Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 2,2 Mootor jätab vahele ja ei käi ühtlaselt - Viga leitud (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3262)
erkis
huviline



Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 525

postitati 29.07.05 20:38 Tsiteeri
S4 2,2 Mootor jätab vahele ja ei käi ühtlaselt - Viga leitud



Tere!

Mul selline lugu: Madalatel pööretel (u. 1000-3000 p/min) jätab mootor imelikult vahele (jõnksutab, pöörded tõusevad isegi koha peal gaasitades aeglaselt). Selline nähtus ei esine mitte koguaeg vaid tekib kaootiliselt. Nii külma, kui sooja mootoriga.

Vahetasin küünlad ära, kuna vanad nägid väga väsinud välja - viga ei kadunud.
Siis vahetasin ära küünalde piibud, kuna vanad olid täiesti kõvaks kuumuse käes läinud ja pragulised - mootor töötab küll paremini, kuid ikka vahest jõnksutab. Ütleme nii, et viga ei kadunud.

Turbo viga ei tohiks olla, kiirendades ja isegi "vahele jättes" näitab kompu rõhku kuni 2,3 bar.

Ei oska nagu kusagilt mujalt esialgu viga otsida.

Olen mõelnud veel paari asja peale: Bensu pump, aju, õhuvõtu andur, süütepoolid küünalde otsas ???

Kas keegi oskab midagi head soovitada, kust viga otsida ja mida teha ??? Või oskab soovitada mõnda head vana, kes asja korda teeks.

Kui on vaja veel midagi kirjeldada, siis andke teada.

Ootan asjalikke soovitusi

Tänud ette


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.05 21:45 Tsiteeri


Mine diagnostikasse.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erkis
huviline



Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 525

postitati 31.07.05 16:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Mine diagnostikasse.


Oskad midagi Tallinna piirkonnas soovitada, kuhu minna ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 31.07.05 17:09 Tsiteeri


Boschi esindus, laki tänaval pidi samuti miskit head olema.
Kuidas ülelaaderõhuga on? norm?
Õhukulumõõtja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erkis
huviline



Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 525

postitati 01.08.05 10:16 Tsiteeri


Ülelaadimisrõhuga on kõik OK.

Aja kokkuhoiu mõttes lähen siiski diagnostikasse.

Üks küsimus: Kuna see viga esineb nn. kaootiliselt, siis võib juhtuda, et just diagnostikasse mineku hetkel on jälle kõik OK. Kas diagnostikas saab näha ka "möödunud sündmusi"?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 01.08.05 10:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erkis
Ülelaadimisrõhuga on kõik OK.

Aja kokkuhoiu mõttes lähen siiski diagnostikasse.

Üks küsimus: Kuna see viga esineb nn. kaootiliselt, siis võib juhtuda, et just diagnostikasse mineku hetkel on jälle kõik OK. Kas diagnostikas saab näha ka "möödunud sündmusi"?


Reeglina küll.Kuid erand teadupärast kinnitab reeglit :P


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erkis
huviline



Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 525

postitati 09.08.05 11:17 Tsiteeri


Käisin diagnostikas siis ära. 3. silinder ei töötanud üldse. Viga on kommutaatoris, mis ühendatud aju ja süütepoolide vahele.

Nüüd, kui viga on teada, on vaja leida kusagilt uus kommutaator. Päris uus maksab Forssis palju raha ja seda saab ainult tellimise peale.

Äkki on Teil kellelgi teada, kust sellist tükki kasutatuna saada võiks ?

Igaljuhul oleksin väga tänulik igasuguse info eest.

Erki

522 9390


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 09.08.05 15:51 Tsiteeri


Nende kommutaatorimoodulitega on nii, et on 2 ühesugust ja mõlemal on 3 väljundit ehk ühel on 1 väljund kasutamata.

Nagu siit näha...

Todasama pilti täpsemalt uurides saab selgeks, et silindrid on nende moodulite vahel just nii jaotatud, et moodulid omavahel ringi vahetades saaks selle "pimeda" 3. silindri käima...

P.S. Seda kõike muidugi eeldusel, et su autol on 5pütine mootor (AAN) :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.05 16:45 Tsiteeri


Ja kui see kommutaatorite omavaheline vahetus tulemust ei anna siis vast võid otsida ja panna sinna asemele ka ntx. V6 mootoriga audi kommutaatori, mida on suhteliselt lihtsalt saada...

