Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Surved (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3047)
Ivo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10

postitati 31.05.05 06:37 Tsiteeri
Surved



nimelt mõõtsime huvipärast 200 20v mootoril igas püttas survet ja saime 10par. kas se on norm. või mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
master003
huviline



Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.05 07:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivo196
nimelt mõõtsime huvipärast 200 20v mootoril igas püttas survet ja saime 10par. kas se on norm. või mitte?

igati normaalne


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 31.05.05 10:05 Tsiteeri


Tegelt korralikul mootoril võiks ikka 11,5-12 ikka olla, aga pole hullu midagi. Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audikas
huviline



Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Polegi Audit

postitati 31.05.05 11:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks?


Rõhk peaks vist sõltuma ka õli kvaliteedist ja selle temperatuurist. Niipalju kui ma lugenud olen, siis see 1,2-1,3 bar on veel ok...
enda Audil mul on rõhk @100c tühikäigul kriips alla kahe ...


liisisin auto ...LADA...
muidu olen korralik, naine, lapsed...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 31.05.05 11:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks?


Mul sama teema. Küll mitte turbokas 20V aga R5 10V tavaline ja külmalt peale käivitust mingi aeg hoiab 5+ pean rõhku, siis langeb tühikäigul 2 juurde, sõites normaalselt on 3-4 kandis ja kui juba mootor soe siis kukub 1.5 peale ja vahest lausa üsna 1 juurde. Teeb ka veits murelikuks seel. Mootoris valvoline maxlife poolsünt 10w40.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.05 11:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivo196
nimelt mõõtsime huvipärast 200 20v mootoril igas püttas survet ja saime 10par. kas se on norm. või mitte?

Minu arvates on seda ikka vähe.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ivo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10

postitati 31.05.05 12:38 Tsiteeri


MINUL ON TÜHIKÄIGUL 2 JA KUI SÕIDNAN ON SEIER PÕHJAS;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tuiks
huviline



Registreerunud 16.11.04
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.05 16:50 Tsiteeri


Huvitav on see,et tehase andmetel 20 V turbokal surveaste 9.3 bar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 31.05.05 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tuiks
Huvitav on see,et tehase andmetel 20 V turbokal surveaste 9.3 bar
So?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 31.05.05 17:04 Tsiteeri


Hakkab aga uuesti pihta...

Täiesti kaks erisuurust on sisepõlemismootorite tehnilistes andmetes.
1. Surveaste - silindri üldmahu suhe põlemiskambri mahusse ehk mitu korda väheneb silindri üldmaht kolvi ASS-st ÜSS-i liikumisel ( mitu põlemiskambri mahtu, antakse vastavalt kas 10:1-le , 11:1-le jne jne. )
2. Komprimeerims lõpprõhk - rõhk, mida mõõdetakse kompressioonmeetriga, kas küünla-, või pihustiavast.


PS! Kaks täiesti erinevat suurust, mida ei saa ega tohi segamini ajada. Surveaste on jäävsuurus, mis määratakse ära mootori konstrueerimisel. Komprimeerims lõpprõhk aga on muutuv, kuna sõltub mitmetest detailidest ( kolvirõngad, klapid, klapipeasad, diiselmootoritel veel mõndadest lisavidinatest... )

2.2T 20v-l annab tehas komprimeerimis lõpprõhuks 13 bar
Murelikuks tasuks hakata muutuma alles siis, kui kompressioonmeeter ei näita üle 8 bari .
PS! kompressiooni mõõtke ikka töösoojal mootoril: kõik küünlad maha, drosselklapp täiesti lahti ( gaasipedaal põhja ) ja tuld!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 02.06.05 13:54 Tsiteeri


ot jälle, aga küsiks, mis võib veel põhjustada viletsa õlirõhu peale vändasaalede? Kust võiksin viga veel otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.06.05 14:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Tegelt korralikul mootoril võiks ikka 11,5-12 ikka olla, aga pole hullu midagi. Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks?


Tegelikult ei ole see 1.2 - 1.3 t88soojal mootoril sugugi paha 6lir6hk.
Min, 6lir6hk 80 *C 2000 RPM/min on 2bar
Max r6hk yldse on 4.5 ... niiet ma ei näe p6hjust muretsemiseks.

Surved silindris ... AAN mootoril normaalne 9-13, kulumispiir 7, max erinevus silindites 3bar
t8enäoliselt on samad kriteeriumid ka 3B mootorile


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 02.06.05 14:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Tegelt korralikul mootoril võiks ikka 11,5-12 ikka olla, aga pole hullu midagi. Küsiks teemaväliselt hoopis, palju peaks olema õlirõhk tulise mootoriga? Mul kukub sinna 1,2-1,3 bar peale, kui mootor ikka väga tuline on (100 c). Seda siis tühikäigul. 2000 pöörde juures kuskil seal 3,5-4 bar. Kas on põhjust muretsemiseks?


Mul on ka enam-vähem nii: u. 87C juures on tühikäigul pea 2bar'i, 2krpm juures 4-5bar ja 100C juures enam-vähem sama, mis sul.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 02.06.05 14:33 Tsiteeri


tänud, hakkas igatahes oluliselt kergem kohe :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 54.7% - SQL: 45.3%]