Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 B8 2.0TDI raske külmkäivitus (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 4311)
MK227
huviline

Avatar


Registreerunud 01.12.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant

postitati 01.12.18 19:38 Tsiteeri
A4 B8 2.0TDI raske külmkäivitus



Autoks A4 B8 2.0TDI 105kw Multitronic.
Mure selline, et kui väljas on umbes -7 või rohkem kraadi külma ning auto on öö läbi seisnud, siis panen süüte sisse, eelsüüteküünla tuli kustub koheselt. Seejärel ootan veel umbes 5 sek ja käivitan - mootor teeb 2-3 väga aeglast ja rasket pööret, pööretega samas taktis tõmbab kõik auto tuled hetkeks kustu nii salongis kui väljas. Justkui aku oleks tühi ja starter ei jõua vedada. Seejärel "ärkab" ja läheb käima. Kui korra on käivitunud, siis edasi pole mingeid probleeme ei mootori töös ega ka järgnevatel käivitustel. Kuni jälle ööseks seisma jääb.
Märtsis sai vahetatud aku (Varta), küünlad ning starter käis remondis, seal vahetati 1 paar harju ja määriti. Kuna peale seda rohkem külma ei tulnud, ei saanud probleemi lahenemises veenduda. Nüüd siis esimeste miinuskraadidega sama jama tagasi. Kas ikkagi vajab starter vahetust või on veel mingeid variante? Veakoode ei ole, massijuhtmed tunduvad korralikult olema (aku juures vähemalt, ilmselt ka starteri juures, kui see maha käis) ning probleem on ainult külmaga, plusskraadidega käivitub koheselt. Mainin ka ära, et tegu nn "sooja maa autoga" (toodud Prantsusmaalt 2015), kui sel mingit tähtsust on.
Äkki oskab keegi lahendust pakkuda? Tänud ette


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.18 10:11 Tsiteeri


Kas uus aku sai ka selgeks õpetatud? Koormustesti akule tehtud? Peale seda alles hakkaks starteri ja eelsüüteküünalde poole vaatama.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MK227
huviline

Avatar


Registreerunud 01.12.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant

postitati 02.12.18 12:00 Tsiteeri


Jah, aku õpetati selgeks. Koormustesti teinud pole, eeldasin et uus aku peaks korras olema.
Nüüd avastasin veel sellise asja, et õhtul näitas auto menüüs olev Battery Level 100% (ei tea, kui usutav see on), täna hommikul vaatasin enne käivitamist ning oli 40% peale kukkunud. Ilmselt mingi tarbija jääb taha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TEPO6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI

postitati 02.12.18 13:09 Tsiteeri


Alusta ikka diagnostikast. Uste ja luukide lukud toimetavad normaalselt, on puhastatud-määritud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 02.12.18 17:17 Tsiteeri


Teemaalgatajaga samalaadne mure siin. Ühel hommikul ketrab ringi nagu hullu ja sama päeva õhtupoolikul poob kinni korraks ja käivitub. Toimub kuidagi täiesti suvaliselt see. Kui keegi oskaks juhendada/arvamust avaldada mida jälgida jne oleks suureks abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MK227
huviline

Avatar


Registreerunud 01.12.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant

postitati 16.12.18 21:06 Tsiteeri


Minu masin sai korda - probleem oli generaatori-starteri-tulemüüri vahelises juhtmestikus. Vigase kaabli tõttu oli laadimispinge nii otse aku pealt kui kapotialusest plussterminalist mõõtes ainult 13,2V ja seega aku ei saanud kunagi päris täis, kuigi MMI näitas 100%. Kõigepealt sai generaatorite remondis käidud, kuid selles asi ei olnud (andis välja 14+V). Seejärel viisin auto spetsialisti kätte, kes vahetas kaabli ning nüüd on aku täis, starter ergas, käivitamisel tuled ei vilgu ning käivitub hetkega ka miinuskraadidega.


Vana kaabel

Uus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.18 00:38 Tsiteeri


Kas starteri tõmberelee ühendus oli peale sellist juhet ok?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MK227
huviline

Avatar


Registreerunud 01.12.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant

postitati 17.12.18 10:07 Tsiteeri


Kahjuks ei oska sellele vastata. Igatahes kõik toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tarvo86
huviline



Registreerunud 26.05.15
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.19 11:25 Tsiteeri


Ka minu autol oli täpselt sama mure. Nüüdseks samuti kaabel vahetatud ja tundub, et mure murtud. Auto seisis 13 päeva, mis ajal oli suur külm ning pärast seda käivitus auto kenasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.3% - SQL: 51.7%]