Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: D3 TDI (2003+) (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3778)
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 19.04.19 20:06 Tsiteeri
D3 TDI (2003+)



Tere, jälle mina.

Seekord tuli selline "hea" mõte, et võiks osta endale Inglismaalt D3'e koju sõitmiseks. Raha eriti ei ole, aga hirmsasti sügeleb praegu ning valikut ka nagu on.

Olen targematelt "kivinõidadelt" juba nõu küsinud 4.0TDI kohta ja sealt soovitati kohe eemale hoida. Kui kellegil on pikemaajalist omamiskogemust, siis palun jagage, et kas tõesti on asi nii halb.
3.0TDI'sid on ka valikus, aga 4.0'ide valik on parem. Vabalthingavat bensiini-V8't ei taha, sest mis pinget see mulle pakkuma peaks peale C5 RS6'te, kuigi üks hea väide "kivinõidadel" oli, et võib-olla ihaldusväärsem reliikvia ühel heal päeval.

Juttu "pihustid-turbod-ketipingutid-käigukast-õhkvedrustus" pole vaja rääkida, sest need on A&O teadmised üldse sellise plaani puhul. Huvitaks endiste ja praeguste omanike kogemused, et mis ls'i peal millised asjad otsa hakkasid saama vms. sel teemal, ühesõnaga - omamiskogemused. C6 A6 pealt kogemus käigukasti ja turboga on olemas, et pidu saab otsa ilma ette hoiatamata.

Jagage kogemusi.

Parimat,
Hundipoeg Sulo

NB! Kes turgu tahab uurida, siis eBay.co.uk ja Gumtree.com otsing "audi a8". Eelarve on 2000£ + kui palju selle peale kulutada raatsin.
Jutt siis ikka tõsisest mudas sobramisest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 20.04.19 00:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tere,
Juttu "pihustid-turbod-ketipingutid-käigukast-õhkvedrustus" pole vaja rääkida, sest need on A&O teadmised üldse sellise plaani puhul. Huvitaks endiste ja praeguste omanike kogemused, et mis ls'i peal millised asjad otsa hakkasid saama vms. sel teemal, ühesõnaga - omamiskogemused. C6 A6 pealt kogemus käigukasti ja turboga on olemas, et pidu saab otsa ilma ette hoiatamata.

Tere,
Ise küsisid ja ise ka vastasid.
Põhjamudast leiadki just sellised autod, millel ilma ette hoiatamata just need samad turbod, kastid, õhkpadjad jne otsa saavad (mis muidugi ei tähenda, et pealt vesirooside vahelt korralikke leiab, mis sõidaks kuni pensionini).
Odavama otsa D3'del võib esineda palju just selliseid lolle elektrivigu a'la, et istmed ei liigu, kliima ei tööta, mmi ekraan jms, mis tegelikult kõik põhjaliku kontrolliga ilmsiks tuleb (D3 on piisavalt tark auto ja ütleb ka ise ilusti ära mis teda vaevab), seega...
Vali välja, mine kohale ja kontrolli,
sest kes ei riski, see autoga koju ei sõida ;) :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.04.19 07:13 Tsiteeri


Eelnevalt väljatoodud muredele lisaks veel trosselite probleemid ja liblikklappide süsteem, mis on ikka eriti nõmedalt lahendatud peotäie hoobadega, mis kuluvad, loksuvad jne. Keegi siin kunagi ostis ja hakkas ehitama sellist, 6K juures vist sai aru, et pole pointi. Hetkel ei ole aega otsida seda teemat.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
walkman
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2

postitati 20.04.19 10:20 Tsiteeri


Siin on üks teema, kus mootor üles ehitati: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=161922&page=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 20.04.19 10:59 Tsiteeri


Seda teemat lugesin isegi. Ei mäletanud hetkel.

Mõte oli muidu üldiselt selline, et prooviks midagi odavalt kätte saada ja seni sõidaks, kuni sõidab. Pärast lubaks teistel auto pealt juppe valida endale. Ega naiivne oleks loota, et selle raha eest midagi pikaks ajaks saaks.

