Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Allroad 4.2 BAS 221kw 2004a - jõud kadunud, misfire kõigis bank2 silindrites. Katt umbes? (Vastuseid: 43 | Vaatamisi: 7243)
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 26.01.18 17:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wimms
See on ju tore diagnoos, aga selle mootori maha-peale üksi maksab juba 1600

Möhh?
Minu arvates võib selle summa kolmega jagada ning seal sisalduvad vedelikud ka...
1600 EUR tähendaks mingi 50h mootori peale/maha tõstmiseks. Utoopia.

Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Sel peaks ühenduskoht olema ju nõks peale katalüsaatoreid.

Sellel autol on 4 katti, 2 eelkatti ja 2 peakatti. Tagumised saad nii kontrollitud jah, aga esimeste jaoks on omajagu lammutamist, nagu ennist mainisin.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
wimms
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6

postitati 26.01.18 21:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Sel peaks ühenduskoht olema ju nõks peale katalüsaatoreid. Enne kui midagi vahetama ja pilbastama hakata on kõik võimalused lihtsalt tagumiste silenceride lahti laskmise näol kontrolliks, kas üldse midagi katalüsaatorist läbi liigub ja võrdlusmoment on ju kohe "kõrval" teise banki näol olemas. Kuidagi kole üle mõtlemine on see teema siin diagnostika/kaabel/trallalllaaa/keegi ei tee kurat - puhas füüsika ju. Nagu mainitud, siis metallkärjega katid mõlemad asemele ja teema lõpp peale "avastust". Ligi saamine pole nüüd samuti mingi ulme, kui ei hakka kolde küljest asja lahti kakkuma. Nomaeiteasedateemat. Pole kohati isegi keevitada ma ise viitsinud, õiges mõõdus korralik muhv peale ja tehtud. Ainult andurite pesad ümber "tõsta". Kui masinast siiber siis äkki hoopis mõtled tervele asjale hinna välja sellises seisus nagu ta siis on? :)

Mida nii teada saab? Seda kas pütid on umbes? Kohe "kõrval" on nagu sumpsi otsad juba niigi olemas. Ja on vaja koormusega testida, e. proovisõitu. Tühikäigul ja kohapeal tuuritades käib küll ja midagi kindlat ei saa öelda. Ega need katid hermeetiliseks ei lähe, läbilaskvus langeb, aga olulisem on see et vasturõhk läheb üles segades vabalthingava laadimistsüklit. Ilma koormuseta on see suht savi. Selleks, et eelkati korrasolekut kontrollida, peaks põhikati eest lahti võtma ja proovisõitu tegema.

Oleks jah lihtne kui põhikatid oleks need mis umbe lähevad, aga enamasti lähevad umbe kõigepealt just eelkatid, need mis kolle küljes ja millele ligipääs on raske. Usa foorumites on palju teemasid kus vahetatakse välja pea kõik enne kui eelkatid tühjaks lüüakse. Pärast seda vaheta universaale kasvõi iga aasta, väga lihtne.

Tahtsin juba ammu eelkatid maha võtta, aga ei viitsinud siiani. Nüüd on põhjust, sest mootori poolt kostab võõraid helisid millest ei saa kõrvalt aru kas tuleb mootorist või eelkattidest.

Võib ju lasta prooviks universaalkati põhikati asemele panna, nii saaks selle välistada, aga no milleks alustada sealt kus tõenäoliselt viga ei ole selle asemel et alustada sealt kust peaks? Kui viga on mootoris siis ronin ikka sinna eelkati juurde enne kui otsustan mis taga peale hakata.

Masinast saab siiber siis kui selgub, et ikkagi tuleb mootor maha võtta ja sisse ronida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wimms
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6

postitati 26.01.18 21:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: wimms
See on ju tore diagnoos, aga selle mootori maha-peale üksi maksab juba 1600

Möhh?
Minu arvates võib selle summa kolmega jagada ning seal sisalduvad vedelikud ka...
1600 EUR tähendaks mingi 50h mootori peale/maha tõstmiseks. Utoopia.
maha+peale on mõlemad kokku. 16h on maha ja samapalju peale, hinnaga 50eur inimtund. Nii on tehas reglementeerinud. Kui teha kangelastegusid või kahekesi saab ajaliselt kiiremini muidugi, aga valge töömees pidevas stressis ei ole jätkusuutlik, seega on seal sees ka puhkepausid jne. Mis teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 26.01.18 22:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wimms
16h on maha ja samapalju peale, hinnaga 50eur inimtund.


