Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B5 2.5TDi -> 1.9TDi ümberehitus - paagisisene pump (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 3483)
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 17.09.18 18:59 Tsiteeri
B5 2.5TDi -> 1.9TDi ümberehitus - paagisisene pump



Sai vahetatud 2.5TDi mootor 1.9TDi vastu, aga nüüd kui paagi seier jõuab umb. veerandi peale, sureb masin välja.
Kui ma otse juhtmed pumbale peale ühendasin, mis paagis - midagi seal küll undas, aga kütust kuhugi poole ei liikunud.
Mismoodi antud vea saaks lahendatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.09.18 04:25 Tsiteeri


Peaks nagu toimima kui enne toimis ja midagi muudetud pole paagis. Kas voolikud ikka õiget pidi mootori küljes ja kas polaarsus oli õige otse juhtmega proovides? On vist ka variant, et kui see "kauss" oli juba tühi seal paagis, siis paagipump enam ei saa toimida, ka otse juhtmega testides. Ja paagist välja pump ei pumpa enamusel 2.5TDI mootoriga masinatel, täidetakse ainult seda "kaussi" seal paagi põhjas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 18.09.18 07:45 Tsiteeri


Voolikud peaks nagu õiget pidi peal olema jah, 2.5-sel ju toru, mis pumpa läks oli kõvasti jämedam kui tagasivool.
Polaarsus juhtmetel oli ka õige.
Kütusekell ka mööda panna ei saa, sest kui masin seisma jäi - läks ainult ~35l paaki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 27.09.18 18:51 Tsiteeri


Viga lahendatud, paagi pump sai süütega 12v peale ühendatud ning saab ilusti ka alla veerand paagi lasta.
Pumba elueale see küll hea pole, aga kuna mootori aju sellist signaali välja ei anna ja paaki ei jõua vahetada hetkel, siis alustuseks kõlbab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 04.10.18 07:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook
Viga lahendatud, paagi pump sai süütega 12v peale ühendatud ning saab ilusti ka alla veerand paagi lasta.
Pumba elueale see küll hea pole, aga kuna mootori aju sellist signaali välja ei anna ja paaki ei jõua vahetada hetkel, siis alustuseks kõlbab.


Tegin C5-l sama, st pump on koguaeg töös kui süüde sees. Ca 6k sõitnud siiani, pole probleeme tekkinud.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
toomasz
huviline

Avatar


Registreerunud 18.06.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 1,9td 81kw

postitati 13.10.19 11:06 Tsiteeri


Mis 2.5 mootoril seda paagipumpa juhib? Pole pikkaiga kui pump teiselpool kuival undab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]