Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S2 elektri mure (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 4870)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.17 05:55 Tsiteeri
S2 elektri mure



Kaitsmekarp vahetatud ja mootor töötab aga autot vaevab mingi elektri kala, mis oli ka enne kaitsmekarbi vahetamist (kaitsmekarp sai ära vahetatud sisseussitanud bensiinipumbarelee jala tõttu). Nimelt, kui panen lähituled põlema, siis kelladeploki valgustus läheb ainult hõõguma ja kliimaploki numbrid tõmbab tuhmiks. Lisaks ei tööta tahhomeeter. Samas spidomeeter, temp. ja kütusenäidik töötavad.

Usutavasti on kellelgi sama mure olnud. Kelladeplokk vigane?

Ette tänades


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 31.08.17 06:36 Tsiteeri


Kelladeplokil mass puudu.
See peaks ka fuseboxi välja jooksma.

Mis teised taustatuled teevad, lisakellad, tuhatoosid, lukkude lüliti jne?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.17 06:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Kelladeplokil mass puudu.
See peaks ka fuseboxi välja jooksma.
OK, võtan kelladeploki maha. Massi jaoks eraldi pistik? Tnx!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 31.08.17 08:05 Tsiteeri


Ei, massi jaoks kellaploki juures eraldi pistikut pole, mass on vertikaalses pistikus PIN8, kust jookseb pruun massijuhe ette kaitsmekarpi (miskipärast??)
Aga skeem nii väidab.

Ehk siis ta on kaitmekarbi juurest massist lahti või ei lähe sealt edasi massi.
Seal fuse/relay panelis peaks mingi klemm nimega PIN G31 olema, mis kellaplokile massi annab.

S..tt lugu on see, et see skeem, mis mul on, on A80ne oma, difri lüliti tal küll skeemil on (ehk siis quattro), aga kas 100% S2-ga kattub, ei tea. Aastatega on ka veel mingi teema. >92 ja 92>

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.17 09:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Ei, massi jaoks kellaploki juures eraldi pistikut pole, mass on vertikaalses pistikus PIN8, kust jookseb pruun massijuhe ette kaitsmekarpi (miskipärast??)
Aga skeem nii väidab.

Ehk siis ta on kaitmekarbi juurest massist lahti või ei lähe sealt edasi massi.
Seal fuse/relay panelis peaks mingi klemm nimega PIN G31 olema, mis kellaplokile massi annab.

S..tt lugu on see, et see skeem, mis mul on, on A80ne oma, difri lüliti tal küll skeemil on (ehk siis quattro), aga kas 100% S2-ga kattub, ei tea. Aastatega on ka veel mingi teema. >92 ja 92>

.
Huvitav, et ma ei leia kaitsmeplokist G31 klemmi. Auto on aastast 1991.

Kelladeploki võtsin ka maha aga sealt ma targemaks ei saanud. Ühendatud oli kolm suurt ja üks väiksem pistik. Võtsin lahti ja sama targalt panin kokku tagasi.

Igaks petteks võtsin juhi jalge kohal olevad massikinnitused kere küljest lahti, puhastasin ära ja panin tagasi aga sellest polnud mingit tolku. Panin akuklemmi peale tagasi ja tulesid lülitades viskab ikka kellade- ja kliimaploki hämaraks.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 31.08.17 10:19 Tsiteeri


Tulede lüliti tagused pistikud on ok seisus? Midagi seal lühises pole? Mul 200-l oli ostes seal taga mitu pistikut katki ja tegi ka igasugu trikke. Tulede lüliti ise?


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 31.08.17 10:42 Tsiteeri


Armatuuri reostaat on korras?

Muidu 200-l tõmbabki kliimaploki tumedaks kui tuled peale tõmmata, vahet pole kas park või lähi.
Muutub valgustugevus reostaadi nupust samaaegselt armatuurivalgusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.17 09:31 Tsiteeri


Proovisin tavalise Coupe kelladeplokki ja tahhomeeter hakkas tööle. Kuhu, kelle juurde soovitate originaal kelladeploki remonti viia, kellel on kogemusi sellega?

Aa, ja valgustus tuli vasakpoolsest nupust peale keerata. Silly me.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.09.17 10:56 Tsiteeri


Kui jootekolb käes püsib,pole probleemi.Seal pole eriti midagi remontida. Tahho peaks identne olema.Ainult taust on teine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 51.1% - SQL: 48.9%]