Kust pärinevad sellised andmed?
Kahe päevaga suudab ka täisliha viiner selle mootori maha võtta, "valge mees" peaks ikka nagu kiiremini saama.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 26.01.18 22:22 Tsiteeri


Ei taha väga targutada, aga üks asi on see, mis ütleb tehas ja esindus töö mahu ehk aja kohta, teine asi on reaalsus.
Jutt ei ole küll mootorite maha-peale tööst vaid muudest toimingutest, mille tegemiseks on esinduses broneeritud pea poole rohkem aega, kui tavalises töökojas on kulunud.
Reaalne näide 4,2 õlijahuti ja ploki vahelise plastiktoru vahetusest- jutt oli kusagil 7-8 tunnist ja kepist kuubis, tegelikult kulus lukksepal, kes ESIMEST korda sellist tööd tegi, aega 4h ja 20 min. Hinna sees ka veel väike einepaus. Niipalju siis tehase normaegadest.
Kindlasti on ka moto maha võtmiseks varutud mitmed tunnid, lihtsalt heauskne lipsuga kunde seda ei tea ja ootab, ärevus hinges, telefonihelinat, et siis maksta normtundide järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 27.01.18 06:58 Tsiteeri


Need tehase juhendid on kooostatud nii, et kõik võetakse tervelt lahti, midagi ei painutata heebliga, et miski välja mahuks kuskilt jne., eks sealt juba koguneb neid tunde. Samamoodi erinevad juhtmete tripid ja muud sellised kinnitused, kas urgitseda kõik lahti tervelt või lõigatakse läbi ja pannakse mingite suvaliste trippidega tagasi pärast.
Kas pingutatakse Nm-võtmega poldid või lastakse õhupüssiga jne..

Isiklikult ei näe küll vajadust kuskil esinduses remontida sellist autot, iga normaalne remondimees saab hakkama kui tal on ElsaWin abis. Pigem just ei taheta võtta selliseid loomingulisi töid sellepärast, et see on puhtalt maitseasi, kuidas sinna midagi keevitada. Mõnikord visatakse näiteks mingid lisatuled kaasa muu remondiga, et pane need ka külge kuskile. Põhimõtteliselt ei pane, muidu on pärast, et miks siia panid jne..:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 27.01.18 10:53 Tsiteeri


Esimesed lambdad ära keerata ja sinna aukudesse rõhukellad keerata, siis võimalik sõiduaeg vastusurvet ka jälgida.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.01.18 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wimms
16h on maha ja samapalju peale, hinnaga 50eur inimtund. Nii on tehas reglementeerinud. Kui teha kangelastegusid või kahekesi saab ajaliselt kiiremini muidugi, aga valge töömees pidevas stressis ei ole jätkusuutlik, seega on seal sees ka puhkepausid jne. Mis teha.

Sa oled midagi valesti vaadanud.
Elsawin ei näita kunagi "maha" ja "peale" - näitab "peale/maha", ehk siis 16h peale/maha on täiesti reaalne selle mootori puhul. Kusjuures jaguneb nii, et 5-6h maha ja 10-11h peale.
50 EUR/h - noh jah, eks igaüks valib, kus töid teha laseb. Ma vaatan esmaspäeval huvi pärast järgi, mida tehas reaalselt "reglementeerinud" on.

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Need tehase juhendid on kooostatud nii, et kõik võetakse tervelt lahti, midagi ei painutata heebliga, et miski välja mahuks kuskilt jne., eks sealt juba koguneb neid tunde.

Oled elsa-t vaadanud ka kunagi? Omajagu nendest töödest vanemate autode puhul ei ole võimalik ära teha tehase tundidega, sest asjad ei tule normaalselt lahti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 27.01.18 12:25 Tsiteeri


Kui mootorist asja ei saa, siis teen Sulle sellest laua väga hea meelega. :D


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 27.01.18 14:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Need tehase juhendid on kooostatud nii, et kõik võetakse tervelt lahti, midagi ei painutata heebliga, et miski välja mahuks kuskilt jne., eks sealt juba koguneb neid tunde.

