Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem... (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2491)
Karlsson
huviline



Registreerunud 17.03.03
Asukoht: Tallinn, Tartu, Võru, Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4

postitati 27.05.03 13:41 Tsiteeri
Probleem...



Nimelt auto läheb sigakuumaks 100 c pole probleem... linnas muud polegi kui ventikas käib... ja siis lööb vooliku otsast ära ning jahutusvedeliku karpa alt summutile ning siis on auru kui palju... milles võib probleem olla? kas ajus on viga või mingi ummistus kuskil?

abi oleks vaja sest tipptunnil seistes on ikka eriti karm kui kapoti alt auru tuleb näidatakse näpuga ja puha et auto põleb :D

Samas kui keegi lahendust oskab pakkuda siis ole nii hea paku ka tlnas koht kus selle asja odava raha eest korda saab ... ala mingi voolik vahetada vms.


Sõida ja ära mölise!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.03 13:58 Tsiteeri


termostaat kinni või õhk vahel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 27.05.03 14:00 Tsiteeri


tunub, et kas termostaat kinni või ei anna veepump piisavat rõhku.
krt.kui nüüd hakkan mõtlema, siis ei teagi, kus audil termostaat täpselt asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 27.05.03 14:02 Tsiteeri


kas termostaat kinni jõi voolikud nõrgad ,või nende kinnitused:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Karlsson
huviline



Registreerunud 17.03.03
Asukoht: Tallinn, Tartu, Võru, Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4

postitati 27.05.03 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulds
tunub, et kas termostaat kinni või ei anna veepump piisavat rõhku.
krt.kui nüüd hakkan mõtlema, siis ei teagi, kus audil termostaat täpselt asub?


termostaat on halvas kohas selle vahetamiseks a-la poolesisilda alt peab kiskuma ... pump on korras ... imelik on asja juures see et tekib tohutu rõhk mis lõhubgi neid voolikuid ja viskab otsast ära...


Sõida ja ära mölise!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 27.05.03 14:08 Tsiteeri


tohutu röhk,??,kas dosooli kork on puhas,kondenssi pole või õli??,kui on siis plokikaas.p..s


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Karlsson
huviline



Registreerunud 17.03.03
Asukoht: Tallinn, Tartu, Võru, Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4

postitati 27.05.03 14:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja MEEMEES
tohutu röhk,??,kas dosooli kork on puhas,kondenssi pole või õli??,kui on siis plokikaas.p..s


dosooli kork on puhas ja kondenssi pole ... aga varem toimus nagu tagasivool paaki nyyd seda enam pole et järelikult ikkagi kuskil mingi ummistus et tagasi voolata ei lase ning lööb rõhu sisse...


Sõida ja ära mölise!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 27.05.03 14:16 Tsiteeri


Plokikaanetihend - saab kontrollida gaaside sisalduse järgi jahutusvedelikus(spets seade)
Gaasid tungivad jahutussüst ja pump ei jôua enam ringi ajada.


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karlsson
huviline



Registreerunud 17.03.03
Asukoht: Tallinn, Tartu, Võru, Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4

postitati 27.05.03 14:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Plokikaanetihend - saab kontrollida gaaside sisalduse järgi jahutusvedelikus(spets seade)
Gaasid tungivad jahutussüst ja pump ei jôua enam ringi ajada.


ma ei usu et plokikaanetihend siis oleks õlikulu ka ... mul peab 15 kilo juures pool liitrit õlikest juurde kallama ... niiet asi võib ikka mingis ummistuses olla... mõtlesin et puhun kõik voolikud läbi kuid soovitati termostaati ... vaatab äkki see ongi lahendus...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 27.05.03 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Karlsson
Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Plokikaanetihend - saab kontrollida gaaside sisalduse järgi jahutusvedelikus(spets seade)
Gaasid tungivad jahutussüst ja pump ei jôua enam ringi ajada.


ma ei usu et plokikaanetihend siis oleks õlikulu ka ... mul peab 15 kilo juures pool liitrit õlikest juurde kallama ... niiet asi võib ikka mingis ummistuses olla... mõtlesin et puhun kõik voolikud läbi kuid soovitati termostaati ... vaatab äkki see ongi lahendus...


Kui eest vent käib, siis termostaat ei saa kinni olla ja vôib olla, et pumba tiivik on lahti vôllil. Pl.kaane tihend ei tähenda veel, et ta peaks ôli vôtma


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 27.05.03 14:36 Tsiteeri


Üks on õlikanal ja teine veekanal,ei pruugi õli võtta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 27.05.03 15:06 Tsiteeri


