Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C6 Allroad koopa ääre plastik lahti (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2585)
Lauri01
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw

postitati 19.04.19 11:50 Tsiteeri
Audi A6 C6 Allroad koopa ääre plastik lahti



Probleem siis selline, et Allroadil on Kütuse luugi alt koopa ääre plastik lahti tulnud, tõenäoliselt aastatega diislit vahele läinud ja nüüd lahti löönud :/ Mingeid ideid kuidas seda kinni kinni panna? Mingi 10cm on lahti löönud :/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 19.04.19 11:57 Tsiteeri


Mul kunagisel Volvol XC70-l oli sama häda, et lõi need plastikud irvitama.
Proovisin ka kahepoolse teibiga, kuid see jama, esiteks on see kõrge ja ei ole meeldiv teda sinna vahele täpselt panna. Ühesõnaga kasutasin seda musta löga (krt, no ei tea, mis nimi tal on, kuid mitte klaasiliim, vaid mis kuivades säilitab ikkagi mingisuguse elastsuse), ööpäevaks väikeste pitskruvidega kinni (kui on võimalik), või kui pole kuhugi pitsusi toetada, siis teibiga kõvasti vastu kereplekki kinni ja võimalusel toesta või mingi puutoikaga väljastpoolt.
Minul nad niimoodi kinni jäid igatahes.
Kui väga huvi, vaatan, kas see mögina tuup veel garaažis alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri01
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw

postitati 19.04.19 12:46 Tsiteeri


Oleks hea jah kui saaks selle möga nime teada jah, pitskruviga kinni vist panema, sest suht palju lükkab vastu see plastik, päris puu toikaga vist vastu pannes ei saaks seda vastu kere päris :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 19.04.19 13:12 Tsiteeri


Mis krdi MÖGA?

Millega ta originaalis kinni on? Ma oletan, et kahepoolse teibiga. (mul Navaral oli sellega)
Need on 10a jooksul isegi veel paremaks ja õhemaks läinud ja neid saab ka poest osta.

Plastik tuleb täies pikkuses maha võtta, ideaaalselt ära puhastada.
Vana teip kereplekilt 3M kummikettaga maha + vastava plastic cleaneriga puhtaks.
Uus teip vahele ja jääb pidama juba rohkemaks kui kümneks aastaks.

Muidugi võid ta ka klaasiliimiga kinni panna, jääb samuti.
Aga laksu korral lahti enam ei saa, siis pead plastiku uue ostma. Mittekuivavad asjad on samuti olemas, aga need lasevad sellise asja ka üsna varsti lahti.

Ei ole mõtet proovida teha paremini, kui Ingolstadt.
Nad on seal targemad, nagunii.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 19.04.19 15:01 Tsiteeri


Hr. stihl, ära nüüd erutu.
Pole see su Ingolstadt ka mingi maailmanaba ja ennegi vaja tehase taolisi asju "home made" üle teha, et kestaks.
Loomulikult, kui eemaldad terve kaare, saad maas olles nii puhastada, kui korralikult kleepida, jne, kuid mina rääkisin hetkel olukorrast, kus üks serv irvitab ja vaja see arstida auto küljes. Vastasel korral oleksin ma pidanud terve ringi plastikuid eemaldama.

Aga toode oli see "mögin":

https://www.upload.ee/image/9846871/20190419_165013.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 20.04.19 06:54 Tsiteeri


No ikka on Ingolstadt maailma naba.
Mis siis muu on, kas Stuttgart või hoopis Aichi prefektuur? :D

...

Aga isegi see "möga" millega sa seal vehid (mis on tavaline kereliim ehk rahvakeeles keresilikoon), vajab korralikku puhast pinda, et ta kinnituda saaks.

Kas see tiivakaar käib tõesti siis ainult kolme päeva töö tulemusena maha?
Ja veel olen ma mõelnud, et kes krt selliseid autosid turule toodab, kius pool tiivakaart on tehase liimiga ja pool mingi möginaga.
Siis sinu käest nad tulevadki. :(

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri01
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.15
Asukoht: Lihula mnt 12-6
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0tdi 180kw

postitati 21.04.19 06:44 Tsiteeri


Tänud vastuste eest :) Eks vaatan kumb lahendus on parem, kuna kere läheb niikuinii veidi tegemisse(rooste kohad eemaldatakse) siis ehk tehakse kohe need ka ära, hoian kursis millise lahenduse valisin ja kas jäi ilusti kinni või mitte :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.3% - SQL: 51.7%]