tegeletud ja selgund on turborõhuga probleem.1-3 käik hoiab ilusti rõhku ja probleemi ei esine aga 4-5 käik lajatab 2barise turbo kella põhja ja kakkumine algab kuid kui meelitada ja hoides 1.5bari on kõik ok.
kust viga otsida n75 või wastegatega midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 23.09.15 09:29 Tsiteeri


Meil oli sarnane probleem. Vigaseks osutus N75.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 23.09.15 18:56 Tsiteeri


Millal küünlaid vahetati?

EDIT:
Vabandust, ei lugenud esimesest postist välja, et küünlad vahetatud. Aga läksid ikka originaal küünlad?
Jubedalt haiseb sellemoodi. Alguses 5's käik ja siis 4's käik jne. Lihtsalt kõrge rõhuga alas hakkab kakkuma.


Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.

Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]