Omanik on foorumis kasutaja "vitmann" ja see sama auto ka autode all müügis. Piltidel tundub küll suht kabe olema ja kaante remont ja lisaks ka
ketipingutid vahetatud kui nüüd kuulutusest õigesti aru saan. Freeserile otsisime 2 kuud äkki d2 ja 4,2 fl. Eestis peale selle sama ei olnud ühtegi
müügis ja enamus mis ka välismaal on pre kered ja 32v. Lätis ja leedus neid valikus natuke rohkem ja talle saigi lätist lang kerega toodud kuna hind
ja ajalugu oli vägahea. 4,2 puhul on kulukaimad asjad rihmavahetus, ketipingutid ja käigukasti remont. Kui kasti pole tehtud siis ilmselt saab seda
varsti teha ja tuleb arvestada 1500 kuni 2000euriga. Kasutatuna neid suht võimatu leida ja suht loterii ka. Ketipingutid tasuks üle kontrollida kui
külmalt on klõbinat kuulda. Uute pingutite hinda peast ei tea aga kuskil teemast on silma jäänd 700e originaalid ja 250 ebay omad aga eks seda saab
uurida siis kui vaja. Rihmakomplekt ise 320e umbes ja 120 000neil välp. Kkk tihendi selline tüüpilisem lekke koht ja õlijahuti küljes üks plastik
flants mille jaoks juba metallist flantsi abil rohtu. See on siis see mis olen ise endale selle tehnika poolt selgeks teinud.
|