Kontrolli ka, et tagasivoolu voolik ei oleks umbes. Omal oli nii vanal autol - radikas lekkis, sai mingit möginat sisse. See saadanas aga "teipis kinni" ka tagasivooliku toru otsa radika juures. Maanteelt tulles - kohe mootor seisma. mingi 30 sek pärast virutas radikakorgi vahelt tosooli välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.05.03 15:53 Tsiteeri


proovi igaks juhuks jahutusvedeliku paagi korki vahetada,on juhtunud et see klapp seal sees jääb kinni ja siis juhtub just see mida sa siin kirjeldasid.
samas ka on olnud juhuseid et on olnud radika termolülitid vigased (eriti need kahe kiirusega),st et esimene kiirus ei toimi ja vent tuleb järgi alles kuskil 105-115c* juures,nn. avariikiirus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.03 15:59 Tsiteeri


ei akka uut teemat tegema...
mis vahe peale selle et erinevatel temperatuuridel lülitab ...
on kolne ja kahe jalaga termolülitil ???
mul sai 2jalgse asemele imekombel 3jalgne...
aga kaks juhet aind...nagu äärmistele klemmidele...keskmine tühjaks jääb...sis nagu pmõtteliselt 1 temp-l sisse peaks lülitama ju...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.05.03 16:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
ei akka uut teemat tegema...
mis vahe peale selle et erinevatel temperatuuridel lülitab ...
on kolne ja kahe jalaga termolülitil ???
mul sai 2jalgse asemele imekombel 3jalgne...
aga kaks juhet aind...nagu äärmistele klemmidele...keskmine tühjaks jääb...sis nagu pmõtteliselt 1 temp-l sisse peaks lülitama ju...


muud polegi kui see et üks on kallim ja seda pead ka vaatama et vale jala otsa ei lükka seda juhet


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.03 16:05 Tsiteeri


hmmm...pistik aind ühte pidi käib...et nagu ei anna valesti panna???
või pistik ongi valesti ???thndab et 2 vs 3 jala pistikud ei ühti ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.05.03 16:10 Tsiteeri


Siin jään sulle vastuse võlgu kahjuks,kuid jälgi oma tempi andurit,kui see paigas siis ei ole probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 27.05.03 17:14 Tsiteeri


See on tuttav probleem.Aga (80-quattrol) võib õigus olla.Mul oli alles hiljuti sama probleem,et pumba võllipeal oli tiivik lahti.Sellest oligi kohe suur surve sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 27.05.03 22:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
hmmm...pistik aind ühte pidi käib...et nagu ei anna valesti panna???
või pistik ongi valesti ???thndab et 2 vs 3 jala pistikud ei ühti ?


Kui mu mälu mind ei peta siis äärmised klemmid peaksid olema + ja 2 tähistusega s.t. vent peaks käivituma 95 kraadi celsiuse juures. Ma ei tea mis temperatuuril selle audi 80 originaal andur (kahe klemmiga) tööle hakkab, juhul kui kõrgemal temperatuuril siis võiksid pistikusees ühe jala ümber tõsta 2 -> 1 (keskmine ja +) s.t. et vent hakkab tööle 102 kraadi juures.

Aga mis puudutab teemat siis jah voolikud ikka niisama minema ei lenda, seal paisupaagi korgi all on tõepoolest klapp, mis peab kuni 1 bar rõhku, siis laseb ülejäänu välja. Aga see pumba tööratas võllil lahti ... see võib reaalne küll olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karlsson
huviline



Registreerunud 17.03.03
Asukoht: Tallinn, Tartu, Võru, Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4

postitati 28.05.03 08:37 Tsiteeri
hetke seis



sai siis eile kõik vidinad üle kontrollitud peale pumba....

lasin vedelikust tühjaks vedelik oli selline poolhägune. Panin voolikud taas külge kallasin settinud puhta tosooli sisse tagasi ja lasin mootoril natu käia... seejärel mudisin kõik voolikud läbi... ja kui siis taas tosooli välja lasin tuli sealt igasugu sitta ....

uus tosool sisse... kork pooleldi peale ja 5 min kohapeal käimist... mootor üle 60 kraadi sooja ei näidanud... radikas läks soojaks ... tänahommikul peale 10 km sõitu taas mootor ligi 100 kraadi... kork oli endiselt pooleldi peal vedelik min-max vahel ... et siis probleem endiselt pumba tiivikus nagu 80quattro väitis?.... kus see vidin 2.0 mootori b4 kere puhul asub... tegemist on karpaga.... ning kui keeruline on asja vahetada...


probleem eksisteerib endiselt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.05.03 10:29 Tsiteeri


uus tosool sisse... kork pooleldi peale ja 5 min kohapeal käimist... mootor üle 60 kraadi sooja ei näidanud... radikas läks soojaks ... tänahommikul peale 10 km sõitu taas mootor ligi 100 kraadi... kork oli endiselt pooleldi peal vedelik min-max vahel ... et siis probleem endiselt pumba tiivikus nagu 80quattro väitis?.... kus see vidin 2.0 mootori b4 kere puhul asub... tegemist on karpaga.... ning kui keeruline on asja vahetada...



Eeeeeee,pea nüüd hoogu!!
Tundub et plokikaane tihendi vahetus hakkab sulle hingelähedaseks saama.
Seda korki EI TOHI lahti jätta,kui selle lahti jätad siis PEABKI keema minema.
Selle korgi põhimõte ongi sdee et ta hoiab sul süsteemis kindlat rõhku,kuna algklassidest mäletame juba et vedelik läheb keema suts alla 100c*,kuid kui paneme vedeliku rõhu alla siis saame keemispunkti viia ligi 125c*
Proovi ikka enne seda kas sul see paisupaagi korgi klapp toimetab seal nii nagu peaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 28.05.03 10:40 Tsiteeri


Alguses arvasin ise ka et ei tohi survet sees olla,nagu seda on datsunil ,ja jätsin ka korgi natuke lahti ja sealt pritsis survega vee välja ,.,Surve peabki sees olema ,aga kontrolli et paisupaagi korgi klapp ka töötab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.9% - SQL: 38.1%]