Oled elsa-t vaadanud ka kunagi? Omajagu nendest töödest vanemate autode puhul ei ole võimalik ära teha tehase tundidega, sest asjad ei tule normaalselt lahti.

Jah, ma ei väidagi vastupidist. Olen kuulnud jutte, et need normtunnid kehtivad ainult paar aastat vanade autode puhul, kui kõik mutrid on probleemideta keeratavad. Esimeseks probleemiks saavad tavaliselt väljalaske poldid/mutrid, millel on pead ümmarguseks mädanenud ja ligipääs ka kehv enamasti. Lisaks kulub kõvasti aega mingite õlikäkkide puhastamiseks jne..

Pidasin silmas selle Elsa jutuga seda, et kui keegi väidetavalt teeb oluliselt kiiremini, siis ta teeb kuidagi teisiti.
Kahjuks ei tule meelde mis mootoril see oli, aga mingi jubina kätte saamiseks tuli Elsa juhendi järgi lammutada pool mootorit laiali, sest mingi metallist jahutustoru plekist kõrv oli sama poldi all selle eemaldatava detailiga. Üpris kindlalt painutavad enamus selle plekist kõrva eemale ja pärast tagasi... Samamoodi nagu painutavad enamus "hitleri" pihustitorusid klapikambrikaane eemaldamiseks jne., aga Elsa juhendab asjade tervelt eemaldamist ja aega kulub rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.01.18 13:32 Tsiteeri


Jah, aga antud juhul 100% ei ole seal 32h kirjas, vaid see on kellegi loominguline mõtlemine.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
wimms
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6

postitati 28.01.18 19:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Jah, aga antud juhul 100% ei ole seal 32h kirjas, vaid see on kellegi loominguline mõtlemine.
Sul on õigus. Ammu oli see kui viimati vaatasin ja mälu vedas alt. 18h on elsa 3.6 järgi maha+peale kokku.

Et ei jääks vale muljet asjaosalistest, pean selgitama, et hinnang oli antud üle ukse kiire hinnanguna "puusa pealt". Müügiesindaja küsis motoristi käest kas läheb 1 päev, sai vastuseks et ühest jääb väheks. Ma ei küsinud täpsemat hinnagut, sest ei kavatsenud mootorit maha võtta ja enda mälu järgi elsa'st ta sinna kanti oli, nii ma seda kaheks tööpäevaks võtsingi ja müügiesindaja ei vaielnud vastu. Kuidas nad reaalselt arve kirjutaksid ma ei tea, aga ma arvestasin, et 2 tp. läheb minu kraesse nii maha kui peale panekul. Sildade, tulede regull ja adaptatsioonid ka ju seal sees.

Ei maksa sellest midagi suurt välja lugeda. Mööda rääkimisi juhtub, esineb ka raskusi lahtivõtmisel ja mingi varuaeg tuleb teenindustel jätta mis võib ka tühjaks jääda. Kes muu kui kunde selle aja kinni maksab. Igal juhul on mootori maha võtmine valus laks kui ise ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 29.01.18 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Kui mootorist asja ei saa, siis teen Sulle sellest laua väga hea meelega. :D

Jube offtopic, aga 6-7 aastat tagasi oleks ma sellest ülejäänu võtnud toorikuks järgmise "kirsi" ehitamiseks, millelt igasugu "õhk" minema oleks lennanud ja v8 manuaal valminud mägironimiseks :D. Naftapressi ei tahtnud toorikuks võtta ja nii jäigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 25.02.18 21:29 Tsiteeri


Mis sest teemast sai siis?
Ega ometi müüki ei läinud? http://www.auto24.ee/used/2708772


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
k2rpman
huviline



Registreerunud 30.01.06
Asukoht: Kurtna/Tln
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Allroad 4.2 V8

postitati 19.10.19 09:49 Tsiteeri


Vana teema, aga mis see lahendus lõpuks oli ?
Kui oli.


V8 Allroad
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
k2rpman
huviline



Registreerunud 30.01.06
Asukoht: Kurtna/Tln
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Allroad 4.2 V8

postitati 03.08.20 15:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wimms
Oluline detail: mootor on alati söönud õli. Sööb palju, 2l 1000km kohta. Miks on teada ja tegemist ei tasu.



Proovime siis uuesti.
Kas leidus lahendus või ei.