Ega ma olen siin sirvinud ja sirvinud neid kuulutusi ning ega need 2-3000 autod ei paistab absoluutselt erinevat nendest masinatest, mis on 4000+£. Kui kulutama hakata, siis läheks finantsiliselt see ettevõtmine liiga käest ära, sest ega seda RHD autot ühes tükis keegi nii või naa hiljem ei taha. See (ajutine) sõidurõõm on, mida otsin.

Eks seal hinnaklassis on need kõik oma "agadega": https://www.ebay.co.uk/itm/2005-Audi-A8-3-0-TDI-Sport-quattro-4dr-105-000-miles/223450220036
Muidu igati viisakas auto, ls väike, omanik lubab, et mingeid töid on ka tehtud, aga üks õhkpadi lekib ning targemad juba teavitasid, et uue hind 1900€/tk ning odavaid lahendusi eriti pole.

3.0TDI on sama, mis C6 peal?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 21.04.19 14:13 Tsiteeri


Võtad Eestisse arvele ja sõidad. Ise sõitsin parempoolse Volvoga pea 2 aastat. Ainuke jama oli mööda sõitudega. Muidu igati norm.

Patju leiad siit ;)

3.0tdi on ju suht levinud ja see enmustel sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 22.04.19 11:12 Tsiteeri


Sai ka UK'st üks ketikolinaga D3 4.0 ostetud (kuulutuses ei sõnagi sellest loomulikult ja autot jõudes vaatama oli juba käima pandud). Vedas Eestini välja küll.
Sellises hinnaklassis nagu teemaalgataja otsib, on müüjateks valdavalt sisserändajad (nagu Saksaski) ja "best price good car all done very well".
200GBP sai peale pikka kauplemist alla ka niiet küsis 2450gbp kokku 2a tagasi.

Ise sõidan ka parempoolse rooliga teist aastat, võtsin Eestis arvele, kindlustus+ülevaatus peale ja auto nagu iga teinegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 22.04.19 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Sai ka UK'st üks ketikolinaga D3 4.0 ostetud (kuulutuses ei sõnagi sellest loomulikult ja autot jõudes vaatama oli juba käima pandud). Vedas Eestini välja küll.
Sellises hinnaklassis nagu teemaalgataja otsib, on müüjateks valdavalt sisserändajad (nagu Saksaski) ja "best price good car all done very well".
200GBP sai peale pikka kauplemist alla ka niiet küsis 2450gbp kokku 2a tagasi.

Ise sõidan ka parempoolse rooliga teist aastat, võtsin Eestis arvele, kindlustus+ülevaatus peale ja auto nagu iga teinegi.

FB's kuulutusi lehitsedes tekkis küll küsimus, et kas ma olen Rumeeniasse sattunud? Põhimõtte pärast ei osta neilt. :)

Mind huvitas rohkem tehniline pool. Tean, et see RHD on igal tondil hambus Maarjamaal, aga sellele keskendumine pole hetkel oluline. Ma olen neid enne registreerinud ja kes teab, mis tulevik toob.
Kui keegi tahab, siis viimasest autost, mis märgid külge sai, saab siit lugeda: http://www.subaruclub.net/foorum/viewtopic.php?f=16&t=13884


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 22.04.19 18:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ

Mind huvitas rohkem tehniline pool. Tean, et see RHD on igal tondil hambus Maarjamaal, aga sellele keskendumine pole hetkel oluline. Ma olen neid enne registreerinud ja kes teab, mis tulevik toob.
Kui keegi tahab, siis viimasest autost, mis märgid külge sai, saab siit lugeda: http://www.subaruclub.net/foorum/viewtopic.php?f=16&t=13884


Netist oled infot kogunud, foorumit lugenud, arvele võtnud, remontinud! Mida siin enam uurida on?

Ainult vaja vastav aparaat osta ja vaadata mis saab - nagunii remondid :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 22.04.19 18:39 Tsiteeri


Selliste autodega on nii, et osta jõuab igaüks, aga korda teha ja pikemat aega ka korras hoida mitte kuna see vajab rohkem raha kui auto väärtus ja millegipärast mõned peavad seda väga mõistusevastaseks kui autosse peab sisse laduma rohkem kui auto ostuhind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 17.05.19 17:08 Tsiteeri


Et ma ikka niisama teemat ei teinud, siis 2003+ TDI'st sai 2008 3.2FSI:

https://live.staticflickr.com/65535/46953366715_ee67642107_z.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 18.05.19 10:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tere, jälle mina.


