Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Ostuabi D2 4.2 (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2362)
KeegiKuskil
huviline



Registreerunud 01.07.19
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.19 13:01 Tsiteeri
Ostuabi D2 4.2



Tere!

Olen kursis, et 4.2l bensiinimootorid ühed vastupidavamad ja paremad kuid sooviks ka erinevaid arvamusi kuulda antud isendi kohta: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3105078&rhash=da07

Ehk on keegi juba jõudnud autole pilku heita?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
walkman
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2

postitati 01.07.19 14:15 Tsiteeri


Google esimene pilt on juba huvitav :D

http://as8.ru/forum/viewtopic.php?t=66397


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeegiKuskil
huviline



Registreerunud 01.07.19
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.19 14:36 Tsiteeri


Teema lukus antud isendi kohta. :D

Kui kellelgi mingisugust head kokkuvõtvat nõu on jagada D2 ostul, siis on see igati teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 01.07.19 14:52 Tsiteeri


Omanik on foorumis kasutaja "vitmann" ja see sama auto ka autode all müügis. Piltidel tundub küll suht kabe olema ja kaante remont ja lisaks ka ketipingutid vahetatud kui nüüd kuulutusest õigesti aru saan. Freeserile otsisime 2 kuud äkki d2 ja 4,2 fl. Eestis peale selle sama ei olnud ühtegi müügis ja enamus mis ka välismaal on pre kered ja 32v. Lätis ja leedus neid valikus natuke rohkem ja talle saigi lätist lang kerega toodud kuna hind ja ajalugu oli vägahea. 4,2 puhul on kulukaimad asjad rihmavahetus, ketipingutid ja käigukasti remont. Kui kasti pole tehtud siis ilmselt saab seda varsti teha ja tuleb arvestada 1500 kuni 2000euriga. Kasutatuna neid suht võimatu leida ja suht loterii ka. Ketipingutid tasuks üle kontrollida kui külmalt on klõbinat kuulda. Uute pingutite hinda peast ei tea aga kuskil teemast on silma jäänd 700e originaalid ja 250 ebay omad aga eks seda saab uurida siis kui vaja. Rihmakomplekt ise 320e umbes ja 120 000neil välp. Kkk tihendi selline tüüpilisem lekke koht ja õlijahuti küljes üks plastik flants mille jaoks juba metallist flantsi abil rohtu. See on siis see mis olen ise endale selle tehnika poolt selgeks teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 01.07.19 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeegiKuskil
Teema lukus antud isendi kohta. :D



Mis sellel "isendil" siis viga on? See mõlkis uks vast vahetati ära ja muud sellest tõstukipurunemisest ei juhtunud midagi.

Enamus 20a vanad masinad on mingeid lakse näinud ja ega see, kui sa seda pealt näinud pole, ei tee asja paremaks.

Ma vaataks auto enda pealt, kas on hea auto või mitte.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.3% - SQL: 48.7%]