Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Help!! Mure 2002aasta audi a6 2.5tdi 132kw quattroga. (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2437)
andero123
huviline



Registreerunud 13.08.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 tdi 132kw quattro

postitati 27.12.18 09:19 Tsiteeri
Help!! Mure 2002aasta audi a6 2.5tdi 132kw quattroga.



Sõidu ajal viskab vahel esp tule põlema. Ja kustub ära siis . Esp tule süttimisel tõmbab korraks hinge kinni. Ja kui gaasipedaali vabastan ja uuesti vajutan, siis astub edasi kohe. Käivitamisega probleeme pole, ei külmalt ega soojalt. Oskab keegi nõu anda?
Viskab veakoodi
00550 injection regulation opening valve
- Above upper regulation limit threshold
- intermittent


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 27.12.18 09:43 Tsiteeri


Veakood on loetud millega?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andero123
huviline



Registreerunud 13.08.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 tdi 132kw quattro

postitati 27.12.18 10:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Veakood on loetud millega?

Hiina kaabliga kahjuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 27.12.18 16:34 Tsiteeri


See peaks tähendama, et küsitud ja tegelik pritsenurk on liiga erinevad mingil hetkel. Kui pumba ajastus on füüsiliselt paigas, siis näiteks võib pritsehetke muutev kolb vahel takerduda oma pesas. Arvutiga saab kontrollida liikuvuse sujuvust. ABS-i alt arvutiga vaadates ütleb mida muidu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andero123
huviline



Registreerunud 13.08.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 tdi 132kw quattro

postitati 27.12.18 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See peaks tähendama, et küsitud ja tegelik pritsenurk on liiga erinevad mingil hetkel. Kui pumba ajastus on füüsiliselt paigas, siis näiteks võib pritsehetke muutev kolb vahel takerduda oma pesas. Arvutiga saab kontrollida liikuvuse sujuvust. ABS-i alt arvutiga vaadates ütleb mida muidu?


Katsun lähiajal ära proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andero123
huviline



Registreerunud 13.08.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 tdi 132kw quattro

postitati 27.12.18 19:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andero123
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See peaks tähendama, et küsitud ja tegelik pritsenurk on liiga erinevad mingil hetkel. Kui pumba ajastus on füüsiliselt paigas, siis näiteks võib pritsehetke muutev kolb vahel takerduda oma pesas. Arvutiga saab kontrollida liikuvuse sujuvust. ABS-i alt arvutiga vaadates ütleb mida muidu?


Katsun lähiajal ära proovida.


Nüüd natuke juhe koos mul. Mul kaabel nn delphi ds150e. Kuidas ma sellega vaatata saaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.1% - SQL: 49.9%]