3.0TDI'sid on ka valikus, aga 4.0'ide valik on parem. Vabalthingavat bensiini-V8't ei taha, sest mis pinget see mulle pakkuma peaks peale C5 RS6'te


Kuidas siis nii juhtus, alla V8 ei pidanud ju vaatama :D V6 lahjem kui see mida algul tahtsid osta! :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 18.05.19 11:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tere, jälle mina.


3.0TDI'sid on ka valikus, aga 4.0'ide valik on parem. Vabalthingavat bensiini-V8't ei taha, sest mis pinget see mulle pakkuma peaks peale C5 RS6'te


Kuidas siis nii juhtus, alla V8 ei pidanud ju vaatama :D V6 lahjem kui see mida algul tahtsid osta! :o

Imelik küsimus, sest vaatamata mingil hetkel sügavalt juurdunud tunduvatele stigmadele võiks ju pidevalt toimuda paradigma laienemine.

Olles turuga kursis (loe: iga päev umbes 5x kontrollimist, et kas midagi uut on eBay's/Gumtree's) leidsin, et päris seda, mida hing ihaldaks, ei ole võimalik leida (rahakotist tulenevalt).
Alguses põhinesin oma tavapärasel tõekspidamisel "funktsioon üle vormi", aga siis õnnestus mul võita eBay oksjonilt see 2008 auto päris taskukohase hinnaga. MY2008 algas selle platvormi nö. 3. generatsioon ehk siis peaks tegemist olema värskeima D3'ga. Seetõttu, sõlmisin lõpuks endaga rahu ja leppisin faktiga, et funktsiooni seisukohalt pean täielikult ristivastupidi käituma enda seisukohtadele ning leppima selle mõttetu n/a V6 mootoriga. Vastutasuks saan värskeima versiooni sellest 15 aastat vanast platvormist igati meelepärase hinnaga ning kirss tordil oli väike ls - 167t km.

Mootorist rääkides, siis oli mul ka objektiivselt hinnates õigus - ülelaadimata väiksemapoolse kubatuuriga bensiinimootor ja automaatkäigukast sellel platvormil omavahel väga hästi läbi ei saa. Alt korra tundub, et oleks midagi V8'le sarnanevat, aga siis tuleb pettumus, sest mootorile peab kõvasti pöördeid andma, et üldse hakata mingisugust võimsust kätte saama, mis kompromiteerib mugavust. 3.0TDI on kordades "erksam" ja võimsusekõvera tipp on just magusas kohas, kus vaja. Igasugustest V8'test rääkimata.

Kaduma ei tohi minna A8 eesmärk - mugav liikumine A -> B. Sellega saab ka V6FSI, vaatamata soorituspedenduse all kannatavale omanikule, suurepäraselt hakkama. 1% ajast, kui tõesti saaks põrssa valla lasta, on vähe pettumust valmistav, kuid ülejäänud 99% tarbimistsüklist on see masin sama suurepärane, kui analoogid igasuguste magusamate jõujaamadega. Vahetuskaubana saan loodetavasti murevaba ja lihtsa, kuid põhieesmärki enamvähem adekvaatselt täitva V6 bensiinimootori võrreldes nt. kahe turbo, 8 pihusti ning kes-teab-veel-millise-võimaliku-peavalu tekitava maiuspalaga (see V6FSI ja üks V8TDI olid viimase kahe autona sõelal).

Enne seda ostu oli tõesti, et kõik autod pidid olema ralliautod, aga kuna elu on õnnestunud juhtida nii, et mul on ka üks vasakul loetavas profiili kirjeldavas aknas välja toodud sõiduvahend käepärast, siis ma tegin reaalselt võimalusi hinnata proovides mõned järelandmised, samas senini vähemtähtsates aspektides võites.

Sai selge ja arusaadav?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.9% - SQL: 34.1%]