linter
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.19 16:32
|
|
|
audi a6 tiptronicu käiguvahetus
Tere auto on siis 2006 2,7 tdi quattro. Olen vaadanud et auto vahetab käike üles kuskil 1800 pöörde juures ,seda aeglase kiirenduse juures. Kas se on
normaalne või peaks ta seda varem tegema. Auto ostetud pool aastat tagasi. Eelmine omanik pidas autot 2 aasta ja väitis et vahetas õli kastis kohe
peale Hollandist toomist.Nüüd sõidetud umbes 90 000 km peale vahetust. Kast toimetab minuarust normaalselt,vahel on 2 pealt 3 minekul kerge jõnks
aga se ainult tagumikuga tunda.Nimelt ei ole otsusele jõudnud kas vahetada õli või mitte. Arvamusi on seinast seina,et mis sa näpid pärast on hullem.
AUDI servis muidugi väidab et pole ette nähtud. Kuidas toimida.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 06.07.19 17:12
|
|
|
Noh jah. See ongi selline nii ja naa olukord. Kui juba 90tuh.km. läbitud, siis nagu juba võiks seda õli ka vahetada, kuigi korraliku toimimise puhul
veel ei peaks. Samas, kui lased dünaamilise vahetuse teha, siis nullitakse kõik adaptsioonid ja uue õliga hakkab kast uuesti sinu sõidumaneeri
"õppima".
Aga siin palju targemaid kodanikke seda kommenteerima (näiteks foorumlane Jann on jätnud teadmistega väga asjatundja mulje).
P.S Ma enda omal pole neid pöördeid käiguvahetusel väga kunagi jälginud (mootori häälest saab ka juba aru, kui venitama hakkab), kuid pakun, et
vahetab rahulikul sõidul ikka palju varem, äkki seal kusagil 1200 rpm. vms? Mina enda omal näen valdavalt vaid armatuuris, kuidas käigu nr. muutub ja
tahhoka seier kukub. Mul dünaamiline tehtud kohe ostes ehk ca. 3000km tagasi.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 06.07.19 20:25
|
|
|
Vahel on 2 pealt 3 minekul kerge jõnks : enda Tiptronicul sama teema. Olen arusaand, et see on selle kasti "tüüpviga"
Kuigi õlivahetust ette nähtud ei ole, siis 100k tagant võiks vast ikka seda teha.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 07.07.19 03:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Noh jah. See ongi selline nii ja naa olukord. Kui juba 90tuh.km. läbitud, siis nagu juba võiks seda õli ka vahetada, kuigi korraliku toimimise puhul
veel ei peaks. Samas, kui lased dünaamilise vahetuse teha, siis nullitakse kõik adaptsioonid ja uue õliga hakkab kast uuesti sinu sõidumaneeri
"õppima".
Aga siin palju targemaid kodanikke seda kommenteerima (näiteks foorumlane Jann on jätnud teadmistega väga asjatundja mulje).
P.S Ma enda omal pole neid pöördeid käiguvahetusel väga kunagi jälginud (mootori häälest saab ka juba aru, kui venitama hakkab), kuid pakun, et
vahetab rahulikul sõidul ikka palju varem, äkki seal kusagil 1200 rpm. vms? Mina enda omal näen valdavalt vaid armatuuris, kuidas käigu nr. muutub ja
tahhoka seier kukub. Mul dünaamiline tehtud kohe ostes ehk ca. 3000km tagasi. |
Ega minagi pole seda nii täpselt jälginud, kuid 1200 on pigem selline rahuliku sõidu pööre, mida ta hoiab kuuendaga. Vahetus on ikka seal 1500-2000
juures, aga see sõltub paljudest asjadest. Pedaali asend, njuutonid, võimalik, et näpitud ecu-ga ei käitu enam kast päris nii, nagu enne jne.
Tugitoolist on väga raske nõu anda siinkohal. Ühe 20-30 km proovisõiduga on võimalik aru saada, kas kõik on hästi või mitte, talvel rohkem. Neile
kastidele on factory settings üldiselt hästi mõjunud, eriti peale omanikuvahetust.
Mina tänab.
|
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|