Mina neid veakoode ei mõista. Kuigi loetud korduvalt ja erinevate inimeste poolt.


Aga õli võtab samamoodi ca 2l 1000km
Kollast mootorituld viskab aegajalt põlema.

Aga seda kati probleemi on erinevad vealugejad mulle öelnud.

Täheldanud olen, et põleva õli hais on kohapeal tühikäigul ja pikkadel otstel.

Keegi oskab kuhugi suunata ?


V8 Allroad
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 03.08.20 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: k2rpman

Proovime siis uuesti.
Kas leidus lahendus või ei.


Mina neid veakoode ei mõista. Kuigi loetud korduvalt ja erinevate inimeste poolt.


Aga õli võtab samamoodi ca 2l 1000km
Kollast mootorituld viskab aegajalt põlema.

Aga seda kati probleemi on erinevad vealugejad mulle öelnud.

Täheldanud olen, et põleva õli hais on kohapeal tühikäigul ja pikkadel otstel.

Keegi oskab kuhugi suunata ?


Tegin just ühte S4 mootorit(praktiliselt sama mis allroadil), õlirõngad kinni, juhtpuksid läbi kõik, klapisääretihendid läbi.
Kui veab, siis pääsed rõngaste vahetuse ja plokikaante remondiga.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wimms
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6

postitati 03.08.20 20:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: k2rpman

Proovime siis uuesti.
Kas leidus lahendus või ei.

Mina neid veakoode ei mõista. Kuigi loetud korduvalt ja erinevate inimeste poolt.

Täheldanud olen, et põleva õli hais on kohapeal tühikäigul ja pikkadel otstel.

Mul sai siiber ja minu oma jäigi seisma.
Tõin hoopis saksast C7 FL Allroadi 3.0BiTDI ja motivatsion vanaga tegeleda kadus hoopis. Siis keeras elu ka veel süngeks ja ma ei viitsinud selle auto peale enam üldse mõelda.

Lammutusse anda on siiski veel kahju. Mõtlesin, et võiks sattuda kellegi kätte, kes viitsib ise teha.
Raha eest teha lasta ei näe mingit mõtet.

Põleva õli hais viitab õli sattumisele väljalaske kuumale välispinnale.
Võimalik, et mõni tikkpolt on läbi roostetanud ja ära murdunud. Tegelt meenub et mul oli ka tühikäigul seistes õlihaisu salongis tunda, aga ma arvasin et tilgutasin ise mööda kui õli juurde kallasin.
Minuteada kui väljalaskes on leke, siis läheb lambda paigast ja peaks vastavad vead kirjas olema.

Mis veakoodid sul on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wimms
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6

postitati 03.08.20 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tegin just ühte S4 mootorit(praktiliselt sama mis allroadil), õlirõngad kinni, juhtpuksid läbi kõik, klapisääretihendid läbi.
Kui veab, siis pääsed rõngaste vahetuse ja plokikaante remondiga.

Jajah, see on nende mootorite üks tüüpvigasid - õlirõngad põlevad kinni.
Mulle tehti 10a. ja 150tkm tagasi pakkumine kolvigrupi ja plokikaante remondile. Ma leidsin, et odavam on 2l õli 1000km peale juurde valada ja sõita see mootor maasse. Vaid klapisääretihendid lasin ära vahetada kui kettide ja kastitöid tehti. Aga tuleb välja et mootor ei saagi otsa. Nende kinniste rõngastega võib vääga kaua sõita. Ka kattide surma ennustati ruttu, aga näe, 10a vuras ringi.

Selle ajastu uued kuumad mootorid nii Audil kui BMW'l on sama hädaga, saksa insenerid panid natuke puusse. Neil kulus aastaid et aru saada milles asi ja lahendus leida. Kui mu mälu ei peta, siis kusagil 2006-2007 tehti asenduskolvid ja rõngad uue geomeetriaga ja see probleem raviti ära. Nii et kui kolvigruppi ronida, tasub võtta uuema tootekoodiga kolvid ja neile vastavad rõngad. Täpselt originaalkoodiga võttes saate samasugused kui tehasest pandi.

Teine asi, mis aitab vältida õlirõngaste kinnipõlemist on vältida long-life õlisid ja vahetada õli maks 10tkm tagant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.1% - SQL: 26.9%]