V6 kommukas mille bemmile peale toppisin: http://tatech.dc-ice.ee/home/gallerypics/15.jpg


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erkis
huviline



Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 525

postitati 09.08.05 18:03 Tsiteeri


OK proovin kommutaatorid omavahel ära vahetada , vastavalt skeemile peaks asi käima hakkama. Enne skeemi nägemist ei julgenud vahetust ette võtta, kuna kartsin midagi muud veel p..sse keerata.
V6 kommutaator näeb pildi peal küll pisut teist moodi välja, peaks hakkama kinnitus auke ringi puurima, mida esialgu küll teha ei viitsi. Pistikud on muidu samad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 09.08.05 19:16 Tsiteeri


Kui juhtmed ulataks, poleks vaja isegi mooduleid ringi tõsta.

Samas - kui keegi on juba enne sama trikki samal põhjusel teinud, siis see nipp enam ei aita :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 09.08.05 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Ja kui see kommutaatorite omavaheline vahetus tulemust ei anna siis vast võid otsida ja panna sinna asemele ka ntx. V6 mootoriga audi kommutaatori, mida on suhteliselt lihtsalt saada...


V6 puhul näikse olema ka 3 väljundiga kommutaator - see võiks isegi pmst sobida, kui 5pütise pooli parameetrid V6 pooli omade lähedale jäävad primaarpoolel...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erkis
huviline



Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 525

postitati 09.08.05 21:03 Tsiteeri


Vahetasin siis kommutaatorid omavahel ära. Tundub, et keegi on vist sama trikki juba varem teinud.:P Viga ei kadunud. Väidaks isegi, et mootor töötas veel halvemini, vist ainult kolme püti pealt ja käivitus ka väga kehvalt. Ei tea küll kommutaatori sisemist skeemi, kuid arvan, et selle kolm sisendit-väljundit ei tööta päris eraldi, vaid on omavahel kuidagi sidestatud. Keerasin korraks ka küünlad maha - 3. küünal oli väga niiske (ilmselt ilma sädemeta töötamisest). Tegin puhtaks, kuid asi ei paranenud. Panin siis kommud kokku tagasi, nagu vanasti - töötas paremini.

Seega on vaja ikka üks kommutaator ära vahetada.

Nii, et ootan väga infot, kust seda leida. Ei raatsi seda päris Revalist ka osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 09.08.05 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erkis
Ei tea küll kommutaatori sisemist skeemi, kuid arvan, et selle kolm sisendit-väljundit ei tööta päris eraldi, vaid on omavahel kuidagi sidestatud.


See "sidestatuse" asi ei ole usutav, sest küünlad ja sädemete moodustamine ei saa olla omavahel seotud.

See on aga küll võimalik, et laks on kommutaatoris ka teisi väljundeid kahjustanud või siis on näiteks kuskil mujal ka probleeme (poolid/piibud?)...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.08.05 09:06 Tsiteeri


Kui homseni kannatad, siis saad minult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 18.08.05 20:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erkis
Käisin diagnostikas siis ära. 3. silinder ei töötanud üldse. Viga on kommutaatoris, mis ühendatud aju ja süütepoolide vahele.

Nüüd, kui viga on teada, on vaja leida kusagilt uus kommutaator. Päris uus maksab Forssis palju raha ja seda saab ainult tellimise peale.

Äkki on Teil kellelgi teada, kust sellist tükki kasutatuna saada võiks ?

Igaljuhul oleksin väga tänulik igasuguse info eest.

Erki

522 9390

Tegelikult soovitaks võta see kolmas süütepool ja pane ta teiseks või neljandaks ja saad teada kui korralikult sinu auto poolide komplekt töötab .
Teise ja neljanda kõrval on vibra andur mis kontrollib otse
kuid probleemne kahe anduri vahel laseb mootoril töötada.
ja kui ikka pole juppe saanud mul on täis komplekt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erkis
huviline



Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 525

postitati 19.08.05 16:59 Tsiteeri


Kommutaator vahetatud. Ikka ei hakanud tööle. Lisaks oli p...s ka 1.silindri süütepool. Vahetasin selle ka ära, nüüd töötab nagu vana mees.

Ainult, et eile jooksis jahutusventilaatori termosidur kinni ja tegi jahutusventilaatori pilbasteks. Kahjuks lendasid tükid otse radikasse (mahlad väljas), nii, et igav ei ole.

Seekord läks siis nii

Vähemalt mootor enam vahele ei jäta :D ppp üle vasaku õla:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 64.1% - SQL: 35.9%]